ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
29000, м. Хмельницький, майдан Незалежності, 1 тел. 71-81-84, факс 71-81-98
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
"09" листопада 2023 р. Справа № 924/842/23
м. Хмельницький
Господарський суд Хмельницької області у складі судді Музики М.В., за участю секретаря судового засідання Крупської В.В., розглянувши справу
за позовом комунального підприємства "Полонне тепловодопостачання", м. Полонне Шепетівського району
до Шепетівської районної державної адміністрації Хмельницької області
про стягнення 266 895,32 грн. заборгованості за надані послуги з постачання теплової енергії,
представники сторін:
позивача: Грохольська Н.М. згідно доручення №7 від 06.01.2023 року;
відповідача: Рачук В.І. згідно довіреності №12/04-14-659/2023 від 22.08.2023 року;
ВСТАНОВИВ:
позивач звернувся до суду з позовом, у якому просить стягнути з відповідача 266 895,32 грн. заборгованості за надані послуги з постачання теплової енергії. Вимоги мотивує тим, що відповідач є власником/балансоутримувачем приміщення другого поверху в м. Полонне по вул. Лесі Українки, 114а площею 307,2 кв.м., яке перебувало на балансі Полонської районної державної адміністрації та яке підключене до системи централізованого опалення. Проте, Шепетівська РДА не повідомила позивача про те, що вона являється споживачем послуг з централізованого теплопостачання після реорганізації Полонської РДА, що спричинило безоблікове споживання теплової енергії на суму 266895,32 грн.
Ухвалою Господарського суду Хмельницької області від 07.08.2023 року відкрито провадження у справі за позовом, призначено підготовче засідання.
Ухвалою суду від 24.10.2023 року закрито підготовче провадження та призначено справу до судового розгляду по суті на 09.11.2023 року.
Повноважний представник позивача в судовому засіданні підтримав доводи позовної заяви, просить суд стягнути з відповідача 266895,32 грн. заборгованості за надані послуги з теплопостачання.
Представник відповідача під час судового розгляду спору та у наданому відзиві заперечує проти вимог позивача. Зазначає, що приміщення за адресою: м. Полонне по вул. Лесі Українки, 114а, належить державі в особі ВР України та перебуває в оперативному управлінні фінансового управління РДА, та не належить на жодному праві відповідачу. Так, наказом Фонду державного майна України від 11.02.2021 року №81 передано до сфери управління Хмельницької обласної державної адміністрації нерухоме майно, що обліковувалось на балансах фінансових органів районних державних адміністрацій Хмельницької області, серед якого частина будинку відділу фінансів Полонської РДА, площею 307,2 кв.м. за адресою: вул. Лесі Українки, 114а в м. Полонному. Розпорядженням голови Хмельницької ОДА від 22.02.2021 року прийнято вказане приміщення до сфери управління Хмельницької ОДА.
З вказаного відповідач робить висновок про помилковість позиції позивача щодо правонаступництва Шепетівської РДА після припинення відділу фінансів Полонської РДА, тому відповідач не укладав із позивачем договору про надання послуг з теплопостачання, позаяк не мав потреби та відповідних повноважень щодо управління об`єктом нерухомого майна. З приводу листування із позивачем про відключення теплопостачання зазначає, що воно здійснювалось виключно з метою зменшення фінансового навантаження Державного бюджету.
Фактичні обставини справи, встановлені судом, та зміст спірних правовідносин.
Полонська міська рада ОТГ рішенням від 08.12.2016 року визначила комунальне підприємство «Полонне тепловодопостачання» виконавцем робіт по діяльності із забезпечення фізичного комфорту постачання пари, гарячої води та кондиційованого повітря; забір, очищення та постачання води; каналізація, відведення й очищення стічних вод.
Хмельницька обласна державна адміністрація розпорядженням від 22.03.2017 року видала комунальному підприємству «Полонне тепловодопостачання» ліцензії на право провадження господарської діяльності з виробництва теплової енергії; постачання теплової енергії, крім постачання теплової енергії за нерегульованим тарифом; транспортування теплової енергії магістральними і місцевими тепловими мережами та централізованого водопостачання та водовідведення.
Полонська міська рада рішенням від 05.10.2018 року встановила з 21.10.2018 року на території Полонської міської ОТГ тарифи за спожиту теплову енергію для споживачів, які обслуговуються КП «Полонне тепловодопостачання», в тому числі, для бюджетних організацій 42,17 грн. за м.кв.
Хмельницька обласна державна адміністрація 16.01.2021 року прийняла розпорядження, яким утворила комісії з реорганізації районних державних адміністрацій, в тому числі, Полонської РДА.
Відділ фінансів Полонської РДА звернувся до позивача із листом від 29.01.2021 року, у якому повідомив, що він реорганізується шляхом приєднання до Полонської РДА, та Полонська РДА реорганізовується шляхом приєднання до Шепетівської РДА.
Міністерство фінансів України наказом від 11.02.2021 року передало зі своєї сфери управління до сфери управління Хмельницької ОДА нерухоме майно, що обліковується на балансах фінансових органів районних державних адміністрацій Хмельницької області, в тому числі, відділу фінансів Полонської РДА (код 02315820) за адресою: м. Полонне, вул. Лесі Українки, 114а, площею 307,2 кв.м.
В свою чергу, Хмельницька ОДА розпорядженням від 22.02.2021 року утворила комісію з приймання-передачі вказаного вище нерухомого майна та уповноважила її на забезпечення приймання-передачі такого майна.
Полонська міська рада рішенням від 06.01.2022 року встановила з 06.01.2022 року на території Полонської міської ОТГ тарифи за спожиту теплову енергію для споживачів, які обслуговуються КП «Полонне тепловодопостачання», в тому числі, для бюджетних організацій 72,71 грн. за м.кв.
Позивач надіслав відповідачу листа від 20.09.2022 року щодо врегулювання питання з плати за теплову енергію другого поверху приміщення у м. Полонному по вул. Лесі Українки, 114а, площею 307,2 кв.м., яке знаходиться на балансі Шепетівської РДА, шляхом укладення договору або відключення приміщення від теплопостачання.
У відповідь Шепетівська РДА у листі від 29.09.2022 року повідомила, що не планує використовувати вказане приміщення та не заперечує проти його відключення позивачем самостійно.
Полонською міською радою 18.10.2022 року видано розпорядження про початок опалювального сезону з 20.10.2022 року.
КП «Полонне теплопостачання» у листі від 24.10.2022 року, адресованому відповідачу, повторно повідомило про необхідність врегулювання питання з плати за теплову енергію другого поверху приміщення у м. Полонному по вул. Лесі Українки, 114а, площею 307,2 кв.м., шляхом укладення додаткової угоди про збільшення опалювальної площі. Додатково наголосило, що відключення від централізованого опалення здійснюється лише у міжопалювальний період, але не пізніше 01 вересня.
У відповідь Шепетівська РДА у листі від 01.11.2022 року повторно надала згоду на відключення приміщення від теплопостачання на умовах, запропонованих позивачем у листі від 20.09.2022 року, та зазначила, що не потребує укладення додаткової угоди.
Позивач у листі від 24.11.2022 року, адресованому відповідачу, повторно просить укласти додаткову угоду про збільшення опалювальної площі на 307,2 кв.м. та роз`яснює порядок відключення споживачів від системи централізованого опалення та постачання гарячої води.
21.02.2023 року КП «Полонне тепловодопостачання» надіслало Шепетівській РДА рахунки від 14.02.2023 року на суми 53246,08 грн. (за період з 20.10.2022 року по грудень 2022 року) та 22305,79 грн. (за січень 2023 року), та акти здачі-приймання робіт від 15.02.2023 року.
Згідно розрахунку заборгованості за спожиту теплоенергію приміщення за адресою м. Полонне, вул. Лесі Українки, 114а, позивачем нараховано за період з січня 2021 року по квітень 2023 року 266895,32 грн. боргу.
КП «Бюро технічної інвентаризації» Полонської міської ради у листі від 22.08.2023 року повідомило відповідача, що майно за адресою м. Полонне, вул. Лесі Українки, 114а, зареєстровано за державою в особі ВР України в оперативному управлінні фінансового управління РДА 1/1 частини на підставі свідоцтва про право власності на частину адмінбудинку.
Регіональне відділення Фонду держмайна по Вінницькій та Хмельницькій областях у листі від 27.09.2023 року повідомило позивача, що приміщення площею 307,2 кв.м. за адресою: м. Полонне, вул. Лесі Українки, 114а, перебуває на балансі Шепетівської РДА (код 21325769).
З вищевикладеного, у зв`язку з невиконанням відповідачем вимог позивача в добровільному порядку, останній звернувся з даним позовом до суду.
Норми права, застосовані судом, оцінка доказів, аргументів, наведених учасниками справи, та висновки щодо порушення, не визнання або оспорення прав чи інтересів, за захистом яких мало місце звернення до суду.
Майнові зобов`язання, які виникають між учасниками господарських відносин, регулюються ЦК України з урахуванням особливостей, передбачених ГК України, що визначено ч.1 ст. 175 ГК України.
Згідно ч.1 ст. 193 ГК України суб`єкти господарювання та інші учасники господарських відносин повинні виконувати господарські зобов`язання належним чином відповідно до закону, інших правових актів, договору, а за відсутності конкретних вимог щодо виконання зобов`язання - відповідно до вимог, що у певних умовах звичайно ставляться. При цьому, до виконання господарських договорів застосовуються відповідні положення ЦК України з урахуванням особливостей, передбачених ГК України.
Так, в силу ст. 526 ЦК України зобов`язання має виконуватися належним чином відповідно до умов договору та вимог ЦК України, інших актів цивільного законодавства, а за відсутності таких умов та вимог - відповідно до звичаїв ділового обороту або інших вимог, що звичайно ставляться.
Згідно ч.1 ст. 275 ГК України за договором енергопостачання енергопостачальне підприємство (енергопостачальник) відпускає електричну енергію, пару, гарячу і перегріту воду (далі - енергію) споживачеві (абоненту), який зобов`язаний оплатити прийняту енергію та дотримуватися передбаченого договором режиму її використання, а також забезпечити безпечну експлуатацію енергетичного обладнання, що ним використовується.
Згідно ч.ч.6,7 ст.276 ГК України розрахунки за договорами енергопостачання здійснюються на підставі цін (тарифів), встановлених/визначених відповідно до вимог закону; оплата енергії, що відпускається, здійснюється відповідно до умов договору; договір може передбачати попередню оплату, планові платежі з наступним перерахунком або оплату, що проводиться за вартість прийнятих ресурсів.
Із матеріалів справи, зокрема, листа відділу фінансів Полонської РДА Хмельницької області від 29.01.2021 року та листування між сторонами у справі вбачається, та також не заперечується останніми, що позивачем надавались послуги з централізованого постачання теплової енергії відділу фінансів Полонської РДА Хмельницької області за адресою: м. Полонне, вул. Лесі Українки, 114а, площею 307,2 кв.м., балансоутримувачем якого, згідно додатку №1 до наказу Міністерства фінансів України від 11.02.2021 року №81, є відділ фінансів Полонської РДА (код 02316820).
В подальшому, відділ фінансів Полонської РДА листом від 29.01.2021 року повідомив КП "Полонне тепловодопостачання" про відсутність кошторисних призначень у відділу на оплату енергоносіїв станом на 29.01.2021 року у зв`язку з приєднання останнього до Полонської РДА, яка, в свою чергу, приєдналась згідно розпорядження голови Хмельницької ОДА від 16.01.2021 року до Шепетівської районної державної адміністрації.
Із відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань встановлено, що відділ фінансів Полонської РДА припинено шляхом реорганізації, правонаступником зазначено Полонську районну державну адміністрацію Хмельницької області, код ЄДРПОУ: 21312362.
Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 №1635-р "Про реорганізацію та утворення районних державних адміністрацій" визначено здійснити реорганізацію районних державних адміністрацій районів, ліквідованих згідно з постановою Верховної Ради України від 17 липня 2020 р. № 807-IX "Про утворення та ліквідацію районів", шляхом приєднання до районних державних адміністрацій, розташованих в адміністративних центрах районів, утворених зазначеною постановою, згідно з додатком 1. Відповідно до додатку 1 реорганізовано Полонську райдержадміністрацію шляхом її приєднання до Шепетівської райдержадміністрації.
На виконання вказаного розпорядження, а також постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1321 "Про затвердження Порядку здійснення заходів щодо утворення та реорганізації районних державних адміністрацій, а також правонаступництва щодо майна, прав та обов`язків районних державних адміністрацій, що припиняються", розпорядженням Хмельницької обласної державної адміністрації №132/2021-р від 16.01.2021 "Про реорганізацію районних державних адміністрацій Хмельницької області" утворено комісію з реорганізації районних державних адміністрацій Хмельницької області у складі згідно з додатками 1-17.
Відповідно до загальних приписів ст.104 Цивільного кодексу України у разі реорганізації юридичних осіб майно, права та обов`язки переходять до правонаступників.
При реорганізації юридичної особи відбувається універсальне правонаступництво.
При універсальному правонаступництві все майно особи як сукупність прав та обов`язків, які їй належать, переходить до правонаступника чи правонаступників, при цьому в цій сукупності переходять усі окремі права та обов`язки, які належали на момент правонаступництва правопопереднику незалежно від їх виявлення на той момент. Ухвалюючи рішення про реорганізацію, уповноважений орган юридичної особи спрямовує свою волю на передачу не окремого майна, прав або обов`язків, а усієї їх сукупності. При реорганізації в формі злиття немає значення, чи вказано в передавальному акті про правонаступництво щодо певного майна, прав чи обов`язків. Адже правонаступник лише один, що унеможливлює виникнення будь-яких спорів щодо переходу майна, прав чи обов`язків. Отже, лише при припиненні суб`єкта господарювання шляхом поділу в розподільчому балансі визначається правонаступництво. Внаслідок злиття, приєднання або перетворення правонаступником є лише одна особа і будь-який розподіл прав та обов`язків при таких видах реорганізації неможливий.
Якщо припустити, що правонаступництво настає лише з моменту державної реєстрації припинення юридичної особи, то це призведе до можливостей порушення прав кредиторів, які протягом значного періоду часу не зможуть звернутися з вимогами до новоствореної юридичної особи, яка отримає все майно правопопередника, але не буде нести відповідальність за його зобов`язаннями. Вказана правова позиція викладена в постанові Великої Палати Верховного Суду від 16.06.2020 у справі № 910/5953/17.
Також Верховний Суд у складі Об`єднаної палати Касаційного цивільного суду в постанові від 14.09.2020 у справі №296/443/16-ц зазначив, що у статтях 104 та 107 Цивільного кодексу України не визначається момент переходу прав та обов`язків від юридичної особи, яка припиняється шляхом приєднання. Такий момент не може пов`язуватися із внесення запису до державного реєстру про припинення юридичної особи, яка приєднується. При реорганізації шляхом приєднання немає значення, чи вказано в передавальному акті про правонаступництво щодо певного майна, прав чи обов`язків. Внаслідок приєднання правонаступником є лише одна особа і будь-який розподіл прав та обов`язків при такому виді реорганізації неможливий. Датою виникнення універсального правонаступництва юридичної особи відносно особи, яка припиняється шляхом приєднання, слід вважати дату видання наказу про таке приєднання.
Отже, законодавець визначив дві форми припинення юридичної особи - в результаті реорганізації або в результаті ліквідації, а також визначив наслідки припинення юридичної особи в результаті реорганізації, які, на відміну від припинення юридичної особи в результаті ліквідації, полягають, зокрема у переході майна, прав і обов`язків до правонаступників. Таким чином, у разі реорганізації юридичної особи шляхом її приєднання факт настання правонаступництва безпосередньо пов`язаний з моментом передання прав та обов`язків від правопопередника до правонаступника.
Водночас при відповідній реорганізації не має значення, чи вказано в передавальному акті про правонаступництво щодо певного майна, прав чи обов`язків, адже правонаступник лише один, що унеможливлює виникнення будь-яких спорів щодо переходу майна, прав чи обов`язків. Аналогічна правова позиція викладена в постановах Верховного Суду від 20.01.2022 у справі № 922/347/21, від 16.03.2023 у справі № 922/3979/21
Отже, лише при припиненні суб`єкта господарювання шляхом поділу в розподільчому балансі визначається правонаступництво. Внаслідок же злиття, приєднання або перетворення правонаступником є лише одна особа і будь-який розподіл прав та обов`язків при таких видах реорганізації неможливий. Близька за змістом правова позиція викладена в постанові Великої Палати Верховного Суду від 16.06.2020 у справі № 910/5953/17.
Чинне законодавство не містить загальної норми щодо моменту виникнення універсального правонаступництва юридичної особи, внаслідок приєднання. Ухвалюючи рішення про реорганізацію, уповноважений орган юридичної особи спрямовує свою волю на передачу не окремого майна, прав або обов`язків, а всієї їх сукупності. Тобто при універсальному правонаступництві до правонаступника чи правонаступників переходить усе майно особи як сукупність прав та обов`язків, які їй належать (незалежно від їх виявлення на момент правонаступництва), на підставі передавального акта. Наведені обставини передують внесенню запису до Реєстру про припинення юридичної особи, яка припиняється в результаті реорганізації.
Отже, у вирішенні питань, пов`язаних з таким правонаступництвом, судам необхідно здійснювати аналіз доказів переходу відповідних прав і обов`язків (близька за змістом правова позиція викладена у постанові Верховного Суду від 09.10.2020 у справі № 910/4656/14).
Судом встановлено, що в даному випадку особою у зобов`язанні з оплати послуг з централізованого опалення приміщення площею 307,2 кв.м. за адресою: м. Полонне, вул. Лесі Українки, 114а, був його балансоутримувач - відділ фінансів Полонської РДА (код 02316820), правонаступником якого стала Полонська районна державна адміністрація (код 21312362), яку згідно з розпорядженням Кабінету Міністрів України №1635-р від 16.12.2020 "Про реорганізацію та утворення районних державних адміністрацій" реорганізовано шляхом приєднання до Шепетівської РДА.
У правовідносинах публічного правонаступництва необхідно враховувати, що публічне правонаступництво державного органу є окремим, особливим видом правонаступництва. Під таким терміном розуміється перехід в установлених законом випадках прав та обов`язків одного суб`єкта права іншому. При цьому обов`язок щодо відновлення порушених прав особи покладається на орган, компетентний відновити такі права. Такий підхід про перехід до правонаступника обов`язку відновити порушене право відповідає принципу верховенства права, оскільки метою правосуддя є ефективне поновлення порушених прав, свобод і законних інтересів.
При цьому можна виділити дві форми адміністративного (публічного) правонаступництва: 1) фактичне (або компетенційне адміністративне правонаступництво), тобто таке, де вирішуються питання передачі фактичних повноважень від одного до іншого органу, посадової особи (або повноважень за компетенцією) та 2) процесуальне адміністративне (публічне) правонаступництво.
Фактичне (компетенційне) адміністративне (публічне) правонаступництво - це врегульовані нормами адміністративного права умови та порядок передання адміністративної компетенції від одного суб`єкта владних повноважень (суб`єкта публічної адміністрації) до іншого, який набуває певні владні повноваження внаслідок ліквідації органу чи посади суб`єкта владних повноважень, припинення первісного суб`єкта, або внаслідок повного чи часткового припинення компетенції органу публічної адміністрації чи припинення повноважень посадової особи.
Отже, підставою для переходу адміністративної компетенції від одного суб`єкта владних повноважень до іншого (набуття адміністративної компетенції) є події, що відбулися із даним суб`єктом (вказана правова позиція викладена у постанові Великої Палати Верховного Суду від 08.12.2021 у справі № 9901/348/19).
Так, як слідує з листа відділу фінансів Полонської РДА від 29.01.2021 року, розпорядженням Полонської районної державної адміністрації від 04.01.2020 року №1/2021-р/к реорганізовано відділ фінансів Полонської РДА шляхом приєднання до Полонської РДА; установлено, що Полонська РДА є правонаступником відділу фінансів Полонської РДА.
Разом з цим, згідно постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1321 "Про затвердження Порядку здійснення заходів щодо утворення та реорганізації районних державних адміністрацій", та розпорядженням Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 №1635-р "Про реорганізацію та утворення районних державних адміністрацій" Полонську РДА реорганізовано шляхом приєднання до Шепетівської РДА.
На даний час у ЄДРЮО, ФОП та ГФ міститься запис про припинення відділу фінансів Полонської РДА та Полонської РДА внаслідок реорганізації.
Таким чином, з огляду на положення законодавства, що регулює питання правонаступництва, а також враховуючи спеціальні нормативні акти, якими було вирішено питання щодо реорганізації та функціонування відповідних територіальних органів виконавчої влади, суд доходить висновку, що до Шепетівської районної державної адміністрації як правонаступника Полонської РДА, що є правонаступником відділу фінансів Полонської РДА, передано їх майно та право управління ним за принципом місцезнаходження майна чи юридичної особи. Також до Шепетівської РДА перейшли не виключно повноваження у сфері управління, але й обов`язки, пов`язані з утриманням та фінансуванням майна, у тому числі погашення заборгованості та сплата інших обов`язкових плтаежів (схожа за змістом правова позиція викладена в постанові Верховного Суду у справі №911/343/22 від 08.06.2023 року).
Окрім того, перебування приміщення за адресою: м. Полонне, вул. Лесі Українки, 114а, площею 307,2 кв.м., на балансі відповідача підтверджується листом Регіонального відділення Фонду державного України по Вінницькій та Хмельницькій областях від 27.09.2023 року.
З вищевикладеного судом критично оцінюються доводи Шепетівської РДА про покладення обов`язку з утримання приміщення за адресою: м. Полонне, вул. Лесі Українки, 114а, площею 307,2 кв.м., на Хмельницьку обласну державну адміністрацію.
Основні засади організаційних, господарських відносин, що виникають у сфері надання та споживання житлово-комунальних послуг між їхніми виробниками, виконавцями і споживачами, а також їхні права та обов`язки, регулюються Законом України "Про житлово-комунальні послуги".
Частиною шостою статті 19 Закону України "Про теплопостачання" передбачено, що споживач повинен щомісячно здійснювати оплату теплопостачальній організації за фактично отриману теплову енергію. Відсутність договору про постачання теплової енергії при підтвердженні факту її постачання обставинами справи не звільняє Відповідача від обов`язку оплати за фактично спожиту теплову енергію (аналогічна правова позиція викладена у постанові Верховного Суду України від 30.10.2013 у справі № 6-59цс13).
Споживачі зобов`язані оплатити житлово-комунальні послуги, якщо вони фактично користувалися ними. Факт відсутності договору про надання житлово-комунальних послуг сам по собі не може бути підставою для звільнення споживача від оплати послуг у повному обсязі. Аналогічна правова позиція наведена в постановах Верховного Суду у складі колегії суддів Касаційного господарського суду від 11.04.2018 у справі № 904/2238/17 та від 16.10.2018 р. у справі № 904/7377/17; у постанові Великої Палати Верховного Суду від 07.07.2020 р. у справі № 7128916/17-ц.
Отже, згідно із зазначеними нормами закону, споживачі зобов`язані оплатити житлово-комунальні послуги, якщо вони фактично користувалися ними, та відсутність договору про надання житлово-комунальних послуг не може бути підставою для звільнення споживача від оплати отриманих послуг. Зобов`язання відповідача оплатити послуги з теплопостачання виникло внаслідок його власних дій - споживання теплової енергії, наданої позивачем.
Така ж правова позиція викладена Верховним Судом у постанові від 15 березня 2018 року № 401/710/15-ц та у постановах Верховного Суду від 10 травня 2018 року у справі № 922/2790/17, від 26 вересня 2018 року у справі №750/12850/16-ц (провадження № 61-11107св18), від 13 листопада 2019 року у справі № 686/14833/15-ц (провадження № 61-26205св18).
Доказів припинення надання послуг з централізованого постачання теплової енергії у приміщення площею 307,2 кв.м. за адресою: м. Полонне, вул. Лесі Українки, 114а, матеріали справи не містять та учасниками справи не надано. Відтак відповідач, як балансоутримувач такого приміщення та правонаступник Полонської РДА, яка, в свою чергу, є правонаступником відділу фінансів Полонської РДА, зобов`язаний оплачувати вартість отриманої теплової енергії.
Проаналізувавши поданий позивачем розрахунок заборгованості, судом встановлено, що він здійснений з врахуванням тарифів, встановлених рішеннями Полонської міської ради від 05.10.2018 року та від 06.01.2022 року, доказів сплати нарахованих сум матеріали справи не містять, з чого суд приходить до висновку про наявність підстав для стягнення з відповідача 266 895,32 грн. заборгованості з постачання теплової енергії за період з січня 2021 року по квітень 2023 року, та, відповідно, задоволення позову в повному обсязі.
Витрати по сплаті судового збору покладаються на відповідача у зв`язку з задоволенням позову.
Керуючись ст.ст. 2, 12, 20, 129, 233, 236, 237, 238, 240, 241 Господарського процесуального кодексу України, суд
ВИРІШИВ:
позов комунального підприємства "Полонне тепловодопостачання", м. Полонне Шепетівського району до Шепетівської районної державної адміністрації Хмельницької області про стягнення 266 895,32 грн. заборгованості за надані послуги з постачання теплової енергії, задовольнити.
Стягнути з Шепетівської районної державної адміністрації Хмельницької області (30400, Хмельницька область, Шепетівський район, м. Шепетівка, вул. Героїв Небесної Сотні, 47, код 21325769) на користь комунального підприємства «Полонне тепловодопостачання» (30501, Хмельницька область, Шепетівський район, м. Полонне, вул. Лесі Українки, 93, код 40946445) 266895,32 грн. (двісті шістдесят шість тисяч вісімсот дев`яносто п`ять грн. 32 коп.) заборгованості за надані послуги з постачання теплової енергії, 4003,43 грн. (чотири тисячі три грн. 43 коп.) витрат по сплаті судового збору.
Видати наказ.
Рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом двадцяти днів до Північно-західного апеляційного господарського суду. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або у разі розгляду справи (вирішення питання) без повідомлення (виклику) учасників справи, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.
Повний текст судового рішення складено 13.11.2023 року
СуддяМ.В. Музика
Веб-адреса рішення в Єдиному державному реєстрі судових рішень за посиланням: http://reyestr.court.gov.ua/
Віддрук. у 2 прим.: 1 - до справи; 2 - позивачу (30501, Хмельницька область, Шепетівський район, м. Полонне, вул. Лесі Українки, 93; код 40946445 ) - рек. з пов. про вручення; відповідачу в ел. кабінет
Суд | Господарський суд Хмельницької області |
Дата ухвалення рішення | 09.11.2023 |
Оприлюднено | 16.11.2023 |
Номер документу | 114903836 |
Судочинство | Господарське |
Категорія | Справи позовного провадження Справи у спорах, що виникають із правочинів, зокрема, договорів Невиконання або неналежне виконання зобов’язань надання послуг |
Господарське
Господарський суд Хмельницької області
Музика М.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні