ЖИТОМИРСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
Р І Ш Е Н Н Я
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
08 листопада 2023 року м. Житомир справа № 240/21489/23
категорія 111030600
Житомирський окружний адміністративний суд у складі судді Лавренчук О.В., розглянувши у письмовому провадженні адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Втеплі Інновації" до Головного управління ДПС у Житомирській області, Державної податкової служби України про визнання протиправними та скасування рішення, зобов`язання вчинити дії,
встановив:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Втеплі Інновації" (далі - позивач, ТОВ "Втеплі Інновації") звернулось до суду з позовом до Державної податкової служби України та до Головного управління ДПС у Житомирській області, у якому просить:
- визнати протиправними та скасувати рішення Головного управління Державної податкової служби у Житомирській області про відмову в реєстрації податкових накладних, складених ТОВ "Втеплі Інновації", а саме; рішення №87122227/44787916 від 27.04.2023 про відмову в реєстрації податкової накладної №17 від 14.03.2023, рішення №87122230/44787916 від 27.04.2023 про відмову в реєстрації податкової накладної №18 від 14.03.2023, рішення №8712226/44787916 від 27.04.2023 про відмову в реєстрації податкової накладної №20 від 14.03.2023, рішення №8712229/44787916 від 27.04.2023 про відмову в реєстрації податкової накладної №21 від 14.03.2023, рішення №8712228/44787916 від 27.04.2023 про відмову в реєстрації податкової накладної №22 від 14.03.2023;
- зобов`язати Державну податкову службу України (код за ЄДРПОУ 43005393) зареєструвати податкові накладні, складені ТОВ "Втеплі Інновації" код за ЄДРПОУ 44787916, а саме: №17 від 14.10.2022, №18 від 14.10.2022, №20 від 14.10.2022, №21 від 14.10.2022, №22 від 14.10.2022, датою їх фактичного подання на реєстрацію до Єдиного реєстру податкових накладних.
В обґрунтування позову вказує, що в березні 2023 року, за результатами проведених фінансово-господарських операцій з ПП «УКРАЇНА-АГР0-2С», на виконання п. 187.1 ст.187, п.201.1 ст. 201 Податкового кодексу України, позивачем складено та направлено засобами електронного зв`язку для реєстрації в ЄРПН податкові накладні; №17 від 14.03.2023, №18 від 14.03.2023, №20 від 14.03.2023, №21 від 14.03.2023, №22 від 14.03.2023. За результатами направлення до ЄРПН зазначених податкових накладних, ТОВ "Втеплі Інновації" отримано квитанції про відмову в реєстрації податкових накладних з вимогою надати пояснення та копії документів, достатніх для прийняття рішень про реєстрацію накладних. Проте, незважаючи на подання до контролюючого органу пояснень та копій документів, які в повному обсязі та беззаперечно підтверджують господарські операції, комісією ГУ ДПС у Житомирській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН безпідставно прийнято рішення про відмову в реєстрації податкових накладних. Позивач вважає, що оскаржувані рішення про відмову в реєстрації податкових накладних №17, 18. 20, 21, 22 від 14.03.2023 прийняті у спосіб, що не відповідає реальним підставам для відмови у реєстрації таких накладних, не підтверджується жодним конкретним доказом, такі рішення є незаконними та підлягають скасуванню. Просить позов задовольнити.
Суддя своєю ухвалою від 24 липня 2023 року прийняла позовну заяву до розгляду та відкрила спрощене позовне провадження без повідомлення учасників справи.
Відзиви Державної податкової служби України та Головного управління ДПС у Житомирській області надійшли до суду 17 серпня 2023 року. Заперечуючи позовні вимоги відповідач вказує, що проаналізувавши подані на розгляд Комісії пояснення та копії документів, встановлено, що причиною відмови в реєстрації податкових накладних № 17, №18, №20, №21 та №22 від 14.10.2022 стало ненадання платником податків письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрація яких зупинена; копій документів, а саме відсутні первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунків - фактури/інвойсів, копій розрахункових документів, банківських виписок з особових рахунків. Звертає увагу суду на те, що договір про надання послуг №001/09/2002-2 від 1 вересня 2022 року відповідно до п.8.2. діяв до 31 грудня 2022 року. Жодних документів про пролонгацію на розгляд контролюючого органу надано не було. Тому комісія не могла взяти його до уваги. Важливим моментом є те, що на розгляд комісії було надано копії документів, які складені з порушенням Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансової звітності» від 16.07.1999 №996 (зі змінами) та наказу Мінфіну України «Про затвердження положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку» від 24.05.1995 №88, а саме: ПН № 17, № 20, № 22 - відсутні ПІБ покупця та постачальника та реквізити довіреності у ВН на 30.03.2023 №26 ПН № 18, № 21 - відсутні ПІБ покупця та постачальника у актах наданих послуг по будівельно-монтажних роботах від 30.03.2023 №25 та №23. Відповідачі вважають, що в даних спірних правовідносинах позивач, як платник ПДВ, не діяв добросовісно та з належною обачливістю у доведенні реальності господарської операції та обґрунтованості його вимог щодо реєстрації спірних податкових накладних, натомість оскаржувані рішення про відмову у реєстрації ПН, були прийняті з належною метою, на підставі, у спосіб та у формі, що передбачені діючим законодавством, в тому числі ПК України та Порядком, а тому такі правильні по суті рішення не можуть бути скасовані лише з мотивів незрозумілості для ТОВ "Втеплі Інновації". З огляду на викладене платник податків, у випадку недотримання приписів закону та невиконання обов`язку надання документів на підтвердження здійснення господарської операції за оскаржуваною податковою накладною, має нести ризик настання негативних наслідків такої поведінки. Просять відмовити у задоволенні позову.
Ухвалою суду від 14.09.2023 постановлено відмовити у задоволенні клопотання представника Головного управління ДПС у Житомирській області та Державної податкової служби України про розгляд адміністративної справи у порядку загального позовного провадження.
Розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження без проведення судового засідання та виклику учасників справи (у письмовому провадженні), з особливостями, визначеними статтями 257-263 Кодексу адміністративного судочинства України, позовну заяву та відзив, повно і всебічно з`ясувавши всі обставини справи в їх сукупності, перевіривши їх наявними в матеріалах справи і дослідженими доказами, суд дійшов наступних висновків.
Згідно з ч. 5 ст. 250 КАС України датою ухвалення судового рішення в порядку письмового провадження є дата складення повного судового рішення.
Встановлено, що 01 вересня 2022 року між Товариством з обмеженою відповідальністю "Втеплі Інновації" (виконавець) та Приватним підприємством "Україна-Агро-2С" (замовник) було укладено Договір про надання послуг №001/09/2022-2. За умовами вказаного Договору, Виконавець зобов`язується виконати роботи та/або надати послуги, передбачені п. 2.1 Договору, а Замовник зобов`язується оплатити надані послуги та/або виконані роботи згідно актів виконаних робіт та/або наданих послуг (п. 1.1 Договору). У п. 2.1 Договору вказано: "Виконавець виконує роботи та/або надає послуги, які входять у Специфікацію №1 до цього Договору (Додаток №1), у якій міститься перелік найменувань робіт/послуг та їх вартість" (а.с.17-18).
Як зазначено у позові, Товариством з обмеженою відповідальністю "Втеплі Інновації" за результатами фінансово-господарської діяльності та внаслідок зарахування коштів від замовника на рахунок, було виписано на Приватне підприємство "Україна-Агро-2С" податкову накладну №18 від 14.03.2023 на загальну суму 186940,01 грн, в т.ч. ПДВ 31156,67 грн (а.с. 51 на звороті - 52).
Податкова накладна №18 від 14.03.2023 була направлена засобами телекомунікаційного зв`язку до ДПС України для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Встановлено, що 03 квітня 2023 року Товариством з обмеженою відповідальністю "Втеплі Інновації" отримано електронну квитанцію про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних, в якій зазначено, що документ збережено. Реєстрація зупинена. Відповідно до п. 201.16 ст. 201 Податкового кодексу України, реєстрація ПН/РК від 14.03.2023 №18 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Обсяг постачання товару / послуги 8413, дорівнює або перевищує величину залишку, визначеного як різниця обсягу придбання такого товару / послуги та обсягу його постачання, що відповідає п. 1 Критерії ризиковості здійснення операцій. Запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (а.с. 51).
З матеріалів справи вбачається, що позивачем в електронному вигляді направлено до контролюючого органу повідомлення про надання пояснень та копій документів щодо ПН/РК, реєстрацію яких зупинено. У рядку "Пояснення" вказано: "ТОВ "Втеплі Інновації" подає пояснення на розблокування податкової накладної. Договір - послуги. Здійснено попередню оплату, на неї виписано податкову накладну. Далі було надано послуги. Була закупівля матеріально-технічної бази. Підкладено договори на послуги та Акти виконаних робіт. Розкрито зміст операції та господарську діяльність ТОВ - нерухомість, матеріально-технічну базу, трудовий ресурс, мету діяльності. Всі документи до пояснення додані. Просимо розблокувати податкову" (а.с. 52 на звороті).
З матеріалів справи вбачається, що 20.04.2023 за №8665181/44787916 Головним управлінням ДПС у Житомирській області направлено позивачу повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та / або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією рішення про реєстрацію пн/рк в ЄРПН, у якому зазначено про необхідність надання: копії документів на підтвердження інформації, зазначеної у ПН/РК; документів, що підтверджують відповідність продукції - паспорти якості. У рядку Додаткова інформація вказано "відсутні сертифікати якості відповідно до п. 3.2 договору купівлі - продажу від 01.09.2022 №2-02/12" (а.с. 62-63).
У поясненнях, наведених у повідомленні №1 від 25.04.2023, позивач вказує наступне: ТОВ "Втеплі Інновації " подає додаткові пояснення на розблокування податкової накладної. Комісією зауважено, що нами не подані документи, що підтверджують якість наданих послуг відповідно до умов договору. З цією метою додано весь пакет документів, на виконання послуг, а також супутні документи, що розкривають господарську діяльність підприємства. Матеріально-технічну базу, транспортні засоби, виробничу ділянку. Додано банківські документи, що підтверджують оплату за надані послуги. (а.с. 63 на звороті).
Відповідачем визнається, що позивачем на розгляд Комісії надано наступні документи:
- Договір поставки товару №46 від 01.02.2022;
- Договір поставки №120902 від 12.09.2022;
- Банківська виписка за 14.03.2023, Платіжна інструкція №558 від 14.03.2023, Акт надання послуг №25 від 30.03.2023, Рахунок на оплату №27 від 04.03.2023, Квитанція, ПН №21 від 14.03.2023;
- Договір поставки від 12.09.2022;
- Банківська виписка за 14.03.2023, Акт надання послуг №23 від 30.03.2023, Рахунок на оплату №24 від 04.03.2023, Специфікація №1/24 від 04.03.2023, Квитанція, ПН №18 від 14.03.2023;
- Договір поставки №29-1/08/22 від 29.08.2022, Специфікація від 12.09.2022;
- Договір про надання послуг №001/09/2022-2;
- Договір суборенди нежитлового приміщення №1 від 25.07.2022;
- Акт приймання-передачі приміщень від 26.07.2022;
- Свідоцтво про реєстрацію ТЗ №СХК 520912, Договір позички ТЗ №01112021 від 01.11.2021, Акт приймання-передачі від 24.10.2022, Посвідчення водія;
- Договір поставки №68 від 03.10.2022, Специфікація №1 від 08.11.2022;
- Видаткова накладна №161 від 13.09.2022, №1580011417 від 14.09.2022, №1580011420 від 14.09.2022, №1580011413 від 14.09.2022, №202305 від 16.09.2022, №УТ-2992 від 19.09.2022, №172 від 20.09.2022, №1580011604 від 27.09.2022, №178 від 28.09.2022, №179 від 28.09.2022, №182 від 04.10.2022, №1580011544 від 21.09.2022, №181 від 26.09.2022, №18644 від 26.09.2022, №1093 від 29.09.2022, №512 від 29.09.2022;
- Договір купівлі-продажу №ДК-041 від 06.10.2022;
- Договір поставки №РК220922-1 від 22.09.2022;
- Договір поставки №44787916.890070;
- Пояснення;
- Штатний розпис.
Комісією з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування прийнято рішення №8712230/44787916 від 27.04.2023 про відмову у реєстрації податкової накладної №18 від 14.03.2023 в Єдиному реєстрі податкових накладних (а.с.64) у зв`язку з ненаданням / частковим наданням додаткових письмових пояснень та копій документів стосовно підтвердження інформації, зазначеної у ПН / РК, реєстрацію яких зупинено в ЄРПН, при отриманні повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та / або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН, платником податку.
У витягу з протоколу комісії ГУ ДПС у Житомирській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригувань в ЄРПН від 27.04.2023 №61/06-30-18-02-03 вказано, що причиною відмови у реєстрації ПН №18 від 14.03.2023 є: "надано копії документів, які складені з порушенням Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність" від 16.07.1999 №996 та наказу Мінфіну України "Про затвердження положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку" від 24.05.1995 №88, а саме: відсутні ПІБ покупця та постачальника у актах наданих послуг по будівельно - монтажних роботах від 30.03.2023 №25 та №23" (а.с. 156-157).
Встановлено, що позивачем було подано скаргу на рішення комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних №8712230/44787916 від 27.04.2023 в порядку адміністративного оскарження (а.с. 65).
З матеріалів справи вбачається, що за результатом розгляду скарги позивача, відповідачем прийнято рішення №43917/44787916/2 від 18.05.2023, яким залишено скаргу без задоволення та рішення комісії регіонального рівня про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних без змін. Підстави: ненаданням платником податку копій первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки - фактури / інвойси, акти приймання - передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних (а.с. 65 на звороті).
Вважаючи відмову у реєстрації податкової накладної №18 від 14.03.2023 протиправною, позивач звернувся до суду.
Як зазначено у позові, Товариством з обмеженою відповідальністю "Втеплі Інновації" за результатами фінансово-господарської діяльності та внаслідок зарахування коштів від замовника на рахунок, було виписано на Приватне підприємство "Україна-Агро-2С" податкову накладну №21 від 14.03.2023 на загальну суму 191350,01 грн, в т.ч. ПДВ 31891,67 грн (а.с. 96 на звороті - 97).
Податкова накладна №21 від 14.03.2023 була направлена засобами телекомунікаційного зв`язку до ДПС України для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Встановлено, що 03 квітня 2023 року Товариством з обмеженою відповідальністю "Втеплі Інновації" отримано електронну квитанцію про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних, в якій зазначено, що документ збережено. Реєстрація зупинена. Відповідно до п. 201.16 ст. 201 Податкового кодексу України, реєстрація ПН/РК від 14.03.2023 №21 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Обсяг постачання товару / послуги 7412, дорівнює або перевищує величину залишку, визначеного як різниця обсягу придбання такого товару / послуги та обсягу його постачання, що відповідає п. 1 Критерії ризиковості здійснення операцій. Запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (а.с. 96).
З матеріалів справи вбачається, що позивачем в електронному вигляді направлено до контролюючого органу повідомлення про надання пояснень та копій документів щодо ПН/РК, реєстрацію яких зупинено. У рядку "Пояснення" вказано: "ТОВ "Втеплі інновації" подає пояснення на розблокування податкової накладної. Договір - послуги. Здійснено попередню оплату, на неї виписано податкову накладну. Далі було надано послуги. Була закупівля матеріально-технічної бази. Підкладено договори на послуги та Акти виконаних робіт. Розкрито зміст операції та господарську діяльність ТОВ - нерухомість, матеріально-технічну базу, трудовий ресурс, мету діяльності. Всі документи до пояснення додані. Просимо розблокувати податкову" (а.с. 97 на звороті).
З матеріалів справи вбачається, що 20.04.2023 за №8665182/44787916 Головним управлінням ДПС у Житомирській області направлено позивачу повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та / або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією рішення про реєстрацію пн/рк в ЄРПН, у якому зазначено про необхідність надання: копії документів на підтвердження інформації, зазначеної у ПН/РК; документів, що підтверджують відповідність продукції - паспорти якості. У рядку Додаткова інформація вказано "відсутні сертифікати якості відповідно до п. 3.2 договору купівлі - продажу від 01.09.2022 №2-02/12" (а.с. 104 на звороті -105 на звороті).
У поясненнях, наведених у повідомленні №2 від 25.04.2023, позивач вказує наступне: ТОВ "Втеплі Інновації "подає додаткові пояснення на розблокування податкової накладної. Комісією зауважено, що нами не подані документи, що підтверджують якість наданих послуг відповідно до умов договору. З цією метою додано весь пакет документів, на виконання послуг, а також супутні документи, що розкривають господарську діяльність підприємства. Матеріально-технічну базу, транспортні засоби, виробничу ділянку. Додано банківські документи, що підтверджують оплату за надані послуги. (а.с. 106).
Відповідачем визнається, що позивачем на розгляд Комісії надано наступні документи:
- Сертифікат;
- Декларація, Сертифікати відповідності з додатками;
- Банківська виписка за 14.03.2023, Платіжна інструкція №558 від 14.03.2023, Акт надання послуг №25 від 30.03.2023, Рахунок на оплату №27 від 04.03.2023, Квитанція, ПН №21 від 14.03.2023;
- Договір про надання послуг №001/09/2022-2;
- Сертифікат;
- Договір суборенди нежитлового приміщення №1 від 25.07.2022;
- Штатний розпис;
- Договір поставки №44787916.890070;
- Договір поставки від №120902 від 12.09.2022;
- Договір поставки товару №46 від 01.02.2022;
- Видаткова накладна №161 від 13.09.2022, Видаткова накладна №1580011417 від
14.09.2022, Видаткова накладна №1580011420 від 14.09.2022, Видаткова накладна №1580011413 від 14.09.2022, Видаткова накладна №202305 від 16.09.2022, Видаткова накладна №УТ-2992 від 19.09.2022, Видаткова накладна №172 від 20.09.2022, Видаткова накладна №1580011604 від 27.09.2022, Видаткова накладна №178 від 28.09.2022, Видаткова накладна №179 від 28.09.2022, Видаткова накладна №182 від 04.10.2022, Видаткова накладна №1580011544 від 21.09.2022; Видаткова накладна №181 від 26.09.2022, Видаткова накладна №18644^ від 26.09.2022, Видаткова накладна №1093 від 29.09.2022, Видаткова накладна №512 від 29.09.2022;
- Договір купівлі-продажу Х°ДК-041 від 06.10.2022;
- Повідомлення від 20.04.2023;
- Акт приймання-передачі приміщень від 26.07.2022;
- Свідоцтво про реєстрацію ТЗ №СХК 520912, Договір позички ТЗ №01112021 від 01.11.2021, Акт приймання-передачі від 24.10.2022, Посвідчення водія;
- Договір поставки від 12.09.2022;
- Договір поставки №29-1/08/22 від 29.08.2022, Специфікація від 12.09.2022;
- Договір поставки №68 від 03.10.2022, Специфікація JVfel від 08.11.2022;
- Специфікація №1/30 від 13.03.2023;
Комісією з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування прийнято рішення №8712229/44787916 від 27.04.2023 про відмову у реєстрації податкової накладної №18 від 14.03.2023 в Єдиному реєстрі податкових накладних (а.с.106 на звороті - 107) у зв`язку з ненаданням / частковим наданням додаткових письмових пояснень та копій документів стосовно підтвердження інформації, зазначеної у ПН / РК, реєстрацію яких зупинено в ЄРПН, при отриманні повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та / або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН, платником податку.
У витягу з протоколу комісії ГУ ДПС у Житомирській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригувань в ЄРПН від 27.04.2023 №61/06-30-18-02-03 вказано, що причиною відмови у реєстрації ПН №18 від 14.03.2023 є: "надано копії документів, які складені з порушенням Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність" від 16.07.1999 №996 та наказу Мінфіну України "Про затвердження положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку" від 24.05.1995 №88, а саме: відсутні ПІБ покупця та постачальника у актах наданих послуг по будівельно - монтажних роботах від 30.03.2023 №25 та №23" (а. с. 156-157).
Встановлено, що позивачем було подано скаргу на рішення комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних №87122269/44787916 від 27.04.2023 в порядку адміністративного оскарження (а.с. 107 на звороті).
З матеріалів справи вбачається, що за результатом розгляду скарги позивача, відповідачем прийнято рішення №43915/44787916/2 від 18.05.2023, яким залишено скаргу без задоволення та рішення комісії регіонального рівня про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних без змін. Підстави: ненаданням платником податку копій первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки - фактури / інвойси, акти приймання - передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних (а.с. 108).
Вважаючи відмову у реєстрації податкової накладної №21 від 14.03.2023 протиправною, позивач звернувся до суду.
Окрім того, 01.09.2022 між Товариством з обмеженою відповідальністю "Втеплі Інновації" (продавець) та Приватним підприємством "Україна-Агро-2С" (не вказано статус) було укладено Договір купівлі - продажу №2-0212 за умовами якого "Постачальник зобов`язується поставити і передати у власність Покупцю, а Покупець - прийняти й оплатити товар у повному розмірі на умовах та в порядку, визначеному цим Договором" (п. 1.1 Договору) (а.с. 19-21).
Згідно п. 2.1 Договору №2-0212 асортимент та ціна на товар, що поставляється, визначається рахунками-фактурами та видатковими накладними до даного Договору які складаються при кожному замовленні, які є невід`ємною частиною даного Договору.
З матеріалів справи вбачається, що Товариством з обмеженою відповідальністю "Втеплі Інновації" за результатами фінансово-господарської діяльності та внаслідок зарахування коштів від замовника на рахунок, було виписано на Приватне підприємство "Україна-Агро-2С" податкову накладну №17 від 14.03.2023 на загальну суму 181652,58 грн, в т.ч. ПДВ 30275,43 грн (а.с. 23 на звороті - 24 на звороті).
Податкова накладна №17 від 14.03.2023 була направлена засобами телекомунікаційного зв`язку до ДПС України для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Встановлено, що 03 квітня 2023 року Товариством з обмеженою відповідальністю "Втеплі Інновації" отримано електронну квитанцію про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних, в якій зазначено, що документ збережено. Реєстрація зупинена. Відповідно до п. 201.16 ст. 201 Податкового кодексу України, реєстрація ПН/РК від 14.03.2023 №17 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Обсяг постачання товару / послуги 7412, дорівнює або перевищує величину залишку, визначеного як різниця обсягу придбання такого товару / послуги та обсягу його постачання, що відповідає п. 1 Критерії ризиковості здійснення операцій. Запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (а.с. 23).
З матеріалів справи вбачається, що позивачем в електронному вигляді направлено до контролюючого органу повідомлення від 12.04.2023 №5 про надання пояснень та копій документів щодо ПН/РК, реєстрацію яких зупинено. У рядку "Пояснення" вказано: "ТОВ "Втеплі інновації" подає пояснення на розблокування податкової накладної. Договір укладено.. Здійснено попередню оплату, на неї виписано податкову накладну. Далі було реалізація товару. Підкладено первинну документаціюна всі господарські операції. Розкрито зміст операції та господарську діяльність ТОВ - нерухомість, матеріально-технічну базу, трудовий ресурс, мету діяльності. Всі документи до пояснення додані. Просимо розблокувати податкову" (а.с. 86)
Окрім того, позивачем в електронному вигляді направлено до контролюючого органу повідомлення №4 від 25.04.2023 про надання додаткових пояснень та копій документів щодо ПН/РК, реєстрацію яких зупинено. У рядку "Пояснення" вказано: "ТОВ "Втеплі інновації" подає пояснення на розблокування податкової накладної. Комісією зауважено, що нами не подані документи, що підтверджують якість реаліз. товарів відповідно до умов договору. З цією метою додано весь пакет документів на постачання товарів, а також супутні документи, що розкривають господарську діяльність підприємства. Матеріально-технічну базу, транспортні засоби, виробничу ділянку. Додано банківські документи, що підтверджують оплату за поставлений товар (перша под) (а.с. 33)).
Комісією з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування прийнято рішення №8712227/44787916 від 27.04.2023 про відмову у реєстрації податкової накладної №17 від 14.03.2023 в Єдиному реєстрі податкових накладних (а.с.38) у зв`язку з ненаданням / частковим наданням додаткових письмових пояснень та копій документів стосовно підтвердження інформації, зазначеної у ПН / РК, реєстрацію яких зупинено в ЄРПН, при отриманні повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та / або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН, платником податку.
У витягу з протоколу комісії ГУ ДПС у Житомирській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригувань в ЄРПН від 27.04.2023 №61/06-30-18-02-03 вказано, що причиною відмови у реєстрації ПН №17від 14.03.2023 є: "надано копії документів, які складені з порушенням Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність" від 16.07.1999 №996 та наказу Мінфіну України "Про затвердження положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку" від 24.05.1995 №88, а саме: відсутні ПІБ покупця та постачальника, реквізити довіреності у ВН від 30.03.2023 №26 (а.с. 155-157).
Встановлено, що позивачем було подано скаргу на рішення комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних №8712227/44787916 від 27.04.2023 в порядку адміністративного оскарження (а.с. 39).
З матеріалів справи вбачається, що за результатом розгляду скарги позивача, відповідачем прийнято рішення №43930/44787916/2 від 18.05.2023, яким залишено скаргу без задоволення та рішення комісії регіонального рівня про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних без змін. Підстави: ненаданням платником податку копій первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки - фактури / інвойси, акти приймання - передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних (а.с. 39 на звороті).
Вважаючи відмову у реєстрації податкової накладної №17 від 14.03.2023 протиправною, позивач звернувся до суду.
З матеріалів справи вбачається, що Товариством з обмеженою відповідальністю "Втеплі Інновації" за результатами фінансово-господарської діяльності та внаслідок зарахування коштів від замовника на рахунок, було виписано на Приватне підприємство "Україна-Агро-2С" податкову накладну №20 від 14.03.2023 на загальну суму 158563,68грн, в т.ч. ПДВ 26427,28 грн (а.с. 73 на звороті - 74 на звороті).
Податкова накладна №20 від 14.03.2023 була направлена засобами телекомунікаційного зв`язку до ДПС України для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Встановлено, що 03 квітня 2023 року Товариством з обмеженою відповідальністю "Втеплі Інновації" отримано електронну квитанцію про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних, в якій зазначено, що документ збережено. Реєстрація зупинена. Відповідно до п. 201.16 ст. 201 Податкового кодексу України, реєстрація ПН/РК від 14.03.2023 №20 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Обсяг постачання товару / послуги 7412, дорівнює або перевищує величину залишку, визначеного як різниця обсягу придбання такого товару / послуги та обсягу його постачання, що відповідає п. 1 Критерії ризиковості здійснення операцій. Запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (а.с. 73).
З матеріалів справи вбачається, що позивачем в електронному вигляді направлено до контролюючого органу повідомлення від 12.04.2023 №5 про надання пояснень та копій документів щодо ПН/РК, реєстрацію яких зупинено. У рядку "Пояснення" вказано: "ТОВ "Втеплі інновації" подає пояснення на розблокування податкової накладної. Договір укладено. Здійснено попередню оплату, на неї виписано податкову накладну. Далі було реалізація товару. Підкладено первинну документаціюна всі господарські операції. Розкрито зміст операції та господарську діяльність ТОВ - нерухомість, матеріально-технічну базу, трудовий ресурс, мету діяльності. Всі документи до пояснення додані. Просимо розблокувати податкову" (а.с. 86)
З матеріалів справи вбачається, що 20.04.2023 за №8665179/44787916 Головним управлінням ДПС у Житомирській області направлено позивачу повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та / або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією рішення про реєстрацію пн/рк в ЄРПН, у якому зазначено про необхідність надання: копії документів на підтвердження інформації, зазначеної у ПН/РК; документів, що підтверджують відповідність продукції - паспорти якості. У рядку Додаткова інформація вказано "відсутні сертифікати якості відповідно до п. 3.2 договору купівлі - продажу від 01.09.2022 №2-02/12" (а.с. 86 на звороті - 87 на звороті).
Позивачем в електронному вигляді направлено до контролюючого органу повідомлення №5 від 25.04.2023 про надання додаткових пояснень та копій документів щодо ПН/РК, реєстрацію яких зупинено. У рядку "Пояснення" вказано: "ТОВ "Втеплі інновації" подає пояснення на розблокування податкової накладної. Комісією зауважено, що нами не подані документи, що підтверджують якість реаліз. товарів відповідно до умов договору. З цією метою додано весь пакет документів на постачання товарів, а також супутні документи, що розкривають господарську діяльність підприємства. Матеріально-технічну базу, транспортні засоби, виробничу ділянку. Додано банківські документи, що підтверджують оплату за поставлений товар (перша под) (а.с. 88)).
Комісією з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування прийнято рішення №8712226/44787916 від 27.04.2023 про відмову у реєстрації податкової накладної №20 від 14.03.2023 в Єдиному реєстрі податкових накладних (а.с.38) у зв`язку з ненаданням / частковим наданням додаткових письмових пояснень та копій документів стосовно підтвердження інформації, зазначеної у ПН / РК, реєстрацію яких зупинено в ЄРПН, при отриманні повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та / або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН, платником податку. (а.с. 88 на звороті - 89)
У витягу з протоколу комісії ГУ ДПС у Житомирській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригувань в ЄРПН від 27.04.2023 №61/06-30-18-02-03 вказано, що причиною відмови у реєстрації ПН №20 від 14.03.2023 є: "надано копії документів, які складені з порушенням Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність" від 16.07.1999 №996 та наказу Мінфіну України "Про затвердження положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку" від 24.05.1995 №88, а саме: відсутні ПІБ покупця та постачальника, реквізити довіреності у ВН від 30.03.2023 №26 (а.с. 155-157).
Встановлено, що позивачем було подано скаргу на рішення комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних №8712226/44787916 від 27.04.2023 в порядку адміністративного оскарження (а.с. 89 на звороті).
З матеріалів справи вбачається, що за результатом розгляду скарги позивача, відповідачем прийнято рішення №43913/44787916/2 від 18.05.2023, яким залишено скаргу без задоволення та рішення комісії регіонального рівня про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних без змін. Підстави: ненаданням платником податку копій первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки - фактури / інвойси, акти приймання - передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних (а.с. 90 на звороті).
Вважаючи відмову у реєстрації податкової накладної №20 від 14.03.2023 протиправною, позивач звернувся до суду.
З матеріалів справи вбачається, що Товариством з обмеженою відповідальністю "Втеплі Інновації" за результатами фінансово-господарської діяльності та внаслідок зарахування коштів від замовника на рахунок, було виписано на Приватне підприємство "Україна-Агро-2С" податкову накладну №22 від 14.03.2023 на загальну суму 183875,14грн, в т.ч. ПДВ 30645,86 грн (а.с. 115 на звороті - 116 на звороті).
Податкова накладна №22 від 14.03.2023 була направлена засобами телекомунікаційного зв`язку до ДПС України для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Встановлено, що 03 квітня 2023 року Товариством з обмеженою відповідальністю "Втеплі Інновації" отримано електронну квитанцію про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних, в якій зазначено, що документ збережено. Реєстрація зупинена. Відповідно до п. 201.16 ст. 201 Податкового кодексу України, реєстрація ПН/РК від 14.03.2023 №22 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Обсяг постачання товару / послуги 7412, 7220 дорівнює або перевищує величину залишку, визначеного як різниця обсягу придбання такого товару / послуги та обсягу його постачання, що відповідає п. 1 Критерії ризиковості здійснення операцій. Запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (а.с. 115).
З матеріалів справи вбачається, що позивачем в електронному вигляді направлено до контролюючого органу повідомлення від 12.04.2023 №5 про надання пояснень та копій документів щодо ПН/РК, реєстрацію яких зупинено. У рядку "Пояснення" вказано: "ТОВ "Втеплі інновації" подає пояснення на розблокування податкової накладної. Договір укладено. Здійснено попередню оплату, на неї виписано податкову накладну. Далі було реалізація товару. Підкладено первинну документацію на всі господарські операції. Розкрито зміст операції та господарську діяльність ТОВ - нерухомість, матеріально-технічну базу, трудовий ресурс, мету діяльності. Всі документи до пояснення додані. Просимо розблокувати податкову" (а.с. 123 на звороті)
З матеріалів справи вбачається, що 20.04.2023 за №8665183/44787916 Головним управлінням ДПС у Житомирській області направлено позивачу повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та / або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією рішення про реєстрацію пн/рк в ЄРПН, у якому зазначено про необхідність надання: копії документів на підтвердження інформації, зазначеної у ПН/РК; документів, що підтверджують відповідність продукції - паспорти якості. У рядку Додаткова інформація вказано "відсутні сертифікати якості відповідно до п. 3.2 договору купівлі - продажу від 01.09.2022 №2-02/12" (а.с. 129 на звороті - 131 на звороті).
Позивачем в електронному вигляді направлено до контролюючого органу повідомлення №3 від 25.04.2023 про надання додаткових пояснень та копій документів щодо ПН/РК, реєстрацію яких зупинено. У рядку "Пояснення" вказано: "ТОВ "Втеплі інновації" подає пояснення на розблокування податкової накладної. Комісією зауважено, що нами не подані документи, що підтверджують якість реаліз. товарів відповідно до умов договору. З цією метою додано весь пакет документів на постачання товарів, а також супутні документи, що розкривають господарську діяльність підприємства. Матеріально-технічну базу, транспортні засоби, виробничу ділянку. Додано банківські документи, що підтверджують оплату за поставлений товар (перша под) (а.с. 131)).
Комісією з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування прийнято рішення №8712228/44787916 від 27.04.2023 про відмову у реєстрації податкової накладної №22 від 14.03.2023 в Єдиному реєстрі податкових накладних (а.с.38) у зв`язку з ненаданням / частковим наданням додаткових письмових пояснень та копій документів стосовно підтвердження інформації, зазначеної у ПН / РК, реєстрацію яких зупинено в ЄРПН, при отриманні повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та / або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН, платником податку (а.с. 131).
У витягу з протоколу комісії ГУ ДПС у Житомирській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригувань в ЄРПН від 27.04.2023 №61/06-30-18-02-03 вказано, що причиною відмови у реєстрації ПН №17від 14.03.2023 є: "надано копії документів, які складені з порушенням Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність" від 16.07.1999 №996 та наказу Мінфіну України "Про затвердження положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку" від 24.05.1995 №88, а саме: відсутні ПІБ покупця та постачальника, реквізити довіреності у ВН від 30.03.2023 №26 (а.с. 155-157).
Вважаючи відмову у реєстрації податкової накладної №22 від 14.03.2023 протиправною, позивач звернувся до суд.
Відповідачем визнається, що позивачем на розгляд комісії, щодо реєстрації податкових накладних від 14.03.2023 №17, №20 та № 22 було надано:
-Сертифікат;
- Банківська виписка за 14.03.2023, Платіжна інструкція №561 від 14.03.2023, Видаткова накладна №26 від 30.03.2023, Рахунок на оплату №27 від 04.03.2023, Специфікація №1/14 від 13.02.2023, ТТН №Р 26 від 30.03.2023, Квитанція, ПН №17 від 14.03.2023;
- Договір купівлі-продажу №ДК-041 від 06.10.2022;
- Договір купівлі-продажу №2-0212 від 01.09.2022;
- Договір поставки №29-1/08/22 від 29.08.2022, Специфікація від 12.09.2022;
- Видаткові накладні: №161 від 13.09.2022, №1580011417 від 14.09.2022, №1580011420 від 14.09.2022, №1580011413 від 14.09.2022, №202305 від 16.09.2022, №УТ-2992 від 19.09.2022, №172 від 20.09.2022, №1580011604 від 27.09.2022, №178 від 28.09.2022, №179 від 28.09.2022, №182 від 04.10.2022, №1580011544 від 21.09.2022, Видаткова накладна №181 від 26.09.2022, №18644 від 26.09.2022, №1093 від 29.09.2022, №512 від 29.09.2022;
- Договір поставки товару №46 від 01.02.2022;
- Видаткові накладні: №РН-0993537, №РН-0993539, №255, №249, №15198 від 27.12.2022, №249, №15518, №15370, №222, №218, №181, №Ф-1220-0044 від 20.12.2022, №877;
- Декларація, Сертифікати відповідності з додатками;
- Договір поставки №68 від 03.10.2022, Специфікація №1 від 08.11.2022;
- Договір суборенди нежитлового приміщення №1 від 25.07.2022;
- Договір поставки від 12.09.2022;
- Договір поставки №РК220922-1 від 22.09.2022;
- Акт приймання-передачі приміщень від 26.07.2022;
- Свідоцтво про реєстрацію ТЗ №СХК 520912, Договір позички ТЗ №01112021 від 01.11.2021, Акт приймання-передачі від 24.10.2022, Посвідчення водія;
- Штатний розпис;
- Договір поставки №44787916.890070;
- Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи;
- Договір поставки №120902 від 12.09.2022;
- Сертифікати відповідності;
- Видаткові накладні №228 від 20.03.2023, №3629, №3628, №853, №Ф-0302-018 №0-0302-0019, №0-0307-0020; №0-0307-0021, №0-0307-0022, №0-0328-0047, №46, №44, №45, №УТ-1392, №УТ-1437, №1580012990, №1580012988; №1580012943, №1580012990 №РН-0996293, №189, №1603, №1559, №1718, №42, №39, №53, №981, №613, №УТ-441, №1798, №742, №0-0201-0020, №0-0201-0019, №0-0216-0042; №0-0216-0044, №0-0227-0015, №0-0217-0008, №1419, №1615, №107, №0-0216-0043, №208, №298, №0-0109-0008, №0-0111-0020, №398, №399, №0-0120-0018, №1580012574, №РН-0993532;
- Декларація, Сертифікат відповідності з додатком.
Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, суд зазначає наступне.
Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час адміністрування податків, а також відповідальність за порушення податкового законодавства визначає Податковий кодекс України від 02.12.2010 №2755-VI в редакції, чинній на час виникнення спірних правовідносин (далі - ПК України).
Пунктом 201.10 статті 201 ПК України передбачено, що при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.
Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.
Податкові накладні, які не надаються покупцю, а також податкові накладні, складені за операціями з постачання товарів/послуг, які звільнені від оподаткування, підлягають реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.
Датою та часом надання податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронному вигляді до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, є дата та час, зафіксовані у квитанції.
Якщо надіслані податкові накладні/розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин.
Помилки в реквізитах, визначених пунктом 201.1 цієї статті (крім коду товару згідно з УКТ ЗЕД), які не заважають ідентифікувати здійснену операцію, її зміст (товар/послугу, що постачаються), період, сторони та суму податкових зобов`язань, не можуть бути причиною неприйняття податкових накладних у електронному вигляді.
Квитанція про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування надсилається одночасно продавцю та покупцю платнику податку.
В силу вимог пункту 201.16 статті 201 ПК України реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.
На виконання цієї норми Кабінетом Міністрів України прийнято постанову від 11 грудня 2019 року №1165, якою затверджено Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Порядок №1165).
За змістом пункту 4 Порядку №1165 у разі коли за результатами перевірки податкової накладної/розрахунку коригування визначено, що податкова накладна/розрахунок коригування відповідають одній з ознак безумовної реєстрації, визначених у пункті 3 цього Порядку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування не зупиняється в Реєстрі.
Пунктом 5 Порядку №1165 передбачено, що платник податку, яким складено та/або подано для реєстрації в Реєстрі податкову накладну/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряється щодо відповідності критеріям ризиковості платника податку, показникам, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку. Податкова накладна/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряються щодо відповідності відображених у них операцій критеріям ризиковості здійснення операцій.
У відповідності до вимог пункту 6 Порядку №1165 у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу платник податку, яким складено податкову накладну/розрахунок коригування, відповідає хоча б одному критерію ризиковості платника податку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється. Питання відповідності/невідповідності платника податку критеріям ризиковості платника податку розглядається комісією регіонального рівня. У разі встановлення відповідності платника податку хоча б одному з критеріїв ризиковості платника податку комісією регіонального рівня приймається рішення про відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.
У разі коли за результатами автоматизованого моніторингу податкової накладної/розрахунку коригування встановлено, що відображена в них операція відповідає хоча б одному критерію ризиковості здійснення операції, крім податкової накладної/розрахунку коригування, складених платником податку, який відповідає хоча б одному показнику, за яким визначається позитивна податкова історія, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється (пункт 7 Порядку №1165).
Згідно пункту 10 Порядку №1165 у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, яка є підтвердженням зупинення такої реєстрації.
У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються: 1) номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування; 2) критерій (критерії) ризиковості платника податку та/або ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (яких) зупинено реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, з розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку; 3) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для розгляду питання прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації (пункт 11 Порядку №1165).
Комісії регіонального рівня приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації, врахування або неврахування таблиці даних платника податку, відповідність/невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку (пункт 25 Порядку № 1165).
З матеріалів справи встановлено, що підставою для зупинення реєстрації податкових накладних Товариства з обмеженою відповідальністю "Втеплі Інновації" слугувало те, що податкова накладна відповідає вимогам пункту 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій.
Разом з тим, на момент формування квитанцій, якими зупинено реєстрацію податкових накладних, Критерії ризиковості здійснення операцій визначені додатком 3 до Порядку №1165.
Пункт 1 додатку 3 до Порядку №1165 відносить до ознак ризиковості здійснення операцій наступне: відсутність товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податковій накладній, поданій для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних, у таблиці даних платника податку на додану вартість як товару/послуги, що на постійній основі постачається, та обсяг постачання товару/послуги, зазначений у податковій накладній/розрахунку коригування до податкової накладної на збільшення суми податкових зобов`язань, яку/який подано для реєстрації в Реєстрі, дорівнює або перевищує величину залишку, що визначається як різниця між обсягом придбання на митній території України такого/такої товару/послуги (крім обсягу придбання товарів/послуг за операціями, які звільнені від оподаткування та підлягають оподаткуванню за нульовою ставкою) та/або ввезення на митну територію України такого товару, зазначеного з 1 січня 2017 р. в отриманих податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих у Реєстрі, і митних деклараціях, збільшеного у 1,5 раза, та обсягом постачання відповідного товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих з 1 січня 2017 р. у Реєстрі, і переважання в такому залишку (більше 50 відсотків) груп товарів (продукції), визначених ДПС та затверджених відповідним наказом, оприлюдненим на офіційному веб-сайті ДПС.
Аналіз пункту 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій свідчить про те, що для того, аби встановити наявність у господарської операції такої ознаки мають існувати визначені цим пунктом передумови, а також для підтвердження відповідності господарської операції вказаному критерію слід навести обґрунтований розрахунок за цим критерієм, якому відповідає платник податку, чого вимагає пункт 11 Порядку №1165.
Порядок прийняття рішень про реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджений наказом Міністерства фінансів України від 12.12.2019 № 520 та зареєстрований в Міністерстві юстиції України 13.12.2019 № 1245/34216.
У пунктах 4 та 5 Порядку №520 передбачено, що у разі зупинення реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі платник податку має право подати копії документів та письмові пояснення стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі. Перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, може включати: договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством.
Згідно з пунктом 6 Порядку №520 письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 5 цього Порядку, платник податку має право подати до контролюючого органу протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов`язання, відображеного в податковій накладній/розрахунку коригування. Платник податку має право подати письмові пояснення та копії документів до декількох податкових накладних/розрахунків коригування, якщо такі податкові накладні/розрахунки коригування складено на одного отримувача - платника податку за одним і тим самим договором або якщо в таких податкових накладних/розрахунках коригування відображено однотипні операції (з однаковими кодами товарів згідно з Українською класифікацією товарів зовнішньоекономічної діяльності (УКТ ЗЕД) або кодами послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг (ДКПП)).
Як визначено у пунктах 9 та 11 Порядку №520 письмові пояснення та копії документів, подані платником податку до контролюючого органу відповідно до пункту 4 цього Порядку, розглядає комісія регіонального рівня. Комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі в разі: ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі; та/або ненадання платником податку копій документів відповідно до пункту 5 цього Порядку; та/або надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства.
Верховний Суд неодноразово висловлював позицію, що чинними нормативно-правовими актами визначено вичерпний перелік підстав, які можуть слугувати підставою для прийняття рішення про відмову у реєстрації податкових накладних.
При цьому, як підтверджується змістом пункту 5 Порядку №520, передбачений цим пунктом перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, не є вичерпним.
Здійснення моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків є превентивним заходом, спрямованим на убезпечення від безпідставного формування податкового кредиту за операціями, що не підтверджені первинними документами або підтверджені платником податку копіями документів, які складені з порушенням законодавства. Здійснення моніторингу не повинне підміняти за своїм змістом проведення податкових перевірок як способу реалізації владних управлінських функцій контролюючого органу.
Суб`єкти владних повноважень, ухвалюючи рішення, якими, зокрема, обмежується права платника податків, повинні уникати надмірного формалізму. Обсяг документів, які надаються платниками податку на додану вартість з метою усунення сумнівів у контролюючих органів щодо легальності відповідної операції за наслідками якої складено податкову накладну, яку подано для реєстрації якої в ЄРПН і, хоч і є визначеним у Порядку №520, проте завжди є унікальним та залежить від організації господарських взаємовідносин між суб`єктами господарювання, змісту договірних відносин між такими, а також особливостями законодавчого врегулювання діяльності тієї чи іншої сфери бізнесу.
Саме за результатами детального дослідження змісту документів, наданих на підтвердження інформації, зазначеної в податковій накладній, можливим є формування висновків щодо можливості чи неможливості реєстрації є ЄРПН податкової накладної, реєстрація якої була зупинена згідно із відповідною квитанцією.
Така правова позиція висловлена Верховним Судом у постанові від 23 травня 2023 року у справі № 500/770/21.
Верховний Суд у постанові від 23 травня 2023 року у справі № 500/770/21 також зазначив, що приймаючи рішення про реєстрацію податкової накладної, контролюючий орган не повинен здійснювати повний аналіз господарських операцій платника податку на предмет їх реальності. Змістовна оцінка господарських операцій може бути проведена лише за результатом здійснення податкової перевірки платника податків, підстави та порядок проведення якої визначено нормами Податкового кодексу України.
За приписами п. 187.1 ст. 187 ПК України, датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше:
а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на рахунок платника податку в банку/небанківському надавачу платіжних послуг як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг, оплата яких здійснюється електронними грошима, - дата зарахування електронних грошей платнику податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, на електронний гаманець, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку;
б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку. Для документів, складених в електронній формі, датою оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку, вважається дата, зазначена у самому документі як дата його складення відповідно до Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні", незалежно від дати накладення електронного підпису.
З матеріалів справи вбачається, що позивачем за результатами фінансово - господарської діяльності та внаслідок зарахування коштів на рахунок ТОВ "Втеплі Інновації", було виписано на Приватне підприємство "Україна - Агро-2С" податкові накладні.
Тобто підставою реєстрації податкових накладних була перша подія - зарахування коштів від покупця на рахунок позивача в банку як оплата товарів що підлягають постачанню згідно договору купівлі - продажу №2-0212 від 01.09.2023 та зарахування коштів від покупця на рахунок позивача в банку як оплата послуг, що підлягають постачанню згідно договору про надання послуг №001/09/2022-2 від 01.09.2022. А отже про реальний рух активів (в даному випадку товару - коштів) свідчать відповідні первинні документи, а саме:
- платіжна інструкція №561 від 14.03.2023 на суму 181652,58 грн (а.с. 27), на підставі якої сформовано ПН № 17; Виписка про рух коштів на рахунку позивача (а.с. 58 на звороті - 59)
- платіжна інструкція №559 від 14.03.2023 на суму 186940,01 грн (а.с. 61 на звороті), на підставі якої сформовано ПН № 18; Виписка про рух коштів на рахунку позивача (а.с. 58 на звороті - 59)
- платіжна інструкція №558 від 14.03.2023 на суму 191350,01 грн (а.с. 99), на підставі якої сформовано ПН №21; Виписка про рух коштів на рахунку позивача (а.с. 58 на звороті - 59)
- платіжна інструкція №557 від 14.03.2023 на суму 183875,14 грн (а.с. 119), на підставі якої сформовано ПН № 22; Виписка про рух коштів на рахунку позивача (а.с. 58 на звороті - 59)
Представником позивача не надано до суду копії платіжної інструкції №560 про оплату товару згідно рахунку №26 від 04.03.2023 на суму 158563,68 грн на підставі якої було сформовано ПН №20 від 14.03.2023.
Однак, відповідачем не заперечується існування вказаної платіжної інструкції. Окрім того Виписка про рух коштів на рахунку позивача містить інформацію про рух активів згідно платіжної інструкції №560 про оплату товару згідно рахунку №26 від 04.03.2023 на суму 158563,68 грн (а.с. 58 на звороті - 59).
Відповідно до викладених юридичних підходів в оцінці доказів і підстав для реєстрації податкової накладеної, продемонстрованих Верховним Судом у викладених вище судових рішеннях, платник має подати задля забезпечення реєстрації податкової накладної документи на підтвердження сутності та змісту господарської операції (а не усі згідно з переліком у пункті 5 Порядку №520) й саме за результатами детального дослідження змісту цих документів (в тому числі договору), наданих на підтвердження інформації, зазначеної в податковій накладній, можливим є формування висновків щодо можливості чи неможливості реєстрації є ЄРПН податкової накладної, реєстрація якої була зупинена згідно із відповідною квитанцією.
Судом встановлено та відповідачем при прийнятті оскаржуваних рішень не заперечувалось, що оплата згідно зазначених вище платіжних інструкцій від 14.03.2023 здійснювалась, як 100% передплата за товари згідно договору купівлі - продажу №2-0212 від 01.09.2022 та за послуги згідно договору про надання послуг №001/09/2022-2 від 01.09.2022.
Зі змісту протоколу комісії ГУ ДПС у Житомирській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН від 20.04.2023 №56/06-30-18-03 вбачається, що причиною направлення повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень а/або документів щодо реєстрації податкових накладних від 14.03.2023: №17, №18, №20, №21 та №22 є: відсутні сертифікати якості відповідно до п. 3.2 договору купівлі - продажу №2-0212 від 01.09.2022.
Однак, відповідачем не враховано, що у ПН №18 та №21 відображено послуги згідно договору про надання послуг №001/09/2022-2 від 01.09.2022, а не товар згідно договору купівлі - продажу №2-0212 від 01.09.2022.
Окрім того, сертифікати якості не є первинним документом в розумінні Закону України " Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні", оскільки не містять відомості про господарську операцію.
Під час розгляду адміністратвиної справи встановлено, що після надання додаткових пояснень та документів, комісії ГУ ДПС у Житомирській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН прийняті оскаржувані рішення від 27.04.2023.
Зі змісту протоколу комісії ГУ ДПС у Житомирській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН від 27.04.2023 №61/06-30-18-03 вбачається, що підставою для відмови реєстрації податкових накладних від 14.03.2023 №17, №20 та №22 є відсутність ПІБ покупця та постачальника, реквізити довіреності у ВН від 30.03.2023 №26 (а.с. 155-157).
Суд звертає увагу на ту обставину, що видаткова накладна №26 від 30 березня 2023 року стосуються виключно податкової накладної №17 від 14.03.2023.
Разом з тим, першою подією є зарахування коштів від покупця на рахунок позивача в банку як оплата товарів що підлягають постачанню згідно договору купівлі - продажу №2-0212 від 01.09.2022, а не дата відвантаження товарів.
Окрім того, ВН від 30.03.2023 №2 не має жодного відношення до податкової накладної від 14.03.2023 №20 та №22.
Зі змісту протоколу комісії ГУ ДПС у Житомирській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН від 27.04.2023 №61/06-30-18-03 вбачається, що підставою для зупинення реєстрації податкової накладної від 14.03.2023 №18 та №21 є відсутність ПІБ покупця та постачальника у актах наданих робіт по будівельно-монтажних роботах від 30.03.2023 №25 та №23.
Суд зауважує, що першою подією у спірних правовідносинах є зарахування коштів від покупця на рахунок позивача в банку як оплата товарів що підлягають постачанню згідно договору про надання послуг №001/09/2022-2 від 01.09.2022, а не дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку.
Щодо інших аргументів відповідача, які викладені у відзиві на позовну заяву (щодо терміну дії договору №001/09/2022-2 від 01.09.2022), то вони судом до уваги не беруться, оскільки вони не були підставою для відмови у реєстрації податкових накладних.
В цьому випадку, під час розгляду справи відповідачі, як суб`єкти владних повноважень, не надали суду доказів, які спростовували б твердження позивача, та не навели обґрунтованих мотивів прийняття рішення про відмову в реєстрації податкових накладних позивача в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Отже, зважаючи на наявність передбачених законодавством документів, які свідчать про проведення позивачем господарської діяльності та операцій між позивачем та контрагентами, та, враховуючи, що такі документи були надані контролюючому органу, останній не мав правових підстав для відмови позивачу у реєстрації податкових накладних. Вимога податкового органу, щодо обов`язкового надання додаткових документів, які не складались та, з урахуванням конкретної господарської операції, і не повинні були складатись є необґрунтованою та незаконною. У квитанціях про зупинення реєстрації податкових накладних відсутня інформація, які саме документи слід було надати позивачем до контролюючого органу для реєстрації таких спірних податкових накладних, що фактично ставить платника податку у стан невизначеності у питанні документального спростування існуючих на думку відповідача ризиків.
Як підтверджено доказами в матеріалах справи, на виконання вимоги податкового органу у цій справі позивачем було надано відповідні пояснення, до яких додано ті первинні документи, які на його переконання є належними та достатніми для підтвердження здійснення ним господарської операції. Обов`язок податкового органу для цілей визначення наявності підстав для реєстрації податкової накладеної зводиться до встановлення належного та достатнього підтвердження поданими документами даних податкової накладної. При цьому за відсутності чіткого переліку документів, достатніх у розумінні контролюючого органу для реєстрації податкових накладних, стверджувати щодо неналежного обсягу поданих платником податків документів для реєстрації податкових накладних, недостатньо.
Подібна правова позиція викладена у постанові Верховного Суду 29 червня 2023 року у справі № 500/2655/22.
Аналіз поданих документів вказує на те, що надіслані позивачем пояснення з копіями первинних та інших документів відображають зміст господарської операції та є достатніми для прийняття рішення про реєстрацію податкових накладних у ЄРПН, а тому оскаржувані рішення є протиправними та підлягають скасуванню.
Стосовно позовних вимог в частині зобов`язання Державної податкової служби України зареєструвати податкові накладні в Єдиному реєстрі податкових накладних, слід зазначити наступне.
В силу пунктів 201.1, 201.10 статті 201 ПК України від 02.12.2010 № 2755-VI реєстрацію податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних віднесено до обов`язків платника податків.
При цьому, наведені норми розраховані на відсутність спірних правовідносин, позаяк у випадку зупинення реєстрації податкової накладної механізм її подальшої реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних є іншим.
Згідно з нормами пунктів 19, 20 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2010 року №1246, податкова накладна та/або розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, реєструється у день настання однієї з таких подій: прийняття в установленому порядку та набрання чинності рішенням про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування; набрання рішенням суду законної сили про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування (у разі надходження до ДФС відповідного рішення); неприйняття та/або відсутність реєстрації в установленому порядку рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної та / або розрахунку коригування.
У разі надходження до ДФС рішення суду про реєстрацію або скасування реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування, яке набрало законної сили, такі податкові накладні та/або розрахунки коригування реєструються після проведення перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку (крім абзацу десятого), або їх реєстрація скасовується. При цьому датою реєстрації або скасування реєстрації вважається день, зазначений в такому рішенні, або день набрання законної сили рішенням суду.
Таким чином, реєстрація в ЄРПН податкових накладних, реєстрацію яких попередньо було зупинено, є повноваженням ДПС України.
Як підтверджено матеріалами справи, надані позивачем документи складені з дотриманням вимог законодавства були достатніми для реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Обставин, які б унеможливлювали реєстрацію податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних, судом не встановлено.
За змістом частини 3 статті 245 КАС України, у разі скасування нормативно-правового або індивідуального акта суд може зобов`язати суб`єкта владних повноважень вчинити необхідні дії з метою відновлення прав, свобод чи інтересів позивача, за захистом яких він звернувся до суду.
Частиною першою та другою статті 77 КАС України встановлено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
У таких справах суб`єкт владних повноважень не може посилатися на докази, які не були покладені в основу оскаржуваного рішення, за винятком випадків, коли він доведе, що ним було вжито всіх можливих заходів для їх отримання до прийняття оскаржуваного рішення, але вони не були отримані з незалежних від нього причин.
Положеннями статті 90 КАС України визначено, що суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні. Жодні докази не мають для суду наперед встановленої сили. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок доказів у їх сукупності. Суд надає оцінку як зібраним у справі доказам в цілому, так і кожному доказу (групі однотипних доказів), що міститься у справі, мотивує відхилення або врахування кожного доказу (групи доказів).
Відповідно до ч.1 ст.139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.
При зверненні до суду позивачем сплачено судовий збір в розмірі 13420,00 грн.
У зв`язку із задоволенням позовних вимог суд дійшов висновку, що судові витрати у розмірі 13420,00 грн понесені позивачем, належать відшкодуванню за рахунок бюджетних асигнувань відповідачів у повному розмірі.
Керуючись статтями 9, 72-77, 90, 242-246, 255, 258 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
вирішив:
Задовольнити позов Товариства з обмеженою відповідальністю "Втеплі Інновації" (вул. Небесної Сотні, 46-А, м.Житомир,10029, ЄДРПОУ: 44787916) до Головного управління ДПС у Житомирській області (вул. Юрка Тютюнника, 7,м.Житомир,10003, ЄДРПОУ: 44096781), Державної податкової служби України (Львівська площа, 8, м.Київ 53, 04053, ЄДРПОУ: 43005393) про визнання протиправними та скасування рішення, зобов`язання вчинити дії.
Визнати протиправними та скасувати рішення Головного управління Державної податкової служби у Житомирській області про відмову в реєстрації податкових накладних, складених Товариством з обмеженою відповідальністю «Втеплі Інновації» від 27 квітня 2023 року: рішення №87122227/44787916, рішення №87122230/44787916, Рішення №8712226/44787916, рішення №8712229/44787916, рішення №8712228/44787916.
Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати податкові накладні, складені Товариством з обмеженою відповідальністю "Втеплі Інновації": №17 від 14.10.2022, №18 від 14.10.2022, №20 від 14.10.2022, №21 від 14.10.2022, №22 від 14.10.2022, датою їх фактичного подання на реєстрацію до Єдиного реєстру податкових накладних.
Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Житомирській області на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Втеплі Інновації" документально підтверджені судові витрати у сумі 6710 ( шість тисяч сімсот десять) гривень 00 копійок.
Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Державної податкової служби України на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Втеплі Інновації" документально підтверджені судові витрати у сумі 6710 ( шість тисяч сімсот десять) гривень 00 копійок.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.
Рішення суду може бути оскаржене шляхом подання апеляційної скарги безпосередньо до Сьомого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.
У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Суддя О.В. Лавренчук
Суд | Житомирський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 08.11.2023 |
Оприлюднено | 10.11.2023 |
Номер документу | 114762562 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них зупинення реєстрації податкових накладних |
Адміністративне
Житомирський окружний адміністративний суд
Лавренчук Ольга Володимирівна
Адміністративне
Житомирський окружний адміністративний суд
Лавренчук Ольга Володимирівна
Адміністративне
Житомирський окружний адміністративний суд
Лавренчук Ольга Володимирівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні