Ухвала
від 14.11.2023 по справі 464/6439/23
СИХІВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ЛЬВОВА

Справа № 464/6439/23

пр.№ 1-кс/464/1500/23

У Х В А Л А

про тимчасовий доступ до речей і документів

14 листопада 2023 року слідчий суддя Сихівського районного суду м. Львова ОСОБА_1 , за участі секретаря судового засідання ОСОБА_2 , розглянувши клопотання cтаршого слідчого СВ відділу поліції №2 ЛРУП №2 ГУ НП у Львівській області старшого лейтенанта поліції ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до речей та документів за матеріалами кримінального провадження, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 12023141410000636 від 27.07.2023 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 190 КК України,

встановив:

У клопотанні cтаршого слідчого СВ відділу поліції №2 ЛРУП №2 ГУ НП у Львівській області старшого лейтенанта поліції ОСОБА_3 , погодженому з прокурором Франківської окружної прокуратури м.Львова ОСОБА_4 , ставиться питання про тимчасовий доступ до речей та документіва ,а саме до інформації (з можливістю її вилучення, шляхом копіювання), яка перебуває у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 , що за адресою АДРЕСА_1 , щодо податкової справи заведеної відносно юридичної особи ТзОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ЄДРПОУ НОМЕР_1 , що зареєстроване за адресою: АДРЕСА_2 (також податкової звітності підприємства, документів перевірок та іншої документації).

В обґрунтування клопотання слідчий покликається на те, що 26.07.2023 у ВП №2 ЛРУП №2 ГУНП у Львівській області надійшло повідомлення про те, що група осіб з числа працівників ЖК « ІНФОРМАЦІЯ_3 » шляхом обману під приводом здійснення інвестиційної забудови житлового будинку по АДРЕСА_3 заволоділа грошовими коштами осіб, під приводом продажу квартири, чим спричинили матеріальну шкоду. В ході досудового розслідування було встановлено, що вказаний випадок не є поодиноким, а від аналогічних дій ТзОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » було заподіяно шкоду ряду інших осіб, що на даний момент встановлені а саме:

- вкладники ЖК « ІНФОРМАЦІЯ_3 » замовником будівництва, якого є ТзОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » - ОСОБА_5 .

- вкладники ЖК « ІНФОРМАЦІЯ_3 » замовником будівництва, якого є ТзОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » - Мелень Ярина.

- вкладники ЖК « ІНФОРМАЦІЯ_3 » замовником будівництва, якого є ТзОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » - ОСОБА_6 .

- вкладники ЖК « ІНФОРМАЦІЯ_3 » замовником будівництва, якого є ТзОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ОСОБА_7 .

- вкладники ЖК « ІНФОРМАЦІЯ_3 » замовником будівництва, якого є ТзОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » - ОСОБА_8 .

- вкладники ЖК « ІНФОРМАЦІЯ_3 » замовником будівництва, якого є ТзОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » - ОСОБА_9 .

- вкладники ЖК « ІНФОРМАЦІЯ_3 » замовником будівництва, якого є ТзОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » - ОСОБА_10 .

- вкладники ЖК « ІНФОРМАЦІЯ_3 » замовником будівництва, якого є ТзОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ОСОБА_11 .

- вкладники ЖК « ІНФОРМАЦІЯ_3 » замовником будівництва, якого є ТзОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ОСОБА_12 .

- вкладники ЖК « ІНФОРМАЦІЯ_3 » замовником будівництва, якого є ТзОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ОСОБА_13 .

- вкладники ЖК « ІНФОРМАЦІЯ_3 » замовником будівництва, якого є ТзОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ОСОБА_14 , та багато інших осіб які звернулись з даного приводу у відділ поліції, та були долучені до вказаного кримінального провадження. Під час досудового розслідування (проведеного огляду місця події за місце здійснення будівництва ЖЕ " ІНФОРМАЦІЯ_3 " АДРЕСА_3 ) встановлено, що замовником для проведення даного будівництва є ТзОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ЄДРПОУ НОМЕР_1 , що зареєстроване за адресою: АДРЕСА_2 . Крім того, з показів осіб, що були вкладниками даної забудови, яких було допитано в якості свідків останні повідомили, що під час вибору забудовників було прийнято рішення про придбання у власність однієї з квартир, всіх влаштовувала якість будівництва ЖК « ІНФОРМАЦІЯ_3 ». Відповідно до чого було укладено договори купівлі продажу майнових прав. Додатками до якого було отримано Графік сплати (додаток №2) грошових коштів за майнові права, Інформація про об`єкт нерухомого майна (Додаток №3). Відповідно до чого було здійснено оплату за договором у приміщенні офісу даного забудовника АДРЕСА_4 про, що отримано квитанцію про оплату (прибутковий касовий ордер) в розмірі який було обговорено в готівковій формі в призначенні платежу якого вказано про те, що це сплата згідно умов договору. На поверхні якого наявний підпис представника та печатка «Для документів 40116861» ТзОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 ». На мої прохання надати додатково план будівництва було повідомлено про те, що це є комерційною таємницею. Тому у такому проханні було відмовлено. Крім того, 04.11.2020 року було складено акт про розподіл площ №1 до Договору №РГ/055 від 07.03.2019 року у житловому комплексі з об`єктами торгівельного та соціально побутового призначення за адресою: АДРЕСА_5 . Після чого очікували на виконання вимог договору зі сторони продавця. Все було нормально до поки не почали призупиняти роботи на будові. Та пізніше створену ініціативну групу, які почали задавати запитання представникам « ІНФОРМАЦІЯ_2 ». Це приблизно почалося з січня 2023 року. Було пояснено, що в жовтні 2022 року відбулися збори інвесторів в ході чого директора ОСОБА_15 було знято з посади одноосібного директора та призначено нових директорів за напрямками спрямування (комерційного, фінансового, директора) та було змінено статут підприємства. Після чого, було встановлено, що виконувачем послуг з будівництва (підрядником) у забудовника « ІНФОРМАЦІЯ_2 » є ТзОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » код ЄДРПОУ НОМЕР_2 директором якого є ОСОБА_16 , власником якої є ОСОБА_17 (дружина ОСОБА_15 ). Відповідно до чого, почалися внутрішні спори між керівниками « ІНФОРМАЦІЯ_2 » та « ІНФОРМАЦІЯ_5 ». В результаті чого наскільки відомо перебувають на розгляді судові спори між такими. Чи прийнято рішення у них та яка саме суть справи не відомо. Також з метою з`ясування всіх обставин кримінального правопорушення було проведено допит в якості свідка дійсного на даний час директора ТзОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ОСОБА_18 , яка повідомила, що з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » співпрацювала неофіційно на не визначеній посаді ( у яку входили обов`язки відновлення та побудови управлінського фінансового обліку фірми) з листопада 2019 року по 31 березня 2021 року. У подальшому звільнилася з даної роботи за власною ініціативою через несприятливі умови роботи та конфліктів з керівництвом у веденні документообігу. В листопаді 2022 року діючий фінансовий директор ОСОБА_19 , запросив її на посаду заступника фінансового директора. На дану пропозицію погодилася та приступила до виконання покладених на неї обов`язків. На дану посаду була оформлена не офіційно та виконувала наступні обов`язки: ведення фінансового обліку, побудови управлінського обліку та інших документів. В період з грудня 2022 року по лютий 2023 року її неодноразово запрошували на збори дирекції ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », де піднімалися питання з приводу розподілу та витрат коштів на будівництво та її подальшого офіційного працевлаштування. Більшість рішень дирекції на той час саботувалися колишнім директором ОСОБА_15 . Також, згідно рішення рішення загальних зборів учасників ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » внесено зміни до статуту підприємства, що відбулися попередньо від 06 жовтня 2023 року № 2-06/10 від «06» жовтня 2022 року, за якими було змінено структуру керівництва підприємства з одноосібного керівництва на колегіальний орган в складі 3 осіб за напрямками спрямування. Одним з яких на посаді залишився ОСОБА_15 (директор), комерційним було визначено ОСОБА_20 та фінансовим ОСОБА_19 . Пізніше, в червні на загальних зборах директора ОСОБА_15 було звільнено з посади та призначено її на посаду директора в складі дирекції згідно рішення засновників ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » від 12.06.2023 року на якому було складено протокол №3-112/06. В кінці лютого 2023 року її, комерційного директора ОСОБА_20 та фінансового директора ОСОБА_19 було вигнано з офісу ОСОБА_16 , який мотивував таке рішення тим, що приміщення офісу було орендовано підприємством ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » згідно договору оренди приміщення (копій якого останній не надав). На скільки їй відомо дане приміщення належить фізичній особі ОСОБА_21 (ІПН НОМЕР_3 , який зареєстрований за адресою: АДРЕСА_6 , номер телефону НОМЕР_4 ), що передавала його у оренду за адресою: АДРЕСА_4 (нежитлове приміщення №100, площею 192,2 кв.м). На приміщенні на той час були розміщені банери, інформаційні стенди та вивіски з маркуванням ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », жодної інформації про ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » розміщено не було. Як їй відомо, також за адресою: АДРЕСА_2 , було наявне приміщення з відділом продажу ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », яке на даний час перебуває у порожньому стані, діяльність не здійснює. На стендах якої залишилася інформація про належність ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 ». Як мені відомо, нежитлові приміщення в згаданому будинку часткову власність, а саме відділ продажу належав ОСОБА_17 , дружина колишнього директора ( з часткою власності 30% в ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 ») та частково до вересня 2022 року офіси на 6 поверсі належали ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », які в подальшому відповідно до 2 договорів продажу за зниженою ціною було продано ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (власник ОСОБА_17 , директор ОСОБА_16 ). На що при перевірці діяльності попереднього директора, згідно отриманої документації від нотаріуса ОСОБА_22 , що посвідчував дані договори було встановлено, було складено звіт оцінщика (експерта) про оцінку майна де було занижено ціну в розмірі близько 70 доларів США за квадратний метр, з метою оскарження якої в подальшому було здійснено реальну оцінку ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » якою було визначено реальну вартість, що перевищує ціну згідно договору приблизно в 20 разів, було надано рішення зборів у письмовій формі ( в якій було зазначено, що були присутні учасник ОСОБА_23 та ОСОБА_24 та голова зборів ОСОБА_17 ) який підписаний лише ОСОБА_17 , у яких прийнято рішення про згоду на продаж нежитлових приміщень за певною ціною площею близько 70 кв.м та 200+ кв.м. При спілкуванні з даними учасниками було встановлено, що ніхто про такі збори повідомлений не був та участі в таких не брав, що в сукупності має ознаки підробки. З приводу оскарження даних договорів було подано позовну заяву до суду з метою оскарження укладених договорів (у ІНФОРМАЦІЯ_7 ) та за заявою ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » на такі було накладено арешти. (копії позовів та цивільних справ буде надано додатково справа №914/2059/23 та справа №914/2055/23). Оспорюється також протокол про звільнення та певні пункти статуту підприємства №914/1833/23 які на стадії підготовчого провадження, була також справа за поданням ОСОБА_17 до Рубікон Груп справа №914/1683/23 про оскарження протоколу від 06.10.2022 яким було створену нову дирекцію, який залишено без розгляду 18.09.2023 року через неявку сторони позивача. З самого початку діяльності колегіального органу директором Товариства цілеспрямовано чинився опір як її діяльності в цілому, так й іншим членам Дирекції (комерційному та фінансовому директору) особисто. Вказане проявлялося не лише в умисному приховувані інформації, а й саботуванні рішень Дирекції як органу, що керує поточною діяльністю Товариства.

Попри це, було зафіксовано факти неналежного виконання Директором Товариства ОСОБА_15 своїх службових обов`язків як за період його каденції як одноосібного Директора Товариства (до листопада 2022 року), так і як Директора у складі Дирекції Товариства. Конкретні дії Директора ОСОБА_15 , які призвели до майнової шкоди Товариству, включають у себе:

1.Незаконне використання коштів Товариства: ОСОБА_15 здійснював транзакції, не пов`язані з діяльністю Товариства на користь своїх особистих інтересів та вигоди;

1.Протиправний обіг готівкових коштів Товариства: ОСОБА_15 в порушення норм законодавства та касової дисципліни приймав від імені Товариства оплати готівкою та в подальшому на власний розсуд розпоряджався отриманою готівкою без необхідної процедури внесення коштів до каси та відповідної документації;

2.Приховування або надання недостовірної інформації щодо фінансово-господарського стану Товариства: ОСОБА_15 приховував та продовжує приховувати факти витрат і надмірної виплати готівки коштом Товариства, що призводить до нецільового використання коштів та значних фінансових збитків для компанії.

Крім того, ОСОБА_15 свідомо приховує та не передає новообраному директору Товариства фінансово-бухгалтерську документацію;

3.Протиправне відчуження активів Товариства: встановлено факти протиправного відчуження ОСОБА_15 нерухомості та майнових прав Товариства третім особам без наявності у нього на це повноважень, що призводить до матеріальних та репутаційних збитків Товариства;

4.Конфлікт інтересів: також встановлено, що ОСОБА_15 за період своєї каденції як одноосібного виконавчого органу Товариства приймав рішення та вчиняв правочини, які були вигідні для належних йому близькому оточенню юридичних осіб, а саме:

- ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (Код ЄДРПОУ: НОМЕР_5 );

- АТ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » (Код ЄДРПОУ: НОМЕР_6 );

- ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (Код ЄДРПОУ: НОМЕР_2 );

- ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » (Код ЄДРПОУ: НОМЕР_7 ).

5.Порушення податкового законодавства України, що призвело, у тому ж числі, до наявності значного податкового боргу у Товариства;

6.Зловживання доступом до конфіденційної інформації, отриманої у зв`язку з виконанням службових обов`язків, з метою отримання особистої вигоди

У своїй діяльності ОСОБА_15 систематично, з явним умислом та свідомо порушував законодавство України, шляхом незаконного використання коштів компанії для власних потреб, недекларування доходів та зловживання своїм службовим становищем, та здійснював відмивання грошових коштів та майна Товариства на власну користь. У зв`язку з цим, членами виконавчого органу Товариства були подані відповідні заяви за вказаними обставинами до правоохоронних органів. Вказані факти також спонукали одного з учасників Товариства скликати Загальні збори учасників Товариства та винести на їх розгляд питання щодо припинення повноважень директора у складі Дирекції ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ОСОБА_15 .

12.06.2023 загальні збори учасників ТзОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » прийняли рішення про:припинення повноважень ОСОБА_25 та звільнення його з посади директора у складі Дирекції ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 »; призначення на посаду директора Товариства ОСОБА_26 .

Окрім того, вказаним рішенням Загальних зборів зобов`язано ОСОБА_15 у строк, що не перевищує 3 (трьох робочих днів) з дати прийняття цього рішення передати документацію та основні засоби Товариства новообраному директору Товариства, про що скласти Акт приймання-передачі ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », у якому окремим розділом відобразити наявність і стан документів (справ), що знаходяться в діловодстві Товариства та в архіві, облікових документів та довідкового апарату до них, у тому числі, але не виключно документів бухгалтерського та фінансового обліку Товариства, а також факт передання основної та додаткових печаток Товариства.Під час прийняття такого рішення на Загальних зборах був присутній та з рішенням яких був ознайомлений представник ОСОБА_15 адвокат ОСОБА_27 , а також вказане рішення неодноразово надсилалося на поштову адресу ОСОБА_15 та іншим чином доводилося до його відома засоби електронного зв`язку.Станом на зараз, зазначене зобов`язання та рішення Загальних зборів зі сторони ОСОБА_15 виконано не було та всіляко чиниться опір й перешкоджання господарській діяльності Товариства, у тому числі шляхом поширення неправдивих відомостей про рейдерство Товариства, ініціювання фіктивних судових спорів про банкрутство, тощо.Оскільки у Дирекції відсутня значна частина документації (технічна, фінансова та господарська), вказане, своєю чергою, унеможливлю визначення чітких строків виконання Товариства своїх зобов`язань щодо закінчення будівництва та введення будинків в експлуатацію проектів Товариства.Станом на зараз здійснюється робота щодо відновлення обліку та документації Товариства через комунікацію з покупцями, контрагентами, державними органами та органами місцевого самоврядування.Паралельно тривають ініційовані новообраною дирекцією судові спори, спрямовані для як найшвидшого урегулювання ситуації, що склалася. У зв`язку з описаними іншими покупцями фактами оплати вартості майнових прав готівковим розрахунком та подальшою відсутністю зарахування посадовими особами Товариства коштів на банківські рахунки, триває службове розслідування, у зв`язку з привласненням та/чи нецільовим використанням грошових коштів ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 ».15 серпня 2022 року один із засновників ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ОСОБА_23 звернулась до поліції із заявою про вчинення кримінального правопорушення, у якій було вказано, зокрема, що їй стало відомо про випадки нецільового використання коштів інвесторів компанії. Як наслідок таких дій посадових осіб Товариства, будівництво ряду житлових комплексів у межах міста Львова продовжується на невизначений термін, а строки введення будинків в експлуатацію невиправдано збільшуються. Ці факти зокрема підтверджуються документами звітності та бухгалтерського обліку Товариства, адже в них прослідковуються неодноразові випадки переказів коштів на фіктивні підприємства, так звані буферні фірми чи фірми «прокладки», та структури безпосередньо пов`язані з ОСОБА_15 . 15 серпня 2022 року Відділом поліції № 1 Львівського районного управління поліції № 1 ГУ НП у Львівській області розпочате кримінальне провадження № 12022141380000931 за ч. 4 ст. 190 КК України (шахрайство).Однак в подальшому ОСОБА_15 та його оточення, розуміючи, що органом поліції під час розслідування будуть встановлені факти нецільового використання грошових коштів та розтрату активів компанії, задіюючи наявні в його розпорядженні ресурси і можливості, домігся зміни підслідності у кримінальному провадженні, внаслідок чого здійснення досудового розслідування у кримінальній справі було доручено Головному управлінню Національної поліції у місті Києві.Така зміна органу, що здійснює слідство викликає певне здивування, оскільки усі учасники цієї кримінальної справи живуть у місті Львові або в межах Львівської області, події, які є предметом розслідування мали місце у місті Львові, сама компанія ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » знаходиться і здійснює свою господарську діяльність у місті Львові.Протоколами допитів співробітників товариства підтверджується що, директором ОСОБА_15 було організовано акумулювання усіх отриманих протягом робочого дня готівкових коштів в сейфі, що знаходився у приміщенні офісу товариства, доступ до якого мали декілька осіб, однак саме директором товариства ОСОБА_15 , який має весь спектр повноважень керівника підприємства, не здійснювалося внесення цих коштів на банківські рахунки товариства. З приводу банкрутства можу повідомити, що близький товариш ОСОБА_28 , колишній комерційний Директор Товариства до 06.10.2022р. та директор маркетингу з 06.10.2022 до 26.06.2023 року, а також менеджер з продажів як ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », так і ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » - ОСОБА_29 , як єдиний власник та за сумісництвом директор АТ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » намагається заблокувати роботу нового менеджменту компанії шляхом спроб визнати її банкрутом. Як підставу використовують борг Товариства перед АТ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » який був штучно створений в результаті реалізації схеми продажів майнових прав на квартири. Генеральним підрядником по всім будовам є ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 », ЄДРПОУ НОМЕР_2 , АДРЕСА_7 , у якого власником є ОСОБА_17 , директором ОСОБА_16 , згідно банківських рахунків за останній період кошти були використані та переведені на рахунки генпідрядника з вказанням призначення платежу за виконання будівельних робіт згідно договору від 26.03.2019 року №б/н. Однак роботи активної будівельної діяльності на ЖК « ІНФОРМАЦІЯ_3 » були зупинені з 2021 року. Проте для вигляду на об`єкті залишалося декілька чоловік, що здійснювали малі роботи. Копії виписок яких додам додатково. Виконробом даного об`єкту є ОСОБА_30 ( НОМЕР_8 ), який здійснював контроль за проведенням будівельних робіт, який чітко може вказати коли які роботи проводилися та коли. Головним архітектором є ОСОБА_31 ( НОМЕР_9 ), який може повідомити про проектування та авторський нагляд за будівництвом. Підрядником з розробки проектної документації виступав ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 » (директор ОСОБА_32 НОМЕР_10 ).Технічний нагляд за об`єктом здійснював ОСОБА_33 ( НОМЕР_11 ) останній здійснював співпрацю приблизно з 2021 року. У зв`язку з тим, що попередній наглядач звільнився. Порядок заключення договорів про продаж майнових прав та співпраці з відділом продажу виглядали наступним чином:

1.Через розміщену рекламу в різних джерелах через номери мобільних телефонів, здійснювалися дзвінки менеджерам, з якими відбувалося спілкування через CRM- систему про узгодження всіх питань.

2.При домовленості складався договір про продаж майнових прав з покупцем, за вказівкою ОСОБА_15 , покупців націлювали на передачу грошових коштів в готівковій формі. Кошти отримували менеджери ( ОСОБА_34 , ОСОБА_35 , ОСОБА_36 , ОСОБА_37 , ОСОБА_38 ) та комерційним директором на той час ОСОБА_29 . Кошти вносилися в сейф та звітність велася через журнал обліку готівки (Амбарна книжка), вкладникам надавалися відповідний видатковий касовий ордер в перерахунку за курсом НБУ на день передачі, у якому ставили підпис вкладники та представниками ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ОСОБА_29 , ОСОБА_39 , ОСОБА_15 та ОСОБА_16 .

3.Після чого, кошти які отримувалися від вкладників повинні були вноситися на рахунок підприємства, однак здійсненою попередньою звіркою банківських виписок з даними оперативного обліку продажу майнових прав встановлено, що значна частина готівкових коштів отриманих від покупців на банківські рахунки товариства не надійшла. (Доступ до сейфа мали перелічені вище особи). Наскільки мені відомо договори про матеріальну відповідальність та посадові інструкції розроблені не були та не укладалися.

В подальшому після зарахування коштів на рахунок ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » згідно умов договору починалися зобов`язання підприємства з приводу здійснення будівництва та передання у власність квартир. Це передбачено п. 4.3 договору про продаж майнових прав.З метою встановлення інформації, що міститься в ДПС України у Львівській області було скеровано запит про отримання інформації про податкову звітність та наявність розрахункових рахунків у підприємства, на який 03.10.2023 року отримано відповідь з ДПСУ з вказаними відкритими рахунками підприємства ( зазначеними назвами установ в яких відкриті рахунки (АТ « ІНФОРМАЦІЯ_11 », АТ КБ « ІНФОРМАЦІЯ_12 ») без зазначення реквізитних даних рахунків та не надано додаткової інформації про звітність такого підприємства. Від надання додаткової інформації було відмовлено з посиланням на те, що така інформація є охоронюваною законом та може бути отримана лише за рішенням суду. Клопотання просить задоволити.

На розгляд клопотання слідчий не з`явився, подав заяву про розгляд клопотання за його відсутності, клопотання підтримав та просить таке задовольнити.

Представники ІНФОРМАЦІЯ_1 на розгляд клопотання не з`явилися, належним чином повідомлялися про час та місце розгляду клопотання.

На підставі ч. 4 ст. 107 КПК України фіксування судового засідання за допомогою технічних засобів не здійснювалось.

Оглянувши матеріали клопотання, приходжу до наступного висновку.

Статтею 160 КПК України передбачено, що сторони кримінального провадження мають право звернутися до слідчого судді під час досудового розслідування чи суду під час судового провадження із клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів, за винятком зазначених у ст. 161 цього Кодексу.

Згідно з ч. 5 ст. 163 КПК України слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи: 1) перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; 2) самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні; 3) не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.

Слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, якщо сторона кримінального провадження, крім обставин, передбачених частиною п`ятою цієї статті, доведе можливість використання як доказів відомостей, що містяться в цих речах і документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів (ч. 6 ст. 163 КПК України).

Згідно з ч. 1 ст. 159 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та вилучити їх (здійснити їх виїмку).

Внесене слідчим клопотання відповідає вимогам ст. 160 КПК України.

Враховуючи те, що необхідна інформація, яка зберігається в ІНФОРМАЦІЯ_1 , що за адресою АДРЕСА_1 , хоча і містить охоронювану законом таємницю, проте має суттєве значення для встановлення обставин у кримінальному провадженні, відтак може сприяти розкриттю кримінального правопорушення і мати доказове значення у справі, іншими способами довести такі обставини неможливо, а тому приходжу до висновку, що клопотання підлягає задоволенню.

Керуючись статтями 163, 164 КПК України,

п о с т а н о в и в :

Клопотання слідчого - задоволити.

Надати слідчим ОСОБА_3 , ОСОБА_40 , ОСОБА_41 , ОСОБА_42 , ОСОБА_43 , ОСОБА_44 , ОСОБА_45 , ОСОБА_46 , ОСОБА_47 , ОСОБА_48 , ОСОБА_49 тимчасовий доступ до речей і документів - до інформації (з можливістю її вилучення, шляхом копіювання), яка перебуває у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 , що за адресою АДРЕСА_1 , щодо податкової справи заведеної відносно юридичної особи ТзОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ЄДРПОУ НОМЕР_1 , що зареєстроване за адресою: АДРЕСА_2 (також податкової звітності підприємства, документів перевірок та іншої документації).

Обов`язок надати тимчасовий доступ покласти на ІНФОРМАЦІЯ_1 , що за адресою АДРЕСА_1 .

Строк дії ухвали становить один місяць з дня її постановлення (ст.164 КПК України).

У разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями цього Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.

Відповідно до ст.309 КПК України ухвала оскарженню не підлягає та набирає законної сили з моменту оголошення.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудСихівський районний суд м.Львова
Дата ухвалення рішення14.11.2023
Оприлюднено29.04.2024
Номер документу114975923
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —464/6439/23

Ухвала від 14.11.2023

Кримінальне

Сихівський районний суд м.Львова

Чорна С. З.

Ухвала від 14.11.2023

Кримінальне

Сихівський районний суд м.Львова

Чорна С. З.

Ухвала від 27.09.2023

Кримінальне

Сихівський районний суд м.Львова

Чорна С. З.

Ухвала від 27.09.2023

Кримінальне

Сихівський районний суд м.Львова

Чорна С. З.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні