Справа № 346/6609/23
Провадження № 3/346/3196/23
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
14 листопада 2023 року м. Коломия
Коломийський міськрайонний суд
Івано-Франківської області
Суддя Коломийського міськрайонного суду Івано-Франківської області Беркещук Б.Б., розглянувши матеріали, які надійшли з Головного управління ДПС в Івано-Франківській області про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , реєстраційний номер облікової картки платників податків: НОМЕР_1 , керівника ТзОВ "Літікс Імпекс" (код ЄДРПОУ:37793910) за ч.1 ст. 163-1 Кодексу України про адміністративні правопорушення,-
ВСТАНОВИВ:
ОСОБА_1 порушив порядок ведення податкового обліку, надання аудиторських висновків при наступних обставинах.
При перевірці, яка проводилась старшим державним інспектором відділу податків і зборів з юридичних осіб управління оподаткування юридичних осіб Головного управління ДПС в Івано-Франківській області Круль Олесею Богданівною встановлено, що ОСОБА_1 , будучи керівником ТзОВ "Літікс Імпекс" (код ЄДРПОУ:37793910) не подав податкові декларації з плати за землю (орендна плата) за 2017-2023 роки, граничний термін подання відповідно 20.02.2017 року, 20.02.2018 року, 20.02.2019 року, 20.02.2020 року, 22.02.2021 року, 21.02.2022 року, 20.02.2023 року, порушивши порушивши п.286.2 ст.286 Податкового кодексу України від 02.12.2010 року №2755-VI (із змінами та доповненнями), за що передбачена адміністративна відповідальність згідно ст. 163-1 ч.1 Кодексу України про адміністративні правопорушення.
В судове засідання ОСОБА_1 не з`явився, причини неявки суду неповідомив, про дату, час та місце розгляду адміністративного протоколу складеному відносно нього, повідомлявся належним чином, шляхом направлення смс-повідомлення на номер мобільного телефону, яке отримувалось останнім, про що свідчить довідка про отримання смс-повідомлення . За таких обставин, суддя вважає, що правопорушник не з`явився до суду без поважних причин.
Дослідивши матеріали справи, суд прийшов до наступного висновку.
Адміністративним правопорушенням (проступком) визнається протиправна, винна (умисна або необережна) дія чи бездіяльність, яка посягає на громадський порядок, власність, права і свободи громадян, на встановлений порядок управління і за яку законом передбачено адміністративну відповідальність (ч. 1ст. 9 КУпАП).
Відповідно достатті 245 КУпАПзавданнями провадження в справах про адміністративні правопорушення є: своєчасне, всебічне, повне і об`єктивне з`ясування обставин кожної справи, вирішення її в точній відповідності з законом, забезпечення виконання винесеної постанови, а також виявлення причин та умов, що сприяють вчиненню адміністративних правопорушень, запобігання правопорушенням, виховання громадян у дусі додержання законів, зміцнення законності.
Стаття 280 КУпАП передбачає обов`язок посадової особи при розгляді справи про адміністративне правопорушення з`ясувати чи було вчинено адміністративне правопорушення, чи винна дана особа в його вчиненні, чи підлягає вона адміністративній відповідальності, чи є обставини, що пом`якшують і обтяжують відповідальність, чи заподіяно майнову шкоду, чи є підстави для передачі матеріалів про адміністративне правопорушення на розгляд громадської організації, трудового колективу, а також з`ясувати інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.
Встановлено, що актом від 22.09.2023р. №10456/09-19-04-07/37793910 про результати камеральної перевірки щодо неподання податкової звітності по платі за землю Товариство з обмеженою відповідальністю "Літікс Імпекс" (код ЄДРПОУ 37793910) за 2017-2023 роки підтверджено неподання податкової звітності з плати за землю за 2017-2023 роки, граничний термін подання відповідно 20.02.2017 року, 20.02.2018 року, 20.02.2019 року, 20.02.2020 року, 22.02.2021 року, 21.02.2022 року, 20.02.2023 року.
Статтею ст.163-1 ч.1КУпАП встановлено адміністративну відповідальність за відсутність податкового обліку, порушення керівниками та іншими посадовими особами підприємств, установ, організацій встановленого законом порядку ведення податкового обліку, у тому числі неподання або несвоєчасне подання аудиторських висновків, подання яких передбачено законами України.
Порушення інкриміноване ОСОБА_1 полягає у несвоєчасному поданні податкової звітності по платі за землю за 2017-2023 роки, граничний термін подання відповідно 20.02.2017 року, 20.02.2018 року, 20.02.2019 року, 20.02.2020 року, 22.02.2021 року, 21.02.2022 року, 20.02.2023 року.
Відповідно до диспозиції ч. 1 ст. 163-1 КУпАП триваючим правопорушенням, за яке передбачена відповідальність є відсутність податкового обліку, інші правопорушення вказані в диспозиції цієї статті не є триваючими.
При продовжуваному правопорушенні, як і разовому, строк притягнення до адміністративної відповідальності обчислюється виходячи з часу вчинення конкретної одноразової дії, яка сама по собі містить склад адміністративного правопорушення.
Правопорушення ж, вчинене ОСОБА_1 , не є триваючим, оскільки вважається закінченим з моменту настання граничного строку подання податкової звітності по платі за землю за 2017р. (граничний термін подання якої 20.02.2017 р.), за 2018 рік (граничний термін подання якої 20.02.2018 р.), за 2019 рік (граничний термін подання якої 20.02.2019 р.), за 2020 рік (граничний термін подання якої 20.02.2020 р.), за 2021 рік (граничний термін подання якої 22.02.2021 р.), за 2022 рік ( граничний термін подання якої 21.02.2022 р.) та за 2023 рік ( граничний термін подання якої 20.02.2023 р.)
Отже порушення були допущені ОСОБА_1 у день наступний за граничним терміном подання відповідного звіту і саме від цієї дати підлягають відрахуванню строки притягнення до адміністративної відповідальності.
Відповідно до ч. 2 ст. 38 КУпАП, якщо справи про адміністративні правопорушення відповідно до цього Кодексу чи інших законів підвідомчі суду (судді), стягнення може бути накладено не пізніш як через три місяці з дня вчинення правопорушення, а при триваючому правопорушенні не пізніш як через три місяці з дня його виявлення, крім справ про адміністративні правопорушення, зазначені у частинах третій шостій цієї статті.
Статтею 247 КУпАП визначено, що провадження в справі про адміністративне правопорушення не може бути розпочато, а розпочате підлягає закриттю у разі закінчення на момент розгляду справи про адміністративне правопорушення строків, передбачених статтею 38 цього Кодексу.
Так, протокол про адміністративне правопорушення №3112 складено 09.11.2023, тому строк притягнення ОСОБА_1 до адміністративної відповідальності за ч. 1 ст. 163-1 КУпАП, що виключає можливість провадження шляхом розгляду справи.
Враховуючи, що з моменту вчинення зазначеного діяння сплив тримісячний строк, передбачений ст. 38 КУпАП, провадження у справі на підставі п.7 ст. 247 КУпАП підлягає закриттю.
На підставі викладеного та керуючись ст. ст. 38,163-1, 247, 250-252, 280, 283, 284 КУпАП, -
ПОСТАНОВИВ:
Провадження по справі відносно ОСОБА_1 за ст.163-1ч.1КУпАП закрити, у зв`язку із закінченням строку накладення адміністративного стягнення.
Постанова може бути оскаржена до Івано-Франківського апеляційного суду протягом десяти днів з дня винесення постанови.
Суддя Беркещук Б. Б.
Суд | Коломийський міськрайонний суд Івано-Франківської області |
Дата ухвалення рішення | 14.11.2023 |
Оприлюднено | 16.11.2023 |
Номер документу | 114905650 |
Судочинство | Адмінправопорушення |
Категорія | Адміністративні правопорушення в галузі торгівлі, громадського харчування, сфері послуг, в галузі фінансів і підприємницькій діяльності Порушення порядку ведення податкового обліку, надання аудиторських висновків |
Адмінправопорушення
Коломийський міськрайонний суд Івано-Франківської області
Беркещук Б. Б.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні