Ухвала
від 06.11.2023 по справі 28/118-б
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД міста КИЄВА 01054, м.Київ, вул.Б.Хмельницького,44-В, тел. (044) 284-18-98, E-mail: inbox@ki.arbitr.gov.ua

УХВАЛА

м. Київ

06.11.2023Справа № 28/118-б

За заявою Товариства з обмеженою відповідальністю "МС Ойл Кард" (код ЄДРПОУ 32527593)

про банкрутство

Суддя Чеберяк П.П.

Представники сторін:

Від заявника (боржника) Мирутенко М.М. - ліквідатор

Від Служби безпеки України Яновський А.В. - представник

Від АТ "Сенс Банк" Шкурко Ю.М. - представник

ОБСТАВИНИ СПРАВИ:

Товариство з обмеженою відповідальністю "МС Ойл Кард" звернулось до Господарського суду м. Києва з заявою про порушення відносно нього провадження по справі про банкрутство.

Ухвалою Господарського суду м. Києва від 24.03.2009 порушено провадження у справі про банкрутство № 28/118-б, введено мораторій на задоволення вимог кредиторів та процедуру розпорядження майном боржника, підготовче засідання суду призначено на 23.04.2009.

Ухвалою підготовчого засідання від 18.08.2009 призначено розпорядником майна боржника арбітражного керуючого Долича Олександра Володимировича (ліцензія серії АВ № 158530 від 16.01.2007), заявника зобов`язано подати до офіційного друкованого органу оголошення про порушення справи про банкрутство боржника, розпоряднику майна надати на затвердження реєстр вимог кредиторів боржника та призначено попереднє судове засідання на 17.11.2009.

Ухвалою Господарського суду м. Києва від 18.12.2009 усунено Долича О.В. від виконання обов`язків розпорядника майна товариства з обмеженою відповідальністю "МС Ойл Кард"; призначено розпорядником майна товариства з обмеженою відповідальністю "МС Ойл Кард" арбітражного керуючого Ткачука Олександра Вікторовича та призначено наступне попереднє судове засідання.

Ухвалою попереднього засідання від 29.12.2010 затверджено реєстр вимог кредиторів товариства з обмеженою відповідальністю "МС Ойл Кард" на загальну суму 140 344 545 грн. 63 коп.

Постановою Господарського суду м. Києва від 22.11.2011 Товариство з обмеженою відповідальністю "МС Ойл Кард" визнано банкрутом, відкрито ліквідаційну процедуру, призначено ліквідатором банкрута - арбітражного керуючого Білоусова Олексія Анатолійовича (ліцензія серії АВ № 547781 від 24.09.2010).

Ухвалою Господарського суду м. Києва від 19.01.2012 визнано кредиторами боржника Публічне акціонерне товариство "Всеукраїнський акціонерний банк" на суму 42 534,16 грн., Управління Пенсійного фонду в Деснянському районі м. Києва на суму 73 975,94 грн. та Київський міський центр зайнятості на суму 3 724,09 грн.

Ухвалою Господарського суду м. Києва від 16.02.2012 визнано кредиторами банкрута Публічне акціонерне товариство "Акціонерний комерційний банк "Київ" на загальну суму 3 176,06 грн., Державну податкову інспекцію у Деснянському районі м. Києва на загальну суму 35 423,47 грн. та Лівобережну міжрайонну виконавчу дирекцію Київського міського відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності на загальну суму 1 955,89 грн.

Ухвалою Господарського суду м. Києва від 17.04.2012 визнано арбітражного керуючого Ткачука О.В. кредитором Товариства з обмеженою відповідальністю "МС Ойл Кард" на загальну суму 40 454,00 грн.

Ухвалою Господарського суду м. Києва від 31.07.2012 визнано кредиторами Товариства з обмеженою відповідальністю "МС Ойл Кард" Дочірнє підприємство "Капарол Україна" на загальну суму 14 073,88 грн. та ОСОБА_1 на загальну суму 5 042,25 грн.

Ухвалою Господарського суду м. Києва від 16.04.2013 замінено кредитора Західно-Чорноморське державне басейнове управління охорони, використання і відтворення водних живих ресурсів та регулювання рибальства на його правонаступника - Західно-Чорноморське басейнове управління охорони, використання і відтворення водних біоресурсів та регулювання рибальства.

Ухвалою Господарського суду м. Києва від 22.07.2013 задоволено клопотання ліквідатора банкрута арбітражного керуючого Білоусова О.А. про продовження строку ліквідаційної процедури Товариства з обмеженою відповідальністю "МС Ойл Кард" та повноважень ліквідатора банкрута.

Ухвалою Господарського суду м. Києва від 14.10.2013 справу № 28/118-б прийнято до провадження суддею Чеберяком П.П.

Ухвалою Господарського суду м. Києва від 16.01.2014р. розгляд справи призначено на 05.02.2014.

Ухвалою Господарського суду м. Києва від 05.02.2014 задоволено клопотання ліквідатора банкрута арбітражного керуючого Білоусова О.А., продовжено строк ліквідаційної процедури Товариства з обмеженою відповідальністю "МС Ойл Кард" та повноважень ліквідатора банкрута на шість місяців, до 22.07.2014.

Ухвалами Господарського суду м. Києва від 01.09.2014 визнано поточні кредиторські вимоги Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України у м. Києві до боржника на суму 1 703 грн. 03 коп., продовжено строк ліквідаційної процедури та повноважень ліквідатора банкрута на шість місяців, до 22.01.2015.

Ухвалою Господарського суду м. Києва від 14.01.2015 визнано поточні кредиторські вимоги Товариства з обмеженою відповідальністю "Нафтогазсервіс" до боржника на суму 899 714 грн. 67 коп.

Крім того, ухвалою Господарського суду м. Києва від 14.01.2015 задоволено клопотання голови комітету кредиторів боржника - Публічного акціонерного товариства "Укрсоцбанк" про продовження строку ліквідаційної процедури, продовжено строк ліквідаційної процедури Товариства з обмеженою відповідальністю "МС Ойл Кард" та повноважень ліквідатора банкрута на шість місяців, до 22.07.2015.

Ухвалою Господарського суду м. Києва від 08.04.2015 задоволено клопотання ліквідатора банкрута арбітражного керуючого Білоусова О.А. про затвердження розміру оплати послуг арбітражного керуючого.

Ухвалою Господарського суду м. Києва від 05.10.2015 задоволено клопотання ліквідатора банкрута арбітражного керуючого Білоусова О.М. про продовження строку ліквідаційної процедури та повноважень ліквідатора Товариства з обмеженою відповідальністю "МС Ойл Кард" на шість місяців, до 22.01.2016.

Ухвалою Господарського суду м. Києва від 03.06.2016 задоволено заяву Лівобережного об`єднаного управління Пенсійного фонду України в м. Києві про заміну кредитора та замінено Управління Пенсійного фонду України в Деснянському районі м. Києва його правонаступником - Лівобережним об`єднаним управлінням Пенсійного фонду України в м. Києві.

Ухвалою Господарського суду м. Києва від 01.08.2016 задоволено клопотання ліквідатора банкрута арбітражного керуючого Білоусова О.М. про продовження строку ліквідаційної процедури та повноважень ліквідатора Товариства з обмеженою відповідальністю "МС Ойл Кард" на шість місяців, до 01.02.2017.

Ухвалою Господарського суду м. Києва від 27.03.2017 задоволено заяву арбітражного керуючого Білоусова О.А. про дострокове припинення обов`язків ліквідатора Товариства з обмеженою відповідальністю "МС Ойл Кард", призначено ліквідатором Товариства з обмеженою відповідальністю "МС Ойл Кард" арбітражного керуючого Боярчукова С.Г., продовжено строк ліквідаційної процедури банкрута на шість місяців, до 01.08.2017.

Ухвалою Господарського суду м. Києва від 11.09.2017 задоволено заяву арбітражного керуючого Боярчукова С.Г., припинено його повноваження ліквідатора Товариства з обмеженою відповідальністю "МС Ойл Кард", призначено ліквідатором банкрута арбітражного керуючого Каленчук О.І., продовжено строк ліквідаційної процедури банкрута на шість місяців, до 01.02.2018.

Ухвалою Господарського суду м. Києва від 23.11.2017 задоволено заяву Лівобережного відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у м. Києві про заміну сторони правонаступником.

Ухвалою Господарського суду м. Києва від 16.07.2018 задоволено заяву Головного управління Пенсійного фонду України в м. Києві про заміну кредитора.

Ухвалою Господарського суду м. Києва від 22.10.2018 задоволено заяву арбітражного керуючого Каленчук Оксани Іванівни про дострокове припинення обов`язків ліквідатора Товариства з обмеженою відповідальністю "МС Ойл Кард" та призначено ліквідатором банкрута арбітражного керуючого Мирутенка Миколу Миколайовича.

Ухвалою Господарського суду м. Києва від 02.09.2020 задоволено клопотання Акціонерного товариства "Альфа-Банк" про заміну сторони правонаступником.

Ухвалою Господарського суду м. Києва від 27.09.2021 задоволено заяву Головного управління Державної податкової служби у м. Києві про заміну кредитора у справі.

Ухвалою Господарського суду м. Києва від 05.06.2023 задоволено заяву Головного управління Пенсійного фонду України у м. Києві про заміну сторони правонаступником та відкладено розгляд справи на 24.07.2023.

13.07.2023 до Господарського суду м. Києва надійшло клопотання Акціонерного товариства "Сенс Банк" про заміну найменування кредитора.

21.07.2023 до Господарського суду м. Києва надійшла заява ліквідатора банкрута арбітражного керуючого Мирутенка М.М. про відкладення розгляду справи.

Ухвалою Господарського суду м. Києва від 24.07.2023 задоволено клопотання Акціонерного товариства "Сенс Банк" про заміну найменування кредитора та відкладено розгляд справи на 23.08.2023.

21.08.2023 до Господарського суду м. Києва надійшла заява ліквідатора банкрута арбітражного керуючого Мирутенка М.М. про відкладення розгляду справи.

Ухвалою Господарського суду м. Києва від 23.08.2023 розгляд справи відкладено на 27.09.2023.

26.09.2023 до Господарського суду м. Києва надійшло клопотання ліквідатора банкрута арбітражного керуючого про затвердження звіту та ліквідаційного балансу банкрута.

Ухвалою Господарського суду м. Києва від 27.09.2023 розгляд справи призначено на 06.11.2023.

У судовому засіданні 06.11.2023 розглядались звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута.

Ліквідатор надав пояснення по суті поданого звіту ліквідатора.

Представники присутніх кредиторів щодо затвердження звіту ліквідатора не заперечували.

З поданого ліквідатором звіту, а також наявних в матеріалах справи доказів, вбачається, що з метою виявлення майна чи інших активів банкрута ліквідатором були направлені запити до компетентних органів, зокрема, до Регіонального сервісного центру Міністерства внутрішніх справ України у м. Києві, Головного управління Держгеокадастру у м. Києві, Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку, Державної авіаційної служби України, Державної податкової служби України, Державної митної служби України, Державної архітектурно-будівельної інспекції України, Державного космічного агентства України, Державної служби морського та річкового транспорту України, Головного управління міжрегіонального управління статистики, Головного управління статистики у м. Києві, ПАТ «Укрзалізниця», Державної служби України з питань праці, КП «Київське міське бюро технічної інвентаризації та реєстрації прав власності на об`єкти нерухомого майна».

Одержані ліквідатором відповіді від зазначених органів свідчать про відсутність у банкрута майнових активів, які належать йому на праві власності або повного господарського відання та які можуть бути включенні до ліквідаційної маси.

Згідно інформаційної довідки Державного реєстру речових прав на нерухоме майна та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна ліквідатором було встановлено відсутність зареєстрованих за банкрутом об`єктів нерухомого майна.

Також ліквідатором не було виявлено залишку грошових коштів на рахунках боржника, а виявлені рахунки були закриті.

За результатами проведення інвентаризації майна банкрута ліквідатором не виявлено будь яких майнових активів, які б підлягали включенню до ліквідаційної маси підприємства.

Таким чином, за результатами проведення ліквідаційної процедури, у зв`язку з відсутністю у банкрута майнових активів кредиторська заборгованість банкрута не погашалась.

Відповідно до положень ч. 7 ст. 64 Кодексу України з процедур банкрутства вимоги, не погашені у зв`язку з недостатністю майна, вважаються погашеними.

Через відсутність документів, які відповідно до закону підлягають довгостроковому зберіганню, такі документи ліквідатором до архівної установи не передавались.

На засіданні зборів комітету кредиторів банкрута, яке відбулось 14.09.2023 окрім іншого, прийнято рішення схвалити звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс Товариства з обмеженою відповідальністю "МС Ойл Кард".

Згідно із ч. 2. ст. 61 Кодексу України з процедур банкрутства під час здійснення своїх повноважень ліквідатор має право заявити вимоги до третіх осіб, які відповідно до законодавства несуть субсидіарну відповідальність за зобов`язаннями боржника у зв`язку з доведенням його до банкрутства. Розмір зазначених вимог визначається з різниці між сумою вимог кредиторів і ліквідаційною масою.

У разі банкрутства боржника з вини його засновників (учасників, акціонерів) або інших осіб, у тому числі з вини керівника боржника, які мають право давати обов`язкові для боржника вказівки чи мають можливість іншим чином визначати його дії, на засновників (учасників, акціонерів) боржника - юридичної особи або інших осіб у разі недостатності майна боржника може бути покладена субсидіарна відповідальність за його зобов`язаннями.

Відтак, підставою для ініціювання притягнення посадових осіб банкрута до субсидіарної відповідальності - є наявність вини останніх в банкрутстві такого боржника.

Як вбачається з матеріалів справи, ознак приховуваного, фіктивного банкрутства чи доведення до банкрутства Товариства з обмеженою відповідальністю "МС Ойл Кард" ліквідатором не виявлено.

З огляду на викладені обставини, ліквідатор дійшов висновку про відсутність правових підстав для звернення з позовом про притягнення посадових осіб банкрута до субсидіарної відповідальності у зв`язку з відсутністю ознак доведення до банкрутства Товариства з обмеженою відповідальністю "МС Ойл Кард".

Відповідно до ч. 1 ст. 61 Кодексу України з процедур банкрутства ліквідатор з дня свого призначення здійснює такі повноваження: приймає у своє відання майно боржника, забезпечує його збереження; виконує функції з управління та розпорядження майном банкрута; проводить інвентаризацію та визначає початкову вартість майна банкрута; аналізує фінансовий стан банкрута; виконує повноваження керівника (органів управління) банкрута; формує ліквідаційну масу; заявляє до третіх осіб вимоги щодо повернення банкруту сум дебіторської заборгованості; має право отримувати кредит для виплати вихідної допомоги працівникам, які звільняються внаслідок ліквідації банкрута, який відшкодовується згідно з цим Кодексом позачергово за рахунок коштів, одержаних від продажу майна банкрута; з дня визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури повідомляє працівників банкрута про звільнення та здійснює його відповідно до законодавства України про працю. Виплата вихідної допомоги звільненим працівникам банкрута провадиться ліквідатором у першу чергу за рахунок коштів, одержаних від продажу майна банкрута, або отриманого для цієї мети кредиту; заявляє в установленому порядку заперечення щодо заявлених до боржника вимог поточних кредиторів за зобов`язаннями, які виникли під час провадження у справі про банкрутство і є неоплаченими; подає до суду заяви про визнання недійсними правочинів (договорів) боржника; вживає заходів, спрямованих на пошук, виявлення та повернення майна банкрута, що знаходиться у третіх осіб; передає в установленому порядку на зберігання документи банкрута, які відповідно до нормативно-правових актів підлягають обов`язковому зберіганню; продає майно банкрута для задоволення вимог, внесених до реєстру вимог кредиторів, у порядку, передбаченому цим Кодексом; повідомляє про своє призначення державний орган з питань банкрутства в десятиденний строк з дня прийняття рішення господарським судом та надає державному реєстратору в електронній формі через портал електронних сервісів юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відомості, необхідні для внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, у порядку, встановленому державним органом з питань банкрутства; у разі провадження банкрутом діяльності, пов`язаної з державною таємницею, вживає заходів з ліквідації режимно-секретного органу; веде реєстр вимог кредиторів; подає в установленому порядку та у випадках, передбачених Законом України "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення", інформацію до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення; здійснює дії щодо скасування реєстрації випуску акцій, передбачені законодавством, якщо організаційно-правовою формою юридичної особи - банкрута є акціонерне товариство; здійснює інші повноваження, передбачені цим Кодексом.

Згідно ч. 1 ст. 65 Кодексу України з процедур банкрутства після завершення всіх розрахунків з кредиторами ліквідатор подає до господарського суду звіт та ліквідаційний баланс, до якого додаються: відомості за результатами інвентаризації майна боржника та перелік ліквідаційної маси; відомості про реалізацію об`єктів ліквідаційної маси з посиланням на укладені договори купівлі-продажу; копії документів, що підтверджують відчуження активів боржника під час ліквідаційної процедури (у тому числі протоколи про проведення аукціону, договори купівлі-продажу, акти приймання-передачі майна, акти про придбання майна на аукціоні тощо); реєстр вимог кредиторів з даними про розміри погашених вимог кредиторів; документи, що підтверджують погашення вимог кредиторів; довідка архівної установи про прийняття документів, які відповідно до закону підлягають довгостроковому зберіганню; для акціонерних товариств - розпорядження про скасування реєстрації випуску акцій, видане Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку; для емітентів боргових цінних паперів - звіт про результати погашення цінних паперів.

Звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс є підсумковими документами, які підтверджують належне проведення ліквідатором всіх необхідних заходів ліквідаційної процедури, вчинення адекватних дій щодо виявлення кредиторів та активів боржника, за результатами розгляду яких суд приймає ухвалу про ліквідацію боржника та закриття провадження у справі.

Отже, законодавцем передбачено певну сукупність дій, які необхідно вчинити в ході ліквідаційної процедури та перелік додатків до звіту ліквідатора, які подаються суду разом з зазначеним звітом та є предметом дослідження в судовому засіданні за підсумками ліквідаційної процедури, яке проводиться за участю кредиторів (комітету кредиторів).

Подання звіту та ліквідаційного балансу здійснюється ліквідатором за результатом проведених дієвих заходів, які передбачені у ліквідаційній процедурі.

Кодексом не визначено вичерпного переліку таких заходів, які має вчинити ліквідатор для завершення ліквідаційної процедури, визначені тільки основні напрямки таких дій, що дозволяють сформувати ліквідаційну масу та задовольнити, за умови виявлення майна (ліквідних активів), вимоги кредиторів, що логічно випливає із визначених Кодексом повноважень ліквідатора та надає останньому можливість відповідно до власного самостійного та незалежного розсуду вчиняти дії щодо виявлення та розшуку активів банкрута для формування ліквідаційної маси.

Разом з тим обов`язком ліквідатора є здійснення всієї повноти заходів, спрямованих на виявлення активів боржника, при цьому ні у кого не повинен виникати обґрунтований сумнів щодо їх належного здійснення (принцип безсумнівної повноти дій ліквідатора у ліквідаційній процедурі). Аналогічний правовий висновок викладено у постановах Верховного Суду від 14.02.2018 у справі № 927/1191/14, від 08.05.2018 у справі № 904/5948/16, від 02.07.2019 у справі № 5011-46/1733-2012, від 09.07.2019 у справі № 15/55/2011/5003 та від 27.08.2019 у справі № 913/982/14).

Розглянувши поданий суду на затвердження звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута, дослідивши наявні в матеріалах справи докази, суд дійшов висновку про вичерпність та повноту здійснення дій у ліквідаційній процедурі та вжиття належних заходів з виявлення майна боржника. Враховуючи те, що за підсумками проведення ліквідаційної процедури майнових активів для задоволення вимог кредиторів не виявлено, боржника визнано банкрутом, ліквідаційна процедура триває з 2011 року, звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс представлені суду, виконані всі необхідні дії на стадії ліквідації банкрута, передбачені Кодексом України з процедур банкрутства, наявні всі підстави ліквідувати банкрута - Товариство з обмеженою відповідальністю "МС Ойл Кард".

Враховуючи вищезазначене, керуючись ст. 30, 64-66, п. 5 ч. 1 ст. 90 Кодексу України з процедур банкрутства, Господарський суд м. Києва

У Х В А Л И В:

1. Затвердити звіт ліквідатора.

2. Затвердити ліквідаційний баланс банкрута

3. Головному управлінню Державної податкової служби у м. Києві зняти банкрута - Товариство з обмеженою відповідальністю "МС Ойл Кард" (02660, м. Київ, вул. Попудренка, 52; ідентифікаційний код 32527593) з податкового обліку.

4. Ліквідувати банкрута - Товариство з обмеженою відповідальністю "МС Ойл Кард" (02660, м. Київ, вул. Попудренка, 52; ідентифікаційний код 32527593) як юридичну особу в зв`язку з банкрутством.

5. Деснянській районній у м. Києві державній адміністрації провести державну реєстрацію припинення - Товариства з обмеженою відповідальністю "МС Ойл Кард" (02660, м. Київ, вул. Попудренка, 52; ідентифікаційний код 32527593) як юридичної особи та внести до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців запис про проведення державної реєстрації припинення Товариства з обмеженою відповідальністю "МС Ойл Кард" як юридичної особи не пізніше наступного робочого дня з дати надходження ухвали.

6. Вимоги конкурсних кредиторів, які не були заявлені в установлений цим Кодексом строк або відхилені господарським судом, вважаються погашеними, а виконавчі документи за відповідними вимогами визнаються такими, що не підлягають виконанню.

7. Копію ухвали направити державному реєстратору боржника для проведення державної реєстрації припинення юридичної особи відповідно до ч. 5 ст. 39 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців".

8. Копію ухвали направити сторонам, ліквідатору, кредиторам, державній виконавчій службі за місцем знаходження боржника та зазначеним вище державним органам і установам для виконання.

9. Провадження у справі № 28/118-б закрити.

10. Дію мораторію припинити.

Ухвала набирає законної сили негайно після її оголошення, якщо інше не передбачено цим Кодексом чи Кодексом України з процедур банкрута та може бути оскаржена до суду апеляційної інстанції в порядку та строки, встановлені статтями 254-257 Господарського процесуального кодексу України.

СуддяП.П. Чеберяк

Дата ухвалення рішення06.11.2023
Оприлюднено20.11.2023
Номер документу114993229
СудочинствоГосподарське
Сутьбанкрутство

Судовий реєстр по справі —28/118-б

Ухвала від 06.11.2023

Господарське

Господарський суд міста Києва

Чеберяк П.П.

Ухвала від 06.11.2023

Господарське

Господарський суд міста Києва

Чеберяк П.П.

Ухвала від 27.09.2023

Господарське

Господарський суд міста Києва

Чеберяк П.П.

Ухвала від 23.08.2023

Господарське

Господарський суд міста Києва

Чеберяк П.П.

Ухвала від 24.07.2023

Господарське

Господарський суд міста Києва

Чеберяк П.П.

Ухвала від 05.06.2023

Господарське

Господарський суд міста Києва

Чеберяк П.П.

Ухвала від 03.05.2023

Господарське

Господарський суд міста Києва

Чеберяк П.П.

Ухвала від 27.09.2021

Господарське

Господарський суд міста Києва

Чеберяк П.П.

Ухвала від 02.09.2020

Господарське

Господарський суд міста Києва

Чеберяк П.П.

Ухвала від 16.07.2020

Господарське

Господарський суд міста Києва

Чеберяк П.П.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні