РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
м. Вінниця
08 листопада 2023 р. Справа № 120/7087/23
Вінницький окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Комара П.А., розглянувши письмово в порядку спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом: товариства з обмеженою відповідальністю "Комінтерм-ВВ" до: головного управління ДПС у Вінницькій області, Державної податкової служби України про: визнання дій протиправними та зобов`язання вчинити дії
ВСТАНОВИВ:
В суд надійшов позов товариства з обмеженою відповідальністю "Комінтерм-ВВ" до головного управління ДПС у Вінницькій області, Державної податкової служби України про визнання дій протиправними та зобов`язання вчинити дії.
Обґрунтовуючи позовні вимоги позивач зазначив, що керуючись приписами п.187.1 ст. 187, п. 201.10 ст. 201 Податкового кодексу України ТОВ "Комінтерм-ВВ" складено податкові накладні: №15 від 26.01.2023, №21 від 26.01.2023, №24 від 31.01.2023, які було направлена на реєстрацію в Єдиний реєстр податкових накладних. Згідно квитанціями податкові накладні прийнято, але реєстрація зупинена.
Як зазначив представник позивача, на виконання вимог п. 201.16 ст. 201 ПК України та п.п. 4, 5 Порядку № 520 від 12.12.2019 він направив відповідачу 1 Повідомлення про подання пояснень, пояснення щодо проведених операцій та копії документів щодо податкових накладних/ розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено, з додатками. Сторона позивача вказує, що виконала вимоги п. 5 Порядку № 520 від 12.06.2019, надавши детальні пояснення та первинні документи, якими були оформленні господарські операції, проте, рішеннями Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС у Вінницькій області від 26.01.2023 №8300211/32909021, №8300212/32909021, №8300213/32909021 відмовлено в реєстрації податкових накладних, з підстави ненадання копій документів.
На думку товариства з обмеженою відповідальністю "Комінтерм-ВВ", вищезазначені рішення є протиправними та підлягають скасуванню.
На адресу суду надійшов відзив відповідача 1, у якому останній не погоджується з позицією позивача і вважає, що в задоволенні позовних вимог необхідно відмовити. Зокрема, вказує про законність та обґрунтованість прийнятого комісією Головного управління ДПС у Вінницькій області рішення про відмову у реєстрації податкової накладної, оскільки на момент прийняття рішення про відмову в реєстрації податкової накладної, позивач не виконав всіх умов, визначених законом, та не надав необхідних документів на підтвердження реальності господарської операції.
При цьому, ГУ ДПС у Вінницькій області зазначає, що в реєстрації податкових накладних відмовлено так як встановлено, що обсяг постачання товару дорівнює або перевищує величину залишку, визначеного як різниця обсягу придбання такого товару/послуг та обсяги його постачання, що відповідає п. 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій.
Також до суду надійшов відзив відповідача 2, у якому ДПС України просить врахувати, що позовна вимога про зобов`язання зареєструвати податкову накладну не підлягає задоволенню з огляду на те, що прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної відноситься до сфери дискреційних повноважень відповідача, у які суд не вправі втручатися.
Дослідивши наявні у справі докази та аргументи, викладені у заявах по суті справи, суд встановив наступне.
23.01.2023 року між ТОВ «Комінтерн - ВВ», надалі - «Продавець» та ТОВ «ЛІЛАК», що надалі іменується «Покупець», було укладено договір купівлі-продажу №2 (далі - Договір) про те, що Продавець зобов`язується у порядку та на умовах, які встановлені Договором, передати у власність Покупця олію соняшникову нерафіновану, що за якісними стандартами відповідає ДСТУ - 4492:2017, що далі іменується Товар, а Покупець зобов`язується прийняти та оплатити його у порядки та строки і на умовах, які передбачені Договором. Згідно Договору було виписано відповідний рахунок-фактуру №16.
31.01.2023 року ТОВ «Комінтерн - ВВ» згідно укладеного Договору відвантажило Товар в кількості 21,7 тон. Відвантажений товар був прийнятий Покупцем. По факту відвантаження, на весь обсяг поставки, виписано видаткову накладну №25 від 31.01.2023 року на загальну суму 911400,00 гривень, в тому числі ПДВ - 151900,00 гривень.
На виконання вимог п. 201.10 ст. 201 Податкового кодексу позивачем 26.01.2023 року було складено податкову накладну№15 та направлено на реєстрацію до Єдиного реєстру податкових накладних. Згідно квитанції органу ДПС від 10.02.2023 року з Єдиного вікна подання електронних документів, податкову накладну прийнято, але реєстрацію зупинено. В даній квитанції зазначено, що відповідно до п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України, реєстрація ПН/РК від 26.01.2023 No15 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. В квитанції зазначено, що обсяг постачання товару/послуги 1522 дорівнює або перевищує величину залишку, визначеного як різниця обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Запропоновано надати пояснення та копії документів достатніх для прийняття рішення про реєстрацію ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних.
На виконання п.п.201.16.2. п.201.16. ст.201 Податкового Кодексу України, вище вказаної квитанції від 10.02.2023 року, ТОВ «Комінтерн - ВВ» до ГУ ДИС у Вінницькій області подано пояснення від 12.02.2023 року та копії документів щодо підтвердження законності проведеної операції в кількості 59 додатків. На виконання цієї пропозиції, позивач надав пояснення щодо зупиненої податкової накладної, однак рішенням №8300211/32909021 від 21.02.2023 року комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних відмовлено в реєстрації податкової накладної №15 від 26.01.2023 року. При цьому підставою для відмови зазначено надання платником податку копій документів, складених із порушенням законодавства.
23.01.2023 року між ТОВ «Комінтерн - ВВ», надалі - «Постачальник» та ТОВ «Агротранс 2016», що надалі іменується «Покупець» було укладено договір поставки №23/1 (далі - Договір) про те, що Постачальник зобов`язується поставити (передати у власність Покупця) Товар, а саме: олія рафінована, дезодорована виморожена, марки II (надалі - Товар) а Покупець зобов`язується прийняти та оплатити його у порядку та строки і на умовах, які передбачені Договором (копія Договору додається).
27.01.2023 року ТОВ «Комінтерн - ВВ» згідно укладеного Договору відвантажило першу партію Товару в кількості 24,5 тон. Відвантажений товар був прийнятий Покупцем. По факту відвантаження виписано видаткову накладну №21 від 27.01.2023 року на загальну суму 1212750,00 гривень, в тому числі ПІДВ - 202125,00 гривень. Також 31.01.2023 року Постачальником було відвантажено другу партію Товару в кількості 24,5 тон. Відвантажений товар був прийнятий Покупцем. По факту відвантаження виписано видаткову накладну №24 від 31.01.2023 року на загальну суму 1212750,00 гривень, в тому числі ПДВ- 202125,00 гривень.
На виконання вимог п. 201.10 ст. 201 Податкового кодексу позивачем було складено податкові накладні №21 від 26.01.2023 року, №24 від 31.01.2023 та направлено на реєстрацію до Єдиного реєстру податкових накладних. Згідно квитанції органу ДПС від 13.02.2023 року та квитанції органу ДПС від 15.02.2023 року з Єдиного вікна подання електронних документів, податкові накладні прийнято, але реєстрацію ПН зупинено. При цьому підставою для відмови зазначено надання платником податку копій документів, складених із порушенням законодавства.
Вважаючи, оскаржувані рішення податкового органу необґрунтованими, безпідставними, позивач до суду з цим позовом.
Надаючи правову оцінку встановленим обставинам справи та доводам сторін, суд зазначає про наступне.
Суд зазначає, що Податковий кодекс України (далі по тексту - ПК України) є спеціальним законом з питань оподаткування та установлює порядок погашення зобов`язань юридичних або фізичних осіб перед бюджетами та державними цільовими фондами з податків і зборів (обов`язкових платежів), нарахування і сплати пені та штрафних санкцій, що застосовуються до платників податків, визначені заходи, які вживаються контролюючим органом з метою погашення платниками податків податкового боргу.
Відповідно до п. 201.1 ст. 201 ПК України на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, кваліфікованого електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.
Так, згідно п. 201.10 ст. 201 ПК України при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.
Податкова накладна та/або розрахунок коригування до неї, складені та зареєстровані після 1 липня 2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг достатньою підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту, та не потребує будь-якого іншого додаткового підтвердження.
Якщо надіслані податкові накладні/розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин.
Квитанція про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування надсилається одночасно продавцю та покупцю платнику податку.
Порядок ведення Єдиного реєстру податкових накладних встановлюється Кабінетом Міністрів України. Покупець має право звіряти дані отриманої податкової накладної на відповідність із даними Єдиного реєстру податкових накладних.
Згідно з п.201.16. ст. 201 ПК України реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.
Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 11 грудня 2019 року № 1165 (далі по тексту Порядок №1165) визначає механізм зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), організаційні та процедурні засади діяльності комісій з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі (далі - комісії контролюючих органів), права та обов`язки їх членів.
Відповідно до п. 10 Порядку № 1165 у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, яка є підтвердженням зупинення такої реєстрації.
Згідно з п.11 Порядку № 1165 у квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються: 1) номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування; 2) критерій (критерії) ризиковості платника податку та/або ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (яких) зупинено реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, з розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку; 3) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для розгляду питання прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації.
Пунктом 25 Порядку № 1165 визначено, що комісії регіонального рівня приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації, врахування або неврахування таблиці даних платника податку, відповідність/невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.
Згідно з п.26 Порядку № 1165 комісія регіонального рівня діє в межах повноважень, визначених цим Порядком та Порядком прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженим Мінфіном.
Відповідно до п.4, п.5 Порядку прийняття рішень про реєстрацію/ відмову в реєстрації податкових накладних/ розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних затвердженого наказом Міністерства Фінансів України №520 від 12.12.2019 (далі по тексту Порядок №520) у разі зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі платник податку має право подати копії документів та письмові пояснення стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі. Перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, може включати: договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством.
Згідно з п.11 Порядку №520 комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі в разі: ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі; та/або ненадання платником податку копій документів відповідно до пункту 5 цього Порядку; та/або надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства.
Пунктом 13 Порядку №520 визначено, що рішення комісії регіонального рівня про відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі може бути оскаржено в адміністративному або судовому порядку.
Суд зазначає, що з квитанцій про зупинення реєстрації податкових накладних, реєстрації спірних податкових накладних зупинені із посиланням на п. 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій.
Позивач, одержавши квитанцію про зупинення реєстрації розрахунку коригування, у межах строку, встановленого законодавством, направив до контролюючого органу пояснення та копії документів на підтвердження реальності здійснення операцій щодо постачання товару, зазначеного у податковій накладній, реєстрація якої зупинена.
Проте, комісія регіонального рівня - Комісія ГУ ДПС у Рівненській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, розглянувши надані позивачем документи, прийняла оскаржувані рішення про відмову у реєстрації податкових накладних.
При цьому, як вбачається зі змісту рішення контролюючого органу, підставою для відмови податковим органом позивачу у реєстрації податкових накладних є надання платником податку копій документів, складених із порушенням законодавства.
Податковим органом в додатковій інформації зазначено, що платником податків не надано копії підтверджуючих документів щодо переробки сировини. Відсутні відповідні підтверджуючі документи щодо виходу (кількості) готової продукції.
Судом встановлено, та відповідачами дана обставина не заперечується, що з метою реєстрації податкових накладних у ЄРПН позивач надіслав контролюючому органу пояснення та всі наявні у нього документи, що стосуються відповідних господарських операцій з контрагентом, а також документи та матеріали, що передували такій господарські операції, оскільки в квитанції про зупинення реєстрації була відсутня жодна інформація про те, які саме пояснення та/або документи потрібно подати для прийняття рішень про реєстрацію такої податкової накладної.
Надаючи оцінку рішенню відповідача про відмову у реєстрації податкової накладної, суд зазначає, що контролюючим органом визначено загальні підстави прийняття рішень, які не містять конкретної інформації щодо причин та підстав їх прийняття. Водночас, контролюючим органом не сформовано конкретних вимог щодо необхідності подання вичерпного переліку документів на підтвердження правомірності формування та подання податкових накладних.
При цьому, можливість надання платником податків вичерпного переліку документів на підтвердження правомірності формування та подання податкових накладних прямо залежить від чіткого визначення контролюючим органом конкретного критерію оцінки ступеня ризиків, а також зазначення у квитанції про зупинення реєстрації податкових накладних чіткого переліку документів, чого зроблено не було.
З урахуванням сталої практики Європейського Суду зазначено, що на державні органи покладено обов`язок запровадити внутрішні процедури, які посилять прозорість і ясність їхніх дій, мінімізують ризик помилок (див., наприклад, рішення у справах "Лелас проти Хорватії", заява № 55555/08, п. 74, від 20 травня 2010 року, і "Тошкуце та інші проти Румунії", заява № 36900/03, п. 37, від 25 листопада 2008 року) і сприятимуть юридичній визначеності у правовідносинах, які зачіпають майнові інтереси (див. зазначені вище рішення у справах "Онер`їлдіз проти Туреччини", п. 128, та "Беєлер проти Італії", п. 119).
За наведених обставин та установлених фактів, суд вважає що відповідач 1 не дотримався принципу "належного урядування", оскільки чіткого визначення контролюючим органом конкретного критерію оцінки ступеня ризиків, а також зазначення у квитанціях про зупинення реєстрації податкових накладних чіткого переліку документів не було вказано, чим порушено право позивача на належний захист своїх інтересів.
На противагу наведеному вище, на переконання суду, надіслані позивачем копії первинних та документи, що містяться в матеріалах справи повністю відображають зміст господарських операцій позивача із його контрагентом та були достатніми для прийняття податковим органом рішення про реєстрацію податкових накладних.
Окрім того, у постановах від 12 листопада 2019 року у справі №816/2183/18, від 21 травня 2019 року у справі №0940/1240/18, від 18 лютого 2020 року у справі №360/1776/19, від 27 квітня 2020 року у справі №360/1050/19, від 18 червня 2020 року у справі №824/245/19-а та ряду інших, суд касаційної інстанції наголошував на тому, що здійснення моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків є превентивним заходом, спрямованим на убезпечення від безпідставного формування податкового кредиту за операціями, що не підтверджені первинними документами або підтверджені платником податку копіями документів, які складені з порушенням законодавства. Здійснення моніторингу не повинно підміняти за своїм змістом проведення податкових перевірок як способу реалізації владних управлінських функцій податкового органу.
Визначаючись щодо обраного способу захисту, то суд вказує, що така відмова оформлена рішенням комісії контролюючого органу, яка за визначенням положень пунктом 19 частини 1 статті 4 КАС України, є індивідуальним актом, тобто актом (рішенням) суб`єкта владних повноважень, виданим (прийнятим) на виконання владних управлінських функцій або в порядку надання адміністративних послуг, який стосується прав або інтересів визначеної в акті особи або осіб, та дія якого вичерпується його виконанням або має визначений строк.
Відповідно до пункту 13 Порядку №520, рішення комісії регіонального рівня про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі може бути оскаржено в адміністративному або судовому порядку.
Відтак, позовні вимоги підлягають задоволенню шляхом визнання протиправними та скасування рішення комісії Головного управління ДПС у Вінницькій області, з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації від 21.02.2023 за №8300211/32909021, №8300212/32909021, №8300213/32909021.
З приводу позовної вимоги щодо зобов`язання Державної податкової служби України зареєструвати подану податкову накладну в Єдиному реєстрі податкових накладних, то варто звернути увагу на таке.
Відповідно до вимог пунктів 201.1, 201.10 статті 201 Податкового кодексу України реєстрацію податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних віднесено до обов`язків платника податків.
У той же час, наведені норми розраховані на відсутність спірних правовідносин, позаяк у випадку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування механізм її подальшої реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних є іншим.
Згідно з приписами пунктів 19, 20 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2010 №1246, податкова накладна та/або розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, реєструється у день настання однієї з таких подій: прийняття в установленому порядку та набрання чинності рішенням про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування; набрання рішенням суду законної сили про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування (у разі надходження до ДФС відповідного рішення); неприйняття та/або відсутність реєстрації в установленому порядку рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування.
У разі надходження до ДФС рішення суду про реєстрацію або скасування реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування, яке набрало законної сили, такі податкові накладні та/або розрахунки коригування реєструються після проведення перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку (крім абзацу десятого), або їх реєстрація скасовується. При цьому датою реєстрації або скасування реєстрації вважається день, зазначений в такому рішенні, або день набрання законної сили рішенням суду.
Отже, реєстрація в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної/розрахунку коригування, реєстрацію якої попередньо було зупинено, є повноваженням Державної податкової служби України.
Проте, обставин, які б унеможливлювали реєстрацію податкових накладних №15 від 26.01.2023, №21 від 26.01.2023, №24 від 31.01.2023 в Єдиному реєстрі податкових накладних, судом не встановлено.
Відповідно до частини 3 статті 245 Кодексу адміністративного судочинства України у разі скасування нормативно-правового або індивідуального акта суд може зобов`язати суб`єкта владних повноважень вчинити необхідні дії з метою відновлення прав, свобод чи інтересів позивача, за захистом яких він звернувся до суду.
Таким чином, з метою відновлення прав та інтересів позивача, за захистом яких він звернувся до суду, та з метою дотримання судом гарантій щодо остаточного вирішення спору між сторонами, суд дійшов висновку про необхідність зобов`язання Державної податкової служби України зареєструвати податкові накладні №15 від 26.01.2023, №21 від 26.01.2023, №24 від 31.01.2023 у в Єдиному реєстрі податкових накладних, днем її подання на реєстрацію.
Перевіривши юридичну та фактичну обґрунтованість доводів сторін, оцінивши докази суб`єктів владних повноважень на підтвердження правомірності своїх дій та докази, надані позивачем, суд доходить висновку, що за наведених у позовній заяві мотивів і підстав, позовні вимоги підлягають задоволенню повністю.
Розподіл судових витрат проведено відповідно до вимог ст. 139 КАС України.
Керуючись ст.ст. 73, 74, 75, 76, 77, 90, 94, 139, 241, 245, 246, 250, 255, 295 КАС України, -
ВИРІШИВ:
Адміністративний позов задовольнити.
Визнати протиправними та скасувати рішення Комісії Головного управління ДПС у Вінницькій області з питань зупинення реєстрації податкових накладних/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних про відмову в реєстрації податкових накладних від 26.01.2023 №8300211/32909021, №8300212/32909021, №8300213/32909021.
Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні товариства з обмеженою відповідальністю "Комінтерн-ВВ" №15 від 26.01.2023, №21 від 26.01.2023, №24 від 31.01.2023 днем їх первинної подачі на реєстрацію.
Стягнути на користь товариства з обмеженою відповідальністю "Комінтерн-ВВ" понесенні витрати зі сплати судового збору у розмірі 4026 грн., за рахунок бюджетних асигнувань головного управління ДПС у Вінницькій області.
Стягнути на користь товариства з обмеженою відповідальністю "Комінтерн-ВВ" понесенні витрати зі сплати судового збору у розмірі 4026 грн., за рахунок бюджетних асигнувань головного управління ДПС у Вінницькій області.
Рішення суду набирає законної сили в порядку, визначеному ст. 255 КАС України.
Відповідно до ст. 295 КАС України, апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.
Учасник справи, якому повне рішення суду не було вручено у день його проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження, якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.
Інформація про учасників справи:
Позивач: Товариство з обмеженою відповідальністю "Комінтерн - ВВ" (21120, Вінницька обл., Могилів-Подільський р-н, с.Володіївці, вул. Колгоспна, 8, ЄДРПОУ 32909021)
Відповідач: Головне управління ДПС у Вінницькій області (21100, Вінницька обл., Вінницький р-н, м. Вінниця, вул.Хмельницьке шосе, 7, код ЄДРПОУ ВП44069150)
Відповідач: Державна податкова служба України (04053, Київська обл., м. Київ, Львівська площа, 8, код ЄДРПОУ 43005393)
СуддяКомар Павло Анатолійович
Суд | Вінницький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 08.11.2023 |
Оприлюднено | 13.11.2023 |
Номер документу | 114797494 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них зупинення реєстрації податкових накладних |
Адміністративне
Вінницький окружний адміністративний суд
Комар Павло Анатолійович
Адміністративне
Вінницький окружний адміністративний суд
Комар Павло Анатолійович
Адміністративне
Вінницький окружний адміністративний суд
Комар Павло Анатолійович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні