Рішення
від 06.11.2023 по справі 500/6290/23
ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

Справа № 500/6290/23

06 листопада 2023 рокум.ТернопільТернопільський окружний адміністративний суд, у складі головуючої судді Подлісної І.М. розглянувши в порядку письмового провадження за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "ПРТ ФОРКЛІФТ" до Головного управління ДПС у Тернопільській області ДПС України про визнання протиправним та скасування рішення від 29.08.2023 №9427336/44036345 та від 06.09.2023 №9475763/44036345, -

ВСТАНОВИВ:

До Тернопільського окружного адміністративного суду звернулося Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРТ ФОРКЛІФТ" з адміністративним позовом до Головного управління ДПС у Тернопільській області, ДПС України про визнання протиправним та скасування рішення від 29.08.2023 №9427336/44036345 та від 06.09.2023 №9475763/44036345.

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що відповідачем Головним управлінням ДПС у Тернопільській області прийнято рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі податкових накладних від 06.09.2023 від №9475763/44036345 (ПН № 4 від 10.08.2023 року на загальну суму 437500,00грн. у т.ч. ПДВ 72916,67 грн) та від 29.08.2023 №9427336/44036345 (ПН № 3 від 10.08.2023року на загальну суму 318000,00 грн. у т.ч. ПДВ 53000,00 грн), якими не враховано надані документи та пояснення, з підстав, начебто, ненаданням / частковим наданням додаткових письмових пояснень та копій документів стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Єдиному реєстрі податкових накладних, при отриманні повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, платником податку.

07.09.2023 ТОВ «ПРТ ФОРКЛІФТ» подав скаргу на рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі податкових накладних від 06.09.2023 від №9475763/44036345 (ПН № 4 від 10.08.2023 року на загальну суму 437500,00грн. у т.ч. ПДВ 72916,67 грн.) із поясненнями.

Також, за результатами розгляду пояснень від 19.09.2023 року щодо виключення з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку 22.09.2023 прийнято рішення про виключення ТОВ «ПРТ ФОРКЛІФТ» з такого переліку.

Отже, ТОВ «ПРТ ФОРКЛІФТ» не погоджується із рішеннями про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі податкових накладних від 29.08.2023 №9427336/44036345 (ПН № 3 від 10.08.2023року на загальну суму 318000,00 грн. у т.ч. ПДВ 53000,00 грн) та про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі податкових накладних від 06.09.2023 від №9475763/44036345 (ПН № 4 від 10.08.2023 року на загальну суму 437500,00грн. у т.ч. ПДВ 72916,67 грн), що і стало причиною звернення до суду з даним позовом.

Ухвалою суду від 06.10.2023 року прийнято до розгляду та відкрито провадження по справі за правилами спрощеного позовного провадження без виклику сторін. Даною ухвалою встановлено 15-денний строк з дня вручення ухвали про відкриття провадження у справі для подання відзиву на позовну заяву.

Відповідач скористався правом на подання відзиву на позовну заяву, який надійшов на адресу суду із відповідними письмовими доказами 19.10.2023. У відзиві відповідач не погоджується з позовними вимогами та доводами, викладеними в адміністративному позові, та в обґрунтування своїх заперечень зазначає наступне.

ГУ ДПС у Тернопільській області зазначило, що оскільки ТОВ «ПРТ ФОРКЛІФТ» надано копії документів, що є недостатніми для встановлення реальності здійснення господарських операцій, то Комісія контролюючого органу дійшла висновку про необхідність отримання від платника додаткових документів та пояснень, оскільки позивачем не розкрито у повній мірі процес господарських операцій, за наслідками яких і було виписано згадані вище податкові накладні.

Так, позивачем до Повідомлень про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування не надано документального підвердження щодо місць зберігання (відстою) транспортних засобів, а саме інформацію про земельні ділянки та/або площадки (власні чи орендовані) із відповідними підтверджуючими документами (договора оренди, права власності/користування, розрахункових документів, актів наданих послуг, тощо). Не надано відомостей з бухгалтерського обліку про наявність на залишках ТМЦ що реалізовується (оборотно-сальдові відомості). Відсутня інформація про забезпеченість трудовими ресурсами для здійснення такого виду діяльності.

Відповідачі зазначають, що ряд документів наданих до позовної заяви, не надсилались на розгляд комісії контролюючого органу та відповідно не розглядались комісією, яка приймала рішення про реєстрацію податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, тому є неналежними доказами та не можуть братись судом до уваги при розгляді позовної вимоги щодо протиправності рішення комісії, а саме Договір безкоштовного користування майном, акти наданих послуг із TОB «БЕЛОКОМ», видаткові накладні, документів на право власності на земельну ділянку, договір транспортного експедирування із ТОВ «БЕЛОКОМ».

При цьому, дії контролюючих органів щодо зупинення реєстрації податкової накладної та подальшого прийняття рішення про відмову в реєстрації податкової накладної, - є такими, що відповідають критеріям, встановленим ч. 2 ст.2 Кодексу адміністративного судочинства України.

На підставі викладеного, представник відповідачів просив в задоволенні позову відмовити.

30.10.2023 до Тернопільського окружного адміністративного суду через електронний суд надійшла відповідь на відзив від представника позивача, відповідно до якої вказано на безпідставність та необґрунтованість відзиву відповідача, оскільки зазначені в ньому відомості не відповідають дійсності.

Клопотань про розгляд справи в судовому засіданні від учасників справи не надходило.

На підставі статті 262 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України) судовий розгляд справи проведено за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у ній матеріалами.

Суд, розглянувши адміністративну справу, вивчивши зміст відзиву на позов і відповіді на відзив, дослідивши і оцінивши зібрані по справі докази, в їх сукупності, проаналізувавши зміст норм матеріального права, які врегульовують спірні правовідносини, виходить з таких підстав та мотивів.

Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРТ ФОРКЛІФТ" є юридичною особою (код ЄДРПОУ 44036345) з 05.03.2021 року, основним видом діяльності якої є: 33.12 Ремонт і технічне обслуговування машин і устаткування промислового призначення, про що свідчить виписка з ЄДРПОУ та є платником податку на додану вартість.

Свою діяльність ТОВ «ПРТ ФОРКЛІФТ» розпочало з квітня 2021р. Почалась закупівля товару, а саме автонавантажувачі б/в. Придбання автонавантажувачів здійснювалось від постачальників Литви. Основним постачальником було підприємство UAB "SEMINGA", Литва. В останнє від цього постачальника товар надійшов в березні 2022р.. Із грудня 2022р. підприємство почало отримувати товар з Японії від фірми Advance Inc., Osaka, Japan. ПДВ підприємство сплачує при розмитненні товару, що формує великий податковий кредит, проте за рахунок продажу товару, кредит зменшується.

Для здійснення господарської діяльності окремі ліцензії та дозвола не потребуються.

Оскільки, Указом Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України від 24 лютого 2022 року № 2102-ІХ, у зв`язку з військовою агресією Російської Федерації проти України введено в Україні воєнний стан о 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року строком на 30 діб. Указом Президента України від 14 березня 2022 року № 133/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» продовжено строк дії воєнного стану в Україні з 05 години 30 хвилин 26 березня 2022 року строком на 30 діб. Указом Президента України від 18 квітня 2022 року № 259/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» продовжено строк дії воєнного стану в Україні з 05 години 30 хвилин 25 квітня 2022 року строком на 30 діб. Указом Президента України від 17 травня 2022 року № 341/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» продовжено строк дії воєнного стану в Україні з 05 години 30 хвилин 25 травня 2022 року строком на 90 діб, Указом від 12 серпня 2022 року № 573/2022, затвердженим Законом України від 15 серпня 2022 року № 2500-ІХ), продовжити строк дії воєнного стану в Україні з 05 години 30 хвилин 21 листопада 2022 року строком на 90 діб, Указом від 7 листопада 2022 року N 757/2022, затвердженим Законом України від 16 листопада 2022 року N 2738-IX), продовжити строк дії воєнного стану в Україні з 05 години 30 хвилин 19 лютого 2023 року строком на 90 діб, Указом від 7 листопада 2022 року № 757/2022, затвердженим Законом України від 16 листопада 2022 року № 2738-ІХ), продовжити строк дії воєнного стану в Україні з 05 години 30 хвилин 19 лютого 2023 року строком на 90 діб, Указом від 1 травня 2023 року N 254/2023, затвердженим Законом № 3057-IX від 02.05.2023, продовжити строк дії воєнного стану в Україні з 05 години 30 хвилин 20 травня 2023 року строком на 90 діб. Крім цього, Указом Президента України № 451/2023 від 26.07.2023 строк дії воєнного стану в Україні продовжено з 18.08.2023 строком на 90 діб.

Адреса, за якою підприємство працювало в місті Запоріжжя, а саме: вул. Культурна, буд. 126, згідно Наказу №309 від 22.12.2022р.Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України потрапило до переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією. Фактична ситуація унеможливила подальшу роботу підприємства.

Тому для поновлення діяльності ТОВ «ПРТ ФОРКЛІФТ» було вимушено змінити юридичну адресу із міста Запоріжжя на нову, - 47707, Тернопільська обл., Тернопільський р-н, село Біла, вул. Бродівська бічна, 12. Підприємство знаходиться по юридичній адресі де орендує за Договором безкоштовного користування №б/н від 01.09.2023р. приміщення в якому зберігається товар. Власний офіс, гараж та майданчик, де зберігається товар також залишився за адресою м. Запоріжжя, вул. Культурна, буд. 126, про що повідомлено в звіті 20-ОПП.

Враховуючи загрозу життю та здоров`ю в період воєнного стану, керівництво підприємства ТОВ «ПРТ ФОРКЛІФТ» веде свою діяльність у мінімальному режимі, по можливості виконуючи обов`язки по вже укладеним договорам, та тільки вивчаючи нові можливості господарської діяльності під час воєнного стану.

На підприємстві затверджений та введений в дію з 19.04.2021 р. штатний розпис, який передбачає штатну одиницю директора. Починаючи з 01.08.2023 р. штатний розпис було змінено та розширено, а саме:

- оклад директора збільшився та становить 10 000,00 грн.

- добавлено одиницю бухгалтера первинної документації.

Враховуючи мінімальну діяльність ТОВ «ПРТ ФОРКЛІФТ» на час воєнного стану по відстеженню виконання договору купівлі продажу N0.01/3351 від 17.08.2021 року (японський контрагент) та Договору купівлі продажу № рри 22-5 від 10/02/2022 року (литовський контрагент) та факту не укладання нових договорів по коду УКТЗЕД рішення, наявних трудових ресурсів більш ніж достатньо.

Вказані трудові ресурси повністю охоплюють порядок виконання договорів за період та код УКТЗЕД, по заблокованим накладним. Більш того, штатний розпис ТОВ «ПРТ ФОРКЛІФТ» розширений, внесені нові штатні одиниці - бухгалтер первинної документації.

Заробітна плата на підприємстві нараховується та виплачується своєчасно. Податки ЕСВ, ПДФО та військовий збір сплачуються своєчасно та в повному обсязі Платіжні інструкції щодо сплати ПДФО за червень, липень, серпень та вересень додаються в Додатках.

Матеріальні ресурси, необхідних для здійснення господарської операції.

Для здійснення робіт по відстеженню виконання на час воєнного стану Договору купівлі продажу N0.01/3351 від 17.08.2021 року з японським контрагентом та договору купівлі продажу № PPU 22-5 від 10.02.2022 року з литовським контрагентом, ТОВ «ПРТ ФОРКЛІФТ» має власну комп`ютерну техніку та розташоване на власній земельній ділянці засновника (офіс, майданчик, гараж).

Саме особливості роботи у воєнний стан та особливості роботи самого підприємства і є поясненнями відхилень по відповідним показникам.

17.08.2021 року між ТОВ «ПРТ ФОРКЛІФТ» (Покупець) та Advance Inc, Jsaka, Japan (японський контрагент, Продавець) уклали договір купівлі продажу N0.01/3351.

Відповідно до Договору Продавець зобов`язується передати у власність Покупцеві вантажно-розвантажувальні засоби в асортименті, кількості та якості, встановлених Договором, Покупець зобов`язується прийняти та оплатити цей товар Найменування, характеристики, кількість, комплектація загальна вартість товару визначаються Продавцем за погодженням з Покупцем, і відображаються у додатку, що є невід`ємною частиною справжньої угоди. Додатками №2 та №3 сторони договору узгодили товар, що поставляється бензиново/газово/дизельні навантажувачі б/в та інші необхідні умови.

Доказами виконання договору постачання, реальності господарської операції є:

- договір купівлі продажу N0.01/3351 від 17.08.2021 року, додаток №2, додаток №3 до Договору,

- інвойс 45033 від 13.07.2022 року, Проформа 03-3449 до інвойс, Проформа 02-3425 до інвойс.

- виписки з рахунку в іноземній валюті від 05.01.2022 року, від 18.02.2022 року (оплата товару),

- залізнична накладна СМГС 03856-2, Коносамент 866473 (поставка товару),

- митна декларація МД 22UA403030027396U4 (розмитнення товару),

- інші документи.

Зокрема на виконання Договору імпортний товар отриманий 12.12.2022р. МД 22UA403030027396U4 від продавця фірми Advance Inc., Osaka, Japan згідно «Приложения» №2 від 20.12.2021р. та «Приложения» №3 від 17.02.2022р. до Договору купли-продажи №01/3351 (2021.08.17) від 17.08.2021р.; Інвойс №F45033 від 13.07.2022р.; Проформа №02/3425 від 20.12.2021р. та Проформа №03/3449 від 17.02.2022р. Коносамент №866473 від 25.07.2022р. Залізнична накладна №03856-2 від 25.11.2022р. В митній декларації це товар №6 та №8. Товар був сплачений підприємством ТОВ «ПРТ ФОРКЛІФТ» Платіжним дорученням в іноземній валюті №5 від 05.01.2022р. Виписка банку з рахунку НОМЕР_4/JPY від 05.01.2022р. та Платіжним дорученням в іноземній валюті №6 від 18.02.2022р.

Виписка банку з рахунку НОМЕР_1 /JPY від 18.02.2022р.

ТОВ «ПРТ ФОРКЛІФТ» продає товар як підприємствам, так і фізичним особам- підприємцям та просто фізичним особам. Основних покупців товару ТОВ «ПРТ ФОРКЛІФТ» не має. За період з 01.01.2022року по 31.03.2023р. ТОВ «ПРТ ФОРКЛІФТ» реалізувало 25 автонавантажувачів 23 покупцям. Активна реалізація автонавантажувачів була до війни в січні 2022р. (8шт.) та лютому 2022р. (5шт), а потім торгівля практично зупинилась за період з березня 2022р. по березень 2023р. було ще реалізовано 12 автонавантажувачів.

Кожний продаж оформлюється пакетом документів, який включає в себе Договір поставки, Специфікацію до Договору поставки, та Рахунок на оплату. Реалізація оформлюється після отримання передоплати за товар. Товар зі складу вивозиться покупцем, це передбачено Договором поставки. Покупцю видається Видаткова накладна, за вимогою покупця оформлюється Акт прийому-передачі та ТТН.

В подальшому, ТОВ «ПРТ ФОРКЛІФТ» отримує послуги з розмитнення товару та доставки його до місця призначення від ТОВ «Белоком», що підтверджується Договором БКМ29/1-2021 від 01.09.2021р. на надання послуг митного брокера та Договором БКМТЕО29/1-2021 від 01.09.2021р. транспортного експедирування.

Далі, 10.08.2023 підприємство ТОВ «ПРТ ФОРКЛІФТ» отримало передплату за товар від ТОВ "УКРАЇНСЬКА АГРОПРОМИСЛОВА ТРАНСПОРТНА ГРУПА" (Виписка банку від 10.08.2023р., згідно рахунка від 09.08.2023 №21 за Договором поставки №09082023 від 09.08.2023р. Це була перша подія, на підставі якої ТОВ «ПРТ ФОРКЛІФТ» виписало податкову накладну №3 від 10.08.2023р. (Реєстраційний номер за квитанцією, якою повідомлено про зупинку 9204837011). Отримувач (покупець) ТОВ "УКРАЇНСЬКА АГРОПРОМИСЛОВА ТРАНСПОРТНА ГРУПА" (ІПН 451100210069) Обсяг постачання без урахування ПДВ 265000,00грн. Сума ПДВ 53000,00 грн.

Покупець ТОВ "УКРАЇНСЬКА АГРОПРОМИСЛОВА ТРАНСПОРТНА ГРУПА" на момент реєстрації податкової накладної товар не отримав. Податкова накладна була виписана за першою подією, яка відбулась, а саме - передплата за товар. Товар був отриманий покупцем ТОВ "УКРАЇНСЬКА АГРОПРОМИСЛОВА ТРАНСПОРТНА ГРУПА" 19 серпня 2023р., про що свідчить підписана покупцем Видаткова накладна №19 та Акт прийому-передачі №б/н від 19.08.2023р. Товар вивозився покупцю ТТН №Р-19 від 19.08.2023.

ТОВ «ПРТ ФОРКЛІФТ» отримує послуги з розмитнення товару та організації його доставки до місця призначення від ТОВ «Белоком». Послуги від підприємства ТОВ «Белоком» отримані та сплачені, що підтверджується Актами виконаних робіт та платіжками.

Також, того ж 10.08.2023 ТОВ «ПРТ ФОРКЛІФТ» отримало передплату за товар від ТОВ"ПРОФІТ ІНДАСТРІ" (Виписка банку від 10.08.2023р.) згідно рахунка від 10.08.2023 №20 за Договором поставки №10082023 від 10.08.2023р.. Виписана видаткова накладна №18 від 10.08.2023р., на підставі якої ТОВ «ПРТ ФОРКЛІФТ» виписало податкову накладну №4 від 10.08.2023р. (Реєстраційний номер за квитанцією, якою повідомлено про зупинку 9204808108). Отримувач (покупець) ТОВ"ПРОФІТ ІНДАСТРІ" (ІПН 439603126515) Обсяг постачання без урахування ПДВ 364583,33грн. Сума ПДВ 72 916,67 грн.

Покупець ТОВ"ПРОФІТ ІНДАСТРІ" на момент реєстрації податкової накладної товар отримав, про що поставив свій підпис та печатку на Видатковій накладній. Товар був переданий Перевізнику покупця та вивезений ТТН №Р2165 від 12.08.2023р. Акт прийому-передачі Перевізника Покупцю.

ТОВ «ПРТ ФОРКЛІФТ» отримує послуги з розмитнення товару та організації його доставки до місця призначення від ТОВ «Белоком». Послуги від підприємства ТОВ «Белоком» отримані та сплачені, що підтверджується Актами виконаних робіт та платіжками.

Всі розрахунки ТОВ «ПРТ ФОРКЛІФТ» здійснює по безготівковому розрахунку шляхом перерахування коштів на рахунок банку, на підтвердження чого надаються Виписки.

Отже, ТОВ "УКРАЇНСЬКА АГРОПРОМИСЛОВА ТРАНСПОРТНА ГРУПА" (код 45110026). Згідно договору поставки від « 09» серпня 2023 р. постачальник, в період дії Договору, зобов`язується поставити і передавати у власність Покупцеві товар: Автонавантажувач самохідний колісний з вилковим захватом, двигун - дизельний, б/в, марка NISSAN F1F1A15,, серійний №-001937 рік випуску 2012. а Покупець зобов`язується приймати цей товар та своєчасно здійснювати його оплату на умовах, визначених цим Договором. Датою поставки є дата отримання Покупцем товару відповідно до належним чином оформленими видатковими накладними, підписаними Сторонами. Термін поставки становить 5 (п`ять) днів з моменту виконання Покупцем п.4.1 Договору. Приймання товару за кількістю та якістю здійснюється Покупцем на своєму складі в протягом 5-ти календарних днів з моменту виписки накладної на товар. Покупець несе всі ризики випадкового знищення або випадкового пошкодження товару з моменту його прийняття. Перехід права власності на товар здійснюється в момент отримання товару. В окремих випадках, за погодженням Сторін, поставка товару здійснюється особисто Покупцем зі складу Постачальника. Покупець здійснює оплату за поставлений товар за цінами, попередньо узгодженими Сторонами і зазначеними у накладних, які є невід`ємною частиною даного Договору.

Всі розрахунки за цим Договором здійснюються в національній валюті України - гривні.

Всі розрахунки здійснено по безготівковому розрахунку шляхом перерахування коштів на рахунок банку, на підтвердження чого надається Виписка по рахунку.

На виконання умов Договору Поставки від 09.08.2023 року за результатами господарської операції склав податкову накладну №3 від 10.08.2021 на загальну суму 318000,00 грн. у т.ч. ПДВ 53000,00 грн, яку 10.08.2021 надіслано на реєстрацію до ЄРПН.

Отже, Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОФІТ ІНДАСТРІ» (код 4395030).

Згідно Договору поставки від 10.09.2023 Постачальник, в період дії Договору, зобов`язується поставити і передавати у власність Покупцеві товар: Автонавантажувач самохідний колісний з вилковим захватом, двигун - бензиновий, живлення від газової установки, б/в, марка MITSUBISHI FGE35AT, серійний №-80350 рік випуску 2017, а Покупець зобов`язується приймати цей товар та своєчасно здійснювати його оплату на умовах, визначених цим Договором.

Товар, який є предметом поставки за цим Договором, повинен бути поставлений Покупцю за ціною, якістю, комплектності, термінів, в асортименті, кількості, узгодженими Сторонами.

Датою поставки є дата отримання Покупцем товару відповідно до належним чином оформленими видатковими накладними, підписаними Сторонами. Термін поставки становить 5 (п`ять) днів з моменту виконання Покупцем п.4.1 Договору. Приймання товару за кількістю та якістю здійснюється Покупцем на своєму складі в протягом 5- ти календарних днів з моменту виписки накладної на товар. Перехід права власності на товар здійснюється в момент отримання товару. Покупець здійснює оплату за поставлений товар за цінами, попередньо узгодженими Сторонами і зазначеними у накладних, які є невід`ємною частиною даного Договору.

Всі розрахунки за цим Договором здійснюються в національній валюті України - гривні.

Всі розрахунки здійснено по безготівковому розрахунку шляхом перерахування коштів на рахунок банку, на підтвердження чого надається Виписка по рахунку.

На виконання умов Договору Поставки від 09.08.2023 року за результатами господарської операції склав податкову накладну №4 від 10.08.2021 на загальну суму 437500,00 грн. у т.ч. ПДВ 72916,67 грн, яку 10.08.2021 надіслано на реєстрацію до ЄРПН.

Однак, за наслідками подання на реєстрацію до ЄРПН даних податкових накладних, ТОВ «ПРТ ФОРКЛІФТ» отримало квитанцію 9204837011 про прийняття документа та зупинення реєстрації податкової накладної №3 від 10.08.2023, на загальну суму 318000,00 грн, з них сума ПДВ 53000,00грн, оскільки платник податків яким подано для реєстрації ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних, відповідає п.8 Критеріїв ризиковості платника податку.

03 - відсутність необхідних умов та/або обсягів матеріальних ресурсів для виробництва товарів, виконання робіт або надання послуг в обсягах, відображених у податковій накладній/розрахунку коригування (відсутні відомості про об`єкти оподаткування, відсутнє придбання послуг оренди об`єктів оподаткування, послуг транспортування, послуг оренди місць зберігання товарно-матеріальних цінностей, послуг оренди місць зберігання паливно-мастильних матеріалів тощо), відповідно до поданої до контролюючих органів звітності;

07 - недостатня кількість трудових ресурсів, необхідних для здійснення господарської операції в обсягах, зазначених у податковій накладній/розрахунку коригування (за відсутності інформації щодо придбання послуг з виконання робіт, які необхідні для здійснення господарської операції).

Інформація, за якою встановлена відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку: тип операції придбання/постачання за період з 01.01.2022р. по 31.03.2023 р., код згідно з УКТЗЕД операції, визначеної як ризикова 8427201900.

Аналогічний документ отримано за результатами реєстрації податкової накладної №4. від 10.08.2023р. (Реєстраційний номер за квитанцією, якою повідомлено про зупинку 9204808108).

У разі коли за результатами автоматизованого моніторингу платник податку, яким складено податкову накладну/розрахунок коригування, відповідає хоча б одному критерію ризиковості платника податку, реєстрація такої податкової накладної/ розрахунку коригування зупиняється.

Питання відповідності/невідповідності платника податку критеріям ризиковості платника податку розглядається комісією регіонального рівня.

У разі встановлення відповідності платника податку хоча б одному з критеріїв ризиковості платника податку комісією регіонального рівня приймається рішення про відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

Таким чином, комісією з питань зупинення реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС у Тернопільській області, відповідно до п. 6 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 грудня 2019 р. №1165, прийнято рішення від 09.08.2021 року №9391 про відповідність/невідповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку, у якому вказано, що ТОВ «ПРТ ФОРКЛІФТ» відповідає п. 8 Критеріїв ризиковості платника податку наявна податкова інформація, яка стала відома у процесі поточної діяльності при реалізації покладених на контролюючі органи завдань і функцій, що визначає ризиковість здійснення господарської операції.

ТОВ «ПРТ ФОРКЛІФТ» засобами електронного зв`язку подав пояснення на 3 арк та документи на підтвердження здійснення господарської операції, яка має відношення до податкової накладної №3 від 10.08.2023, на загальну суму 318000,00 грн, з в т.ч. ПДВ 53000,00грн:

Світлокопія виписки з банку по особовому рахунку НОМЕР_4 б/н від 10.08.2023 на 1 арк.;

Світлокопія рахунку на оплату №21 від 09.08.2023 на 318000,00 грн на 1 арк.;

Світлокопія Договору поставки №09082023 від 09.08.2023 із специфікацією №1 від 09.08.2023 на 5 арк.

Світлокопія митної декларації №22UA403030027396U4 від 12.12.2022 на 10 арк.

Світлокопія додатку (приложення) до Договору 01/3351(2021.08.17) (Японія) №2 від 20.12.2021 на 3 арк.

Світлокопія додатку (приложення) до Договору 01/3351(2021.08.17) (Японія) №3 від 17.02.2022 на 3 арк.

Світлокопія договору купівлі-продажу (Японія) 01/3351 (2021.08.17) від 17.08.2021 на 4 арк.

Світлокопія інвойсу № F45033 від 13.07.2022 на 1 арк.

Світлокопія проформи 02/3425 від 20.12.2021 на 1 арк.

Світлокопія проформи 03/3449 від 17.02.2022 на 1 арк.

Світлокопія платіжного доручення в іноземній валюті №5 від 05.01.2022 на 1 арк.

Світлокопія виписки банку з рахунку UA НОМЕР_5 2 / JPY б/н від 05.01.2022 на 1 арк.

Світлокопія платіжного дорученням в іноземній валюті №6 від 18.02.2022 на 1 арк.

Світлокопія виписки банку з рахунку UA 72 НОМЕР_6 2 / JPY б/ н від 18.02.2022 на 1 арк.

Світлокопія коносаменту №866473 від 25.07.2022 на 2 арк.

Світлокопія залізничної накладної №03856-2 від 25.11.2022 на 1 арк.

Світлокопія видаткової накладної №19 від 19.08.2023 на 1 арк.

Світлокопія акту прийому-передачі б/н від 19.08.2023 на 1 арк.

Світлокопія ТТН №Р-19 від 19.08.2023 на 2 арк.

та податкової накладної №4 від 10.08.2023 на загальну суму 437500,00 грн. у т.ч. ПДВ 72916,67 грн. пояснення на 3 арк., а також документи на підтвердження здійснення господарської операції:

Світлокопія виписки з банку по особовому рахунку НОМЕР_4 б/н від 10.08.2023 на 1 арк.;

Світлокопія рахунку на оплату №20 від 10.08.2023 на 318000,00 грн на 1 арк.;

Світлокопія Договору поставки №10082023 від 10.08.2023 із специфікацією №1 від 09.08.2023 на 5 арк.

Світлокопія видаткової накладної №18 від 10.08.2023 на 1 арк.Світлокопія ТТН № Р2165 від 12.08.2023 на 2 арк.

Світлокопія акту прийому-передачі б/н від 12.08.2023 на 1 арк.

Світлокопія митної декларації №22UA403030027396U4 від 12.12.2022 на 10 арк.

Світлокопія додатку (приложения) до Договору 01/3351(2021.08.17) (Японія) №2 від 20.12.2021 на 3 арк.

Світлокопія додатку (приложения) до Договору 01/3351(2021.08.17) (Японія) №3 від 17.02.2022 на 3 арк.

Світлокопія договору купівлі-продажу (Японія) 01/3351 (2021.08.17) від 17.08.2021 на 4 арк.

Світлокопія інвойсу № F45033 від 13.07.2022 на 1 арк.

Світлокопія проформи 02/3425 від 20.12.2021 на 1 арк.

Світлокопія проформи 03/3449 від 17.02.2022 на 1 арк.

Світлокопія платіжного доручення в іноземній валюті №5 від 05.01.2022 на 1 арк.

Світлокопія виписки банку з рахунку UA 72 НОМЕР_6 2 / JPY б/ н від 05.01.2022 на 1 арк.

Світлокопія платіжного дорученням в іноземній валюті №6 від 18.02.2022 на 1 арк.

Світлокопія виписки банку з рахунку UA 72 НОМЕР_6 2 / JPY б/ н від 18.02.2022 на 1 арк.

Світлокопія коносаменту №866473 від 25.07.2022 на 2 арк.

Світлокопія залізничної накладної №03856-2 від 25.11.2022 на 1 арк.

За результатами розгляду інформації та копій документів комісією регіонального рівня прийнято рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі податкових накладних від 06.09.2023 від №9475763/44036345 (ПН № 4 від 10.08.2023 року на загальну суму 437500,00грн. у т.ч. ПДВ 72916,67 грн) та від 29.08.2023 №9427336/44036345 (ПН № 3 від 10.08.2023року на загальну суму 318000,00 грн. у т.ч. ПДВ 53000,00 грн), якими не враховано надані документи та пояснення, з підстав, начебто, ненаданням / частковим наданням додаткових письмових пояснень та копій документів стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Єдиному реєстрі податкових накладних, при отриманні повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, платником податку.

В подальшому, 06.09.2023 ТОВ «ПРТ ФОРКЛІФТ» подав скаргу на рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі податкових накладних від 29.08.2023 №9427336/44036345 (ПН № 3 від 10.08.2023року на загальну суму 318000,00 грн. у т.ч. ПДВ 53000,00 грн) із поясненнями на 4 арк. та доданими потрібними документами.

А, 07.09.2023 ТОВ «ПРТ ФОРКЛІФТ» подав скаргу на рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі податкових накладних від 06.09.2023 від №9475763/44036345 (ПН № 4 від 10.08.2023 року на загальну суму 437500,00грн. у т.ч. ПДВ 72916,67 грн) із поясненнями на 4 арк. та всіма необхідними документами.

27.04.2023 року Головним управлінням ДПС в Тернопільський прийнято рішення про відповідність/невідповідність платника податків на додану вартість критеріям ризиковості платника податків № 10976 про відповідність Товариства з обмеженою відповідальністю "ПРТ ФОРКЛІФТ" пункту 8 Критеріїв ризиковості платника податку. Зазначений код (коди) податкової інформації, яка є підставою для прийняття рішення про відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку:

03 - відсутність необхідних умов та/або обсягів матеріальних ресурсів для виробництва товарів, виконання робіт або надання послуг в обсягах, відображених у податковій накладній/розрахунку коригування (відсутні відомості про об`єкти оподаткування, відсутнє придбання послуг оренди об`єктів оподаткування, послуг транспортування, послуг оренди місць зберігання товарно-матеріальних цінностей, послуг оренди місць зберігання паливно-мастильних матеріалів тощо), відповідно до поданої до контролюючих органів звітності;

07 - недостатня кількість трудових ресурсів, необхідних для здійснення господарської операції в обсягах, зазначених у податковій накладній/розрахунку коригування (за відсутності інформації щодо придбання послуг з виконання робіт, які необхідні для здійснення господарської операції).

Інформація, за якою встановлена відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку: тип операції придбання/постачання за період з 01.01.2022р. по 31.03.2023 р., код згідно з УКТЗЕД операції, визначеної як ризикова 8427201900.

10.08.2023р. ТОВ «ПРТ ФОРКЛІФТ» отримало передоплату за товар від ТОВ "УКРАЇНСЬКА АГРОПРОМИСЛОВА ТРАНСПОРТНА ГРУПА", ТОВ "ПРОФІТ ІНДАСТРІ", Приватного підприємства «БЕЛЬ» (Виписка банку від 10.08.2023р.,) згідно рахунків від 09.08.2023 №21, від 10.08.2023 №20 та від 08.08.2023 №19.

Це була перша подія, на підставі якої ТОВ «ПРТ ФОРКЛІФТ» виписало податкові накладні:

- №3 від 10.08.2023р.(Реєстраційний номер за квитанцією, якою повідомлено про зупинку 9204837011). Отримувач (покупець) ТОВ"УКРАЇНСЬКА АГРОПРОМИСЛОВА ТРАНСПОРТНА ГРУПА" (ІПН 451100210069) Договір поставки №09082023 від 09.08.2023р. Обсяг постачання без урахування ПДВ 265000,00грн. Сума ПДВ 53000,00грн.

- №4 від 10.08.2023р.(Реєстраційний номер за квитанцією, якою повідомлено про зупинку 9204808108). Отримувач (покупець) ТОВ"ПРОФІТ ІНДАСТРІ" (ІПН 439603126515) Обсяг постачання без урахування ПДВ 364583,33грн. Сума ПДВ 72 916,67грн. Договір поставки №1082023 від 10.08.2023р.(Додаток №53). Видаткова накладна №18 від 10.08.2023р., на підставі якої ТОВ «ПРТ ФОРКЛІФТ» виписало податкову накладну.

- №2 від 10.08.2023р.(Реєстраційний номер за квитанцією, якою повідомлено про зупинку 9204680843). Отримувач (покупець) ПП «Бель» (ІПН 240677905648) договір поставки №08082023 від 08.08.2023р.Обсяг постачання без урахування ПДВ 331250,00грн. сума ПДВ 66250,00грн.

Покупець ПП «Бель» на момент реєстрації податкової накладної товар не отримав. Податкова накладна була виписана за першою подією, яка відбулась, а саме - передплата за товар. Товар був отриманий покупцем ПП «Бель» 23 серпня 2023р., про що свідчить підписана покупцем Видаткова накладна №20 та Акт прийому-передачі №б/н від 23.08.2023р.Товар вивозився покупцем самостійно. В митній декларації 23UA403070001082U9 від 17.05.2023р. це товар №7. Після подання Скарги на рішення комісій про відмову у реєстрації ПН податкову накладну розблоковано.

Покупець ТОВ «ФОРЕСТ ПАК» отримав товар за Видатковою накладною №12 від 04.08.2023р. Акт прийому-передачі від 04.08.2023 ТТН № від 04.08.2023р. В митній декларації 23UA403070001082U9 від 17.05.2023р. це товар №6. 13.06.2023 підприємство ТОВ «ПРТ ФОРКЛІФТ» отримало передплату за товар від ТОВ «ФОРЕСТ ПАК» (Виписка банку від 13.06.2023р., платіжка покупця додається) згідно рахунка від 07.06.2023 №12 за Договором поставки №07062023 від 07.06.2023р. Це була перша подія, на підставі якої ТОВ «ПРТ ФОРКЛІФТ» виписало податкову накладну №2 від 13.06.2023р. (Реєстраційний номер за квитанцією, якою повідомлено про зупинку 9146507385). Отримувач (покупець) ТОВ «ФОРЕСТ ПАК» (ІПН 436974826510) Обсяг постачання без урахування ПДВ 311266,67грн. Сума ПДВ 62253,33грн. Після подання Скарги на рішення комісій про відмову у реєстрації ПН податкову накладну розблоковано.

Покупець ФОП ОСОБА_1 (ІПН НОМЕР_2 ) отримав товар за Видатковою накладною №15 від 24.07.2023р. Товар вивозився покупцем самостійно. В митній декларації 23UA403070001082U9 від 17.05.2023р. це товар № 4. ТОВ «ПРТ ФОРКЛІФТ» 24.07.2023 отримало передплату за товар від ФОП ОСОБА_1 (Виписка банку від 24.07.2023р., згідно рахунка від 24.07.2023 №15 за Договором поставки №24072023 від 24.07.2023р. На підставі цього ТОВ «ПРТ ФОРКЛІФТ» виписало податкову накладну №2 від 24.07.2023р Обсяг постачання без урахування ПДВ 325000,00грн. Сума ПДВ 65000,00грн.

Покупець ОСОБА_2 (ІПН НОМЕР_3 ) отримав товар за Видатковою накладною №16 від 08.08.2023р. Товар вивозився покупцем самостійно. В митній декларації UA112080/2022/003785 від 16.03.2022р. це товар № 5. ТОВ «ПРТ ФОРКЛІФТ» 07.08.2023 отримало передплату за товар від ОСОБА_2 (Виписка банку від 07.08.2023р., Платіжна інструкція №@2PL897441 від 07.08.2023 згідно рахунка від 27.07.2023 №16 за Договором поставки №27072023 від 27.07.2023р. На підставі вищевказаного ТОВ «ПРТ ФОРКЛІФТ» виписало податкову накладну №1 від 07.08.2023р Обсяг постачання без урахування ПДВ 250833,33грн. Сума ПДВ 50166,67 грн.

Також, за результатами розгляду пояснень від 19.09.2023 року щодо виключення з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку 22.09.2023 прийнято рішення про виключення ТОВ «ПРТ ФОРКЛІФТ» з такого переліку.

Відтак, ТОВ «ПРТ ФОРКЛІФТ» не погоджується із рішеннями про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі податкових накладних від 29.08.2023 №9427336/44036345 (ПН № 3 від 10.08.2023року на загальну суму 318000,00 грн. у т.ч. ПДВ 53000,00 грн) та про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі податкових накладних від 06.09.2023 від №9475763/44036345 (ПН № 4 від 10.08.2023 року на загальну суму 437500,00грн. у т.ч. ПДВ 72916,67 грн), а тому представник позивача звернувся до суду з даним позовом.

Визначаючись щодо спірних правовідносин, що виникли між сторонами, суд виходив з наступного.

Відповідно до ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Статтею 41 Конституції України передбачено, що кожен має право володіти, користуватися і розпоряджатися своєю власністю, результатами своєї інтелектуальної, творчої діяльності. Право приватної власності набувається в порядку, визначеному законом. Ніхто не може бути протиправно позбавлений права власності. Право приватної власності є непорушним.

Відповідно до п. 21.1 ст. 21 Податковий кодекс України від 02 грудня 2010 року №2755-VI (далі - ПК України), посадові та службові особи контролюючих органів зобов`язані: дотримуватися Конституції України та діяти виключно у відповідності з цим Кодексом та іншими законами України, іншими нормативними актами.

Відповідно до п. 21.1 ст. 21 ПК України, посадові та службові особи контролюючих органів зобов`язані дотримуватися Конституції України та діяти виключно у відповідності з цим Кодексом та іншими законами України, іншими нормативними актами.

Відповідно до ч. 1 ст. 2 КАС України, завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно- правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб`єктів владних повноважень. Згідно з ч.2 ст.2 КАС України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Пунктом 19 частини 1 статті 4 КАС України визначено, що індивідуальний акт - акт (рішення) суб`єкта владних повноважень, виданий (прийняте) на виконання владних управлінських функцій або в порядку надання адміністративних послуг, який стосується прав або інтересів визначеної в акті особи або осіб, та дія якого вичерпується його виконанням або має визначений строк.

Згідно ч.1 ст. 5 КАС України кожна особа має право в порядку, встановленому цим Кодексом, звернутися до адміністративного суду, якщо вважає, що рішенням, дією чи бездіяльністю суб`єкта владних повноважень порушені її права, свободи або законні інтереси, і просити про їх захист.

Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства регулює та визначає ПК України.

Відповідно до пункту 201.10 статті 201 Податкового кодексу України, в редакції чинній на час подання податкової накладної контролюючому органу, (далі - ПК України) при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.

Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.

Відповідно до пункту 187.1 статті 187 ПК датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше:

а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку;

б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку.

Пунктом 201.10 статті 201 ПК визначено, що при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою. Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту. Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня. Датою та часом надання податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронному вигляді до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, є дата та час, зафіксовані у квитанції. Якщо надіслані податкові накладні/розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин.

Згідно з пунктом 201.16 статті 201 ПК реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.

Постановою Кабінету Міністрів України від 11.22.2019 №1165 затверджено Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Порядок № 1165).

Відповідно до пункту 2 Порядку № 1165 критерій оцінки ступеня ризиків, достатній для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, -визначений показник автоматизованого моніторингу, що характеризує ризик; ризик порушення норм податкового законодавства - ймовірність складення та надання податкової накладної/розрахунку коригування для реєстрації в Реєстрі з порушенням норм підпункту "а" або "б" пункту 185.1 статті 185, підпункту "а" або "б" пункту 187.1 статті 187, абзацу першого пунктів 201.1, 201.7, 201.10 статті 201 Податкового кодексу України (далі - Кодекс) за наявності об`єктивних ознак неможливості здійснення операції з постачання товарів/послуг, дані про яку зазначено в такій податковій накладній/розрахунку коригування, та/або ймовірності уникнення платником податку на додану вартість (далі - платник податку) виконання свого податкового обов`язку.

У разі коли за результатами автоматизованого моніторингу податкової накладної/ розрахунку коригування встановлено, що відображена в них операція відповідає хоча б одному критерію ризиковості здійснення операції, крім податкової накладної/ розрахунку коригування, складених платником податку, який відповідає хоча б одному показнику, за яким визначається позитивна податкова історія, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється (пункту 7 Порядку № 1165).

Згідно пунктів 10 та 11 Порядку № 1165, у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, яка є підтвердженням зупинення такої реєстрації.

У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються:

1) номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування;

2) критерій (критерії) ризиковості платника податку та/або ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (яких) зупинено реєстрацію податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі, з розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку;

3) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для розгляду питання прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації.

Комісії регіонального рівня приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації, врахування або неврахування таблиці даних платника податку, відповідність/ невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку (пункт 25 Порядку № 1165).

При цьому, відповідно до пунктів 4-7, 9, 11 Порядку прийняття рішень про реєстрацію/ відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого наказом Міністерства фінансів України 12.12.2019 №520, який зареєстрований в Міністерстві юстиції України 13.12.2019 № 1245/34216 (далі - Порядок № 520) у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі платник податку має право подати копії документів та письмові пояснення стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі.

Перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, може включати:

договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них;

договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції;

первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання- передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні;

розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків;

документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством.

Письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 5 цього Порядку, платник податку має право подати до контролюючого органу протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов`язання, відображеного в податковій накладній/розрахунку коригування.

Платник податку має право подати письмові пояснення та копії документів до декількох податкових накладних/розрахунків коригування, якщо такі податкові накладні/розрахунки коригування складено на одного отримувача - платника податку за одним і тим самим договором або якщо в таких податкових накладних/розрахунках коригування відображено однотипні операції (з однаковими кодами товарів згідно з Українською класифікацією товарів зовнішньоекономічної діяльності (УКТ ЗЕД) або кодами послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг (ДКПП)).

Письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 5 цього Порядку, платник податку подає до ДПС в електронній формі за допомогою засобів електронного зв`язку з урахуванням вимог Законів України "Про електронні документи та електронний документообіг", Закону України «Про електронні довірчі послуги" та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.

Письмові пояснення та копії документів, подані платником податку до контролюючого органу відповідно до пункту 4 цього Порядку, розглядає комісія регіонального рівня.

Комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі в разі:

ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі; та/або ненадання платником податку копій документів відповідно до пункту 5 цього Порядку;

та/або надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства.

Комісія регіонального рівня приймає рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Реєстрі за формою згідно з додатком до цього Порядку (пункт 10 Порядку № 520).

Згідно з Додатку до Порядку прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (пункт 10) у рішенні про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Комісія зобов`язана, зокрема, підкреслювати документи, які не надано платником податку для реєстрації податкової накладної.

При цьому, головною рисою індивідуальних актів є їхня конкретність (гранична чіткість), а саме: чітке формулювання конкретних юридичних волевиявлень суб`єктами адміністративного права, які видають такі акти; розв`язання за їх допомогою конкретних, а саме індивідуальних, справ або питань, що виникають у сфері державного управління; чітка визначеність адресата, конкретної особи або осіб; виникнення конкретних адміністративно-правових відносин, обумовлених цими актами; чітка відповідність такого акту нормам чинного законодавства.

Така позиція узгоджується з висновками, наведеними у постанові Верховного Суду від 02.04.2019 у справі № 822/1878/18, а тому відповідно до статті 242 КАС суд враховує висновки щодо застосування норм права, викладені в постановах Верховного Суду.

Як видно з матеріалів справи, 27.04.2023 року Головним управлінням ДПС в Тернопільський прийнято рішення про відповідність/невідповідність платника податків на додану вартість критеріям ризиковості платника податків № 10976 про відповідність Товариства з обмеженою відповідальністю "ПРТ ФОРКЛІФТ" пункту 8 Критеріїв ризиковості платника податку. Зазначений код (коди) податкової інформації, яка є підставою для прийняття рішення про відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку:

03 - відсутність необхідних умов та/або обсягів матеріальних ресурсів для виробництва товарів, виконання робіт або надання послуг в обсягах, відображених у податковій накладній/розрахунку коригування (відсутні відомості про об`єкти оподаткування, відсутнє придбання послуг оренди об`єктів оподаткування, послуг транспортування, послуг оренди місць зберігання товарно-матеріальних цінностей, послуг оренди місць зберігання паливно-мастильних матеріалів тощо), відповідно до поданої до контролюючих органів звітності;

07 - недостатня кількість трудових ресурсів, необхідних для здійснення господарської операції в обсягах, зазначених у податковій накладній/розрахунку коригування (за відсутності інформації щодо придбання послуг з виконання робіт, які необхідні для здійснення господарської операції).

Інформація, за якою встановлена відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку: тип операції придбання/постачання за період з 01.01.2022р. по 31.03.2023 р., код згідно з УКТЗЕД операції, визначеної як ризикова 8427201900.

Рішення про зупинення реєстрації податкових накладних не містить у собі мотивації підстав та причин віднесення операцій позивача до пункту 8 Критеріїв ризиковості здійснення операцій, як і не містить доказів наявності податкової інформації, що свідчила б про наявність ознак здійснення ризикових операцій платником з посиланням на відповідні документи.

Крім того, рішення про зупинення реєстрації податкових накладних не містить вичерпного переліку документів, які необхідно подати платнику податків.

Разом з тим, можливість надання платником податків вичерпного переліку документів на підтвердження правомірності формування та подання податкової накладної прямо залежить від чіткого визначення податковим органом конкретного виду критерію оцінки ступеня ризиків з зазначенням необхідності надання документів за вичерпним переліком, відповідно до критерію зупинення реєстрації податкової накладної, а не довільно, на власний розсуд.

Невиконання податковим органом законодавчо встановлених вимог щодо змісту, форми, обґрунтованості та вмотивованості акта індивідуальної дії має наслідком визнання його протиправним.

Аналогічна правова позиція висловлювалася Верховним Судом, зокрема, у постановах від 21.05.2019 у справі № 0940/1240/18, від 10.04.2020 у справі № 819/330/18, від 18.06.2020 у справі № 824/245/19-а та від 03.11.2021 у справі №360/2460/20.

При цьому у пп. 3 п. 11 Порядку зупинення №1165 прямо передбачено, що у квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються, зокрема, пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для розгляду питання прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації.

У свою чергу, на виконання вимог чинного законодавства позивачем засобами електронного документообігу було направлено повідомлення разом з поясненнями щодо фактичного здійснення господарських операцій.

Однак, всупереч наданих документів, відповідачем прийнято рішення про відмову у реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних.

У зв`язку із чим, вважаємо релевантним правовий висновок Касаційного адміністративного суду у складі Верховного Суду в постанові від 03.06.2021 у справі №2040/7098/18 (провадження №К/9901/21121/19) згідно з яким, у випадку не конкретизації переліку документів у квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної платник податків перебуває у стані правової невизначеності, що позбавляє його можливості надати контролюючому органу необхідний в розумінні суб`єкта владних повноважень пакет документів, а для контролюючого органу, відповідно, створюються передумови для можливого прояву негативної дискреції - прийняття рішення про відмову у реєстрації податкової накладної.

Відтак, що контролюючий орган зобов`язаний визначати у Квитанції конкретний перелік документів, з урахуванням вимог пункту 5 Порядку №520, які є необхідними на думку суб`єкта владних повноважень для прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію ПН в Реєстрі, реєстрацію якої зупинено.

З наведеного вбачається, що дії контролюючого органу, які полягають у не конкретизації переліку документів у Квитанції, є вчиненими в межах повноважень контролюючого органу, однак не у спосіб, що передбачений податковим законодавством, яке визначає порядок реєстрації податкових накладних та прийняття рішень про відмову в реєстрації податкових накладних.

Аналізуючи зазначені норми права, - рішення Комісії повинно містити чітку підставу для відмови в реєстрації податкової накладної, у даному випадку підставою для відмови у реєстрації податкової накладної зазначено "позивачем не надано копій документів: ненадання платником податку копій документів, а саме: - первинних документів щодо постачання/ придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи) в тому числі рахунків, актів приймання - передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних цінових форм та галузевої специфіки, накладних (документи, які не надано, підкреслити).

При цьому не підкреслено жодних документів, які не були надані позивачем для реєстрації такої накладної, чим не дотримано Додатку до Порядку № 520.

За відсутності належного мотивування податковим органом рішення про відмову у реєстрації податкової накладної з підстав ненадання певних документів без їх деталізації, таке рішення не узгоджується з вимогами наведених вище нормативно-правових актів, а тому підлягають визнанню протиправним та скасуванню.

Приймаючи рішення про реєстрацію податкової накладної, контролюючий орган не повинен здійснювати повний аналіз господарських операцій позивача на предмет їх реальності. Змістовна оцінка господарської операції може бути проведена лише за результатом здійснення податкової перевірки, підстави та порядок проведення якої визначено нормами ПК України. У свою чергу, при реєстрації податкових накладних фактично проводиться моніторинг операції чи платника податків лише за зовнішніми (формальними) критеріями.

Отже, ТОВ «ПРТ ФОРКЛІФТ» на виконання умов поставки №09082023 від 09.08.2023р з ТОВ "УКРАЇНСЬКА АГРОПРОМИСЛОВА ТРАНСПОРТНА ГРУПА" склав податкову накладну №3 (передоплата) від 10.08.2023 та на виконання умов поставки №10082023 від 10.08.2023р. з ТОВ"ПРОФІТ ІНДАСТРІ" склав податкову накладну №4 (передоплата) від 10.08.2023 та направ їх на реєстрацію в ЄРПН, що відповідно, вказує на дотримання платником податків норм законодавства.

Як зазначив Верховний Суд України у постанові від 23.10.2018 року у справі №822/1817/18 загальними вимогами, які висуваються до актів індивідуальної дії, як акта правозастосування, є його обґрунтованість та вмотивованість, тобто наведення податковим органом конкретних підстав його прийняття (фактичних і юридичних), а також переконливих і зрозумілих мотивів його прийняття.

Отже, з рішення про зупинення реєстрації податкової накладної не можливо встановити що саме стало підставою для такого зупинення та унеможливлює з боку позивача самостійно визначити обсяг та перелік необхідних документів, а тому дане рішення не відповідає критерію правової визначеності.

Крім того, Верховний суду у складі колеги суддів Касаційного адміністративного суду від 20 серпня 2019 року у справі № 2540/3009/18 зазначив, що здійснення моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків є превентивним заходом, спрямованим на убезпечення від безпідставного формування податкового кредиту за операціями, що не підтверджені первинними документами або підтверджені платником податку копіями документів, які складені з порушенням законодавства. Здійснення моніторингу не повинно підміняти за своїм змістом проведення податкових перевірок як способу реалізації владних управлінських функцій податкового органу.

Отже, вимоги контролюю органу щодо надання всіх можливих документів по господарській операції не можуть бути визнані такими, що відповідають приписам та меті податкового законодавства. Фіскальний орган має обмежитись таким обсягом документального підтвердження господарської операції, який в достатній мір. доводить її реальність та законність. Витребування інших (можливих) документів і як наслідок їх ненадання, відмову в реєстрації податкової накладної колегія суддів вважає надмірним формалізмом та необґрунтованим втручанням в діяльність господарюючих суб`єктів, що є нічим іншим, як обмеженням права на свободу господарювання в ракурсі правомірності дій платника податків, доки не доведено зворотне.

Відсутність в оскаржуваних рішеннях мотивів їх прийняття позбавляє взагалі можливості позивача навести аргументи щодо їх неправомірності. Акт індивідуальної дії не відповідає вимогам обґрунтованості та вмотивованості. Проте саме невідповідність акту індивідуальної дії вимогам обґрунтованості та вмотивованості призводить до його протиправності. Вказана правова позиція викладена в постановах Верховного Суду (від 04.12.2018 року по справі №821/1173/17, від 09.07.2019 року у справі №140/2093/18).

Отже, ТОВ «ПРТ ФОРКЛІФТ» не погоджується із рішеннями Головного управління ДПС у Тернопільській області від 29.08.2023 №9427336/44036345 та від 06.09.2023 від №9475763/44036345 про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі податкових накладних податкових накладних ТОВ «ПРТ ФОРКЛІФТ». №3 від 10.08.2023 та №4 від 10.08.2023 є протиправними та підлягають скасуванню.

Статтею 17 Закону України «Про виконання рішень та застосування практики Європейського суду з прав людини», суди застосовують при розгляді справ Конвенцію та практику Суду як джерело права.

Європейський суд з прав людини у рішенні від 13.01.2011 (остаточне) по справі ЧУЙКІНА ПРОТИ УКРАЇНИ (CASE OF CHUYKINA v. UKRAINE) (Заява N 28924/04) констатував:50. Суд нагадує, що процесуальні гарантії, викладені у статті 6 Конвенції забезпечують кожному право звертатися до суду з позовом щодо своїх цивільних прав та обов`язків. Таким чином стаття 6 Конвенції втілює право на суд, в якому право на доступ до суду. Тобто право ініціювати в судах провадження з цивільних питань становить один з його аспектів (див. рішення від 21 лютого 1975 року у справі Голдер проти Сполученого Королівства (Colder v. theUnitedKingdom), пп. 28 - 36, Series AN 18). Крім того, порушення силового провадження саме по собі не задовольняє усіх вимог пункту 1 статті 6 Конвенції.

Ціль Конвенції гарантувати права, які є практичними та ефективними, а не теоретичними або ілюзорними. Право на доступ до суду включає в себе не лише право ініціювати провадження, з є право отримати вирішення спору судом. Воно було б ілюзорним, якби національна правова система Договірної держави дозволяла особі подати до суду цивільний позов без гарантії того, що справу буде вирішено остаточним рішенням в судовому провадженні. Для пункту 1 статті 6 Конвенції було б неможливо детально описувати процесуальні гарантії, які надаються сторонам у судовому процесі провадженні, яке є справедливим, публічним та швидким, не гарантувавши сторонам того, що їхні цивільні спори будуть остаточно вирішені (див. рішення у справах Мултіплекс проти Хорватії (Multiplex v. Croatia), заява N 58112/00, п. 45. від 10 липня 2003 року, та Кутіч проти Хорватії (Kutic v. Croatia), заява N 48778/99, п.25, ECHR 2002-II).

Статтею 13 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод (право на ефективний засіб юридичного захисту) передбачено, що кожен, чиї права та свободи, визнані в Цій Конвенції, було порушено, має право на ефективний засіб юридичного захисту в національному органі, навіть якщо таке порушення було вчинене особами, які здійснювали свої офіційні повноваження.

При цьому під ефективним засобом (способом) слід розуміти такий, що призводить до потрібних результатів, наслідків, дає найбільший ефект.

Таким чином, ефективний спосіб захисту повинен забезпечити поновлення порушеного права, бути адекватним наявним обставинам.

Отже, належним способом захисту прав позивача, який забезпечить їх ефективне поновлення, є зобов`язання Головного управління ДПС у Тернопільській області виключити позивача із переліку платників податків, які відповідають критеріям ризиковості.

Відповідно до абз. 1 ч.4 ст. 245 КАС України у випадку, визначеному пунктом 4 частини другої цієї статті, суд може зобов`язати відповідача - суб`єкта владних повноважень прийняти рішення на користь позивача, якщо для його прийняття виконано всі умови, визначені законом, і прийняття такого рішення не передбачає права суб`єкта владних повноважень діяти на власний розсуд.

За вказаних обставин, в контексті наведених норм, для прийняття рішення про реєстрацію податкових накладних виконано всі умови, визначені законом, і прийняття такого рішення у даному випадку не передбачає права суб`єкта владних повноважень діяти на власний розсуд.

Відповідно до вимог пунктів 201.1, 201.10 статті 201 ПК України, реєстрацію податкової накладної в ЄРПН віднесено до обов`язків платника податків.

У той же час, наведені норми розраховані на відсутність спірних правовідносин, позаяк у випадку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування механізм її подальшої реєстрації в ЄРПН є іншим.

Згідно з приписами пунктів 19, 20 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2010 р. №1246, податкова накладна та/або розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, реєструється у день настання однієї з таких подій:

прийняття в установленому порядку та набрання чинності рішенням про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування;

набрання рішенням суду законної сили про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування (у разі надходження до ДФС відповідного рішення);

неприйняття та/або відсутність реєстрації в установленому порядку рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування.

У разі надходження до ДПС рішення суду про реєстрацію або скасування реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування, яке набрало законної сили, такі податкові накладні та/або розрахунки коригування реєструються після проведення перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку (крім абзацу десятого), або їх реєстрація скасовується. При цьому датою реєстрації або скасування реєстрації вважається день, зазначений в такому рішенні, або день набрання законної сили рішенням суду.

Отже, реєстрація в ЄРПН податкової накладної/розрахунку коригування, реєстрацію якої попередньо було зупинено, є повноваженням ДПС України і нормами чинного законодавства України чітко визначено настання такої події, як набрання законної сили рішення суду про реєстрацію відповідної податкової накладної або визначення в судовому рішенні конкретної дати, яку слід вважати датою реєстрації або скасування реєстрації податкової накладної.

Відповідно до ч. 3 ст. 245 КАС України, у разі скасування нормативно-правового або індивідуального акта суд може зобов`язати суб`єкта владних повноважень вчинити необхідні дії з метою відновлення прав, свобод чи інтересів позивача, за захистом яких він звернувся до суду.

Таким чином, з метою відновлення прав та інтересів позивача та з метою остаточного вирішення спору між сторонами, суд вважає, що необхідно зобов`язати ДПС України зареєструвати податкові накладні №3 та №4 від 10.08.2023 в ЄРПН датою набрання законної сили рішенням суду.

Згідно правової позиції, висловленої Європейським судом з прав людини у рішеннях від 14.10.2011 року у справі «Щокін проти України» (заява №23759/03) та від 07.07.2011 року у справі «Серков проти України» (заява №39766/05) в яких ЄСПЛ дійшов висновку, про те що, по-перше національне законодавство не було чітким та узгодженим та не відповідало вимозі «якості» закону і не забезпечувало адекватного захисту від свавільного втручання у майнові права заявника; по-друге, національними органами не було дотримано вимоги законодавства щодо застосування підходу, який був би найбільш сприятливим для заявника-платника податку, коли в його справі національне законодавство допускало неоднозначне трактування.

Відповідно до статті 9 КАС України розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

Згідно ст. 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, а суд згідно статті 90 цього Кодексу, оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні.

Виходячи з вищенаведеного, суд приходить до висновку, що вимоги позивача є обґрунтованими, відповідають дійсним обставинам та матеріалам справи, ґрунтуються на вимогах чинного законодавства, належним чином не заперечені відповідачем, а тому підлягають до задоволення в повному обсязі.

Відповідно до вимог статті 244 КАС України суд під час ухвалення рішення вирішує, як розподілити між сторонами судові витрати.

При задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа (частина перша статті 139 КАС України).

Оскільки, позов підлягає до задоволення, то до відшкодування позивачу за рахунок бюджетних асигнувань відповідача підлягає сплачена сума судового збору у розмірі 5368,00 грн. згідно квитанції від 28.09.2023 року.

Керуючись статтями 139, 241-246, 250 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

ВИРІШИВ:

Позов задовольнити повністю.

Визнати протиправним та скасувати рішення Головного управління ДПС у Тернопільській області про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних:

- від 29.08.2023 від №9427336/44036345,

- від 06.09.2023 №9475763/44036345.

Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні ТОВ «ПРТ ФОРКЛІФТ» ЄДРПОУ 44036345 №3 від 10.08.2023 р. та №4 від 10.08.2023 р. датою набрання законної сили рішенням суду.

Стягнути на користь ТОВ «ПРТ ФОРКЛІФТ» ЄДРПОУ 44036345 за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Тернопільській області сплачений судовий збір в розмірі 5368 (п`ять тисяч триста шістдесят вісім) гривень 00 копійок, відповідно до квитанції від 28.09.2023 року.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Відповідно до частини першої статті 295 Кодексу адміністративного судочинства України, апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Згідно із статтею 297 Кодексу адміністративного судочинства України, апеляційна скарга подається безпосередньо до Восьмого апеляційного адміністративного суду.

Повне судове рішення складено 08 листопада 2023 року.

Реквізити учасників справи:

позивач:

- Товариство з обмеженою відаовідальністю "ПРТ ФОРКЛІФТ" (місцезнаходження/місце проживання: вул. Бродівська бічна, 12,с. Біла,Тернопільський район, Тернопільська область,47707 код ЄДРПОУ/РНОКПП 44036345);

відповідач:

- Головне управління ДПС у Тернопільській області (місцезнаходження/місце проживання: вул. Білецька, 1,м. Тернопіль,Тернопільська обл., Тернопільський р-н,46003 код ЄДРПОУ/РНОКПП 44143637);

- ДПС України (місцезнаходження/місце проживання: пл. Львівська, 8,Київ-53,м. Київ,04053 код ЄДРПОУ 43005393);

Головуючий суддя Подлісна І.М.

СудТернопільський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення06.11.2023
Оприлюднено16.11.2023
Номер документу114904974
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них податку на додану вартість (крім бюджетного відшкодування з податку на додану вартість, податку на додану вартість із ввезених на митну територію України товарів (продукції), зупинення реєстрації податкових накладних)

Судовий реєстр по справі —500/6290/23

Ухвала від 03.06.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Бившева Л.І.

Постанова від 30.04.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Коваль Роман Йосипович

Ухвала від 12.03.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Коваль Роман Йосипович

Ухвала від 25.01.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Коваль Роман Йосипович

Ухвала від 12.01.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Коваль Роман Йосипович

Ухвала від 12.01.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Коваль Роман Йосипович

Ухвала від 11.01.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Коваль Роман Йосипович

Ухвала від 11.12.2023

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Коваль Роман Йосипович

Рішення від 06.11.2023

Адміністративне

Тернопільський окружний адміністративний суд

Подлісна Ірина Миколаївна

Ухвала від 06.10.2023

Адміністративне

Тернопільський окружний адміністративний суд

Подлісна Ірина Миколаївна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні