Постанова
від 23.11.2023 по справі 352/2700/23
ТИСМЕНИЦЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 352/2700/23

Провадження № 3/352/1582/23

П О С Т А Н О В А

про повернення на доопрацювання

23 листопада 2023 рокум. Івано-Франківськ

Суддя Тисменицького районного суду Івано-Франківської області Cтрутинський Р. Р., розглянувши матеріали, що надійшли Південно-Західного міжрегіонального управління Державної служби з питань праці, про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , РНОКПП: НОМЕР_1 , жителя АДРЕСА_1 , генерального директора КНП «Тисменицької міської лікарні» за ч.1 ст. 41 КУпАП,

у с т а н о в и в:

На розгляд суду надійшли матеріали справи про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 , за вчинення правопорушення, передбаченого ч.1 ст. 41 КУпАП.

Згідно до протоколу про адміністративне правопорушення № ПЗ/ІФ/12400/00140/П/ПТ від 31.10.2023, ОСОБА_1 , будучи генеральним директором КНП «Тисменицької міської лікарні», вчинив порушення вимог законодавства про працю, зокрема 31.10.2023 року при проведенні заходу державного нагляду (контролю) в КНП «Тисменицької міської лікарні» (ЄДРПОУ 01993486) в м. Тисмениця встановлено, що в КНП "Тисменицька МЛ" виплата заробітної плати працівникам проводилася з порушенням умов визначених колективним та трудовим договором, а саме заробітна плата виплачувалася нерегулярно, з порушенням строків виплати та виплата всіх сум, що належать працівникам за відпрацьований період. Так, доплати працівникам, які надавали стаціонарну медичну допомогу пацієнтам з гострою респіраторною хворобою COVID-19 за квітень 2020 року в повному обсязі виплачено 16 липня 2020, чим порушив вимоги ст. 10 ЗУ № 2136 «Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану».

Відповідно до вимог ч. 2ст.7КУпАП провадження в справах про адміністративні правопорушення здійснюються на основі суворого додержання законності.

Згідно зст.245КУпАП завданнями провадження в справах про адміністративні правопорушення є, зокрема: своєчасне, всебічне, повне і об`єктивне з`ясування обставин кожної справи, вирішення її в точній відповідності з законом.

Разом з тим, за змістом ст.279,280КУпАП справа про адміністративне правопорушення має суддею розглядатись у межах тих обставин, які зазначені у протоколі про таке порушення. Суддя не має права у постанові за підсумками розгляду справи вказувати на обставини, які не зазначались у протоколі про адміністративне правопорушення, не відповідають протоколу, адже у цьому випадку він виходить за межі своєї компетенції, якою згідно з вимогами статей213,221 КУпАП, є лише розгляд справи. Недотримання цих вимог порушує право на захист особи, що притягається до адміністративної відповідальності.

Згідно з ч.1ст. 256 КУпАПу протоколі про адміністративне правопорушення зазначаються: дата і місце його складення, посада, прізвище, ім`я, по батькові особи, яка склала протокол; відомості про особу, яка притягається до адміністративної відповідальності (у разі її виявлення); місце, час вчинення і суть адміністративного правопорушення; нормативний акт, який передбачає відповідальність за дане правопорушення; прізвища, адреси свідків і потерпілих, якщо вони є; пояснення особи, яка притягається до адміністративної відповідальності; інші відомості, необхідні для вирішення справи.

З огляду на викладене, дослідивши матеріали справи, вважаю за необхідне адміністративний матеріал направити на доопрацювання, оскільки у протоколі про адміністративне правопорушення зазначено порушення ОСОБА_1 Закону України «Про організаціютрудових відносинв умовахвоєнного стану»,який прийнятий15.03.2022№ 2136,натомість правопорушення,що інкримінується ОСОБА_1 ,зокрема невиплатадоплати працівникам,які надавалистаціонарну медичнудопомогу пацієнтамз гостроюреспіраторною хворобоюCOVID-19вчинено уквітні 2020року,тобто щедо прийняттявказаного Закону.

Відповідно до вимогст. 245 КУпАПзавданнями провадження у справах про адміністративне правопорушення є своєчасне, всебічне, повне і об`єктивне з`ясування обставин кожної справи, вирішення її в точній відповідності з законом.

Верховним Судом України визнано правильною практику тих суддів, які вмотивованими постановами повертають протоколи про адміністративні правопорушення, складені не уповноваженою на те посадовою особою або без додержання вимог ст. 256КупАП, відповідному правоохоронному органу для належного оформлення (п. 24постанови Пленуму Верховного Суду України від 23.12.2005 року № 14).

Враховуючи вищевикладене, приходжу до висновку, що протокол про адміністративне правопорушення підлягає поверненню для дооформлення та приведення його у відповідність до нормст. 256 КУпАП.

Керуючисьст. 278 КУпАП, суддя,

п о с т а н о в и в:

Матеріали справи про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 за ч.1 ст. 41 Кодексу України про адміністративні правопорушеннянаправити на доопрацювання у Південно-Західне міжрегіональне управління Державної служби з питань праці.

Суддя Руслан СТРУТИНСЬКИЙ

СудТисменицький районний суд Івано-Франківської області
Дата ухвалення рішення23.11.2023
Оприлюднено30.11.2023
Номер документу115261597
СудочинствоАдмінправопорушення
КатегоріяАдміністративні правопорушення в галузі охорони праці і здоров’я населення Порушення вимог законодавства про працю та про охорону праці

Судовий реєстр по справі —352/2700/23

Постанова від 23.11.2023

Адмінправопорушення

Тисменицький районний суд Івано-Франківської області

СТРУТИНСЬКИЙ Р. Р.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні