Постанова
від 02.11.2023 по справі 280/1636/23
ТРЕТІЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ТРЕТІЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

і м е н е м У к р а ї н и

02 листопада 2023 року м. Дніпросправа № 280/1636/23(суддя Максименко Л.Я., м. Запоріжжя)

Третій апеляційний адміністративний суд

у складі колегії суддів: головуючого - судді Чередниченка В.Є. (доповідач),

суддів: Іванова С.М., Шальєвої В.А.,

за участю секретаря судового засідання Корсун Ю.В.

розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за апеляційною скаргою Головного управління ДПС у Запорізькій області на рішення Запорізького окружного адміністративного суду від 20 червня 2023 року у справі №280/1636/23 за позовом товариства з обмеженою відповідальністю «Автомобільний дім «СОЛЛІ-ПЛЮС» до Головного управління ДПС у Запорізькій області, Головного управління ДПС у Львівській області про визнання протиправною бездіяльності та зобов`язання вчинити певні дії,-

ВСТАНОВИВ:

Товариство з обмеженою відповідальністю «Автомобільний дім «СОЛЛІ-ПЛЮС» 17 березня 2023 року звернулося до суду з позовом до Головного управління ДПС у Запорізькій області (далі відповідач-1), Головного управління ДПС у Львівській області (далі відповідач-2), згідно з яким просить:

визнати протиправною бездіяльність Головного управління ДПС у Запорізької області щодо невжиття заходів для повернення надмірно сплаченої орендної плати з юридичних осіб (ККДБ 18010600) на рахунок податку на прибуток підприємств, який сплачують інші платники (ККДБ 11021000) в сумі 96 080,00 грн. та на рахунок податку на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, із доходів платника податку у вигляді заробітної плати (ККДБ 11010100) в сумі 213 331,02 грн.;

зобов`язати Головне управління ДПС у Запорізькій області підготувати висновок про повернення товариству з обмеженою відповідальністю «Автомобільний дім «СОЛЛІ-ПЛЮС» надмірно сплаченої орендної плати з юридичних осіб (ККДБ 18010600) на рахунок податку на прибуток підприємств, який сплачують інші платники (ККДБ 11021000) в сумі 96080,00грн. та на рахунок податку на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, із доходів платника податку у вигляді заробітної плати (ККДБ 11010100) в сумі 213 331,02 грн. та подати його для виконання відповідному органу, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів. Позов обґрунтовано тим, що 03.06.2021 року між TOB ««Автомобільний дім «СОЛЛІ-ПЛЮС» та TOB «Інтеравто Плюс» було укладено договір купівлі-продажу нерухомого майна (будівлі автомобільного центру), що знаходиться за адресою: м. Запоріжжя, вул. Амосова академіка, буд. 111, що розташоване на земельній ділянці площею 0.2696 гектарів з кадастровим номером 2310100000:01:014:0109, а тому у зв`язку із набуттям права власності на нерухоме майно, що розташоване на земельній ділянці, новим власником - TOB «Інтеравто Плюс», згідно із приписами ст. 31 Закону України «Про оренду землі», дія договору оренди земельної ділянки від 28.08.2017 року була припинена, як наслідок з червня 2021 року у позивача відпав обов`язок зі сплати земельного податку за зазначеним договором оренди. Зважаючи на те, що позивачем було помилково сплачено такий зомельний податок, позивач вважає, що ці кошти мають бути повернуті йому на підставі поданих ним заяв про повернення помилково та/або надмірну сплачених сум грошових зобов`язань.

Рішенням Запорізького окружного адміністративного суду від 20 червня 2023 року позов задоволено повністю.

Суд, визнав протиправною бездіяльність Головного управління ДПС у Львівській області щодо не розгляду у встановлений законом спосіб заяви товариства з обмеженою відповідальністю «Автомобільний дім «СОЛЛІ-ПЛЮС» про повернення надмірно сплаченої орендної плати з юридичних осіб (ККДБ 18010600) на рахунок податку на прибуток підприємств, який сплачують інші платники (ККДБ 11021000) в сумі 96080,00 грн. та на рахунок податку на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, із доходів платника податку у вигляді заробітної плати (ККДБ 11010100) в сумі 213331,02 грн.

Зобов`язав Головне управління ДПС у Запорізькій області підготувати висновок про повернення товариству з обмеженою «Автомобільний дім «СОЛЛІ-ПЛЮС» надмірно сплаченої орендної плати з юридичних осіб (ККДБ 18010600) на рахунок податку на прибуток підприємств, який сплачують інші платники (ККДБ 11021000) в сумі 96080,00 грн. та на рахунок податку на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, із доходів платника податку у вигляді заробітної плати (ККДБ 11010100) в сумі 213331,02 грн. та подати його для виконання відповідному органу, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів.

Рішення суду мотивовано тим, що враховуючи усталену практику Верховного Суду у зв`язку із набуттям права власності на нерухоме майно, що розташоване на орендованій землі, новим власником - TOB «Інтеравто Плюс», згідно із приписами ст. 31 Закону України «Про оренду землі», дія договору оренди земельної ділянки від 28.08.2017 для позивача була припинена. Також, суд першої інстанції зробив висновок про бездіяльність з боку відповідача-2 зважаючи на те, що ним не було прийнято відповідне рішення за результатом розгляду заяв позивача про повернення надмірно сплаченої орендної плати. Зобов`язуючи відповідача-1 підготувати висновок про повернення позивачу надмірно сплаченої орендної плати суд першої інстанції виходив з того, що наказом №260 від 19.04.2023 «Про внесення змін до Наказу №173 від 28.03.2022» знято повноваження з ГУ ДПС у Львівській області щодо здійснення адміністрування податків і зборів ГУ ДПС у Запорізькій області, та закріплено за ГУ ДПС у Запорізькій області.

Не погодившись з рішенням суду першої інстанції відповідач-1, зазначаючи про порушення судом першої інстанції норм матеріального права, неповного з`ясування судом обставин, що мають значення для справи, невідповідності висновків суду обставинам справи, оскаржив його в апеляційному порядку. Просить скасувати рішення суду першої інстанції та прийняти нову постанову, якою у задоволенні позову в частині позовних вимог заявлених до відповідача-1 відмовити.

Апеляційна скарга фактично обґрунтована тим, що у позивача не відпав обов`язок зі сплати податку з оренди земельної ділянки так як позивачем не було розірвано договір оренди зазначеної земельної ділянки площею 0.2696 гектарів з кадастровим номером 2310100000:01:014:0109 та не було зареєстровано право припинення користування земельною ділянкою та останню не було повернуто орендавцю. Також, відповідач-1 зазначає про те, що суд першої інстанції безпідставно зобов`язав його підготувати висновок про повернення позивачу надмірно сплаченої орендної плати зважаючи на те, що судом першої інстанції встановлено факт протиправної бездіяльності відповідача-2.

Заслухавши доповідь судді-доповідача, перевіривши законність та обґрунтованість рішення суду першої інстанції в межах доводів апеляційної скарги, обговоривши доводи апеляційної скарги, дослідивши матеріали справи, колегія суддів вважає, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню з наступних підстав.

Судом першої інстанції з`ясовано та знайшло підтвердження під час апеляційного розгляду справи, що 28.08.2017 між підприємством TOB «Автомобільний дім «СОЛЛІ-ПЛЮС» та Запорізькою міською радою укладений Договір оренди землі № 201701000100409, за умовами якого Орендодавець надає Орендарю в строкове платне користування земельну ділянку для розташування автомобільного центру, яка знаходиться: м. Запоріжжя, вул. Академіка Амосова 111. За умовами договору, строком до 26 березня 2036 року, підприємству позивача було надано в оренду земельну ділянку площею 0,2696 га з кадастровим номером 2310100000:01:014:0109. Орендна плата складала 507719,35грн. які є 4% від нормативної грошової оцінки (12692 983,68грн.) визначеної в цінах 2017 року (а.с.58-65).

14.02.2023 року товариство з обмеженою відповідальністю «Автомобільний дім «СОЛЛІ-ПЛЮС» звернулось до Головного управління Державної податкової служби в Запорізькій області із заявою про повернення помилково та/або надмірну сплачених сум грошових зобов`язань та пені (форма 302001) із заявами (реєстраційний номер документа: 9024632436; 9024570714) (а.с.42-43, 45-46).

Товариству з обмеженою відповідальністю «Автомобільний дім «СОЛЛІ-ПЛЮС» надійшов лист Головного управління ДПС у Львівській області від 02.03.2023 року, в якому, зокрема, зазначено, що заяви про повернення помилково надміру сплачених сум грошових зобов`язань та пені від 14.02.2023 № 9024632436 та від 14.02.2023 №9024570714 неможливо виконати через те, що за інформацією отриманою від Управління з питань земельних відносин Запорізької міської ради та від Державного реєстру речових прав на нерухоме майно відсутні відомості про розірвання договору оренди (а.с.145). Правомірність бездіяльності відповідачів щодо невжиття заходів для повернення надмірно сплаченої орендної плати на підставі заяв позивача від 14.02.2023 року є предметом спору переданого на вирішення суду.

Колегія суддів, проаналізувавши на підставі фактичних обставин справи застосування судом першої інстанції норм матеріального і процесуального права при ухвалені оскарженого рішення, виходить з наступного.

Частиною 2 ст.19 Конституції України передбачено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема, порядок проведення перевірок, права та обов`язки платників податків, адміністративний арешт майна, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства регулюються Податковим кодексом України (далі ПК України).

За підпунктами 14.1.72 і 14.1.73 пункту 14.1 статті 14 ПК України земельним податком визнається обов`язковий платіж, що справляється з власників земельних ділянок та земельних часток (паїв), а також постійних землекористувачів. Землекористувачами можуть бути юридичні та фізичні особи (резиденти і нерезиденти), яким відповідно до закону надані у користування земельні ділянки державної та комунальної власності, утому числі на умовах оренди.

Відповідно до підпунктів 269.1.1 і 269.1.2 пункту 269.1 статті 269 ПК України платниками земельного податку є власники земельних ділянок, земельних часток (паїв) та землекористувачі.

Згідно з підпунктом 270.1.1 пункту 270.1 статті 270 ПК України об`єктами оподаткування є земельні ділянки, які перебувають у власності або користуванні.

Згідно пункту 287.1 статті 287 ПК України власники землі та землекористувачі сплачують плату за землю з дня виникнення права власності або права користування земельною ділянкою.

Пунктом 287.6 статті 287 ПК України встановлено, що при переході права власності на будівлю, споруду (їх частину) податок за земельні ділянки, на яких розташовані такі будівлі, споруди (їх частини), з урахуванням прибудинкової території сплачується на загальних підставах з дати державної реєстрації права власності на таку земельну ділянку.

За пунктом 287.7 статті 287 ПК України у разі надання в оренду земельних ділянок (у межах населених пунктів), окремих будівель (споруд) або їх частин власниками та землекористувачами податок за площі, що надаються в оренду, обчислюється з дати укладення договору оренди земельної ділянки або з дати укладення договору оренди будівель (їх частин).

У частинах першій та другій статті 120 ЗК України встановлено, що у разі набуття права власності на жилий будинок, будівлю або споруду, що перебувають у власності, користуванні іншої особи, припиняється право власності, право користування земельною ділянкою, на якій розташовані ці об`єкти. До особи, яка набула право власності па жилий будинок, будівлю або споруду, розміщені на земельній ділянці, що перебуває у власності Іншої особи, переходить право власності на земельну ділянку або її частину, на якій вони розміщені, без зміни її цільового призначення. Якщо жилий будинок, будівля або споруда розміщені на земельній ділянці, що перебуває у користуванні, то в разі набуття права власності на ці об`єкти до набувача переходить право користування земельною ділянкою, на якій вони розміщені, на тих самих умовах і в тому ж обсязі, що були у попереднього землекористувача.

За статтями 125 і 126 ЗК України право власності на земельну ділянку, а також право постійного користування та право оренди земельної ділянки виникають з моменту державної реєстрації цих прав.

Однією з підстав припинення права користування земельною ділянкою є набуття іншою особою права власності на жилий будинок, будівлю або споруду, які розташовані на земельній ділянці (пункт «е» частини першої статті 141 ЗК України).

Частиною третьою статті 7 Закону України «Про оренду землі» визначено, що до особи, якій перейшло право власності на житловий будинок, будівлю або споруду, що розташовані на орендованій земельній ділянці, також переходить право оренди на цю земельну ділянку. Договором, який передбачає набуття права власності на житловий будинок, будівлю або споруду, припиняється договір оренди земельної ділянки в частині оренди попереднім орендарем земельної ділянки, на якій розташований такий житловий будинок, будівля або споруда.

Відповідно до абзацу восьмого частини першої статті 31 Закону України «Про оренду землі» договір оренди землі припиняється, зокрема, в разі набуття права власності на житловий будинок, будівлю або споруду, що розташовані на орендованій іншою особою земельній ділянці.

Тобто особа, яка набула право власності на це нерухоме майно, фактично стає орендарем земельної ділянки, на якій воно розміщене, у тому ж обсязі та на умовах, як і у попереднього власника. При цьому договір оренди цієї земельної ділянки щодо попереднього її користувача (попереднього власника нерухомого майна) припиняється відповідним договором, на підставі якого новим власником набуто право власності на розташоване на цій земельній ділянці майно .

Вказане підтверджується правовими позиціями ВС викладеними у постановах від 10.04.2018 у справі №915/672/17, від 17.04.2018 у справі №922/2883/17, від 30.05.2018 у справі №908/1990/17, від 05.06.2018 у справі №920/717/17, від 20.06.2018 у справі №913/661/17, від 27.06.2018 у справі №921/613/17-г/17, від 05.09.2018 у справі №904/9027/17, від 04.10.2018 у справі №904/326/18, від 04.06.2019 у справі №914/1925/18, від 26.11.2019 у справі №917/92/19.

Враховуючи зазначене, суд апеляційної інстанції погоджується з висновком суду першої інстанції про те, що у зв`язку із набуттям права власності на нерухоме майно, що розташоване на орендованій земельній ділянці, новим власником - TOB «Інтеравто Плюс», згідно із приписами ст. 31 Закону України «Про оренду землі», дія договору оренди земельної ділянки від 28.08.2017 року для позивача була припинена, як наслідок припинено і обов`язок з орендної сплати.

При цьому, як вбачається з матеріалів справи 11.10.2021 року позивач звертався до Запорізької міської ради з метою припинення права оренди земельної ділянки згідно з договором оренди №201701000100409 від 28.08.2017 року, у зв`язку зі зміню власника об`єкта нерухомості (договір купівлі-продажу нерухомого майна № 2387), який розташований на цій ділянці, проте це питання вирішено не було (а.с. 164).

Згідно із п.п. 14.1.115 ст. 14 ПК України, надміру сплачені грошові зобов`язання - це суми коштів, які на певну дату зараховані до відповідного бюджету понад нараховані суми грошових зобов`язань, граничний строк сплати яких настав на таку дату.

Відповідно до п.п. 17.1.10 п. 17.1 ст. 17 ПК України, платник податків має право на залік чи повернення надміру сплачених, а також надміру стягнутих сум податків та зборів, пені, штрафів у порядку, встановленому цим Кодексом.

Згідно зі ст. 43 ПК України, помилково та/або надміру сплачені суми грошового зобов`язання підлягають поверненню платнику відповідно до цієї статті та статті 301 Митного кодексу України, крім випадків наявності у такого платника податкового боргу.

У разі наявності у платника податків податкового боргу, повернення помилково та/або надміру сплаченої суми грошового зобов`язання на поточний рахунок такого платника податків в установі банку або шляхом повернення готівковими коштами за чеком, у разі відсутності у платника податків рахунку в банку, проводиться лише після повного погашення такого податкового боргу платником податків.

Обов`язковою умовою для здійснення повернення сум грошового зобов`язання є подання платником податків заяви про таке повернення, крім повернення надміру утриманих (сплачених) сум податку з доходів фізичних осіб, які розраховуються контролюючим органом на підставі поданої платником податків податкової декларації за звітний календарний рік шляхом проведення перерахунку за загальним річним оподатковуваним доходом платника податку) протягом 1095 днів від дня виникнення помилково та/або надміру сплаченої суми.

Платник податків подає заяву про повернення помилково та/або надміру сплачених грошових зобов`язань та пені у довільній формі, в якій зазначає напрям перерахування коштів: на поточний рахунок платника податків в установі банку: на погашення грошового зобов`язання та/або податкового боргу з інших платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, незалежно від виду бюджету; повернення у готівковій формі коштів за чеком у разі відсутності у платника податків рахунка в банку.

За наслідками подання відповідної заяви орган ДПС у визначені законом строки повинен або підготувати висновок про повернення такої суми, або надати письмову відмову у поверненні коштів з бюджету з пропозицією проведення звірення стану рахунків (у разі відсутності в інформаційних базах даних ДПС відомостей щодо розміру заявленої до повернення суми).

14.02.2023 позивач звернувся до податкового органу із заявою про повернення помилково та/або надмірну сплачених сум грошових зобов`язань та пені (форма 302001) із заявами (реєстраційний номер документа №9024632436 та №9024570714), що підтверджується самими заявами та квитанціями №2.

Згідно з наказом Державної податкової служби України від 19.09.2022 № 645 «Про внесення змін до наказу ДПС від 28.03.2022 № 173 «Про забезпечення безперебійної роботи територіальних органів ДПС» (далі наказ ДПС № 645), у зв`язку з введенням в Україні воєнного стану відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», від 14.03.2022 № 133/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» з метою забезпечення безперебійної роботи територіальних органів ДПС в умовах дії правового режиму воєнного стану та встановленого простою в роботі деяких територіальних органів ДПС, відповідно до пункту 1 положень про територіальні органи ДПС, затверджених наказом ДПС від 12.11.2020 № 643 «Про затвердження положень про територіальні органи ДПС» (зі змінами), були внесені зміни до наказу ДПС від 28.03.2022 № 173 «Про забезпечення безперебійної роботи територіальних органів ДПС». Ключовими змінами є закріплення повноважень за територіальними органами ДПС, які будуть виконувати повноваження територіальних органів, в роботі яких встановлено простій.

Так, згідно з наказом ДПС № 645, закріплено виконання повноважень, передбачених положеннями про головні управління ДПС в областях та м. Києві, ГУ ДПС у Житомирській області, ГУ ДПС у Донецькій області, ГУ ДПС у Запорізькій області, ГУ ДПС у Луганській області, ГУ ДПС у м. Києві, ГУ ДПС у Харківській області, ГУ ДПС у Сумській області, ГУ ДПС у Київській області, ГУ ДПС у Миколаївській області, ГУ ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі, ГУ ДПС у Чернігівській області, а саме повноважень, в частині адміністрування податків і зборів (зокрема, опрацювання заяв платників про повернення помилково та/або надміру сплачених грошових зобов`язань та пені за податками, зборами, платежами, які адмініструються структурним підрозділом) за Головним управлінням ДПС у Львівській області.

Тобто, як правильно зауважено судом першої інстанції, заяви позивача про повернення надміру сплачених коштів від 14.02.2023 року мали бути розглянуті саме ГУ ДПС у Львівській області.

В свою чергу, з матеріалів вбачається, що ГУ ДПС у Львівській області листом від 02.03.2023 року вих.№6004/6/13-01-04-08 повідомило, що товариство неправомірно зменшело грошове зобов`язання на суму 558491,28 грн, а тому заяви про повернення помилково та/або надмірну сплачених сум грошових зобов`язань та пені (форма 302001) із заявами (реєстраційний номер документа №9024632436 та №9024570714) виконати неможливо (а.с.145).

Наказом Міністерства фінансів України від 03.09.2013 №787 затверджено Порядок повернення коштів, помилково або надміру зарахованих до державного та місцевих бюджетів, який зареєстрований в Міністерстві юстиції України 25.09.2013 за №1650/24182 (далі - Порядок № 787).

Згідно з пунктами 3, 5 Порядку № 787 повернення помилково або надміру зарахованих до бюджету платежів у національній валюті здійснюється органами Державної казначейської служби України (далі - органи Казначейства) з відповідних бюджетних рахунків для зарахування надходжень (далі - рахунки за надходженнями), відкритих в органах Казначейства відповідно до законодавства, шляхом оформлення розрахункових документів.

Повернення помилково або надміру зарахованих до бюджету податків, зборів, пені, платежів та інших доходів бюджетів здійснюється за поданням органів, що контролюють справляння надходжень бюджету, а при поверненні судового збору (крім помилково зарахованого) - за ухвалою суду, яка набрала законної сили.

Пунктом 9 Порядку №787 визначено, що у випадках повернення платежів, що зараховані до місцевих бюджетів, а також платежів, що підлягають розподілу між державним та місцевими бюджетами, орган, який контролює справляння надходжень бюджету або який здійснює облік заборгованості в розрізі позичальників, передає подання на погодження відповідному місцевому фінансовому органу.

Відповідний місцевий фінансовий орган протягом двох робочих днів погоджує подання шляхом засвідчення підписом керівника місцевого фінансового органу, скріпленим гербовою печаткою, і не пізніше наступного робочого дня після погодження повертає його органу, який подав подання, для подальшої передачі до органів Казначейства відповідно до законодавства.

Відповідно до пункту 12 Порядку № 787 органи Казначейства здійснюють процедури із забезпечення виконання документів, зазначених у пунктах 5 - 8 цього розділу, в такому порядку:

1) за наявності поточних надходжень на відповідних рахунках за надходженнями орган Казначейства протягом п`яти робочих днів після дня отримання подання (заяви та подання) перераховує кошти на рахунок одержувача одноразово на загальну сум) або частковими сумами;

2) у разі недостатності або відсутності поточних надходжень на відповідних рахунках за надходженнями для здійснення повернення відповідний орган Казначейства не пізніше ніж через п`ять робочих днів після дня отримання подання (заяви та подання) надсилає звернення для підкріплення коштами цих рахунків: за платежами, що належать державному бюджету. - до Казначейства України.

Відповідно до п. 15 Порядку №787 повернення помилково або надміру зарахованих до бюджету податків, зборів, пені, платежів та інших доходів бюджету здійснюється з того бюджету, до якого такі кошти були зараховані. Якщо платіж, що повертається, був сплачений до загального (спеціального) фонду державного або місцевих бюджетів, але згідно з бюджетним законодавством не передбачений серед джерел надходжень бюджетів у поточному бюджетному році, то повернення здійснюється за рахунок податків та зборів, не віднесених до інших категорій (код класифікації доходів бюджету 19090000) або інших надходжень (код класифікації доходів бюджету 24060300) відповідного бюджету.

Зі змісту наведених норм, вбачається, що за результатами розгляду заяви про повернення помилково та/або надміру сплачених грошових зобов`язань контролюючим органом або надається висновок про повернення відповідних сум коштів з відповідного бюджету або приймається рішення про відмову у поверненні помилково та/або надміру сплачених грошових зобов`язань, у разі відсутності законодавчо визначених умов повернення помилково та/або надміру сплачених грошових зобов`язань.

Натомість, як правильно зробив висновок суд першої інстанції ГУ ДПС у Львівській області не прийнято жодного з визначених законом рішень за результатами розгляду заяв позивача, а саме, висновок про повернення відповідних сум коштів з відповідного бюджету або рішення про відмову у поверненні помилково та/або надміру сплачених грошових зобов`язань, у разі відсутності законодавчо визначених умов повернення помилково та/або надміру сплачених грошових зобов`язань, що свідчить про протиправну бездіяльність з боку відповідача-2.

Крім того, суд першої інстанції, при вирішенні спірних правовідносин, правильно врахував ту обставину, що на час розгляду справи судом першої інстанції органом компетентним з розгляду поданої позивачем заяви від 14.02.2023 року було визначено Головне управління ДПС у Запорізькій області.

На підставі зазначеного, суд апеляційної інстанції вважає, що суд першої інстанції під час розгляду цієї справи об`єктивно, повно та всебічно дослідив обставини, які мають суттєве значення для вирішення справи, дав їм правильну юридичну оцінку і ухвалив законне, обґрунтоване рішення без порушень норм матеріального та процесуального права, доводи апеляційної скарги висновків суду не спростовують, тому рішення суду першої інстанції у цій справі необхідно залишити без змін, а апеляційну скаргу без задоволення.

Керуючись: статтями 241-245, 250, пунктом 1 частини 1 статті 315, статтями 316, 321, 322, 327, 329 КАС України, Третій апеляційний адміністративний суд, -

ПОСТАНОВИВ:

Апеляційну скаргу Головного управління ДПС у Запорізькій області залишити без задоволення, а рішення Запорізького окружного адміністративного суду від 20 червня 2023 року у справі №280/1636/23 без змін.

Постанова суду набирає законної сили з дати її прийняття та може бути оскаржена протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення шляхом подання касаційної скарги безпосередньо до Верховного Суду за наявності підстав, передбачених частиною 5 статті 291, пунктом 2 частини 5 статті 328 Кодексу адміністративного судочинства України.

Вступну та резолютивну частини постанови проголошено 02 листопада 2023 року.

Повне судове рішення складено 08 листопада 2023 року.

Головуючий - суддяВ.Є. Чередниченко

суддяС.М. Іванов

суддяВ.А. Шальєва

СудТретій апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення02.11.2023
Оприлюднено10.11.2023
Номер документу114767824
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо

Судовий реєстр по справі —280/1636/23

Ухвала від 26.04.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Васильєва І.А.

Постанова від 29.02.2024

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Дурасова Ю.В.

Постанова від 29.02.2024

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Дурасова Ю.В.

Ухвала від 28.02.2024

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Дурасова Ю.В.

Ухвала від 28.02.2024

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Дурасова Ю.В.

Ухвала від 09.02.2024

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Дурасова Ю.В.

Ухвала від 05.02.2024

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Дурасова Ю.В.

Ухвала від 30.01.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Ханова Р.Ф.

Постанова від 18.01.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Ханова Р.Ф.

Ухвала від 17.01.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Ханова Р.Ф.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні