П О С Т А Н О В А
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
Справа № 560/9127/23
Головуючий суддя 1-ої інстанції - Козачок І.С.
Суддя-доповідач - Капустинський М.М.
01 листопада 2023 року
м. Вінниця
Сьомий апеляційний адміністративний суд у складі колегії:
головуючого судді: Капустинського М.М.
суддів: Ватаманюка Р.В. Сапальової Т.В. ,
розглянувши в порядку письмового провадження апеляційну скаргу Головного управління ДПС в Хмельницькій області на рішення Хмельницького окружного адміністративного суду від 25 вересня 2023 року у справі за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Сплеск здоров`я» до Головного управління ДПС в Хмельницькій області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення,
В С Т А Н О В И В :
у травні 2023 року Товариство з обмеженою відповідальністю "Сплеск здоров`я" звернулося до Хмельницького окружного адміністративного суду з позовом до Головного управління ДПС у Хмельницькій області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення від 23.02.2023 №0020400405.
Позивач вказав, що за результатами перевірки контролюючим органом встановлені порушення ТОВ "Сплеск здоров`я" ст. 201, абз. 3 п. п. 69.1 п.69 підрозділу 10 розділу ХХ розділу V Податкового Кодексу Українив частині несвоєчасностіреєстрації податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних. Перевірка оформлена актом від 19.01.2023, на підставі якого прийняте оскаржене податкове повідомлення - рішення, з яким позивач не погоджується. Позивач зазначає, що у зв`язку із введенням воєнного стану і відповідними обмеженнями, які мали місце у лютому - травні 2022, у роботі системи Єдиного реєстру податкових накладних відбувались технічні збої, через що податкові накладні реєструвались із затримками. Позивач посилається на те, що своєчасна реєстрація податкових накладних залежить також від наявного реєстраційного ліміту. За відсутності достатнього реєстраційного ліміту, тобто, несвоєчасної реєстрації податкових накладних постачальниками, а також за відсутності грошових коштів нарахунках у банку для своєчасного поповнення електронного рахунку ПДВ,не є можливим своєчасно зареєструватиусінаявніподаткові накладні. Через ціпричиниподаткові накладні за березень, червень 2022 були зареєстровані з порушенням встановлених термінів реєстрації.
Рішенням Хмельницького окружного адміністративного суду від 25 вересня 2023 року позов задоволено.
Визнано протиправним та скасовано податкове повідомлення-рішення Головного управління ДПС у Хмельницькій області №0020400405 від 23.02.2023.
Стягнуто на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Сплеск здоров`я" судові витрати на сплату судового збору в розмірі 2684 грн. за рахунок асигнувань Головного управління ДПС у Хмельницькій області
Не погоджуючись з даним рішенням суду, відповідач подав апеляційну скаргу, в якій посилаючись на порушення судом норм матеріального права просить скасувати рішення суду першої інстанції та ухвалити нове рішення, яким у задоволені позовних вимог відмовити.
Зазначає, що оскаржуване податкове повідомлення-рішення прийняте правомірно, оскільки перевіркою були встановлені і позивачем не спростовані факти пропуску відповідних граничних строків реєстрації податкових накладних. З огляду на це, просить у задоволенні позову відмовити.
Враховуючи, що рішення суду першої інстанції ухвалено в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін (у порядку письмового провадження), суд апеляційної інстанції в порядку п.3 ч.1 ст.311 КАС України розглядає справу без повідомлення учасників справи (в порядку письмового провадження) за наявними у справі матеріалами, оскільки справу може бути вирішено на підставі наявних у ній доказів.
Заслухавши доповідь судді, перевіривши матеріали справи та доводи апеляційної скарги, колегія суддів вважає, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню з огляду на наступне.
Судом першої інстанції встановлено та підтверджується матеріалами справи, що Головним управлінням ДПС у Хмельницькій області проведена камеральна перевірка ТОВ "Сплеск Здоров`я" з питань своєчасності реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригувань до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних, складених за період березень - червень 2022 включно.
За результатами перевірки оформлений акт від 17.01.2023 №613/22-01-04-05/44628733, з якого вбачається, що камеральною перевіркою встановлені порушення ст. 201, абз. 3 пп. 69.1 п. 69 підрозділу 10 розділу XX розділу V ПК України, які полягали у тім, що платником зареєстровані податкові накладні за березень - червень 2022 з порушенням граничних термінів їх реєстрації.
Позивачем подано заперечення від 03.02.2023 на акт перевірки, які висновком податкового органу від 21.02.2023 визнані необґрунтованими.
На підставі акту перевірки відповідачем прийняте податкове повідомлення - рішення №0020400405 від 23.02.2023, яким на позивача накладений штраф 10517,29 грн.
Граничними термінами реєстрації відповідних податкових накладних, щодо яких виник спір, у ЄРПН (відповідно до вимог ПК України) були: за податковими накладними складеними 30.06.2022 - до 15.07.2022 включно; за податковою накладною складеною 21.03.2022- до 15.07.2022 включно.
В розрізі кожної конкретно взятої податкової накладної перевіркою встановлено: податкова накладна від 30.06.2022. Граничний термін реєстрації до 15.07.2022 включно, дата реєстрації 20.07.2022, кількість днів порушення/пропуску строку - 5; податкова накладна від 30.06.2022. Граничний термін реєстрації до 15.07.2022 включно, дата реєстрації 20.07.2022, кількість днів порушення/пропуску строку - 5; податкова накладна від 31.03.2022 Граничний термін реєстрації до 15.07.2022 включно, дата реєстрації 13.09.2022, кількість днів порушення/пропуску строку - 60.
Судом встановлено, що позивач дійсно пропустив граничний строк реєстрації податкових накладних, які були складені у червні 2022. Реєстрація цих податкових накладних повинна була бути проведена і завершена не пізніш ніж 15 липня 2022, оскільки вони були оформлені з 16 по 30 червня 2022 включно.
За результатами перевірки контролюючим органом встановлені порушення ТОВ "Сплеск здоров`я" ст. 201, абз. 3 п. п. 69.1 п.69 підрозділу 10 розділу ХХ розділу V Податкового Кодексу України в частині несвоєчасності реєстрації податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних. Перевірка оформлена актом від 19.01.2023, на підставі якого прийняте оскаржене податкове повідомлення - рішення Головного управління ДПС у Хмельницькій області №0020400405 від 23.02.2023.
Позивач вважаючи таке податкове повідомлення - рішення протиправним звернувся з даним позовом до суду.
Приймаючи рішення, суд першої інстанції дійшов висновку про обґрунтованість позовних вимог.
Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, що виникли між сторонами та висновкам суду першої інстанції, колегія суддів враховує наступне.
Частиною 2 статті 19 Конституції України передбачено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Податковий кодекс України регулює відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема, визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства.
Згідно з п. 201.1 ст. 201 ПК України платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін. Абзацами 1, 4 пункту 201.10 статті 201 ПК України передбачено, що при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою. Податкові накладні, які не надаються покупцю, а також податкові накладні, складені за операціями з постачання товарів/послуг, які звільнені від оподаткування, підлягають реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Відповідно до п. 3 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2010 №1246, реєстрації підлягають податкові накладні та/або розрахунки коригування (у тому числі ті, що не видаються отримувачу (покупцю) товарів (послуг) та залишаються у їх постачальника (продавця); складені під час отримання послуг від нерезидента, місцем постачання яких визначено митну територію України; складені в межах виконання угод про розподіл продукції; складені за операціями з постачання товарів (послуг), які звільнені від оподаткування) незалежно від суми податку на додану вартість, зазначеної в одній податковій накладній та/або розрахунку коригування.
Реєстрація податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних у ЄРПН здійснюється платником ПДВ не пізніше календарного дня, передбаченого п.201.10 ст.201 ПКУ в залежності від періоду складання податкової накладної/розрахунку коригування до податкової накладної, а саме :
- для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 1 по 15 календарний день (включно) календарного місяця, - до останнього дня (включно) календарного місяця, в якому вони складені;
- для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 16 по останній календарний день (включно) календарного місяця, - до 15 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені.
Статтею 120-1 ПК України визначена відповідальність платників податків за порушення строків реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних та допущення помилок при зазначенні обов`язкових реквізитів податкової накладної.
Згідно з п. 120-1.1 статті 120 ПК України порушення платниками податку на додану вартість граничного строку, передбаченого статтею 201 цього Кодексу, для реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування до такої податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних (крім податкової накладної/розрахунку коригування, складеної на операції з постачання товарів/послуг, що звільняються від оподаткування податком на додану вартість; податкової накладної/розрахунку коригування, складеної на операції, що оподатковуються за нульовою ставкою; податкової накладної, складеної відповідно до пункту 198.5 статті 198 цього Кодексу у разі здійснення операцій, визначених підпунктами «а» - «г» цього пункту, та розрахунку коригування, складеного до такої податкової накладної; податкової накладної, складеної відповідно до статті 199 цього Кодексу, та розрахунку коригування, складеного до такої податкової накладної; податкової накладної, складеної відповідно до абзацу одинадцятого пункту 201.4 статті 201 цього Кодексу, та розрахунку коригування, складеного до такої податкової накладної) тягне за собою накладення на платника податку на додану вартість, на якого відповідно до вимог статей 192 і 201 цього Кодексу покладено обов`язок щодо такої реєстрації, штрафу в розмірі:
- 10 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації до 15 календарних днів;
- 20 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 16 до 30 календарних днів;
- 30 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 31 до 60 календарних днів;
- 40 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 61 до 365 календарних днів;
- 50 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації на 366 і більше календарних днів.
У подальшомуЗаконом України"Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо особливостей податкового адміністрування податків, зборів та єдиного внеску під час дії воєнного, надзвичайного стану" №2260 від 12.05.2022, який набрав чинностіз27.05.2022, п.п.69.1 пункту 69 підрозділу 10 розділу XX "Перехідні положення" ПК України викладено уредакції, згідно з якоюплатники податків, які мають можливість своєчасно виконувати податкові обов`язки щодо дотримання термінів сплати податків та зборів, подання звітності, у тому числі звітності, передбаченої пунктом 46.2 статті 46 цього Кодексу, реєстрації у відповідних реєстрах податкових накладних, розрахунків коригування, звільняються від відповідальності за несвоєчасне виконання таких обов`язків, граничний термін виконання яких припадає на період починаючи з 24 лютого 2022 року до дня набрання чинності Законом України "Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо особливостей податкового адміністрування податків, зборів та єдиного внеску під час дії воєнного, надзвичайного стану", за умови реєстрації такими платниками податкових накладних та розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних до 15 липня 2022 року, подання податкової звітності до 20 липня 2022 року та сплати податків та зборів у строк не пізніше 31 липня 2022 року.
Законом України "Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо сприяння відновленню енергетичної інфраструктури України"№2836 від 13.12.2022 (далі - Закон №2836) п.п. 69.1 пункту 69 підрозділу 10 розділу XX "Перехідні положення" ПК України викладено в редакції, згідно зякою платники податків, які мають можливість своєчасно виконувати обов`язки, звільняються від відповідальності за несвоєчасне виконання таких обов`язків щодо: реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних такими платниками податкових накладних та розрахунків коригування, дата складання яких припадає на період з 1 лютого по 31 травня 2022 року, за умови забезпечення їх реєстрації не пізніше 15 липня 2022 року. Відповідно до Прикінцевих та перехідних положень Закону № 2836 вказана норма застосовується починаючи з 27 травня 2022.
Так, Головним управлінням ДПС у Хмельницькій області проведена камеральна перевірка ТОВ "Сплеск Здоров`я" з питань своєчасності реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригувань до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних, складенихза період березень - червень 2022включно. За результатами перевірки оформлений акт від 17.01.2023 №613/22-01-04-05/44628733, з якого вбачається, що камеральною перевіркою встановлені порушення ст. 201, абз. 3 пп. 69.1 п. 69 підрозділу 10 розділу XX розділу V ПК України, які полягали у тім, щоплатником зареєстровані податкові накладні за березень - червень 2022 з порушенням граничних термінів їх реєстрації.
Позивачем подано заперечення від 03.02.2023 на акт перевірки, які висновком податкового органу від 21.02.2023 визнані необґрунтованими.
На підставі акту перевірки відповідачем прийняте податкове повідомлення - рішення №0020400405 від 23.02.2023, яким напозивача накладенийштраф 10517,29 грн.
Судом встановлено, що граничними термінами реєстрації відповідних податкових накладних, щодо яких виник спір, у ЄРПН(відповідно до вимог ПК України) були: за податковими накладними складеними 30.06.2022 - до 15.07.2022 включно; за податковою накладною складеною 21.03.2022- до 15.07.2022 включно.
В розрізі кожної конкретно взятої податкової накладної перевіркою встановлено:
- податкова накладна від 30.06.2022. Граничний термін реєстрації до 15.07.2022 включно, дата реєстрації 20.07.2022, кількість днів порушення/пропуску строку - 5;
- податкова накладна від 30.06.2022. Граничний термін реєстрації до 15.07.2022 включно, дата реєстрації 20.07.2022, кількість днів порушення/пропуску строку - 5;
- податкова накладна від 31.03.2022 Граничний термін реєстрації до 15.07.2022 включно, дата реєстрації 13.09.2022, кількість днів порушення/пропуску строку - 60;
Матеріалами справи встановлено, що позивач дійсно пропустивграничний строкреєстрації податкових накладних, які були складені у червні 2022. Реєстрація цих податкових накладних повинна була бути проведена і завершена не пізніш ніж 15 липня 2022, оскільки вони були оформлені з 16 по 30 червня 2022 включно.
Відповідно дочинногона час їх оформлення законодавствау разі несвоєчасноїреєстрації цих податкових накладних положення про звільнення від відповідальності за несвоєчасну реєстраціювже не застосовувались.
Щодо податкової накладної, яка була складена позивачем 31.03.2022(фактично зареєстрована 13.09.2022),позивач повинен був оформити податкову накладну за новою формою, чинною на дату реєстрації податкової накладноїу Реєстрі та надіслати її до Реєстру у строки, передбачені абз. 3 підп. 69.1 п. 69 підрозділу 10 розділу XX Податкового кодексу України, тобтодо 15 липня 2022.
Обов`язок зареєструвати податкову накладну для платника податків полягає у надісланні на реєстрацію податкової накладної в установлені податковим законодавством строки та з дотриманням визначеної процедури. 15 липня 2022 визначалось крайнім терміном виконання платниками свого обов`язку зареєструвати податкові накладні у Реєстрі, якщо цей обов`язок не був ними виконаний раніше тасвоєчасно.
Позивач пропустивграничний термін реєстрації податкової накладноївід 31.03.2022, яку він скерувавнареєстрацію13.09.2022,чого він належними доказами не спростовує.Позивач не надав копії квитанцій чи інших документів, які б підтверджували своєчасну відправку ним для реєстрації податкових накладних, щодо яких виявлене порушення,тадокази неприйняттяїх податковим органом з незалежних від платника причин.
За порушення термінів реєстрації або непроведенняреєстрації податкових накладних у ЄРПН штрафні санкції, визначені Податковим кодексом України, не застосовуютьсявиключно до податкових накладних, що не надаються отримувачу (покупцю) та складені на постачання товарів/послуг для операцій, які звільнені від оподаткування; оподатковуються за нульовою ставкою. Таким чином, підставами звільнення від відповідальності, передбаченої пунктом 120-1.1 статті 120-1 Податкового кодексу України, є наявність двох обов`язкових складових: податкова накладна не надаєтьсяотримувачу (покупцю) та, водночас, повинна бути складена на постачання товарів/послуг для операцій, які звільнені від оподаткування або які оподатковуються за нульовою ставкою).
Вказана правова позиція висловлена у постанові Верховного Суду від 04 вересня 2018у справі №816/1488/17.
Доказитого, що вищезгадані податкові накладні позивачаскладені стосовно операцій, що підлягають оподаткуванню за нульовою ставкою або звільнені від оподаткування, судуне надані.
Відповідно до Закону України "Про внесення змін до розділу XX "Перехідні положення" Податкового кодексу України щодо відновлення обмеження перебування грального бізнесу на спрощеній системі оподаткування" до розділу XX "Перехідні положення" Податкового кодексу України (Відомості Верховної Ради України, 2011 р., №№ 13-17, ст. 112) внесені такі зміни:
1) підрозділ 2 доповнити пунктами 89 та 90 такого змісту:
89. Тимчасово, протягом дії воєнного стану в Україні, введеного Указом Президента України "Про введення воєнного стану в Україні" від 24 лютого 2022 року № 64/2022, затвердженим Законом України "Про затвердження Указу Президента України "Про введення воєнного стану в Україні" від 24 лютого 2022 року № 2102-IX, та шести місяців після місяця, в якому воєнний стан буде припинено або скасовано, реєстрація податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних здійснюється з урахуванням таких граничних строків:
- для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 1 по 15 календарний день (включно) календарного місяця, - до 5 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені;
- для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 16 по останній календарний день (включно) календарного місяця, - до 18 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені;
- для розрахунків коригування, складених постачальником товарів/послуг до податкової накладної, що складена на отримувача - платника податку, в яких передбачається зменшення суми компенсації вартості товарів/послуг їх постачальнику, - протягом 18 календарних днів з дня отримання такого розрахунку коригування до податкової накладної отримувачем (покупцем).
90. Тимчасово, протягом дії воєнного стану в Україні, введеного Указом Президента України "Про введення воєнного стану в Україні" від 24 лютого 2022 року № 64/2022, затвердженим Законом України "Про затвердження Указу Президента України "Про введення воєнного стану в Україні" від 24 лютого 2022 року № 2102-IX, та шести місяців після місяця, в якому воєнний стан буде припинено або скасовано, штраф за порушення платниками податку на додану вартість граничного строку, передбаченого пунктом 89 цього підрозділу для реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування до такої податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних, встановлюється у розмірі:
2 відсотки суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації до 15 календарних днів;
5 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 16 до 30 календарних днів;
10 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 31 до 60 календарних днів;
15 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 61 до 365 календарних днів;
25 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації на 366 і більше календарних днів";
Цей Закон набрав чинності з дня, наступного за днем його опублікування ( з 08.02.2023)
Таким чином, оскільки спірне податкове рішення, яким позивачу були нараховані штрафні санкції, винесене відповідачем 23.02.2023, коли вказаний закон був чинним,відповідач повинен був визначити розмір штрафних санкцій із урахуванням вказаних змін до податкового законодавства, внесених Законом України від 12.01.2023 №2876-IX, зокрема в частині зменшення розміруштрафних санкцій.
Отже, контролюючий орган повинен провести позивачу перерахунок суми штрафних санкцій. Суд, в свою чергу,в межах своєї компетенції може лише встановити правомірність/неправомірність застосування того чи іншого нормативного акту /Порядку при розрахунку розміру штрафних санкцій, що і було зроблено, однак не повинен самостійно проводити відповідний перерахунокта зменшувати платнику розмір штрафної санкції замість уповноваженого органу.
Оскількивисновки податкового органу єправомірнимищодо наявності порушення вимог закону, однак частково неправомірнимив частині,яка стосується порядку розрахунку штрафу та його розміру, і колегія суддів не вбачаєпідстав самостійно визначати суму, на яку потрібно зменшити нарахування штрафних санкцій, податкове повідомлення - рішення слід скасувати в цілому.
З огляду на викладене, колегія суддів апеляційної інстанції дійшла висновку, що рішення суду першої інстанції ґрунтується на всебічному, повному та об`єктивному розгляді всіх обставин справи, які мають значення для вирішення спору, відповідає нормам матеріального та процесуального права, доводи апеляційної скарги не спростовують висновків суду першої інстанції, викладених у зазначеному рішенні, у зв`язку з чим підстав для його скасування не вбачається.
Інші доводи апеляційної скарги встановлених обставин справи та висновків суду першої інстанції не спростовують та не дають підстав для висновку про неправильне застосування судом першої інстанції норм матеріального та процесуального права, яке призвело або могло призвести до неправильного вирішення справи.
За змістом частини першої статті 316 КАС суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а рішення або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.
Оскільки судове рішення ухвалене судом першої інстанції з додержанням норм матеріального і процесуального права, на підставі правильно встановлених обставин справи, а доводи апеляційної скарги висновків суду не спростовують, то суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а оскаржуване судове рішення - без змін.
Керуючись ст.ст. 243, 250, 308, 310, 315, 316, 321, 322, 325, 329 КАС України, суд
П О С Т А Н О В И В :
апеляційну скаргу Головного управління ДПС в Хмельницькій області залишити без задоволення, а рішення Хмельницького окружного адміністративного суду від 25 вересня 2023 року - без змін.
Постанова суду набирає законної сили з дати її прийняття та може бути оскаржена в касаційному порядку згідно зі ст.ст.328, 329 КАС України.
Головуючий Капустинський М.М. Судді Ватаманюк Р.В. Сапальова Т.В.
Суд | Сьомий апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 01.11.2023 |
Оприлюднено | 03.11.2023 |
Номер документу | 114598303 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо |
Адміністративне
Сьомий апеляційний адміністративний суд
Капустинський М.М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні