Справа № 673/32/23
Провадження № 2/673/154/23
Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
(заочне)
"03" листопада 2023 р. м.Деражня
Деражнянський районний суд
Хмельницької області
в складі: головуючий - суддя Дворнін О.С.
при секретарі судових засідань Демчишиній Н.Г.
з участю прокурора Делінди В.Ю., представника Вовковинецької ОТГ Соколик Н.П. та представника відповідача адвоката Шеховцова Є.С.
розглянув у відкритому судовому засіданні в залі суду цивільну справу за позовом керівника Летичівської окружної прокуратури в інтересах Держави в особі Вовковинецької селищної ради Хмельницької області до ОСОБА_1 та ОСОБА_2 про витребування земельної ділянки.
В С Т А Н О В И В :
В червні 2023 року Заступник прокурора Летичівської окружної прокуратури Хмельницької області звернувся в суд з позовом в інтересах Держави в особі Головного Управління Держгеокадастру у Хмельницькій області до ОСОБА_1 про витребування земельної ділянки, з вимогою витребувати у ОСОБА_1 (РНОКПП НОМЕР_1 ) в інтересах Держави в особі Вовковинецької селищної ради земельну ділянку площею 2 га (кадастровий номер 6821584400:04:031:0006), що знаходиться за межами населених пунктів Вовковинецької селищної ради Хмельницького району Хмельницької області.
Разом з тим, прокурор просив також стягнути з ОСОБА_2 (РНОКПП НОМЕР_2 ) на користь Хмельницької обласної прокуратури (код ЄДРПОУ 02911102) 2 481 грн. судового збору, сплаченого за пред`явлення цього позову та за заяву про його забезпечення в сумі 1240,50 грн.
В судовому засіданні прокурор та представник Вовковинецької ОТГ позовні вимоги підтримали та просили задовольнити позов із викладених в ньому підстав.
Представник ГУ ДЗК в судове засідання не з`явився, проте надав суду заяву, в якій позовні вимоги прокурора підтримав.
Представник відповідача проти задоволення позову заперечив.
Заслухавши прокурора та дослідивши матеріали справи, суд дійшов наступного висновку.
Судом об`єктивно встановлено, що Летичівською окружною прокуратурою в межах здійснення заходів представницької діяльності встановлено порушення вимог земельного законодавства при безоплатній передачі земельних ділянок державної власності сільськогосподарського призначення у власність громадян на території Вовковинецької селищної територіальної громади Хмельницького (Деражнянського) району Хмельницької області.
Вивченням питання законності надання земельних ділянок державної власності встановлено, що наказом Головного управління Держгеокадастру у Хмельницькій області від 31.05.2017 №22-10699-СГ затверджено проект землеустрою щодо відведення ОСОБА_2 земельної ділянки з кадастровим номером 6821584400:04:031:0006 загальною площею 2 га та передано її у власність для ведення особистого селянського господарства, яка розташована за межами населених пунктів Клопотовецької сільської ради Деражнянського району Хмельницької області.
Право приватної власності ОСОБА_2 на зазначену земельну ділянку зареєстровано 14.06.2017 у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно (далі - Державний реєстр речових прав).
Окрім цього, 16.02.2018 приватним нотаріусом Нагорною Т.В. Хмельницького міського нотаріального округу право власності ОСОБА_2 на вказану земельну ділянку припинено та власником земельної ділянки площею 2 га (кадастровий номер 6821584400:04:031:0006), розташованої за межами населених пунктів Клопотовецької сільської ради Деражнянського району для ведення особистого селянського господарства на даний час є ОСОБА_1 .
Водночас, встановлено, що спірна земельна ділянка площею 2 га з кадастровим номером 6821584400:04:031:0006 вибула з державної власності незаконно з огляду на наступне.
Так, відповідно до ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до ст.116, ст. 118, ст. 121 Земельного кодексу України (в редакціях чинних на момент виникнення спірних правовідносин) безоплатна передача земельних ділянок для ведення особистого селянського господарства у власність громадян проводиться за рішеннями органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування у разі їх одержання із земель державної і комунальної власності в межах норм безоплатної приватизації один раз по кожному виду використання не більше 2 га.
Аналогічну позицію викладено у постанові Великої Палати Верховного Суду від 24.04.2019 у справі №525/1225/15-ц.
Разом з тим встановлено, що згідно відомостей Державного реєстру речових прав на підставі наказу Головного управління Держгеокадастру у Хмельницькій області від 06.01.2017 №22-434-СГ ОСОБА_2 отримав у приватну власність земельну ділянку загальною площею 2 га з кадастровим номером 6821288600:06:005:0001 для ведення особистого селянського господарства, що розташована за межами населених пунктів Хоптинецької сільської ради Городоцького району Хмельницької області.
У подальшому 13.01.2017 в Державному реєстрі речових прав право власності на вказану земельну ділянку зареєстровано за ОСОБА_2
ОСОБА_2 зловживаючи своїм правом набув спірну земельну ділянку з кадастровим номером 6821584400:04:031:0006 у власність внаслідок вчинення неправомірних дій, а саме не повідомив Головне управління Держгеокадастру в Хмельницькій області про те, що раніше скористався правом на безоплатну приватизацію земельної ділянки для аналогічних потреб.
Таким чином, ОСОБА_2 на час отримання спірної земельної ділянки з кадастровим номером 6821584400:04:031:0006 (наказ від 31.05.2017 №22-10699-СГ) використав своє право на безоплатне отримання у власність земельної ділянки для ведення особистого селянського господарства в межах норм безоплатної передачі земельних ділянок для даного виду використання, отримавши земельну ділянку з кадастровим номером 6821584400:04:031:0006 (наказ від 06.01.2017 №22-434-СГ).
З огляду на викладені обставини земельна ділянка з кадастровим номером 6821584400:04:031:0006, надана цим наказом ОСОБА_2 для ведення особистого селянського господарства, підлягає витребуванню на користь Вовковинецької селищної ради.
Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 12.06.2020 №727-р визначено адміністративні центри та затверджено території територіальних громад Хмельницької області, відповідно до якого до складу Вовковинецької селищної територіальної громади включено Клопотовецьку територіальну громаду.
З у рахуванням викладеного, спірна земельна ділянка з кадастровим номером 6821584400:04:031:0006 на даний час розташована на території Вовковинецької селищної територіальної громади Хмельницького району.
Окрім цього, на даний час суттєво змінено правове регулювання у сфері земельних відносин Законом України від 28.04.2021 № 1423-IX «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення системи управління та дерегуляції у сфері земельних відносин», що набрав чинності 27.05.2021.
Цим Законом Перехідні положення Земельного кодексу України доповнено п. 24, відповідно до якого з дня набрання чинності цим пунктом (27.05.2021) землями комунальної власності територіальних громад вважаються всі землі державної власності, розташовані за межами населених пунктів у межах таких територіальних громад, крім земель, визначених у підпунктах а-е п.24 Перехідних положень Земельного кодексу України.
Земельні ділянки, що вважаються комунальною власністю територіальних громад сіл, селищ, міст відповідно до цього пункту i право державної власності на які зареєстроване у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно, переходять у комунальну власність з моменту державної реєстрації права комунальної власності на такі земельні ділянки.
Інші земельні ділянки та землі, не сформовані у земельні ділянки, переходять у комунальну власність з дня набрання чинності цим пунктом.
Перехід земельних ділянок із державної власності у комунальну власність згідно з вимогами цього пункту не є підставою для припинення права оренди та інших речових прав, похідних від права власності, на такі земельні ділянки.
3 дня набрання чинності цим пунктом до державної реєстрації права комунальної власності на земельні ділянки державної власності, що передаються у комунальну власність територіальних громад, органи виконавчої влади, що здійснювали розпорядження такими земельними ділянками, не мають права здійснювати розпорядження ними.
Враховуючи те, що спірна земельна ділянка з кадастровим номером 6821584400:04:031:0006 на даний час розташована на території Вовковинецької селищної територіальної громади Хмельницького району, то органом уповноваженим державою здійснювати повноваження щодо розпорядження землями на вказаній території є Вовковинецька селищна рада.
Таким чином, у разі задоволення судом позовної вимоги про витребування земельної ділянки із кадастровим номер 6821584400:04:031:0006 вказана селищна рада зможе зареєструвати право власності на цю земельну ділянку у Державному реєстрі речових прав.
Відповідно до ст. 80 Земельного кодексу України, ст.ст. 2, 170, 326, 374 Цивільного кодексу України право власності на землі державної власності належать державі Україна, яка реалізує це право через відповідні органи державної влади.
На даний час територіальні органи Держгеокадастру позбавлені права на розпорядження землями сільськогосподарського призначення, які в силу Закону України від 28.04.2021 № 1423-IX «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення системи управління та дерегуляції у сфері земельних відносин», перейшли до комунальної власності.
Однак відповідно до Положення про Державну службу України з питань геодезії, картографії та кадастру, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14.01.2015 №15, Положення про Головне управління Держгеокадастру в області (далі-Положення), затвердженого наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 29.09.2016 №333 (в редакції чинній на момент виникнення спірних правовідносин), такими органами що мають право розпорядження земельними ділянками сільськогосподарського призначення державної власності за межами населених пунктів станом на момент передання спірної земельної ділянки з кадастровим номером 6821584400:04:031:0006 є Державна служба України з питань геодезії, картографії та кадастру (Держгеокадастр) та територіальні органи Держгеокадастру, зокрема Головне управління Держгеокадастру у Хмельницькій області.
Спірна земельна ділянка з кадастровим номером 6821584400:04:031:0006 вибула з володіння держави внаслідок порушення закону не лише набувачем земельної ділянки ОСОБА_2 , а й органу, уповноваженого від імені держави на момент виникнення спірних правовідносин на розпорядження цією земельною ділянкою - Головного управління Держгеокадастру у Хмельницькій області, яке реалізовувало повноваження Держгеокадастру на території Хмельницької області.
При здійсненні функцій із розпорядження землями, зокрема здійснюючи розгляд заяви ОСОБА_2 про передачу спірної земельної ділянки у власність, копія якої додана до позовної заяви, Головне управління Держгеокадастру у Хмельницькій області відповідно до вимог ч. 8 ст. 118, ч. 6 ст. 186-1 Земельного кодексу України (в редакції чинній на момент виникнення) спірних правовідносин, ст. 2, 6 Закону України «Про землеустрій» мало
не допустити зазначених порушень, відмовити у погодженні та затвердженні відповідного проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, який не відповідає положенням закону, відмовити ОСОБА_3 у передачі спірної земельної ділянки у власність.
Згідно ч.6 ст. 9, ч.2 ст. 15, ч.1 ст. 30 Закону України «Про Державний земельний кадастр» (в редакції чинній станом на момент виникнення спірних правовідносин) державний кадастровий реєстратор має доступ до всіх відомостей Державного земельного кадастру; до Державного земельного кадастру включаються відомості про земельну ділянку, які містять інформацію про її власників (користувачів), зазначену в ч.2 ст. 30 цього Закону, зареєстровані речові права відповідно до даних Державного реєстру речових прав на нерухоме майно; інформація з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно надається кадастровим реєстраторам в електронній формі шляхом безпосереднього доступу до цього реєстру.
Таким чином, службові особи Головного управління Держгеокадастру у Хмельницькій області мали можливість перевірити наявність у власності ОСОБА_2 земельної ділянки даного виду використання та площі, раніше набутої в порядку безоплатної приватизації.
У спірних правовідносинах порушено вимоги ст.ст. 116, 118, 121 Земельного кодексу України при передачі спірної земельної ділянки (кадастровий номер 6821584400:04:031:0006 загальною площею 2 га) у власність ОСОБА_2 , а відтак і інтереси держави, порушені саме Головним управлінням Держгеокадастру у Хмельницькій області, яке реалізовувало повноваження Держгеокадастру. Тому захист інтересів держави в суді не узгоджується із інтересами зазначених органів.
Окрім цього, у постанові Верховного Суду у складі колегії суддів судової палати для розгляду справ щодо земельних відносин та права власності Касаційного господарського суду від 10.12.2021 справа №924/454/20 у пункті 10.10. зазначено, що для витребування майна оспорювання рішень органів державної влади чи місцевого самоврядування, ланцюга договорів, інших правочинів щодо спірного майна і документів, що посвідчують відповідне право, визнання права власності на спірне майно не є ефективним способом захисту прав; при цьому позивач у межах розгляду справи про витребування майна з чужого володіння вправі посилатися, зокрема, на незаконність рішення органу державної влади чи місцевого самоврядування, без заявлення вимоги про визнання його недійсним; таке рішення за умови його невідповідності закону не тягне правових наслідків, на які воно спрямоване. Подібні за змістом висновки сформульовані у постановах Великої Палати Верховного Суду від 14 листопада 2018 року у справі № 183/1617/16, від 21 серпня 2019 року у справі № 911/3681/17, від 1 та 15 жовтня 2019 року у справах № 911/2034/16 та № 911/3749/17, від 19 листопада 2019 року у справі № 911/3680/17.
Тому саме Головне управління Держгеокадастру у Хмельницькій області є третьою особою на стороні відповідача.
Відповідно до ст. 15 Цивільного кодексу України кожна особа має право на захист свого цивільного права у разі його порушення, невизнання або оспорювання.
Статтею 16 Цивільного кодексу України передбачені способи захисту цивільних прав та інтересів.
Відповідно до ч.2 ст. 152 Земельного кодексу України власник земельної ділянки або землекористувач може вимагати усунення будь-яких порушень його прав на землю, навіть якщо ці порушення не пов`язані з позбавленням права володіння земельною ділянкою, і відшкодування завданих збитків.
Згідно положень ч.1 ст. 317 Цивільного кодексу України власникові належать права володіння, користування та розпоряджання своїм майном.
За змістом ч.1 ст. 319 Цивільного кодексу України власник володіє, користується, розпоряджається своїм майном на власний розсуд.
Статтею 321 ЦК України визначено, що право власності є непорушним. Ніхто не може бути протиправно позбавлений цього права чи обмежений у його здійсненні.
Відповідно до п. 3 ч. 1 ст. 388 Цивільного кодексу України якщо майно за відплатним договором придбане у особи, яка не мала права його відчужувати, про що набувач не знав і не міг знати (добросовісний набувач), власник має право витребувати це майно від набувача у разі, якщо майно вибуло з володіння власника або особи, якій він передав майно у володіння, не з їхньої волі іншим шляхом.
Згідно вимог ст.ст. 330, 387, 388, 658 ЦК України право власності дійсного власника підлягає захисту протягом всього часу наявності у особи титулу власника майна, а єдиним обмеженням права власності у часі є інститут набувальної давності, який передбачає право особи, яка добросовісно заволоділа майном, отримати його у власність зі спливом певного строку, встановленого законом, якщо дійсний власник не звернеться до цього часу з вимогою про витребування майна.
Отже, у справі, яка розглядається, також право власності дійсного власника презюмуються і не припиняються із втратою ними цього майна, а тому права держави підлягають захисту.
Також, за змістом ст. 328 ЦК України, право власності набувається на підставах, що не заборонені законом.
Оскільки передумовою набуття права власності ОСОБА_1 на вказану земельну ділянку було попереднє незаконне рішення від 31.05.2017 №22-10699-сг Головного управління Держгеокадастру в області щодо відведення та неправомірне її безоплатне набуття у власність ОСОБА_2 , то вказана земельна ділянка підлягає витребуванню на користь Вовковинецької селищної ради.
Аналогічна позиція викладена у постанові Верховного Суду від 10.12.2021 у справі № 924/454/20.
Обґрунтування наявності підстав для представництва прокуратурою інтересів держави.
Статтею 131-1 Конституції України на прокуратуру покладено функцію представництва інтересів держави в суді у виключних випадках і в порядку, що визначені законом.
Статтею 56 ЦПК України передбачено порушення справи за позовами прокурорів, які звертаються до суду в інтересах держави.
Відповідно до ч. 3 ст. 23 Закону України «Про прокуратуру» прокурор здійснює представництво в суді законних інтересів держави у разі порушення або загрози порушення інтересів держави, якщо захист цих інтересів не здійснює або неналежним чином здійснює орган державної влади, орган місцевого самоврядування чи інший суб`єкт владних повноважень, до компетенції якого віднесені відповідні повноваження, а також у разі відсутності такого органу.
Наявність підстав для представництва має бути обґрунтована прокурором у суді. Прокурор здійснює представництво інтересів громадянина або держави в суді виключно після підтвердження судом підстав для представництва.Прокурор, який звертається до суду в інтересах держави, в позовній чи іншій заяві, скарзі обґрунтовує в чому полягає порушення інтересів держави, необхідність їх захисту, визначені законом підстави для звернення до суду прокурора, а також зазначає орган, уповноважений державою здійснювати відповідні функції у спірних правовідносинах.
За змістом ст. 80 ЗК України, ст. 2, 172, 327, 374 ЦК України право власності на землі комунальної власності належать територіальній громаді, яка реалізує це право через відповідні органи місцевого самоврядування.За змістом зазначених положень чинного законодавства питання розпорядження землею, у тому числі передачі її у власність, належить до виключної компетенції органу місцевого самоврядування, в даних спірних правовідносинах - Вовковинецької селищної ради, як органу місцевого самоврядування, так і власника спірних земельних ділянок.
Отже, виключними випадками, за яких прокурор може здійснювати представництво інтересів держави в суді, є порушення або загроза порушення інтересів держави. Порушення інтересів держави обґрунтовується тим, що земельна ділянка сільськогосподарського призначення комунальної форми власності вибула з власності територіальної громади з грубим порушенням вимог чинного законодавства.Крім цього, уповноважений державою орган не вжив заходів до захисту прав та витребування спірних земельних ділянок.
Летичівською окружною прокуратурою 02.11.2022 на адресу Вовковинецької селищної ради направлено лист про виявлені порушення з проханням повідомити чи вживатимуться заходи на усунення зазначених порушень, у тому числі в судовому порядку.З отриманої інформації від 02.11.2022 вбачається, що такі заходи не вживалися та на даний час не вживатимуться.Зазначені причини не звернення позивача до суду є необґрунтованими, що свідчить про відсутність намірів у Вовковинецької селищної ради самостійно вживати заходи на захист інтересів територіальної громади в частині витребування земельних ділянок та дає право прокурору, керуючись ст. 23 Закону України «Про прокуратуру», вживати заходів для представництва інтересів держави в суді.
Невжиття компетентним органом жодних заходів протягом розумного строку після того, як цьому органу стало відомо або повинно було стати відомо про можливе порушення інтересів держави, має кваліфікуватися як бездіяльність відповідного органу. Розумність строку визначається судом з урахуванням того, чи потребували інтереси держави невідкладного захисту (зокрема, через закінчення перебігу позовної давності чи можливість подальшого відчуження майна, яке незаконно вибуло із власності держави), а також таких чинників, як: значимість порушення інтересів держави, можливість настання невідворотних негативних наслідків через бездіяльність компетентного органу, наявність об`єктивних причин, що перешкоджали такому зверненню тощо.
Прокурору достатньо дотриматися порядку, передбаченого статтею 23 Закону України «Про прокуратуру», і якщо компетентний орган протягом розумного строку після отримання повідомлення самостійно не звернувся до суду з позовом в інтересах держави, то це є достатнім аргументом для підтвердження судом підстав для представництва. Якщо прокурору відомі причини такого не звернення, він обов`язково повинен зазначити їх в обґрунтуванні підстав для представництва, яке міститься в позові. Але якщо з відповіді зазначеного органу на звернення прокурора такі причини з`ясувати неможливо чи такої відповіді взагалі не отримано, то це не є підставою вважати звернення прокурора необґрунтованим (постанова Великої Палати Верховного Суду від 26.05.2020 по справі №912/2385/18)
Зазначені обставини є підставою для реалізації прокурором визначених Конституцією України та законами України повноважень шляхом пред`явлення позову в інтересах держави в особі уповноваженого органу - Вовковинецької селищної ради.У зв`язку із цим, Летичівською окружною прокуратурою 08.12.2022 повідомлено Вовковинецьку селищну раду про встановлення підстав та намір здійснювати представництво інтересів держави. Щодо правомірності та пропорційності втручання прокурора у право власності відповідача необхідно враховувати наступне.
Витребування у власність держави в особі органу місцевого самоврядування незаконно приватизованої земельної ділянки сприятиме реалізації зазначених конституційних положень є умовою позбавлення безпідставних переваг відповідачів ОСОБА_2 та ОСОБА_1 та відновлення можливості справедливого (законного) розподілу такого обмеженого державного ресурсу як земля, що становить державний інтерес (вказане цілком узгоджується із правовою позицією ЄСПЛ, п.п. 70-71 рішення від 20.10.2011 у справі «Рисовський проти України», п. 54 рішення від 02.11.2004 у справі «Трегубенко проти України»), та свідчить про порушення інтересів держави й наявність підстав, передбачених ч. 3 ст. 23 Закону України «Про прокуратуру», для представництва прокурором у цій справі інтересів держави.
Незаконне набуття відповідачем права власності на ці землі позбавляє Український народ загалом та державу зокрема (ст. 13 Конституції України) правомочностей власника землі, що передбачені Конституцією та законами України (ст.ст. 14, 19 Конституції України).Враховуючи вищевикладене, а також те, що земельна ділянка сільськогосподарського призначення вибула з власності держави з грубим порушенням вимог чинного законодавства, насамперед через її набуття у приватну власність ОСОБА_2 , така ділянка підлягає витребуванню. З огляду на характер спірних правовідносин не вбачається невідповідності заходу втручання держави в право власності ОСОБА_1 критеріям правомірного втручання в право особи на мирне володіння майном, так і порушення принципу пропорційності, котрі сформовані у сталій практиці ЄСПЛ.
Аналіз ст. 2, 181, 33 Закону України «Про місцеве самоврядування» дає підстави для висновку, що захист інтересів територіальних громад і нормальне функціонування місцевого самоврядування є прямим обов`язком саме держави.Судові витрати складаються із судового збору - 2481 грн. (1 майнова вимога) та за заяву про забезпечення позову 1240, 50 грн., здійснення інших витрат у зв`язку з розглядом справи не передбачається.
Враховуючи встановлені судом обставини і визначені відповідно до них правовідносини, суд дійшов висновку про доведеність позовних вимог прокурора, тому слід витребувати у ОСОБА_1 (РНОКПП НОМЕР_1 ) в інтересах Держави в особі Вовковинецької селищної ради земельну ділянку площею 2 га (кадастровий номер 6821584400:04:031:0006), що знаходиться за межами населених пунктів Вовковинецької селищної ради Хмельницького району Хмельницької області. Разом з тим, слід стягнути з ОСОБА_2 (РНОКПП НОМЕР_2 ) на користь Хмельницької обласної прокуратури (код ЄДРПОУ 02911102) 2 481 грн. судового збору, сплаченого за пред`явлення цього позову та за заяву про його забезпечення в сумі 1240,50 грн.
На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 263-268 ЦПК України, суд,-
В И Р І Ш И В :
Позов задовольнити. Витребувати у ОСОБА_1 (РНОКПП НОМЕР_1 ) в інтересах Держави в особі Вовковинецької селищної ради земельну ділянку площею 2 га (кадастровий номер 6821584400:04:031:0006), що знаходиться за межами населених пунктів Вовковинецької селищної ради Хмельницького району Хмельницької області.
Стягнути з ОСОБА_2 (РНОКПП НОМЕР_2 ) на користь Хмельницької обласної прокуратури (код ЄДРПОУ 02911102) 2 481 грн. судового збору, сплаченого за пред`явлення цього позову та за заяву про його забезпечення в сумі 1240,50 грн.
Складання повного рішення відкладено на строк не більше десяти днів з дня закінчення розгляду справи, у зв`язку з чим строк апеляційного оскарження обчислюється з дня складання повного судового рішення.
Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення до Хмельницького апеляційного суду через Деражнянський районний суд Хмельницької області. Особи, які брали участь у справі, але не були присутні у судовому засіданні під час проголошення судового рішення, можуть подати апеляційну скаргу протягом десяти днів з дня отримання копії цього рішення.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку для подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після розгляду справи апеляційним судом.
Повне найменування сторін та інших учасників справи, які при проголошенні рішення суду суддя не оголошує, викладені нижче:
Позивач - Керівник Летичівської окружної прокуратури Сухоребрий Сергій, вул. Чорновола, 3, смт. Летичів, Хмельницька область, 31500, код ЄДРПОУ 02911102 тел. факс: (03857) 2-05-39,е-mail:deragnia-prok@ukr.net, е-mail: let_oprok@khmel.gp.gov.ua
Відповідач - ОСОБА_1 , АДРЕСА_1 , паспорт НОМЕР_3 , виданий 06.02.1999 Хмельницьким МУ УМВС України в Хмельницькій області, РНОКПП НОМЕР_1 , номер засобів зв`язку та електронна адреса невідомі.
Суддя: О. С. Дворнін
Суд | Деражнянський районний суд Хмельницької області |
Дата ухвалення рішення | 03.11.2023 |
Оприлюднено | 28.11.2023 |
Номер документу | 115145231 |
Судочинство | Цивільне |
Категорія | Справи позовного провадження Справи у спорах, що виникають із земельних відносин, з них: |
Цивільне
Деражнянський районний суд Хмельницької області
Дворнін О. С.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні