Рішення
від 15.11.2023 по справі 420/23931/23
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 420/23931/23

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

15 листопада 2023 року м. Одеса

Одеський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді ТанцюриК.О.,розглянувши у письмовому провадженні справу за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю ТЕРМІНАЛ ДУНАЙ до Головного управління ДПС в Одеській області про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень - рішень, -

В С Т А Н О В И В:

До Одеського окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю ТЕРМІНАЛ ДУНАЙ до Головного управління ДПС в Одеській області про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень - рішень від 21.08.2023 №20897/15-32-09-01, №20896/15-32-09-01.

Ухвалою суду від 13.09.2023 відкрито провадження у справі та призначено розгляд справи за правилами спрощеного позовного провадження без виклику учасників справи.

В обґрунтування позовних вимог позивач у позовній заяві зазначив, що не погоджується із прийняттям податкових повідомлень - рішень від 21.08.2023 №20897/15-32-09-01, №20896/15-32-09-01 та просить суд їх скасувати. Представник позивача зазначив, що усі резервуари, якими володіє і які орендує ТОВ «ТЕРМІНАЛ ДУНАЙ» розташовані в одному місці, один поряд іншого, на одній території за однією адресою - м. Рені, вул.Дунайська, 188 та вся орендована у ДП «Ренійський морський торговельний порт» територія була перевіряючими особисто обстежена. Як вказав позивач, в інших місцях резервуарів не має та із договору оренди резервуару 2000 куб. м №120/06 від 01.05.2006 вбачається, що він фактично знаходиться саме за адресою м. Рені, вул. Дунайська 188. Як вказав позивач, при перевірці з`ясовували звідки з`явилася адреса розташування цього резервуару вул.Дунайська,188а замість вул. Дунайська, 188 та було встановлено, що працівниця, яка здійснює роботу з акцизними документами допустила помилку 06.04.2023 при їх складанні. Позивач зазначив, що в акті перевірки не вказано, що до цього при складанні документів помилок не було і адреса зазначалась вірно: вул. Дунайська, 188 та при перевірці перевіряючі отримали усні пояснення працівниці і письмових пояснень з цього приводу не затребували. Все вище зазначене, як вважає позивач, свідчить про те, що за результатами фактичної перевірки резервуар 2000 куб. м (з уніфікованим номером 1020163) дійсно знаходиться саме за адресою м. Рені, вул. Дунайська,188, де і повинен розташовуватись згідно з ліцензією на право зберігання пального, а посилання за результатами фактичної перевірки тільки на вивчення наданих документів, які свідчать нібито про порушення, у такому разі не є, на думку позивача, коректним.

02.10.2023 до суду від представника Головного управління ДПС в Одеській області надійшов відзив на адміністративний позов у якому відповідач вказав, що не погоджується із позовними вимогами товариства та просить суд відмовити у задоволенні позову. Відповідач вказав, що проаналізувавши надані до перевірки документи, у порушення ст. 15 Закону № 481, встановлено факт зберігання позивачем пального без наявності відповідної ліцензії на право зберігання пального. Так, підприємством було подано 06.04.2023 заяву про реєстрацію платника акцизного податку з реалізації пального або спирту етилового та/або акцизних складів, згідно якої внесено зміни відомостей про акцизний склад, а саме: зазначено, що резервуар 2000 куб.м., з уніфікованим номером 1020163 знаходиться за адресою: Одеська область, Ізмаїльський район, місто Рені, вулиця Дунайська, будинок 188-а. Відповідач вказав, що згідно довідок про зведені за добу підсумкові облікові дані щодо обсягів (отримання/відпуску) та залишків пального на акцизному складі пального, поданих ТОВ «Термінал Дунай»: з 06.04.2023 по 19.04.2023, залишок пального у резервуарі з уніфікованим номером 1020163, що відповідає адресі: Одеська область, Ізмаїльський район, місто Рені, вулиця Дунайська, будинок 188-а, становив 300828 л; станом на 20.04.2023, залишок пального у резервуарі на початок доби становив 300828 л, а на кінець доби - 51126 л; станом на 21.04.2023, залишок пального у резервуарі на початок доби становив 51126 л, а на кінець доби - 19093 л; з 22.04.2023 по 01.06.2023, залишок пального у резервуарі становив 19093 л; станом на 02.06.2023, залишок пального у резервуарі на початок доби становив 19093 л, а на кінець доби - 4396 л; з 03.06.2023 по кінець перевірки (21.07.2023), залишок пального у резервуарі становив 4396л. При цьому, ліцензію на право зберігання пального ТОВ «Термінал Дунай» за адресою: Одеська область, Ізмаїльський район, місто Рені, вулиця Дунайська, будинок 188-а - не отримувало. Також, як зазначив відповідач, у порушення п.85.2 ст. 85 ПК України, станом на дату закінчення фактичної перевірки, ТОВ «Термінал Дунай» не надано відомості бухгалтерського обліку щодо обліку підакцизних товарів та інші документи, пов`язані з предметом перевірки та за результатами розгляду матеріалів перевірки, Головним управлінням ДПС в Одеській області були винесені оскаржувані податкові повідомлення-рішення від 21.08.2023 № 20896/15-32-09-01 на суму штрафних санкцій 1 020,00 грн за порушення п. 85.2 ст. 85 ПК України та №20897/15-32-09-01 на суму штрафних санкцій 500 000,00 грн за порушення ст. 15 Закону №481.

04.10.2023 до суду від представника позивача надійшла відповідь на відзив у якій позивач вказав, що, на думку позивача, зазначення невірної адреси акцизного складу є суто технічною помилкою, і за відсутністю з боку позивача, як такого, фактичного зберігання пального за адресою: Одеська область, Ізмаїльський район, м. Рені, вул. Дунайська, 188-а не може бути підставою для накладення штрафних санкцій. Водночас позивач вказав, що зазначене підтверджується Інформаційною довідкою №348989651 від 03.10.2023 з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна щодо об`єкта нерухомого майна.

Дослідивши письмові докази по справі, судом встановлено наступне.

У період з 11.07.2023 по 20.07.2023 Головним управлінням ДПС в Одеській області проведено фактичну перевірку ТОВ «ТЕРМІНАЛ ДУНАЙ» за адресою: вул.Дунайська, буд.188, м. Рені, Ізмаїльський (Ренійський) район, Одеська область (відповідно до договору на право тимчасового користування землею на правах оренди від 27.11.2006 №08/06 укладеного з РМПТ (код ЄДРПОУ 01125809) з додатками та додатковими угодами до нього (остання №13 від 15.05.2023) та адресами: Одеська область, Ізмаїльський район, м. Рені, Дунайська, буд. 188-а, Одеська область, Ізмаїльський район, м. Рені, вул. Дунайська, буд. 188-6, Одеська область, Ізмаїльський район, м. Рені, вул. Дунайська, буд. 188-в, Одеська область, Ізмаїльський район, м. Рені, вул. Дунайська, буд. 188-г (згідно поданих відомостей), з питань здійснення контролю дотримання вимог діючого законодавства у сфері обігу підакцизних товарів, ведення обліку товарних запасів на складах та/або за місцем їх реалізації, наявності ліцензій, свідоцтв, за результатами якої складено акт від 21.07.2023(а.с.8-14).

У ході перевірки встановлено, що згідно наданих до перевірки документів встановлено, що ТОВ «ТЕРМІНАЛ ДУНАЙ» (код ЄДРПОУ 38728465) для здійснення господарської зареєстровано акцизний склад з уніфікований номер акцизного складу 1020537, за адресою: Одеська область, Ізмаїльський (Ренійський) район, м. Рені, вул. Дунайська, 188. Також ТОВ «ТЕРМІНАЛ ДУНАЙ» отримано ліцензію на право зберігання пального: від 10.02.2023 №15250414202300051, термін дії з 10.02.2023 по 10.02.2028, адреса місця зберігання: Одеська область, Ізмаїльський (Ренійський) район, м. Рені, вул. Дунайська, 188. Проаналізувавши надані до перевірки документи (зазначені вище) встановлено факт зберігання пального без наявності відповідної ліцензії на право зберігання пального. Так, перевіркою встановлено, що підприємством ТОВ «ТЕРМІНАЛ ДУНАЙ», було подано 06.04.2023 заяву про реєстрацію платника акцизного податку з реалізації пального або спирту етилового та/або акцизних складів, згідно якої внесено зміни відомостей про акцизний складам і саме: зокрема зазначено, що резервуар 2000 куб м, з уніфікованим номером 1020163 знаходиться за адресою: Одеська область, ізмаїльський район, м. Рені, вул. Дунайська, 188-а. Згідно довідок про зведені за добу підсумкові облікові дані щодо обсягів (отримання/відпуску) та залишків пального на акцизному складі пального поданих ТОВ «ТЕРМІНАЛ ДУНАЙ» з 06.04.2023 (16:20:00) по 19.04.2023 (16:45:00) залишок пального (код згідно з УКТ ЗЕД 2710194300 важкі дистиляти (газойль)) у резервуарі з уніфікованим номером резервуару 1020163, що відповідає адресі: Одеська область, Ізмаїльський район, м. Рені, вул. Дунайська, 188-а (згідно заяви про реєстрацію платника акцизного податку з реалізації пального або спирту етилового та/або акцизних складів від 06.04.2023) становив 300828 л літрів (приведені до температури 15 °С) (далі залишок пального): на 20.04.2023 залишок пального становив 51126 л.; на 21.04.2023 залишок пального становив 19093 л.; з 22.04.2023 по 01.06.2023 залишок пального становив 4396 л.; з 02.06.2023 по кінець перевірки становить 4396 л. Ліцензію на право зберігання пального ТОВ «ТЕРМІНАЛ ДУНАЙ» (код ЄДРПОУ 33268420) за адресою вул. Дунайська, буд. 188-а, м. Рені, Ренійський район, Одеська область не отримувало. Таким чином, як вказав відповідач, встановлено порушення вимог статті 15 Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального» (із змінами та доповненнями), зокрема, зберігання в період з 06.04.2023 року по 20.07.2023 року пального за адресою; Одеська область, Ренійський район, м. Рені, вул. Дунайська, буд. 188-а, без отримання ліцензії на право зберігання пального. Відповідні документи додаються до першого примірнику акту перевірки. Під час проведення фактичної перевірки керуючись п.п. 20.1.2, 20.1.6, 20.1.8, 20.1.9, 20.1.10, 20.1.12, 20.1.13, 20.1.14 п. 20.1 ст. 20, п. 85.2, п. 85.8 ст. 85 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року №2755-УІ, із змінами і доповненнями, ТОВ «ТЕРМІНАЛ ДУНАЙ» (код ЄДРПОУ 33268420) 11.07.2023 року надано запит «Про надання документів» №32349/6/15-32-09-01- 06 від 10.07.2023. Станом на 20.07.2023 року до перевірки відповіді/пояснення та копії документів надано не в повному обсязі, зокрема не надано відомості бухгалтерського обліку, що обліку підакцизних товарів та інші документи, посилання на які містяться в запиті проте відсутні у наданій відповіді ТОВ «ТЕРМІНАЛ ДУНАЙ», чим порушено вимоги п.85.2 ст.85 Податкового кодексу України.

Головним управлінням ДПС в Одеській області прийнято податкові повідомлення - рішення від 21.08.2023:

- №20897/15-32-09-01, яким за порушення ст.15 Закону №481/95-ВР визначено штрафні санкції у розмірі 500 000,00грн(а.с.15);

- №20896/15-32-09-01, яким за порушення п.85.2 ст.85 Податкового кодексу України визначено штрафні санкції у розмірі у розмірі 1020,00грн(а.с.16).

Відповідно до вимог ч.2 ст.19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до вимог ч.2 ст.19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Згідно з підпунктами 16.1.2, 16.1.3 пункту 16.1 статті 16 ПК України платник податків зобов`язаний вести в установленому порядку облік доходів і витрат, складати звітність, що стосується обчислення і сплати податків та зборів, подавати до контролюючих органів у порядку, встановленому податковим та митним законодавством, декларації, звітність та інші документи, пов`язані з обчисленням і сплатою податків та зборів.

Відповідно до підпункту 20.1.4 пункту 20.1 статті 20 ПК України контролюючі органи, визначені підпунктом 41.1.1 пункту 41.1 статті 41 цього Кодексу, мають право проводити відповідно до законодавства перевірки і звірки платників податків (крім Національного банку України), у тому числі після проведення процедур митного контролю та/або митного оформлення.

Пунктом 75.1 статті 75 ПК України передбачено, що контролюючі органи мають право проводити камеральні, документальні (планові або позапланові; виїзні або невиїзні) та фактичні перевірки.

Відповідно до п.п. 75.1.3. п.75.1 ст.75 Податкового кодексу України фактичною вважається перевірка, що здійснюється за місцем фактичного провадження платником податків діяльності, розташування господарських або інших об`єктів права власності такого платника. Така перевірка здійснюється контролюючим органом щодо дотримання норм законодавства з питань регулювання обігу готівки, порядку здійснення платниками податків розрахункових операцій, ведення касових операцій, наявності ліцензій, свідоцтв, у тому числі про виробництво та обіг підакцизних товарів, дотримання роботодавцем законодавства щодо укладення трудового договору, оформлення трудових відносин з працівниками (найманими особами).

Основні засади державної політики щодо регулювання виробництва, експорту, імпорту, оптової і роздрібної торгівлі спиртом етиловим, коньячним і плодовим та зерновим дистилятом, спиртом етиловим ректифікованим виноградним, спиртом етиловим ректифікованим плодовим, дистилятом виноградним спиртовим, спиртом-сирцем плодовим, біоетанолом, алкогольними напоями, тютюновими виробами, рідинами, що використовуються в електронних сигаретах, та пальним, забезпечення їх високої якості та захисту здоров`я громадян, а також посилення боротьби з незаконним виробництвом та обігом алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального на території України регулюються Законом України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального» від 19 грудня 1995 року № 481/95-ВР

Відповідно до ч.1 ст. 15 Закону № 481/95-ВР визначено, що імпорт, експорт алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, здійснюються суб`єктами господарювання (у тому числі іноземними суб`єктами господарювання, які діють через свої зареєстровані постійні представництва) всіх форм власності без наявності ліцензії. Оптова торгівля на території України алкогольними напоями, тютюновими виробами, рідинами, що використовуються в електронних сигаретах, здійснюється за наявності у суб`єктів господарювання (у тому числі іноземних суб`єктів господарювання, які діють через свої зареєстровані постійні представництва) всіх форм власності ліцензії на оптову торгівлю алкогольними напоями, тютюновими виробами, рідинами, що використовуються в електронних сигаретах. Оптова торгівля пальним та зберігання пального здійснюються суб`єктами господарювання (у тому числі іноземними суб`єктами господарювання, які діють через свої зареєстровані постійні представництва) всіх форм власності за наявності ліцензії.

Відповідно до ч.8 ст.15 Закону № 481/95-ВР суб`єкти господарювання (у тому числі іноземні суб`єкти господарювання, які діють через свої зареєстровані постійні представництва) отримують ліцензії на право оптової торгівлі пальним та зберігання пального на кожне місце оптової торгівлі пальним або кожне місце зберігання пального відповідно, а за відсутності місць оптової торгівлі пальним - одну ліцензію на право оптової торгівлі пальним за місцезнаходженням суб`єкта господарювання (у тому числі іноземного суб`єкта господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво) або місцезнаходженням постійного представництва.

Пунктом 85.2 ст. 85 Податкового кодексу України встановлено, що платник податків зобов`язаний надати посадовим (службовим) особам контролюючих органів у повному обсязі всі документи, що належать або пов`язані з предметом перевірки. Такий обов`язок виникає у платника податків після початку перевірки. При цьому великий платник податків на запит контролюючого органу зобов`язаний також надати посадовим (службовим) особам контролюючих органів засобами електронного зв`язку в електронній формі з дотриманням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги" копії таких документів, що створюються ним в електронній формі з обліку доходів, витрат та інших показників, пов`язаних із визначенням об`єктів оподаткування (податкових зобов`язань), первинних документів, регістрів бухгалтерського обліку, фінансової звітності, інших документів, пов`язаних з обчисленням та сплатою податків і зборів, не пізніше двох робочих днів, наступних за днем отримання запиту.

Як вбачається з акту перевірки, під час проведення фактичної перевірки керуючись п.п. 20.1.2, 20.1.6, 20.1.8, 20.1.9, 20.1.10, 20.1.12, 20.1.13, 20.1.14 п. 20.1 ст. 20, п. 85.2, п. 85.8 ст. 85 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року №2755-УІ, із змінами і доповненнями, ТОВ «ТЕРМІНАЛ ДУНАЙ» (код ЄДРПОУ 33268420) 11.07.2023 року надано запит «Про надання документів» №32349/6/15-32-09-01- 06 від 10.07.2023. Станом на 20.07.2023 до перевірки відповіді/пояснення та копії документів надано не у повному обсязі, зокрема не надано відомості бухгалтерського обліку, що обліку підакцизних товарів та інші документи, посилання на які містяться в запиті проте відсутні у наданій відповіді ТОВ«ТЕРМІНАЛ ДУНАЙ», чим порушено вимоги п.85.2 ст.85 Податкового кодексу України.

Разом з тим, суд враховує, що незважаючи на надання позивачем витребуваних документів, контролюючий орган не скористався можливістю додаткового витребування документів, з метою проведення повної та всебічної перевірки, спростування та/або підтвердження наявності усіх документів, в тому числі щодо обліку підакцизних товарів та інші документи, посилання на які містяться в запиті. При цьому, ні в акті перевірки, ні у відзиві на позовну заяву, контролюючим органом не конкретизовано, яких саме документів не вистачило податковому органу для проведення всебічної перевірки.

Як встановлено судом під час з`ясування офіційних обставин справи, ТОВ«ТЕРМІНАЛ ДУНАЙ» отримано ліцензію на право зберігання пального: від 10.02.2023 №15250414202300051, термін дії з 10.02.2023 по 10.02.2028, адреса місця зберігання: Одеська область, Ізмаїльський (Ренійський) район, м. Рені, вул. Дунайська, 188.

ТОВ «ТЕРМІНАЛ ДУНАЙ», було подано 06.04.2023 заяву про реєстрацію платника акцизного податку з реалізації пального або спирту етилового та/або акцизних складів, згідно якої внесено зміни відомостей про акцизний склад і саме: зокрема зазначено, що резервуар 2000 куб м, з уніфікованим номером 1020163 знаходиться за адресою: Одеська область, Ізмаїльський район, м. Рені, вул. Дунайська, 188-а(а.с.47).

При цьому, контролюючий орган, під час проведення перевірки встановив, що згідно довідок про зведені за добу підсумкові облікові дані щодо обсягів (отримання/відпуску) та залишків пального на акцизному складі пального поданих ТОВ «ТЕРМІНАЛ ДУНАЙ» з 06.04.2023 (16:20:00) по 19.04.2023 (16:45:00) залишок пального (код згідно з УКТ ЗЕД 2710194300 важкі дистиляти (газойль)) у резервуарі з уніфікованим номером резервуару 1020163, що відповідає адресі: Одеська область, Ізмаїльський район, м. Рені, вул. Дунайська, 188-а (згідно заяви про реєстрацію платника акцизного податку з реалізації пального або спирту етилового та/або акцизних складів від 06.04.2023).

Разом з тим, незважаючи на те, що в даному випадку контролюючим орган мало б бути здійснена фактична перевірка, із встановленням факту знаходження резервуару з уніфікованим номером резервуару 1020163, за адресою Одеська область, Ізмаїльський район, м. Рені, вул. Дунайська, 188-а, відповідач прийшов до висновку про наявність пального за адресою: Одеська область, Ізмаїльський район, м. Рені, вул. Дунайська, 188-а лише на підставі заяви про реєстрацію платника акцизного податку з реалізації пального або спирту етилового та/або акцизних складів від 06.04.2023.

Щодо посилання представника позивача на те, що про помилковість зазначення у вищенаведеній заяві від 06.04.2023 невірної адреси знаходження резервуару контролюючий орган повідомлявся під час перевірки, суд зазначає, що вказане не підтверджується матеріалами справи.

Водночас, суд враховує, що згідно із Інформаційною довідкою №348989651 від 03.10.2023 року з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна щодо об`єкта нерухомого майна, майно за адресою м.Рені, вул. Дунайська 188а належить на праві власності ТОВ «УКРЧЕМ»(а.с.86-89).

Докази належності майна за адресою м.Рені, вул. Дунайська 188а ТОВ «ТЕРМІНАЛ ДУНАЙ» на праві володіння, користування або розпорядження до суду надано не було, контролюючим органом під час перевірки також не встановлено.

Більш того, 03.10.2023 ТОВ «ТЕРМІНАЛ ДУНАЙ» до податкового органу було подано Заяву про реєстрацію платника акцизного податку з реалізації пального або спирту етилового та/або акцизних складів та згідно витягу з реєстру платників акцизного податку з реалізації пального або спирту етилового, первинна дата реєстрації акцизного складу 1020163- 13.02.2023 року, що знаходиться за адресою: Одеська область, Ізмаїльський район, м. Рені, вул. Дунайська, 188(а.с.97-98).

Враховуючи викладене та те, що позивачем фактично допущено помилку в заяві про реєстрацію платника акцизного податку з реалізації пального або спирту етилового та/або акцизних складів від 06.04.2023, а контролюючим органом під час фактичної перевірки не встановлено факту зберігання пального ТОВ «ТЕРМІНАЛ ДУНАЙ» (код ЄДРПОУ 33268420) саме за адресою вул. Дунайська, буд. 188-а, м. Рені, Ренійський район, Одеська область, суд приходить до висновку, що податкові повідомлення - рішення від 21.08.2023 №20897/15-32-09-01, №20896/15-32-09-01, є протиправними та підлягають скасуванню.

Відповідно до ч.2 ст.2 КАС України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно;розсудливо;з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації;пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Відповідно до ч. ч. 1, 2 ст. 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

У зв`язку з викладеним, суд вважає, що адміністративний позов позивача підлягає задоволенню.

Частиною 1 ст.139 КАС України визначено, що при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Враховуючи те, що суд прийшов до висновку про наявність підстав для задоволення позовної заяви товариства та оскільки вимозі про зобов`язання відповідача вчинити певні дії передує вимога про встановлення порушення прав, свобод та інтересів позивача, судовий збір за другу(похідну) вимогу позивача не стягувався суд вважає за можливе стягнути з відповідача за рахунок бюджетних асигнувань на користь позивача судовий збір у розмірі 7515,30 грн.

Керуючись ст.ст. 241-246, 250, 255, 295,382 КАС України, суд, -

ВИРІШИВ:

Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю ТЕРМІНАЛ ДУНАЙ - задовольнити.

Визнати протиправними та скасувати податкові повідомлення - рішення Головного управління ДПС в Одеській області від 21.08.2023 №20897/15-32-09-01, №20896/15-32-09-01

Стягнути з Головного управління ДПС в Одеській області (код ЄДРПОУ 44069166, м.Одеса, вул. Семінарська 5) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю ТЕРМІНАЛ ДУНАЙ судовий збір у розмірі 7515,30 грн (сім тисяч п`ятсот п`ятнадцять гривень тридцять копійок).

Рішення набирає законної сили згідно ст.255 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржене до суду апеляційної інстанції за правилами, встановленими ст.ст. 293, 295 та п.15-5 розділу VII Кодексу адміністративного судочинства України.

Суддя К.О. Танцюра

СудОдеський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення15.11.2023
Оприлюднено17.11.2023
Номер документу114935748
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них

Судовий реєстр по справі —420/23931/23

Ухвала від 17.04.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Білоус О.В.

Постанова від 20.03.2024

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Кравченко К.В.

Постанова від 20.03.2024

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Кравченко К.В.

Ухвала від 14.03.2024

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Кравченко К.В.

Ухвала від 08.01.2024

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Кравченко К.В.

Ухвала від 08.01.2024

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Кравченко К.В.

Ухвала від 22.12.2023

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Кравченко К.В.

Рішення від 15.11.2023

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Танцюра К.О.

Ухвала від 13.09.2023

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Танцюра К.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні