Рішення
від 28.11.2023 по справі 460/16366/23
РІВНЕНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІВНЕНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

і м е н е м У к р а ї н и

28 листопада 2023 року м. Рівне№460/16366/23

Рівненський окружний адміністративний суд у складі судді С.М. Дуляницька, розглянувши за правилами письмового провадження без повідомлення учасників справи, адміністративну справу за позовом

ОСОБА_1 доГоловного управління Пенсійного фонду України в Рівненській області, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача Департамент фінансів Рівненської обласної державної адміністрації про визнання дій протиправними, зобов`язання вчинення певних дій, -

В С Т А Н О В И В:

ОСОБА_1 звернулася до суду з позовом до Головного управління Пенсійного фонду України в Рівненській області, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет споруна стороні відповідача Департамент фінансів Рівненської обласної державної адміністрації, в якому просить суд:

визнати дії Головного управління Пенсійного фонду України в Рівненській області щодо відмови позивачу у перерахунку пенсії на підставі заяви від 23.01.2023;

зобов`язати Головне управління Пенсійного фонду України в Рівненській області повторно розглянути заяву позивача від 23.01.2023 з урахуванням висновків суду.

В обґрунтування позовних вимог зазначає, що 23.01.2023 до Головного управління Пенсійного фонду України в Рівненській області була направлена заява про перерахунок пенсії з довідками про складові заробітної плати. Однак, відповідачем повідомлено про необхідність надати нову довідку про складові заробітної плати для призначення пенсії, оскільки надана довідка позивачем впливає на зменшення пенсії. Зауважує, що твердження відповідача про те, що премія за результатами щорічного оцінювання має бути зазначена в довідці про складові заробітної плати в 1/12 частині середнього її розміру є необґрунтованим, а тому підстав для видачі нової довідки немає. З наведених підстав просить суд позовні вимоги задовольнити.

Ухвалою суду від 11.07.2023 позовну заяву прийнято до розгляду та відкрито провадження за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні).

У встановлений судом строк відповідач подав відзив на позовну заяву. Зазначив, що премія за результатами щорічного оцінювання службової діяльності у довідці про складові заробітної плати для призначення пенсії відповідно до Закону України "Про державну службу" має бути зазначена в розмірі 1/12 частини середнього її розміру, а саме 1383,33 грн. Зауважив, що відомості про суми нарахованої індексації заробітної плати у довідці про складові заробітної плати, наданій позивачем, відсутні. Також вказав, що акт перевірки довідки про складові заробітної плати для призначення пенсії відповідно до Закону України "Про державну службу" не може бути підставою для обчислення пенсії. Враховуючи вищенаведене, перерахунок пенсії позивача проведений в межах чинного законодавства, тому позов задоволенню не підлягає.

Третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет споруна стороні відповідача Департамент фінансів Рівненської обласної державної адміністрації правом на надання письмових пояснень не скористалась.

Оскільки розгляд справи здійснюється в порядку письмового провадження, то відповідно до вимог ч.4 ст.229 КАС України фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснюється.

Розглянувши матеріали та з`ясувавши всі обставини адміністративної справи, які мають юридичне значення для розгляду та вирішення спору по суті, дослідивши наявні у справі докази у їх сукупності, суд встановив наступне.

23.01.2023 ОСОБА_1 направила до Головного управління Пенсійного фонду України в Рівненській області заяву про перерахунок пенсії з довідками виданими Департаментом фінансів Рівненської обласної державної адміністрації, від 23.01.2023 №01-04/1/23 про складові заробітної плати для призначення пенсії державного службовця та за №01-04/2/23 про складові заробітної плати для призначення пенсії особі, яка має не менш як 20 років стажу роботи на посадах, віднесених до категорій посад державної служби, і яка на момент виходу на пенсію не займає посади державної служби.

Як зазначає відповідач у відзиві на позов, пенсію позивача обчислено з урахуванням заробітку станом на 23.01.2023 - 26678,57 грн., в тому числі: посадовий оклад - 8300,00 грн., надбавка за 3 ранг - 800 грн., надбавка за вислугу років (50%) - 4150,00 грн., надбавка за інтенсивність праці - 6225,00 грн., премія місячна - 7203,57 грн. Тобто, без врахування премії за результатами щорічного оцінювання - 17142,17 грн., оскільки така сума має бути зазначена в довідці про складові заробітної плати в 1/12 частині середнього її розміру. Розмір пенсії позивача з 23.01.2023 встановлено у сумі 16007,14 грн. (26678,57х60%).

22.02.2023 відповідачем видано Акт №1700-1102-1/1339 про перевірку довідки про складові заробітної плати для призначення пенсії відповідно до Закону України "Про державну службу", згідно якого непідтверджена довідка про складові заробітної плати від 23.01.2023 №01-04/2/23. Зокрема зазначено, що премія державним службовцям за результатами щорічного оцінювання є виплатою для якої розрахунковий період є 12 місяців. Відтак, премія за результатами щорічного оцінювання є виплатою, яка має бути зазначена в довідці про складові заробітної плати в 1/12 частині середнього її розміру.

В подальшому, листом від 09.03.2023 №1700-0212/19579 відповідачем позивача повідомлено про необхідність надати нову довідку про складові заробітної плати для призначення пенсії, так як попередню довідку від 23.01.2023 за №01-04/2/23, видану Департаментом фінансів Рівненської обласної державної адміністрації неможливо взяти для розрахунку пенсії згідно акту перевірки від 22.02.2023 №1700-1102-1/1339.

Вважаючи такі дії Головного управління Пенсійного фонду України в Рівненській області протиправними, позивач звернулася до суду із позовом.

Відповідно до статті 46 Конституції України громадяни мають право на соціальний захист, що включає право на забезпечення їх у разі повної, часткової або тимчасової втрати працездатності, втрати годувальника, безробіття з незалежних від них обставин, а також у старості та в інших випадках, передбачених законом.

За приписами п.6 ч.1 ст.92 Конституції України основи соціального захисту, форми і види пенсійного забезпечення визначаються виключно законами України.

Відповідно до ст. 90 Закону України «Про державну службу» пенсійне забезпечення державних службовців здійснюється відповідно до Закону України «Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування».

Частиною 1 статті 44 Закону України «Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування» визначено, що призначення (перерахунок) пенсії здійснюється за зверненням особи або автоматично (без звернення особи) у випадках, передбачених цим Законом. Звернення за призначенням (перерахунком) пенсії здійснюється шляхом подання заяви та інших документів, необхідних для призначення (перерахунку) пенсії, до територіального органу Пенсійного фонду або до уповноваженого ним органу чи уповноваженої особи застрахованою особою особисто або через законного представника недієздатної особи, особи, дієздатність якої обмежена, малолітньої або неповнолітньої особи. Порядок подання та оформлення документів для призначення (перерахунку) пенсії визначається правлінням Пенсійного фонду за погодженням з центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері соціального захисту населення.

Відповідно до вимог п. 4 Порядку призначення пенсій деяким категоріям осіб, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2016 року №622, пенсія державним службовцям призначається з дати звернення, але не раніше дати виникнення права, в розмірі 60 відсотків суми їх заробітної плати, до якої включаються всі види оплати праці, з якої сплачено єдиний внесок на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, а особам, які на час звернення за призначенням пенсії не є державними службовцями, - заробітної плати працюючого державного службовця відповідної посади та відповідного рангу за останнім місцем роботи на державній службі, до якої включаються всі види оплати праці, з якої було сплачено єдиний внесок на загальнообов`язкове державне соціальне страхування. При цьому:

посадовий оклад, надбавки за ранг та вислугу років враховуються в розмірах, установлених на день звернення за призначенням пенсії за останньою займаною посадою державної служби (або прирівняною до неї у разі відсутності у державному органі відповідних посад державної служби);

розмір виплат (крім посадових окладів, надбавок за ранг та вислугу років), що включаються в заробіток для обчислення пенсії, визначається за вибором того, хто звернувся за пенсією, за будь-які 60 календарних місяців роботи на посаді державної служби підряд перед зверненням за пенсією незалежно від наявності перерв починаючи з 1 травня 2016 року. Середньомісячна сума зазначених виплат за 60 календарних місяців визначається шляхом ділення загальної суми цих виплат на 60. За бажанням особи неповні місяці роботи на посаді державної служби враховуються як повні;

матеріальна допомога та виплати, які нараховуються за період, що перевищує календарний місяць, враховуються в частині, що відповідає кількості місяців у розрахунковому періоді.

За бажанням осіб, які мають не менш як 20 років стажу роботи на посадах, віднесених до категорій посад державних службовців, і які на момент виходу на пенсію не перебувають на державній службі, розмір зазначених в абзацах третьому - п`ятому цього пункту виплат визначається в середніх розмірах відносно визначених законодавством таких виплат за місяць, що передує місяцю звернення за призначенням пенсії, але не раніше травня 2016 року, за відповідною (прирівняною) посадою (посадами) за останнім місцем роботи на державній службі.

Пунктом 5 Порядку № 622 визначено, що форма довідки про заробітну плату, яка подається для призначення пенсії державним службовцям, затверджується правлінням Пенсійного фонду України за погодженням із Мінсоцполітики.

Таким чином, особам, які мають право на пенсію відповідно до Закону України «Про державну службу», пенсія призначається з дати звернення, але не раніше дати виникнення права на неї. При цьому, розмір пенсії обраховується органами пенсійного фонду, зокрема, на підставі довідок, виданих за встановленою формою уповноваженим державним органом, в якому працювала особа, або його правонаступником.

Постановою Правління Пенсійного фонду України "Про форми довідок про заробітну плату для призначення пенсії державним службовцям" №1-3 від 17 січня 2017 року, зареєстрованою в Міністерстві юстиції України 08 лютого 2017 року за №180/30048, затверджено форми довідок про заробітну плату для призначення згідно з пунктами 10 і 12 розділу XI "Прикінцеві та перехідні положення" Закону України від 10 грудня 2015 року №889- VII "Про державну службу" пенсії відповідно до статті 37 Закону України від 16 грудня 1993 року №3723-ХІІ "Про державну службу", а саме: форму довідки про складові заробітної плати для призначення пенсії державного службовця (посадовий оклад, надбавка за ранг, надбавка за вислугу років); форму довідки про складові заробітної плати для призначення пенсії державного службовця (за будь-які 60 календарних місяців роботи підряд перед зверненням за пенсією); форму довідки про складові заробітної плати для призначення пенсії особі, яка має не менш як 20 років стажу роботи на посадах, віднесених до категорій посад державної служби, і яка на момент виходу на пенсію не займає посади державної служби.

Відповідно до форми довідки про складові заробітної плати для призначення пенсії особі, яка має не менш як 20 років стажу роботи на посадах, віднесених до категорій посад державної служби, і яка на момент виходу на пенсію не займає посади державної служби, затвердженої постановою Правління Пенсійного фонду України від 17.01.2017 року №1-3, така видається для призначення згідно з пунктами 10, 12 розділу XI Прикінцеві та перехідні положення Закону "Про державну службу" пенсії відповідно до статті 37 Закону України від 16 грудня 1993 року № 3723-ХІІ "Про державну службу" про середні розміри надбавок, премій та інших виплат за місяць, що передує місяцю звернення за призначенням пенсії, а виплати (надбавки, місячні премії) зазначаються в середніх розмірах відносно визначених законодавством таких виплат за відповідною (прирівняною) посадою (посадами) за останнім місцем роботи на державній службі за місяць, що передує місяцю звернення за призначенням пенсії. Матеріальна допомога та виплати, які нараховуються за період, що перевищує календарний місяць, зазначаються в частині, що відповідає кількості місяців у розрахунковому періоді, виходячи із середнього розміру таких виплат у місяці, що передує місяцю звернення за призначенням пенсії, визначеного з урахуванням кількості відповідних (прирівняних) посад.

Відповідно до пункту 6 розділу ІІІ Типового положення про преміювання державних службовців органів державної влади, інших державних органів, їхніх апаратів (секретаріатів), затвердженого наказом Міністерства соціальної політики України 13 червня 2016 року, премія за результатами щорічного оцінювання службової діяльності виплачується не пізніше від терміну виплати заробітної плати за місяць, у якому затверджено висновок щодо результатів оцінювання службової діяльності, але не пізніше ніж у грудні року, в якому проводиться оцінювання результатів службової діяльності.

Як встановлено судом, 23.01.2023 ОСОБА_1 направила до Головного управління Пенсійного фонду України в Рівненській області заяву про перерахунок пенсії з довідками від 23.01.2023 №01-04/1/23 про складові заробітної плати для призначення пенсії державного службовця та за №01-04/2/23 про складові заробітної плати для призначення пенсії особі, яка має не менш як 20 років стажу роботи на посадах, віднесених до категорій посад державної служби, і яка на момент виходу на пенсію не займає посади державної служби.

Згідно довідки, виданої ОСОБА_1 про складові заробітної плати для призначення пенсії особі, яка має не менш як 20 років стажу роботи на посадах, віднесених до категорій посад державної служби, і яка на момент виходу на пенсію не займає посади державної служби від 23.01.2023 № 01-04/2/23, середні розміри надбавок, премій та інших виплат за грудень 2022 року, що передує місяцю звернення за призначенням пенсії, становили 30570,74 грн, де: надбавка за інтенсивність праці 6225,00 грн; премія місячна - 7203,57 грн, інші виплати (матеріальна допомога, премії, нараховані за період, що перевищує календарний місяць) в частині, що відповідає календарному місяцю - 17142,17 грн. На всі види оплати праці, включені в довідку, нараховані єдиний внесок на загальнообов`язкове державне соціальне страхування. Довідка видана на підставі особових рахунків, платіжних відомостей або інших документів про нараховану та сплачену заробітну плату за грудень 2022 року.

Суд зазначає, що пенсію позивача обчислено з урахуванням заробітку станом на 23.01.2023 - 26678,57 грн., в тому числі: посадовий оклад - 8300,00 грн., надбавка за 3 ранг - 800 грн., надбавка за вислугу років (50%) - 4150,00 грн., надбавка за інтенсивність праці - 6225,00 грн., премія місячна - 7203,57 грн., без врахування премії за результатами щорічного оцінювання - 17142,17 грн., оскільки така сума має бути зазначена в довідці про складові заробітної плати в 1/12 частині середнього її розміру. Розмір пенсії позивача з 23.01.2023 встановлено у сумі 16007,14 грн. (26678,57х60%).

Як вбачається з матеріалів справи, в довідці від 23.01.2023 № 01-04/2/23 сума 17142,17 грн. зазначена в колонці "інші виплати (матеріальна допомога, премії, нараховані за період, що перевищує календарний місяць) в частині, що відповідає календарному місяцю".

Суд зауважує, в даній справі спірним є питання про право позивача на виплату пенсії, обчислену з урахуванням всіх складових заробітної плати відповідно до абз.6 п.4 Порядку призначення пенсій деяким категоріям осіб, затвердженому постановою КМУ №622 від 14.09.2016.

Відповідачем при обчисленні пенсії позивача не враховано суму премії державного службовця за результатами щорічного оцінювання, яка зазначена у довідці від 23.01.2023 №01-04/2/23, оскільки для такої виплати розрахунковий період є 12 місяців.

Як було вище зазначено, у пункті 4 Порядку призначення пенсій деяким категоріям осіб, затвердженому постановою КМУ №622 від 14.09.2016, передбачено, що матеріальна допомога та виплати, які нараховуються за період, що перевищує календарний місяць, враховуються в частині, що відповідає кількості місяців у розрахунковому періоді.

Суд звертає увагу, що вказаний порядок регулює питання щодо призначення пенсій державним службовцям, а не порядок видачі довідок про складові заробітної плати для призначення пенсії відповідно до Закону України "Про державну службу".

Головне управління Пенсійного фонду України в Рівненській області, провівши перевірку довідки про складові заробітної плати для призначення пенсії відповідно до Закону України "Про державну службу", в акті № 1700-1102-1/1339 від 22.02.2023 встановило, що відповідно до наказу департаменту фінансів Рівненської обласної державної адміністрації від 28.12.2022 № 66-к "Про преміювання державних службовців департаменту фінансів за результатами оцінювання службової діяльності у 2022 році" премійовано в розмірі 200 відсотків посадового окладу державних службовців департаменту, які за результатами оцінювання службової діяльності у 2022 році отримали відмінні оцінки. Премія державним службовцям за результатами щорічного оцінювання є виплатою, для якої розрахунковим періодом є 12 місяців.

В даній справі не розглядається спір між позивачем та Департаментом фінансів Рівненської обласної державної адміністрації щодо видачі довідки чи щодо неправильного зазначення відомостей у виданій довідці. Суть спору зводиться до того, що відповідач, розраховуючи позивачу пенсію, не врахував при такому перерахунку всіх відомостей, зазначених у наданих довідках.

Відповідно до ст. 81 Закону України "Про пенсійне забезпечення", призначення пенсій і оформлення документів для їх виплати здійснюється органами Пенсійного фонду України. Ні позивач, ні орган, де працював позивач, не мають повноважень щодо призначення чи обчислення розміру пенсії.

Оскільки Порядок № 622 регулює порядок призначення (обчислення, розрахунку) пенсій державних службовців, і Головне управління Пенсійного фонду України в Рівненській області в ході перевірки, оформленої актом № 1700-1101-1/1339, встановило, що в довідці вказана вся сума премії за результатами оцінювання службової діяльності, яка нарахована за 2022 рік, а не 1/12 її частина, суд наголошує, що пенсійний орган при обчисленні розміру пенсії державного службовця не позбавлений права самостійно врахувати 1/12 розміру такої премії (тобто, в частині, що відповідає кількості місяців у розрахунковому періоді).

Водночас, не врахування для розрахунку розміру пенсії такої премії взагалі - суперечить вимогам чинного законодавства.

Відповідно до ст. 9 КАС України, розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості. Суд розглядає адміністративні справи не інакше як за позовною заявою, поданою відповідно до цього Кодексу, в межах позовних вимог.

Згідно ч. 2 ст. 77 КАС України, в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Відповідно до ч. 1 ст. 90 КАС України, суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні.

Враховуючи викладене, на підставі наданих доказів у їх сукупності, системного аналізу положень законодавства України, суд вважає, що позовні вимоги підлягають задоволенню.

За правилами частини першої статті 139 КАС України, при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Щодо стягнень витрат на правову допомогу суд зазначає таке.

Відповідно до пункту 1 частини 3 статті 132 КАС України, до витрат, пов`язаних з розглядом справи, належать витрати на професійну правничу допомогу.

Відповідно до частини першої статті 134 КАС України, витрати, пов`язані з правничою допомогою адвоката, несуть сторони, крім випадків надання правничої допомоги за рахунок держави.

За результатами розгляду справи витрати на правничу допомогу адвоката підлягають розподілу між сторонами разом з іншими судовими витратами, за винятком витрат суб`єкта владних повноважень на правничу допомогу адвоката (частина друга статті 134 КАС України).

Для визначення розміру витрат на правничу допомогу та з метою розподілу судових витрат учасник справи подає детальний опис робіт (наданих послуг), виконаних адвокатом, та здійснених ним витрат, необхідних для надання правничої допомоги (частина четверта статті 134 КАС України).

Розмір витрат на оплату послуг адвоката має бути співмірним із:

1) складністю справи та виконаних адвокатом робіт (наданих послуг);

2) часом, витраченим адвокатом на виконання відповідних робіт (надання послуг);

3) обсягом наданих адвокатом послуг та виконаних робіт;

4) ціною позову та (або) значенням справи для сторони, в тому числі впливом вирішення справи на репутацію сторони або публічним інтересом до справи (частина п`ята статті 134 КАС України).

У разі недотримання вимог частини п`ятої цієї статті суд може, за клопотанням іншої сторони, зменшити розмір витрат на правничу допомогу, які підлягають розподілу між сторонами (частина шоста статті 134 КАС України).

За правилами частини сьомої статті 134 КАС України, обов`язок доведення неспівмірності витрат покладається на сторону, яка заявляє клопотання про зменшення витрат на оплату правничої допомоги адвоката, які підлягають розподілу між сторонами.

Відповідно до статті 30 Закону України Про адвокатуру та адвокатську діяльність №5076-VI від 05.07.2012, гонорар є формою винагороди адвоката за здійснення захисту, представництва та надання інших видів правової допомоги клієнту.

Порядок обчислення гонорару (фіксований розмір, погодинна оплата), підстави для зміни розміру гонорару, порядок його сплати, умови повернення тощо визначаються в договорі про надання правової допомоги.

При встановленні розміру гонорару враховуються складність справи, кваліфікація і досвід адвоката, фінансовий стан клієнта та інші істотні обставини. Гонорар має бути розумним та враховувати витрачений адвокатом час.

Так, судом встановлено, що позивачу було надано правничу допомогу Адвокатським бюро "Іващенко Ірини".

На підтвердження витрат на професійну правничу допомогу представником позивача до заяви долучено договір про надання правової допомоги від 12.05.2023 №2 укладений між позивачем та Адвокатським бюро "Іващенко Ірини"; акт приймання-передачі послуг від 03.07.2023; додаткова угода №1 до договору про надання правової допомоги №2 від 12.05.2023.

Згідно акт приймання-передачі послуг від 03.07.2023 Адвокатським бюро "Іващенко Ірини" в ході надання правової допомоги в межах даної справи надано позивачу послуги на загальну вартість 5000,00 грн.

Відповідно до квитанцій №1161 від 12.05.2023, №419 від 15.06.2023 позивач сплатив Адвокатському бюро "Іващенко Ірини" понесені витрати за договором про надання правової допомоги, копії даних квитанцій знаходяться в матеріалах справи.

Отже, долученими до матеріалів цієї справи доказами доведено факт надання Адвокатським бюро "Іващенко Ірини" правничої допомоги позивачу у межах розгляду даної адміністративної справи.

Однак, суд не може погодитися із його розміром, позаяк вказаний спір є справою незначної складності.

При визначенні суми відшкодування суд має виходити з критерію реальності адвокатських витрат (встановлення їхньої дійсності та необхідності), а також критерію розумності їхнього розміру, виходячи з конкретних обставин справи та фінансового стану обох сторін.

Враховуючи встановлені обставини, а також зміст та обсяг наданих послуг, суд вважає заявлений представником позивача до відшкодування розмір правової допомоги за складання та подання позову явно завищеним та таким, що підлягає зменшенню.

Зважаючи на те, що дана справа належить до категорії справ незначної складності, її розгляд здійснювався в порядку письмового провадження, а також беручи до уваги фактичний обсяг виконаної роботи, на переконання суду, розумно обґрунтованими є заявлені витрати на професійну правничу допомогу, які підлягають компенсації позивачу за рахунок бюджетних асигнувань відповідача, у розмірі 1500,00 грн., а їх стягнення з відповідача у такому розмірі не становитиме надмірний тягар для державної установи.

Таким чином, заява про відшкодування позивачу судових витрат, пов`язаних з правничою допомогою адвоката, підлягає частковому задоволенню у загальній сумі 1500,00 грн.

Керуючись статтями 241-246, 255, 263, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

В И Р І Ш И В :

Позов задовольнити повністю.

Визнати дії Головного управління Пенсійного фонду України в Рівненській області щодо відмови ОСОБА_1 у перерахунку пенсії на підставі заяви від 23.01.2023.

Зобов`язати Головне управління Пенсійного фонду України в Рівненській області повторно розглянути заяву ОСОБА_1 від 23.01.2023 з урахуванням висновків суду.

Стягнути на користь ОСОБА_1 за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління Пенсійного фонду України в Рівненській області судовий збір у сумі 1073,60 грн.

Стягнути на користь ОСОБА_1 за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління Пенсійного фонду України в Рівненській області витрати на правову допомогу у сумі 1500,00 грн.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення. Апеляційна скарга подається безпосередньо до Восьмого апеляційного адміністративного суду.

Повний текст рішення складений 28 листопада 2023 року

Учасники справи:

Позивач - ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 , ЄДРПОУ/РНОКПП НОМЕР_1 )

Відповідач - Головне управління Пенсійного фонду України в Рівненській області (вул. Олександра Борисенка, буд. 7,м. Рівне,Рівненська обл.,33028, ЄДРПОУ/РНОКПП 21084076)

Третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача - Департамент фінансів Рівненської обласної державної адміністрації

Суддя С.М. Дуляницька

СудРівненський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення28.11.2023
Оприлюднено30.11.2023
Номер документу115243746
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи зі спорів з приводу реалізації публічної політики у сферах праці, зайнятості населення та соціального захисту громадян та публічної житлової політики, зокрема зі спорів щодо управління, нагляду, контролю та інших владних управлінських функцій (призначення, перерахунку та здійснення страхових виплат) у сфері відповідних видів загальнообов’язкового державного соціального страхування, з них загальнообов’язкового державного пенсійного страхування, з них

Судовий реєстр по справі —460/16366/23

Постанова від 01.05.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Кухтей Руслан Віталійович

Ухвала від 28.02.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Кухтей Руслан Віталійович

Ухвала від 28.02.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Кухтей Руслан Віталійович

Ухвала від 05.02.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Кухтей Руслан Віталійович

Ухвала від 04.01.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Кухтей Руслан Віталійович

Рішення від 28.11.2023

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

С.М. Дуляницька

Ухвала від 11.07.2023

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

С.М. Дуляницька

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні