Постанова
від 15.11.2023 по справі 346/6097/23
КОЛОМИЙСЬКИЙ МІСЬКРАЙОННИЙ СУД ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 346/6097/23

Провадження № 3/346/2956/23

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

15 листопада 2023 року м. Коломия

Коломийський міськрайонний суд

Івано-Франківської області

Суддя Коломийського міськрайонного суду Івано-Франківської області Беркещук Б.Б., розглянувши матеріали, які надійшли з Головного управління ДПС в Івано-Франківській області про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , реєстраційний номер облікової картки платників податків: НОМЕР_1 , керівника ОСББ "Мальва-ОТ" (код ЄДРПОУ:37837638) за ч.1 ст. 163-1 Кодексу України про адміністративні правопорушення,-

ВСТАНОВИВ:

ОСОБА_1 порушила порядок ведення податкового обліку, надання аудиторських висновків при наступних обставинах.

При перевірці, яка проводилась старшим державним інспектором відділу податків і зборів з юридичних осіб управління оподаткування юридичних осіб Головного управління ДПС в Івано-Франківській області Круль Олесею Богданівною встановлено, що ОСОБА_1 , будучи керівником ОСББ "Мальва-ОТ" (код ЄДРПОУ:37837638) не подала податкової звітності по платі за землю за 2020-2023 (термін подання відповідно 20.01.2021 року, 22.02.2021 року, 21.02.2022 року, 20.02.2023 року) порушивши пункт 268.4 та пункт 286.2 ст.286 Податкового кодексу України від 02.12.2010 року №2755-VI (із змінами та доповненнями), за що передбачена адміністративна відповідальність згідно ст. 163-1 ч.1 Кодексу України про адміністративні правопорушення.

В судове засідання ОСОБА_1 не з`явилась, причини неявки суду неповідомивла про дату, час та місце розгляду адміністративного протоколу складеному відносно неї, повідомлялась належним чином, шляхом направлення смс-повідомлення на номер мобільного телефону, яке отримувалось останньою, про що свідчить довідка про доставку повідомлення у додаток "Viber". За таких обставин, суд вважає, що правопорушник не з`явився до суду без поважних причин.

Дослідивши матеріали справи, суд прийшов до наступного висновку.

Адміністративним правопорушенням (проступком) визнається протиправна, винна (умисна або необережна) дія чи бездіяльність, яка посягає на громадський порядок, власність, права і свободи громадян, на встановлений порядок управління і за яку законом передбачено адміністративну відповідальність (ч. 1ст. 9 КУпАП).

Відповідно достатті 245 КУпАПзавданнями провадження в справах про адміністративні правопорушення є: своєчасне, всебічне, повне і об`єктивне з`ясування обставин кожної справи, вирішення її в точній відповідності з законом, забезпечення виконання винесеної постанови, а також виявлення причин та умов, що сприяють вчиненню адміністративних правопорушень, запобігання правопорушенням, виховання громадян у дусі додержання законів, зміцнення законності.

Стаття 280 КУпАП передбачає обов`язок посадової особи при розгляді справи про адміністративне правопорушення з`ясувати чи було вчинено адміністративне правопорушення, чи винна дана особа в його вчиненні, чи підлягає вона адміністративній відповідальності, чи є обставини, що пом`якшують і обтяжують відповідальність, чи заподіяно майнову шкоду, чи є підстави для передачі матеріалів про адміністративне правопорушення на розгляд громадської організації, трудового колективу, а також з`ясувати інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

Встановлено, що актом від 14.09.2023р. №10141/09-19-04-07/37837638 про результати камеральної перевірки щодо несвоєчасного подання податкової звітності по платі за землю ОСББ "Мальва-ОТ" (код ЄДРПОУ:37837638) за 2020-2023 роки підтверджено неподання податкової звітності по платі за землю за 2015-2023 роки, граничний термін подання відповідно 20.01.2021 року, 22.02.2021 року, 21.02.2022 року, 20.02.2023 року

Статтею ст.163-1 ч.1 КУпАП встановлено адміністративну відповідальність за відсутність податкового обліку, порушення керівниками та іншими посадовими особами підприємств, установ, організацій встановленого законом порядку ведення податкового обліку, у тому числі неподання або несвоєчасне подання аудиторських висновків, подання яких передбачено законами України.

Порушення інкриміноване ОСОБА_1 полягає у несвоєчасному подання податкової звітності по платі за землю за 2020-2023 роки, граничний термін подання відповідно 20.01.2021 року, 22.02.2021 року, 21.02.2022 року, 20.02.2023 року.

Відповідно до диспозиції ч. 1 ст. 163-1 КУпАП триваючим правопорушенням, за яке передбачена відповідальність є відсутність податкового обліку, інші правопорушення вказані в диспозиції цієї статті не є триваючими.

При продовжуваному правопорушенні, як і разовому, строк притягнення до адміністративної відповідальності обчислюється виходячи з часу вчинення конкретної одноразової дії, яка сама по собі містить склад адміністративного правопорушення.

Правопорушення ж, вчинене ОСОБА_1 , не є триваючим, оскільки вважається закінченим з моменту настання граничного строку подання податкової звітності за 2020 рік (граничний термін подання якої 20.01.2021 р.), за 2021 рік ( граничний термін подання якої 22.02.2021 р.) та за 2022 рік ( граничний термін подання якої 21.02.2022 р.) за 2023 рік (граничний термін подання якої 20.02.2023 р.)

Отже порушення були допущені ОСОБА_1 у день наступний за граничним терміном подання відповідного звіту і саме від цієї дати підлягають відрахуванню строки притягнення до адміністративної відповідальності.

Відповідно до ч. 2 ст. 38 КУпАП, якщо справи про адміністративні правопорушення відповідно до цього Кодексу чи інших законів підвідомчі суду (судді), стягнення може бути накладено не пізніш як через три місяці з дня вчинення правопорушення, а при триваючому правопорушенні не пізніш як через три місяці з дня його виявлення, крім справ про адміністративні правопорушення, зазначені у частинах третій шостій цієї статті.

Статтею 247 КУпАП визначено, що провадження в справі про адміністративне правопорушення не може бути розпочато, а розпочате підлягає закриттю у разі закінчення на момент розгляду справи про адміністративне правопорушення строків, передбачених статтею 38 цього Кодексу.

Так, протокол про адміністративне правопорушення №2882 складено 18.10.2023, тому строк притягнення ОСОБА_1 до адміністративної відповідальності за ч. 1 ст. 163-1 КУпАП, що виключає можливість провадження шляхом розгляду справи.

Враховуючи, що з моменту вчинення зазначеного діяння сплив тримісячний строк, передбачений ст. 38 КУпАП, провадження у справі на підставі п.7 ст. 247 КУпАП підлягає закриттю.

На підставі викладеного та керуючись ст. ст. 38,163-1, 247, 250-252, 280, 283, 284 КУпАП, -

ПОСТАНОВИВ:

Провадження по справі відносно ОСОБА_1 за ст.163-1 ч.1КУпАП закрити, у зв`язку із закінченням строку накладення адміністративного стягнення.

Постанова може бути оскаржена до Івано-Франківського апеляційного суду протягом десяти днів з дня винесення постанови.

Суддя Беркещук Б. Б.

СудКоломийський міськрайонний суд Івано-Франківської області
Дата ухвалення рішення15.11.2023
Оприлюднено21.11.2023
Номер документу115013921
СудочинствоАдмінправопорушення
КатегоріяАдміністративні правопорушення в галузі торгівлі, громадського харчування, сфері послуг, в галузі фінансів і підприємницькій діяльності Порушення порядку ведення податкового обліку, надання аудиторських висновків

Судовий реєстр по справі —346/6097/23

Постанова від 15.11.2023

Адмінправопорушення

Коломийський міськрайонний суд Івано-Франківської області

Беркещук Б. Б.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні