Справа № 560/15665/23
РІШЕННЯ
іменем України
20 листопада 2023 рокум. Хмельницький
Хмельницький окружний адміністративний суд в особі головуючого-судді Божук Д.А. розглянувши адміністративну справу за позовом товариства з обмеженою відповідальністю "Агреін" до Державної податкової служби України , Головного управління ДПС у Хмельницькій області про визнання протиправним та скасування рішення,
ВСТАНОВИВ:
Позивач звернувся в суд з позовною заявою, в якій просить визнати протиправним та скасувати рішення Комісії Головного управління Державної податкової служби у Хмельницькій області №9028085/44115175 від 20.06.2023 про відмову в реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних та зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати податкову накладну № 262 від 29.05.2023, складену Товариством з обмеженою відповідальністю «АГРЕІН», в Єдиному реєстрі податкових накладних.
В обґрунтування позовних вимог зазначає, що позивачем до податкового органу було направлено пояснення з копіями документів на підтвердження реальності здійснення господарської операції. Рішення відповідача про відмову в реєстрації податкових накладних містить безпідставне твердження про ненадання позивачем документів.
Ухвалою суду від 05.09.2023 відкрито провадження у справі та вирішено її розглянути за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи.
Представник ГУ ДПС у Хмельницькій області та ДПС України подав до суду відзив на позовну заяву, згідно якого просив у задоволенні позову відмовити. Зазначив, що товариство з обмеженою відповідальністю "Агреін" подало повідомлення №1 від 16.06.2023 про подання пояснень та копій документів на підтвердження реальності здійснення господарської операції. За результатами розгляду пояснень та поданих позивачем документів комісією було прийнято рішення №9028085/44115175 від 20.06.2023 про відмову у реєстрації податкової накладної №262 від 29.05.2023. В розділі "додаткова інформація" деталізовано підставу відмови.
Крім того, зазначив, що позивачем до позову долучено документи, які не надавалися контролюючому органу для прийняття рішення, а саме: виписка банку за 27.12.2022, платіжна інструкція від 27.12.2022, податкова накладна від 27.12.2022, виписка з банку за 26.12.2022 в іншій редакції, відомість розрахунків з клієнтами по ТОВ Агро-Холдинг МС, пояснення до повідомлення від 16.06.2023 в іншій редакції, повідомлення форми 20-ОПП від 20.06.2023.
Дослідивши матеріали справи, суд встановив наступні обставини.
Між товариством з обмеженою відповідальністю "Агреін" (постачальник) та товариством з обмеженою відповідальністю "Агро-Холдинг МС" (покупець) було укладено договір поставки №22МС094553 від 14.12.2022, згідно якого постачальник зобов`язується передати у власність покупця товар, зазначений у відповідному додатку до даного договору (товар), а покупець зобов`язується прийняти товар і сплатити за нього грошову суму (вартість, ціну), визначену договором (п.1.1 договору).
Відповідно до п.2.1 договору найменування (асортимент) товару, його кількість і ціна вказується у додатках до договору, що є невід`ємними його частинами.
Відповідно до п.2.7. договору загальна сума договору визначається сукупністю сум, зазначених в додатках та/або видаткових накладних, та які є невід`ємною частиною цього договору.
Відповідно до п.3.1 договору порядок розрахунків за товар визначається в додатках до цього договору з урахуванням умов, визначених цим договором.
Відповідно до п.3.2.1. договору оплата товару здійснюється покупцем на підставі рахунків-фактур, сформованих постачальником виходячи із курсу іноземних валют, встановлених з врахуванням "Джерела курсу іноземних валют" на момент формування таких рахунків-фактур. Термін дії рахунку-фактури - два банківських дні з дати його оформлення, якщо інший термін дії рахунку-фактури не зазначений у відповідному додатку до цього договору.
Строк (термін) поставки товару визначається у відповідних додатках до цього договору (п.4.1 договору).
Договір є укладеним з моменту його підписання сторонами й діє до 31.12.2023 року. Договору не звільняє сторін від виконання зобов`язань та від відповідальності за його порушення, яке мало місце під час дії договору (п. 11.1 договору).
19.12.2022 між товариством з обмеженою відповідальністю "Агреін" (постачальник) та товариством з обмеженою відповідальністю "Агро-Холдинг МС" (покупець) було укладено додаток №2 до договору поставки №22МС094553 від 14.12.2022, згідно якого постачальник зобов`язується передати, а покупець - прийняти і оплатити наступний товар: Гуміфілд Форте Аміно В.С. в кількості - 4670 л., ціна за 1 одиницю виміру - 300,66 грн., загальна вартість товару - 1 404 082,20 грн., у т.ч. ПДВ 234 013,70 грн., термін постачання товару - в строк до 01.06.2023, умови оплати - 20% передплата до 28.12.2022 / 80% впродовж 120 днів.
23.12.2022 постачальником було виставлено рахунок № 2-AG від 23.12.2022 на оплату покупцю на загальну суму 1 365 050,88 грн., в т.ч. ПДВ 227 508,48 грн.
ТОВ «АГРО-ХОЛДИНГ MC» 26.12.2022 та 27.12.2022 було внесено на рахунок ТОВ «АГРЕІН» передплату за добриво. За даними фактами (за правилом першої події, а саме факту зарахування коштів на рахунок), ТОВ «АГРЕІН» було оформлено податкові накладні №19 та № 24.
29.05.2023 була здійснена поставка визначеного рахунком на оплату №2-AG від 23.12.2022 обсягу (4540 л) для ТОВ «АГРО-ХОЛДИНГ MC».
Як вказує позивач, за правилом першої події (у даному випадку факту поставки добрива), ТОВ «АГРЕІН» було складено податкову накладну від 29.05.2023 № 262 за фактом продажу органо-мінерального добрива «Гуміфілд Форте АМІНО» (каністра 20 л) у кількості 3606,03727 л на суму 903 528,7 грн (без ПДВ), ПДВ - 180 705,74 грн. (разом 1 084 234,44 грн.). Податкова накладна була складена на обсяг саме 3606,03727 л, оскільки на частину поставки 4540 л вже були складені податкові накладні раніше (а саме податкові накладні №19 та № 24).
У подальшому податкову накладну від 29.05.2023 № 262 направлено на реєстрацію до ЄРПН.
Згідно квитанції від 09.06.2023, надісланої Автоматизованою системою "Єдине вікно подання електронних документів" зупинено реєстрацію податкової накладної №262 від 29.05.2023 та зазначено, що відповідно до п. 201.16 ст. 201 ПК України, реєстрація ПН/РК в ЄРПН зупинена. Обсяг постачання товару/послуги 3105 дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п. 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Позивачем направлено до Головного управління ДПС в Хмельницькій області повідомлення про надання пояснення та подано документи про підтвердження реальності здійснення операції по податковій накладній, реєстрацію якої зупинено.
Контролюючий орган вказує, що позивачем було подано повідомлення від 16.06.2023 №1 про надання пояснень та копії документів, а саме:
1) Акт від ФОП ОСОБА_1 № 755;
2) Видаткова накладна від 29.05.2023 №551;
3) Виписка б/н за 26.12.2022;
4) Договір постачання з ТОВ Агротехсоюз від 23.12.2022;
5) Договір на зберігання товару з ТОВ Агротехсоюз;
6) Договір постачання з ТОВ Агро-Холдинг MC 22МС094553 від 14.12.2022;
7) Додаткова угода № 1 від 19.04.2023;
8) Специфікація до договору №2;
9) Картка рахунку 361;
10) Квитанція до податкової накладної від 29.05.2023 № 262;
11) Накладна від ТОВ Агротехсоюз від 29.05.2023;
12 Платіжна інструкція від ТОВ Агро-Холдинг MC від 26.12. 2022 № 32029;
13) Платіжна інструкція з ТОВ Агротехносоюз № 687;
14) Платіжна інструкція з ТОВ Агротехносоюз № 735;
15) Платіжна інструкція з ФОП Свинар № 2409;
16) Податкова накладна на ТОВ Агро-Холдинг MC № 262;
17) Рахунок на оплату від ТОВ Агротехсоюз;
18) Рахунок на оплату для ТОВ АГРО-Холдинг MC;
19) Рахунок на оплату від ФОП Свинар № 755;
20) Товаро транспортна накладна від 29.05.2023 № 551;
21) Форма 20-ОПП за січень 2022;
22) Форма 20-ОПП за січень 2022 квитанція № 2;
23) Форма 20-ОПП за серпень 2022;
24) Форма 20-ОПП за серпень 2022квитанція № 2;
25) Штатний розпис станом на 01.06.2023;
26) Пояснення.
За результатом розгляду пояснень та поданих позивачем документів комісією, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної-розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або про відмову в такій реєстрації було прийнято рішення № 9028058/44115175 від 20.06.2023 про відмову у реєстрації податкової накладної №262 від 29.05.2023, в якому відповідно до форми рішення зазначено, що платником податку надано копії документів, складених із порушенням законодавства.
В розділі «додаткова інформація» зазначено, що встановлено порушення дотримання платником вимог п.187.1 ст.187 ПК України: згідно наданих документів неможливо встановити дотримання вимог першої події на суму 1 084 234,44 грн.
Не погодившись з рішенням комісії щодо відмови в реєстрації податкової накладної №262 від 29.05.2023, позивач подав скаргу до ДПС України.
Рішенням Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних ДПС України від 11.07.2023 №56262/44115175/2 скаргу позивача залишено без задоволення та рішення комісії регіонального рівня про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних без змін.
Надаючи оцінку спірним правовідносинам, суд зазначає наступне.
Відповідно до пункту 201.1 статті 201 Податкового кодексу України (далі -ПК України) на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.
Згідно з пунктом 201.10 статті 201 ПК України при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.
Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.
Якщо надіслані податкові накладні/розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин.
Постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 №1165, яка набула чинності з 01.02.2020, затверджений, зокрема, Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Порядок №1165), який визначає механізм зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, організаційні та процедурні засади діяльності комісій з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, права та обов`язки їх членів.
Відповідно до пунктів 4, 5 Порядку №1165 у разі коли за результатами перевірки податкової накладної / розрахунку коригування визначено, що податкова накладна / розрахунок коригування відповідають одній з ознак безумовної реєстрації, визначених у пункті 3 цього Порядку, реєстрація таких податкової накладної / розрахунку коригування не зупиняється в Реєстрі.
Платник податку, яким складено та/або подано для реєстрації в Реєстрі податкову накладну / розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряється щодо відповідності критеріям ризиковості платника податку (додаток 1), показникам, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку (додаток 2).
Податкова накладна / розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряються щодо відповідності відображених у них операцій критеріям ризиковості здійснення операцій (додаток 3).
За правилами пункту 7 Порядку №1165 у разі, коли за результатами автоматизованого моніторингу податкової накладної/розрахунку коригування встановлено, що відображена в них операція відповідає хоча б одному критерію ризиковості здійснення операції, крім податкової накладної/розрахунку коригування, складених платником податку, який відповідає хоча б одному показнику, за яким визначається позитивна податкова історія, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.
Відповідно до пункту 10 Порядку №1165, у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, яка є підтвердженням зупинення такої реєстрації.
У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються:
1) номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування;
2) критерій (критерії) ризиковості платника податку та/або ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (яких) зупинено реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, з розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку;
3) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для розгляду питання прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації (пункт 11 Порядку №1165).
Згідно отриманої платником податків квитанції, реєстрація ПН зупинена у зв`язку із її відповідністю пункту 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій.
Відповідно до пункту 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій, одним із критеріїв ризиковості операції є відсутність товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податковій накладній, поданій для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), у таблиці даних платника податку на додану вартість (далі - платник податку) як товару/послуги, що на постійній основі постачається, та обсяг постачання товару/послуги, зазначений у податковій накладній/розрахунку коригування до податкової накладної на збільшення суми податкових зобов`язань, яку/який подано для реєстрації в Реєстрі, дорівнює або перевищує величину залишку, що визначається як різниця між обсягом придбання на митній території України такого/такої товару/послуги (крім обсягу придбання товарів/послуг за операціями, які звільнені від оподаткування та підлягають оподаткуванню за нульовою ставкою) та/або ввезення на митну територію України такого товару, зазначеного з 1 січня 2017 р. в отриманих податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих у Реєстрі, і митних деклараціях, збільшеного у 1,5 рази, та обсягом постачання відповідного товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих з 1 січня 2017 р. у Реєстрі, і переважання в такому залишку (більше 50 відсотків) груп товарів (продукції), визначених ДПС та затверджених відповідним наказом, оприлюдненим на офіційному веб-сайті ДПС.
Згідно квитанції про зупинення реєстрації ПН, запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН / РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних
Відповідно до пункту 5 Порядку прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/ розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 12 грудня 2019 року №520 (далі - Порядок №520), перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, може включати:
- договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них;
- договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції;
- первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи, інвентаризаційні описи, у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні;
- розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків;
- документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством.
Отже, пункт 5 Порядку №520 визначає перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, який не є вичерпним та не передбачає необхідності надання платником податку усіх документів згідно такого переліку. Конкретний перелік таких документів може залежати, зокрема від змісту операції з постачання, суб`єктного складу її учасників, їх податкової поведінки.
Згідно пункту 10 Порядку №520, комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі в разі:
- ненадання / часткового надання додаткових письмових пояснень та копій документів стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, при отриманні Повідомлення;
- та/або надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства.
Тобто, рішення Комісії регіонального рівня повинно містити чітку підставу для відмови у реєстрації ПН/РК в ЄРПН.
Відповідно до пункту 44 Порядку №1165, Комісія контролюючого органу перевіряє подані платником податку копії документів щодо їх достовірності шляхом звірки даних, які містяться в таких копіях документів, з даними, що надходять або можуть бути отримані з інших джерел інформації. Проте комісія регіонального рівня фактично не досліджувала наданих позивачем документів, а лише вказала на неподання ним окремих документів.
У рішенні від 10 лютого 2010 року у справі "Серявін та інші проти України" Європейський суд з прав людини вказав, що у рішеннях суддів та інших органів з вирішення спорів мають бути належним чином зазначені підстави, на яких вони ґрунтуються.
Отже, рішення суб`єкта владних повноважень повинно ґрунтуватися на оцінці усіх фактів та обставин, що мають значення. Мають значення, як правило, ті обставини, які передбачені нормою права, що застосовується. Суб`єкт владних повноважень повинен врахувати усі ці обставини, тобто надати їм правову оцінку: прийняти до уваги або відхилити. У разі відхилення певних обставин висновки повинні бути мотивованими, особливо, коли має місце несприятливе для особи рішення.
При цьому, суб`єкт владних повноважень повинен уникати прийняття невмотивованих висновків, обґрунтованих припущеннями та неперевіреними фактами, а не конкретними обставинами. Так само недопустимо надавати значення обставинам, які насправді не стосуються справи.
Позивачем були надані пояснення та копії ряду первинних документів, складених під час здійснення відповідної господарської операції, що підтверджується контролюючим органом.
Підставою для відмови в реєстрації податкової накладної в оскаржуваному рішенні відповідач зазначив, що платником порушено дотримання вимог п.187.1 ст.187 ПК України: згідно наданих документів не можливо встановити дотримання вимог першої події на суму 1 084 234,44 грн.
Проте посилання на вказану підставу в обґрунтування прийняття рішення про відмову, за відсутності встановленого законодавством вичерпного переліку документів, та за умови не наведення комісією доказів того, що подані документи є недостатніми чи такими, що у своїй сукупності викликають сумнів у достовірності наданої інформації, свідчить про протиправність такого рішення.
Суд також зазначає, що відсутність певного документа чи ненадання його контролюючому органу не може бути саме по собі підставою для відмови в реєстрації податкової накладної.
Водночас, до суду позивачем разом з позовною заявою надано і ряд документів, які, як вказує відповідач, не подавались контролюючому органу. Отже, такі документи є в наявності у позивача. Враховуючи норми статті 77 КАС України, позивач скористався наданим йому правом довести належними і допустимими доказам заявлені ним позовні вимоги у суді. Вказана правова позиція зазначена у постанові Верховного Суду від 25 червня 2019 року по справі №1940/1950/18.
Отже, надіслані позивачем письмові пояснення з копіями первинних та інших документів повністю відображають зміст господарської операції позивача із його контрагентом та були достатніми для прийняття податковим органом рішення про реєстрацію податкової накладної.
Отже, відповідачем - Головним управлінням ДПС у Хмельницькій області, як суб`єктом владних повноважень, не надано суду доказів, які спростовували б твердження позивача, та не наведено обґрунтованих мотивів прийняття оскарженого рішення, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення, неупереджено, добросовісно та розсудливо.
При цьому, суд вважає за необхідне зазначити, що усі сумніви контролюючого органу щодо дотримання позивачем вимог податкового законодавства України під час здійснення господарської діяльності повинні досліджуватися шляхом проведення відповідних перевірок такого платника податків, за умови наявності підстав для її проведення, визначених нормами ПК України, а не шляхом блокування реєстрації податкових накладних в ЄРПН.
Приймаючи рішення про реєстрацію податкової накладної, контролюючий орган не повинен здійснювати повний аналіз господарської операції позивача на предмет її реальності. При реєстрації податкових накладних фактично проводиться моніторинг операції чи платника податків лише за зовнішніми (формальними) критеріями. Тому і суд за результати розгляду цієї справи не робить висновків щодо реальності господарської операції за участю позивача, а лише оцінює наявність чи відсутність підстав для реєстрації податкової накладної.
Таким чином, у контролюючого органу були наявні достатні документи для спростування сумнівів щодо ризиковості здійснення операції, а наданих контролюючому органу документів та письмових пояснень було достатньо для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної.
Отже, оскаржуване рішення є протиправним та підлягає скасуванню.
Щодо позовних вимог в частині зобов`язання Державної податкової служби України зареєструвати податкову накладну в Єдиному реєстрі податкових накладних, то суд зазначає наступне.
Згідно з п.19-20 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2010 р. №1246(у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 26 квітня 2017 р. №3341) податкова накладна та/або розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, реєструється у день настання однієї з таких подій: прийняття в установленому порядку та набрання чинності рішенням про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування; набрання рішенням суду законної сили про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування (у разі надходження до ДПС відповідного рішення); неприйняття та/або відсутність реєстрації в установленому порядку рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування.
Внесення відомостей до Реєстру на підставі рішення суду, яке набрало законної сили, здійснюється з дотриманням вимог цього Порядку.
Датою внесення відомостей до Реєстру вважається день, зазначений в рішенні суду, або день набрання законної сили таким рішенням.
Отже, законодавством не передбачено іншого належного способу захисту порушеного права у спірних правовідносинах, ніж зобов`язання ДПС України зареєструвати податкову накладну в ЄРПН, що свідчить про обґрунтованість позовних вимог в цій частині.
Таким чином, позовні вимоги підлягають задоволенню.
Щодо розподілу судових витрат, суд зазначає наступне.
Відповідно до ч. 1 ст.139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі.
Оскільки позовні вимоги підлягають задоволенню, суд вважає за необхідне судовий збір у розмірі 2684,00 грн. стягнути на користь позивача за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Хмельницькій області.
Керуючись статтями 6, 72-77, 139, 244, 246, 250, 255, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
ВИРІШИВ:
позов товариства з обмеженою відповідальністю "Агреін" задовольнити.
Визнати протиправним та скасувати рішення Головного управління ДПС у Хмельницькій області №9028085/44115175 від 20.06.2023 про відмову в реєстрації податкової накладної.
Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну товариства з обмеженою відповідальністю "Агреін" №262 від 29.05.2023.
Стягнути на користь товариства з обмеженою відповідальністю "Агреін" судовий збір у розмірі 2684 (дві тисячі шістсот вісімдесят чотири) грн. за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Хмельницькій області.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку до Сьомого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.
Повне рішення складене 20 листопада 2023 року
Позивач:Товариство з обмеженою відповідальністю "Агреін" (вул. Музейна, буд. 38, кв. 2,Волочиськ,Волочиський район, Хмельницька область,32100 , код ЄДРПОУ - 44115175) Відповідачі:Державна податкова служба України (пл. Львівська, 8,м. Київ,04053 , код ЄДРПОУ - 43005393) Головне управління ДПС у Хмельницькій області (вул. Пилипчука, 17,м. Хмельницький,Хмельницька обл., 29001 , код ЄДРПОУ - 44070171)
Головуючий суддя Д.А. Божук
Суд | Хмельницький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 20.11.2023 |
Оприлюднено | 22.11.2023 |
Номер документу | 115036516 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них зупинення реєстрації податкових накладних |
Адміністративне
Хмельницький окружний адміністративний суд
Божук Д.А.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні