Справа № 420/2467/23
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
03 листопада 2023 року м. Одеса
Одеський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Корой С.М., розглянувши в порядку письмового провадження за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м.Одеса) до Громадської організації "ВІЙСЬКОВО-СПОРТИВНИЙ КЛУБ "ЧОРНОМОРСЬКИЙ ВИТЯЗЬ", третя особа без самостійних вимог щодо предмету спору на стороні позивача Управління Служби безпеки України в Одеській області про заборону громадського об`єднання,-
В С Т А Н О В И В:
06.02.2023 року до суду надійшов адміністративний позов Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м.Одеса) до Громадської організації "ВІЙСЬКОВО-СПОРТИВНИЙ КЛУБ "ЧОРНОМОРСЬКИЙ ВІТЯЗЬ", третя особа без самостійних вимог щодо предмету спору на стороні позивача Управління Служби безпеки України в Одеській області, в якому позивач просить суд:
- заборонити (примусово розпустити) Громадську організацію організація «ВІЙСЬКОВО- СПОРТИВНИЙ КЛУБ «ЧОРНОМОРСЬКИЙ ВІТЯЗЬ»;
- спрямувати майно, кошти та інші активи Громадської організації «ВІЙСЬКОВО-СПОРТИВНИЙ КЛУБ «ЧОРНОМОРСЬКИЙ ВІТЯЗЬ» до державного бюджету.
В обґрунтування позовних вимог позивач вказує, що листом від 21.12.2022 вих. № 65/5/5/10-3094 Управління служби безпеки України в Одеській області повідомило Південне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Одеса) про наявність в діяльності Громадської організації «ВІЙСЬКОВО-СПОРТИВНИЙ КЛУБ «ЧОРНОМОРСЬКИЙ ВІТЯЗЬ» ознак дій, спрямованих на створення загрози національному суверенітету, територіальній цілісності та національній безпеці України, оскільки діяльність вказаної організації носить антиукраїнський характер. Інформація Служби безпеки України була спрямована до Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) вх. №17109/06-10 від 23.12.2022р. для вжиття відповідних заходів з ініціювання процедури заборони діяльності вказаного об`єднання шляхом його примусового розпуску (ліквідації). Так, згідно наданої інформації та документів, керівник Громадської організації «ВІЙСЬКОВО-СПОРТИВНИЙ КЛУБ «ЧОРНОМОРСЬКИЙ ВІТЯЗЬ» ОСОБА_1 веде активну проросійську діяльність. Фактично під прикриттям діяльності громадської організації здійснювались вишколи із вогневої, тактичної та спеціальної підготовки осіб, які у подальшому можливо були задіяні у здійсненні диверсійних та терористичних актів. В 2015 році Управлінням Служби безпеки України в Одеській області було затримано керівника організації та інших членів громадської організації «ВІЙСЬКОВО-СПОРТИВНИЙ КЛУБ «ЧОРНОМОРСЬКИЙ ВІТЯЗЬ» за підозрою у підготовці до вчинення терористичних актів (ч.3 чт. 258 КК України) на об`єктах критичної інфраструктури Одеської області. Рішенням Приморського суду м. Одеси Р. Долгошея та інші учасники Громадського об`єднання були взяті під варту, а 29.12.2019 року в рамках Мінських домовленостей , були обміняні на військово службовців. Збройних сил України. На даний час Р.Долгошея знаходиться на тимчасово окупованій території Донецької області, проводить антиукраїнську діяльність, у т.ч. під прикриттям Громадської організації «ВІЙСЬКОВО-СПОРТИВНИЙ КЛУБ «ЧОРНОМОРСЬКИЙ ВІТЯЗЬ», виправдовує агресію російської федерації проти України, що підтверджується його інтерв`ю поширеному на сепаратистському ресурсі на відеохостінгу «Youtube» канал « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (посилання: yutu.be/msJCYUegrZE)/ Підчас повномасштабної війни російської федерації проти України дії представників ГО «ВІЙСЬКОВО-СПОРТИВНИЙ КЛУБ «ЧОРНОМОРСЬКИЙ ВІТЯЗЬ» можуть розцінюватися як такі, що спрямовані на порушення суверенітету і територіальної цілісності держави, підрив її безпеки, носять виключно деструктивний характер, підсилюють інформаційний контент, спрямований проти інтересів України, створюють підґрунтя для вчинення радикальних дій щодо порушення суверенітету і територіальної цілісності держави, підрив її безпеки. початком широкомасштабної агресії російської федерації Р. Долгошея та члени очолюваного ним козачого формування створюють підрозділи «козацьких дружин», які ведуть колабораційну діяльність, сприяють ворогу у закріпленні на окупованих територіях та придушують український рух спротиву. Зокрема, активну діяльність дані угруповання здійснюють у місті Мелітополь.
Ухвалою від 13.03.2023 року прийнято до розгляду позовну заяву та відкрито провадження по справі.
Судом вирішено розглядати справу в порядку, визначеному статтею 262 КАС України.
06.03.2023 року від представника позивача до суду надійшло клопотання разом із доказами сплати судового збору.
22.02.2023 року від представника третьої особи до суду надійшли пояснення, в яких, зокрема, вказано, що наявні в УСБУ в Одеській області дані свідчать, що спецслужбами та збройними силами російської федерації активно використовуються вітчизняні громадські об`єднання проросійської спрямованості для закріплення та зміцнення позицій ворога на тимчасово окупованих територіях України. Окремі ознаки вищезазначеного спостерігаються в діяльності ГО «Чорноморський вітязь» (ЄДРПОУ 38478400, юридична адреса: м.Одеса, вул. Левітана, буд. 118, кв.134, керівник ОСОБА_2 ). Фактично під прикриттям діяльності громадської організації здійснювались вишколи із вогневої, тактичної та спеціальної підготовки осіб, які у подальшому можливо були задіянні у здійсненні диверсійних та терористичних актів.
У поясненнях зазначено, що Управління СБУ в Одеській області цілком підтримує позовні вимоги Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) щодо заборони (примусового розпуску) ГО «Чорноморський вітязь» (ЄДРПОУ 38478400) та спрямування майна, коштів та інших активів цієї громадської організації до державного бюджету.
Станом на дату вирішення даної справи відзиву на позов на адресу суду не надходило.
Дослідивши матеріали справи, розглянувши справу в межах заявлених позовних вимог, оцінивши докази відповідно до вимог ст.ст. 72-79 КАС України, судом встановлено такі факти та обставини.
Відповідно до інформації з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, громадська організація «ВІЙСЬКОВО-СПОРТИВНИЙ КЛУБ «ЧОРНОМОРСЬКИЙ ВИТЯЗЬ» (скорочене найменування ГО "ВСК "ЧОРНОМОРСЬКИЙ ВИТЯЗЬ"), код ЄДРПОУ 38478400 зареєстрована юридичною особою 12.03.2013 (номер запису 15561020000046343) за місцезнаходженням: 65062, Одеська обл., місто Одеса, вул.Левітана, будинок 118, квартира 134.
ГО "ВСК "ЧОРНОМОРСЬКИЙ ВИТЯЗЬ"здійснює такі види економічної діяльності: 94.9 Діяльність інших громадських організацій, н.в.і.у.
Керівником ГО "ВСК "ЧОРНОМОРСЬКИЙ ВИТЯЗЬ" є ОСОБА_2 .
Управління Служби безпеки України в Одеській області скерувала на адресу Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м.Одеса) лист від 21.12.2022 вих. № 65/5/5/10-3094 (а.с.12-13), в якому зазначило:
«Отримана Управлінням інформація свідчить про створення реальної загрози національним інтересам, національній безпеці, суверенітету і територіальній цілісності України з боку окремих проросійських громадських об`єднань, діяльність яких з 2014 року має ознаки антиукраїнської.
Наявні дані свідчать, що спецслужбами та збройними силами російської Федерації (далі зс рф) активно використовуються вітчизняні громадські об`єднання проросійської спрямованості для закріплення та зміцнення позицій ворога на тимчасово окупованих територіях України.
Окремі ознаки вищезазначеного спостерігаються в діяльності громадської організації - ГО «ВСК «Чорноморський Витязь» (ЄДРПОУ 38478400, юридична адреса: м.Одеса, вул. Левітана, буд.118, кв.134, керівник ОСОБА_2 ). Фактично під прикриттям діяльності громадської організації здійснювались вишколи із вогневої, тактичної та спеціальної підготовки осіб, які у подальшому можливо були задіянні у здійсненні диверсійних та терористичних актів.
Так, у 2015 році Управлінням було затримано керівника організації та інших членів ГО за підозрою у підготовці до вчинення терористичних актів (ч.3 ст.258 КК України) на об`єктах критичної інфраструктури Одеської області.
Рішенням Приморського районного суду м. Одеси Р.Долгошея та інші учасники ОСОБА_3 були взяті під варту, а 29.12.2019 року в рамках Мінських домовленостей, були обміняні на військовослужбовців ЗСУ. На даний час Р.Долгошея знаходиться на тимчасово окупованій території Донецької області, проводить антиукраїнську діяльність, у т.ч. під прикриттям ГО «ВСК «Чорноморський Витязь», виправдовує агресію рф проти України, що підтверджується його інтерв`ю поширеному на сепаратистському ресурсі на відеохостингу «Youtube» «Детям Донбасса» (посилання: youtu.be/msJCYUegrZE)….
Під час повномасштабної війни рф проти України дії представників ГО «ВСК «Чорноморський Витязь» можуть розцінюватися як такі, що спрямовані на порушення суверенітету і територіальної цілісності держави, підрив її безпеки, носять виключно деструктивний характер, підсилюють інформаційний контент, спрямований проти інтересів України, створюють підґрунтя для вчинення радикальних дій щодо порушення суверенітету і територіальної цілісності держави, підрив її безпеки…
Враховуючи викладене та наявну інформацію щодо протиправної діяльності ГО «ВСК «Чорноморський Витязь», керуючись Конституцією України, Законом України «Про громадські об`єднання», Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців», Кодексом адміністративного судочинства України, просимо ініціювати процедуру заборони діяльності вказаного об`єднання шляхом його примусового розпуску (ліквідації)…».
Судом встановлено, що Управлінням Служби безпеки України в Одеській області на адресу позивача було направлено лист разом із документальні матеріали, які свідчать про антиукраїнську діяльність керівника ГО «ВСК «Чорноморський Витязь» (ЄДРПОУ 38478400, юридична адреса: м.Одеса, вул. Левітана, буд.118, кв.134) ОСОБА_2 , а саме: DVD №65/5/Т/52 (а.с.7,14)
Південне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м.Одеса), в свою чергу, звернулось до суду з позовною заявою про заборону громадського об`єднання.
При цьому позивач помилково зазначає, що відповідача є "ВІЙСЬКОВО-СПОРТИВНИЙ КЛУБ "ЧОРНОМОРСЬКИЙ ВІТЯЗЬ", замість правильної - "ВІЙСЬКОВО-СПОРТИВНИЙ КЛУБ "ЧОРНОМОРСЬКИЙ ВИТЯЗЬ".
Вирішуючи дану адміністративну справу, суд виходить з такого.
Відповідно до ст. 10 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод кожен має право на свободу вираження поглядів. Це право включає свободу дотримуватися своїх поглядів, одержувати і передавати інформацію та ідеї без втручання органів державної влади і незалежно від кордонів. Ця стаття не перешкоджає державам вимагати ліцензування діяльності радіомовних, телевізійних або кінематографічних підприємств.
Здійснення цих свобод, оскільки вони пов`язані з обов`язками і відповідальністю, можуть підлягати таким формальностям, умовам, обмеженням або санкціям, що встановлені законом і є необхідними в демократичному суспільстві в інтересах національної безпеки, територіальної цілісності або громадської безпеки, для запобігання заворушенням чи злочинам, для охорони здоров`я чи моралі, для захисту репутації чи прав інших осіб, для запобігання розголошенню конфіденційної інформації або для підтримання авторитету і безсторонності суду.
Положеннями ст. 11 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод передбачено, що кожен має право на свободу мирних зібрань і свободу об`єднання з іншими особами, включаючи право створювати профспілки та вступати до них для захисту своїх інтересів.
Здійснення цих прав не підлягає жодним обмеженням, за винятком тих, що встановлені законом і є необхідними в демократичному суспільстві в інтересах національної або громадської безпеки, для запобігання заворушенням чи злочинам, для охорони здоров`я чи моралі або для захисту прав і свобод інших осіб.
Відповідно до ст. 36 Конституції України, громадяни України мають право на свободу об`єднання у політичні партії та громадські організації для здійснення і захисту своїх прав і свобод та задоволення політичних, економічних, соціальних, культурних та інших інтересів, за винятком обмежень, встановлених законом в інтересах національної безпеки та громадського порядку, охорони здоров`я населення або захисту прав і свобод інших людей.
Статтею 37 Конституції України передбачено, що утворення і діяльність політичних партій та громадських організацій, програмні цілі або дії яких спрямовані на ліквідацію незалежності України, зміну конституційного ладу насильницьким шляхом, порушення суверенітету і територіальної цілісності держави, підрив її безпеки, незаконне захоплення державної влади, пропаганду війни, насильства, на розпалювання міжетнічної, расової, релігійної ворожнечі, посягання на права і свободи людини, здоров`я населення, забороняються. Політичні партії та громадські організації не можуть мати воєнізованих формувань. Не допускається створення і діяльність організаційних структур політичних партій в органах виконавчої та судової влади і виконавчих органах місцевого самоврядування, військових формуваннях, а також на державних підприємствах, у навчальних закладах та інших державних установах і організаціях. Заборона діяльності об`єднань громадян здійснюється лише в судовому порядку.
Приписами абзацу 1,2 пункту 1 Положення про Міністерство юстиції України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02.07.2014 № 228 визначено, що Міністерство юстиції України (Мін`юст) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України.
Мін`юст є головним органом у системі центральних органів виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну правову політику, державну політику з питань банкрутства, у сфері нотаріату, організації примусового виконання рішень судів та інших органів (посадових осіб) (далі - виконання рішень), державної реєстрації актів цивільного стану, державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, державної реєстрації обтяжень рухомого майна, державної реєстрації юридичних осіб, громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи, та фізичних осіб - підприємців, реєстрації статуту територіальної громади м. Києва, реєстрації статутів Національної академії наук та національних галузевих академій наук, державної реєстрації друкованих засобів масової інформації та інформаційних агентств як суб`єктів інформаційної діяльності, у сфері виконання кримінальних покарань та пробації, з питань утримання військовополонених, у сфері правової освіти населення; забезпечує формування державної політики у сфері архівної справи і діловодства та створення і функціонування державної системи страхового фонду документації; забезпечує реалізацію державної політики у сфері стягнення в дохід держави активів осіб, щодо яких застосовано санкції.
Відповідно до положень п. 14 ч. 1 ст. 1 Закону України Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, суб`єктом державної реєстрації є територіальні органи Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі - у разі державної реєстрації первинних, місцевих, обласних, регіональних та республіканських професійних спілок, їх організацій та об`єднань, структурних утворень політичних партій, регіональних (місцевих) творчих спілок, територіальних осередків всеукраїнських творчих спілок, місцевих, обласних, республіканських Автономної Республіки Крим, Київської та Севастопольської міських організацій роботодавців та їх об`єднань, постійно діючих третейських судів, громадських об`єднань, їх відокремлених підрозділів, громадських об`єднань, що не мають статусу юридичної особи, підтвердження всеукраїнського статусу громадського об`єднання.
Законом України Про громадські об`єднання визначено правові та організаційні засади реалізації права на свободу об`єднання, гарантованого Конституцією України та міжнародними договорами України, згода на обов`язковість яких надана Верховною Радою України, порядок утворення, реєстрації, діяльності та припинення громадських об`єднань.
Відповідно до ч. ч. 1-3 ст. 4 Закону України Про громадські об`єднання, утворення і діяльність громадських об`єднань, мета (цілі) або дії яких спрямовані на ліквідацію незалежності України, зміну конституційного ладу насильницьким шляхом, порушення суверенітету і територіальної цілісності держави, підрив її безпеки, незаконне захоплення державної влади, пропаганду війни, насильства, розпалювання міжетнічної, расової, релігійної ворожнечі, посягання на права і свободи людини, здоров`я населення, пропаганду комуністичного та/або націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів та їхньої символіки, забороняються. Громадські об`єднання не можуть мати воєнізованих формувань. Інші обмеження права на свободу об`єднання, у тому числі на утворення і діяльність громадських об`єднань, можуть бути встановлені виключно законом в інтересах національної безпеки та громадського порядку, охорони здоров`я населення або захисту прав і свобод інших людей.
Як встановлено судом, до позивача надійшов лист Управління Служби безпеки України в Одеській області від 21.12.2022 вих. № 65/5/5/10-3094 щодо протиправної діяльності ГО "ВСК "ЧОРНОМОРСЬКИЙ ВИТЯЗЬ" із проханням ініціювати процедуру заборони діяльності шляхом її примусового розпуску (ліквідації).
З даного листа встановлено, що дії керівника ГО "ВСК "ЧОРНОМОРСЬКИЙ ВИТЯЗЬ" і вказаного громадського об`єднання та його членів можуть розцінюватися як такі, що спрямовані на порушення суверенітету і територіальної цілісності держави, підрив її безпеки, носять виключно деструктивний характер, підсилюють інформаційний простір, спрямований проти інтересів України, створюють підґрунтя для вчинення радикальних дій щодо порушення суверенітету і територіальної цілісності держави, підрив її безпеки.
Наявні в Управлінні Служби безпеки України в Одеській області дані свідчать, що спецслужбами та збройними силами російської федерації активно використовуються вітчизняні громадські об`єднання проросійської спрямованості для закріплення та зміцнення позицій ворога на тимчасово окупованих територіях України. Окремі ознаки вищезазначеного спостерігаються в діяльності ГО «Чорноморський вітязь» (ЄДРПОУ 38478400, юридична адреса: м.Одеса, вул. Левітана, буд. 118, кв.134, керівник ОСОБА_2 ).
Фактично, вказано Управлінням Служби безпеки України в Одеській області під прикриттям діяльності громадської організації здійснювались вишколи із вогневої, тактичної та спеціальної підготовки осіб, які у подальшому можливо були задіянні у здійсненні диверсійних та терористичних актів.
Відповідно до ст.2 Закону України Про Службу безпеки України, на Службу безпеки України покладається у межах визначеної законодавством компетенції захист державного суверенітету, конституційного ладу, територіальної цілісності, науково-технічного і оборонного потенціалу України, законних інтересів держави та прав громадян від розвідувально-підривної діяльності іноземних спеціальних служб, посягань з боку окремих організацій, груп та осіб, а також забезпечення охорони державної таємниці.
До завдань Служби безпеки України також входить попередження, виявлення, припинення та розкриття кримінальних правопорушень проти миру і безпеки людства, тероризму та інших протиправних дій, які безпосередньо створюють загрозу життєво важливим інтересам України.
Статтею 24 Закону України Про Службу безпеки України визначені обов`язки Служби безпеки України.
Так, Служба безпеки України відповідно до своїх основних завдань зобов`язана, окрім іншого, здійснювати контррозвідувальні заходи з метою попередження, виявлення, припинення і розкриття будь-яких форм розвідувально-підривної діяльності проти України; забезпечувати захист державного суверенітету, конституційного ладу і територіальної цілісності України від протиправних посягань з боку окремих осіб та їх об`єднань; здійснювати відповідно до законодавства профілактику правопорушень у сфері державної безпеки.
Статтею 25 Закону України Про громадські об`єднання визначені способи припинення діяльності громадського об`єднання. Припинення діяльності громадського об`єднання здійснюється: 1) за рішенням громадського об`єднання, прийнятим вищим органом управління громадського об`єднання, у визначеному статутом порядку, шляхом саморозпуску або реорганізації; 2) за рішенням суду про заборону (примусовий розпуск) громадського об`єднання.
Відповідно до статті 28 Закону України Про громадські об`єднання, громадське об`єднання може бути заборонено судом за позовом уповноваженого органу з питань реєстрації у разі виявлення ознак порушення громадським об`єднанням вимог статей 36, 37 Конституції України, статті 4 цього Закону, а також у разі засудження його уповноважених осіб за вчинення кримінального правопорушення проти основ національної безпеки України, передбаченого статтею 111-1 Кримінального кодексу України. Заборона громадського об`єднання має наслідком припинення його діяльності у порядку, встановленому Законом України Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань.
Справа про заборону громадського об`єднання розглядається у порядку, встановленому Кодексом адміністративного судочинства України.
У разі прийняття рішення про заборону громадського об`єднання майно, кошти та інші активи громадського об`єднання за рішенням суду спрямовуються до державного бюджету.
Інші підстави для заборони діяльності громадського об`єднання, крім зазначених у частині першій цієї статті, не допускаються.
Виходячи із основних позицій практики Європейського Суду з прав людини за результатами розгляду справ щодо обмеження свободи об`єднань, основними критеріями обґрунтованості таких обмежень є встановлення таких обмежень законом, зазначені обмеження повинні переслідувати законні цілі та бути необхідними у демократичному суспільстві.
Як зазначив Конституційний Суд України в рішенні від 16.07.2019 № 9-р/2019 (щодо конституційності т.зв. закону про декомунізацію), з огляду на історію становлення української незалежної держави, історичний контекст та загрози, що постали перед нею у зв`язку з тимчасовою окупацією частини її території, Україна має право обстоювати конституційні принципи, у тому числі й шляхом заборони пропаганди тоталітарних режимів.
Враховуючи, що в діях громадської організації Управлінням Служби безпеки України в Одеській області виявлено ознаки порушення статей 36, 37 Конституції України, ст. 4 Закону України Про громадські об`єднання, діяльність відповідача суперечить основним засадам діяльності громадської організації, суд прийшов до висновку, що позовні вимоги про заборону (примусовий розпуск) громадської організації підлягають задоволенню.
Суд вважає, що також слід задовольнити і вимогу позивача спрямувати майно, кошти та інші активи Громадської організації «ВІЙСЬКОВО- СПОРТИВНИЙ КЛУБ «ЧОРНОМОРСЬКИЙ ВИТЯЗЬ» до державного бюджету, у відповідності до статті 28 Закону України Про громадські об`єднання.
Згідно ч.1 ст.77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.
Відповідно до ч.1 ст.90 КАС України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні.
Отже, розглянувши подані документи і матеріали, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, оцінивши докази, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд вважає, що позовні вимоги підлягають задоволенню.
Відповідно до приписів ст.139 КАС України, підстави для розподілу судових витрат відсутні.
Керуючись ст.ст.7, 9, 241-246, 250, 255, 295 КАС України, суд,-
ВИРІШИВ:
Адміністративний позов Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м.Одеса) до Громадської організації «ВІЙСЬКОВО- СПОРТИВНИЙ КЛУБ «ЧОРНОМОРСЬКИЙ ВИТЯЗЬ», третя особа без самостійних вимог щодо предмету спору на стороні позивача Управління Служби безпеки України в Одеській області про заборону громадського об`єднання задовольнити.
Заборонити (примусово розпустити) Громадську організацію організація «ВІЙСЬКОВО- СПОРТИВНИЙ КЛУБ «ЧОРНОМОРСЬКИЙ ВИТЯЗЬ».
Спрямувати майно, кошти та інші активи Громадської організації «ВІЙСЬКОВО-СПОРТИВНИЙ КЛУБ «ЧОРНОМОРСЬКИЙ ВИТЯЗЬ» до державного бюджету.
Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку шляхом подання до П`ятого апеляційного адміністративного суду апеляційної скарги протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Позивач Південне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м.Одеса) (54020, м. Миколаїв, вул. 8 Березня, 107, код ЄДРПОУ 35097232).
Відповідач - громадська організація «ВІЙСЬКОВО-СПОРТИВНИЙ КЛУБ «ЧОРНОМОРСЬКИЙ ВИТЯЗЬ» (65062, Одеська обл., місто Одеса, вул.Левітана, будинок 118, квартира 134, код ЄДРПОУ 38478400).
Третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні позивача - Управління Служби безпеки України в Одеській області (65045, м.Одеса, вул.Єврейська, 43, , код ЄДРПОУ 20001645).
Суддя С.М. Корой
Суд | Одеський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 03.11.2023 |
Оприлюднено | 06.11.2023 |
Номер документу | 114662227 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу реалізації державної політики у сфері економіки та публічної фінансової політики, зокрема щодо організації господарської діяльності, з них |
Адміністративне
Одеський окружний адміністративний суд
Корой С.М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні