Справа № 560/12654/23
РІШЕННЯ
іменем України
06 листопада 2023 рокум. Хмельницький
Хмельницький окружний адміністративний суд в особі головуючого-судді Фелонюк Д.Л. розглянув адміністративну справу за позовом приватного підприємства "Модуль-Інвест" до Головного управління ДПС у Хмельницькій області про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити дії.
І. СТИСЛИЙ ВИКЛАД ПОЗИЦІЙ СТОРІН
Приватне підприємство "Модуль-Інвест" звернулося в суд з позовом до Головного управління ДПС у Хмельницькій області, в якому просить:
- визнати протиправним та скасувати рішення Головного управління ДПС у Хмельницькій області, оформлене листом від 15.06.2023 року № 7715/6/22.01.09.03.06;
- зобов`язати Головне управління ДПС у Хмельницькій області видати приватному підприємству "Модуль-Інвест" ліцензію на право роздрібної торгівлі пальним.
В обґрунтування позовних вимог зазначено, що приватне підприємство "Модуль-Інвест" для здійснення роздрібної торгівлі пальним має намір використовувати обладнання (модуль зберігання палива), яке є наземним обладнанням та складається з декількох частин і не має фундаменту. Як наслідок, у цьому випадку документом, який підтверджує прийняття об`єкта в експлуатацію є дозволи Центрально-Західного міжрегіонального управління Державної служби з питань праці, які і були подані до заяви про видачу ліцензії. Тому відповідач протиправно відмовив у видачі ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним з посиланням на те, що до заяви не подано копій усіх документів, а саме акту вводу в експлуатацію об`єкта або акту готовності об`єкта до експлуатації, або сертифікату про прийняття в експлуатацію закінченого будівництва об`єкта, або інші документи, що підтверджують прийняття об`єкта в експлуатацію відповідно до законодавства.
До суду надійшов відзив, в якому відповідач просить відмовити в задоволенні позовних вимог. Зазначає, що до заяви про видачу ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним за адресою: Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Шевченка 70, не надано акту вводу в експлуатацію об`єкта або акту готовності об`єкта до експлуатації, або сертифікату про прийняття в експлуатацію закінченого будівництва об`єкта, або інших документів, що підтверджують прийняття об`єкта в експлуатацію відповідно до законодавства, щодо всіх об`єктів у місці роздрібної торгівлі пальним. Із наданого позивачем технічного висновку за результатами проведення обстеження технічного стану слідує, що за місцем роздрібної торгівлі пальним, вказаним у заяві про видачу ліцензії, знаходиться тимчасова споруда (модульна АЗС). Проте паспорту прив`язки тимчасової споруди, як документа, що підтверджує прийняття об`єкта в експлуатацію, до заяви про видачу ліцензії позивач не додав. Також згідно з договором оренди частини нежитлового приміщення від 01.06.2022 №01/06-02 на території за вказаною адресою розміщене нежитлове приміщення загальною площею 70 кв.м. (з них 20 кв.м. офісні приміщення і 50 кв. м. складські приміщення), тобто, поруч з резервуаром та тимчасовою спорудою знаходиться інша споруда.
До суду надійшла відповідь на відзив, в якій позивач просить задовольнити позов. Зазначає, що до переліку споруд, що визначені Державним класифікатором будівель та споруд ДК 018-2000, затвердженим і введеним в дію наказом Держстандарту України від 17.08.2000 №507 (далі - ДК БС), не віднесено модульні автозаправні станції. Розміщення модульної автозаправної станції, яка є заводським виробом, не передбачає здійснення будівельно-монтажних робіт для її встановлення. При цьому, модуль заправки автомобілів рідким моторним паливом за своїми технічними характеристиками є технологічним обладнанням, яке не може бути розцінене як мала архітектурна форма, не є елементом благоустрою території та на її розміщення не поширюються вимоги Закону України "Про благоустрій населених пунктів" та Порядку розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 21.10.2011 №244, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 22.11.2011 за №1330/20068 (далі - Порядок №244). Тому у позивача не виникло обов`язку щодо отримання дозвільних документів на розміщення об`єктів малої архітектурної форми - паспортів прив`язок для провадження підприємницької діяльності за адресою розміщення модуля заправки автомобілів моторним паливом. Також позивач зазначає на безпідставність доводів відповідача щодо розташування частини нежитлового приміщення за адресою: м. Хмельницький, вул. Шевченка 70. Документи, які відповідач вважає необхідними для подання у зв`язку з наявністю вказаного приміщення, подаються лише при прийнятті в експлуатацію закінчених будівництвом об`єктів. Проте частина нежитлового приміщення, яка перебуває в оренді позивача, вже є закінченим об`єктом, зданим в експлуатацію. Крім того, зазначене приміщення для здійснення торгівлі пальним не буде використовуватися.
ІІ. ПРОЦЕСУАЛЬНІ ДІЇ У СПРАВІ
Ухвалою Хмельницького окружного адміністративного суду від 17.07.2023 позовну заяву залишено без руху.
Ухвалою Хмельницького окружного адміністративного суду від 11.09.2023 продовжено приватному підприємству "Модуль-Інвест" на п`ять днів з моменту отримання копії цієї ухвали строк для усунення недоліків позовної заяви, визначених в ухвалі Хмельницького окружного адміністративного суду від 17.07.2023 у справі №560/12654/23 в частині подання до суду позовної заяви (у двох примірниках) із зазначенням повного правильного найменування відповідача.
Ухвалою Хмельницького окружного адміністративного суду від 18.09.2023 відкрито провадження в цій справі та вирішено її розглянути за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін.
Ухвалою Хмельницького окружного адміністративного суду від 02.10.2023 у задоволенні клопотання Головного управління ДПС у Хмельницькій області про розгляд справи №560/12654/23 в судовому засіданні з повідомленням сторін відмовлено.
ІІІ. ОБСТАВИНИ, ВСТАНОВЛЕНІ СУДОМ
Приватне підприємство "Модуль-Інвест" 07.06.2023 звернулося до Головного управління ДПС у Хмельницькій області з заявою щодо видачі ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним за адресою: Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Шевченка 70.
До цієї заяви надано копії документів:
- дозволу про виконання робіт підвищеної небезпеки від 28.04.2023;
- дозволу про експлуатацію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки від 28.04.2023;
- договору оренди землі від 20.11.2020 №410/0;
- договору суборенди земельної ділянки від 01.06.2022 №01/06-02;
- акта передачі-приймання земельної ділянки до договору суборенди земельної ділянки 01.06.2022 №01/06-02;
- договору оренди частини нежитлового приміщення від 01.06.22 №01/06-02;
- акта передачі-приймання частини нежитлового приміщення до договору оренди 01.06.22 №01/06-02;
- паспорта та настанови по експлуатації колонки паливороздавальної;
- паспорта резервуару сталевого горизонтального;
- паспорта модуля зберігання палива;
- висновку державної санітарно-епідемілогічної експертизи;
- сертифікату відповідності;
- платіжного доручення від 05.05.2023 №830 на суму 2000,00 гривень.
Рішенням Головного управління ДПС у Хмельницькій області від 15.06.2023 №7715/6/22-01-09-03-06 позивачу відмовлено у видачі ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним. Зазначено, що заявником до заяви щодо видачі ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним за адресою: Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Шевченка, 70 не надано акту вводу в експлуатацію об`єкта або акту готовності об`єкта до експлуатації, або сертифікату про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об`єктів, або інші документи, що підтверджують прийняття об`єктів в експлуатацію відповідно до законодавства, щодо всіх об`єктів у місці роздрібної торгівлі пальним, необхідних для роздрібної торгівлі пальним приватним підприємством "Модуль-Інвест".
Позивач, вважаючи порушеними його права. звернувся з позовом до суду.
IV. ЗАКОНОДАВСТВО ТА ОЦІНКА СУДУ
Закон України від 19.12.1995 №481/95-ВР "Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального" (далі - Закон №481/95-ВР) визначає основні засади державної політики щодо регулювання виробництва, експорту, імпорту, оптової і роздрібної торгівлі спиртом етиловим, коньячним і плодовим та зерновим дистилятом, спиртом етиловим ректифікованим виноградним, спиртом етиловим ректифікованим плодовим, дистилятом виноградним спиртовим, спиртом-сирцем плодовим, біоетанолом, алкогольними напоями, тютюновими виробами, рідинами, що використовуються в електронних сигаретах, та пальним, забезпечення їх високої якості та захисту здоров`я громадян, а також посилення боротьби з незаконним виробництвом та обігом алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального на території України.
Згідно з статтею 15 Закону №481/95-ВР роздрібна торгівля алкогольними напоями (крім столових вин) або тютюновими виробами, або рідинами, що використовуються в електронних сигаретах, або пальним може здійснюватися суб`єктами господарювання (у тому числі іноземними суб`єктами господарювання, які діють через свої зареєстровані постійні представництва) всіх форм власності, у тому числі їх виробниками, за наявності у них ліцензій на роздрібну торгівлю.
Ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним видаються уповноваженими Кабінетом Міністрів України органами виконавчої влади за місцем торгівлі суб`єкта господарювання (у тому числі іноземного суб`єкта господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво) терміном на п`ять років.
Ліцензія видається за поданою нарочно, поштою або в електронному вигляді заявою суб`єкта господарювання (у тому числі іноземного суб`єкта господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво), до якої додається документ, що підтверджує внесення річної плати за ліцензію (крім ліцензії на оптову торгівлю пальним за наявності місць оптової торгівлі пальним, роздрібну торгівлю пальним, зберігання пального з метою подальшої його реалізації іншим споживачам).
У заяві зазначається вид господарської діяльності, на провадження якого суб`єкт господарювання (у тому числі іноземний суб`єкт господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво) має намір одержати ліцензію (оптова, роздрібна торгівля алкогольними напоями, тютюновими виробами, рідинами, що використовуються в електронних сигаретах, оптова, роздрібна торгівля пальним або зберігання пального).
У заяві про видачу ліцензії на роздрібну торгівлю алкогольними напоями, тютюновими виробами, рідинами, що використовуються в електронних сигаретах, або пальним додатково зазначаються адреса місця торгівлі, перелік реєстраторів розрахункових операцій, програмних реєстраторів розрахункових операцій (книг обліку розрахункових операцій), які знаходяться у місці торгівлі, а також інформація про них: модель, модифікація, заводський номер, виробник, дата виготовлення; реєстраційні номери посвідчень реєстраторів розрахункових операцій (книг обліку розрахункових операцій), фіскальні номери програмних реєстраторів розрахункових операцій, які знаходяться у місці торгівлі, та дата початку їх обліку в податкових органах.
Для отримання ліцензії на право оптової або роздрібної торгівлі пальним або на право зберігання пального разом із заявою додатково подаються завірені заявником копії таких документів:
документи, що підтверджують право власності або право користування земельною ділянкою, або інше передбачене законодавством право землекористування на земельну ділянку, на якій розташований об`єкт оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального, чинні на дату подання заяви та/або на дату введення такого об`єкта в експлуатацію, будь-якого цільового призначення;
акт вводу в експлуатацію об`єкта або акт готовності об`єкта до експлуатації, або сертифікат про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об`єктів, або інші документи, що підтверджують прийняття об`єктів в експлуатацію відповідно до законодавства, щодо всіх об`єктів у місці оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального, необхідних для оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального;
дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки.
Копії таких документів не подаються у разі їх наявності у відкритих державних реєстрах, якщо реквізити таких документів та назви відповідних реєстрів зазначено в заяві на видачу ліцензії на право оптової або роздрібної торгівлі пальним або на зберігання пального.
Відповідальність за достовірність даних у документах, поданих разом із заявою, несе заявник.
Ліцензія або рішення про відмову в її видачі видається заявнику не пізніше 10 календарних днів (щодо пального - не пізніше 20 календарних днів) з дня одержання зазначених у цьому Законі документів. У рішенні про відмову у видачі ліцензії повинна бути вказана підстава для відмови з посиланням на відповідні норми законодавства.
Отже, для здійснення господарської діяльності, зокрема, з роздрібної торгівлі пальним, суб`єкт господарювання має отримати ліцензію на здійснення такої діяльності.
Відповідно до статті 9 Закону України "Про архітектурну діяльність" будівництво (нове будівництво, реконструкція, реставрація, капітальний ремонт) об`єкта архітектури здійснюється відповідно до затвердженої проектної документації, норм і правил у порядку, визначеному Законом України "Про регулювання містобудівної діяльності".
Суд встановив, що Приватне підприємство "Модуль-Інвест" звернулося до відповідача із заявою щодо видачі ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним за адресою: Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Шевченка 70. Відповідно до наданих позивачем документів, останній для здійснення роздрібної торгівлі пальним має намір використовувати модуль зберігання палива ПЗМ-Д-1-1-1-25, зав. №722/22, 2022 року виготовлення, Україна, в комплектність якого входить: резервуар сталевий горизонтальний РГН-1-1-25, зав. №795/22, 2022 року виготовлення, Україна; колонка паливороздавальна тип ПРК 1КЕД КУБ Д/220/70/05, зав. №001783, 2022 року виготовлення, Україна. Цей модуль зберігання є наземним обладнанням, яке складається з декількох частин та не має фундаменту. Тобто, вказаний модуль не є об`єктом нерухомості (нерухомим майном (нерухомістю) є земельна ділянка без поліпшень або земельна ділянка з поліпшенням, які з нею нерозривно пов`язані, будівлі, споруди, їх частини, а також інше майно, що згідно із законодавством належить до нерухомого майна). В свою чергу, вказаний модуль є рухомим майном, тобто матеріальним об`єктом, який може бути переміщеним без заподіяння йому шкоди.
Положеннями частини 1 статті 2 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" визначено, що забудова територій - діяльність державних органів, органів місцевого самоврядування, юридичних та фізичних осіб, яка передбачає, зокрема, будівництво об`єктів; реконструкцію існуючої забудови та територій.
Відповідно до паспорта модуля зберігання палива ПЗМ-Д-1-1-1-25 ТУ У 28.1-35081104-003:2020 заводський номер 722/22 модуль зберігання палива призначений для використання в місцях де не можливе використання стаціонарної АЗС. Модуль зберігання палива являє собою єдину технологічну систему, яка складається із взаємозв`язаних функціональних модулів таких як резервуар зберігання палива, майданчика обслуговування, технологічної оснастки і паливороздавальної колонки, виконану як єдиний виріб. Модуль повинен встановлюватись на підготовлений горизонтальний майданчик. Майданчик, для розміщення, може бути виконаний з матеріалів, перешкоджаючих вбиранню залишків палива у ґрунт: цегла, метал, бетон та ін.
Оскільки за адресою місця торгівлі: Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Шевченка 70, розміщений модуль зберігання палива, який є заводським виробом і його установлення не передбачає здійснення будівельних робіт і улаштування фундаменту, то немає підстав для твердження про необхідність документів, що дають право на їх виконання, а після закінчення робіт по їх установці та монтажу (зборці) не підлягають прийняттю в експлуатацію в розумінні Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності".
Водночас, модуль зберігання палива за своїми технічними характеристиками є технологічним обладнанням. Позивач отримав дозволи на експлуатацію цього обладнання, зокрема, дозвіл Центрально-Західного міжрегіонального управління Державної служби з питань праці від 28.04.2023, який був доданий позивачем до заяви щодо видачі ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним.
Доводи позивача про не надання позивачем паспорту прив`язки тимчасової споруди суд вважає безпідставними з врахуванням наступного.
Відповідно до пункту 1.3 Порядок №244 тимчасова споруда торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності (далі - ТС) - одноповерхова споруда, що виготовляється з полегшених конструкцій з урахуванням основних вимог до споруд, визначених технічним регламентом будівельних виробів, будівель і споруд, і встановлюється тимчасово, без улаштування фундаменту.
Тобто, розміщенню малої архітектурної форми, яку законодавство визначає як тимчасову споруду, передує виконання будівельно-монтажних робіт.
Підставою для розміщення ТС є паспорт прив`язки ТС (пункт 2.1 Порядку №244).
Паспорт прив`язки ТС - комплект документів, у яких визначено місце встановлення ТС та благоустрій прилеглої території на топографо-геодезичній основі М 1 : 500, інженерне забезпечення, зовнішній архітектурний вигляд ТС та напрям підприємницької діяльності (пункт 1.4 Порядку №244).
Згідно з пунктом 2.10 Порядку №244 паспорт прив`язки ТС оформлюється органом з питань містобудування та архітектури за формою, наведеною у додатку 1 до цього Порядку.
Відповідно до ДК БС об`єктами класифікації в ДК БС є будівлі виробничого та невиробничого призначення та інженерні споруди різного функціонального призначення. Споруди - це будівельні системи, пов`язані з землею, які створені з будівельних матеріалів, напівфабрикатів, устаткування та обладнання в результаті виконання різних будівельно-монтажних робіт. Інженерні споруди - це об`ємні, площинні або лінійні наземні, надземні або підземні будівельні системи, що складаються з несучих та в окремих випадках огороджувальних конструкцій і призначені для виконання виробничих процесів різних видів, розміщення устаткування, матеріалів та виробів, для тимчасового перебування і пересування людей, транспортних засобів, вантажів, переміщення рідких та газоподібних продуктів та т. ін.
Викладене свідчить про не віднесення модульних автозаправних станцій до переліку споруд, визначених ДК БС.
Оскільки технологічне обладнання позивача не є малою архітектурною формою, не є елементом благоустрою територій, то на її розміщення не поширюються норми Закону України "Про благоустрій населених пунктів" та Порядку №244, у тому числі щодо наявності паспорту прив`язки.
Доводи відповідача про розміщення за адресою місця здійснення роздрібної торгівлі пальним, зазначеною позивачем для отримання ліцензії, частини орендованого нежитлового приміщення та не надання стосовного нього документів, що підтверджують прийняття об`єкта в експлуатацію відповідно до законодавства, суд вважає помилковими. Так, згідно з договором оренди частини нежитлового приміщення від 01.06.2022 №01/06-02 позивач прийняв в строкове платне користування частину нежитлового приміщення загальною площею 70 кв.м. (з них 20 кв.м. офісні приміщення і 50 кв. м. складські приміщення), яке знаходиться за адресою: АДРЕСА_1 . При цьому положеннями статті 15 Закону №481/95-ВР передбачено необхідність подання документів, що підтверджують прийняття об`єктів в експлуатацію відповідно до законодавства, щодо всіх об`єктів у місці оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального, необхідних для оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального. Проте доказів використання позивачем частини нежитлового приміщення для роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального не надано.
Приписи статті 15 Закону №481/95-ВР не містять виключного переліку документів, необхідних для отримання ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним.
Суд вважає подані позивачем документи такими, що відповідно до статті 15 Закону №481/95-ВР є достатніми для надання приватному підприємству "Модуль-Інвест" ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним.
Наведене в своїй сукупності спростовує твердження контролюючого органу в частині не подання позивачем необхідних документів, передбачених статтею 15 Закону №481/95-ВР, що свідчить про помилковість висновків відповідача щодо наявності підстав для прийняття рішення про відмову у видачі ліцензій на право роздрібної торгівлі пальним.
З урахуванням викладеного, суд дійшов висновку, що оскаржуване рішення Головного управління ДПС у Хмельницькій області від 15.06.2023 №7715/6/22-01-09-03-06 про відмову у видачі ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним є протиправним та його слід скасувати.
Відповідно частини 3 статті 245 КАС України, у разі скасування нормативно-правового або індивідуального акта суд може зобов`язати суб`єкта владних повноважень вчинити необхідні дії з метою відновлення прав, свобод чи інтересів позивача, за захистом яких він звернувся до суду.
Оскільки суд встановив протиправність рішення позивача, наявні підстави для задоволення позовних вимог зобов`язального характеру.
Інші доводи та заперечення сторін висновків суду по суті заявлених позовних вимог не спростовують.
Слід зазначити, що згідно з пунктом 58 рішення Європейського суду з прав людини у справі "Серявін та інші проти України" від 10.02.2010 у рішеннях судів та інших органів з вирішення спорів мають бути належним чином зазначені підстави, на яких вони ґрунтуються.
Хоча пункт 1 статті 6 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод зобов`язує суди обґрунтовувати свої рішення, його не можна тлумачити як такий, що вимагає детальної відповіді на кожен аргумент. Міра, до якої суд має виконати обов`язок щодо обґрунтування рішення, може бути різною в залежності від характеру рішення (рішення у справі "Руїс Торіха проти Іспанії" від 09.12.1994).
Статтею 19 Конституції України передбачено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Частиною 2 статті 2 КАС України передбачено, що у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті вони на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення; безсторонньо (неупереджено); пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія).
За нормами частин 1 та 2 статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
Наведене свідчить про наявність правових підстав для задоволення позовних вимог.
Відповідно до частини 1 статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.
Позивач сплатив судовий збір у розмірі 2684,00 грн, а тому, ці витрати слід стягнути на його користь за рахунок бюджетних асигнувань відповідача. Інші докази документально підтверджених судових витрат, понесених позивачем, у матеріалах справи відсутні.
Керуючись статтями 6, 72-77, 139, 244, 246, 250, 255, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
ВИРІШИВ:
позов приватного підприємства "Модуль-Інвест" задовольнити.
Визнати протиправним та скасувати рішення Головного управління ДПС у Хмельницькій області від 15.06.2023 №7715/6/22-01-09-03-06 про відмову у видачі ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним.
Зобов`язати Головне управління ДПС у Хмельницькій області видати приватному підприємству "Модуль-Інвест" ліцензію на право роздрібної торгівлі пальним за адресою: Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Шевченка 70.
Стягнути на користь приватного підприємства "Модуль-Інвест" 2684 (дві тисячі шістсот вісімдесят чотири) грн судового збору за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Хмельницькій області.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку до Сьомого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.
Позивач:Приватне підприємство "Модуль-Інвест" (вул. Шевченка 70, м. Хмельницький, Хмельницька область, 29000 , код ЄДРПОУ - 32342450) Відповідач:Головне управління ДПС у Хмельницькій області (вул. Пилипчука 17, м. Хмельницький, Хмельницька область, 29000 , код ЄДРПОУ - 44070171) Головуючий суддя Д.Л. Фелонюк
Суд | Хмельницький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 06.11.2023 |
Оприлюднено | 08.11.2023 |
Номер документу | 114696637 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи зі спорів з приводу реалізації публічної політики у сферах праці, зайнятості населення та соціального захисту громадян та публічної житлової політики, зокрема зі спорів щодо соціального захисту (крім соціального страхування), з них осіб, звільнених з публічної служби |
Адміністративне
Хмельницький окружний адміністративний суд
Фелонюк Д.Л.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні