Ухвала
від 07.11.2023 по справі 369/18639/23
КИЄВО-СВЯТОШИНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 369/18639/23

Провадження №1-кс/369/3762/23

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

07.11.2023 року м. Київ

Слідчий суддя Києво-Святошинського районного суду Київської області ОСОБА_1 , при секретарі судового засідання ОСОБА_2 , за участі старшого прокурора Бучанської окружної прокуратури ОСОБА_3 , розглянувши у закритому судовому засіданні в м. Києві клопотання старшого слідчого в СВ ВП № 2 Бучанського РУП ГУ НП в Київській області ОСОБА_4 , погоджене прокурором Бучанської окружної прокуратури ОСОБА_3 про дозвіл на проведення обшуку житла або іншого володіння особи у кримінальному провадженні № 42022112320002375 від 16.12.2022 року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України, -

В С Т А Н О В И В:

06.11.2023 року до провадження слідчого судді Києво-Святошинського районного суду Київської області ОСОБА_1 надійшло клопотання старшого слідчого в СВ ВП № 2 Бучанського РУП ГУ НП в Київській області ОСОБА_4 , погоджене прокурором Бучанської окружної прокуратури ОСОБА_3 про дозвіл на проведення обшуку житла або іншого володіння особи у кримінальному провадженні № 42022112320002375 від 16.12.2022 року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України.

Клопотання обґрунтоване тим, що внаслідок збройної агресії Російської Федерації на території Бучанського району Київської області було пошкоджено ряд будівель та споруд. При цьому, рішення про можливість подальшої експлуатації та розроблення заходів з їх відновлення, приймається після проведення відповідного обстеження.

Вказане регулюється положеннями «Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об`єктів будівництва» затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12 квітня 2017 року № 257, «Порядку виконання невідкладних робіт щодо ліквідації наслідків збройної агресії РФ, пов`язаних із пошкодженням будівель та споруд» затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 19 квітня 2022 року № 473, «Методики обстеження будівель та споруд, пошкоджених внаслідок надзвичайних ситуацій, бойових дій та терористичних актів» затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 28.04.2022 року № 65, іншими нормативно-правовими актами.

Зокрема, відповідно до положень Порядку № 257, обстеження об`єктів проводиться за рішенням власника або управителя об`єкта, а обстеження пошкоджених об`єктів може проводитися за рішенням уповноважених органів - виконавчих органів відповідних сільських, селищних, міських рад або у випадках, передбачених законодавством, військовими адміністраціями.

Проведення такого обстеження забезпечується відповідним власником або управителем, уповноваженим органом шляхом залучення фахівців, що мають відповідну кваліфікацію.

За результатами обстеження пошкоджених об`єктів виконавцем складається звіт, який має містити висновок про технічний стан, рекомендації щодо подальшої експлуатації (у тому числі щодо можливості виконання робіт із відновлення) або демонтажу (ліквідації), а також в разі потреби відомості про пошкоджені (зруйновані) несучі та огороджувальні конструкції, інженерні системи (із зазначенням ступеня та обсягів пошкоджень), принципові рішення (рекомендації) щодо їх відновлення (підсилення). До зазначеного звіту також додається акт обстеження, що повинен містити інформацію щодо визначеної за результатами обстеження категорії пошкоджень об`єкта.

Зазначений звіт є підставою для прийняття рішення про виконання робіт із відновлення пошкоджених об`єктів або їх демонтаж (ліквідацію).

В подальшому, на основі вказаного звіту, підрядною організацією, готується дефектний акт та кошторис, який затверджується відповідним виконавчим органом та передається на погодження розпоряднику коштів яким є обласна адміністрація. Після чого, між розпорядником коштів та підрядною організацією укладається договір на виконання відповідних будівельних робіт.

Разом з цим, встановлено, що на даний час, Бучанською міською радою Київської області (код ЄДРПОУ 04360586, зареєстрована за адресою: Київська обл., м. Буча, вул. Енергетиків, буд. 12) підписано низку прямих договорів з підрядними організаціями на проведення ремонтних робіт з метою усунення наслідків пошкодження житлового фонду на території Бучанської територіальної громади Київської області.

Зокрема, встановлено, що Бучанською міською радою Київської області підписано прямі договори № 352 від 14.10.2022 року на суму 6 944 800,20 грн; № 403 від 02.11.2022 року на суму 5 218 587,16 грн; № 404 від 02.11.2022 року на суму 21 332 205,37 грн, з підрядною організацією - ФОП ОСОБА_5 (ІПН: НОМЕР_1 , зареєстрований за адресою: АДРЕСА_1 ).

Так, відповідно до договору № 352 від 14.10.2022 року, датою початку робіт визначено 14.11.2022 року, датою завершення робіт - 30.12.2022 року. Проте, відповідно до даних з Єдиного веб-порталу використання публічних коштів - spending.gov.ua, Бучанською міською радою перераховано повну суму за виконання робіт - 6 944 800,20 грн., на рахунок ФОП ОСОБА_5 згідно акту КБ2-в № 1 від 24.10.2022 року.

Також, відповідно до договору № 403 від 02.11.2022 року, датою початку робіт визначено 02.11.2022 року, датою завершення робіт - 01.12.2022 року, проте, відповідно до даних з Єдиного веб-порталу використання публічних коштів - spending.gov.ua, Бучанською міською радою перераховано грошові кошти за виконання робіт у сумі - 2 162 886.15 грн., на рахунок ФОП ОСОБА_5 згідно акту КБ2-в № 1 від 16.11.2022 року.

Крім цього, згідно договору № 404 від 02.11.2022 року, датою початку робіт визначено 02.11.2022 року, датою завершення робіт - 01.12.2022 року, проте, відповідно до даних з Єдиного веб-порталу використання публічних коштів - spending.gov.ua, Бучанською міською радою перераховано грошові кошти за виконання робіт у сумі - 8 768 920.02 грн, на рахунок ФОП ОСОБА_5 згідно акту КБ2-в № 1 від 16.11.2022 року.

У той же час, за оперативною інформацією, встановлено, що за об`єктами здійснення робіт за вказаними договорами, роботи виконані не у повному обсязі.

Також, встановлено, що Бучанською міською радою Київської області підписано прямі договори № 411 від 07.11.2022 року на суму 2 571 410,70 грн; № 412 від 07.11.2022 року на суму 1 841 657,30 грн; № 413 від 07.11.2022 року на суму 2 095 543,02 грн, № 414 від 07.11.2022 року на суму 1 888 112,52 грн., № 415 від 07.11.2022 року на суму 2 184 844,24 грн, з підрядною організацією - ТОВ «УКРСПЕЦГІДРОІЗОЛЯЦІЯ» (код ЄДРПОУ 36842757, зареєстрована за адресою: м. Київ, вул. Білоруська, буд. 30), відповідно до яких датою початку робіт визначено 07.11.2022 року, датою завершення робіт - 30.11.2022 року.

Так, відповідно до даних з Єдиного веб-порталу використання публічних коштів - spending.gov.ua, Бучанською міською радою 23.11.2022 року перераховано грошові кошти за виконання робіт у повному обсязі на рахунок ТОВ «УКРСПЕЦГІДРОІЗОЛЯЦІЯ» за усіма вищевказаними договорами, проте, за оперативною інформацією, встановлено, що роботи за адресами виконання робіт за вищевказаними договорами не завершені, а за деякими об`єктами виконані не за призначенням та з невідповідністю до проектно-кошторисної документації.

Крім цього, встановлено, що Бучанською міською радою Київської області підписано прямі договори № 405 від 03.11.2022 року на суму 1 619 815,13 грн; № 406 від 03.11.2022 року на суму 2 335 638,84 грн, з підрядною організацією - ТОВ «ІБК «БІЛД ЛАЙФ» (код ЄДРПОУ 41969018, зареєстрована за адресою: Київська обл., м. Бровари, бульв. Незалежності, буд. 18Б), відповідно до яких датою початку робіт визначено 03.11.2022 року, датою завершення робіт - 09.12.2022 року.

Проте, відповідно до даних з Єдиного веб-порталу використання публічних коштів - spending.gov.ua, Бучанською міською радою 23.11.2022 року перераховано грошові кошти за виконання робіт у сумі 890 039.14 грн на рахунок ТОВ «ІБК «БІЛД ЛАЙФ» за договором № 406. У той же час, за оперативною інформацією, встановлено, що роботи за адресами виконання робіт за вищевказаними договорами не завершені, а за деякими об`єктами виконані не за призначенням та з невідповідністю до проектно-кошторисної документації.

Тобто, відповідно до отриманої інформації, співробітники ради, діючи умисно, у співучасті з вищевказаними підрядними організаціями, здійснили перерахування грошових коштів за роботи, що фактично не виконані або виконані не в повному обсязі або виконані з невідповідністю до проектно-кошторисної документації, у т.ч. з завищенням показників та неякісним виконанням робіт, з метою подальшого виведення отриманих коштів з державного бюджету України.

За результатом виконання працівниками оперативного підрозділу ГУ СБУ в м. Києві та Київській області доручення прокурора встановлено, що ТОВ «Укрспецгідроізоляція» (код ЄДРПОУ 36842757, зареєстрована за адресою: м. Київ, вул. Білоруська, буд. 30) протягом 2022 року здійснила закупівлю товару «Мастика бітумно-емульсійна покрівельна холодна БіЕМ» у ФОП ОСОБА_6 (ІПН НОМЕР_2 , зареєстрований за адресою: АДРЕСА_2 ) та у ФОП ОСОБА_7 (ІПН НОМЕР_3 , зареєстрована за адресою:

АДРЕСА_3 ), а саме:

10.08.2022 року придбано у ФОП ОСОБА_6 товар «Мастика бітумно-емульсійна покрівельна холодна БіЕМ» у кількості 5т за ціною 76 000 грн, на загальну суму 380000 грн без ПДВ;

11.08.2022 року придбано у ФОП ОСОБА_6 товар «Мастика бітумно-емульсійна покрівельна холодна БіЕМ» у кількості 0,074732 за ціною 76000 грн на загальну суму 5679,63 грн без ПДВ;

11.08.2022 року придбано у ФОП ОСОБА_7 товар «Мастика бітумно-емульсійна покрівельна холодна БіЕМ» у кількості 0,82216 т за ціною 76 000 грн, на загальну суму 62484,16 грн без ПДВ;

16.09.2022 року придбано у ФОП ОСОБА_6 товар «Мастика бітумно-емульсійна покрівельна холодна БіЕМ» у кількості 4т за ціною 76 000 грн, на загальну суму 304000 грн без ПДВ;

16.09.2022 року придбано у ФОП ОСОБА_7 товар «Мастика бітумно-емульсійна покрівельна холодна БіЕМ» у кількості 0,80318т за ціною 76 000 грн, на загальну суму 61041,68 грн без ПДВ.

Тобто, протягом 2022 року, ТОВ «Укрспецгідроізоляція» придбала товару «Мастика бітумно-емульсійна покрівельна холодна БіЕМ» у ФОП ОСОБА_6 у кількості 9,075т на загальну суму 689 679 грн, а у ФОП ОСОБА_8 у кількості 1,6т на загальну суму 123 525 грн.

У ході здійснення оперативно-розшукової діяльності, встановлено, що при зверненні до ТОВ «Укрспецгідроізоляція» замовникам відрекомендовують звертатися за консультацією до ОСОБА_6 щодо подальшої співпраці з вказаним Товариством, надаючи його контактний номер телефону НОМЕР_4 .

Вищевказане може свідчити про можливу пов`язаність зазначених трьох суб`єктів господарювання з метою вчинення протиправної діяльності, а саме: ухилення від сплати податків, легалізації грошових коштів, отриманих злочинним шляхом, привласнення та розтрата бюджетних коштів, а також внесення недостовірних відомостей в офіційні документи.

Також, у ході здійснення оперативно-розшукової діяльності, отримано інформацію щодо ІР-адрес подання податкової звітності ТОВ «Укрспецгідроізоляція», ФОП ОСОБА_6 та ФОП ОСОБА_7 , в результаті аналізу якої, встановлено, що для подання податкової звітності за усіма трьома суб`єктами господарської діяльності на постійній основі використовується однакова ІР-адреса: НОМЕР_5 , яка має місцезнаходження у Німеччині, м. Цвіккау, що свідчить про пов`язаність вказаних підприємств.

Крім цього, за отриманою оперативною інформацією, встановлено, що ОСОБА_6 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , наразі фактично проживає за адресою реєстрації як ВПО, а саме: АДРЕСА_4 , якою, відповідно до інформації з Державного реєстру прав власності на нерухоме майно володіє його дружина - ОСОБА_7 , ІНФОРМАЦІЯ_2 .

У той же час, у ході здійснення оперативно-розшукових заходів, встановлено, що ОСОБА_7 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , з початку 2023 року по травень 2023 року перебувала закордоном, з травня по червень перебувала на території України і проживала за адресою реєстрації як ВПО, а саме: АДРЕСА_4 , яка їй належить на праві власності, а з липня по теперішній час знову перебуває за кордоном.

Причетність вказаних осіб до вчинення кримінального правопорушення підтверджується сукупністю наступних доказів, зібраних під час досудового розслідування.

Разом з тим, досудовим слідством встановлено, що у квартирі за місцем проживання ОСОБА_6 та ОСОБА_7 , що за адресою: АДРЕСА_4 можуть зберігатися знаряддя та засоби вчинення злочину (документи, які містять відомості про закупівлю мастики, печатки суб`єктів господарської діяльності, які нібито виступають в якості постачальників даного товару), які на даний час не відшукані, носії інформації у друкованому та електронному вигляді, в яких зафіксовано відомості про обставини вчинення злочину, які підлягають доказуванню під час кримінального провадження, зокрема мобільні термінали, комп`ютерна техніка, у пам`яті яких може зберігатися листування між співучасниками щодо вчинення кримінального правопорушення, а також інші документи, які необхідні для встановлення його обставин, зокрема тих, які містять відомості про вартість та ідентифікаційні ознаки мастики, яка закуповувалися та використовувалася при виконання будівельних робіт.

Як вбачається з клопотання експерта Київського НДЕКЦ МВС України від 13.03.2023 року та повідомлення про неможливість проведення експертизи від 10.05.2023 року № СЕ-19/111-23/13805-ТВ, встановити розмір шкоди завданої кримінальним правопорушенням неможливо без відомостей про марку, модель (артикул), масу (об`єм) та вид фасування об`єкту «Мастика бітумно-емульсійна покрівельна холодна БіЕМ».

Таким чином, в ході досудового розслідування виникла необхідність у проведенні обшуку квартири за адресою: АДРЕСА_4 , з метою відшукання та вилучення наступних речей і документів: документів, що стосуються підприємницької діяльності ФОП ОСОБА_6 , ФОП ОСОБА_7 та ТОВ «Укрспецгідроізоляція», в тому числі печатки суб`єктів господарської діяльності, бухгалтерська та облікова документація, що містять відомості про придбання вказаними суб`єктами господарювання мастики (зокрема, її ціну, специфікацію, маркування, марку, модель (артикул), масу (об`єм) та вид фасування, у тому числі по об`єкту «Мастика бітумно-емульсійна покрівельна холодна БіЕМ»), її відпуск (реалізацію) ТОВ «Укрспецгідроізоляція»; чорнових записів, блокнотів, комп?ютерного обладнання, мобільних терміналів, електронних носіїв інформації (флеш-накопичувачів, жорстких дисків, оптичних носіїв) в яких можуть міститися в електронному вигляді проєкти вказаних підроблених документів, відомості про готування до злочину (підшукування знарядь та засобів вчинення злочину), осіб, які можуть бути причетні до його вчинення, зв`язок між ними, відомості про знаряддя вчинення злочину, які мають значення для досудового розслідування, і самі по собі та у сукупності з іншими доказами можуть бути використані під час судового розгляду, а також листування співучасників.

Таким чином, підставою проведення обшуку є наявність достатніх відомостей, що вказують на можливість досягнення його мети, а саме виявлення та фіксація відомостей про обставини вчинення кримінального правопорушення, відшукання знаряддя та засобів кримінального правопорушення.

У зв`язку із цим, в ході досудового розслідування виникла необхідність у проведенні обшуку квартири за адресою: АДРЕСА_4 .

Метою проведення обшуку є фіксація відомостей про обставини вчинення кримінального правопорушення, відшукання знаряддя кримінального правопорушення та засобів його вчинення.

Після проведення обшуку вилучені речі та документи направлятимуться до експертних установ, зокрема, для проведення судової товарознавчої, судової почеркозначої та судової будівельно-технічної експертиз з метою встановлення ринкової вартості використаних будівельних матеріалів, вартості виконаних будівельних робіт, факту підписання документів (договорів, накладних, квитанцій, чеків, тощо) конкретними особами, що надасть змогу встановити або спростувати факт розтрати чужого майна шляхом зловживання службовою особою своїм службовим становищем, вчиненої в умовах воєнного стану, та, відповідно, встановити розмір шкоди, завданої кримінальним правопорушенням.

Квартира, в якій планується провести обшук розташована за адресою: АДРЕСА_4 , і на праві приватної власності належить ОСОБА_7 , на підставі договору купівлі-продажу квартири, серія та номер: 24, виданого 20.01.2017 приватним нотаріусом Київського міського нотаріального округу ОСОБА_9 .

Оцінюючи показання допитаних під час досудового розслідування свідків, протоколів проведення слідчих дій, в сукупності з іншими матеріалами досудового розслідування можна прийти до висновку, що розтрата чужого майна шляхом зловживання службовою особою своїм службовим становищем, в умовах воєнного стану дійсно була вчинена.

Відшукувані речі і документи мають значення для досудового розслідування, так як за їх допомогою буде встановлено обставини, які підлягають доказуванню під час кримінального провадження, зокрема події кримінального правопорушення, винуватості особи у вчиненні кримінального правопорушення та форми її вини, вид і розмір шкоди, завданої кримінальним правопорушенням.

Відомості, які містяться у відшукуваних речах і документах, можуть бути доказами під час судового розгляду, так як за їх допомогою прямо чи непрямо підтверджуватиметься існування чи відсутність обставин, що підлягають доказуванню у кримінальному провадженні, та інших обставин, які мають значення для кримінального провадження, а також достовірність чи недостовірність, можливість чи неможливість використання інших доказів.

Підтвердженням того, що відшукувані речі і документи знаходяться за вказаною в клопотанні адресою є наявні в матеріалах кримінального провадження документи та протоколи проведення слідчих (розшукових) дій.

На підставі вище наведеного, слідчий просив слідчого суддю надати слідчим групи слідчих слідчого відділення відділу поліції № 2 Бучанського районного управління поліції Головного управління Національної поліції в Київській області ОСОБА_4 , ОСОБА_10 , ОСОБА_11 , ОСОБА_12 , ОСОБА_13 , слідчому слідчого відділу Бучанського районного управління поліції Головного управління Національної поліції в Київській області ОСОБА_14 та прокурорам групи прокурорів Бучанської окружної прокуратури Київської області ОСОБА_3 , ОСОБА_15 , ОСОБА_16 , ОСОБА_17 дозвіл на обшук квартири, розташованої за адресою: АДРЕСА_4 , яка на праві приватної власності належить ОСОБА_7 , на підставі договору купівлі-продажу квартири, серія та номер: 24, виданого 20.01.2017 приватним нотаріусом Київського міського нотаріального округу ОСОБА_9 , з метою відшукання та вилучення: документів, що стосуються підприємницької діяльності ФОП ОСОБА_6 , ФОП ОСОБА_7 та ТОВ «Укрспецгідроізоляція», в тому числі печатки суб`єктів господарської діяльності, бухгалтерська та облікова документація, що містять відомості про придбання вказаними суб`єктами господарювання мастики (зокрема, її ціну, специфікацію, маркування, марку, модель (артикул), масу (об`єм) та вид фасування, у тому числі по об`єкту «Мастика бітумно-емульсійна покрівельна холодна БіЕМ»), її відпуск (реалізацію) ТОВ «Укрспецгідроізоляція»; чорнових записів, блокнотів, комп?ютерного обладнання, мобільних терміналів, електронних носіїв інформації (флеш-накопичувачів, жорстких дисків, оптичних носіїв) в яких можуть міститися в електронному вигляді проєкти вказаних підроблених документів, відомості про готування до злочину (підшукування знарядь та засобів вчинення злочину), осіб, які можуть бути причетні до його вчинення, зв`язок між ними, відомості про знаряддя вчинення злочину, які мають значення для досудового розслідування, і самі по собі та у сукупності з іншими доказами можуть бути використані під час судового розгляду, а також листування співучасників.

Прокурор. в судовому засіданні клопотання підтримав у повному обсязі, просив слідчого суддю його задовольнити.

Дослідивши клопотання та надані до нього матеріали, слідчий суддя дійшов наступного висновку.

Стаття 30 Конституції України гарантує кожному недоторканність житла чи іншого володіння особи. Так, згідно із цією статтею не допускається проникнення до житла чи до іншого володіння особи, проведення в них огляду чи обшуку інакше як за вмотивованим рішенням суду. У невідкладних випадках, пов`язаних із врятуванням життя людей та майна чи з безпосереднім переслідуванням осіб, які підозрюються у вчиненні злочину, можливий інший, встановлений законом, порядок проникнення до житла чи до іншого володіння особи, проведення в них огляду і обшуку.

У відповідності до ч. 1 ст. 234 КПК України, обшук проводиться з метою виявлення та фіксації відомостей про обставини вчинення кримінального правопорушення, відшукання знаряддя кримінального правопорушення або майна, яке було здобуте у результаті його вчинення, а також встановлення місцезнаходження розшукуваних осіб.

Відповідно до ч. 2 ст. 233 КПК України під житлом особи розуміється будь-яке приміщення, яке знаходиться у постійному чи тимчасовому володінні особи, незалежно від його призначення і правового статусу, та пристосоване для постійного або тимчасового проживання в ньому фізичних осіб, а також всі складові частини такого приміщення. Під іншим володінням особи розуміються транспортний засіб, земельна ділянка, гараж, інші будівлі чи приміщення побутового, службового, господарського, виробничого та іншого призначення тощо, які знаходяться у володінні особи.

Згідно з ч. 2 ст. 234 КПК України, обшук проводиться на підставі ухвали слідчого судді.

Відповідно до ч. 3 ст. 233 КПК України, слідчий, прокурор має право до постановлення ухвали слідчого судді увійти до житла чи іншого володіння особи лише у невідкладних випадках, пов`язаних із врятуванням життя людей та майна чи з безпосереднім переслідуванням осіб, які підозрюються у вчиненні злочину. У такому випадку прокурор, слідчий за погодженням із прокурором зобов`язаний невідкладно після здійснення таких дій звернутися з клопотанням про проведення обшуку до слідчого судді. Слідчий суддя розглядає таке клопотання згідно з вимогами статті 234 цього Кодексу, перевіряючи, крім іншого, чи дійсно були наявні підстави для проникнення до житла чи іншого володіння особи без ухвали слідчого судді. Якщо прокурор відмовиться погодити клопотання слідчого про обшук або слідчий суддя відмовить у задоволенні клопотання про обшук, встановлені внаслідок такого обшуку докази є недопустимими, а отримана інформація підлягає знищенню в порядку, передбаченому статтею 255 цього Кодексу.

Відповідно до ч. 5 ст. 234 КПК України, слідчий суддя відмовляє у задоволенні клопотання про обшук, якщо прокурор, слідчий не доведе наявність достатніх підстав вважати, що: 1) було вчинено кримінальне правопорушення; 2) відшукуванні речі і документи мають значення для досудового розслідування; 3) відомості, які містяться у відшукуваних речах і документах, можуть бути доказами під час судового розгляду; 4) відшукуванні речі, документи або особи знаходяться у зазначеному в клопотанні житлі чи іншому володінні особи.

В свою чергу, слідчий суддя, вивчивши клопотання слідчого та долучені до нього матеріали, вважає, що у ньому наявні в цілому відомості визначені ст. 234 КПК України, а обставин, регламентованих частиною 5 вказаної статті, які б слугували підставою для відмови у задоволенні клопотання, у судовому засіданні, слідчим суддею не встановлено. Клопотання та додатки до нього містять обґрунтовані та фактичні обставини для його задоволення.

Крім того, слідчий суддя враховує, що згідно ч. 5 ст. 9 КПК України, кримінальне процесуальне законодавство України застосовується з урахуванням практики Європейського суду з прав людини.

У справі "Бакланов проти росії" (рішення від 09.06.2005 року), так і в справі "Фрізен проти росії" (рішення від 24.03.2005 року), ЄСПЛ зазначив, що досягнення справедливого балансу між загальними інтересами суспільства та вимогами захисту основоположних прав особи лише тоді стає значимим, якщо встановлено, що під час відповідного втручання було дотримано принципу "законності" і воно не було свавільним.

Окрім того, у справі "Ізмайлов проти росії" (п. 38 рішення від 16.10.2008 року) ЄСПЛ встановив, що для того, щоб втручання вважалося пропорційним, воно має відповідати тяжкості правопорушення і не становити "особистий і надмірний тягар для особи".

Слідчим суддею, у судовому засіданні, не було встановлено відомостей, які б беззаперечно свідчили, що надання дозволу на обшук становитиме особистий та надмірний тягар, тобто апріорі таке втручання не є свавільним, оскільки отримання дозволу на його проведення здійснено з дотриманням принципу законності та воно є пропорційним до тяжкості вчиненого правопорушення та відповідає справжнім інтересам суспільства.

З огляду на обставини вчинення кримінального правопорушення, вивчивши документи долучені до клопотання про надання дозволу на проведення обшуку, слідчий суддя приходить до висновку, що в результаті проведення обшуку за адресою: АДРЕСА_4 , можуть бути виявлені та зафіксовані відомості щодо обставин вчинення кримінального правопорушення, а тому клопотання підлягає задоволенню.

На підставі викладеного і керуючись ст. ст. 233-236 Кримінального процесуального кодексу України, слідчий суддя, -

П О С Т А Н О В И В:

Клопотання старшого слідчого в СВ ВП № 2 Бучанського РУП ГУ НП в Київській області ОСОБА_4 , погоджене прокурором Бучанської окружної прокуратури ОСОБА_3 про дозвіл на проведення обшуку житла або іншого володіння особи у кримінальному провадженні № 42022112320002375 від 16.12.2022 року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України - задовольнити.

Надати дозвіл слідчим групи слідчих слідчого відділення відділу поліції № 2 Бучанського районного управління поліції Головного управління Національної поліції в Київській області ОСОБА_4 , ОСОБА_10 , ОСОБА_11 , ОСОБА_12 , ОСОБА_13 , слідчому слідчого відділу Бучанського районного управління поліції Головного управління Національної поліції в Київській області ОСОБА_14 та прокурорам групи прокурорів Бучанської окружної прокуратури Київської області ОСОБА_3 , ОСОБА_15 , ОСОБА_16 , ОСОБА_17 дозвіл на обшук квартири, розташованої за адресою: АДРЕСА_4 , яка на праві приватної власності належить ОСОБА_7 , на підставі договору купівлі-продажу квартири, серія та номер: 24, виданого 20.01.2017 приватним нотаріусом Київського міського нотаріального округу ОСОБА_9 , з метою відшукання та вилучення: документів, що стосуються підприємницької діяльності ФОП ОСОБА_6 , ФОП ОСОБА_7 та ТОВ «Укрспецгідроізоляція», в тому числі печатки суб`єктів господарської діяльності, бухгалтерська та облікова документація, що містять відомості про придбання вказаними суб`єктами господарювання мастики (зокрема, її ціну, специфікацію, маркування, марку, модель (артикул), масу (об`єм) та вид фасування, у тому числі по об`єкту «Мастика бітумно-емульсійна покрівельна холодна БіЕМ»), її відпуск (реалізацію) ТОВ «Укрспецгідроізоляція»; чорнових записів, блокнотів, комп?ютерного обладнання, мобільних терміналів, електронних носіїв інформації (флеш-накопичувачів, жорстких дисків, оптичних носіїв) в яких можуть міститися в електронному вигляді проєкти вказаних підроблених документів, відомості про готування до злочину (підшукування знарядь та засобів вчинення злочину), осіб, які можуть бути причетні до його вчинення, зв`язок між ними, відомості про знаряддя вчинення злочину, які мають значення для досудового розслідування, і самі по собі та у сукупності з іншими доказами можуть бути використані під час судового розгляду, а також листування співучасників.

Роз`яснити, що ухвала слідчого судді про дозвіл на обшук надає право проникнути до житла чи іншого володіння особи лише один раз.

Строк дії ухвали один місяць з дня її постановлення.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудКиєво-Святошинський районний суд Київської області
Дата ухвалення рішення07.11.2023
Оприлюднено08.11.2024
Номер документу114724864
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про проведення обшуку житла чи іншого володіння особи

Судовий реєстр по справі —369/18639/23

Ухвала від 07.11.2023

Кримінальне

Києво-Святошинський районний суд Київської області

Янченко А. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні