Ухвала
від 22.08.2023 по справі 757/36097/23-к
ПЕЧЕРСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА КИЄВА

печерський районний суд міста києва

Справа № 757/36097/23-к

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

22 серпня 2023 року слідчий суддя Печерського районного суду м. Києва ОСОБА_1 , при секретарі ОСОБА_2 , розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду в м. Києві клопотання прокурора Печерської окружної прокуратури міста Києва ОСОБА_3 про арешт майна, в рамках кримінального провадження № 42022102060000152,

В С Т А Н О В И В :

В провадження слідчого судді Печерського районного суду м. Києва надійшло клопотання про арешт майна.

Мотивуючи означене клопотання прокурор у клопотанні вказує наступне.

У провадженні слідчого відділу Печерського управління поліції Головного управління Національної поліції у місті Києві перебувають матеріали кримінального провадження, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 42022102060000152 від 27.09.2022, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 5 ст. 191 Кримінального кодексу України.

Прокурор вказує, що службовими особами Головного управління Пенсійного фонду в м. Києві, шляхом зловживання своїм службовим становищем, за попередньою змовою із службовими особами ТОВ «Охоронна фірма Вольф», код ЄДРПОУ 43888018, ТОВ «ПХП», код ЄДРПОУ 43337846, та іншими особами: ОСОБА_4 , ОСОБА_5 та ОСОБА_6 , здійснили привласнення бюджетних коштів при проведенні капітального ремонту четвертого, п`ятого, шостого поверхів адміністративної будівлі Головного управління Пенсійного фонду в м. Києві, розташованої за адресою: м. Київ, пр-т Перемоги, 50.

Встановлено, що у 2021 році Головним управлінням Пенсійного фонду України в м. Києві проведено закупівлю, пов`язану з капітальним ремонтом четвертого, п`ятого, шостого поверхів адміністративної будівлі Головного управління Пенсійного фонду в м. Києві, розташованої за адресою: м. Київ, пр-т Перемоги, 50, та за рішенням тендерного комітету 11.11.2021 укладено договір з ТОВ «Охоронна фірма Вольф», (код 43888018), на суму 38,5 млн грн без ПДВ.

З метою приховування дійсної вартості поставлених робіт та забезпечення перемогу заздалегідь визначеному учаснику, посадові особи Головного управління Пенсійного фонду України в м. Києві, за попередньою домовленістю із службовими особами ТОВ «Охоронна фірма Вольф» та іншими особами: ОСОБА_4 , ОСОБА_5 та ОСОБА_6 , здійснили підготовку тендерної документації, формування технічних умов та вимог до учасників, для подальшого створення схеми легалізації.

Так, ТОВ «Охоронна фірма Вольф», код ЄДРПОУ: 43888018, зареєстрована 27.10.2020, за адресою: Київська обл., с. Петропавлівська Борщагівська, вул. Соборна, буд. 10Б, вид діяльності: 80.10 Діяльність приватних охоронних служб, засновником та директором являється ОСОБА_7 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , код НОМЕР_1 .

Згідно довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, яку подавали для участі в тендері інженер даної компанії має стаж 22 роки та досвід роботи за фахом 8 років, та відповідно до трудового договору даний працівник - 1998 р.н. Також згідно інформації про виконання аналогічного договору було надано лист-відгук (про співпрацю) від фізичної особи щодо капітального ремонту приміщення в м. Мелітополь, згідно огляду карт та реєстру майна даної адреси не знайдено.

У подальшому встановлено, що Головне управління Пенсійного фонду України в м. Києві оплатило повністю ТОВ «Охоронна фірма Вольф» за роботи по встановленню кондиціювання на 4-му, 5-му та 6-му поверхах, яке фактично відсутнє, а також за роботи по фарбуванню стін, які повністю не виконано.

Відповідно до кошторисної документації вартість кондиціонування 4-го поверху складає 618 тис. грн, 5-го поверху 1,125 млн грн, 6-го поверху 1,655 млн грн.

Крім цього, на 4-му поверсі встановлено пожарну сигналізацію, обладнання якої не відповідає проектно-кошторисній документації. Відповідно до кошторисної документації вартість пожежної сигналізації 4-го поверху складає 450 тис. грн.

Закупкою обладнання пожарної сигналізації займалася ОСОБА_8 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , код НОМЕР_2 , яка являється засновником та директором ТОВ «Експерт 112», код ЄДРПОУ 42944209, вид діяльності: 80.20 Обслуговування систем безпеки, юридична та фактична адреса здійснення господарської діяльності: м. Київ, вул. Євгена Чикаленка, буд. 25, офіс 33.

Також встановлено, що під час проведення капітального ремонту встановлено вікна, які не відповідають діючим державним стандартам, будівельним нормам і правилам, та за завищеними цінами. Відповідно до кошторисної документації вартість віконних блоків 4-го поверху складає 948 тис. грн.

У подальшому виявлено, що без ремонту даху проводити будівельні роботи на 5-му та 6-му поверхах неможливо.

Далі, у період часу з 2021 та 2022 роках Головним управлінням Пенсійного фонду України в м. Києві проведено закупівлю, пов`язану з здійсненням технічного нагляду по об`єкту: Капітальний ремонт четвертого, п`ятого, шостого поверхів адміністративної будівлі Головного управління Пенсійного фонду України в м. Києві, яка розташована за адресою: м. Київ, проспект Перемоги, 50, та за рішенням тендерного комітету укладено договори з ТОВ «ПХП» (код 43337846) на суму 5 670 грн та 87 550 грн, засновником та директором якого є ОСОБА_9 , ІНФОРМАЦІЯ_3 , код НОМЕР_3 .

Встановлено, що фактично фінансово-господарську діяльність ТОВ «Охоронна фірма Вольф» та ТОВ «ПХП» здійснює ОСОБА_4 за адресою: АДРЕСА_1 . Крім цього, ОСОБА_4 за вказаною адресою керує фінансово-господарською діяльністю ТОВ «НВП «Системи захисту», код ЄДРПОУ 42945066.

Так, на виконання доручення, працівниками оперативного підрозділу УСР в м. Києві ДСР НП України встановлено, що ОСОБА_10 , ІНФОРМАЦІЯ_4 , ОСОБА_11 , ІНФОРМАЦІЯ_5 , ОСОБА_12 , ІНФОРМАЦІЯ_6 , ОСОБА_13 , ІНФОРМАЦІЯ_7 , ОСОБА_7 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_8 , ОСОБА_9 , ІНФОРМАЦІЯ_3 , ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , ОСОБА_6 , ІНФОРМАЦІЯ_9 , з корисливих мотивів зорганізувалися для вчинення особливо тяжких злочинів.

Вищевказані обставини свідчать про заволодіння посадовими особами Головного управління Пенсійного фонду України в м. Києві, Пенсійного фонду України, ТОВ «Охоронна фірма ВОЛЬФ» бюджетними коштами у особливо великих розмірах, вчиненого за попередньою змовою групи осіб в умовах воєнного стану при здійсненні капітального ремонту будівлі управління за бюджетні кошти.

У період часу з 09 год. 22 хв. по 20 год. 08 хв. 16 серпня 2023 року на підставі ухвали слідчого судді Печерського районного суду міста Києва ОСОБА_14 у справі № 757/34161/23-к від 10.08.2023 проведено обшук за адресою: АДРЕСА_2 , де виявлено та в подальшому вилучено перелік наступних речей та документів.

Так, згідно з даними реєстрових книг Комунального підприємства Київської міської Ради «Київське міське бюро технічної інвентаризації» об`єкт нерухомого майна житлові та нежитлові приміщення, які розташовані за адресою: АДРЕСА_2 , на праві власності зареєстровані за ОСОБА_15 , ОСОБА_16 , ОСОБА_17 .

Відповідно до Рішення виданого КМДА № 1595 від 08.07.2021 об`єкт нерухомого майна житлові та нежитлові приміщення, які розташовані за адресою: АДРЕСА_2 на праві власності належить територіальній громаді м. Києва в особі Київської міської ради.

16 серпня 2023 перелік речей та документів визнано речовими доказами у кримінальному № 42022102060000152 від 27.09.2022.

Метою накладення арешту, відповідно до п. 1 ч. 2 ст. 170 КПК України, є забезпечення збереження речових доказів.

У судове засідання прокурор не з`явився. До суду прокурор ОСОБА_3 подав заяву про розгляд клопотання за його відстуності, вимоги підтримує, просить задовольнити.

Слідчий суддя, вивчивши матеріали провадження за клопотанням, приходить до наступного висновку.

Відповідно до ч. 1 ст. 170 КПК України, арештом майна є тимчасове, до скасування у встановленому цим Кодексом порядку, позбавлення за ухвалою слідчого судді або суду права на відчуження, розпорядження та/або користування майном, щодо якого існує сукупність підстав чи розумних підозр вважати, що воно є доказом злочину, підлягає спеціальній конфіскації у підозрюваного, обвинуваченого, засудженого, третіх осіб, конфіскації у юридичної особи, для забезпечення цивільного позову, стягнення з юридичної особи отриманої неправомірної вигоди, можливої конфіскації майна. Арешт майна скасовується у встановленому цим Кодексом порядку.

Завданням арешту майна є запобігання можливості його приховування, пошкодження, псування, знищення, перетворення, відчуження.

Частиною 2 ст. 170 КПК України визначено, що арешт майна допускається з метою забезпечення збереження речових доказів; спеціальної конфіскації; конфіскації майна як виду покарання або заходу кримінально-правового характеру щодо юридичної особи; відшкодування шкоди, завданої внаслідок кримінального правопорушення (цивільний позов), чи стягнення з юридичної особи отриманої неправомірної вигоди.

Відповідно ч. 3 ст. 170 КПК України, у випадку, передбаченому пунктом 1 частини другої цієї статті, арешт накладається на майно будь-якої фізичної або юридичної особи за наявності достатніх підстав вважати, що воно відповідає критеріям, зазначеним у статті 98 цього Кодексу.

Частиною 10 ст. 170 КПК України, передбачено, що арешт може бути накладений у встановленому цим Кодексом порядку на рухоме чи нерухоме майно, гроші у будь-якій валюті готівкою або у безготівковій формі, в тому числі кошти та цінності, що знаходяться на банківських рахунках чи на зберіганні у банках або інших фінансових установах, видаткові операції, цінні папери, майнові, корпоративні права, щодо яких ухвалою чи рішенням слідчого судді, суду визначено необхідність арешту майна.

Згідно положень ч. 11 ст. 170 КПК України заборона або обмеження користування, розпорядження майном можуть бути застосовані лише у разі, коли існують обставини, які підтверджують, що їх незастосування призведе до приховування, пошкодження, псування, зникнення, втрати, знищення, використання, перетворення, пересування, передачі майна.

Статтею 100 КПК України визначено, що на речові докази може бути накладено арешт в порядку ст.ст. 170-174 КПК України, та згідно ч.ч. 2, 3 ст. 170 КПК України, слідчий суддя накладає арешт на майно, якщо є достатні підстави вважати, що воно відповідає критеріям, визначеним в ч. 1 ст. 98 КПК України.

Статтею 98 КПК України, визначено, що речовими доказами є матеріальні об`єкти, які були знаряддям вчинення кримінального правопорушення, зберегли на собі його сліди або містять інші відомості, які можуть бути використані як доказ факту чи обставин, що встановлюються під час кримінального провадження, в тому числі предмети, що були об`єктом кримінально протиправних дій, гроші, цінності та інші речі, набуті кримінально протиправним шляхом або отримані юридичною особою внаслідок вчинення кримінального правопорушення.

Постановою старшого слідчого СВ Печерського УП ГУ НП у м. Києві від 17.08.2023 майно, на арешті якого наполягає прокурор, визнано речовими доказами.

Таким чином, є передбачені кримінальним процесуальним законом підстави для накладення арешту на майно з метою забезпечення збереження речових доказів.

Слідчий суддя, враховуючи вище викладені обставини, приходить до висновку про задоволення клопотання, оскільки застосування такого заходу забезпечення кримінального провадження, як арешт майна є співрозмірним завданням кримінального провадження, спрямоване на досягнення цілей розслідуваного кримінального провадження.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 170-173, 175, 309, 372, 392 КПК України, -

ПОСТАНОВИВ:

Клопотання прокурора Печерської окружної прокуратури міста Києва ОСОБА_3 про арешт майна, в рамках кримінального провадження № 42022102060000152 задовольнити.

Накласти арешт на перелік наступного вилученого майна: папка швидкозшивач чорного кольору в якій міститься особова справа ОСОБА_18 , справа о/с 06, на 80 арк., папка швидкозшивач зеленого кольору в якій міститься особова справа ОСОБА_12 , на 88 арк., папка швидкозшивач синього кольору в якій міститься особова справа ОСОБА_13 , на 84 арк., папка швидкозшивач зеленого кольору в якій міститься особова справа ОСОБА_19 , о/с№ 3, на 76 арк., папка швидкозшивач червоного кольору в якій міститься особова справа ОСОБА_20 , о/с№ 2, на 90 арк., папка швидкозшивач сірого кольору в якій міститься особова справа ОСОБА_21 , о/с №157, на 92 арк., папка швидкозшивач сірого кольору в якій міститься особова справа ОСОБА_22 , о/с №152, на 102 арк., 2 папки швидкозшивача сірого кольору в якій міститься особова справа ОСОБА_10 , о/с 1340, перша папка швидкозшивач сірого кольору на 161 арк., друга папка швидкозшивач сірого кольору на 86 арк., які поміщено до сейф-пакету №KIV6121501, капітальний ремонт четвертого, п`ятого, шостого поверхів адміністративної будівлі Головного управління Пенсійного фонду України в м. Києві, розташованого за адресою: м. Київ, п-т Перемоги, 50, робочий проект том 1 на 165 арк., капітальний ремонт четвертого, п`ятого, шостого поверхів адміністративної будівлі Головного управління Пенсійного фонду України в м. Києві, розташованого за адресою: м. Київ, п-т Перемоги, 50, робочий проект, кошторисна документації 21/2-21-К том 2 на 198 арк., які поміщено до сейф-пакету №EXPO368563, платіжне доручення №2686 від 21.09.2021 року на 1 арк., акт приймання-передавання виконаних робіт по договору №69 від 15.06.2021 року на 1 арк., договір №69 від 15.06.2021 року з додатками на 11 арк., експертний звіт №36458 на 1 арк., договір №106 від 06.10.2021 року з додатками на 20 арк., акт приймання-передавання виконаних робіт № 9 від 02.12.2021 року на 1 арк., платіжне доручення №3378 від 03.12.2021 року на 1 арк., договір №75 на корегування кошторисної частини проекту від 13.07.2023 року з додатками на 10 арк., протокол узгодження цін на матеріальні ресурси від липня 2023 року на 8 арк., акт здач-приймання виконаних робіт №20 від 03.08.2023 року на 1 арк., платіжна інструкція №1669 від 03.08.2023 року на 1 арк., флеш-носій goodram 8 gb, синього кольору, експертний звіт №02263-23 від 28.07.2023 року на 3 арк., лист вих № 3107-2023/2 від 31.07.2023 на 1 арк., зведений кошторисний розрахунок вартості об`єкта будівництва від 01.08.2023 року на 2 арк., локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-01 від 2023 року на 8 арк., локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-02 від 2023 року на 23 арк., локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-03 від 2023 року на 6 арк., локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-04 від 2023 року на 7 арк., локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-05 від 2023 року на 3 арк., локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-06 від 2023 року на 9 арк.,об`єктний кошторис №02-01 від 2023 року на 2 арк., відомість трудомісткості і заробітної плати до об`єктного кошторису на 1 арк., підсумкова відомість ресурсів на 22 арк., дефектні акти від 01.08.2023 року на 19 арк., лист вих. №01/12/462 від 01.12.2021 року на 1 арк., експертний звіт №01515-21 від 01.12.2021 на 1 арк., зведений кошторисний розрахунок вартості об`єкта будівництва від 02.12.2021 року на 2 арк., пояснювальна записка на 2 арк., кошторисний розрахунок № П-130 на 2 арк., кошторисний розрахунок № П-147 на 2 арк., об`єктний кошторис №02-01 на 2 арк., відомість трудомісткості і заробітної плати до об`єктного кошторису № 02-01 на 1 арк., загальновиробничі витрати на будову на 1 арк., локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-01 від 2021 року на 8 арк., локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-02 від 2021 року на 23 арк., локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-03 від 2021 року на 6 арк., локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-04 від 2021 року на 7 арк., локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-05 від 2021 року на 3 арк., локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-06 від 2021 року на 9 арк., підсумкова відомість ресурсів на 30 арк., розрахунок класу наслідків (відповідальності) об`єкту від 01.12.2021 року на 2 арк., зведений кошторисний розрахунок вартості об`єкта будівництва від 2021 року на 2 арк., завдання на розробку кошторисної документації від 01.12.2021 року на 2 арк., які поміщено до сейф-пакету № EXPO368562, технічний звіт 10/03-2021-ТЗ на 19 арк., технічний звіт 12/03-2021-ТЗ на 23 арк., технічний звіт 11/03-2021-ТЗ на 31 арк., акт виконаних робіт (надання послуг) від 08.04.2021 до договору № 40 від 26.03.2021 на 1 арк., договір №40 про надання послуг з обстеження від 26.03.2021 року з додатками на 5 арк., акт виконаних робіт (надання послуг) від 06.04.2021 до договору № 39 від 26.03.2021 на 1 арк., №39 про надання послуг з обстеження від 26.03.2021 року з додатками на 5 арк., кваліфікаційний сертифікат серія АТ №008370 на 1 арк., рішення ТОВ «ПХП» від 20.03.2020 року на 1 арк., наказ №01-к від.07.11.2019 року на 1 арк., витяг №1926593404649 з реєстру платників єдиного податку на 2 арк., рішення ТОВ «ПХП» від 07.11.2019 року на 2 арк., виписка ТОВ «ПХП» на 2 арк., кошторис на виконання робіт з технічного нагляду до договору №124 від 19.11.2021 року на 1 арк., договір №70 від 15.06.2021 з додатками на 11 арк., акт приймання-передавання виконаних робіт до договору № 70 від 15.06.2021 року на 1 арк., платіжне доручення №2462 від 31.08.2021 на 1 арк., експертний звіт №35823 на 1 арк., договір №74 на корегування кошторисної частини проекту від 13.07.2023 року з додатками на 10 арк., протокол узгодження цін на матеріали від липня 2023 року на 8 арк., акт здачі-приймання виконаних робіт №19 від 03.08.2023 року на 1 арк., платіжна інструкція №1668 від 03.08.2023 року на 1 арк., договір №97 про закупівлю робіт від 25.08.2021 року з додатками на 9 арк., договірна ціна на виконання проектно-вишукувальних робіт від 2021 року на 3 арк., кошторис № 1 на проектні рішення (розробка проектних рішення по охоронній сигналізації та пожежній сигналізації) від 2021 року на 1 арк., кошторис №2 на виконання робіт від 2021 року на 3 арк., кошторис № 3 на виконання робіт від 2021 року на 1 арк., зведений кошторис №1 на проектні і вишукувальні роботи від 2021 року на 3 арк., акт надання послуг №8 від 20.09.2021 року на 1 арк., платіжне доручення №2754 від 30.09.201 року на 1 арк., експертний звіт (позитивний) від 18.09.2021 року на 1 арк., пояснювальна записка «капітальний ремонт адміністративної будівлі Головного управління Пенсійного фонду України в м. Києві, розташованої за адресою: м. Київ, вул. Микільсько-Слобідська, 4» на 2 арк., загальновиробничі витрати на будову «капітальний ремонт адміністративної будівлі Головного управління Пенсійного фонду України в м. Києві, розташованої за адресою: м. Київ, вул. Микільсько-Слобідська, 4» на 1 арк., кошторисний розрахунок №П-131 на 1 арк., кошторисний розрахунок №П130 кошторисний прибуток на 2 арк., кошторисний розрахунок №П147 кошти на покриття адміністративних витрат будівельно-монтажних організацій на 1 арк., підсумкова відомість ресурсів на 35 арк., локальний кошторис на будівельні роботи №2-1-1 від 2021 року на 4 арк., локальний кошторис на будівельні роботи №2-1-3 від 2021 на 14 арк., локальний кошторис на будівельні роботи №2-1-4 від 2021 на 25 арк., локальний кошторис на будівельні роботи №2-1-5 від 2021 на 3 арк., локальний кошторис на придбання успадкування меблів та інвентарю №2-1-6 від 2021 на 2 арк., локальний кошторис на будівельні роботи №2-1-7 від 2021 на 3 арк., локальний кошторис на будівельні роботи №2-1-8 від 2021 на 6 арк., зведений кошторисний розрахунок вартості об`єкта будівництва від 20.09.221 року на 2 арк., локальний кошторис на будівельні роботи №2-1-2 від 2021 на 2 арк., протокол узгодження цін на матеріальні ресурси від 2021 року 8 арк., дефектний акт від 2021 року на 2 арк., дефектний акт від 2021 року на 1 арк., дефектний акт від 2021 на 5 арк., дефектний акт від 2021 року на 9 арк., дефектний акт від 2021 року на 1 арк., дефектний акт від 2021 року на 1 арк., дефектний акт від 2021 на 1 арк., дефектний акт від 2021 на 2 арк., дефектний акт від 2021 на 1 арк., флеш-носій goodram 8 gb, синього кольору, експертний звіт (позитивний) від 28.07.2023 на 3 арк., лист вих.№3107-2023/1 від 31.07.2023 року на 1 арк.,зведений кошторисний розрахунок вартості об`єкта будівництва від 01.08.2023 року на 3 арк., локальний кошторис на придбання устаткування меблів та інвентарю №02-01-02 від 2023 року на 2 арк., локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-01 від 2023 на 4 арк., локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-03 від 2023 на 14 арк., локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-04 від 2023 на 26 арк., локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-05 від 2023 на 3 арк., локальний кошторис на придбання устаткування меблів та інвентарю №02-01-06 від 2023 року на 2 арк., локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-07 від 2023 на 3 арк., локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-08 від 2023 на 6 арк., локальний кошторис на будівельні роботи №08-01-01 від 2023 на 3 арк., підсумкова відомість ресурсів від 2023 року на 25 арк., об`єктний кошторис №02-01 від 2023 року з додатками на 3 арк., об`єктний кошторис №08-01 від 2023 року з додатками на 3 арк., дефектний акт 01.08.2023 року на 5 арк., дефектний акт 01.08.2023 року на 2 арк., дефектний акт 01.08.2023 року на 10 арк., дефектний акт 01.08.2023 року на 2 арк., дефектний акт 01.08.2023 року на 1 арк., дефектний акт 01.08.2023 року на 1 арк., дефектний акт 01.08.2023 року на 1 арк., дефектний акт 01.08.2023 року на 1 арк., дефектний акт 01.08.2023 року на 1 арк., капітальний ремонт покрівлі та технічного поверху адміністративної будівлі Головного управління Пенсійного фонду України в м. Києві, розташованого за адресою: м. Київ, п-т Перемоги, 50 робочий проект ТОМ-1 на 57 арк., капітальний ремонт покрівлі та технічного поверху адміністративної будівлі Головного управління Пенсійного фонду України в м. Києві, розташованого за адресою: м. Київ, п-т Перемоги, 50 робочий проект ТОМ-2 на 57 арк., які поміщено до сейф-пакету №EXPO368560, довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати від 15.12.2021 року на 1 арк., акт вартості устаткування, що придбавається виконавцям робіт 15.12.2021 року на 1 арк., акт №1 приймання виконаних будівельних робіт 15.12.2021 року на 9 арк., підсумкова відомість ресурсів на 8 арк., акт №2 приймання виконаних будівельних робіт 15.12.2021 року на 6 арк., підсумкова відомість ресурсів від 2021 року на 3 арк., довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати від 15.12.2021 року на 1 арк., акт №1 приймання виконаних будівельних робіт 15.12.2021 року на 4 арк., підсумкова відомість ресурсів від 2021 року на 3 арк., довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати від 15.12.2021 року на 1 арк., акт №1 приймання виконаних будівельних робіт 15.12.2021 року на 6 арк., підсумкова відомість ресурсів від 2021 року на 4 арк., акт №2 приймання виконаних будівельних робіт 15.12.2021 року на 5 арк., підсумкова відомість ресурсів від 2021 на 3 арк., акт від 16.11.2022 року на 5 арк., підсумкова відомість ресурсів від 2022 на 3 арк., акт від 16.11.2022 року на 7 арк., підсумкова відомість ресурсів від 2022 на 6 арк., акт від 16.11.2022 року на 4 арк., підсумкова відомість ресурсів від 2022 на 3 арк., довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати від 12.2022 року на 1 арк., акт від 12.2022 року 19 арк., відомість ресурсів від 12.2022 року на 15 арк., загальновиробничі витрати на будову на 1 арк., розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису №2-1-1 на 4 арк., розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису №2-1-2 на 3 арк., розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису №2-1-3 на 3 арк., розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису №2-1-5 на 3 арк., розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису №2-1-6 на 3 арк., розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису №2-1-7 на 2 арк., оплата послуг з капітального ремонту ТОВ «охоронна фірма вольф» та послуг з технічного нагляду по капітальному ремонту ТОВ «ПХП» на 1 арк., платіжне доручення №3344 від 28.12.2022 року на 1 арк., платіжне доручення №2446 від 16.11.2022 року на 1 арк., платіжне доручення №2447 від 16.11.2022 року на 1 арк., платіжне доручення №2448 від 16.11.2022 року на 1 арк., платіжне доручення №3466 від 16.12.2021 року на 1 арк., платіжне доручення №3464 від 16.12.2021 року на 1 арк., платіжне доручення №3465 від 16.12.2021 року на 1 арк., платіжне доручення №3345 від 28.12.2022 року на 1 арк., акт надання послуг №21 від 19.12.2022 року на 1 арк., Договір №81 про закупівлю робіт за державні кошти від 28.10.2022 року з додатками на 14 арк., доручення №3480 від 16.12.2021 року на 1 арк., акт надання послуг №7 від 15.12.2022 року на 1 арк., Договір №124 про закупівлю робіт за державні кошти від 19.11.2021 року з додатками на 14 арк., лімітна довідка про бюджетні асигнування та кредитування на 2023 на 1 арк., зміни до лімітної довідки про бюджетні асигнування та кредитування на 2021 на 1 арк., супровідний лист від пенсійного фонду України вих. 2800-040202-9/32837 від 09.07.2021 року на 1 арк., супровідний лист від пенсійного фонду України вих. 2600-0602-5/109818 від 07.07.2021 року на 1 арк., кошторис на 2022 рік від 28.10.2022 року на 2 арк., лімітна довідка про бюджетні асигнування та кредитування на 2022 рік від 19.10.2022 року на 1 арк., супровідний лист від пенсійного фонду України вих. 2600-0602-5/152837 від 24.09.2021 року на 2 арк., зміни до лімітної довідки про бюджетні асигнування та кредитування на 2021 рік від 28.09.2022 року на 1 арк., довідка про зміни до кошторису на 2021 рік від 28.09.2021 року на 2 арк., довідка про зміни до кошторису на 2021 рік від 28.09.2021 року на 2 арк., супровідний лист від пенсійного фонду України вих. 2800-040202-9/47901 від 28.09.2021 року на 1 арк.,наказ ГУ ПФУ у м. Києві №387 від 13.07.2022 року на 3 арк., висновки виявленні органом державного фінансового контролю від 14.06.2022 року на 3 арк., положення про управління пенсійного фонду України в районах на 5 арк., лист ПФУ №2800-040202-9/47901 від 28.09.2021 року на 1 арк., наказ ГУ ПФУ у м. Києві №38 від 10.01.2023 року на 9 арк., добровільно надані зразки печатки головного управління Пенсійного фонду України у м Києві на 10 арк., наказ ГУ ПФУ у м. Києві №102 від 15.02.2021 року на 4 арк., наказ ГУ ПФУ у м. Києві №739 від 16.11.2022 року на 5 арк.,супровідний лист ГУ ПФУ у м. Києві №2600-1202-5/45767 з додатком на 2 арк., супровідний лист ГУ ПФУ у м. Києві №2600-1202-5/18231 від 05.02.2021 року з додатком на 2 арк., супровідний лист ГУ ПФУ у м. Києві №2600-1202-5/7730 з додатком на 2 арк., лист ПФУ №2800-040202-9/8106 на 1 арк., лист ГУ ПФУ у м. Києві 2600-0602-5/27802 від 15.02.2022 на 1 арк., пропозиції щодо прогнозних надходжень власних коштів на 2022 рік на 1 арк., розрахунок видатків на фінансування ГУ ПФУ у м. Києві на 1 арк., інформація по приміщення в яких необхідно провести поточні та капітальні ремонти ГУ ПФУ у м. Києві в 2022 році на 1 арк., кошторис на 2023 рік ГУ ПФУ у м. Києві на 2 арк., лист ПФУ №2800-040203-9/31343 від 08.06.2023 на 1 арк., лист ГУ ПФУ 2600-0602-5/119122 від 14.06.2023 на 1 арк., інформація щодо потреби в коштах на поточний та капітальний ремонт приміщень у ГУ ПФУ у м. Києві у 2023 році на 2 арк., роздруківка з електронної пошти ІНФОРМАЦІЯ_10 на 1 арк., інформація про заплановане проведення поточних та капітальних ремонтів ГУ ПФУ у м. Києві у 2022 році на 1 арк., наказ ГУ ПФУ у м. Києві №234 від 24.02.2023 року на 2 арк., наказ ГУ ПФУ у м. Києві №303 від 08.03.2023 року на 3 арк., наказ ГУ ПФУ у м. Києві №682 від 25.10.2022 року на 3 арк., наказ ГУ ПФУ у м. Києві №624 від 29.09.2022 року на 1 арк., наказ ГУ ПФУ у м. Києві №9 від 05.01.2022 року на 1 арк., наказ ГУ ПФУ у м. Києві №887 від 04.07.2023 року з додатками на 7 арк., наказ ГУ ПФУ у м. Києві №771 від 23.11.2021 року на 1 арк., кошторис на 2021 рік ГУ ПФУ у м. Києві на 2 арк.,лімітна довідка по бюджетні асигнування та кредитування на 2021 рік ГУ ПФУ у м. Києві на 1 арк., посадова інструкція начальника ГУ ПФУ у м. Києві від 29.03.2021 року на 3 арк., посадова інструкція начальника ГУ ПФУ у м. Києві від 19.10.2022 року на 3 арк., посадова інструкція начальника ГУ ПФУ у м. Києві від 15.02.2023 року на 4 арк., посадова інструкція начальника управління головний бухгалтер ГУ ПФУ у м. Києві від 19.01.2021 року на 4 арк., посадова інструкція начальника управління адміністративного забезпечення ГУ ПФУ у м. Києві від 12.06.2020 року на 3 арк., посадова інструкція начальника управління адміністративного забезпечення ГУ ПФУ у м. Києві від 05.04.2022 року на 3 арк., посадова інструкція заступника начальника ГУ ПФУ у м. Києві від 26.02.2021 року на 2 арк., посадова інструкція заступника начальника ГУ ПФУ у м. Києві від 16.11.2022 року на 3 арк., посадова інструкція заступника начальника ГУ ПФУ у м. Києві від 26.02.2021 року на 3 арк., посадова інструкція заступника начальника ГУ ПФУ у м. Києві від 16.11.2022 року на 2 арк., наказ ГУ ПФУ у м. Києві №619 від 24.09.2021 року на 13 арк., наказ ГУ ПФУ у м. Києві №1009 від 28.07.2023 року на 13 арк., наказ ГУ ПФУ у м. Києві №524 від 26.08.2022 року 14 арк., наказ ГУ ПФУ у м. Києві №524 від 26.08.2022 року 12 арк., наказ ГУ ПФУ у м. Києві №619 від 24.09.2021 року 11 арк., посадова інструкція начальника ГУ ПФУ у м. Києві від 05.12.2022 року на 2 арк., посадова інструкція завідувача сектору 05.12.2022 року на 2 арк., посадова інструкція заступника начальника управління від 12.06.2020 року на 2 арк., які поміщено до сейф-пакету №EXPO368561, звернення від 07.07.2021р. на 1 арк., експертний звіт від 21.06.2021р. на 1 арк., дефектний акт від 30.06.2021р на 5 акр., дефектний акт від 30.06.2021 на 2 арк.,дефектний акт від 30.06.2021 на 2 арк., дефектний акт від 30.06.2021 на 2 арк.,дефектний акт від 30.06.2021 на 4 арк., кошторисний рахунок від 2021 р. на 2арк., розрахунок загальних витрат до локального кошторису на загальні роботи № 2-1-1 від 2021р. на 5 арк.., розрахунок загально виробничих витрат до локального кошторису № 2-1-2 на санітарно технічні роботи на 3арк., розрахунок загальних витрат до локального кошторису на електро-монтажні роботи №2-1-3 на 3 акр., розрахунок загально виробничих витрат до локального кошторису на опалення № 2-1-4 на 6 арк.) розрахунок загально виробничих витрат до локального кошторису на кондиціювання № 2-1-5 на 2 арк., локальний кошторис № 2-1-6 на 11 арк., розрахунок загально виробничих витрат до локального кошторису № 2-1-6 на системи пожежної сигналізації на 4 арк., пояснювальна записка на 2 арк., об`єктний кошторис № 2-1 на 2 арк) з додатками, кошторисний рахунок № П130 на 2арк., кошторисний рахунок № П-147 на 1 арк., локальний кошторис № 2-1-1 на 20 арк., локальний кошторис № 2-1-2 на 20 арк., підсумкова відомість ресурсів на 31 арк., тендерна документації від 07.04.2021 року № 30 на 31 арк., протокол № 30 на 3 арк., службова записка на 5 арк., протокол № 52 на 5 арк., протокол №49 на 3 арк., протокол №62 на 3 арк., протокол № 63 на 3 арк., повідомлення про внесення змін до тендерної документації на 3 арк., тендерна документація від 14.07.2021р. №95 на 55арк., супровідний від 28.10.2021р на 1 арк., довідка КБ-3 за 2021р на 14 арк., платіжне доручення № 3030 на 1 арк., акт КБ2В на 32 арк., довідка КБ-3 29.10.2021 на 1 арк., акт № 1 від 08.11.2021, договір № 94 на 6 арк., супровідний 21.10.2021 на 1 арк., супровідний 05.08.2021 на 1 арк., претензія на 101 арк., претензія на 4 арк., додаткова угода №1 від 27.10.2021 на 1 арк., доповідна записка на 2 арк., дефектний акт на 11 арк., договірна ціна на 1 арк., зведений кошторисний розрахунок на 2 арк., локальний кошторис будівельні роботи № 2-1-1 на 17 арк., локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-2 на 6 арк., локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-3 на 4 арк., локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-4 на 5 арк., локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-5 на 2 арк., локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-6 на 9 арк., до додаткової угоди № 1 до договору № 93, пояснювальна записка на 4 арк., підсумкова відомість ресурсів на 20 арк., підсумкова відомість ресурсів на 20 арк., загально виробничі витрати на будову на 1 арк., розрахунок №1-4 на 4 арк., кошторисний розрахунок № П137 на 2 арк., кошторисний розрахунок № П130 на 2 арк., кошторисний розрахунок № П147 на 1 арк., календарний графік робіт від 31.12.2021 на 2 арк., договір № 93 від 16.08.2021 з додатками на 76 арк., пояснювальна записка на 3 арк., підсумкова відомість ресурсів на 20 арк., підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису № 2-1-1 на 9 арк., підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису № 2-1-2 на 6 арк., підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису № 2-1-4 на 8 арк., підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису № 2-1-6 на 5 арк., розрахунок до локального кошторису № 2-1-1 на 5 арк., розрахунок до локального кошторису № 2-1-2 на 3 арк., розрахунок до локального кошторису № 2-1-3 на 3 арк., розрахунок до локального кошторису № 2-1-4 на 5 арк., розрахунок до локального кошторису № 2-1-6 на 4 арк., об`єктний кошторис № 2-1 на 2 арк., загально виробничі витрати на 1 арк., відомість трудомісткості заробітної плати № 2-1 на 1 арк., розрахунок №1-4 на 5 арк., тендерна документація від 16.08.2021 №123 на 35 арк., тендерна документація від 01.09.2021 №128 на 35 арк., тендерна документація від 05.10.2021 №136 на 73 арк., повідомлення на 3 арк., тендерна документація від 20.07.2021 №98 на 39 арк., службова записка на 3 арк., договір № 60 від 31.05.2021 на 16 арк., протокол № 69 з додатками на 8 арк., протокол № 34 з додатками на 9 арк., протокол № 56 з додатками на 5 арк., лист на 1 арк., претензія з додатками на 32 арк., протокол № 152 з додатками на 3 арк., протокол № 143 з додатками на 5 арк., протокол № 138 з додатками на 8 арк., запит на 22 арк., повідомлення про внесення змін до тендерної документації на 2 арк.,тендерна документація від 11.10.2021 № 142 на 7 арк., тендерна документація від 06.10.2021 № 137 на 42 арк., повідомлення про внесення змін до тендерної документації на 2 арк., тендерна документація від 11.10.2021 № 143 на 11 арк., тендерна документація від 06.10.2021 № 138 на 51 арк., повідомлення про внесення змін на 3 арк., тендерна документація від 05.05.2021 № 56 на 88 арк., супровідний лист з додатками на 3 арк., лист голові тендерного комітету на 2 арк) в двох екземплярах, реєстр речей на 3 арк., індекси споживчих цін на 3 арк., супровідний на 1 арк., супровідний від 19.12.2022 на 1 арк., супровідний від 14.03.2023 на 1 арк., довіреність №12/11 від 12.11.2021 на 1 арк., супровідний на 1 арк., супровідний на 1 арк., супровідний на 1 арк., супровідний на 1 арк., супровідний на 1 арк., супровідний на 1 арк., лист на 1 арк., акт від 22.09.2021 на 2 арк., супровідний від 20.09.2021 на 3 арк., лист з додатками на 1 арк., супровідний з додатками на 3 арк., супровідний на 3 арк., супровідний на 1 арк., супровідний та диск від 25.08.2021 на 1 арк., супровідний від 19.08.2021 №103-312-К на 1 арк., супровідний вх. 194 від 19.08.2021 на 1 арк., супровідний вх. 181 від 04.08.2021 на 1 арк., супровідний № 103-312-К на 2 арк., супровідний на 1 арк., супровідний на 1 арк., супровідний на 1 арк., супровідний на 1 арк., акт від 28.11.2022 з копією на 3 арк., супровідний від 28.10.2021 на 1 арк., супровідний на 1 арк., супровідний вх. Б/Н на 1 арк., супровідний на 1 арк., супровідний №4-297-К від 05.08.2021 на 2 арк., супровідний вх.189 від 12.08.2021 на 1 арк., супро супровідний на 1 арк.,відний вх. 41/08 від 25.08.2023 на 1 арк., супровідний від 14.03.2023 на 3 арк., супровідний від 14.03.2023 на 4 арк., супровідний на 2 арк., супровідний на 2 арк., супровідний від 28.08.2021 з додатками на 8 арк., про погодження проектних рішень з додатками на 3 арк., відомості ресурсів до зведеного кошторисного рахунку на 18 арк., супровідний від 14.09.2021 на 2 арк., супровідний вх. 09/09-21-01 від 09.09.2021 на 1 арк., супровідний вх. 09/09-21-01 від 09.09.2021 на 2 арк., договір № 04/03/0256 з додатками на 4 арк., супровідний вх. 269 від 03.11.2021 на 1 арк., супровідний вх. 287 від 26.11.2021 на 1 арк., д/у до договору від 21.12.2020 № 87-22-К на 2 арк., додаткова угода № 3 до договору №120 від 11.11.2021 на 1 арк., додаткова угода № 2 до договору № 120 від 11.11.2021 на 3 арк., додаткова угода № 1 до договору №120 від 11.11.2021 на 4 арк., договір №120 від 11.11.2021 на 11 арк., локальний кошторис № 2-1-1 на 12 арк., локальний кошторис № 2-1-2 на 5 арк., локальнийлокальний кошторис № 2-2-1 на 12 арк) кошторис № 2-1-3 на 7 арк., локальний кошторис № 2-1-4 на 4 арк., локальний кошторис № 2-1-5 на 3 арк., локальний кошторис № 2-1-6 на 6 арк., локальний кошторис № 2-1-7 на 4 арк., підсумкова відомість ресурсів на 25 арк., локальний кошторис № 2-2-1 на 12 арк., локальний кошторис № 2-2-2 на 4 арк., локальний кошторис № 2-2-3 на 7 арк., локальний кошторис № 2-2-4 на 7 арк.,локальний кошторис № 2-2-7 на 4 арк., локальний кошторис № 2-3-1 на 12 арк., локальний кошторис № 2-3-2 на 4 арк., локальний кошторис № 2-3-3 на 8 арк., локальний кошторис № 2-3-4 на 7 арк., локальний кошторис № 2-3-6 на 12 арк., дефектний акт № 1 до договору № 120 від 11.11.2021 на 46 арк., які поміщено до сейф-пакету №KIV6121500, щоденник зеленого кольору з чорновими записами який поміщено до сейф-пакету №NPU1521956, чорнові записи на 2 арк., план 4-го поверху з мережами електроживлення на 1 арк., фрагмент плану №1 5-го поверху з розташуванням системи зв`язку на 1 арк., фрагмент плану №2 6-го поверху з розташуванням системи зв`язку на 1 арк., фрагмент плану №3 3-го поверху з розташуванням системи зв`язку на 1 арк., план 4-го поверху з розташуванням системи зв`язку на 1 арк., фрагмент плану №2 5-го поверху з розташуванням системи зв`язку на 1 арк., фрагмент плану №1 6-го поверху з розташуванням системи зв`язку на 1 арк., які поміщено до сейф-пакету №NPU1413345, мобільний телефон Samsung чорного кольору, IMEI 1: НОМЕР_4 ; IMEI 2: НОМЕР_5 , який належить ОСОБА_13 , мобільний телефон Iphone 11 білого кольору IMEI 1: НОМЕР_6 , ., які поміщено до сейф-пакету № EXPO186442, які вилучено у Головному управлінні Пенсійного фонду України в м. Києві.

Ухвала слідчого судді підлягає негайному виконанню.

Підозрюваний, його захисник, інший власник або володілець майна, які не були присутні при розгляді питання про арешт майна, мають право заявити клопотання про скасування арешту майна повністю або частково.

Ухвала про накладення арешту може бути оскаржена безпосередньо до Київського апеляційного суду протягом 5 днів з дня її оголошення.

Слідчий суддя ОСОБА_1

Дата ухвалення рішення22.08.2023
Оприлюднено29.04.2024
Номер документу114563988
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про арешт майна

Судовий реєстр по справі —757/36097/23-к

Ухвала від 22.08.2023

Кримінальне

Печерський районний суд міста Києва

Вовк С. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні