Рішення
від 09.11.2023 по справі 684/433/23
СТАРОСИНЯВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

РІШЕННЯ

іменем України

(заочне)

Справа № 684/433/23

Провадження № 2/684/116/2023

09 листопада 2023 року смт Стара Синява

Старосинявський районний суд Хмельницької області в складі:

головуючої судді Галиш І.Б.,

за участі секретаря с/з Гонти Н.І.,

прокурора Лютака Б.В.,

розглянувши увідкритому судовомузасіданні взалі судуу смтСтара Синявацивільну справуза позовомкерівника Летичівськоїокружної прокуратуриСухореброго С.А.в інтересахдержави вособі органу,уповноваженого державоюздійснювати відповідніфункції успірних правовідносинах,Головне управлінняДержгеокадастру уХмельницькій областідо ОСОБА_1 про конфіскаціюземельної ділянки,

в с т а н о в и в:

Керівник Летичівської окружної прокуратури Сухоребрий С.А. звернувся досуду зпозовом в інтересах держави в особі органу, уповноваженого державою здійснювати відповідні функції у спірних правовідносинах, Головне управління Держгеокадастру у Хмельницькій області до ОСОБА_1 про конфіскацію земельної ділянки.

В обґрунтування позову позивач послався на те, що ОСОБА_1 є громадянином російської федерації та в порядку спадкування на підставі свідоцтва про право на спадщину за заповітом від 27 квітня 2012 року № 517 отримав сертифікат серії ХМ №0179783 від 06 жовтня 1996 року, зареєстрованого в Книзі реєстрації сертифікатів на право на земельну частку (пай) від 08 жовтня 1996 року №117, на земельну частку (пай) розміром 3,74 умовних кадастрових гектари без визначення меж цієї частки в натурі. Розпорядженням голови Старосинявської РДА Хмельницької області від 23 квітня 2013 року №136/2013-р визначено видати документи, що посвідчують право власності на земельні ділянки (паї) власникам таких земельних ділянок у тому числі і по КСП с/с «ім.Шевченка» с. Дашківці (Сьомаківська сільська рада), зокрема ОСОБА_1 в розмірі 2,2068 га. Також, у 2013 році Старосинявським районним виробничим відділом ДП «Центр державного земельного кадастру» розроблено технічну документацію із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі з кадастровим номером 6824487000:05:013:0004 площею 2,2048 га. Відомості про вказану земельну ділянку внесено до Державного земельного кадастру 25 червня 2013 року. 01 липня 2013 року право власності на вказану земельну ділянку зареєстровано в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно за ОСОБА_1 , а також останньому 01 липня 2013 року Реєстраційною службою Старосинявського районного управління юстиції у Хмельницькій області видано свідоцтво про право власності індексний номер 5505456 на земельну ділянку з кадастровим номером 6824487000:05:013:0004 площею 2,2048 га. З цільовим призначенням для ведення товарного сільськогосподарського виробництва, розташованої на території Старосинявської селищної територіальної громади Хмельницького (Старосинявського) району Хмельницької області, відповідно до якого власником вказаної земельної ділянки є ОСОБА_1 .

01 липня 2013 року ОСОБА_1 зареєстрував право власності на вказану земельну ділянку в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно.

Прокурор в у позові посилається на те, що перебування у приватній власності відповідача зазначеної земельної ділянки суперечить ст.ст.13,14,41 Конституції України, ст.ст.80,81,145 Земельного кодексу Україниу зв`язку з тим, що землі сільськогосподарського призначення, прийняті у спадщину іноземцями, а також особами без громадянства, протягом року підлягають відчуженню. У разі невиконання цієї вимоги настають наслідки, передбачені ч.ч. 2, 4ст.145 Земельного кодексу України, а саме, така ділянка підлягає конфіскації за рішенням суду.

Враховуючи, що відповідач ОСОБА_1 , будучи іноземним громадяном, упродовж року після набуття права власності на земельну ділянку для ведення сільськогосподарського виробництва (з 01 липня 2023 року по даний час) не відчужив її, є підстави для її конфіскації у власність держави.

Порушення інтересів держави полягає в тому, що відповідач порушив визначену законодавством процедуру використання земельних ділянок сільськогосподарського призначення та, як іноземний громадянин, не вжив заходів для їх відчуження, в зв`язку з чим на теперішній час є власником спірної земельної ділянки на території України.

Наразі продовольча безпека України потребує величезної уваги, що тягне за собою невідкладне вжиття вичерпних заходів щодо повернення земельних ділянок у власність держави та їх подальше використання з метою забезпечення потреб у першу чергу громадян України.

Крім цього, воєнні дії, які ведуться на території України вкрай негативно впливають на продовольчі процеси у нашій державі, зокрема, багато земель сільськогосподарського призначення на територіях, де ведуться активні бойові дії, на даний час забруднені та не можуть використовуватись за призначенням, сотні гектарів залишаються окупованими. Це в сукупності призведе до зниження врожайності, тому у цих умовах важливим є те, щоб кожна земельна ділянка, яка незаконно перебуває у власності та використовується громадянами рф з порушенням вимог законодавства була безумовно повернута у власність держави.

Підставою представництва прокурором інтересів держави в даних спірних правовідносинах є бездіяльність органу, уповноваженого державою здійснювати відповідні функції держави у спірних правовідносинах - ГУ Держгеокадастру у Хмельницькій області, який за законом є уповноваженим органом щодо здійснення державного нагляду (контролю) в частині дотримання вимог земельного законодавства, використання та охорони земель усіх категорій і форм власності.

Відповідно дост.131-1 Конституції України,ст.23 ЗУ «Про прокуратуру»прокурора наділено правом на звернення до суду за захистом інтересів держави у випадку коли захист цих інтересів не здійснює або неналежним чином здійснює орган державної влади, орган місцевого самоврядування чи інший суб`єкт владних повноважень, до компетенції якого віднесені відповідні повноваження.

Звернення прокурора з вказаним позовом переслідує «суспільний», «публічний» інтерес, оскільки реагування прокурора у даному разі спрямоване на задоволення суспільної потреби у відновленні законності при вирішенні суспільно значимого питання законності володіння та використання іноземним громадянином земельних ділянок сільськогосподарського призначення, яке відбувається з грубим порушенням вимог чинного законодавства.

Враховуючи, що ОСОБА_1 є іноземним громадянином, впродовж року після набуття права власності на земельну ділянку не відчужив її, а тому керівник Летичівської окружної прокуратури просить конфіскувати у власність держави в особі Головного управління Держгеокадастру у Хмельницькій області вищевказану земельну ділянку, що належить ОСОБА_1 .

Ухвалою від 31 серпня 2023 року відкрито провадження у справі за даним позовом та призначено розгляд справи за правилами загального позовного провадження, призначено підготовче засідання.

Ухвалою суду від 31 серпня 2023 року забезпечено позов шляхом накладення арешту на спірну земельну ділянку.

Ухвалою суду від 10 жовтня 2023 року закрито підготовче провадження та призначено справу до судового розгляду.

В судовому засіданні прокурор позовні вимоги підтримав в повному обсязі, просив позов задоволити з підстав, викладених в позові.

Представник Головного управління Держгеокадастру у Хмельницькій області в судове засідання не з`явився, попередньо до суду направлено пояснення про підтримання позовних вимог прокурора, у якому викладено клопотання про розгляд справи без участі представника.

Відповідач ОСОБА_1 в судове засідання повторно не з?явився, відзив на позов не подавав, хоча про час і місце розгляду справи повідомлений судом належним чином за зареєстрованим місцем проживання та за місцем знаходження нерухомого майна, а також, зважаючи на його громадянство рф, шляхом розміщення оголошення на офіційному сайті судової влади України.

Враховуючи вимоги ст. 280 ЦПК України, а також беручи до уваги згоду позивача по справі на заочний розгляд справи, протокольною ухвалою суду від 09 листопада 2023 року постановлено провести заочний розгляд справи на підставі наявних у справі доказів та ухвалити заочне рішення.

Суд, проаналізувавши матеріали справи, заслухавши доводи прокурора, дослідивши та оцінивши зібрані по справі докази, вважає, що позов підлягає до задоволення, виходячи із наступних підстав.

Судом встановлено, що ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , уродженець с. Дашківці Старосинявського району Хмельницької області, є громадянином російської федерації, згідно інформації УДМС України в Хмельницькій області від 28 грудня 2022 року останній документований посвідкою на постійне проживання в Україні серії НОМЕР_1 від 29 листопада 2007 року терміном дії «безстроково» на підставі наданого Управлінням 29 листопада 2007 року дозволу на імміграцію в Україну, зареєстрований за адресою: АДРЕСА_1 . В заяві-анкеті зазначено: паспорт громадянина рф НОМЕР_2 від 13 вересня 2001 року терміном дії «безстроково» (орган, що видав МВМ-1 УМВС містя Сургут та району Ханти-Мансійського АО Тюменської області, код підрозділу 863-014), місце проживання на території рф: АДРЕСА_2 .

На підставі свідоцтва про право на спадщину за заповітом, виданого 27 квітня 2012 року, громадянин Росії ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , після смерті матері набув право на земельну частку (пай), посвідченого сертифікатом, яке перебуває у колективній власності колективного сільськогосподарського підприємства селянська спілка «ім..Шевченка» с. Дашківці Старосинявського району Хмельницької області, розміром 3,74 в умовних кадастрових гектарах без визначення меж цієї частки в натурі (на місцевості), що належало померлому на підставі сертифіката на право на земельну частку пай, серії ХМ №0179783, виданого Старосинявською районною державною адміністрацією від 06 жовтня 1996 року та зареєстровано 08 жовтня 1996 року в Книзі реєстрації сертифікатів на право на земельну частку (пай) за №117.

Розпорядженням голови Старосинявської РДА Хмельницької області від 23 травня 2013 року за №136/2013-р вирішено видати документи, що посвідчують право власності на земельні ділянки (паї), які перебували в користуванні колективних сільськогосподарських підприємств, громадянам-власникам земельних часток (паїв) у тому числі і по КСП с/с «ім.Шевченка» с. Дашківці (Сьомаківська сільська рада), зокрема ОСОБА_1 в розмірі 2,2068 га.

Державним підприємством «Центр державного земельного кадастру» Хмельницької регіональної філії Старосинявський районний виробничий відділ від 25 червня 2013 року на замовлення ОСОБА_1 виготовлено технічну документацію із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) 01.01 для ведення товарного сільськогосподарського виробництва яка розташована за адресою: Хмельницька область, Старосинявський район, Сьомаківська сільська рада, за межами населеного пункту.

Свідоцтво про право власності на нерухоме майно серії ОАЕ №815046, а саме, земельну ділянку з кадастровим номером 6824487000:05:013:0004 для ведення товарного сільськогосподарського виробництва площею 2,2048 га., що знаходиться на території Сьомаківської сільської ради Старосинявського району Хмельницької області видано громадянину Російської Федерації ОСОБА_2 01 липня 2013 року (рішення про державну реєстрацію прав індексний номер 25102929 від 07.10.2015).

Отже, на час успадкування зазначеної вище земельної ділянки площею 2,2048 га з цільовим призначенням для ведення товарного сільськогосподарського виробництва та із кадастровим номером 6824487000:05:013:0004 та державної реєстрації права власності відповідач ОСОБА_1 був громадянином російської федерації, про що вказано у свідоцтві про право на спадщину, свідоцтві про право власності на нерухоме майно та в розділі даних про власника у Державному реєстрі прав на нерухоме майно.

Згідно листа Управління Служби безпеки України у Хмельницькій області від 05 грудня 2022 року №72/5/2/202/9522, адресованого заступнику керівника Хмельницької обласної прокуратури, Управлінням СБУ встановлено ряд земельних ділянок сільськогосподарського призначення на території Хмельницької області, якими протиправно володіють громадяни РФ в порушення нормЗемельного кодексу України, серед яких вказана земельна ділянка, власником якої є ОСОБА_1 .

Надаючи оцінку встановленим обставинам справи та правовідносинам, що виникли між сторонами, суд виходить із наступного.

Статті 13, 14 Конституції України визначають, що земля є об`єктом права власності Українського народу, від імені якого права власника здійснюють органи державної влади та органи місцевого самоврядування в межах, визначених цією Конституцією. Земля є основним національним багатством, що знаходиться під особливою охороною держави.

Особливості правових підстав набуття та припинення права власності на об`єкти нерухомого майна іноземцями встановлені нормами розділу V Закону України «Про міжнародне приватне право», положеннями Цивільного кодексу України, Земельного кодексу України.

Відповідно до ч.1 ст.38 Закону України «Про міжнародне приватне право» право власності та інші речові права на нерухоме та рухоме майно визначаються правом держави, у якій це майно знаходиться, якщо інше не передбачено законом.

Згідно з ч.1 ст.39 вказаного Закону виникнення та припинення права власності та інших речових прав визначається правом держави, у якій відповідне майно перебувало в момент, коли мала місце дія або інша обставина, яка стала підставою для виникнення або припинення права власності та інших речових прав, якщо інше не передбачено законом або міжнародним договором України.

Таким чином, враховуючи, що спірні земельні ділянки, які належать до нерухомого майна, знаходяться на території України, на них поширюється дія законодавства України.

Згідно зі ст.19 Земельного кодексу України землі сільськогосподарського призначення віднесено до категорії особливо цінних.

Відповідно до ч.5 ст.22 ЗК України визначено, що землі сільськогосподарського призначення не можуть передаватись у власність іноземцям, особам без громадянства, іноземним юридичним особам та іноземним державам.

Ч.ч.3, 4 ст.81 ЗК України визначено, що іноземці та особи без громадянства можуть набувати права власності на земельні ділянки відповідно до частини другої цієї статті у разі прийняття спадщини. Землі сільськогосподарського призначення, прийняті у спадщину іноземцями, а також особами без громадянства, протягом року підлягають відчуженню.

В силу вимог ст. 125 ЗК України право власності на земельну ділянку виникає з моменту державної реєстрації таких прав.

Відповідно до п. «е» ч.1 ст.140 ЗК України однією з підстав примусового припинення права власності на земельну ділянку є не відчуження земельної ділянки іноземними особами та особами без громадянства у встановлений строк у випадках, визначених цим Кодексом.

Згідно п.«в» ч.1 ст.143 ЗК України примусове припинення прав на земельну ділянку здійснюється у судовому порядку у разі конфіскації земельної ділянки.

Якщо до особи переходить право власності на земельну ділянку, яка за цим Кодексом не може набуватися нею у власність, ця ділянка підлягає відчуженню її власником протягом року з моменту переходу такого права. У разі, якщо відповідно до закону власник земельної ділянки зобов`язаний відчужити її протягом певного строку і земельна ділянка не була відчужена ним протягом такого строку, така ділянка підлягає конфіскації за рішенням суду ( ч.ч. 1, 2ст. 145 ЗК України).

Пунктом 10 ч.1 ст.346 ЦК України визначено конфіскацію як одну з підстав припинення права власності.

Згідно ст. 356 ЦК України до особи може бути застосовано позбавлення права власності на майно за рішенням суду як санкція за вчинення правопорушення (конфіскація) у випадках, встановлених законом.

Конфісковане майно переходить у власність держави безоплатно, крім випадків, визначених законом. Обсяг та порядок конфіскації майна встановлюються законом.

Частиною 5 ст. 41 Конституції України визначено, що конфіскація майна може бути застосована виключно за рішенням суду у випадках, обсязі та порядку, встановлених законом.

Відповідно до ч. 2 ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Згідно із частиною 1 «Положення про Державну службу України з питань геодезії, картографії та кадастру», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14.01.2015 №15 Державна служба України з питань геодезії, картографії та кадастру (Держгеокадастр) є центральним органом виконавчої влади який реалізує державну політику у сфері державного нагляду (контролю) зокрема, в агропромисловому комплексі в частині дотримання вимог земельного законодавства, використання та охорони земель усіх категорій і форм власності, родючості ґрунтів.

Таким чином, враховуючи зазначені положення законодавства саме Головне управління Держгеокадастру у Хмельницькій області є уповноваженим органом щодо здійснення державного нагляду (контролю) в частині дотримання вимог земельного законодавства, використання та охорони земель усіх категорій і форм власності та в даному випадку, з урахуванням ч. ч. 2, 4 ст. 145 Земельного кодексу України, звернення до суду із позовом про конфіскацію земельної ділянки.

Так, статтею 131-1 Конституції України на прокуратуру покладено функцію представництва інтересів держави в суді у виключних випадках і в порядку, що визначені законом.

Відповідно до ч. 3 ст. 23 ЗУ «Про прокуратуру» прокурор здійснює представництво в суді законних інтересів держави у разі порушення або загрози порушення інтересів держави, якщо захист цих інтересів не здійснює або неналежним чином здійснює орган державної влади, орган місцевого самоврядування чи інший суб`єкт владних повноважень, до компетенції якого віднесені відповідні повноваження, а також у разі відсутності такого органу.

Наявність підстав для представництва має бути обґрунтована прокурором у суді. Прокурор здійснює представництво інтересів громадянина або держави в суді виключно після підтвердження судом підстав для представництва. Виключними випадками, за яких прокурор може здійснювати представництво інтересів держави в суді, є порушення або загроза порушення інтересів держави.

Відповідний висновок викладений у постанові Великої Палати Верховного Суду від 26.05.2020 у справі № 912/2385/18. За п. 76-77 зазначеної постанови Великої Палати Верховного Суду прокурор, звертаючись до суду з позовом, має обґрунтувати та довести підстави для представництва, однією з яких є бездіяльність компетентного органу. Бездіяльність компетентного органу (нездійснення захисту інтересів держави) означає, що компетентний орган знав або повинен був знати про порушення інтересів держави, мав повноваження для захисту, але не звертався до суду з відповідним позовом у розумний строк.

Обраний прокурором спосіб захисту порушеного права власності на частину земельних ділянок сільськогосподарського призначення, які відповідач незаконно використовує, на думку суду, є ефективним та належним способом захисту порушених прав держави в особі ГУ Держгеокадастру у Хмельницькій області, як уповноваженого органу на здійснення функцій держави щодо конфіскації у власність держави земельних ділянок сільськогосподарського призначення .

Як вбачається із Інформаційної довідки з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна щодо об`єкта нерухомого майна № 320383192 від 17 січня 2023 року, №344419473 від 28 серпня 2023 року право приватної власності ОСОБА_1 на земельну ділянку з кадастровим номером 6824487000:05:013:0004, площею 2,2048 га, зареєстровано в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно (номер запису про право власності - 1469661).

Відомостей про відчуження відповідачем частки спірної земельної ділянки для ведення особистого селянського господарства та із кадастровим номером 6824487000:05:013:0004 Інформація з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна щодо об`єкта нерухомого майна не містить.

Враховуючи, що ОСОБА_1 , будучи іноземним громадянином, упродовж року після набуття права власності на частину земельної ділянки для ведення особистого селянського господарства (з 01 липня 2013 року по даний час) не відчужив її, суд вважає, що наявні достатні підстави для конфіскації спірної земельної ділянки у власність держави.

З огляду на характер спірних правовідносин, не вбачається невідповідності заходу втручання держави в право власності відповідачки критеріям правомірного втручання в право особи на мирне володіння майном, так і порушення принципу пропорційності, котрі сформовані у сталій практиці ЄСПЛ.

Обраний спосіб захисту порушеного права власності на земельну ділянку, яку відповідачка незаконно використовує, є ефективним та належним способом захисту порушених прав держави в особі Головного управління Держгеокадастру у Хмельницькій області, як уповноваженого органу на здійснення функцій держави щодо конфіскації у власність держави земельних ділянок сільськогосподарського призначення, які незаконно використовуються іноземними громадянами, оскільки зазначений спосіб захисту чітко визначений ч. 4 ст. 81 Земельного кодексу України.

Таким чином, особу може бути позбавлено її власності лише в інтересах суспільства, на умовах, передбачених законом і загальним принципами міжнародного права, а при вирішенні питання про можливість позбавлення особи власності має бути дотримано справедливої рівноваги між інтересами суспільства та правами власника.

Враховуючи вищенаведене, суд вважає позов прокурора обґрунтованим та таким, що підлягає задоволенню.

Частиною 1 статті 133 ЦПК України визначено, що судові витрати складаються з судового збору та витрат, пов`язаних з розглядом справи.

Згідно з ч.1 ст.141 ЦПК України судовий збір покладається на сторони пропорційно розміру задоволених позовних вимог.

При зверненні до суду з позовом та з заявою про забезпечення позову позивачем сплачено 2684,00та 1342,00 судового збору відповідно, а всього 4026,00 грн., які підлягають стягненню з відповідача на користь Хмельницької обласної прокуратури.

На підставі наведеного, керуючись ст.ст.4, 5, 10, 12, 81, 259, 263, 265, 268, 273, 279, 280-289, 354 ЦПК України, ст. 3, 14, 41 Конституції України, ст.ст. 346, 356 ЦК України, ст. 19, 22, 81, 125, 140, 143 ЗК України, суд,

у х в а л и в:

Позов задовольнити.

Конфіскувати у власність держави в особі Головного управління Держгеокадастру у Хмельницькій області земельну ділянку ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , РНОКПП НОМЕР_3 , з цільовим призначенням для ведення товарного сільськогосподарського виробництва із кадастровим номером 6824487000:05:013:0004 площею 2,2048 га, яка знаходиться за межами населених пунктів Старосинявської селищної громади Хмельницького району Хмельницької області.

Стягнути зі ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , РНОКПП НОМЕР_3 , на користь Хмельницької обласної прокуратури (Хмельницька обласна прокуратура, код ЄДРПОУ 02911102, Держказначейська служба України, м. Київ, МФО 820172, р/р UA188201720343120002000002814) 2684,00 грн. судового збору, сплаченого за пред`явлення позову, та за заяву про забезпечення позову 1342 грн., а всього 4026,00 грн.

Заочне рішення може бути переглянуте судом, що його ухвалив, за письмовою заявою відповідача, яку може бути подано протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Учасник справи, якому повне заочне рішення суду не було вручене у день його проголошення, має право на поновлення пропущеного строку на подання заяви про його перегляд якщо така заява подана протягом двадцяти днів з дня вручення йому повного заочного рішення суду.

Апеляційна скарга позивачем на рішення суду може бути подана протягом тридцяти днів з дня його проголошення до Хмельницького апеляційного суду. У разі проголошення в судовому засіданні лише вступної та резолютивної частини судового рішення, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Заочне рішення набирає законної сили, якщо протягом вказаних строків відповідачем не подана заява про його перегляд, а позивачем апеляційна скарга, або якщо рішення залишено в силі за результатами апеляційного розгляду справи.

Позивач: Летичівська окружна прокуратура, вул. Чорновола, 3, смт Летичів, Хмельницький район, Хмельницька область, код ЄДРПОУ Хмельницької обласної прокуратури 02911102.

Головне управління Держгеокадастру у Хмельницькій області, місцезнаходження: вул. Інститутська, 4/1, м. Хмельницький Хмельницької області, код ЄДРПОУ 39767479.

Відповідач: ОСОБА_1 , зареєстроване місце проживання: АДРЕСА_1 ; місце проживання на території рф: АДРЕСА_2 , РНОКПП НОМЕР_3 .

Повне судове рішення складено 10 листопада 2023 року.

Головуюча суддя Галиш І.Б.

СудСтаросинявський районний суд Хмельницької області
Дата ухвалення рішення09.11.2023
Оприлюднено13.11.2023
Номер документу114808881
СудочинствоЦивільне
КатегоріяСправи позовного провадження Справи у спорах, що виникають із земельних відносин, з них:

Судовий реєстр по справі —684/433/23

Ухвала від 02.04.2024

Цивільне

Старосинявський районний суд Хмельницької області

Галиш І. Б.

Рішення від 09.11.2023

Цивільне

Старосинявський районний суд Хмельницької області

Галиш І. Б.

Рішення від 09.11.2023

Цивільне

Старосинявський районний суд Хмельницької області

Галиш І. Б.

Ухвала від 10.10.2023

Цивільне

Старосинявський районний суд Хмельницької області

Галиш І. Б.

Ухвала від 31.08.2023

Цивільне

Старосинявський районний суд Хмельницької області

Галиш І. Б.

Ухвала від 31.08.2023

Цивільне

Старосинявський районний суд Хмельницької області

Галиш І. Б.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні