Ухвала
від 07.11.2023 по справі 444/3832/23
ЖОВКІВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 444/3832/23

Провадження № 1-кп/444/364/2023

УХВАЛА

про обрання запобіжного заходу

07 листопада 2023 року м. Жовква

Жовківський районний суд Львівської області в складі:

головуючого судді ОСОБА_1 ,

секретар судового засідання ОСОБА_2 ,

з участю

прокурора ОСОБА_3 ,

обвинувачених ОСОБА_4 , ОСОБА_5 , їх захисника ОСОБА_6 ,

обвинуваченого ОСОБА_7 ,

обвинуваченого ОСОБА_8 , його захисника ОСОБА_9 ,

обвинуваченої ОСОБА_10 , її захисника ОСОБА_11 ,

під час проведення відкритого підготовчого судового засідання в залі суду у м. Жовква Львівської області по обвинувальному акті у кримінальному провадженні, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №12022140000000635 від 23.12.2022 року, щодо обвинувачених ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , ОСОБА_10 , ОСОБА_4 , ОСОБА_5 у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 332 КК України, -

В С Т А Н О В И В :

23 жовтня 2023 року до Жовківського районного суду Львівської області для розгляду по суті поступив обвинувальний акт у кримінальному провадженні щодо обвинувачених ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , ОСОБА_10 , ОСОБА_4 , ОСОБА_5 у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 332 КК України.

Виконувач обов`язків прокурора відділу нагляду за додержанням законів органами, які ведуть боротьбу з організованою злочинністю управління нагляду за додержанням законів Національною поліцією України та органами, які ведуть боротьбу з організованою та транснаціональною злочинністю Львівської обласної прокуратури ОСОБА_3 подав клопотання про обрання запобіжного заходу обвинуваченому ОСОБА_5 у виді особистого зобов`язання.

Клопотання обґрунтоване тим, що у Жовківському районному суді Львівської області на розгляді перебуває обвинувальний акт у кримінальному провадженні №12022140000000635 від 23.12.2022 за обвинуваченням ОСОБА_7 , ОСОБА_10 , ОСОБА_8 , ОСОБА_5 та ОСОБА_4 в організації незаконного переправлення осіб через державний кордон України, керівництво такими діями та сприяння їх вчиненню порадами, вказівками, наданням засобів або усуненням перешкод, вчинені щодо кількох осіб, повторно, в складі організованої групи, з корисливих мотивів, тобто у вчиненні кримінальних правопорушень, передбачених ч. 3 ст. 332 КК України.

Досудовим розслідуванням встановлено, що ОСОБА_7 , маючи умисел на організацію незаконного переправлення осіб через державний кордон України, переслідуючи мету незаконного збагачення, усвідомлюючи, що в умовах дії на території України правового режиму «Воєнний стан», введеного Законом України № 2102-IX від 24.02.2022 року «Про затвердження Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні»», із подальшими змінами, внесеними згідно з Указами Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», востаннє № 451/2023 від 26.07.2023, та у відповідності до постанови Кабінету Міністрів України від 27.01.1995 року, №57 «Про затвердження Правил перетинання державного кордону громадянами України» (далі - Правила перетинання державного кордону), військовозобов`язаним громадянам України віком від 18 до 60 років, виїзд за межі України заборонено, за невстановлених органом досудового розслідуванням обставин (час, спосіб та місце), однак не пізніше січня 2023 року (точний час органом досудового розслідування не встановлено), вирішив створити організовану злочинну групу, протиправна діяльність якої полягала у організації незаконного переправлення осіб через державний кордон України, з корисливих мотивів.

Так, ОСОБА_7 , розуміючи, що вказана діяльність є протиправною та кримінально караною, яка має високий ступінь суспільної небезпеки, вимагає чітких та узгоджених дій значної кількості людей, маючи намір здійснювати такі діяння протягом тривалого періоду часу, за невстановлених досудовим розслідуванням обставин (час, спосіб та місце), але не пізніше січня 2023 року створив та очолив організовану групу, до складу якої в різний час увійшли: ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , ОСОБА_10 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_3 та ОСОБА_8 , ІНФОРМАЦІЯ_4 з якими перебував у довірливих відносинах та усвідомлював, що на останніх не поширюються діючі обмеження та заборони визначені Правилами перетинання державного кордону, оскільки вони не підпадають під мобілізацію або мають законні підстави для відстрочки від призову на військову службу під час мобілізації, визначені ст. 23 ЗУ «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію», оскільки: ОСОБА_8 - чоловік, на утриманні якого перебуває троє і більше дітей віком до 18 років; ОСОБА_10 - особа жіночої статі; ОСОБА_4 та ОСОБА_5 - чоловіки старші 60 років.

У цілях безпеки, зменшення ризику викриття правоохоронними органами та для прикриття протиправних дій, пов`язаних із організацією незаконного переправлення осіб через державний кордон України, ОСОБА_7 використовував ТОВ «ЄВРОУКРТРАНС» (код ЄДРПОУ: 44844413), зареєстроване 22.07.2022 за адресою: м. Київ, пров. Радищева, будинок 6, яке має право провадження господарської діяльності з міжнародних перевезень вантажів та пасажирів автомобільним транспортом (наказ Державної служби України з безпеки на транспорті № 406 від 15.08.2022), керівником якого із 17.11.2022 є ОСОБА_7 та ТОВ «УКР-ЄВРО-ТРАНС» (код ЄДРПОУ: 44807874), зареєстроване 01.11.2022 за адресою: м. Київ, вул. Салютна, будинок 4А, офіс 95, основним видом діяльності якого є надання в оренду автомобілів і легкових автотранспортних засобів керівником якого є ОСОБА_7 .

Протиправна діяльність організованої злочинної групи у складі ОСОБА_7 , ОСОБА_4 , ОСОБА_10 , ОСОБА_5 та ОСОБА_8 полягала у наступних діях: 1) пошуку військовозобов`язаних громадян України, які бажали потрапити на територію Європейського Союзу з різних причин, однак не мали правових підстав для виїзду за кордон в умовах дії на території України правового режиму «Воєнний стан»; 2) подачі заявок із фіктивними відомостями на внесення вищевказаних осіб до інформаційної системи «Шлях», адміністратором якої є Укртрансбезпека (далі - система «Шлях»), як водіїв ТОВ «ЄВРОУКРТРАНС», достовірно знаючи, що наявність таких відомостей відповідно до Закону України «Про порядок виїзду і в`їзду в Україну громадян України» №3857-ХІІ від 21.01.1994, Правил перетинання державного кордону громадянами України затверджених Постановою Кабінету міністрів України №57 від 27.01.1995 забезпечувало безперешкодний перетин державного кордону України; 3) сприяти у незаконному переправленні їх через державний кордон України у міжнародних пунктах пропуску в межах Львівської та Волинської областей, забезпечуючи їх при цьому транспортними засобами на яких здійснює свою господарську діяльність ТОВ «ЄВРОУКРТРАНС» та супроводжуючи під час перетину державного кордону, в ході чого, - надаючи поради та вказівки щодо місця і часу його перетину, інструктуючи при цьому щодо порядку дій та поведінки під час проходження контрольних операцій у пунктах пропуску; 4) отриманні грошової винагороди за вказані протиправні послуги.

Так, достовірно знаючи що у військовозобов`язаних осіб (далі - клієнти), які мали намір виїхати за межі території України, немає законних підстав для перетину державного кордону в умовах дії правого режиму «Воєнний стан», усвідомлюючи, що наявність відомостей про особу у системі «Шлях», відповідно до п. 2-9 Правил перетинання державного кордону, наддасть їм право на безперешкодний виїзд за межі території України, ОСОБА_7 будучи керівником ТОВ «ЄВРОУКРТРАНС» приймав вищевказаних осіб на посади водіїв вказаного підприємства та допускав до роботи на транспортних засобах, порушуючи при цьому вимоги ч. 4 ст. 24 Кодексу законів про працю України та п.п. 10, 11 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з перевезення пасажирів, небезпечних вантажів та небезпечних відходів автомобільним транспортом, міжнародних перевезень пасажирів та вантажів автомобільним транспортом, затверджених Постановою КМУ від 02.12.2015 № 1001 (Далі - Ліцензійні умови), оскільки розумів, що останні не здійснюватимуть визначені їм обов`язки, а основною метою прийняття їх на вказану посаду було забезпечення внесення відомостей щодо них до системи «Шлях», з метою подальшого незаконного перетину такими державного кордону України.

В подальшому, ОСОБА_7 , як керівник ТОВ «ЄВРОУКРТРАНС», що є суб`єктом господарювання, яке має ліцензію на право провадження господарської діяльності з міжнародних перевезень вантажів та пасажирів автомобільним транспортом (далі - ліцензіат), авторизуючись у системі «Шлях» за допомогою особистого кваліфікованого електронного підпису (далі - КЕП), отримував доступ до особистого кабінету ліцензіата де, керуючись Інструкцією, опублікованою на офіційному сайті Укртрансбезпеки (https://dsbt.gov.ua), подавав заяви на внесення клієнтів до системи «Шлях» як водіїв ТОВ «ЄВРОУКРТРАНС» та після схвалення поданих заяв - виготовляв пакет документів, необхідний для перетину державного кордону України.

Надалі, після фіктивного працевлаштування на посаду водія ТОВ «ЄВРОУКРТРАНС» та внесення відомостей до системи «Шлях» клієнти, після проходження детального та ретельного інструктажу ОСОБА_7 , у супроводі ОСОБА_4 , ОСОБА_10 , ОСОБА_5 або ОСОБА_8 (які відповідали за безпосереднє незаконне переправлення осіб через державний кордон України), здійснювали перетин державного кордону України на одному з транспортних засобів ліцензіата через пункт пропуску в межах Львівської або Волинської областей. При цьому, ОСОБА_4 , ОСОБА_10 , ОСОБА_5 та ОСОБА_8 , відповідно до попередньо розподілених ролей, будучи обізнаними у особливостях прикордонного контролю у пунктах пропуску для автомобільного сполучення, слідуючи із клієнтами, або підтримуючи постійний зв`язок з ними, надавали їм поради та вказівки щодо місця і часу перетину державного кордону та інструктували їх з приводу версії, якої вони повинні дотримуватись під час проходження контрольних операцій у пункті пропуску для пояснень причин та мети виїзду.

В цілях безпеки та зменшення ризику викриття незаконної діяльності, пов`язаної із організацією незаконного переправлення осіб через державний кордон України, пошук потенційних клієнтів, їх фіктивне працевлаштування та подальше внесення до системи «Шлях», ОСОБА_7 приймав через рекомендації невстановлених осіб, з якими перебував у довірливих відносинах. Спілкування з клієнтами, згідно вимог ОСОБА_7 , у більшості випадків відбувалось за допомогою Інтернет - месенджерів, а особисті зустрічі у більшості випадків здійснювалися у приміщенні орендованого офісу, що знаходиться за адресою: Волинська область, м. Камінь-Каширський, площа Культури, 13, за місцем діяльності БО «БЛАГОДІЙНИЙ ФОНД «ДОВКІЛЛЯ ВОЛИНІ», код ЄДРПОУ 44025375 (далі - БО «БФ «ДВ»), керівником якого є ОСОБА_7 .

Під час особистих зустрічей з клієнтом ОСОБА_7 зазначав вартість послуг з організації незаконного переправлення осіб через державний кордон України (в залежності від мети та терміну перебування за кордоном становила з розрахунку 500 доларів США за 30 днів, 1 000 доларів США за 60 днів та від 3 500 до 4 000 доларів США за безповоротний виїзд за межі території України), вказував спосіб розрахунку та доводив до відома клієнта спосіб вчинення даного кримінального правопорушення.

Разом з тим, через бажання значної кількості військовозобов`язаних громадян України віком від 18 до 60 років покинути територію України під час дії на її території правового режиму «Воєнний стан», спільний умисел організованої злочинної групи у складі ОСОБА_7 , ОСОБА_4 , ОСОБА_10 , ОСОБА_5 та ОСОБА_8 охоплював організацію незаконного переправлення через державний кордон України якомога більшої кількості осіб, що еквівалентно відображалось на сумі та розмірі незаконної винагороди за надані послуги.

Всі учасники організованої ОСОБА_7 злочинної групи, були об`єднані єдиним планом з розподілом функцій та ролей, також були обізнані про дії кожного з них та схвалювали їх, мали єдиний намір на особисте збагачення, розуміли, що дана діяльність є протиправною, має високий ступінь суспільної небезпеки з урахуванням дії на території України правового режиму «Воєнний стан», який забороняє виїзд за межі України військовозобов`язаним громадянам.

Так, ОСОБА_4 , ОСОБА_5 , ОСОБА_8 та ОСОБА_10 , діючи умисно і добровільно, усвідомлюючи наслідки своїх суспільно-небезпечних дій, увійшли до створеної ОСОБА_7 організованої злочинної групи, де останній виступав організатором для вчинення тяжких злочинів у сфері недоторканності державних кордонів, забезпечення призову та мобілізації, склавши при цьому єдиний план злочинних дій, відомий всім учасникам групи, з розподілом функцій кожного учасника групи, спрямованих на реалізацію цього плану, підкорюючись під час злочинної діяльності ОСОБА_7 як співорганізатору групи.

Зокрема, ОСОБА_7 як організатор групи та виконавець, в ході вчинення злочинних дій виконував наступні функції: відповідав за пошук клієнтів, їх фіктивне працевлаштування водіями на ТОВ «ЄВРОУКРТРАНС» та забезпечення внесення таких до системи «Шлях» (подача заявок); надавав клієнтам документи про фіктивне працевлаштування їх на ТОВ «ЄВРОУКРТРАНС» як документальне підтвердження причини внесення їх до системи «Шлях» саме від ТОВ «ЄВРОУКРТРАНС» у випадку виникнення питань під час проходження контрольних операцій у пункті пропуску для пояснень причин та мети виїзду; надавав клієнтам поради та вказівки щодо місця і часу перетину державного кордону та інструктував їх з приводу версії, якої вони повинні дотримуватись під час проходження контрольних операцій у пункті пропуску для пояснень причин та мети виїзду; забезпечував клієнтів транспортними засобами на яких здійснює свою фіктивну господарську діяльність ТОВ «ЄВРОУКРТРАНС»; дистанційно керував діями інших співучасників - інформував ОСОБА_4 , ОСОБА_10 , ОСОБА_5 та ОСОБА_8 про кількість клієнтів, час та спосіб перетину державного кордону України; забезпечував дотримання встановлених правил поведінки між учасниками групи, зокрема щодо додержання конспірації; розпоряджався коштами, які надходили від організації незаконного переправлення осіб через державний кордон України та їх розподіл між всіма учасниками групи.

ОСОБА_4 , виконуючи функції виконавця, за вказівкою ОСОБА_7 , отримавши дані про кількість клієнтів, відповідав за пошук водіїв, які після успішного перетину державного кордону України клієнтами повертали транспортні засоби на яких здійснює свою фіктивну господарську діяльність ліцензіат на території України та здійснював розрахунок з ними; надавав клієнтам поради та вказівки щодо місця і часу перетину державного кордону, а також місця залишення транспортних засобів на яких вони здійснювали перетин державного кордону України; інструктував клієнтів з приводу версії, якої вони повинні дотримуватись під час проходження контрольних операцій у пункті пропуску для пояснень причин та мети виїзду; перевіряв відповідність конкретного клієнта за визначеним в заявці транспортним засобом перед безпосереднім перетином ним державного кордону України; забезпечував безперешкодний перетин державного кордону України клієнтами, супроводжуючи їх на транспортному засобі ліцензіата, або підтримуючи постійний зв`язок з ними, надавали їм поради та вказівки щодо місця і часу перетину державного кордону та інструктували їх з приводу версії, якої вони повинні дотримуватись під час проходження контрольних операцій у пункті пропуску для пояснень причин та мети виїзду; звітував ОСОБА_7 про готовність до відправки клієнтів, про їх успішний перетин державного кордону чи виникнення питань під час проходження контрольних операцій у пункті пропуску; повертав транспортні засоби ліцензіата, які використовували клієнти на територію України для безперебійного подальшого їх використання в протиправній діяльності як безпосередні засоби вчинення кримінального правопорушення.

ОСОБА_10 , ОСОБА_5 та ОСОБА_8 , виконуючи функції виконавців, за вказівкою ОСОБА_7 надавали клієнтам поради та вказівки щодо місця і часу перетину державного кордону, а також місця залишення транспортних засобів на яких вони здійснювали перетин державного кордону України; інструктували клієнтів з приводу версії, якої вони повинні дотримуватись під час проходження контрольних операцій у пункті пропуску для пояснень причин та мети виїзду; перевіряли відповідність конкретного клієнта за визначеним за ним в заявці транспортним засобом перед безпосереднім перетином державного кордону України; забезпечували безперешкодний перетин державного кордону України клієнтами, супроводжуючи їх на транспортному засобі ліцензіата, або підтримуючи постійний зв`язок з ними, надавали їм поради та вказівки щодо місця і часу перетину державного кордону та інструктували їх з приводу версії, якої вони повинні дотримуватись під час проходження контрольних операцій у пункті пропуску для пояснень причин та мети виїзду; звітували ОСОБА_7 про готовність до відправки клієнтів, про їх успішний перетин державного кордону чи виникнення питань під час проходження контрольних операцій у пункті пропуску; повертали транспортні засоби ліцензіата, які використовували клієнти на територію України для безперебійного подальшого їх використання в протиправній діяльності як безпосередні засоби вчинення кримінального правопорушення.

Організована на тривалий період часу група, де ОСОБА_7 виступав організатором, характеризувалась стабільністю і згуртованістю свого складу, тривалістю злочинної діяльності, розробкою і узгодженням планів і методів вчинення злочинів, наявністю загальних правил поведінки, домовленістю та готовністю до постійного вчинення злочинів всіма членами організованої групи, а також розподілу коштів отриманих від злочинної діяльності між всіма її учасниками.

На підтвердження вищевикладеного, ОСОБА_5 добровільно, не пізніше січня 2023 року, вступивши у склад організованої групи, діючи спільно з ОСОБА_4 та ОСОБА_7 , з корисливих мотивів, 09.02.2023 сприяв незаконному переправленню громадян України ОСОБА_12 , ІНФОРМАЦІЯ_5 та ОСОБА_13 , ІНФОРМАЦІЯ_6 через державний кордон України, за наступних обставин.

Так, ОСОБА_7 , достовірно знаючи що у ОСОБА_12 та ОСОБА_13 відсутні законні підстави для виїзду за межі території України в умовах дії правого режиму «Воєнний стан», усвідомлюючи що наявність відомостей про нього у системі «Шлях», відповідно до п. 2-9 Правил перетинання державного кордону, надасть їм право на безперешкодний виїзд за межі території України, за невстановлених органом досудового розслідування обставин (час, спосіб та місце), однак не пізніше 03.02.2023 прийняв їх на посаду водія ТОВ «ЄВРОУКРТРАНС» та допустив до роботи на транспортних засобах, порушуючи при цьому вимоги частини четвертої статті 24 Кодексу законів про працю, зокрема - не повідомивши центральний орган виконавчої влади з питань забезпечення формування та реалізації державної політики з адміністрування єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування про прийняття працівника на роботу в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.

В подальшому, ОСОБА_14 , реалізуючи спільний злочинний умисел, спрямований на організацію незаконного переправлення осіб через державний кордон України, переслідуючи спільну злочинну мету протиправного збагачення, діючи разом з ОСОБА_4 та ОСОБА_5 у складі організованої групи та керуючи їх діями, узгодили обставини організації виїзду ОСОБА_12 та ОСОБА_13 через державний кордон в напрямку Республіки Польща на транспортних засобах марок «MERCEDES - BENZ SPRINTER 313 CDI», р.н. НОМЕР_1 (на праві приватної власності належить ОСОБА_15 з правом користування ТОВ «УКР-ЄВРО-ТРАНС», де ОСОБА_7 є директором) та «MERCEDES - BENZ SPRINTER 313 CDI», р.н. НОМЕР_2 (на праві приватної власності належить ОСОБА_16 з правом користування ТОВ «ЄВРОУКРТРАНС»), а саме: ОСОБА_7 , ігноруючи вказані порушення законодавства в сфері належного оформлення трудових відносин, авторизуючись у системі «Шлях» за допомогою особистого кваліфікованого електронного підпису (далі - КЕП), отримає доступ до особистого кабінету ліцензіата де, керуючись Інструкцією, опублікованою на офіційному сайті Укртрансбезпеки (https://dsbt.gov.ua), подасть заявки на внесення ОСОБА_12 до системи «Шлях» як водія транспортного засобу марки MERCEDES - BENZ SPRINTER 313 CDI», р.н. НОМЕР_1 , а ОСОБА_13 як водія транспортного засобу марки «MERCEDES - BENZ SPRINTER 313 CDI», р.н. НОМЕР_2 та після схвалення поданих заявок - виготовить пакети документів, необхідні для перетину державного кордону України ОСОБА_12 та ОСОБА_13 , після чого передасть їх останнім, а також проведе загальний інструктаж з приводу версії, якої ОСОБА_12 та ОСОБА_13 повинні дотримуватись під час проходження контрольних операцій у пункті пропуску для пояснень причин та мети, що ним і було зроблено за невстановлених досудовим розслідуванням обставин (час, спосіб та місце), однак не пізніше 09.02.2023.

На виконання спільного злочинного умислу, спрямованого на організацію незаконного переправлення осіб через державний кордон України, ОСОБА_4 та ОСОБА_5 , діючи за вказівками ОСОБА_7 , будучи обізнаними у особливостях прикордонного контролю у пунктах пропуску для автомобільного сполучення під час перетину кордону, відповідали за забезпечення безперешкодного незаконного перетину ОСОБА_12 та ОСОБА_13 державного кордону України, усвідомлюючи, що ОСОБА_12 та ОСОБА_13 насправді водіями ТОВ «ЄВРОУКРТРАНС» не являються, такі документ виготовлені лише з метою перетину державного кордону, шляхом дистанційного керування їх діями за допомогою мобільного зв`язку, додатково надаючи їм поради з приводу версії, якої вони повинні дотримуватись під час проходження контрольних операцій у пункті пропуску для пояснень причин та мети виїзду, інформуючи про місце залишення ними вищезгаданих транспортних засобів на території Республіки Польща.

Крім цього, ОСОБА_4 та ОСОБА_5 , діючи відповідно до попередньо розробленого та відомого всім учасникам організованої групи плану злочинної діяльності, згідно домовленості з ОСОБА_7 , в цілях конспірації та приховання злочинної діяльності, після підтвердження безперешкодного перетину державного кордону України ОСОБА_12 та ОСОБА_13 , зобовязувались забезпечити переміщення через державний кордон України особистий транспортний засіб ОСОБА_12 , та після зустрічі з останнім в попередньо обумовленому місці на території Республіка Польща для обміну транспортними засобами, повернутись на територію України на транспортних засобах ліцензіата, тим самим повернувши їх.

Так, на виконання спільного злочинного плану, 09.02.2023, близько 12 год. 58 хв. ОСОБА_4 та ОСОБА_5 , попередньо узгодивши з ОСОБА_12 його поведінку та дії під час перетину кордону на транспортному засобі марки MERCEDES - BENZ SPRINTER 313 CDI», р.н. НОМЕР_1 під його керуванням, та з ОСОБА_13 його поведінку та дії під час перетину кордону на транспортному засобі марки «MERCEDES - BENZ SPRINTER 313 CDI», р.н. НОМЕР_2 , під його керуванням, реалізовуючи спільний з ОСОБА_7 злочинний умисел, переслідуючи спільну злочинну мету протиправного збагачення, дочекавшись безперешкодного перетину ними державного кордону України через міжнародний пункт пропуску для автомобільного сполучення «Рава - Руська - Гребенне», що розташований в прикордонному населеному пункті - м. Рава - Руська, Львівської області та мав місце 09.02.2023 близько 09.40 год., перебуваючи в особистому транспортному засобі ОСОБА_12 марки «Volkswagen», р.н. НОМЕР_3 спільно з дружиною та донькою ОСОБА_12 - ОСОБА_17 , ІНФОРМАЦІЯ_7 та ОСОБА_18 , ІНФОРМАЦІЯ_8 , прибули на територію міжнародного пункту пропуску для автомобільного сполучення «Угринів - Долгобичук», що розташований в прикордонному населеному пункті - с. Угринів, Сокальського району Львівської області, де, крім забезпечення незаконного переправлення ОСОБА_12 та ОСОБА_13 через державний кордон України до Республіки Польща, забезпечили переміщення через державний кордон України особистого транспортного засобу ОСОБА_12 .

У подальшому, 09.02.2023 о 16 год. 12 хв. ОСОБА_5 прослідував на в`їзд в Україну через міжнародний пункт пропуску для автомобільного сполучення «Рава - Руська - Гребенне» на транспортному засобі марки «MERCEDES - BENZ SPRINTER 313 CDI», р.н. НОМЕР_1 , без пасажирів, а ОСОБА_4 прослідував на в`їзд в Україну 09.02.2023 о 16 год. 14 хв. через міжнародний пункт пропуску для автомобільного сполучення «Рава - Руська - Гребенне» на транспортному засобі марки «MERCEDES - BENZ SPRINTER 313 CDI», р.н. НОМЕР_2 , без пасажирів.

За вчинені дії та свої послуги з організації незаконного переправлення ОСОБА_12 та ОСОБА_13 через державний кордон України ОСОБА_7 , ОСОБА_4 та ОСОБА_5 за невстановлених досудовим розслідуванням обставин (час, місце, спосіб) отримали грошову винагороду, яка була розподілена між учасниками організованої групи.

Крім цього, ОСОБА_5 , реалізуючи спільний злочинний умисел спрямований на організацію незаконного перетину кордону України, будучи в складі організованої групи, діючи спільно з ОСОБА_4 та ОСОБА_7 , з корисливих мотивів, 12.02.2023 сприяв незаконному переправленню громадян України ОСОБА_19 , ІНФОРМАЦІЯ_9 , ОСОБА_20 , ІНФОРМАЦІЯ_10 , ОСОБА_21 , ІНФОРМАЦІЯ_11 та ОСОБА_22 , ІНФОРМАЦІЯ_12 через державний кордон України, за наступних обставин.

Так, ОСОБА_7 , достовірно знаючи що у ОСОБА_19 , ОСОБА_20 , ОСОБА_21 , ОСОБА_22 відсутні законні підстави для виїзду за межі території України в умовах дії правого режиму «Воєнний стан», усвідомлюючи що наявність відомостей про них у системі «Шлях», відповідно до п. 2-9 Правил перетинання державного кордону, надасть їм право на безперешкодний виїзд за межі території України, за невстановлених досудовим розслідуванням обставин (час, спосіб та місце), однак не пізніше 10.02.2023 прийняв їх на посади водіїв ТОВ «ЄВРОУКРТРАНС» та допустив до роботи на транспортних засобах, порушуючи при цьому вимоги ч. 4 ст. 24 Кодексу законів про працю України, зокрема - не повідомивши центральний орган виконавчої влади з питань забезпечення формування та реалізації державної політики з адміністрування єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування про прийняття працівників на роботу в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.

В подальшому, ОСОБА_14 , реалізуючи спільний злочинний умисел, спрямований на організацію незаконного переправлення осіб через державний кордон України, переслідуючи спільну злочинну мету протиправного збагачення, діючи разом з ОСОБА_4 та ОСОБА_5 у складі організованої групи та керуючи їх діями, узгодили обставини організації виїзду ОСОБА_19 , ОСОБА_20 , ОСОБА_21 , ОСОБА_22 через державний кордон в напрямку Республіки Польща на наступних транспортних засобах: 1) марки «MERCEDES - BENZ SPRINTER 311 CDI», р.н. НОМЕР_4 (на праві приватної власності належить ОСОБА_23 з правом користування ТОВ «ЄВРОУКРТРАНС»); 2) марки «MERCEDES - BENZ SPRINTER 312 D», р.н. НОМЕР_5 (на праві приватної власності належить ОСОБА_24 з правом користування ТОВ «ЄВРОУКРТРАНС»); 3) марки «VOLKSWAGEN LT 35», р.н. НОМЕР_6 (на праві приватної власності належить БО «БФ «ДВ», де керівник - ОСОБА_7 ); 4) марки «MERCEDES - BENZ SPRINTER 313 CDI», р.н. НОМЕР_2 (на праві приватної власності належить ОСОБА_16 з правом користування ТОВ «ЄВРОУКРТРАНС»).

Так, реалізовуючи спільний злочинний умисел, спрямований на організацію незаконного переправлення осіб через державний кордон України, ОСОБА_7 , ігноруючи вказані порушення законодавства в сфері належного оформлення трудових відносин, авторизуючись у системі «Шлях» за допомогою особистого кваліфікованого електронного підпису (далі - КЕП), отримає доступ до особистого кабінету ліцензіата де, керуючись Інструкцією, опублікованою на офіційному сайті Укртрансбезпеки (https://dsbt.gov.ua), подасть заяви на внесення до системи «Шлях»: 1) ОСОБА_19 - як водія транспортного засобу марки «MERCEDES - BENZ SPRINTER 311 CDI», р.н. НОМЕР_4 ; 2) ОСОБА_20 - як водія транспортного засобу марки «MERCEDES - BENZ SPRINTER 312 D», р.н. НОМЕР_5 ; 3) ОСОБА_21 - як водія транспортного засобу марки «VOLKSWAGEN LT 35», р.н. НОМЕР_6 ; 4) ОСОБА_22 - як водія транспортного засобу марки «MERCEDES - BENZ SPRINTER 313 CDI», р.н. НОМЕР_2 , та, після схвалення поданих заяв - виготовить пакети документів, необхідні для перетину державного кордону України ОСОБА_19 , ОСОБА_20 , ОСОБА_21 , ОСОБА_22 , після чого передасть їх останнім, що ним і було зроблено за невстановлених досудовим розслідуванням обставин (час, спосіб та місце), однак не пізніше 09.02.2023.

На виконання спільного злочинного умислу, спрямованого на організацію незаконного переправлення осіб через державний кордон України, усвідомлюючи, що ОСОБА_19 , ОСОБА_20 , ОСОБА_21 , ОСОБА_22 насправді водіями ТОВ «ЄВРОУКРТРАНС» не являються, такі документ виготовлені лише з метою перетину державного кордону, ОСОБА_4 та ОСОБА_5 , діючи за вказівками ОСОБА_7 , будучи обізнаними в особливостях прикордонного контролю у пунктах пропуску для автомобільного сполучення під час перетину кордону, відповідали за забезпечення безперешкодного незаконного переправлення ОСОБА_19 , ОСОБА_20 , ОСОБА_21 , ОСОБА_22 через державний кордон України до Республіки Польща, шляхом надання їм транспортних засобів ліцензіата відповідно до змісту поданих заявок в інформаційній системі «Шлях», здійснювали дистанційне керування їх діями за допомогою мобільного зв`язку та сприяли їм шляхом надання порад та вказівок щодо місця і часу перетину державного кордону та з приводу версії, якої вони повинні дотримуватись під час проходження контрольних операцій у пункті пропуску для пояснень причин та мети виїзду, а також інформували їх про місце залишення ними вищезгаданих транспортних засобів ліцензіата на території Республіка Польща. Крім цього, ОСОБА_4 відповідав за пошук водіїв, на яких не поширюються діючі обмеження та заборони визначені Правилами перетинання державного кордону, оскільки вони не підпадають під мобілізацію або мають законні підстави для відстрочки від призову на військову службу під час мобілізації, визначені ст. 23 ЗУ «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію», які не були обізнані в злочинному плані організованої групи в складі ОСОБА_7 , ОСОБА_4 та ОСОБА_5 та роль яких полягала у поверненні за вказівками ОСОБА_7 та ОСОБА_4 на територію України транспортних засобів ліцензіата, які використовували клієнти для безперешкодного незаконного перетину державного кордону України.

Згідно вказівок ОСОБА_7 , за виконання яких відповідали ОСОБА_4 та ОСОБА_5 , на виконання спільного злочинного умислу, з метою приховання злочинної діяльності, зменшення ризику викриття у скоєному та дотримуючись Правил перетинання державного кордону під час перетину кордону та до моменту приїзду на територію Республіки Польща ОСОБА_19 перебуватиме як водій у транспортному засобі марки «MERCEDES - BENZ SPRINTER 311 CDI», р.н. НОМЕР_4 ; ОСОБА_20 перебуватиме як водій у транспортному засобі марки «MERCEDES - BENZ SPRINTER 312 D», р.н. НОМЕР_5 ; ОСОБА_21 перебуватиме як водій у транспортному засобі марки «VOLKSWAGEN LT 35», р.н. НОМЕР_6 , а ОСОБА_22 перебуватиме як водій у транспортному засобі марки «MERCEDES - BENZ SPRINTER 313 CDI», р.н. НОМЕР_2 . Дотримуючись попередньо розробленого злочинного плану, після забезпечення безперешкодного перетину ОСОБА_19 , ОСОБА_20 , ОСОБА_21 , ОСОБА_22 державного кордону України, останні залишаться на території Республіки Польща, згадані транспортні засоби при цьому залишаться в завчасно обумовленому місці на території Республіка Польща та через нетривалий проміжок часу будуть повернуті на територію України під керуванням ОСОБА_4 , ОСОБА_5 та інших залучених ними в якості водіїв особами.

Так, 12.02.2023, близько 21.00 год. ОСОБА_4 та ОСОБА_5 , реалізовуючи спільний з ОСОБА_7 спільний злочинний умисел спрямований на незаконне переправлення ОСОБА_19 , ОСОБА_20 , ОСОБА_21 , ОСОБА_22 через державний кордон України, переслідуючи спільну злочинну мету протиправного збагачення, спільно з ОСОБА_25 , ОСОБА_26 та ОСОБА_27 (які не були обізнані в злочинному плані організованої групи в складі ОСОБА_7 , ОСОБА_5 та ОСОБА_4 , а були залучені останнім як водії для повернення транспортних засобів ліцензіата з території Республіки Польща на територію України), прибули на територію міжнародного пункту пропуску для автомобільного сполучення «Рава-Руська - Гребенне», що розташований в прикордонному населеному пункті - м. Рава - Руська, Львівського району Львівської області, де зустрілись з ОСОБА_19 , ОСОБА_20 , ОСОБА_21 , ОСОБА_22 . Перебуваючи там та попередньо узгодивши з ОСОБА_22 його поведінку та дії під час перетину кордону на транспортному засобі марки «MERCEDES - BENZ SPRINTER 313 CDI», р.н. НОМЕР_2 під його керуванням; ОСОБА_20 його поведінку та дії під час перетину кордону на транспортному засобі марки «MERCEDES - BENZ SPRINTER 312 D», р.н. НОМЕР_5 під його керуванням; ОСОБА_21 його поведінку та дії під час перетину кордону на транспортному засобі марки «VOLKSWAGEN LT 35», р.н. НОМЕР_6 під його керуванням; ОСОБА_19 його поведінку та дії під час перетину кордону на транспортному засобі марки «MERCEDES - BENZ SPRINTER 311 CDI», р.н. НОМЕР_4 під його керуванням, забезпечили незаконне переправлення ОСОБА_22 (близько 23 год. 31 хв.), ОСОБА_19 (близько 23 год. 34 хв.), ОСОБА_20 (близько 23 год. 40 хв.) та ОСОБА_21 (близько 23.45 год.) через державний кордон України до Республіки Польща, шляхом надання їм транспортних засобів ліцензіата відповідно до змісту поданих заявок в інформаційній системі «Шлях», порад та вказівок щодо місця і часу перетину державного кордону, з приводу версії, якої вони повинні дотримуватись під час проходження контрольних операцій у пункті пропуску для пояснень причин та мети виїзду, здійснюючи постійний дистанційний контроль за перетином державного кордону вказаними особами із допомогою мобільного зв`язку та інформуючи про місце залишення ними вищезгаданих транспортних засобів ліцензіата на території Республіка Польща.

В свою чергу ОСОБА_4 , ОСОБА_5 , а також ОСОБА_25 , ОСОБА_26 та ОСОБА_27 за вказівками ОСОБА_4 , будучи особами, на яких не поширюються діючі обмеження та заборони визначені Правилами перетинання державного кордону, оскільки вони не підпадають під мобілізацію або мають законні підстави для відстрочки від призову на військову службу під час мобілізації, визначені ст. 23 ЗУ «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію», з метою повернення згаданих транспортних засобів на територію України, після отримання підтвердження перетину державного кордону України ОСОБА_19 , ОСОБА_20 , ОСОБА_21 , ОСОБА_22 прослідували на виїзд з території України через міжнародний пункт пропуску для автомобільного сполучення «Рава-Руська - Гребенне», що розташований в прикордонному населеному пункті - м. Рава - Руська, Львівського району Львівської області.

У подальшому, після успішного перетину державного кордону ОСОБА_19 , ОСОБА_20 , ОСОБА_21 та ОСОБА_22 , ОСОБА_4 та ОСОБА_5 , залучивши ОСОБА_25 , ОСОБА_26 та ОСОБА_27 , у ніч із 12 на 13 лютого 2023 року організували повернення вищевказаних транспортних засобів ліцензіата на територію України, при цьому ОСОБА_26 прослідував на в`їзд в Україну 13.02.2023 близько 01 год. 44 хв. через міжнародний пункт пропуску для автомобільного сполучення «Рава-Руська - Гребенне» на транспортному засобі марки «MERCEDES - BENZ SPRINTER 312 CDI», р.н. НОМЕР_5 , без пасажирів; ОСОБА_27 прослідував на в`їзд в Україну 13.02.2023 близько 02 год. 46 хв. через міжнародний пункт пропуску для автомобільного сполучення «Рава-Руська - Гребенне» на транспортному засобі марки «VOLKSWAGEN LT 35», р.н. НОМЕР_6 , без пасажирів; ОСОБА_4 прослідував на в`їзд в Україну 13.02.2023 близько 02 год. 47 хв. через міжнародний пункт пропуску для автомобільного сполучення «Рава-Руська - Гребенне» на транспортному засобі марки «MERCEDES - BENZ SPRINTER 313 CDI», р.н. НОМЕР_2 , без пасажирів; ОСОБА_25 прослідувала на в`їзд в Україну 13.02.2023 близько 02 год. 48 хв. через міжнародний пункт пропуску для автомобільного сполучення «Рава-Руська - Гребенне» на транспортному засобі марки «MERCEDES - BENZ SPRINTER 311 CDI», р.н. НОМЕР_4 , без пасажирів, а ОСОБА_5 прослідував на в`їзд в Україну 13.02.2023 близько 03 год. 06 хв. через міжнародний пункт пропуску для автомобільного сполучення «Рава -Руська - Гребенне» на транспортному засобі марки «MERCEDES», р.н. НОМЕР_7 , без пасажирів.

За вчинені дії та свої послуги з організації незаконного переправлення ОСОБА_19 , ОСОБА_20 , ОСОБА_21 , ОСОБА_22 через державний кордон України ОСОБА_7 , ОСОБА_4 та ОСОБА_5 за невстановлених досудовим розслідуванням обставин (час, місце, спосіб) отримали грошову винагороду в розмірі 400 доларів США з кожного клієнта (що в перерахунку на національну валюту відповідно до офіційного валютного курсу НБУ на 10.02.2023 становило 14 627, 44 грн.), яка була розподілена між учасниками організованої групи.

Крім цього, ОСОБА_5 , реалізуючи спільний злочинний умисел спрямований на організацію незаконного перетину кордону України, будучи в складі організованої групи, діючи спільно з ОСОБА_4 , ОСОБА_8 та ОСОБА_7 , з корисливих мотивів, 16.02.2023 сприяв незаконному переправленню громадян України ОСОБА_28 , ІНФОРМАЦІЯ_13 , ОСОБА_29 , ІНФОРМАЦІЯ_14 , ОСОБА_30 , ІНФОРМАЦІЯ_15 та ОСОБА_31 , ІНФОРМАЦІЯ_16 через державний кордон України, за наступних обставин.

Так, ОСОБА_7 , достовірно знаючи що у ОСОБА_28 , ОСОБА_29 , ОСОБА_32 та ОСОБА_33 відсутні законні підстави для виїзду за межі території України в умовах дії правого режиму «Воєнний стан», усвідомлюючи що наявність відомостей про них у системі «Шлях», відповідно до п. 2-9 Правил перетинання державного кордону, надасть їм право на безперешкодний виїзд за межі території України, за невстановлених досудовим розслідуванням обставин (час, спосіб та місце), однак не пізніше 14.02.2023 прийняв їх на посади водіїв ТОВ «ЄВРОУКРТРАНС» та допустив до роботи на транспортних засобах, порушуючи при цьому вимоги ч. 4 ст. 24 Кодексу законів про працю України, зокрема - не повідомивши центральний орган виконавчої влади з питань забезпечення формування та реалізації державної політики з адміністрування єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування про прийняття працівників на роботу в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.

В подальшому, ОСОБА_14 , реалізуючи спільний злочинний умисел, спрямований на організацію незаконного переправлення осіб через державний кордон України, переслідуючи спільну злочинну мету протиправного збагачення, діючи разом з ОСОБА_4 , ОСОБА_5 та ОСОБА_8 у складі організованої групи та керуючи їх діями, узгодили обставини організації виїзду ОСОБА_28 , ОСОБА_29 , ОСОБА_32 та ОСОБА_33 через державний кордон в напрямку Республіки Польща на наступних транспортних засобах: 1) марки «MERCEDES - BENZ SPRINTER 313 CDI», р.н. НОМЕР_1 (на праві приватної власності належить ОСОБА_15 з правом користування ТОВ «УКР-ЄВРО-ТРАНС», де ОСОБА_7 є директором); 2) марки «MERCEDES - BENZ SPRINTER 312 D», р.н. НОМЕР_5 (на праві приватної власності належить ОСОБА_24 з правом користування ТОВ «ЄВРОУКРТРАНС»); 3) марки «VOLKSWAGEN LT 35», р.н. НОМЕР_6 (на праві приватної власності належить БО «БФ «ДВ», де керівник - ОСОБА_7 ); 4) марки «MERCEDES - BENZ SPRINTER 313 CDI», р.н. НОМЕР_2 (на праві приватної власності належить ОСОБА_16 з правом користування ТОВ «ЄВРОУКРТРАНС»).

Так, реалізовуючи спільний злочинний умисел, спрямований на організацію незаконного переправлення осіб через державний кордон України, ОСОБА_7 , ігноруючи вказані порушення законодавства в сфері належного оформлення трудових відносин, авторизуючись у системі «Шлях» за допомогою особистого кваліфікованого електронного підпису (далі - КЕП), отримає доступ до особистого кабінету ліцензіата де, керуючись Інструкцією, опублікованою на офіційному сайті Укртрансбезпеки (https://dsbt.gov.ua), подасть заяви на внесення до системи «Шлях»: 1) ОСОБА_28 - як водія транспортного засобу марки «MERCEDES - BENZ SPRINTER 312 D», р.н. НОМЕР_5 ; 2) ОСОБА_29 - як водія транспортного засобу марки «MERCEDES - BENZ SPRINTER 313 CDI», р.н. НОМЕР_1 ; 3) ОСОБА_32 - як водія транспортного засобу марки «VOLKSWAGEN LT 35», р.н. НОМЕР_6 ; 4) ОСОБА_33 - як водія транспортного засобу марки «MERCEDES - BENZ SPRINTER 313 CDI», р.н. НОМЕР_2 , та, після схвалення поданих заяв - виготовить пакети документів, необхідні для перетину державного кордону України ОСОБА_28 , ОСОБА_29 , ОСОБА_34 та ОСОБА_35 , після чого передасть їх останнім, що ним і було зроблено за невстановлених досудовим розслідуванням обставин (час, спосіб та місце), однак не пізніше 16.02.2023.

На виконання спільного злочинного умислу, спрямованого на організацію незаконного переправлення осіб через державний кордон України, усвідомлюючи, що ОСОБА_28 , ОСОБА_29 , ОСОБА_36 та ОСОБА_37 насправді водіями ТОВ «ЄВРОУКРТРАНС» не являються, такі документ виготовлені лише з метою перетину державного кордону, ОСОБА_4 , ОСОБА_5 та ОСОБА_8 , діючи за вказівками ОСОБА_7 , будучи обізнаними в особливостях прикордонного контролю у пунктах пропуску для автомобільного сполучення під час перетину кордону, відповідали за забезпечення безперешкодного незаконного переправлення ОСОБА_28 , ОСОБА_29 , ОСОБА_32 та ОСОБА_33 через державний кордон України до Республіки Польща, шляхом надання їм транспортних засобів ліцензіата відповідно до змісту поданих заявок в інформаційній системі «Шлях», здійснення дистанційного керування їх діями за допомогою мобільного зв`язку та сприяти їм шляхом надання порад та вказівок щодо місця і часу перетину державного кордону та з приводу версії, якої вони повинні дотримуватись під час проходження контрольних операцій у пункті пропуску для пояснень причин та мети виїзду, інформування про місце залишення ними вищезгаданих транспортних засобів ліцензіата на території Республіка Польща. Крім цього ОСОБА_4 відповідав за пошук водіїв, на яких не поширюються діючі обмеження та заборони визначені Правилами перетинання державного кордону, оскільки вони не підпадають під мобілізацію або мають законні підстави для відстрочки від призову на військову службу під час мобілізації, визначені ст. 23 ЗУ «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію», які не були обізнані в злочинному плані організованої групи в складі ОСОБА_7 , ОСОБА_4 , ОСОБА_5 , ОСОБА_8 та роль яких полягала у поверенні за вказівками ОСОБА_7 та ОСОБА_4 на територію України транспортних засобів ліцензіата, які використовували клієнти для безперешкодного незаконного перетину державного кордону України.

Згідно вказівок ОСОБА_7 , за виконання яких відповідали ОСОБА_4 , ОСОБА_5 та ОСОБА_8 , на виконання спільного злочинного умислу, з метою приховання злочинної діяльності, зменшення ризику викриття у скоєному та дотримуючись Правил перетинання державного кордону під час перетину кордону та до моменту приїзду на територію Республіки Польща ОСОБА_28 перебуватиме як водій транспортного засобу марки «MERCEDES - BENZ SPRINTER 312 D», р.н. НОМЕР_5 ; ОСОБА_29 перебуватиме як водій транспортного засобу марки «MERCEDES - BENZ SPRINTER 313 CDI», р.н. НОМЕР_1 ; ОСОБА_36 перебуватиме як водій транспортного засобу марки «VOLKSWAGEN LT 35», р.н. НОМЕР_6 ; ОСОБА_37 перебуватиме як водій транспортного засобу марки «MERCEDES - BENZ SPRINTER 313 CDI», р.н. НОМЕР_2 .

Дотримуючись попередньо розробленого злочинного плану, після забезпечення безперешкодного перетину ОСОБА_28 , ОСОБА_29 , ОСОБА_34 та ОСОБА_35 державного кордону України, останні залишаться на території Республіки Польща, згадані транспортні засоби при цьому залишаться в завчасно обумовленому місці на території Республіка Польща та через нетривалий проміжок часу будуть повернуті на територію України під керуванням ОСОБА_4 , ОСОБА_5 , ОСОБА_8 та інших залучених ними в якості водіїв особами.

Так, 16.02.2023, в невстановлений досудовим розслідуванням час, ОСОБА_4 , ОСОБА_5 та ОСОБА_8 , реалізовуючи спільний з ОСОБА_7 спільний злочинний умисел спрямований на незаконне переправлення ОСОБА_28 , ОСОБА_29 , ОСОБА_32 та ОСОБА_33 через державний кордон України, переслідуючи спільну злочинну мету протиправного збагачення, спільно з ОСОБА_25 та ОСОБА_27 (які не були обізнані в злочинному плані організованої групи в складі ОСОБА_7 , ОСОБА_5 , ОСОБА_8 , ОСОБА_4 , а були залучені останнім як водії для повернення транспортних засобів ліцензіата з території Республіки Польща на територію України), прибули на територію міжнародного пункту пропуску для автомобільного сполучення «Рава-Руська - Гребенне», що розташований в прикордонному населеному пункті - м. Рава - Руська, Львівського району Львівської області, де зустрілись з ОСОБА_28 , ОСОБА_29 , ОСОБА_34 та ОСОБА_38 . Перебуваючи там та попередньо узгодивши з ОСОБА_28 його поведінку та дії під час перетину кордону на транспортному засобі марки «MERCEDES - BENZ SPRINTER 312 D», р.н. НОМЕР_5 під його керуванням; ОСОБА_29 його поведінку та дії під час перетину кордону на транспортному засобі марки «MERCEDES - BENZ SPRINTER 313 CDI», р.н. НОМЕР_1 під його керуванням; ОСОБА_34 його поведінку та дії під час перетину кордону на транспортному засобі марки «VOLKSWAGEN LT 35», р.н. НОМЕР_6 під його керуванням; ОСОБА_35 його поведінку та дії під час перетину кордону на транспортному засобі марки «MERCEDES - BENZ SPRINTER 313 CDI», р.н. НОМЕР_2 під його керуванням, забезпечили незаконне переправлення ОСОБА_29 (близько 17 год. 40 хв.), ОСОБА_28 (близько 20 год. 19 хв.), ОСОБА_33 (близько 23 год. 31 хв.) та ОСОБА_32 (близько 11.00 год. через пункт пропуску для автомобільного сполучення «Грушів - Будомєж», що розташований в прикордонному населеному пункті - с. Грушів, Львівської області) через державний кордон України до Республіки Польща, шляхом надання їм транспортних засобів ліцензіата відповідно до змісту поданих заявок в інформаційній системі «Шлях», порад та вказівок щодо місця і часу перетину державного кордону, з приводу версії, якої вони повинні дотримуватись під час проходження контрольних операцій у пункті пропуску для пояснень причин та мети виїзду, здійснюючи постійний дистанційний контроль за перетином державного кордону вказаними особами із допомогою мобільного зв`язку та інформуючи про місце залишення ними вищезгаданих транспортних засобів ліцензіата на території Республіка Польща.

В свою чергу ОСОБА_4 , ОСОБА_5 , ОСОБА_8 , та ОСОБА_25 і ОСОБА_27 за вказівками ОСОБА_4 , будучи особами, на яких не поширюються діючі обмеження та заборони визначені Правилами перетинання державного кордону, оскільки вони не підпадають під мобілізацію або мають законні підстави для відстрочки від призову на військову службу під час мобілізації, визначені ст. 23 ЗУ «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію», з метою повернення згаданих транспортних засобів на територію України, після отримання підтвердження перетину державного кордону України ОСОБА_28 , ОСОБА_29 , ОСОБА_34 та ОСОБА_35 , прослідували на виїзд з території України через міжнародний пункт пропуску для автомобільного сполучення «Рава-Руська - Гребенне», що розташований в прикордонному населеному пункті - м. Рава - Руська, Львівського району Львівської області.

У подальшому, після успішного перетину державного кордону ОСОБА_28 , ОСОБА_29 , ОСОБА_34 та ОСОБА_35 , ОСОБА_5 , ОСОБА_8 та ОСОБА_4 , залучивши ОСОБА_25 та ОСОБА_27 , 17.02.2023 організували повернення вищевказаних транспортних засобів ліцензіата на територію України, при цьому ОСОБА_5 прослідував на в`їзд в Україну 17.02.2023 близько 07 год. 50 хв. через міжнародний пункт пропуску для автомобільного сполучення «Грушів - Будомєж» на транспортному засобі марки «MERCEDES - BENZ SPRINTER 312 CDI», р.н. НОМЕР_5 , без пасажирів; ОСОБА_8 прослідував на в`їзд в Україну 17.02.2023 близько 05 год. 27 хв. через міжнародний пункт пропуску для автомобільного сполучення «Грушів - Будомєж» на транспортному засобі марки «MERCEDES - BENZ SPRINTER 313 CDI», р.н. НОМЕР_1 , без пасажирів; ОСОБА_27 прослідував на в`їзд в Україну 17.02.2023 близько 07 год. 53 хв. через міжнародний пункт пропуску для автомобільного сполучення «Грушів - Будомєж» на транспортному засобі марки «VOLKSWAGEN LT 35», р.н. НОМЕР_6 , без пасажирів; ОСОБА_25 прослідувала на в`їзд в Україну 17.02.2023 близько 06 год. 00 хв. через міжнародний пункт пропуску для автомобільного сполучення «Грушів - Будомєж» на транспортному засобі марки «MERCEDES - BENZ SPRINTER 311 CDI», р.н. НОМЕР_4 , без пасажирів.

За вчинені дії та свої послуги з організації незаконного переправлення ОСОБА_28 , ОСОБА_29 , ОСОБА_32 та ОСОБА_33 , через державний кордон України ОСОБА_7 ОСОБА_4 , ОСОБА_5 та ОСОБА_8 за невстановлених органом досудового розслідування обставин (час, місце, спосіб) отримали грошову винагороду.

Крім цього, ОСОБА_5 , реалізуючи спільний злочинний умисел спрямований на організацію незаконного перетину кордону України, будучи в складі організованої групи, діючи спільно з ОСОБА_4 та ОСОБА_7 , з корисливих мотивів, 18.02.2023 сприяв незаконному переправленню громадян України ОСОБА_39 , ІНФОРМАЦІЯ_17 та ОСОБА_40 , ІНФОРМАЦІЯ_18 , через державний кордон України, за наступних обставин.

Так, ОСОБА_7 , достовірно знаючи що у ОСОБА_41 та ОСОБА_42 відсутні законні підстави для виїзду за межі території України в умовах дії правого режиму «Воєнний стан», усвідомлюючи що наявність відомостей про них у системі «Шлях», відповідно до п. 2-9 Правил перетинання державного кордону, надасть їм право на безперешкодний виїзд за межі території України, за невстановлених досудовим розслідуванням обставин (час, спосіб та місце), однак не пізніше 14.12.2022 та 15.02.2023 відповідно прийняв їх на посади водіїв ТОВ «ЄВРОУКРТРАНС» та допустив до роботи на транспортних засобах, порушуючи при цьому вимоги ч. 4 ст. 24 Кодексу законів про працю України, зокрема - не повідомивши центральний орган виконавчої влади з питань забезпечення формування та реалізації державної політики з адміністрування єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування про прийняття працівників на роботу в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.

В подальшому, ОСОБА_14 , реалізуючи спільний злочинний умисел, спрямований на організацію незаконного переправлення осіб через державний кордон України, переслідуючи спільну злочинну мету протиправного збагачення, діючи разом з ОСОБА_4 та ОСОБА_5 у складі організованої групи та керуючи їх діями, узгодили обставини організації виїзду ОСОБА_41 та ОСОБА_42 через державний кордон в напрямку Республіки Польща на наступних транспортних засобах: 1) марки «MERCEDES - BENZ SPRINTER 312 D», р.н. НОМЕР_5 (на праві приватної власності належить ОСОБА_24 з правом користування ТОВ «ЄВРОУКРТРАНС»); 2) марки «MERCEDES - BENZ SPRINTER 313 CDI», р.н. НОМЕР_1 (на праві приватної власності належить ОСОБА_15 з правом користування ТОВ «УКР-ЄВРО-ТРАНС», де ОСОБА_7 є директором).

Так, реалізовуючи спільний злочинний умисел, спрямований на організацію незаконного переправлення осіб через державний кордон України, ОСОБА_7 , ігноруючи вказані порушення законодавства в сфері належного оформлення трудових відносин, авторизуючись у системі «Шлях» за допомогою особистого кваліфікованого електронного підпису (далі - КЕП), отримає доступ до особистого кабінету ліцензіата де, керуючись Інструкцією, опублікованою на офіційному сайті Укртрансбезпеки (https://dsbt.gov.ua), подасть заяви на внесення до системи «Шлях»: 1) ОСОБА_41 - як водія транспортного засобу марки «MERCEDES - BENZ SPRINTER 312 D», р.н. НОМЕР_5 ; 2) ОСОБА_29 - як водія транспортного засобу марки «MERCEDES - BENZ SPRINTER 313 CDI», р.н. НОМЕР_1 , та, після схвалення поданих заяв - виготовить пакети документів, необхідні для перетину державного кордону України ОСОБА_43 та ОСОБА_44 , після чого передасть їх останнім, що ним і було зроблено за невстановлених досудовим розслідуванням обставин (час, спосіб та місце), однак не пізніше 18.02.2023.

На виконання спільного злочинного умислу, спрямованого на організацію незаконного переправлення осіб через державний кордон України, усвідомлюючи, що ОСОБА_45 та ОСОБА_46 насправді водіями ТОВ «ЄВРОУКРТРАНС» не являються, такі документ виготовлені лише з метою перетину державного кордону, ОСОБА_4 та ОСОБА_5 , діючи за вказівками ОСОБА_7 , будучи обізнаними в особливостях прикордонного контролю у пунктах пропуску для автомобільного сполучення під час перетину кордону, відповідали за забезпечення безперешкодного незаконного переправлення ОСОБА_41 та ОСОБА_42 через державний кордон України до Республіки Польща, шляхом надання їм транспортних засобів ліцензіата відповідно до змісту поданих заявок в інформаційній системі «Шлях», здійснення дистанційного керування їх діями за допомогою мобільного звязку та сприяння їм шляхом надання порад та вказівок щодо місця і часу перетину державного кордону та з приводу версії, якої вони повинні дотримуватись під час проходження контрольних операцій у пункті пропуску для пояснень причин та мети виїзду, інформування про місце залишення ними вищезгаданих транспортних засобів ліцензіата на території Республіка Польща. Крім цього ОСОБА_4 відповідав за пошук водіїв, на яких не поширюються діючі обмеження та заборони визначені Правилами перетинання державного кордону, оскільки вони не підпадають під мобілізацію або мають законні підстави для відстрочки від призову на військову службу під час мобілізації, визначені ст. 23 ЗУ «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію», які не були обізнані в злочинному плані організованої групи в складі ОСОБА_7 , ОСОБА_4 та ОСОБА_5 та роль яких полягала у поверенні за вказівками ОСОБА_7 та ОСОБА_4 на територію України транспортних засобів ліцензіата, які використовували клієнти для безперешкодного незаконного перетину державного кордону України.

Згідно вказівок ОСОБА_7 , за виконання яких відповідали ОСОБА_4 та ОСОБА_5 , на виконання спільного злочинного умислу, з метою приховання злочинної діяльності, зменшення ризику викриття у скоєному та дотримуючись Правил перетинання державного кордону під час перетину кордону та до моменту приїзду на територію Республіки Польща ОСОБА_45 перебуватиме як водій транспортного засобу марки «MERCEDES - BENZ SPRINTER 312 D», р.н. НОМЕР_5 , а ОСОБА_46 перебуватиме як водій транспортного засобу марки «MERCEDES - BENZ SPRINTER 313 CDI», р.н. НОМЕР_1 .

Дотримуючись попередньо розробленого злочинного плану, після забезпечення безперешкодного перетину ОСОБА_43 та ОСОБА_44 державного кордону України, останні залишаться на території Республіки Польща, згадані транспортні засоби при цьому залишаться в завчасно обумовленому місці на території Республіка Польща та через нетривалий проміжок часу будуть повернуті на територію України під керуванням ОСОБА_4 , ОСОБА_5 та інших залучених ними в якості водіїв особами.

Так, 18.02.2023 близько 08.00 год. ОСОБА_4 та ОСОБА_5 , реалізовуючи спільний з ОСОБА_7 спільний злочинний умисел спрямований на незаконне переправлення ОСОБА_41 та ОСОБА_42 через державний кордон України, переслідуючи спільну злочинну мету протиправного збагачення, прибули на територію міжнародного пункту пропуску для автомобільного сполучення «Рава-Руська - Гребенне», що розташований в прикордонному населеному пункті - м. Рава - Руська, Львівського району Львівської області, де зустрілись з ОСОБА_43 та ОСОБА_47 . Перебуваючи там та попередньо узгодивши з ОСОБА_43 його поведінку та дії під час перетину кордону на транспортному засобі марки «MERCEDES - BENZ SPRINTER 312 D», р.н. НОМЕР_5 під його керуванням; ОСОБА_44 його поведінку та дії під час перетину кордону на транспортному засобі марки «MERCEDES - BENZ SPRINTER 313 CDI», р.н. НОМЕР_1 під його керуванням, забезпечили незаконне переправлення ОСОБА_41 (близько 13 год. 50 хв.), та ОСОБА_42 (близько 10.00 год. 20.02.2023 через пункт пропуску для автомобільного сполучення «Грушів - Будомєж», що розташований в прикордонному населеному пункті - с. Грушів, Львівської області) через державний кордон України до Республіки Польща, шляхом надання їм транспортних засобів ліцензіата відповідно до змісту поданих заявок в інформаційній системі «Шлях», порад та вказівок щодо місця і часу перетину державного кордону, з приводу версії, якої вони повинні дотримуватись під час проходження контрольних операцій у пункті пропуску для пояснень причин та мети виїзду, здійснюючи постійний дистанційний контроль за перетином державного кордону вказаними особами із допомогою мобільного зв`язку та інформуючи про місце залишення ними вищезгаданих транспортних засобів ліцензіата на території Республіка Польща.

В свою чергу ОСОБА_4 та ОСОБА_5 , будучи особами, на яких не поширюються діючі обмеження та заборони визначені Правилами перетинання державного кордону, оскільки вони не підпадають під мобілізацію або мають законні підстави для відстрочки від призову на військову службу під час мобілізації, визначені ст. 23 ЗУ «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію», з метою повернення згаданих транспортних засобів на територію України, після отримання підтвердження перетину державного кордону України ОСОБА_43 , прослідували на виїзд з території України через міжнародний пункт пропуску для автомобільного сполучення «Рава-Руська - Гребенне», що розташований в прикордонному населеному пункті - м. Рава - Руська, Львівського району Львівської області.

У подальшому, після успішного перетину державного кордону ОСОБА_43 , ОСОБА_4 та ОСОБА_5 19.02.2023 організували повернення вищевказаних транспортних засобів ліцензіата на територію України, при цьому ОСОБА_4 та ОСОБА_5 прослідували на в`їзд в Україну 19.02.2023 близько 04 год. 44 хв. через міжнародний пункт пропуску для автомобільного сполучення «Угринів - Долгобичув» на транспортному засобі марки «MERCEDES - BENZ SPRINTER 312 CDI», р.н. НОМЕР_5 , без пасажирів, а після успішного перетину державного кордону ОСОБА_44 , транспортний засіб марки «MERCEDES - BENZ SPRINTER 313 CDI», р.н. НОМЕР_1 повернув ОСОБА_48 , прослідувавши на в`їзд в Україну 20.02.2023 близько 17 год. 07 хв. через міжнародний пункт пропуску для автомобільного сполучення «Угринів - Долгобичув».

За вчинені дії та свої послуги з організації незаконного переправлення ОСОБА_41 та ОСОБА_42 , через державний кордон України ОСОБА_7 , ОСОБА_4 та ОСОБА_5 за невстановлених органом досудового розслідування обставин (час, місце, спосіб) отримали грошову винагороду.

Таким чином, ОСОБА_5 обвинувачується в незаконному переправленні осіб через державний кордон України, через сприяння їх вчиненню порадами, вказівками, наданням засобів або усуненням перешкод, вчинені щодо кількох осіб, повторно, в складі організованої групи, з корисливих мотивів, тобто у вчиненні кримінальних правопорушень, передбачених ч. 3 ст. 332 КК України.

03.03.2023 ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_3 , уродженцю с. Угринів Червоноградського району Львівської області, громадянину України, за національністю українцю, проживаючому за адресою: АДРЕСА_1 , раніше не судимому, повідомлено про підозру у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 332 КК України та 17.08.2023 ОСОБА_5 повідомлено про нову підозру та зміну раніше повідомленої підозри у вчиненні кримінальних правопорушень, передбачених ч. 3 ст. 332 КК України.

Обґрунтованість підозри ОСОБА_5 повністю підтверджується зібраними в ході досудового розслідування доказами, а саме: показаннями свідків; протоколами про хід та результати проведення негласних слідчих (розшукових) дій в порядку ст. 263, 269 КПК України; протоколами тимчасових доступів до речей і документів; протоколами обшуків; речовими доказами, а також іншими матеріалами кримінального провадження у їх сукупності та взаємозв`язку.

23.10.2023 обвинувальний акт про обвинувачення ОСОБА_5 скеровано для розгляду у Жовківський районний суд Львівської області.

Враховуючи зазначене, ОСОБА_5 обвинувачується у вчиненні кримінальних правопорушень, передбачених ч. 3 ст. 332 КК України, а саме в незаконному переправленні осіб через державний кордон України, через сприяння їх вчиненню порадами, вказівками, наданням засобів або усуненням перешкод, вчинені щодо кількох осіб, повторно, в складі організованої групи, з корисливих мотивів.

Ухвалою слідчого судді Галицького районного суду м. Львова від 08.03.2023 щодо підозрюваного ОСОБА_5 застосовано запобіжний захід у вигляді домашнього арешту із покладенням обов`язків, передбачених ч. 5 ст. 194 КПК України.

Вказаний запобіжний захід неодноразово продовжувався під час проведення досудового розслідування терміном до 6 місяців та такий закінчився 08.09.2023 року.

Однак, на даний час не судовий розгляд не завершено, потрібно допитати свідків, дослідити докази.

Підставою для застосування щодо ОСОБА_5 запобіжного заходу у виді особистого зобов`язання стали обґрунтована підозра останнього у вчиненні тяжкого злочину, передбаченого ч. 3 ст. 332 КК України, наявність ризиків, передбачених ст. 177 КПК України, які дають підстави вважати, що обвинувачений ОСОБА_4 може:

- переховуватися від суду. Даний ризик підтверджується тим, що у разі визнання винуватим, ОСОБА_5 загрожує покарання у виді позбавлення волі на строк від семи до дев`яти років із конфіскацією майна, а тому страх та невідворотність в майбутньому покарання за вчинені ним діяння, може спонукати останнього перебуваючи на волі ухилитися (змінити місце проживання, у т.ч. шляхом виїзду за кордон, тощо) від суду з метою уникнення покарання з урахуванням того факту що останній фактично проживає в прикордонному населеному пункті Львівської області.

- обвинувачений ОСОБА_5 з метою уникнення кримінальної відповідальності, у випадку доведення його вини судом може незаконно впливати на свідків та інших обвинувачених у даному кримінальному провадженні шляхом їх переконання чи залякування і схилити їх до зміни даних ними показань чи до дачі неправдивих показань, які б виправдовували ОСОБА_5 ;

- вчинити інше кримінальне правопорушення чи продовжити кримінальне правопорушення, у якому обвинувачується (у тому числі щодо організації незаконного перетину державного кордону України). Крім цього, слід врахувати, що з огляду на здійснення своєї протиправної діяльності за попередньою змовою групою з невстановленими на даний час досудовим розслідуванням особами та наявністю таким чином у ОСОБА_5 спільників, органом досудового розслідування вживаються заходи з приводу перевірки причетності ОСОБА_5 до вчинення інших епізодів злочинної діяльності.

Зважаючи на викладене, прокурор вважає, що ризики, передбачені п.п. 1, 3, 5 ч.1 ст.177 КПК України мають місце, враховуючи належну процесуальну поведінку під час досудового розслідування, сторона обвинувачення вважає, що забезпечити належну процесуальну поведінку обвинуваченого ОСОБА_5 та запобігти описаним ризикам без обрання запобіжного заходу та покладення обов`язків, передбачених ч. 5 ст. 194 КПК України, неможливо.

У зв`язку з наведеним, прокурор просить обрати обвинуваченому ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_3 , запобіжний захід у виді особистого зобов`язання та покласти обов`язки, передбачені ч. 5 ст. 194 КПК України, а саме: прибувати до прокурора та суду за кожною вимогою; не відлучатися із Львівської області без дозволу прокурора або суду; повідомляти прокурора чи суд про зміну свого місця проживання та /або місця роботи; утримуватися від спілкування із іншими підозрюваними (обвинуваченими) та свідками сторони обвинувачення у даному кримінальному провадженні.

Прокурор ОСОБА_3 в підготовчому судовому засіданні клопотання про обрання запобіжного заходу у виді особистого зобов`язання підтримав та просив таке задовольнити.

Захисник обвинуваченого ОСОБА_5 - ОСОБА_6 щодо клопотання про обрання запобіжного заходу у виді особистого зобов`язання заперечив, просив у задоволенні такого відмовити, оскільки з 08.09.2023 року в обвинуваченого ОСОБА_5 немає жодного запобіжного заходу. Крім того, зазначив, що обвинувачений ОСОБА_5 є інвалідом ІІ групи. Звертає увагу на те, що в даному клопотанні зазначені ризики, які були зазначені в первинних клопотаннях, та такі на даний час не існують, а нові ризики відсутні. Так, після 08.09.2023 року обвинувачений ОСОБА_5 вважається таким, що не мав запобіжного заходу, однак це не вплинуло на поведінку обвинуваченого. Просить відмовити в задоволенні клопотання.

Обвинувачений ОСОБА_5 підтримав думку свого захисника.

Обвинувачений ОСОБА_4 також підтримав думку свого захисника.

Обвинувачений ОСОБА_7 щодо задоволення клопотання заперечив.

Обвинувачений ОСОБА_8 та його захисника ОСОБА_9 підтримали думку захисника обвинуваченого ОСОБА_5 .

Обвинувачена ОСОБА_10 та її захисник ОСОБА_11 щодо клопотання покладаються на думку суду.

Заслухавши думку учасників судового провадження, дослідивши матеріали клопотання, суд дійшов таких висновків.

Відповідно до ч. 3 ст. 315 КПК України, під час підготовчого судового засідання суд за клопотанням учасників судового провадження має право обрати, змінити, продовжити чи скасувати заходи забезпечення кримінального провадження, в тому числі запобіжний захід, обраний щодо обвинуваченого. При розгляді таких клопотань суд додержується правил, передбачених розділом II цього Кодексу.

Судом встановлено, що ухвалою слідчого судді Галицького районного суду м. Львова від 08.03.2023 року щодо підозрюваного ОСОБА_5 застосовано запобіжний захід у вигляді домашнього арешту із покладенням обов`язків, передбачених ч. 5 ст. 194 КПК України.

Ухвалою слідчого судді Галицького районного суду м. Львова від 31.08.2023 клопотання про продовження строку тримання підозрюваного ОСОБА_5 під домашнім арештом задоволено та продовжено строк запобіжного заходу у виді нічного домашнього арешту з 21.00 год. по 07.00 год. в межах строку досудового розслідування, з залишенням в силі обов`язків, передбачених ч. 5 ст. 194 КПК України, покладених ухвалою від 08.03.2023.

Відповідно до п. 3 ст. 5 Європейської конвенції про захист прав та основоположних свобод людини, кожна заарештована або затримана особа має право на судовий розгляд справи упродовж розумного строку чи звільнення від судового розгляду. Таке звільнення має бути обґрунтоване гарантіями явки до суду. Сама лише тяжкість вчиненого злочину, хоча і є визначаючим елементом при оцінці ризику ухилення від суду, однак не може бути достатньою підставою для законності тримання особи під вартою.

Відповідно до вимог ст. 177 КПК України, метою застосування запобіжного заходу є забезпечення виконання підозрюваним, обвинуваченим покладених на нього процесуальних обов`язків, а також запобігання спробам: 1) переховуватися від органів досудового розслідування та/або суду; 2) знищити, сховати або спотворити будь-яку із речей чи документів, які мають істотне значення для встановлення обставин кримінального правопорушення; 3) незаконно впливати на потерпілого, свідка, іншого підозрюваного, обвинуваченого, експерта, спеціаліста у цьому ж кримінальному провадженні; 4) перешкоджати кримінальному провадженню іншим чином; 5) вчинити інше кримінальне правопорушення чи продовжити кримінальне правопорушення, у якому підозрюється, обвинувачується.

Відповідно до вимог ч.1 ст. 194 КПК України, під час розгляду клопотання про застосування запобіжного заходу суд зобов`язаний встановити, чи доводять надані сторонами кримінального провадження докази обставини, які свідчать про наявність обґрунтованої підозри у вчиненні обвинуваченим кримінального правопорушення, наявність достатніх підстав вважати, що існує хоча б один із ризиків, передбачених ст. 177 КПК України, і на які вказує прокурор, недостатність застосування більш м`яких запобіжних заходів для запобігання таким ризикам.

Оцінюючи обставини, передбачені ст. 178 КПК України, суд бере до уваги, що ОСОБА_5 обвинувачується у вчиненні кримінальних правопорушень, передбачених ч. 3 ст. 332 КК України, а саме в незаконному переправленні осіб через державний кордон України, через сприяння їх вчиненню порадами, вказівками, наданням засобів або усуненням перешкод, вчинені щодо кількох осіб, повторно, в складі організованої групи, з корисливих мотивів.

Оцінюючи ризики передбачені ст. 177 КПК України, особу обвинуваченого ОСОБА_5 , який може переховуватися від суду з метою уникнення кримінальної відповідальності; іншим чином перешкоджати кримінальному провадженню, суд приходить до переконання про наявність передбачених ст. 177 КПК України підстав для застосування щодо нього запобіжного заходу.

Запобіжний захід у вигляді особистого зобов`язання забезпечить належну поведінку обвинуваченого ОСОБА_5 щодо виконання ним процесуальних рішень та не унеможливить спроби останнього перешкоджати кримінальному провадженню, а відтак запобігти зазначеним ризикам.

Відповідно до ч.1 ст. 179 КПК України, особисте зобов`язання полягає у покладені на підозрюваного, обвинуваченого зобов`язання виконувати покладені на нього слідчим суддею, судом обов`язки, передбачені ст. 194 цього Кодексу.

Таким чином, враховуючи те, що ОСОБА_5 обвинувачується у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч.3 ст. 332 КК України, та достатність підстав вважати, що існують ризики, передбачені ст.177 КПК України, а запобіжний захід, який просить застосувати прокурор є найм`якішим, суд приходить до висновку про необхідність застосування до обвинуваченого запобіжного заходу у вигляді особистого зобов`язання, який у даному випадку буде розумним та співрозмірним обмеженням прав обвинуваченого.

Ризики, які зазначені прокурором в клопотанні, продовжують існувати і на момент розгляду даного клопотання.

З врахуванням наведених обставин, суд приходить до висновку, що для забезпечення належної процесуальної поведінки обвинуваченого клопотання про обрання запобіжного заходу у вигляді особистого зобов`язання належить задовольнити, з покладенням на обвинуваченого обов`язків, передбачених ст. 194 КПК України.

Керуючись ст.ст.176-178, 179, 194, 315 КПК України, суд, -

ПОСТАНОВИВ :

Клопотання прокурора задовольнити.

Обрати обвинуваченому ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_3 , запобіжний захід у виді особистого зобов`язання та покласти обов`язки, передбачені ч. 5 ст. 194 КПК України, а саме:

- прибувати до прокурора та суду за кожною вимогою;

- не відлучатися із Львівської області без дозволу прокурора або суду;

- повідомляти прокурора чи суд про зміну свого місця проживання та /або місця роботи;

- утримуватися від спілкування із іншими підозрюваними (обвинуваченими) та свідками сторони обвинувачення у даному кримінальному провадженні.

Строк дії ухвали становить два місяці, до 05.01.2024 року включно.

Копію ухвали направити у Відділ поліції № 2 Львівського районного управління поліції № 1 Головного управління національної поліції у Львівській області.

Контроль за виконанням ухвали покласти на прокурора в даному кримінальному провадженні.

На ухвалу протягом 7-ти днів з дня її оголошення може бути подана апеляційна скарга до Львівського апеляційного суду через Жовківський районний суд Львівської області.

Суддя: ОСОБА_1

СудЖовківський районний суд Львівської області
Дата ухвалення рішення07.11.2023
Оприлюднено09.11.2023
Номер документу114736424
СудочинствоКримінальне
КатегоріяЗлочини у сфері охорони державної таємниці, недоторканності державних кордонів, забезпечення призову та мобілізації Незаконне переправлення осіб через державний кордон України

Судовий реєстр по справі —444/3832/23

Ухвала від 28.02.2024

Кримінальне

Жовківський районний суд Львівської області

Олещук М. М.

Ухвала від 07.11.2023

Кримінальне

Жовківський районний суд Львівської області

Олещук М. М.

Ухвала від 07.11.2023

Кримінальне

Жовківський районний суд Львівської області

Олещук М. М.

Ухвала від 26.10.2023

Кримінальне

Жовківський районний суд Львівської області

Олещук М. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні