Ухвала
від 07.11.2023 по справі 127/32263/23
ВІННИЦЬКИЙ МІСЬКИЙ СУД ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 127/32263/23

Провадження № 1-кс/127/12573/23

У Х В А Л А

Іменем України

07 листопада 2023 року м. Вінниця

Вінницький міський суд Вінницького області в складі

слідчого судді ОСОБА_1 ,

секретар судового засідання: ОСОБА_2

розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Вінниці в залі суду клопотання старшого слідчого слідчого управління Головного управління Національної поліції у Вінницькій області майора поліції ОСОБА_3 про накладення арешту на майно, -

ВСТАНОВИВ:

Старший слідчий слідчого управління Головного управління Національної поліції у Вінницькій області майор поліції ОСОБА_3 звернувся до суду з клопотанням, погодженим з прокурором ОСОБА_4 про арешт майна.

Клопотання мотивоване тим, що слідчим управлінням ГУНП у Вінницькій області проводиться досудове розслідування у кримінальному провадженні №42023022110000218 від 28.04.2023, за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 3 ст. 191, ч. 4 ст. 191 КК України, в ході здійснення якого виникла необхідність в накладенні арешту на майно, яке було вилучено 17.10.2023 в ході проведення обшуку у приміщенні комунальної установи «Гніванський центр з обслуговування закладів освіти» (ЄДРПОУ 42447923), за адресою: Вінницька область, Вінницький район, місто Гнівань, вулиця Соборна, 56.

Слідчий ОСОБА_3 в судове засідання не з`явилась, однак 07.11.2023 звернувся до суду із заявою про розгляд клопотання у його відсутність, у якій також зазначив, що вказане клопотання підтримує в повному обсязі.

Відповідно до частини першої статті 172 КПК України клопотання про арешт майна розглядається слідчим суддею, судом не пізніше двох днів з дня його надходження до суду, за участю слідчого та/або прокурора, цивільного позивача, якщо клопотання подано ним, підозрюваного, обвинуваченого, іншого власника майна, і за наявності - також захисника, законного представника, представника юридичної особи, щодо якої здійснюється провадження. Неприбуття цих осіб у судове засідання не перешкоджає розгляду клопотання.

З огляду на зазначене, суд вважає за можливе розглянути клопотання у відсутність учасників процесу, відповідно до вимог частини першої статті 172 КПК України.

Відповідно до частини четвертої статті 107 КПК України фіксування за допомогою технічних засобів кримінального провадження під час розгляду питань слідчим суддею, крім вирішення питання про проведення негласних слідчих (розшукових) дій, та в суді під час судового провадження є обов`язковим. У разі неприбуття в судове засідання всіх осіб, які беруть участь у судовому провадженні, чи в разі, якщо відповідно до положень цього Кодексу судове провадження здійснюється судом за відсутності осіб, фіксування за допомогою технічних засобів кримінального провадження в суді не здійснюється.

Враховуючи те, що учасники процесуальної дії в судове засідання не з`явились, слідчий суддя вважає за можливе розглянути дане клопотання без застосування технічних засобів фіксування.

Дослідивши вказане клопотання та додані до нього матеріали слідчий суддя дійшов висновку, що клопотання є обґрунтованим, а відтак підлягає задоволенню з наступних підстав.

Відповідно до частини першої статті 170 КПК України арештом майна є тимчасове, до скасування у встановленому цим Кодексом порядку, позбавлення за ухвалою слідчого судді або суду права на відчуження, розпорядження та/або користування майном, щодо якого існує сукупність підстав чи розумних підозр вважати, що воно є доказом кримінального правопорушення, підлягає спеціальній конфіскації у підозрюваного, обвинуваченого, засудженого, третіх осіб, конфіскації у юридичної особи, для забезпечення цивільного позову, стягнення з юридичної особи отриманої неправомірної вигоди, можливої конфіскації майна. Арешт майна скасовується у встановленому цим Кодексом порядку.

Згідно з абзацом 2 частини першої статті 170 КПК України завданням арешту майна є запобігання можливості його приховування, пошкодження, псування, знищення, перетворення, відчуження. Слідчий, прокурор повинні вжити необхідних заходів з метою виявлення та розшуку майна, на яке може бути накладено арешт у кримінальному провадженні, зокрема шляхом витребування необхідної інформації у Національного агентства України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів, інших державних органів та органів місцевого самоврядування, фізичних і юридичних осіб.

Частиною першою статті 98КПК України встановлено, що речовими доказами є матеріальні об`єкти, які були знаряддям вчинення кримінального правопорушення, зберегли на собі його сліди або містять інші відомості, які можуть бути використані як доказ факту чи обставин, що встановлюються під час кримінального провадження, в тому числі предмети, що були об`єктом кримінально протиправних дій, гроші, цінності та інші речі, набуті кримінально протиправним шляхом або отримані юридичною особою внаслідок вчинення кримінального правопорушення.

Відповідно до пунктів 1, 2 частини другої статті 173КПК України привирішенні питанняпро арештмайна слідчийсуддя,суд повинен враховувати: правову підставу для арешту майна; можливість використання майна як доказу у кримінальному провадженні.

З матеріалів справи вбачається, що слідчим управлінням ГУНП у Вінницькій області проводиться досудове розслідування у кримінальному провадженні №42023022110000218 від 28.04.2023, за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 3 ст. 191, ч. 4 ст. 191 КК України.

Досудовим розслідуванням установлено, що протягом 2022-2023 років службові особи комунальної установи «Гніванський центр з обслуговування закладів освіти»(ЄДРПОУ 42447923), далі по тексту КУ «ГЦОЗО» у змові із суб`єктами підприємницької діяльності здійснили розкрадання бюджетних коштів, виділених з місцевого бюджету на потреби закладів освіти.

З цією метою, КУ «ГЦОЗО» укладено ряд договорів на закупівлю робіт та товарів із ФОП ОСОБА_5 (РНОКПП НОМЕР_1 ), на загальну суму понад 5 млн.грн.

Відповідно до умов договорів укладених Замовником із вказаним Виконавцем визначено, що оплата робіт та товарів здійснюється після їх виконання (постачання), шляхом перерахування бюджетних коштів на банківський рахунок останнього.

Згідно договірних зобов`язань сторони договорів при виконанні робіт (постачанні товарів) підписують акти приймання виконаних будівельних робіт та видаткові накладні на поставку товарів, тощо.

Однак, в ході досудового слідства отримано відомості, що ФОП ОСОБА_5 під час виконання робіт здійснив штучне завищення вартості будівельних матеріалів та постачання товарів по цінам, що не відповідають ринковим.

Для маскування слідів розкрадання Замовником залучено фізичну особу-підприємця ОСОБА_6 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , РНОКПП НОМЕР_2 який у м. Гнівань займається діяльністю пов`язаною з реалізацією та встановленням металопластикової продукції. З використанням останнього здійснювалася закупівля металопластикової продукції торгової марки «Вікнарі» за готівку по штучно завищеній вартості.

Ухвалою Вінницькогоміського судуВінницької областівід 13.10.2023по справі№127/31696/23надано дозвілна проведенняобшуку уприміщеннях,які займаєкомунальна установа«Гніванський центрз обслуговуваннязакладів освіти»(ЄДРПОУ42447923),за адресою:Вінницька область,м.Гнівань,вул.Соборна,буд.56,власником якихявляється Гніванськаміська рада, з метою виявлення і вилучення речей, предметів та документів, які мають суттєве значення у кримінальному провадженні, зокрема: накази (рішення, протоколи) про прийом на роботу(призначення на посаду) ОСОБА_7 , посадова інструкція(функціональні обов`язки) зазначеної посадової особи, договори за 2022-2023 роки укладені установою з ФОП ОСОБА_5 , ФОП ОСОБА_6 на постачання товарів, надання послуг або виконання робіт, додатки та додаткові угоди до договорів, договірна ціна, локальні кошториси, підсумкові відомості ресурсів до локальних кошторисів, розрахунки загальновиробничих витрат, довідки про вартість виконаних робіт форма КБ-3в, акти приймання виконання виконаних робіт форма КБ-2в, підсумкові відомості ресурсів до актів, акти на приховані роботи, платіжні доручення(інструкції) на оплату і т.п., рахунки-фактури на оплату, накладні або акти приймання-передачі товару, специфікації, гарантійні талони, платіжні доручення(інструкції) на оплату і т.п., листи, клопотання, рішення, протоколи за 2022-2023 роки щодо виділення бюджетних коштів на закупівлю товарів, робіт, послуг постачальниками яких виступили ФОП ОСОБА_5 , ФОП ОСОБА_6 , комп`ютерна техніка, електронні носії інформації(диски, флешки, карти пам`яті), чорнові записи, документи, записи, які містять зразки почерку та підпису ОСОБА_7 , мобільні телефони, договори на розробку проектно-кошторисної документації по об`єктах будівництва, виконавцями робіт на яких були ФОП ОСОБА_5 , ФОП ОСОБА_6 , акти приймання-передачі ПКД, листування з проектною організацією, платіжні доручення(інструкції) на оплату за виготовлену ПКД, договори на здійснення технічного нагляду по об`єктах будівництва, виконавцями робіт на яких були ФОП ОСОБА_5 , ФОП ОСОБА_6 , акти приймання-передачі наданих послуг, платіжні доручення(інструкції) на оплату за надані послуги, інших речі, предмети та документи, що можуть бути використані як докази у кримінальному провадженні.

В подальшому, 17.10.2023 у приміщенні комунальної установи «Гніванський центр з обслуговування закладів освіти» (ЄДРПОУ 42447923), за адресою: Вінницька область, Вінницький район, місто Гнівань, вулиця Соборна, 56, проведено санкціонований обшук, за результатами якого виявлено та вилучено: мобільний телефон iPhone SE ІМЕІ: НОМЕР_3 з сім картою оператора мобільного зв`язку «Київстар» № НОМЕР_4 та наступні бухгалтерські документи: (ліцей № 2 Гніванської міської ради) лист КУ «Гніванський центр з обслуговування закладів освіти (код ЄДРПОУ 42447923)» №33 від 16.02.2023 на 1 арк.; лист КУ «Гніванський центр з обслуговування закладів освіти (код ЄДРПОУ 42447923)» №28 від 07.02.2023 на 1 арк.; Рішення Гніванської міської ради № 49 від 24.02.2023на 1 арк.; експертний звіт ТОВ «ЕКОЕКСПЕРТИЗА» № 0077/03/2023 від 31.03.2023 на 1 арк.; робочий проект ФОП « ОСОБА_8 » (робоча назва «Капітальний ремонт будівлі заміна вікон (заходи енергозбереження) ліцею № 2 Гніванської міської ради за адресою вул. І.Франка, 36 в м. Гнівані, Вінницької області») на 12 арк.; договір № 001-03/23 від 24.03.2023 на 2 арк.; акт здачі приймання виконаних робіт (до договору № 001-03/23) № 1 від 24.03.2023 на 1 арк.; роздрукована електронна платіжна інструкція № 1 від 04.03.2023 на 1 арк.; наказ КУ «Гніванський центр з обслуговування закладів освіти (код ЄДРПОУ 42447923)» № 8 від 18.044.2023 на 1 арк.; договір № 5-ТН-2023 від 01.05.2023 на 3 арк.; акт № 1 приймання виконаних робіт по технічному нагляді за будівництвом від 01.05.2023 на 1 арк.; річний план закупівлі на 2023 рік на 1 арк.; електронний звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель на 1 арк.; роздруковану електронну платіжну інструкцію № 3 від 03.05.2023 на 1 арк.; договір № 001а-03/23 від 01.05.2023 на 3 арк.; акт здачі приймання виконаних робіт (до договору № 001а-03/23) № 1 від 01.05.2023 на 1 арк.; річний план закупівлі на 2023 рік на 1 арк.; електронний звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель на 1 арк.; роздруковану електронну платіжну інструкцію № 4 від 03.05.2023 на 1 арк.; договір про закупівлю робіт № 121 від 25.04.2023 на 9 арк.; календарний графік виконання робіт на 1 арк.; договірну ціна на 2 арк.; локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-01 на 4 арк.; підсумкові відомості ресурсів до локального кошторису №02-01-01 на 2 арк.; розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису № 02-01-01 на 3 арк.; річний план закупівлі на 2023 рік на 1 арк.; електронний звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель на 1 арк.; виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб , фізичних осіб підприємців та громадських формувань на 2 арк.; об`єктний кошторис № 02-01 на 1 арк.; довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати від 01.05.2023 на 1 арк.; акт № 1 приймання виконаних робіт за квітень 2023 року на 4 арк.; підсумкову відомість ресурсів на 2 арк.;розрахунок загально виробничих витрат до локального кошторису №02-01-01 на 3 арк.; роздруковану електронну платіжну інструкцію № 2 від 01.05.2023 на 1 арк.; (Селищанський ліцей Гніванської міської ради, за адресою: Вінницька обл., с. Селище , вул. Зарічна, 2) лист КУ «Гніванський центр з обслуговування закладів освіти (код ЄДРПОУ 42447923)» № 113 від 15.05.2023 на 1 арк.; лист КУ «Гніванський центр з обслуговування закладів освіти (код ЄДРПОУ 42447923)» № 117 від 19.05.2023 на 1 арк.; рішення Гніванської міської ради №119 від 16.05.2023 на 1 арк.; електронний експертний звіт ТОВ «ЕКОЕКСПЕРТИЗА» № 0286Е-06/2023 від 12.06.2023 на 3 арк.; робочий проект ФОП « ОСОБА_8 » (робоча назва «Капітальний ремонт будівлі заміна вікон (заходи енергозбереження) Селищенського ліцею Гніванської міської ради за адресою вул. Зарічна, 2 в с. Селеще, Вінницької області») на 14 арк.; договір № 001-06/23 від 02.06.2023 на 2 арк.; річний план закупівлі на 2023 рік на 1 арк.; електронний звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель на 1 арк.; зведений кошторисний розрахунок вартості об`єкта будівництва № 1 від 01.06.2023 на 2 арк.; акт здачі приймання виконаних робіт (до договору № 001-06/23) № 1 від 15.06.2023 на 1 арк.; роздруковану електронну платіжну інструкцію № 12 від 15.06.2023 на 1 арк.; роздруковану електронну платіжну інструкцію № 11 від 15.06.2023 на 1 арк.; наказ КУ «Гніванський центр з обслуговування закладів освіти (код ЄДРПОУ 42447923)» № 13 від 01.06.2023 на 1 арк.; Наказ КУ «Гніванський центр з обслуговування закладів освіти (код ЄДРПОУ 42447923)» № 15 від 12.06.2023 на 1 арк.; договір про закупівлю робіт № 190 від 19.06.2023 на 9 арк.; календарний графік виконання робіт на 1 арк.; договірна ціна на 2 арк.; об`єктний кошторис № 02-01 на 1 арк.; локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-01 на 4 арк.; підсумкові відомості ресурсів до локального кошторису № 02-01-01 на 3 арк.; розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису № 02-01-01 на 3 арк.; річний план закупівлі на 2023 рік на 1 арк.; електронний звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель на 1 арк.; виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб , фізичних осіб підприємців та громадських формувань на 2 арк.; договір № 11-ТН-2023 від 19.06.2023 на 3 арк.; електронний звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель на 1 арк.; річний план закупівлі на 2023 рік на 1 арк.; акт № 1 приймання виконаних робіт по технічному нагляду за будівництво на 1 арк.; роздруковану електронну платіжну інструкцію № 17 від 20.07.2023 на 1 арк.; договір № 001а-06/23 від 19.06.2023 на 2 арк.; річний план закупівлі на 2023 рік на 1 арк.; електронний звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель на 1 арк.; акт здачі приймання виконаних робіт (до договору № 001а-06/23) № 1 від 19.07.2023 на 1 арк.; роздруковану електронну платіжну інструкцію № 18 від 20.07.2023 на 1 арк.; довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати від 06.07.2023 на 1 арк.; акт № 1 приймання виконаних робіт за червень 2023 року на 5 арк.; підсумкову відомість ресурсів на 2 арк.; розрахунок загально виробничих витрат по акту КБ-2в на 1 арк.; роздруковану електронну платіжну інструкцію № 15 від 10.07.2023 на 1 арк.; додаткову угода № 1 від 25.07.2023 про закупівлю робіт до договору № 190 від 19.06.2023 на 1 арк.; лист КУ «Гніванський центр з обслуговування закладів освіти (код ЄДРПОУ 42447923)» № 143 від 21.07.2023 на 1 арк.; довідку КУ «Гніванський центр з обслуговування закладів освіти (код ЄДРПОУ 42447923)» № 142 від 21.07.2023 на 1 арк.; робочий проект ФОП « ОСОБА_8 » (робоча назва «Капітальний ремонт будівлі заміна вікон (заходи енергозбереження) Селищенського ліцею Гніванської міської ради за адресою вул. Зарічна, 2 в с. Селеще, Вінницької області») на 13 арк.; наказ КУ «Гніванський центр з обслуговування закладів освіти (код ЄДРПОУ 42447923)» № 26 від 26.07.2023 на 1 арк.; електронний експертний звіт ТОВ «ЕКОЕКСПЕРТИЗА» № 0286Е-06/2023 від 12.06.2023 на 3 арк.; договір № 002-07/23 від 25.07.2023 на 2 арк.; річний план закупівлі на 2023 рік на 1 арк.; наказ КУ «Гніванський центр з обслуговування закладів освіти (код ЄДРПОУ 42447923)» № 22 від 25.07.2023 на 1 арк.; електронний звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель на 1 арк.; акт здачі приймання виконаних робіт (до договору № 002-07/23) № 1 від 25.07.2023 на 1 арк.; роздруковану електронну платіжну інструкцію № 22 від 27.07.2023 на 1 арк.; роздруковану електронну платіжну інструкцію № 23 від 27.07.2023 на 1 арк.; договір № 19-ТН-2023 від 27.07.2023 на 3 арк.; акт здачі приймання виконаних робіт № 1 від 27.07.2023 на 1 арк.; річний план закупівлі на 2023 рік на 1 арк.; електронний звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель на 1 арк.; роздруковану електронну платіжну інструкцію № 25 від 02.08.2023 на 1 арк.; договір про закупівлю робіт № 236 від 27.07.2023 на 10 арк.; календарний графік виконання робіт на 1 арк.; електронний звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель на 1 арк.; річний план закупівлі на 2023 рік на 1 арк.; зведений кошторисний розрахунок вартості об`єкта будівництва № 1 від 26.07.2023 на 2 акр.; договірна ціна на 2 арк.;Об`єктний кошторис № 02-01 на 1 арк.; локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-01 на 3 арк.; підсумкові відомості ресурсів до локального кошторису № 02-01-01 на 3 арк.; розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису № 02-01-01 на 3 арк.; довдку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати від 28.07.2023 на 1 арк.; акт № 1 приймання виконаних робіт за липень 2023 року на 4 арк.; підсумкову відомість ресурсів на 3 арк.; розрахунок загально виробничих витрат до локального кошторису № 02-01-01 на 1 арк.; роздруковану електронну платіжну інструкцію № 24 від 28.07.2023 на 1 арк.; (Могилівська філія ліцею № 2 Гніванської міської ради ) Лист КУ «Гніванський центр з обслуговування закладів освіти (код ЄДРПОУ 42447923)» № 115 від 18.05.2023 на 1 арк.; Лист КУ «Гніванський центр з обслуговування закладів освіти (код ЄДРПОУ 42447923)» № 107 від 05.05.2023 на 1 арк.; Рішення Гніванської міської ради № 115 від 08.05.2023на 1 арк.; договір № 002-06/23 від 01.06.2023 на 2 арк.; річний план закупівлі на 2023 рік на 1 арк.; електронний звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель на 1 арк.; зведений кошторисний розрахунок вартості об`єкта будівництва № 1 від 01.06.2023 на 2 арк.; акт здачі приймання виконаних робіт (до договору № 002-06/23) № 1 від 13.06.2023 на 1 арк.; роздруковану електронну платіжну інструкцію № 9 від 13.06.2023 на 1 арк.; роздруковану електронну платіжну інструкцію № 10 від 13.06.2023 на 1 арк.; наказ КУ «Гніванський центр з обслуговування закладів освіти (код ЄДРПОУ 42447923)» № 14 від 08.06.2023 на 1 арк.; електронний експертний звіт ТОВ «ЕКОЕКСПЕРТИЗА» № 0285Е-06/2023 від 08.06.2023 на 3 арк.; Робочий проект ФОП « ОСОБА_8 » (робоча назва «Капітальний ремонт будівлі заміна вікон (заходи енергозбереження) Могилівської філії ліцею №2 Гніванської міської ради за адресою Площа Перемоги 4А, с. Могилівка, Вінницької області») кошторисну документацію 002-06/2023 на 16 арк.; договір про закупівлю робіт № 182 від 09.06.2023 на 9 арк.; календарний графік виконання робіт на 1 арк.; договірна ціна на 2 арк.; локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-01 на 5 арк.; підсумкові відомості ресурсів до локального кошторису № 02-01-01 на 3 арк.; розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису № 02-01-01 на 3 арк.; об`єктний кошторис № 02-01 на 1 арк.; виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб , фізичних осіб підприємців та громадських формувань на 3 арк.; річний план закупівлі на 2023 рік на 1 арк.; електронний звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель на 1 арк.; довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати від 16.06.2023 на 1 арк.; акт № 1 приймання виконаних робіт за червень 2023 року на 5 арк.; підсумкову відомість ресурсів на 2 арк.; розрахунок загально виробничих витрат до локального кошторису № 02-01-01 на 1 арк.; роздруковану електронну платіжну інструкцію № 13 від 16.06.2023 на 1 арк.; довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати від 25.07.2023 на 1 арк.; акт № 2 приймання виконаних робіт за липень 2023 року на 4 арк.; підсумкову відомість ресурсів на 2 арк.; Роздрукована електронна платіжна інструкція № 21 від 25.07.2023 на 1 арк.; договір № 10-ТН-2023 від 09.06.2023 на 3 арк.; річний план закупівлі на 2023 рік на 1 арк.; електронний звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель на 1 арк.; акт здачі приймання виконаних робіт № 1 від 25.07.2023 на 1 арк.; роздруковану електронну платіжну інструкцію № 20 від 08.08.2023 на 1 арк.; договір № 002а-06/23 від 09.06.2023 на 2 арк.; річний план закупівлі на 2023 рік на 1 арк.; електронний звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель на 1 арк.; акт здачі приймання виконаних робіт (до договору № 002а-06/23) № 1 від 16.06.2023 на 1 арк.; роздруковану електронну платіжну інструкцію № 14 від 16.06.2023 на 1 арк.; копію посадових інструкцій головного бухгалтера КУ «Гніванський ЦОЗО» на ім`я ОСОБА_9 на 2 арк.; копію наказу № 8-к від 28.09.2018 на 1 арк.; копію розпорядження Гніванської міської ради № 92-РК від 10.09.2018 р. на 1 арк. (призначення на посаду ОСОБА_7 ), Копія розпорядження Гніванської міської ради № 84-РК від 09.09.2019 р. на 1 арк.; (Генератори) договір купівлі продажу № 322 від 02.11.2022 на 1 арк. накладну № 165 від 02.11.2022 на 1 арк.; річний план закупівлі на 2022 рік на 1 арк.; електронний звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель на 1 арк.; оборотну відомість руху матеріальних цінностей за листопад - грудень 2022 року на 1 арк.; договір купівлі продажу № 394 від 07.12.2022 на 1 арк.; накладну № 175 від 07.12.2022 на 1 арк.; річний план закупівлі на 2022 рік на 1 арк.; електронний звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель на 1 арк.; оборотну відомість руху матеріальних цінностей за листопад - грудень 2022 року на 1 арк.; договір купівлі продажу № 336 від 07.11.2022 на 3 арк.; специфікацію на 1 арк.; річний план закупівлі на 2022 рік на 1 арк.; електронний звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель на 1 арк.; накладна №175 від 07.11.2022 на 1 арк.; оборотну відомість руху матеріальних цінностей за листопад - грудень 2022 року на 4 арк. та оригінали документів з підписами директора КУ «Гніванський ЦОЗО» на 10 арк.

Наведені обставини підтверджуються витягом з ЄРДР №42023022110000218 від 28.04.2023, ухвалою Вінницького міського суду Вінницької області у справі №127/31696/23 від 13.10.2023, протоколом обшуку від 17.10.2023.

Постановою слідчого від 18.10.2023 вилучене майно визнано речовим доказом у даному кримінальному провадженні.

Згідно з пунктом першим частини другої статті 170 КПК України арешт майна допускається з метою забезпечення збереження речових доказів.

Відповідно до частини третьої статті 170КПК України у випадку, передбаченому пунктом 1 частини другої цієї статті, арешт накладається на майно будь-якої фізичної або юридичної особи за наявності достатніх підстав вважати, що воно відповідає критеріям, зазначеним у статті 98 цього Кодексу.

Наведене свідчить про те, що вищевказане майно, яке було вилучене під час огляду місця події є тимчасовим вилученим майном та відповідно до статті 98 КПК України має значення речових доказів у кримінальному провадженні, оскільки містить відомості, які можуть бути використані, як доказ факту та обставин, що встановлюються під час кримінального провадження, а тому на дане майно слід накласти арешт.

Таким чином, з метою з`ясування дійсних обставин події кримінального правопорушення, а також з метою унеможливлення подальшого відчуження майна на час досудового розслідування та забезпечення його схоронності, слідчий суддя дійшов висновку, що клопотання слідчого про накладення арешту на вищевказане майно, підлягає задоволенню.

На підставі наведеного, керуючись ст.ст. 131, 132, 167, 170, 172, 173, 309, 372, 395 КПК України, слідчий суддя, -

УХВАЛИВ:

Клопотання слідчого задовольнити.

Накласти арешт на майно, яке було вилучено в ході проведення санкціонованого обшуку 17.10.2023 у приміщенні комунальної установи «Гніванський центр з обслуговування закладів освіти» (ЄДРПОУ 42447923), за адресою: Вінницька область, Вінницький район, місто Гнівань, вулиця Соборна, 56, а саме на: мобільний телефон iPhone SE ІМЕІ: НОМЕР_3 з сім картою оператора мобільного зв`язку «Київстар» № НОМЕР_4 та наступні бухгалтерські документи: (ліцей № 2 Гніванської міської ради) лист КУ «Гніванський центр з обслуговування закладів освіти (код ЄДРПОУ 42447923)» №33 від 16.02.2023 на 1 арк.; лист КУ «Гніванський центр з обслуговування закладів освіти (код ЄДРПОУ 42447923)» №28 від 07.02.2023 на 1 арк.; Рішення Гніванської міської ради № 49 від 24.02.2023на 1 арк.; експертний звіт ТОВ «ЕКОЕКСПЕРТИЗА» № 0077/03/2023 від 31.03.2023 на 1 арк.; робочий проект ФОП « ОСОБА_8 » (робоча назва «Капітальний ремонт будівлі заміна вікон (заходи енергозбереження) ліцею № 2 Гніванської міської ради за адресою вул. І.Франка, 36 в м. Гнівані, Вінницької області») на 12 арк.; договір № 001-03/23 від 24.03.2023 на 2 арк.; акт здачі приймання виконаних робіт (до договору № 001-03/23) № 1 від 24.03.2023 на 1 арк.; роздрукована електронна платіжна інструкція № 1 від 04.03.2023 на 1 арк.; наказ КУ «Гніванський центр з обслуговування закладів освіти (код ЄДРПОУ 42447923)» № 8 від 18.044.2023 на 1 арк.; договір № 5-ТН-2023 від 01.05.2023 на 3 арк.; акт № 1 приймання виконаних робіт по технічному нагляді за будівництвом від 01.05.2023 на 1 арк.; річний план закупівлі на 2023 рік на 1 арк.; електронний звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель на 1 арк.; роздруковану електронну платіжну інструкцію № 3 від 03.05.2023 на 1 арк.; договір № 001а-03/23 від 01.05.2023 на 3 арк.; акт здачі приймання виконаних робіт (до договору № 001а-03/23) № 1 від 01.05.2023 на 1 арк.; річний план закупівлі на 2023 рік на 1 арк.; електронний звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель на 1 арк.; роздруковану електронну платіжну інструкцію № 4 від 03.05.2023 на 1 арк.; договір про закупівлю робіт № 121 від 25.04.2023 на 9 арк.; календарний графік виконання робіт на 1 арк.; договірну ціна на 2 арк.; локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-01 на 4 арк.; підсумкові відомості ресурсів до локального кошторису №02-01-01 на 2 арк.; розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису № 02-01-01 на 3 арк.; річний план закупівлі на 2023 рік на 1 арк.; електронний звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель на 1 арк.; виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб , фізичних осіб підприємців та громадських формувань на 2 арк.; об`єктний кошторис № 02-01 на 1 арк.; довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати від 01.05.2023 на 1 арк.; акт № 1 приймання виконаних робіт за квітень 2023 року на 4 арк.; підсумкову відомість ресурсів на 2 арк.;розрахунок загально виробничих витрат до локального кошторису №02-01-01 на 3 арк.; роздруковану електронну платіжну інструкцію № 2 від 01.05.2023 на 1 арк.; (Селищанський ліцей Гніванської міської ради, за адресою: Вінницька обл., с. Селище , вул. Зарічна, 2) лист КУ «Гніванський центр з обслуговування закладів освіти (код ЄДРПОУ 42447923)» № 113 від 15.05.2023 на 1 арк.; лист КУ «Гніванський центр з обслуговування закладів освіти (код ЄДРПОУ 42447923)» № 117 від 19.05.2023 на 1 арк.; рішення Гніванської міської ради №119 від 16.05.2023 на 1 арк.; електронний експертний звіт ТОВ «ЕКОЕКСПЕРТИЗА» № 0286Е-06/2023 від 12.06.2023 на 3 арк.; робочий проект ФОП « ОСОБА_8 » (робоча назва «Капітальний ремонт будівлі заміна вікон (заходи енергозбереження) Селищенського ліцею Гніванської міської ради за адресою вул. Зарічна, 2 в с. Селеще, Вінницької області») на 14 арк.; договір № 001-06/23 від 02.06.2023 на 2 арк.; річний план закупівлі на 2023 рік на 1 арк.; електронний звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель на 1 арк.; зведений кошторисний розрахунок вартості об`єкта будівництва № 1 від 01.06.2023 на 2 арк.; акт здачі приймання виконаних робіт (до договору № 001-06/23) № 1 від 15.06.2023 на 1 арк.; роздруковану електронну платіжну інструкцію № 12 від 15.06.2023 на 1 арк.; роздруковану електронну платіжну інструкцію № 11 від 15.06.2023 на 1 арк.; наказ КУ «Гніванський центр з обслуговування закладів освіти (код ЄДРПОУ 42447923)» № 13 від 01.06.2023 на 1 арк.; Наказ КУ «Гніванський центр з обслуговування закладів освіти (код ЄДРПОУ 42447923)» № 15 від 12.06.2023 на 1 арк.; договір про закупівлю робіт № 190 від 19.06.2023 на 9 арк.; календарний графік виконання робіт на 1 арк.; договірна ціна на 2 арк.; об`єктний кошторис № 02-01 на 1 арк.; локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-01 на 4 арк.; підсумкові відомості ресурсів до локального кошторису № 02-01-01 на 3 арк.; розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису № 02-01-01 на 3 арк.; річний план закупівлі на 2023 рік на 1 арк.; електронний звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель на 1 арк.; виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб , фізичних осіб підприємців та громадських формувань на 2 арк.; договір № 11-ТН-2023 від 19.06.2023 на 3 арк.; електронний звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель на 1 арк.; річний план закупівлі на 2023 рік на 1 арк.; акт № 1 приймання виконаних робіт по технічному нагляду за будівництво на 1 арк.; роздруковану електронну платіжну інструкцію № 17 від 20.07.2023 на 1 арк.; договір № 001а-06/23 від 19.06.2023 на 2 арк.; річний план закупівлі на 2023 рік на 1 арк.; електронний звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель на 1 арк.; акт здачі приймання виконаних робіт (до договору № 001а-06/23) № 1 від 19.07.2023 на 1 арк.; роздруковану електронну платіжну інструкцію № 18 від 20.07.2023 на 1 арк.; довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати від 06.07.2023 на 1 арк.; акт № 1 приймання виконаних робіт за червень 2023 року на 5 арк.; підсумкову відомість ресурсів на 2 арк.; розрахунок загально виробничих витрат по акту КБ-2в на 1 арк.; роздруковану електронну платіжну інструкцію № 15 від 10.07.2023 на 1 арк.; додаткову угода № 1 від 25.07.2023 про закупівлю робіт до договору № 190 від 19.06.2023 на 1 арк.; лист КУ «Гніванський центр з обслуговування закладів освіти (код ЄДРПОУ 42447923)» № 143 від 21.07.2023 на 1 арк.; довідку КУ «Гніванський центр з обслуговування закладів освіти (код ЄДРПОУ 42447923)» № 142 від 21.07.2023 на 1 арк.; робочий проект ФОП « ОСОБА_8 » (робоча назва «Капітальний ремонт будівлі заміна вікон (заходи енергозбереження) Селищенського ліцею Гніванської міської ради за адресою вул. Зарічна, 2 в с. Селеще, Вінницької області») на 13 арк.; наказ КУ «Гніванський центр з обслуговування закладів освіти (код ЄДРПОУ 42447923)» № 26 від 26.07.2023 на 1 арк.; електронний експертний звіт ТОВ «ЕКОЕКСПЕРТИЗА» № 0286Е-06/2023 від 12.06.2023 на 3 арк.; договір № 002-07/23 від 25.07.2023 на 2 арк.; річний план закупівлі на 2023 рік на 1 арк.; наказ КУ «Гніванський центр з обслуговування закладів освіти (код ЄДРПОУ 42447923)» № 22 від 25.07.2023 на 1 арк.; електронний звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель на 1 арк.; акт здачі приймання виконаних робіт (до договору № 002-07/23) № 1 від 25.07.2023 на 1 арк.; роздруковану електронну платіжну інструкцію № 22 від 27.07.2023 на 1 арк.; роздруковану електронну платіжну інструкцію № 23 від 27.07.2023 на 1 арк.; договір № 19-ТН-2023 від 27.07.2023 на 3 арк.; акт здачі приймання виконаних робіт № 1 від 27.07.2023 на 1 арк.; річний план закупівлі на 2023 рік на 1 арк.; електронний звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель на 1 арк.; роздруковану електронну платіжну інструкцію № 25 від 02.08.2023 на 1 арк.; договір про закупівлю робіт № 236 від 27.07.2023 на 10 арк.; календарний графік виконання робіт на 1 арк.; електронний звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель на 1 арк.; річний план закупівлі на 2023 рік на 1 арк.; зведений кошторисний розрахунок вартості об`єкта будівництва № 1 від 26.07.2023 на 2 акр.; договірна ціна на 2 арк.;Об`єктний кошторис № 02-01 на 1 арк.; локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-01 на 3 арк.; підсумкові відомості ресурсів до локального кошторису № 02-01-01 на 3 арк.; розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису № 02-01-01 на 3 арк.; довдку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати від 28.07.2023 на 1 арк.; акт № 1 приймання виконаних робіт за липень 2023 року на 4 арк.; підсумкову відомість ресурсів на 3 арк.; розрахунок загально виробничих витрат до локального кошторису № 02-01-01 на 1 арк.; роздруковану електронну платіжну інструкцію № 24 від 28.07.2023 на 1 арк.; (Могилівська філія ліцею № 2 Гніванської міської ради ) Лист КУ «Гніванський центр з обслуговування закладів освіти (код ЄДРПОУ 42447923)» № 115 від 18.05.2023 на 1 арк.; Лист КУ «Гніванський центр з обслуговування закладів освіти (код ЄДРПОУ 42447923)» № 107 від 05.05.2023 на 1 арк.; Рішення Гніванської міської ради № 115 від 08.05.2023на 1 арк.; договір № 002-06/23 від 01.06.2023 на 2 арк.; річний план закупівлі на 2023 рік на 1 арк.; електронний звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель на 1 арк.; зведений кошторисний розрахунок вартості об`єкта будівництва № 1 від 01.06.2023 на 2 арк.; акт здачі приймання виконаних робіт (до договору № 002-06/23) № 1 від 13.06.2023 на 1 арк.; роздруковану електронну платіжну інструкцію № 9 від 13.06.2023 на 1 арк.; роздруковану електронну платіжну інструкцію № 10 від 13.06.2023 на 1 арк.; наказ КУ «Гніванський центр з обслуговування закладів освіти (код ЄДРПОУ 42447923)» № 14 від 08.06.2023 на 1 арк.; електронний експертний звіт ТОВ «ЕКОЕКСПЕРТИЗА» № 0285Е-06/2023 від 08.06.2023 на 3 арк.; Робочий проект ФОП « ОСОБА_8 » (робоча назва «Капітальний ремонт будівлі заміна вікон (заходи енергозбереження) Могилівської філії ліцею №2 Гніванської міської ради за адресою Площа Перемоги 4А, с. Могилівка, Вінницької області») кошторисну документацію 002-06/2023 на 16 арк.; договір про закупівлю робіт № 182 від 09.06.2023 на 9 арк.; календарний графік виконання робіт на 1 арк.; договірна ціна на 2 арк.; локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-01 на 5 арк.; підсумкові відомості ресурсів до локального кошторису № 02-01-01 на 3 арк.; розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису № 02-01-01 на 3 арк.; об`єктний кошторис № 02-01 на 1 арк.; виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб , фізичних осіб підприємців та громадських формувань на 3 арк.; річний план закупівлі на 2023 рік на 1 арк.; електронний звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель на 1 арк.; довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати від 16.06.2023 на 1 арк.; акт № 1 приймання виконаних робіт за червень 2023 року на 5 арк.; підсумкову відомість ресурсів на 2 арк.; розрахунок загально виробничих витрат до локального кошторису № 02-01-01 на 1 арк.; роздруковану електронну платіжну інструкцію № 13 від 16.06.2023 на 1 арк.; довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати від 25.07.2023 на 1 арк.; акт № 2 приймання виконаних робіт за липень 2023 року на 4 арк.; підсумкову відомість ресурсів на 2 арк.; Роздрукована електронна платіжна інструкція № 21 від 25.07.2023 на 1 арк.; договір № 10-ТН-2023 від 09.06.2023 на 3 арк.; річний план закупівлі на 2023 рік на 1 арк.; електронний звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель на 1 арк.; акт здачі приймання виконаних робіт № 1 від 25.07.2023 на 1 арк.; роздруковану електронну платіжну інструкцію № 20 від 08.08.2023 на 1 арк.; договір № 002а-06/23 від 09.06.2023 на 2 арк.; річний план закупівлі на 2023 рік на 1 арк.; електронний звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель на 1 арк.; акт здачі приймання виконаних робіт (до договору № 002а-06/23) № 1 від 16.06.2023 на 1 арк.; роздруковану електронну платіжну інструкцію № 14 від 16.06.2023 на 1 арк.; копію посадових інструкцій головного бухгалтера КУ «Гніванський ЦОЗО» на ім`я ОСОБА_9 на 2 арк.; копію наказу № 8-к від 28.09.2018 на 1 арк.; копію розпорядження Гніванської міської ради № 92-РК від 10.09.2018 р. на 1 арк. (призначення на посаду ОСОБА_7 ), Копія розпорядження Гніванської міської ради № 84-РК від 09.09.2019 р. на 1 арк.; (Генератори) договір купівлі продажу № 322 від 02.11.2022 на 1 арк. накладну № 165 від 02.11.2022 на 1 арк.; річний план закупівлі на 2022 рік на 1 арк.; електронний звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель на 1 арк.; оборотну відомість руху матеріальних цінностей за листопад - грудень 2022 року на 1 арк.; договір купівлі продажу № 394 від 07.12.2022 на 1 арк.; накладну № 175 від 07.12.2022 на 1 арк.; річний план закупівлі на 2022 рік на 1 арк.; електронний звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель на 1 арк.; оборотну відомість руху матеріальних цінностей за листопад - грудень 2022 року на 1 арк.; договір купівлі продажу № 336 від 07.11.2022 на 3 арк.; специфікацію на 1 арк.; річний план закупівлі на 2022 рік на 1 арк.; електронний звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель на 1 арк.; накладна №175 від 07.11.2022 на 1 арк.; оборотну відомість руху матеріальних цінностей за листопад - грудень 2022 року на 4 арк. та оригінали документів з підписами директора КУ «Гніванський ЦОЗО» на 10 арк.

Виконання та контроль за виконанням ухвали суду покласти на старшого слідчого слідчого управління Головного управління Національної поліції у Вінницькій області майора поліції ОСОБА_3 .

Зобов`язати старшого слідчого слідчого управління Головного управління Національної поліції у Вінницькій області майора поліції ОСОБА_3 повідомити заінтересованих осіб про накладання арешту на вищевказане майно.

Ухвала слідчого судді може бути оскаржена до Вінницького апеляційного суду протягом 5 днів з дня її проголошення, однак оскарження ухвали не зупиняє її виконання.

Слідчий суддя

СудВінницький міський суд Вінницької області
Дата ухвалення рішення07.11.2023
Оприлюднено29.04.2024
Номер документу115003827
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про арешт майна

Судовий реєстр по справі —127/32263/23

Ухвала від 07.11.2023

Кримінальне

Вінницький міський суд Вінницької області

Гриневич В. С.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні