Рішення
від 22.11.2023 по справі 920/801/23
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

РІШЕННЯ

22.11.2023м. СумиСправа № 920/801/23Господарський суд Сумської області у складі

судді Резніченко О.Ю.,

за участю секретаря судового засідання Бублик Т.Д.

розглянув матеріали справи

за позовом: Гетьманського національного природного парку

до відповідачів: 1) Сумського державного підприємства геодезії, картографії та кадастру,

2) Державного підприємства «Українське державне аерогеодезичне підприємство» в особі Північної регіональної філії Державного підприємства «Українське державне аерогеодезичне підприємство»,

За участю третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору:

1. Головне управління Держгеокадастру у Сумській області;

2. Міністерство захисту довкілля та природних ресурсів України

про зобов`язання виконати обов`язки по договору

За участю представників сторін:

від позивача: Кучмій Д.В., в режимі відеоконференції

від відповідачів: не прибули.

від третіх осіб: не прибули

Стислий виклад позицій сторін по справі. Заяви, які подавались сторонами. Процесуальні дії, які вчинялись судом.

Позивач 14.07.2023 звернувся до суду з позовною заявою, в якій просить суд зобов`язати відповідача 1 та відповідача 2 виконати у повному обсязі, належним чином зобов`язання за договором № 45 від 12.11.2010 на виконання робіт по складанню Проекту землеустрою щодо відведення та встановлення меж території Гетьманського НПП на території Великописарівського, Тростянецького, Охтирського районів Сумської області у передбачений законом строк, та у відповідності до чинного законодавства.

Ухвалою господарського суду Сумської області від 19.07.2023 у справі №920/801/23 позовну заяву було залишено без руху та зобов`язано позивача визначитись зі змістом позовних вимог щодо кожного з відповідачів.

На виконання вимог ухвали суду позивач подав уточнену позовну заяву (вх №4862/23 від 01.08.2023) згідно до прохальної частини якої просить суд зобов`язати Державне підприємство «Українське державне аерогеодезичне підприємство» (ДП УкрДАГП) Код ЄДРПОУ: 04722078 в особі Північної регіональної філії Державного підприємства «Українське державне аерогеодезичне підприємство» виконати зобов`язання за Договором № 45 від 12.11.2010 року, в частині здійснення подання та забезпечення прийняття, у передбачений законом спосіб, документації із землеустрою до Державного земельного кадастру, з подальшим внесення відомостей до Державного земельного кадастру, з метою здійснення державної реєстрації земельних ділянок, в межах земель, які мають бути надані у постійне користування Гетьманському національному природному парку.

Суд ухвалою від 07.08.2023 прийняв до розгляду позов з урахуванням уточнень та відкрив провадження у справі, підготовче засідання призначив на 13.09.2023.

У судовому засіданні 13.09.2023 оголошено перерву до 27.09.2023.

Ухвалою суду від 27.09.2022 задоволено клопотання позивача про залучення до участі у справі у якості третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору 1. Головне управління Держгеокадастру у Сумській області та Міністерство захисту довкілля та природних ресурсів України, продовжено строк підготовчого провадження на 30 днів до 07.11.2023, підготовче засідання відкладене на 30.10.2023.

20.10.2023 від третьої особи 1 - Головне управління Держгеокадастру у Сумській області до суду надійшли пояснення по справі, у яких зокрема також просить суд здійснювати розгляд справи за відсутності її представника.

Відповідно до ухвали суду від 30.10.2023 закрите підготовче провадження у справі, розгляд справи по суті призначено на 22.11.2023.

Представник позивача в судовому засіданні позовні вимоги підтримав у повному обсязі.

Представники відповідачів і третіх осіб в судове засідання не прибули.

Фактичні обставини, встановлені судом, та зміст спірних правовідносин. Оцінка суду, висновки суду та законодавство, що підлягає застосуванню.

Позов обґрунтовано наступним:

12.11.2010 між позивачем та першим відповідачем було укладено договір №45 на виконання робіт по складанню проекту землеустрою щодо відведення та встановлення меж території Гетьманського національного природного парку на території Великописарівського, Тростянецького, Охтирського районів Сумської області для здійснення природоохоронної діяльності та встановлення в натурі (на місцевості) їх меж із закріпленням відповідними межовими знаками для Гетьманського національного природного парку (далі по тексту договір), за умовами п. 1.1. якого виконавець зобов`язується виконати з дотриманням вимог законодавства роботи по складанню проекту землеустрою щодо відведення та встановлення меж території Гетьманського НПП на території Великописарівського, Тростянецького, Охтирського районів Сумської області для здійснення природоохоронної діяльності та встановлення в натурі (на місцевості) їх меж із закріпленням відповідними межовими знаками для Гетьманського національного природного парку.

Етапи та строки виконання Робіт визначаються за погодженим сторонами календарним планом виконання Робіт (Додаток 2 до Договору).

Так, згідно з додатком 2 термін виконання робіт був визначений - грудень 2011 р.

Загальна вартість робіт визначена у п. 2.1. договору 954360 грн 67 коп., а оплата за виконання роботи здійснюється позивачем на підставі акту приймання-передачі, підписаного уповноваженими представниками сторін.

Протягом 2011 2020 років сторони уклали 16 додаткових угод до договору, згідно яких неодноразово продовжувався строк виконання робіт за договором та кінцево він був визначений сторонами до 31.12.2022 (додаткова угода №16 від 05.06.2020 до договору).

Також протягом дії договору сторони підписали 12 актів здавання-приймання робіт, згідно яких 1 відповідачем була виконано роботи, а позивачем сплачено 951360 грн 92 коп., залишок за договором склав 2999 грн 75 коп.

Згідно наказу Державної служби з питань геодезії, картографії та кадастру №15 від 30.01.2019 року: Сумське державне підприємство геодезії, картографії, кадастру та геоінформатики» код ЄДРПОУ 02571706 реорганізувалося шляхом приєднання до державного підприємства «Українське державне аерогеодезичне підприємство, код ЄДРПОУ 04722078 (ДП «УкрДАГП»); установлено що ДП «УкрДАГП» є правонаступником майнових прав і обов`язків ДП «Сумигеодезкартографія», утворено комісію з реорганізації ДП «Сумигеодезкартографія», затверджено її склад та план заходів.

Таким чином, правонаступником ДП «Сумигеодезкартографія» є ДП «УкрДАГП», у свою чергу, Північна регіональна філія ДП «УкрДАГП» є відокремленим підрозділом ДП «УкрДАГП». З огляду на вищевикладене, відбулася заміна боржника в частині виконання зобов`язання за Договором № 45 від 12.11.2010 року від ДП «Сумигеодезкартографія» до ДП «УкрДАГП» в особі Північної регіональної філія ДП «УкрДАГП».

Станом на день розгляду справи по суті перший відповідач як юридична особа не припинений.

На думку позивача, на даний час 2 відповідачем (як правонаступником 1го відповідача) не виконаний обов`язок за договором щодо подання документації із землеустрою до Держгеокадастру для внесення відомостей до державного земельного кадастру.

Щодо вимоги про зобов`язання 2 відповідача виконати умови договору.

За змістом статей 15 та 16 ЦК України кожна особа має право на звернення до суду за захистом свого особистого немайнового або майнового права та інтересу у разі їх порушення, невизнання або оспорювання.

Вказаними нормами матеріального права визначено способи захисту прав та інтересів, і цей перелік не є вичерпним. Отже, суд може захистити цивільне право або інтерес іншим способом, що встановлений договором або законом. Застосування конкретного способу захисту цивільного права залежить як від змісту суб`єктивного права, за захистом якого звернулася особа, так і від характеру його порушення.

Вирішуючи спір, суд повинен надати об`єктивну оцінку наявності порушеного права чи інтересу на момент звернення до господарського суду, а також визначити чи відповідає обраний позивачем спосіб захисту порушеного права способам, що встановлені чинним законодавством, та чи забезпечить такий спосіб захисту відновлення порушеного права.

Надаючи правову оцінку належності обраного зацікавленою особою способу захисту, суду належить зважати і на його ефективність з точки зору статті 13 Конвенції. Так, у рішенні від 15.11.1996 у справі «Чахал проти Об`єднаного Королівства» Європейський суд з прав людини зазначив, що згадана норма гарантує на національному рівні ефективні правові засоби для здійснення прав і свобод, що передбачаються Конвенцією, незалежно від того, яким чином вони виражені в правовій системі тієї чи іншої країни. Суть цієї статті зводиться до вимоги надати людині такі міри правового захисту на національному рівні, що дозволили б компетентному державному органові розглядати по суті скарги на порушення положень Конвенції й надавати відповідний судовий захист, хоча держави - учасники Конвенції мають деяку свободу розсуду щодо того, яким чином вони забезпечують при цьому виконання своїх зобов`язань. Крім того, Європейський суд указав на те, що за деяких обставин вимоги статті 13 Конвенції можуть забезпечуватися всією сукупністю засобів, що передбачаються національним правом.

Оцінюючи належність обраного позивачем способу захисту та обґрунтовуючи відповідний висновок, суду необхідно виходити із його ефективності, і це означає, що вимога на захист цивільного права має відповідати змісту порушеного права та характеру правопорушення, забезпечити поновлення порушеного права, а у разі неможливості такого поновлення - гарантувати особі можливість отримання нею відповідного відшкодування.

Згідно з п. 5 ч. 2 ст. 16 ЦК України та абз. 6 ч. 2 ст. 20 ГК України одним із способів захисту цивільних прав та інтересів є примусове виконання обов`язку в натурі.

Отже, суд вправі задовольнити позов про спонукання виконати умови договору лише в разі, якщо встановить, що у особи такий обов`язок наявний, але вона ухилилася від його виконання. При цьому у справі має бути доведено наявність відповідного правовідношення, а саме прямого законодавчого обов`язку відповідача щодо виконання договору.

Тому суд вважає, що позовні вимоги про зобов`язання до виконання умов договору є належним способом захисту у цьому випадку.

Обґрунтовуючи вимоги щодо прямого обов`язку другого відповідача виконати умови договору у вищезазначеній частині, позивач посилається на те, що додатком №1 до договору було визначено перелік робіт, які у т.ч. включають:

-Складення кадастрового плану

-Уведення земельно-кадастрової інформації на магнітні носії

-Замовлення на виготовлення актів на право постійного користування.

На момент підписання договору обов`язок першого відповідач щодо уведення земельно-кадастрової інформації на магнітні носії був визначений Тимчасовим порядком ведення державного реєстру земель, затвердженого Наказом Держкомзему України 02.07.2003 року № 174, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25.07.2003 року за № 641/7962 (далі - Тимчасовий порядок ведення державного реєстру земель).

Так, згідно з розділом 2 Тимчасового порядку ведення державного реєстру земель Виконавець робіт формує та надає реєстратору обмінний файл разом з технічною документацією. Обмінний файл надається реєстратору на гнучкому магнітному носії або компакт-диску (далі - цифровому носії). Цифрові носії повинні бути марковані. Маркування має відображати таку інформацію:- кадастровий номер кварталу, до якого належить земельна ділянка (ділянки); - порядковий номер носія та загальну кількість носіїв у комплекті; - назву виконавця робіт, прізвище, ім`я та по батькові представника виконавця робіт;- дату запису інформації на цифровий носій.

Реєстратор здійснює процедуру перевірки та приймання обмінного файла, у тому числі порівняння з технічною документацією. У разі відповідності обмінного файла відомостям, які наведено в технічній документації, та вимогам до структури, змісту та формату обміну даними, за результатами перевірки та приймання реєстратором робиться відмітка на титульному аркуші технічної документації про приймання обмінного файла, після чого заповнюється реєстраційна картка.

Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 07.07.2012 року № 408 Тимчасовий порядок ведення державного реєстру земель втратив чинність.

Тому суд погоджується із позицією позивача про наявність прямого законодавчого обов`язку першого відповідача на момент укладення договору виконати передбачені додатком №1 до договору роботи по уведенню земельно-кадастрової інформації на магнітні носії.

Вказані роботи не були виконані ні першим відповідачем, ні другим відповідачем (як правонаступником).

Як вже зазначалось судом, додатком №1 до договору також було визначено обов`язок першого відповідача замовлення на виготовлення актів на право постійного користування на момент укладення договору. Цей обов`язок був законодавчо визначений Інструкцією про порядок складання, видачі, реєстрації і зберігання державних актів на право власності на земельну ділянку і право постійного користування земельної ділянки та договорів оренди земельних ділянок затвердженого Наказом Комітету України по земельних ресурсах 04.05.1999 року (далі - Інструкція про порядок складання, видачі, реєстрації і зберігання державних актів).

Згідно пункту 1.1. Розділу 1 Право власності на землю і право постійного користування землею посвідчується державних актом, в тому числі, на право постійного користування земельної ділянки.

Згідно пункту 1.8 Розділу 1 Якщо земельна ділянка, що передається у власність або надається у постійне користування, розташована на території кількох адміністративно-територіальних одиниць, то державний акт на право постійного користування земельною ділянкою видається окремо на кожну частину ділянки, розташовану на території відповідної адміністративної територіальної одиниці.

Згідно пункту 1.15 Розділу 1 Розробку технічної документації зі складання державного акта на право власності на земельну ділянку або на право постійного користування земельною ділянкою здійснюють суб`єкти господарювання, які отримали ліцензії на провадження господарської діяльності щодо проведення землевпорядних робіт, або територіальні органи земельних ресурсів.

Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 03.07.2013 року вищевказана Інструкція про порядок складання, видачі, реєстрації і зберігання державних актів втратила чинність.

Тому суд погоджується із позицією позивача про наявність прямого законодавчого обов`язку першого відповідача на момент укладення договору виконати передбачені додатком №1 до договору роботи по замовленню на виготовлення актів на право постійного користування.

Таким чином, суд дійшов висновку, що оскільки першим відповідачем як Виконавцем робіт за Договором №45 від 12.11.2010 року не було виконано обов`язків: Уведення земельно-кадастрової інформації на магнітні носії: Замовлення на виготовлення актів на право постійного користування, виконання яких на даний час не передбачено діючим законодавством, у другого відповідача як правонаступника є обов`язок у виконанні робіт за Договором № 45 від 12.11.2010 року, в частині виконання вищевказаних пунктів робіт, виходячи з вимог діючого на даний час законодавства.

Постановою КМУ від 17.10.2012 року № 1051 затверджено Порядок ведення Державного земельного кадастру (далі - Порядку ведення Державного земельного кадастру).

Згідно підпункту 1 пункту 1 вказаної Постанови у разі, коли до набрання чинності цією постановою документація із землеустрою і технічна документація з оцінки земель, яка є підставою для внесення відомостей до Державного земельного кадастру, розроблена, але не затверджена рішенням органу державної влади або органу місцевого самоврядування, внесення відомостей до Державного земельного кадастру здійснюється відповідно до Порядку.

Згідно Порядку ведення Державного земельного кадастру:

РОЗДІЛ: «Державна реєстрація земельної ділянки»

110-2. Заява про державну реєстрацію земельної ділянки з доданими документами подається відповідним сертифікованим інженером-землевпорядником від імені замовника з використанням Єдиного державного веб-порталу електронних послуг, у тому числі через веб-сторінку Держгеокадастру.

110-2. Подання сертифікованим інженером-землевпорядником заяви про державну реєстрацію земельної ділянки в електронній формі разом з доданими документами сертифікованим інженером-землевпорядником не тягне за собою збільшення вартості робіт за договором на розроблення документації із землеустрою.

115-2. У разі коли до 1 січня 2013 р. була розроблена технічна документація із землеустрою щодо складення документів, що посвідчують право на земельну ділянку, на підставі рішення відповідного органу виконавчої влади чи органу місцевого самоврядування про надання або передачу земельної ділянки у власність, або надання в користування, у тому числі на умовах оренди, а відомості про таку земельну ділянку не внесені до державного реєстру земель, державна реєстрація такої земельної ділянки здійснюється на підставі зазначеної технічної документації із землеустрою згідно з пунктами 107-111 і 113 цього Порядку.

РОЗДІЛ: «Надання доступу до Державного земельного кадастру»

187.Користування відомостями Державного земельного кадастру здійснюється шляхом надання доступу до нього:

5) особам, які в установленому законом порядку включені до Державного реєстру сертифікованих інженерів-землевпорядників та Державного реєстру сертифікованих інженерів-геодезистів, для виконання зазначених робіт;

188.Надання доступу до Державного земельного кадастру суб`єктам, зазначеним у пункті 187 цього Порядку, здійснюється адміністратором Державного земельного кадастру за допомогою програмного забезпечення Державного земельного кадастру з використанням каналів електронних комунікацій та кваліфікованого електронного підпису.

Оскільки, обов`язки щодо «Замовлення на виготовлення актів на право постійного користування», «Уведення земельно-кадастрової інформації на магнітні носії» на даний час не можуть бути виконані через зміни в законодавстві, про що було зазначено, тому виходячи з положень Порядку ведення Державного земельного кадастру, у другого відповідача є обов`язок за Договором в частині подання заяви про державну реєстрацію земельної ділянки з доданими документами, враховуючи що другий відповідач є установою, яка здійснює діяльність, в тому числі в сфері інжинірінгу, геології і геодезії, то такий обов`язок має бути виконаний з числа працівників сертифікованими інженерами-землевпорядниками від імені Гетьманського НПП як Замовника.

Крім цього, діючим цивільним законодавством також передбачено наступне:

Відповідно до частини 1 статті 629 ЦК України, договір є обов`язковим для виконання сторонами.

Відповідно до статті 631 ЦК України закінчення строку договору не звільняє сторони від відповідальності за його порушення, яке мало місце під час дії Договору.

Відповідно до частини 1 статті 526 ЦК України зобов`язання має виконуватися належним чином відповідно до умов договору та вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, а за відсутності таких умов та вимог - відповідно до звичаїв ділового обороту або інших вимог, що звичайно ставляться.

Відповідно до статей 610, 611 ЦК України порушенням зобов`язання є його невиконання або виконання з порушенням умов, визначених змістом зобов`язання. У разі порушення зобов`язання настають правові наслідки, встановлені договором або законом.

Відповідно до частин 1,2 статті 612 ЦК України боржник вважається таким, що прострочив, якщо він не приступив до виконання зобов`язання або не виконав його у строк, встановлений договором або законом. Боржник, який прострочив виконання зобов`язання, відповідає перед кредитором за завдані простроченням збитки і за неможливість виконання, що випадково настала після прострочення.

Правовідносини, що виникли між сторонами у цій справі, урегульовані положеннями гл. 62 ЦК України.

Так, відповідно до частини 1 статті 888 ЦК України за договором підряду на проведення проектних та пошукових робіт замовник зобов`язаний передати підрядникові завдання на проектування, а також інші вихідні дані, необхідні для складання проектно-кошторисної документації. Завдання на проектування може бути підготовлене за дорученням замовника підрядником. У цьому разі завдання стає обов`язковим для сторін з моменту його затвердження замовником.

Згідно пункту 1 частини 1 статті 889 ЦК України, замовник зобов`язаний, якщо інше не встановлено договором підряду на проведення проектних та пошукових робіт сплатити підрядникові встановлену ціну після завершення усіх робіт чи сплатити її частинами після завершення окремих етапів робіт або в іншому порядку, встановленому договором або законом.

Відповідно до частини 1 статті 890 ЦК України, підрядник зобов`язаний:

1)виконувати роботи відповідно до вихідних даних для проведення проектування та згідно з договором;

2)погоджувати готову проектно-кошторисну документацію із замовником, а в разі необхідності - також з уповноваженими органами державної влади та органами місцевого самоврядування;

3)передати замовникові готову проектно-кошторисну документацію та результати пошукових робіт;

4)не передавати без згоди замовника проектно-кошторисну документацію іншим особам;

5)гарантувати замовникові відсутність у інших осіб права перешкодити або обмежити виконання робіт на основі підготовленої за договором проектно-кошторисної документації.

Згідно статті 891 ЦК України підрядник відповідає за недоліки проектно-кошторисної документації та пошукових робіт, включаючи недоліки, виявлені згодом у ході будівництва, а також у процесі експлуатації об`єкта, створеного на основі виконаної проектно-кошторисної документації і результатів пошукових робіт. У разі виявлення недоліків у проектно-кошторисній документації або в пошукових роботах підрядник на вимогу замовника зобов`язаний безоплатно переробити проектно-кошторисну документацію або здійснити необхідні додаткові пошукові роботи, а також відшкодувати завдані збитки, якщо інше не встановлено договором або законом.

Відповідачами не подано доказів на спростування вимог позивача та доказів виконання робіт за договором у частині уведення земельно-кадастрової інформації на магнітні носії та замовлення на виготовлення актів на право постійного користування.

Крім цього, із пояснень третьої особи Головного управління Держгеокадастру у Сумській області - убачається, що на теперішній час відсутні докази розробки позивачем відповідних проектів землеустрою та отримання Державних актів чи витягів з Державного реєстру речових прав на право користування землею, які б підтверджували межі території позивача та право користування землею.

Тому суд дійшов висновку про обґрунтованість позову та його задоволення у повному обсязі.

Розподіл судових витрат між сторонами.

Згідно з п. 2 ч. 1 ст. 129 ГПК України судовий збір покладається у спорах, що виникають при виконанні договорів та з інших підстав, - на сторони пропорційно розміру задоволених позовних вимог.

Враховуючи те, що судом позов задоволено повністю, витрати зі сплати судового збору покладаються на відповідачів в рівних частинах: по 1342 грн 00 коп. з кожного.

На підставі викладеного, керуючись ст. ст. 123, 129, 232, 233, 236, 237, 238, 240, 241 ГПК України, суд

В И Р І Ш И В :

1.Позов Гетьманського національного природного парку до відповідачів: 1) Сумського державного підприємства геодезії, картографії та кадастру, 2) Державного підприємства «Українське державне аерогеодезичне підприємство» в особі Північної регіональної філії Державного підприємства «Українське державне аерогеодезичне підприємство», за участю третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору: 1. Головне управління Держгеокадастру у Сумській області; 2. Міністерство захисту довкілля та природних ресурсів України про зобов`язання виконати умови договору - задовольнити повністю.

2.Зобов`язати Державне підприємство «Українське державне аерогеодезичне підприємство» (ДП УкрДАГП) в особі Північної регіональної філії Державного підприємства «Українське державне аерогеодезичне підприємство» (вул. Велика Васильківська, буд. 69, м. Київ, 03150, код ЄДРПОУ 04722078) виконати зобов`язання за Договором № 45 від 12.11.2010 року в частині здійснення подання та забезпечення прийняття, у передбачений законом спосіб, документації із землеустрою до Державного земельного кадастру, з подальшим внесення відомостей до Державного земельного кадастру, з метою здійснення державної реєстрації земельних ділянок, в межах земель, які мають бути надані у постійне користування Гетьманському національному природному парку.

3. Стягнути з Сумського державного підприємства геодезії, картографії та кадастру (вул. Герасима Кондратьєва, буд. 98-А, м. Суми, 40030, код ЄДРПОУ 02571706) на користь Гетьманського національного природного парку (вул. Вознесенська, 53-В, м. Тростянець, Сумська область, 42600, код ЄДРПОУ 35800187) 1342 грн 00 коп. витрат по сплаті судового збору.

4. Стягнути з Державного підприємства «Українське державне аерогеодезичне підприємство» (ДП УкрДАГП) в особі Північної регіональної філії Державного підприємства «Українське державне аерогеодезичне підприємство» (вул. Велика Васильківська, буд. 69, м. Київ, 03150, код ЄДРПОУ 04722078) на користь Гетьманського національного природного парку (вул. Вознесенська, 53-В, м. Тростянець, Сумська область, 42600, код ЄДРПОУ 35800187) 1342 грн 00 коп. витрат по сплаті судового збору.

5.Видати Гетьманському національному природному парку накази після набрання рішенням суду законної сили.

6. Відповідно до ст. 241 ГПК України рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

7. Згідно з ст. 256 ГПК України апеляційна скарга на рішення суду подається протягом двадцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або у разі розгляду справи (вирішення питання) без повідомлення (виклику) учасників справи, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Повні реквізити сторін зазначені у пунктах 3-4 резолютивної частини даного рішення.

Повне судове рішення складено 23.11.2023.

СуддяО.Ю. Резніченко

Дата ухвалення рішення22.11.2023
Оприлюднено24.11.2023
Номер документу115126386
СудочинствоГосподарське
Сутьзобов`язання виконати обов`язки по договору

Судовий реєстр по справі —920/801/23

Рішення від 22.11.2023

Господарське

Господарський суд Сумської області

Резніченко Олена Юріївна

Ухвала від 30.10.2023

Господарське

Господарський суд Сумської області

Резніченко Олена Юріївна

Ухвала від 27.09.2023

Господарське

Господарський суд Сумської області

Резніченко Олена Юріївна

Ухвала від 13.09.2023

Господарське

Господарський суд Сумської області

Резніченко Олена Юріївна

Ухвала від 07.08.2023

Господарське

Господарський суд Сумської області

Резніченко Олена Юріївна

Ухвала від 19.07.2023

Господарське

Господарський суд Сумської області

Резніченко Олена Юріївна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні