УХВАЛА
Справа № 569/20770/23
1-кс/569/8524/23
13 листопада 2023 року м. Рівне
Слідчий суддя Рівненського міського суду Рівненської області ОСОБА_1 , за участю секретаря судового засідання ОСОБА_2 , розглянув клопотання слідчого у кримінальному провадженні старшого слідчого відділу розслідування особливо тяжких злочинів слідчого управління ГУ Національної поліції в Рівненській області підполковник поліції ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до речей і документів (інформації),
ВСТАНОВИВ:
Слідчий у кримінальному провадженні старший слідчий відділу розслідування особливо тяжких злочинів слідчого управління ГУ Національної поліції в Рівненській області підполковник поліції ОСОБА_3 за погодженням із прокурором у кримінальному провадженні прокурором відділу нагляду за додержанням законів органами БЕБ України Рівненської обласної прокуратури ОСОБА_4 звернувся до суду з клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів, які знаходяться у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 ,( ІНФОРМАЦІЯ_2 ), юридична адреса: АДРЕСА_1 ), що стосуються ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 , юр. адреса: АДРЕСА_2 ).
В обґрунтування клопотання вказав, що слідчим управлінням Головного управління Національної поліції в Рівненській області здійснюється досудове розслідування кримінального провадження, відомості про яке внесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №42023180000000092 від 21.09.2023 за ознаками вчинення кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 15, ч. 2 ст. 191 КК України.
Із матеріалів клопотання вбачається, що службові особи ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » в ході здійснення господарської діяльності, зловживаючи своїм службовим становищем вчинили ряд дій, направлених на незаконне заволодіння коштами державного бюджету, шляхом подачі відповідному контролюючому органу ІНФОРМАЦІЯ_5 декларації та заяви про повернення суми бюджетного відшкодування по декларації за серпень 2021 року в розмірі 144 778 грн.
Наявні у матеріалах кримінального провадження відомості дають підстави вважати про те, що до вчинення протиправних дій причетні представники вищевказаного ТОВ та інші невстановлені особи, які діяли спільно відповідно до розробленого завчасно злочинного механізму, при цьому чітко розподіливши між собою ролі та функції задля досягнення єдиного злочинного результату, який спрямований на завдання збитків державним інтересам.
Крім того встановлено, що ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » в 2021 році здійснювало документальне оформлення операцій з придбання у ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » пиломатеріалів, однак перевіркою ІНФОРМАЦІЯ_5 встановлено ознаки нереальності даних операцій.
Під час проведення досудового розслідування у даному кримінальному проваджені, з метою швидкого, повного та неупередженого досудового розслідування вказаного кримінального провадження виникла необхідність у тимчасову доступі до інформації, яка знаходиться у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 ,( ІНФОРМАЦІЯ_2 ), юридичнаадреса: АДРЕСА_1 ) (даліза текстом ІНФОРМАЦІЯ_1 ),що стосуютьсяТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (кодЄДРПОУ НОМЕР_1 ,юр.адреса: АДРЕСА_2 ),а саме: копії юридичноїсправи (статути,протоколи загальнихзборів,реєстраційні заяви,копії паспортівслужбових осібта засновників,накази напризначення службовихосіб,заяви пронадання довідок,свідоцтва платникаПДВ,довіреності напредставлення інтересів,договір наподачу звітностів електронномувигляді),документи податковоїзвітності зподатку наприбуток,ПДВ здодатками таінших звітнихдокументів,службові запискиДПІ дефігурують назвивказаного підприємстваза період2020-2021р.р.; інформаціюпро всівідкриті тазакриті рахунки ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (в тому числі валютні) в банківських установах з вказанням повних реквізитів (банк, МФО, номер рахунку, валюта, дата відкриття та закриття (за наявності)). копії актів перевірок з додатками в тому числі (аналітичні довідки, зустрічні звірки, позапланові, камеральні перевірки) за період 2020-2021 р.р. на паперових та електронних носіях, накази, направлення на призначення перевірок, (з зазначенням стану оскарження податкових рішень-повідомлень, в разі наявності останніх); анкетні дані, контактні дані, посадові інструкції працівників інспекції, які закріплені за вказаними підприємствами зі сплати податку на додану вартість, податку на прибуток, та інших податків та обов?язкових платежів за період 2020-2021 р.р. (помісячно); картки особових рахунків по сплаті податків, діючі розрахункові рахунки у банківських установах за період 2020-2021 року; відомості про те, чи не віднесено (або/та було віднесене раніше) ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » до категорії «вигодонабувач», «транзитер», «податкова яма», «шиканери», «не звітують», «сплячі» з зазначенням вичерпних даних про підстави та причини здійснення таких дій та наданням копій документів, якими це оформлено, на підставі яких приймалися такі рішення та які стосуються опрацювання такої інформації щодо вказаних підприємств; вичерпні відомості щодо здійснення ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 -яких фінансово-господарських операцій, які підпадають під ознаки «сумнівних» або «нетипових» операцій; інформацію, щодо покупців та постачальників (розширену), у тому числі з «системи автоматизованого співставлення податкових зобов?язань та податкового кредиту у розрізі контрагентів на рівні ДПС України» у період 2020 року по теперішній час (в електронному вигляді з зазначенням назви покупця, постачальника, коду ЄДРПОУ, ДПІ за місцем реєстрації, суми взаємовідносин, суми ПДВ); відомості, щодо виданих та отриманих податкових накладних (Дата ПН, №ПН, ЄДРПОУ постачальника, ЄДРПОУ покупця, опис товару, код УКТЗЕД. кількість товару, вартість за одиницю товару, вартість без ПДВ, сума ПДВ) за період 2020-2021 р.р. на паперових та електронних носіях; відомості, щодо осіб, які отримували дохід в ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » за період 2020-2021 р.р. із зазначенням П.І.П, ідентифікаційного номеру, адреси реєстрації, телефонних номерів, а також інші джерела їх доходів, якщо такі мають місце з зазначенням кодів ДПІ; відомості про здійснення ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » імпортно - експортної діяльності за період 2020-2021 р.р. з наданням вичерпної інформації щодо митних оформлень, з кодами ЄДРПОУ, які імпортували (експортували) товари з відображенням характеристиками. обсягів, номенклатури асортименту імпортованої (експортованої) продукції; відомості, з яких електронних скриньок та ІР-адрес здійснюється подача податкової звітності та реєстрація податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних у період 2020-2021 р.р. та інформація щодо інших підприємств, які також відправляли податкову звітність та реєстрували податкові накладні в Єдиному реєстрі податкових накладних з встановлених електронних скриньок та ІР-адрес за період 2020-2021 р.р.; копій актів перевірок фактичного місця знаходження ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » із зазначенням прізвища службової особи, яка ініціювала таку перевірку, службової особи, яка фактично виконувала вказану перевірку та результат такої перевірки, а також інші службові записки (документи) де фігурує назва вказаного підприємства за період 2020-2021 р.р.; відомості, щодо фактів блокування електронних податкових накладних в ході здійснення фінансово - господарських операцій ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » з одночасним наданням вичерпних даних про причини такого блокування та розблокування; наказів на створення комісій відповідно до Постанови Кабінету Міністрів № 117 від 21.02.2018, протоколи засідань комісій, що будь-яким чином стосуються ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 »; будь-які документи, що складались або отримувались ІНФОРМАЦІЯ_5 чи її структурними підрозділами та комісіями, що стосуються ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », у тому числі, (але не виключно) доповідні записки, рапорти, висновки про значну кількість ризиків, реєстри, податкові інформації та інше; реєстр усіх документів, що отримані електронними каналами зв?язку від ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (з наданням інформації про ІР-адреси, з яких надавались такі документи, з вказаними номерами, під якими зареєстровані такі документи, якщо вони пройшли реєстрацію, роздруківкою самого документу та його додатків, інформації про електронні ключі та сертифікати, якими підписувались такі документи, квитанції щодо опрацювання або відмови в прийнятті такого документу); інформацію, що внесена, щодо ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » до реєстру суб?єктів фіктивного підприємництва та суб?єктів господарської діяльності з ознаками фіктивності та документів, що стали підставою для внесення таких підприємств до такого реєстру; документів щодо оскарження рішень ДПС (ДФС) з приводу блокування податкових накладних ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 »; інформацію про заявлені до відшкодування та відшкодовані суми податку на додану вартість з державного бюджету ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » за період 2020-2021 р.р. (з зазначенням періоду, суми з?явлення та відшкодування сум податку на додану вартість з державного бюджету) в тому числі повний перелік документів щодо повернених/заявлених сум бюджетного відшкодування вказаного ТОВ підприємств як наданих суб?єктом господарювання, так і складеними працівниками ДПС.
Встановлено, що ІНФОРМАЦІЯ_1 ,( ІНФОРМАЦІЯ_2 ), знаходиться за адресою: АДРЕСА_1 .
Слідчий у кримінальному провадженні старший слідчий відділу розслідування особливо тяжких злочинів слідчого управління ГУ Національної поліції в Рівненській області підполковник поліції ОСОБА_3 подав до суду заяву про розгляд клопотання без його участі.
Відповідно до ч.4 ст.107 КПК України, фіксування за допомогою технічних засобів кримінального провадження під час розгляду питань слідчим суддею, крім вирішення питання про проведення негласних слідчих (розшукових) дій, та в суді під час судового провадження є обов`язковим. У разі неприбуття в судове засідання всіх осіб, які беруть участь у судовому провадженні, чи в разі, якщо відповідно до положень цьогоКодексусудове провадження здійснюється судом за відсутності осіб, фіксування за допомогою технічних засобів кримінального провадження в суді не здійснюється.
Враховуючи те, що учасники процесуальної дії не з`явились в судове засідання, слідчий суддя вважає за можливим розглянути дане клопотання без застосування технічних засобів фіксування.
Дослідивши клопотання та додані до нього матеріали, слідчий суддя прийшов до висновку, що клопотання підлягає до задоволення із наступних підстав.
Відповідно доч.1ст.159КПК України тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та вилучити їх (здійснити їх виїмку).
Відповідно до п. 2 ч. 2 ст. 60 Закону України «Про банки та банківську діяльність» відомості про банківські рахунки клієнтів, операції, які були проведені на користь чи за дорученням клієнта, здійснені ним угоди та ін.. відносяться до банківської таємниці.
Згідно з п. 5 ч.1 ст.162 КПК України до охоронюваної законом таємниці, яка міститься в речах і документах, належать відомості, які можуть становити банківську таємницю.
Частиною 6 ст.163 КПК України регламентовано, що слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, якщо сторона кримінального провадження, крім обставин, передбаченихчастиною п`ятоюцієї статті, доведе можливість використання як доказів відомостей, що містяться в цих речах і документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів.
Враховуючи, що слідчим доведено наявність достатніх підстав вважати, що вказані ним речі і документи (інформація) знаходяться у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 , ( ІНФОРМАЦІЯ_2 ), юридична адреса: АДРЕСА_1 ), мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, а відомості, що містяться в даних документах можуть бути використані як докази, також використання як доказів відомостей, що містяться в цих речах і документах та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів, слідчий суддя прийшов до висновку, що слід надати дозвіл на тимчасовий доступ до речей і документів (інформації).
На підставі вищенаведеного та керуючись ст. ст.107, 131, 132, 159, 162-164 КПК України, слідчий суддя
ПОСТАНОВИВ:
Клопотання задоволити.
Надати дозвіл старшому слідчому СУ ГУНП в Рівненській області ОСОБА_3 та слідчим, які входять в групу слідчих у кримінальному провадженні №42023180000000092 від 21.09.2023: ОСОБА_5 та ОСОБА_6 на тимчасовий доступ до документів, які знаходяться у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 , ( ІНФОРМАЦІЯ_2 ), юридична адреса: АДРЕСА_1 ), що стосуються ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 , юр. адреса: АДРЕСА_2 ), а саме: копії юридичної справи (статути, протоколи загальних зборів, реєстраційні заяви, копії паспортів службових осіб та засновників, накази на призначення службових осіб, заяви про надання довідок, свідоцтва платника ПДВ, довіреності на представлення інтересів, договір на подачу звітності в електронному вигляді), документи податкової звітності з податку на прибуток, ПДВ з додатками та інших звітних документів, службові записки ДПІ де фігурують назви вказаного підприємства за період 2020-2021 р.р.; інформацію про всі відкриті та закриті рахунки ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (в тому числі валютні) в банківських установах з вказанням повних реквізитів (банк, МФО, номер рахунку, валюта, дата відкриття та закриття (за наявності)); копії актів перевірок з додатками в тому числі (аналітичні довідки, зустрічні звірки, позапланові, камеральні перевірки) за період 2020-2021 р.р. на паперових та електронних носіях, накази, направлення на призначення перевірок, (з зазначенням стану оскарження податкових рішень-повідомлень, в разі наявності останніх); анкетні дані, контактні дані, посадові інструкції працівників інспекції, які закріплені за вказаними підприємствами зі сплати податку на додану вартість, податку на прибуток, та інших податків та обов?язкових платежів за період 2020-2021 р.р. (помісячно); картки особових рахунків по сплаті податків, діючі розрахункові рахунки у банківських установах за період 2020-2021 року; відомості про те, чи не віднесено (або/та було віднесене раніше) ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » до категорії «вигодонабувач», «транзитер», «податкова яма», «шиканери», «не звітують», «сплячі» з зазначенням вичерпних даних про підстави та причини здійснення таких дій та наданням копій документів, якими це оформлено, на підставі яких приймалися такі рішення та які стосуються опрацювання такої інформації щодо вказаних підприємств; вичерпні відомості щодо здійснення ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 -яких фінансово-господарських операцій, які підпадають під ознаки «сумнівних» або «нетипових» операцій; інформацію, щодо покупців та постачальників (розширену), у тому числі з «системи автоматизованого співставлення податкових зобов?язань та податкового кредиту у розрізі контрагентів на рівні ДПС України» у період 2020 року по теперішній час (в електронному вигляді з зазначенням назви покупця, постачальника, коду ЄДРПОУ, ДПІ за місцем реєстрації, суми взаємовідносин, суми ПДВ); відомості, щодо виданих та отриманих податкових накладних (Дата ПН, №ПН, ЄДРПОУ постачальника, ЄДРПОУ покупця, опис товару, код УКТЗЕД. кількість товару, вартість за одиницю товару, вартість без ПДВ, сума ПДВ) за період 2020-2021 р.р. на паперових та електронних носіях; відомості, щодо осіб, які отримували дохід в ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » за період 2020-2021 р.р. із зазначенням П.І.П, ідентифікаційного номеру, адреси реєстрації, телефонних номерів, а також інші джерела їх доходів, якщо такі мають місце з зазначенням кодів ДПІ; відомості про здійснення ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » імпортно - експортної діяльності за період 2020-2021 р.р. з наданням вичерпної інформації щодо митних оформлень, з кодами ЄДРПОУ, які імпортували (експортували) товари з відображенням характеристиками. обсягів, номенклатури асортименту імпортованої (експортованої) продукції;- відомості, з яких електронних скриньок та ІР-адрес здійснюється подача податкової звітності та реєстрація податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних у період 2020-2021 р.р. та інформація щодо інших підприємств, які також відправляли податкову звітність та реєстрували податкові накладні в Єдиному реєстрі податкових накладних з встановлених електронних скриньок та ІР-адрес за період 2020-2021 р.р.; копій актів перевірок фактичного місця знаходження ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » із зазначенням прізвища службової особи, яка ініціювала таку перевірку, службової особи, яка фактично виконувала вказану перевірку та результат такої перевірки, а також інші службові записки (документи) де фігурує назва вказаного підприємства за період 2020-2021 р.р.; відомості, щодо фактів блокування електронних податкових накладних в ході здійснення фінансово - господарських операцій ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » з одночасним наданням вичерпних даних про причини такого блокування та розблокування; наказів на створення комісій відповідно до Постанови Кабінету Міністрів № 117 від 21.02.2018, протоколи засідань комісій, що будь-яким чином стосуються ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 »; будь-які документи, що складались або отримувались ІНФОРМАЦІЯ_5 чи її структурними підрозділами та комісіями, що стосуються ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », у тому числі, (але не виключно) доповідні записки, рапорти, висновки про значну кількість ризиків, реєстри, податкові інформації та інше; реєстр усіх документів, що отримані електронними каналами зв?язку від ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (з наданням інформації про ІР-адреси, з яких надавались такі документи, з вказаними номерами, під якими зареєстровані такі документи, якщо вони пройшли реєстрацію, роздруківкою самого документу та його додатків, інформації про електронні ключі та сертифікати, якими підписувались такі документи, квитанції щодо опрацювання або відмови в прийнятті такого документу); інформацію, що внесена, щодо ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » до реєстру суб?єктів фіктивного підприємництва та суб?єктів господарської діяльності з ознаками фіктивності та документів, що стали підставою для внесення таких підприємств до такого реєстру; документів щодо оскарження рішень ДПС (ДФС) з приводу блокування податкових накладних ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 »; інформацію про заявлені до відшкодування та відшкодовані суми податку на додану вартість з державного бюджету ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » за період 2020-2021 р.р. (з зазначенням періоду, суми з?явлення та відшкодування сум податку на додану вартість з державного бюджету) в тому числі повний перелік документів щодо повернених/заявлених сум бюджетного відшкодування вказаного ТОВ підприємств як наданих суб?єктом господарювання, так і складеними працівниками ДПС.
У разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку з метою відшукання та вилучення зазначених речей та документів.
Ухвала залишається в силі протягом двох місяців з дня її постановлення.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Слідчий суддя Рівненського міського суду Рівненської області ОСОБА_7
Суд | Рівненський міський суд Рівненської області |
Дата ухвалення рішення | 13.11.2023 |
Оприлюднено | 29.04.2024 |
Номер документу | 114960683 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів |
Кримінальне
Рівненський міський суд Рівненської області
Денисюк П. Д.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні