Ухвала
від 09.11.2023 по справі 760/24241/23
СОЛОМ'ЯНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА КИЄВА

Справа №760/24241/23

1-кс/760/10045/23

У Х В А Л А

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

09 листопада 2023 року cлідчий суддя Солом`янського районного суду м. Києва ОСОБА_1 , за участі секретаря судового засідання ОСОБА_2 , розглянувши у закритому судовому клопотання старшого дізнавача відділу дізнання Солом`янського УП ГУНП у м. Києві ОСОБА_3 погоджене прокурором Солом`янської окружної прокуратури м.Києва ОСОБА_4 , у кримінальному провадженні №12021105090003913 від 13.11.2021 року, за ознаками кримінального проступку передбаченого ст. 356 КК України про тимчасовий доступ до речей і документів,-

ВСТАНОВИВ:

У провадженні відділу дізнання Солом`янського УП ГУНП у м. Києві знаходиться кримінальне провадження № 12021105090003913 від 07.04.2023, за ознаками кримінального проступку, передбаченого ст. 356 КК України.

Досудовим розслідуванням встановлено, що керівництвом КП МА « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (Жуляни), при перевірці стану приаеродромної території аеродрому « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (Жуляни) постійно діючою комісією з погодження будівництва в листопаді 2021 виявлено будівництво, що ведуться без погодження у встановленому законом порядку за адресою: АДРЕСА_1 , земельна ділянка за кадастровим номером 8000000000:72:536:0100 у Солом`янському районі.

За результатами перевірки комісія встановила, що за будівельною адресою: АДРЕСА_1 , земельна ділянка за кадастровим номером 8000000000:72:536:0100 , між вулицею Нова і територією КП МА « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (Жуляни), в районі вогнів підходу з МКпос79° ведеться інтенсивне будівництво, яке непогоджене з органами цивільної авіації у порядку встановленому законами України. Земельна ділянка огороджена дерев`яним парканом, інформаційні щити відсутні. Інформація про забудовника та наміри будівництва не встановлена.

Місце будівництва знаходиться у смугах повітряних підходів до аеродрому «Київ (Жуляни) на відстані 779 м від торця ЗПІС та потрапляє в зону злету, зону заходження на посадку, поверхню захисту від перешкод системи РАР 3 МКпос790 та в площину вогнів наближення, в яких існують жорсткі вимоги до розміщення та висоти об`єктів.

За результатом проведеного огляду місця подій 12.11.2021 встановлено, огороджену земельну ділянку із одноповерховим об`єктом незавершеного будівництва.

За інформацією з єдиного реєстру нерухомого майна земельна ділянка з кадастровим номером 8000000000:72:536:0100 за адресою:

АДРЕСА_1 , на підставі договору купівлі-продажу, серія та номер: 755, виданого 25.05.2023 приватним нотаріусом ОСОБА_5 належить ОСОБА_6 (РНОКПП НОМЕР_1 ).

Реєстраційна дія 29.01.2014, рішення про державну реєстрацію прав та їх обтяжень договір купівлі-продажу, серія та номер: 89, виданий 29.01.2014, видавник: ОСОБА_7 , приватний нотаріус Київського міського нотаріального округу.

Крім того, встановлено, що фізичними особами ОСОБА_8 та ОСОБА_9 з електронної пошти ІНФОРМАЦІЯ_2 до КП МА « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ( ОСОБА_10 ) направлялися запити про надання висновку щодо погодження місця розташування та висоти об`єкту: «Приватний будинок» за адресою АДРЕСА_1 , на приватній земельній ділянці для будівництва житлового будинку та господарських споруд з кадастровим номером 8000000000:72:536:0100 абсолютними відмітками 3 найвищих точок об`єкта 177,00 м та крану 181,00 м в БСВ.

При розгляді документів представниками КП МА « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ( ОСОБА_10 ) встановлено, що місце розташування даного будівництва, яке ведеться в районі вогнів, співпадає в місцем розташування, яке зазначене в запиті приватних осіб ОСОБА_11 та ОСОБА_12 .

Документи подані не в повному обсязі, попередні розрахунки показують, що будівництво об`єкта з зазначеними у запиті абсолютними відмітками будівлі 177,00 м та крану 181,00 м в БСВ буде перешкодою на приаеродромній території аеродрому « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (Жуляни) та даний об`єкт буде суттєво впливає на безпеку польотів згідно з першою групою критеріїв оцінки.

В подальшому КП МА « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ( ОСОБА_10 ) направлено лист КП МА « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ( ОСОБА_10 ) з вимогою терміново призупинити здійснення будь-яких робіт пов`язаних з будівництвом на земельній ділянці до отримання погодження будівництва у встановленому законами України порядку.

Відповідно до інформації ІНФОРМАЦІЯ_3 від 12.12.2021 Департамент не видавав, не реєстрував документів, що дають право на будівництво.

Відповідно до частини другої статі 69 Повітряного Кодексу України на приаеродромній території запроваджується особливий порядок здійснення діяльності, яка може вплинути на безпеку авіації та створити перешкоди для роботи наземних засобів зв`язку, навігації та спостереження. До такої діяльності, зокрема, належить будівництво.

Згідно з частиною третьою статті 69 Повітряного Кодексу України визначення умов забудови, використання землі і споруд та здійснення діяльності, зазначеної в частині другій цієї статті, на приаеродромній території здійснюється органами місцевого самоврядування згідно із законом за погодженням з експлуатантом аеродрому та уповноваженим органом з питань цивільної авіації.

В зонах особливого контролю (в смугах повітряних підходів) та в межах зони в радіусі 15 км від контрольної точки аеродрому підлягають погодженню всі об`єкти незалежно від їх висоти. Поза межами поверхонь обмеження висоти забудови (на відстані більше 15 км в радіусі 50 км від КТА) підлягають погодженню об`єкти висотою 45 м і більше стосовно висоти аеродрому (223,90 м і більше в Балтійській системі висот).

Ha відстані до 15 км від меж аеродрому забороняється відкрите складування харчових відходів, розміщення звалищ, спорудження або розбудова споруд, які сприяють масовому скупчению птахів і можуть створити загрозу для повітряного руху.

Особи, яким належать або в користуванні яких перебувають постійні та тимчасові висотні споруди, зобов`язані з метою дотримання безпеки польотів повітряних суден розмістити на таких спорудах за власний рахунок нічні та денні маркувальні знаки відповідно до авіаційних правил України та забезпечити утримання зазначених знаків у придатному для експлуатації.

Порядок погодження місця розташування та висоти приаеродромних територіях та об`єктів, діяльність яких може вплинути на безпеку польотів літаків і роботу радіотехнічних приладів цивільної авіації, затверджено наказом Міністерства інфраструктури України № 721 від 30.11.2012 року, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 24 грудня 2012 року за

№ 2147/22459.

Як наслідок, можна дійти висновку, про те що здійснюється будівництво всупереч вимогам Земельного кодексу України, Повітряного кодексу України, Закону України «Про землеустрій», «Про Державний земельний кадастр» здійснюється на земельній ділянці особливого контролю без належного дозволу.

Разом зцим,виникла необхідністьв отриманнідоступу дозавірених належнимчином копійдокументів,а саме:реєстраційних дій щодо об`єкту нерухомого майна № 280868480000, а саме земельної ділянки 8000000000:72:536:0100 які перебувають у володінні приватного нотаріусу ОСОБА_5 .

Слідчий в судове засідання не з`явився, подав до суду заяву в якій зазначає, що подане клопотання підтримує, з підстав зазначених у клопотанні та просить його задовольнити, провівши судове засідання у його відсутності.

Суд визнав за можливе провести розгляд даного клопотання у відсутність слідчого/прокурора та без виклику особи, у володінні якої знаходяться документи, оскільки було доведено наявність достатніх підстав вважати, що існує реальна загроза зміни або знищення речей чи документів.

Згідно з ч.4ст.107 КПК Українифіксація під час розгляду клопотання слідчим суддею за допомогою технічних заходів не здійснювалась.

Дослідивши матеріали клопотання слідчий суддя вважає, що клопотання слідчого підлягає задоволенню з наступних підстав.

Згідно з ч. 1 ст. 131 КПК України заходи забезпечення кримінального провадження застосовується з метою досягнення дієвості цього провадження.

Пунктом 5 ч. 2 ст. 131 КПК України передбачений такий вид заходів забезпечення кримінального провадження як тимчасовий доступ до речей і документів.

Відповідно до ч. 3 ст. 132 КПК України застосування заходів забезпечення кримінального провадження не допускається, якщо слідчий, прокурор не доведе, що: 1) існує обґрунтована підозра щодо вчинення кримінального правопорушення такого ступеня тяжкості, що може бути підставою для застосування заходів забезпечення кримінального провадження; 2) потреби досудового розслідування виправдовують такий ступінь втручання у права і свободи особи, про який ідеться в клопотанні слідчого, прокурора; 3) може бути виконане завдання, для виконання, якого слідчий прокурор звертається із клопотанням.

Частиною 4 ст. 132 КПК України передбачено, що для оцінки потреб досудового розслідування слідчий суддя або суд зобов`язаний врахувати можливість без застосованого заходу забезпечення кримінального провадження отримати речі і документи, які можуть бути використані під час судового розгляду для встановлення обставин у кримінальному провадженні.

Відповідно до ч. 5 ст. 163 КПК України слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи: 1) перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; 2) самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні; 3) не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.

Частиною 6 ст. 163 КПК України передбачено, що слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, якщо сторона кримінально провадження, крім обставин, передбачених частиною п`ятою і статті, доведе можливість використання як доказів відомостей, що містяться в цих речах і документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів.

Враховуючи зазначене, слідчий суддя приходить до висновку, що у клопотанні наведенні достатні підстави вважати, що конфіденційна інформація, міститься у володінні приватного нотаріусу ОСОБА_5 , що за адресою: АДРЕСА_2 ., та має суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, може бути використана як доказ, іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей та документів неможливо.

За таких обставин, слідчий суддя вважає, що клопотання слідчого підлягає задоволенню.

Керуючись статтями 107, 131, 132, 159-164, 166, 309, 372 КПК України, слідчий суддя,

ПОСТАНОВИВ:

Клопотання старшого дізнавача відділу дізнання Солом`янського УП ГУНП у м. Києві ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до речей і документів задовольнити.

Надати старшому дізнавачу відділу дізнання Солом`янського УП ГУ Національної поліції у м. Києві ОСОБА_3 та/або дізнавачам із числа групи дізнавачів у кримінальному провадженні № 12021105090003913 від 13.11.2021року,а саме:ОСОБА_13 , ОСОБА_14 , ОСОБА_15 , ОСОБА_16 , дозвіл на тимчасовий доступ до реєстраційних дій щодо об`єкту нерухомого майна №280868480000, а саме земельної ділянки 8000000000:72:536:0100 які перебувають у володінні приватного нотаріусу ОСОБА_5 , що за адресою: АДРЕСА_2 ., з можливістю їх огляду та виготовленню копій.

Ухвала слідчого судді діє одного місяця з дня постановлення ухвали.

У разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями КПК України з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудСолом'янський районний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення09.11.2023
Оприлюднено29.04.2024
Номер документу114780016
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —760/24241/23

Ухвала від 09.11.2023

Кримінальне

Солом'янський районний суд міста Києва

Демидовська А. І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні