Харківський окружний адміністративний суд 61022, м. Харків, майдан Свободи, 6, inbox@adm.hr.court.gov.ua, ЄДРПОУ: 34390710
УХВАЛА
про відкриття спрощеного провадження у справі
27 листопада 2023 р. Справа № 520/33538/23
Суддя Харківського окружного адміністративного суду Лук`яненко М.О., розглянувши адміністративний позов Харківського обласного відділення Фонду соціального захисту осіб з інвалідністю (майдан Свободи, 5, Держпром, 1 під., к. 16, м. Харків, Харківська обл., Харківський р-н,61022) до Товариства з обмеженою відповідальністю "Рестогрупп" (вул. Академіка Павлова, буд.44, корп. Б, м. Харків,61144) про стягнення адміністративно-господарських санкцій та пені,-
ВСТАНОВИВ:
Позивач, Харківське обласне відділення Фонду соціального захисту осіб з інвалідністю, звернулось до Харківського окружного адміністративного суду з позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю "Рестогрупп" , в якому просить суд стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю "Рестогрупп" на користь Харківського обласного відділення Фонду соціального захисту осіб з інвалідністю адміністративно-господарські санкції за незайняті робочі місця, призначені для працевлаштування осіб з інвалідністю та пеню за порушення термінів сплати адміністративно-господарських санкцій у розмірі 5579,46 грн ( п`ять тисяч п`ятсот сімдесят дев`ять грн 46 коп.)
Представником позивача разом з позовною заявою подано клопотання про поновлення пропущеного строку звернення до адміністративного суду.
В обґрунтування вказаного клопотання зазначено, що згідно затвердженого Фондом та погодженого Мінсоцполітики розподілу коштів на судові витрати на 2023 рік, який спрогнозований на підставі попередніх (не військових) років, тобто на І інстанцію (квітень-липень) на II інстанцію (серпень-вересень) приблизно на 140-170 справ по Харківській області відділення Фонду щомісяця отримує ці кошти. Але, у вересні 2022 року, було невідомо, що у жовтні 2022 року Верховною Радою України будуть прийняті зміни до ст.19 ЗУ «Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні», а саме буде оновлений правовий інструментарій визначення даних по роботодавцям з використанням даних Державного реєстру загальнообов`язкового державного соціального страхування (за даними ЄСВ). Вказано, що в автоматизованому режимі (без стороннього втручання) у новому програмному комплексі «Реєстр роботодавців щодо виконання нормативу працевлаштування осіб з інвалідністю» Централізованого банку даних з проблем інвалідності по звітам роботодавців до Пенсійного фонду України виявлено всіх роботодавців (раніше були лише ті, хто самостійно надавав до відділення Фонду звіт за формою №10-ПОІ), які не виконують нормативи робочих місць для працевлаштування осіб з інвалідністю за 2022 рік. Згідно з розписом на 2023 рік КПКВК 2507110 «Соціальний захист осіб з інвалідністю» у серпні-вересні відділенню Фонду були виділені з Державного бюджету кошти на судові витрати.
Розглядаючи подане стороною позивача клопотання судом враховується наступне:
Відповідно до ч. 2 ст. 122 Кодексу адміністративного судочинства України для звернення до адміністративного суду суб`єкта владних повноважень встановлюється тримісячний строк, який, якщо не встановлено інше, обчислюється з дня виникнення підстав, що дають суб`єкту владних повноважень право на пред`явлення визначених законом вимог. Цим Кодексом та іншими законами можуть також встановлюватися інші строки для звернення до адміністративного суду суб`єкта владних повноважень.
Згідно ч. 1 ст. 121 КАС України, суд за заявою учасника справи поновлює пропущений процесуальний строк, встановлений законом, якщо визнає причини його пропуску поважними, крім випадків, коли цим Кодексом встановлено неможливість такого поновлення.
З метою запобігання обмеження прав позивача на доступ до правосуддя, суд вважає за необхідне задовольнити клопотання позивача про поновлення строку звернення до адміністративного суду та поновити строк звернення до суду з даною позовною заявою.
З урахуванням вищевикладеного суд зазначає, що істотних недоліків в оформленні матеріалів позову суддею не виявлено.
Оскільки подані заявником матеріали не містять явних і очевидних перешкод для прийняття позову до розгляду, то провадження у справі належить відкрити.
Згідно з ч.4 ст.12, ч.4 ст.257 КАС України відносно заявленого до вирішення спору не застосовується заборона обрання форми адміністративного судочинства.
Ознак того, що розгляд справи становить значний суспільний інтерес суддею не виявлено.
Так, суд зробив висновок, що відповідно до частини 1 статті 4, частини 6 статті 12 Кодексу адміністративного судочинства України за характером спірних правовідносин, предметом доказування та складом учасників тощо, дана адміністративна справа є незначної складності (малозначна справа) та підлягає вирішенню за правилами спрощеного позовного провадження згідно з частини 3 статті 257 Кодексу адміністративного судочинства України.
Керуючись ст.ст.8, 19, 124, 129 Конституції України, ст.ст.4, 12, 171, 257 Кодексу адміністративного судочинства України, суддя, -
У Х В А Л И В :
Клопотання представника Харківського обласного відділення Фонду соціального захисту осіб з інвалідністю про поновлення строку звернення до суду по справі №520/33538/23 - задовольнити.
Вважати поважними причини пропуску строку для звернення до суду Харківського обласного відділення Фонду соціального захисту осіб з інвалідністю по справі №520/33538/23.
Поновити Харківському обласному відділенню Фонду соціального захисту осіб з інвалідністю строк звернення до суду із даним адміністративним позовом.
Прийняти адміністративний позов до розгляду та відкрити спрощене провадження в адміністративній справі за адміністративним позовом Харківського обласного відділення Фонду соціального захисту осіб з інвалідністю (майдан Свободи, 5, Держпром, 1 під., к. 16, м. Харків, Харківська обл., Харківський р-н,61022) до Товариства з обмеженою відповідальністю "Рестогрупп" (вул. Академіка Павлова, буд.44, корп. Б, м. Харків,61144) про стягнення адміністративно-господарських санкцій та пені.
Запропонувати відповідачеві у п`ятнадцятиденний строк з дня одержання копії ухвали про відкриття спрощеного провадження у справі подати до суду відзив на адміністративний позов разом з усіма доказами, що обґрунтовують доводи, які в ньому наведені або заяву про визнання позову.
Розгляд і вирішення справи здійснювати одноособовим складом суду в порядку спрощеного провадження без виклику учасників справи.
Запропонувати сторонам, у разі відсутності офіційної електронної адреси, подати письмову заяву про отримання тексту повісток електронною поштою на відповідну адресу електронної пошти зазначену у заяві.
Копії даної ухвали направити учасникам справи.
Роз`яснити учасникам справи про наявність у них процесуальних прав і обов`язків, що передбачені ст. ст. 44, 47 Кодексу адміністративного судочинства України.
Веб-адреса сторінки на офіційному веб-порталі судової влади України в мережі Інтернет, за якою учасники справи можуть отримати інформацію по справі знаходиться за посиланням: http://adm.hr.court.gov.ua/sud2070/.
Роз`яснити суб`єктам владних повноважень, що за для отримання вказаної ухвали в паперовій формі та копії позовної заяви з додатками, вони можуть звернутися безпосередньо до суду з відповідною заявою.
Ухвала набирає чинності з моменту її підписання та оскарженню не підлягає.
Суддя Лук`яненко М.О.
Суд | Харківський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 27.11.2023 |
Оприлюднено | 29.11.2023 |
Номер документу | 115208850 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи зі спорів з приводу реалізації публічної політики у сферах праці, зайнятості населення та соціального захисту громадян та публічної житлової політики, зокрема зі спорів щодо праці, зайнятості населення, у тому числі зайнятості населення, з них зайнятості осіб з інвалідністю |
Адміністративне
Харківський окружний адміністративний суд
Лук'яненко М.О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні