Віньковецький районний суд Хмельницької області
Справа № 670/570/23
Провадження № 2/670/220/23
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
06 листопада 2023 року смт. Віньківці
Віньковецький районний суд Хмельницької області в складі:
головуючого судді Мамаєва В.А.
за участю секретаря судового засідання Кушнір О.В.
прокурора Скрипник С.В.
розглянувши у відкритому судовому засіданні цивільну справу за позовом прокурора в інтересах держави в особі Головного управління Держгеокадастру у Хмельницькій області до ОСОБА_1 , ОСОБА_2 ,третя особа - товариство з обмеженою відповідальністю «Агрофірма Прогрес-В» про конфіскацію земельних ділянок
В С Т А Н О В И В:
Прокурор звернувся до суду з позовом до ОСОБА_1 , ОСОБА_2 ,третя особа - товариство з обмеженою відповідальністю «Агрофірма Прогрес-В» про конфіскацію земельних ділянок, мотивуючи свої позовні вимоги наступним. В обґрунтування позову прокурор послався на те, що згідно свідоцтва про спадщину за заповітом посвідченого державним нотаріусом Макаровою Н.В. Віньковецької державної нотаріальної контори Хмельницької області від 25.10.2002 року зареєстрованого за № 2472, спадкоємці ОСОБА_2 та ОСОБА_1 в порядку спадкування набули право власності на земельну частку (пай) землі, яка перебуває у власності селянської спілки «ЗАСЛАВ`Я» в смт. Віньківці Віньковецького району Хмельницької області, розміром земельної ділянки частки (паю) 2,66 в умовних кадастрових гектарах без визначення межі цієї частки (паю) в натурі. Рішеннями Віньковецької селищної ради від 23.06.2021 за № 3-13ЗП-8/2021, № 2-13ЗП-8/2021 ОСОБА_2 та ОСОБА_1 передано у власність по 1\2 частки земельної ділянки площею 0,7546 га за кадастровим номером 6820655100:06:002:0598 та 1\2 частки земельної ділянки площею 1,8041 га за кадастровим номером 6820655100:06:002:0236, яка знаходиться на території Віньковецької селищної ради, Віньковецького району (на даний час Хмельницького району) Хмельницької області. В подальшому, земельні ділянки за кадастровими номерами 6820655100:06:002:0598, 6820655100:06:002:0236 ОСОБА_2 та ОСОБА_1 , передали у оренду ТОВ «Агрофірма Прогрес В» на підставі договорів оренди землі від 10.12.2021 за № FFF050966, № FFF051020. Прокурор у позові посилається на те, що перебування у приватній власності відповідачів, які є громадянами російської федерації, зазначених земельних ділянок суперечить вимогам ст. ст. 13, 14, 41 Конституції України, ст. ст. 80, 81, 145 Земельного кодексу України у зв`язку з тим, що землі сільськогосподарського призначення, прийняті у спадщину іноземцями, а також особами без громадянства, протягом року підлягають відчуженню. У разі невиконання цієї вимоги настають наслідки, передбачені ч. ч. 2, 4 ст.145 Земельного кодексу України, а саме, така ділянка підлягає конфіскації за рішенням суду. Порушення інтересів держави полягає в тому, що відповідачі порушили визначену законодавством процедуру використання земельних ділянок сільськогосподарського призначення та, як іноземні громадяни, не вжили заходів для їх відчуження, в зв`язку з чим на теперішній час є власниками спірних земельних ділянок на території України. Наразі продовольча безпека України потребує величезної уваги, що тягне за собою невідкладне вжиття вичерпних заходів щодо повернення земельних ділянок у власність держави та їх подальше використання з метою забезпечення потреб у першу чергу громадян України. Прокурор просить:
-конфіскувати увласність державив особіГоловного управлінняДержгеокадастру уХмельницькій області1/2частки земельноїділянки у ОСОБА_2 та1/2частки земельноїділянки ОСОБА_1 кадастровий номер із цільовим призначенням для ведення товарного сільськогосподарського виробництва із кадастровим номером 6820655100:06:002:0236 площею 1,8041 га, яка знаходиться на території Віньковецької селищної ради Хмельницької області;
-конфіскувати увласність державив особіГоловного управлінняДержгеокадастру уХмельницькій області1/2частки земельноїділянки у ОСОБА_2 та1/2частки земельноїділянки ОСОБА_1 кадастровий номер із цільовим призначенням для ведення товарного сільськогосподарського виробництва із кадастровим номером 6820655100:06:002:0598 площею 0,7546 га, яка знаходиться на території Віньковецької селищної ради Хмельницької області
- стягнути з відповідачів судові витрати.
Ухвалою від 04.09.2023 року забезпечено позов шляхом накладення арешту на земельні ділянки, що належать ОСОБА_1 та ОСОБА_2 .
Ухвалою від 04.09.2023 року у справі відкрите провадження та призначене підготовче судове засідання.
Ухвалою суду від 02.10.2023 року підготовче провадження закрите, а справа призначена до розгляду по суті.
В судовому засіданні прокурор Скрипник С.В. позовні вимоги підтримала в повному обсязі, просить позов задовольнити з підстав, викладених в позові.
Представник Головного управління Держгеокадастру у Хмельницькій області в судове засідання не з`явився, попередньо до суду направлено пояснення про підтримання позовних вимог прокурора, у якому викладено клопотання про розгляд справи без участі представника.
Відповідачі ОСОБА_1 та ОСОБА_2 усудовезасідання повторно не з`явилися, хоча були належним чином повідомлені про день, час та місце судового засідання, що підтверджується оголошенням на офіційному веб-сайті судової влади України.
Представник третьої особи товариства з обмеженою відповідальністю «Агрофірма Прогрес-В» у судове засідання не з`явився, хоча був належним чином повідомлений про день, час та місце судового засідання, що підтверджується рекомендованим повідомленням про вручення поштового відправлення.
Судом встановлено,щона підставі свідоцтва про право на спадщину за заповітом № 2472, виданого 25.10.2002 року державним нотаріусом Віньковецької державної нотаріальної контори Хмельницької області, ОСОБА_2 , проживаючий росія АДРЕСА_1 та ОСОБА_1 , проживаючий росія АДРЕСА_2 в рівних частках кожен успадкували після смерті ОСОБА_3 права на земельну частку (пай) у землі, яка перебуває у власності селянської спілки «Заслав`я» в смт. Віньківці Віньковецького району Хмельницької області, розміром земельної частки (паю) 2,66 в умовних кадастрових гектарах без визначення меж цієї частки (паю) в натурі (на місцевості).
Згідно з рішенням Віньковецької селищної ради Хмельницької області «Про затвердження технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості) для ведення товарного сільськогосподарського виробництва, що розташовані за межами населених пунктів на території Віньковецької селищної ради Хмельницької області гр. ОСОБА_2 , ОСОБА_1 » від 23.06.2021 року № 3-13ЗП-8/2021 ОСОБА_2 та ОСОБА_1 передано у власність земельну ділянку площею 0,7546 га з кадастровим номером 6820655100:06:002:0598.
Згідно інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна щодо об`єкта нерухомого майна № 344617473 від 30.08.2023 року - земельної ділянки з кадастровим номером 6820655100:06:002:0598 площею 0,7546 га, для ведення товарного сільськогосподарського виробництва, яка знаходиться на території Віньковецької селищної ради Віньковецького району Хмельницької області, 21.07.2021 року зареєстровано право спільної сумісної власності за ОСОБА_1 (країна громадянства російська федерація) та ОСОБА_2 (країна громадянства російська федерація), підстава державної реєстрації рішення органу місцевого самоврядування № 3-13ЗП-8/2021 від 23.06.2021 року. Право оренди зареєстровано за товариством з обмеженою відповідальністю «Агрофірма Прогрес-В» 31.01.2022 року.
Згідно з рішенням Віньковецької селищної ради Хмельницької області «Про затвердження технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості) для ведення товарного сільськогосподарського виробництва, що розташовані за межами населених пунктів на території Віньковецької селищної ради Хмельницької області гр. ОСОБА_2 , ОСОБА_1 » від 23.06.2021 року № 2-13ЗП-8/2021 ОСОБА_2 та ОСОБА_1 передано у власність земельну ділянку площею 1,8041 га з кадастровим номером 6820655100:06:002:0236.
Згідно інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна щодо об`єкта нерухомого майна № 344615125 від 30.08.2023 року - земельної ділянки з кадастровим номером 6820655100:06:002:0236 площею 1,8041 га, для ведення товарного сільськогосподарського виробництва, яка знаходиться на території Віньковецької селищної ради Віньковецького району Хмельницької області, 21.07.2021 року зареєстровано право спільної сумісної власності за ОСОБА_1 (країна громадянства російська федерація) та ОСОБА_2 (країна громадянства російська федерація), підстава державної реєстрації рішення органу місцевого самоврядування № 2-13ЗП-8/2021 від 23.06.2021 року. Право оренди зареєстровано за товариством з обмеженою відповідальністю «Агрофірма Прогрес-В» 31.01.2022 року.
Відповідно до п.1 ч.1 ст. 2 закону України «Про державну реєстрацію прав на нерухоме майно та їх обтяжень» державна реєстрація речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень (далі - державна реєстрація прав) - офіційне визнання і підтвердження державою фактів набуття, зміни або припинення речових прав на нерухоме майно, обтяжень таких прав шляхом внесення відповідних відомостей до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно. Таким чином, у разі внесення до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно відомостей про спільну сумісну власність на земельні ділянки з кадастровими номерами 6820655100:06:002:0598 та 6820655100:06:002:0236, то це є офіційне визнання і підтвердження державою факту набуття ОСОБА_1 та ОСОБА_2 саме права спільної сумісної власності на ці земельні ділянки, а не права спільної часткової власності.
Згідно додатку59до ПостановиКМУ №1051від 17.10.2012 року«Про затвердженняПорядку веденняДержавного земельногокадастру» Класифікатор видів цільового призначення земельних ділянок, видів функціонального призначення територій та співвідношення між ними, а також правила їх застосування: за цільовим призначенням до категорії земель сільськогосподарського призначення відноситься землі для ведення товарного сільськогосподарського виробництва (код згідно з КВЦПЗ 01.01).
Отже, на час успадкування права на земельну частку (пай) та державної реєстрації права власності на земельні ділянки з кадастровими номерами 6820655100:06:002:0236 та 6820655100:06:002:0598 з цільовим призначенням для ведення товарного сільськогосподарського виробництва відповідачі ОСОБА_2 та ОСОБА_1 були громадянами російської федерації, що підтверджується інформацією з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна щодо об`єкта нерухомого майна № 344615125 від 30.08.2023 року та № 344617473 від 30.08.2023 року, паспортом ОСОБА_1 № 3200826205 від 15.06.2001 року, паспортом ОСОБА_2 № 3297074122 від 10.02.1999 року, довіреністю від 04.03.2021 року.
Статті 13, 14 Конституції України визначають, що земля є об`єктом права власності Українського народу, від імені якого права власника здійснюють органи державної влади та органи місцевого самоврядування в межах, визначених цією Конституцією. Земля є основним національним багатством, що знаходиться під особливою охороною держави.
Особливості правових підстав набуття та припинення права власності на об`єкти нерухомого майна іноземцями встановлені нормами розділу V Закону України «Про міжнародне приватне право», положеннями Цивільного кодексу України, Земельного кодексу України.
Відповідно до ч.1 ст. 38 закону України «Про міжнародне приватне право» право власності та інші речові права на нерухоме та рухоме майно визначаються правом держави, у якій це майно знаходиться, якщо інше не передбачено законом.
Згідно з ч. 1 ст. 39 закону України «Про міжнародне приватне право» виникнення та припинення права власності та інших речових прав визначається правом держави, у якій відповідне майно перебувало в момент, коли мала місце дія або інша обставина, яка стала підставою для виникнення або припинення права власності та інших речових прав, якщо інше не передбачено законом або міжнародним договором України.
Таким чином, враховуючи, що спірні земельні ділянки, які належать до нерухомого майна, знаходяться на території України, на них поширюється дія законодавства України.
Згідно зі ст. 19 Земельного кодексу України землі сільськогосподарського призначення віднесено до категорії особливо цінних.
Відповідно до ч. 5 ст. 22 ЗК України визначено, що землі сільськогосподарського призначення не можуть передаватись у власність іноземцям, особам без громадянства, іноземним юридичним особам та іноземним державам.
Частинами 3 та 4 ст. 81 ЗК України визначено, що іноземці та особи без громадянства можуть набувати права власності на земельні ділянки відповідно до частини другої цієї статті у разі прийняття спадщини. Землі сільськогосподарського призначення, прийняті у спадщину іноземцями, а також особами без громадянства, протягом року підлягають відчуженню.
В силу вимог ст. 125 ЗК України право власності на земельну ділянку виникає з моменту державної реєстрації таких прав.
Відповідно до п. «е» ч. 1 ст. 140 ЗК України однією з підстав примусового припинення права власності на земельну ділянку є не відчуження земельної ділянки іноземними особами та особами без громадянства у встановлений строк у випадках, визначених цим Кодексом.
Згідно п. «в» ч. 1 ст. 143 ЗК України примусове припинення прав на земельну ділянку здійснюється у судовому порядку у разі конфіскації земельної ділянки.
Якщо до особи переходить право власності на земельну ділянку, яка за цим Кодексом не може набуватися нею у власність, ця ділянка підлягає відчуженню її власником протягом року з моменту переходу такого права. У разі, якщо відповідно до закону власник земельної ділянки зобов`язаний відчужити її протягом певного строку і земельна ділянка не була відчужена ним протягом такого строку, така ділянка підлягає конфіскації за рішенням суду ( ч. ч. 1, 2 ст. 145 ЗК України).
Пунктом 10 ч.1 ст. 346 ЦК України визначено конфіскацію як одну з підстав припинення права власності.
Згідно ст. 356 ЦК України до особи може бути застосовано позбавлення права власності на майно за рішенням суду як санкція за вчинення правопорушення (конфіскація) у випадках, встановлених законом.
Конфісковане майно переходить у власність держави безоплатно, крім випадків, визначених законом. Обсяг та порядок конфіскації майна встановлюються законом.
Частиною 5 ст. 41 Конституції України визначено, що конфіскація майна може бути застосована виключно за рішенням суду у випадках, обсязі та порядку, встановлених законом.
Відповідно до ст. 148 ЗК України земельна ділянка може бути конфіскована виключно за рішенням суду у випадках, обсязі та порядку, встановлених законом.
Відповідно доч.2ст.19Конституції Україниоргани державноївлади таоргани місцевогосамоврядування,їх посадовіособи зобов`язанідіяти лишена підставі,в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Згідно із частиною 1 «Положення про Державну службу України з питань геодезії, картографії та кадастру», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14.01.2015 №15 Державна служба України з питань геодезії, картографії та кадастру (Держгеокадастр) є центральним органом виконавчої влади який реалізує державну політику у сфері державного нагляду (контролю) зокрема, в агропромисловому комплексі в частині дотримання вимог земельного законодавства, використання та охорони земель усіх категорій і форм власності, родючості ґрунтів.
Таким чином, враховуючи зазначені положення законодавства саме Головне управління Держгеокадастру у Хмельницькій області є уповноваженим органом щодо здійснення державного нагляду (контролю) в частині дотримання вимог земельного законодавства, використання та охорони земель усіх категорій і форм власності та в даному випадку, з урахуванням ч. ч. 2, 4 ст. 145 Земельного кодексу України, звернення до суду із позовом про конфіскацію земельної ділянки.
Так, статтею 131-1 Конституції України на прокуратуру покладено функцію представництва інтересів держави в суді у виключних випадках і в порядку, що визначені законом.
Відповідно до ч. 3 ст. 23 закону України «Про прокуратуру» прокурор здійснює представництво в суді законних інтересів держави у разі порушення або загрози порушення інтересів держави, якщо захист цих інтересів не здійснює або неналежним чином здійснює орган державної влади, орган місцевого самоврядування чи інший суб`єкт владних повноважень, до компетенції якого віднесені відповідні повноваження, а також у разі відсутності такого органу.
Наявність підстав для представництва має бути обґрунтована прокурором у суді. Прокурор здійснює представництво інтересів громадянина або держави в суді виключно після підтвердження судом підстав для представництва. Виключними випадками, за яких прокурор може здійснювати представництво інтересів держави в суді, є порушення або загроза порушення інтересів держави.
Відповідний висновок викладений у постанові Великої Палати Верховного Суду від 26.05.2020 у справі № 912/2385/18. За п. 76-77 зазначеної постанови Великої Палати Верховного Суду прокурор, звертаючись до суду з позовом, має обґрунтувати та довести підстави для представництва, однією з яких є бездіяльність компетентного органу. Бездіяльність компетентного органу (нездійснення захисту інтересів держави) означає, що компетентний орган знав або повинен був знати про порушення інтересів держави, мав повноваження для захисту, але не звертався до суду з відповідним позовом у розумний строк.
Відомостей про відчуження відповідачами спірних земельних ділянок для ведення товарного сільськогосподарського виробництва із кадастровими номерами 6820655100:06:002:0236 та 6820655100:06:002:0598 Інформація з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна щодо об`єкта нерухомого майна не містить.
Враховуючи, що ОСОБА_2 та ОСОБА_1 , будучи громадянами російської федерації, упродовж року після прийняття спадщини і державної реєстрації права власності на земельні ділянки для ведення товарного сільськогосподарськоговиробництва (з 21.07.2021 року по даний час) не відчужили їх, суд вважає, що наявні достатні підстави для конфіскації спірних земельних ділянок у власність держави.
З огляду на характер спірних правовідносин, не вбачається невідповідності заходу втручання держави в право власності відповідачів критеріям правомірного втручання в право особи на мирне володіння майном, так і порушення принципу пропорційності, котрі сформовані у сталій практиці ЄСПЛ.
Обраний спосіб захисту порушеного права власності на земельні ділянки, які відповідачі незаконно використовують, є ефективним та належним способом захисту порушених прав держави в особі Головного управління Держгеокадастру у Хмельницькій області, як уповноваженого органу на здійснення функцій держави щодо конфіскації у власність держави земельних ділянок сільськогосподарського призначення, які незаконно використовуються іноземними громадянами, оскільки зазначений спосіб захисту чітко визначений ч. 2 ст. 145 Земельного кодексу України.
Таким чином, особу може бути позбавлено її власності лише в інтересах суспільства, на умовах, передбачених законом і загальним принципами міжнародного права, а при вирішенні питання про можливість позбавлення особи власності має бути дотримано справедливої рівноваги між інтересами суспільства та правами власника.
Враховуючи вищенаведене, суд вважає позов прокурора обґрунтованим та таким, що підлягає задоволенню відповідно до вимог ч. 4 ст. 81, п. «е» ч. 1 ст. 140, ч. 2 ст. 145, п. «в» ч. 1 ст. 143, ст. 148 ЗК України, п. 10 ч. 1 ст. 346, ст. 356 ЦК, ч. 5 ст. 41 Конституції України.
Частиною 1 статті 133 ЦПК України визначено, що судові витрати складаються з судового збору та витрат, пов`язаних з розглядом справи.
Згідно з ч.1 ст.141 ЦПК України судовий збір покладається на сторони пропорційно розміру задоволених позовних вимог.
При зверненнідо судуз позовомта ззаявою прозабезпечення позовупозивачем сплачено5368грн.(відповіднодо платіжноїінструкції №1802від 22.08.2023року)та 1342грн.(відповіднодо платіжноїінструкції №1801від 22.08.2023року)судового збору,а всього6710 грн., які відповідно до ч. 1 ст. 141 ЦПК України, підлягають солідарному стягненню з відповідачів на користь Хмельницької обласної прокуратури.
Щодо заходів забезпечення позову, вжитих згідно ухвали Віньковецького районного суду від 04.09.2023 року у даній справі, суд зазначає, що відповідно до ч. ч. 7, 8ст. 158 ЦПК Україниу разі ухвалення судом рішення про задоволення позову заходи забезпечення позову продовжують діяти протягом дев`яноста днів з дня набрання вказаним рішенням законної сили або можуть бути скасовані за вмотивованим клопотанням учасника справи.
Враховуючи, що учасниками справи не заявлено вмотивованого клопотання про скасування арешту земельних ділянок та заборони ОСОБА_2 та ОСОБА_1 вчиняти певні дії стосовно спірних земельних ділянок, то такі заходи забезпечення позову продовжують діяти відповідно до положеньст. 158 ЦПК України.
На підставі наведеного, керуючись ст.ст. 4, 5, 10, 12, 81, 259, 263, 265, 268, 273, 352, 354-355 ЦПК України, ст. 3, 14, 41 Конституції України, ст.ст. 346, 356 ЦК України, ст. 19, 22, 81, 125, 140, 143 ЗК України, суд,
УХВАЛИВ:
Позовну заяву прокурора в інтересах держави в особі Головного управління Держгеокадастру у Хмельницькій області до ОСОБА_1 , ОСОБА_2 , третя особа - товариство з обмеженою відповідальністю «Агрофірма Прогрес-В»про конфіскацію земельних ділянок задовольнити.
Конфіскувати у власність держави в особі Головного управління Держгеокадастру у Хмельницькій області земельну ділянку кадастровий номер 6820655100:06:002:0236 площею 1,8041 га із цільовим призначенням для ведення товарного сільськогосподарського виробництва, яка знаходиться на території Віньковецької селищної ради Хмельницького району Хмельницької області, та належить на праві спільної сумісної власності ОСОБА_1 та ОСОБА_2 .
Конфіскувати у власність держави в особі Головного управління Держгеокадастру у Хмельницькій області земельну ділянку кадастровий номер 6820655100:06:002:0598 площею 0,7546 га із цільовим призначенням для ведення товарного сільськогосподарського виробництва, яка знаходиться на території Віньковецької селищної ради Хмельницького району Хмельницької області, та належить на праві спільної сумісної власності ОСОБА_1 та ОСОБА_2 .
Стягнути солідарно з ОСОБА_1 та ОСОБА_2 на користь Хмельницької обласної прокуратури (ідентифікаційний код юридичної особи 02911102, Держказначейська служба України, м. Київ, МФО 820172, р/р НОМЕР_1 ) судовий збір у сумі 6710 (шість тисяч сімсот десять) грн.
Повне найменування учасників справи:
Позивач - Головне управління Держгеокадастру у Хмельницькій області, ідентифікаційний код юридичної особи 39767479, адреса місцезнаходження: вул. Інститутська, 4/1, м. Хмельницький.
Відповідач - ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , місце проживання: АДРЕСА_3 , російська федерація.
Відповідач - ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , місце проживання: АДРЕСА_2 , російська федерація.
Третя особа - товариство з обмеженою відповідальністю «Агрофірма Прогрес-В», ідентифікаційний код юридичної особи 35714140, адреса місцезнаходження: вул. Центральна, 15, с. Слобідка-Охрімовецька, Хмельницький район, Хмельницька область.
Апеляційна скарга на рішення суду може бути подана протягом тридцяти днів з дня його складання безпосередньо до Хмельницького апеляційного суду. Якщо всудовому засіданнібуло оголошенолише вступнута резолютивнучастини судовогорішення,зазначений строкобчислюється здня складенняповного судовогорішення. Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Повне рішення суду виготовлене 08.11.2023 року.
Суддя В.А. Мамаєв
Суд | Віньковецький районний суд Хмельницької області |
Дата ухвалення рішення | 08.11.2023 |
Оприлюднено | 10.11.2023 |
Номер документу | 114774190 |
Судочинство | Цивільне |
Категорія | Справи позовного провадження Справи у спорах, що виникають із земельних відносин, з них: |
Цивільне
Віньковецький районний суд Хмельницької області
Мамаєв В. А.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні