Справа № 204/14994/23
Провадження № 1-кс/204/3342/23
У Х В А Л А
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
08 листопада 2023 року слідчий суддя Красногвардійського районного суду м.Дніпропетровська ОСОБА_1 , за участю секретаря ОСОБА_2 , розглянувши клопотання слідчого слідчого відділу Управління СБ України у Дніпропетровській області старшого лейтенанта юстиції ОСОБА_3 , яке погоджене прокурором відділу Дніпропетровської обласної прокуратури ОСОБА_4 , про арешт майна, в рамках кримінального провадження №22023040000000493 від 20.07.2023 року за підозрою ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч.1ст.111-2 КК України,-
встановив:
До суду надійшло клопотання слідчого слідчого відділу Управління СБ України у Дніпропетровській області старшого лейтенанта юстиції ОСОБА_3 , яке погоджене прокурором відділу Дніпропетровської обласної прокуратури ОСОБА_4 , про арешт майна, в рамках кримінального провадження №22023040000000493 від 20.07.2023 року за підозрою ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч.1ст.111-2 КК України.
В обґрунтування клопотання зазначено, що cлідчим відділом Управління здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні №22023040000000493 від 20.07.2023 року за підозрою ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 111-2 КК України. Згідно зКонституцією України,Україна єсуверенною інезалежною державою.Суверенітет Українипоширюється навсю їїтериторію,яка вмежах існуючогокордону єцілісною інедоторканною.Перебування натериторії Українипідрозділів збройнихсил іншихдержав зпорушенням процедури,визначеної Конституцієюта законамиУкраїни,Гаазькими конвенціями1907року,IVЖеневською конвенцією1949року,а такожвсупереч Меморандумупро гарантіїбезпеки взв`язкуз приєднаннямУкраїни доДоговору пронерозповсюдження ядерноїзброї 1994року,Договору продружбу,співробітництво іпартнерство міжУкраїною ірф 1997року таіншими міжнародно-правовимиактами єокупацією частинитериторії суверенноїдержави Україната міжнароднимпротиправним діяннямз усіманаслідками,передбаченими міжнароднимправом. Всупереч вказанимнормам міжнародногогуманітарного правапрезидент рфволодимир путін,а такожінші невстановленідосудовим розслідуваннямпредставники владирф,діючи всуперечвимогам п.п.1,2Меморандуму прогарантії безпекиу зв`язкуз приєднаннямУкраїни доДоговору пронерозповсюдження ядерноїзброї від05.12.1994року,принципам Заключногоакту Нарадиз безпекита співробітництвав Європівід 01.08.1975р.та вимогамч.4ст.2Статуту ООНі ДеклараційГенеральної АсамблеїОрганізації Об`єднанихНацій від09.12.1981р.№ 36/103,від 16.12.1970р.№ 2734(XXV),від 21.12.1965р.№ 2131(XX),від 14.12.1974р.№ 3314(XXIX),спланували,підготували ірозв`язалиагресивну війнута воєннийконфлікт протиУкраїни, асаме віддалинаказ навторгнення підрозділівзс рфна територіюУкраїни. 24лютого 2022року навиконання вищевказаногонаказу,військовослужбовці зс рфшляхом збройноїагресії,з погрозоюзастосування зброїта їїфактичним застосуванням,незаконно вторглисьна територіюУкраїни черездержавні кордониУкраїни вХарківській,Херсонській,Миколаївській,Сумській,Чернігівській,Запорізькій,Київській,інших областяхта здійснилизбройний нападна державніоргани,органи місцевогосамоврядування,підприємства,установи,організації,військові частини,інші об`єкти,які маютьважливе народногосподарськечи обороннезначення,та здійснилиокупацію частинвказаної території. Указом ПрезидентаУкраїни №64/2022«Про введеннявоєнного станув Україні»,в зв`язкуз військовоюагресією рфпроти України,на підставіпропозиції Радинаціональної безпекиі оборониУкраїни,відповідно допункту 20частини першої статті106Конституції України,Закону України«Про правовийрежим воєнногостану» постановленовведення вУкраїні воєнногостану з05години 30хвилин 24лютого 2022року строкомна 30діб. Законом України«Про затвердженняУказу ПрезидентаУкраїни «Пропродовження строкудії воєнногостану вУкраїні» затвердженоУказ ПрезидентУкраїни від18квітня 2022року №259/2022«Про продовженнястроку діївоєнного станув Україні»,яким внесеночасткову змінудо статті1Указу ПрезидентаУкраїни від24лютого 2022року №64/2022«Про введеннявоєнного станув Українізатвердженого ЗакономУкраїни від24лютого 2022року №2102-ІХ(зізмінам внесенимиУказом від14березня 2022року №133/2022,затвердженим ЗакономУкраїни від15березня 2022року №2119-ІХ),строк діївоєнного станув Україніпродовжується з05години 30хвилин 25квітня 2022року строкомна 30діб,Указом ПрезидентаУкраїни №341/2022від 17травня 2022року продовженострок воєнногостану вУкраїні з05години 30хвилин 25травня 2022року строкомна 90діб. Відповідно до п. п. 6, 7 ч. 1Закону України«Про забезпеченняправ ісвобод громадянта правовийрежим натимчасово окупованійтериторії України»від 15.04.2014р.№ 1207-VІІ, окупаційнаадміністрація РосійськоїФедерації сукупність державнихорганів структурРосійської Федерації,функціонально відповідальнихза управліннятимчасово окупованимитериторіями тапідконтрольних РосійськійФедерації самопроголошенихорганів,які узурпуваливиконання владнихповноважень тимчасовоокупованих територіяхта яківиконували чивиконують властивіорганам державноївлади чиорганам місцевогосамоврядування функціїна тимчасовоокупованій територіїУкраїни,в томучислі органи,організації,підприємства установи,включаючи правоохоронніта судовіоргани,нотаріусів тасуб`єктівадміністративних послуг. Починаючи з 24.02.2022, російською федерацією тимчасово окуповано територію Каховської міської територіальної громади та Новокаховську міську територіальну громаду Каховського району Херсонської області. Наказом Міністерстваз питаньреінтеграції тимчасовоокупованих територійУкраїни №309від 22.12.2022р.«Про затвердженняПереліку територій,на якихведуться (велися)бойові діїабо тимчасовоокупованих РосійськоюФедерацією»,з 24.02.2022року Каховськаміська територіальнагромада таНовокаховська міськатериторіальна громадаза виняткомсмт.Козацьке тас.Веселе Каховськогорайону Херсонськоїобласті внесенадо вказаногопереліку територій,розташованих врайоні проведеннявоєнних (бойових)дій абоякі перебуваютьв тимчасовійокупації,оточенні (блокуванні). Після окупаціїзазначеної території,представниками збройнихформувань російськоїфедерації фактичнобуло узурповановсі владніповноваження натимчасово окупованійними територіїобласті шляхомзбройного захопленняадміністративних будівельорганів державноївлади тамісцевого самоврядування,встановлення інститутувійськових комендатур,запровадження тотальногоконтролю тажорсткого управлінняв усіхсферах життєдіяльностігромади міста,фактичної ліквідаціїприватної власності,свободи слова,пересування таволевиявлення,а такожшляхом повсякденногозалякування населення,застосування фізичногота психологічноговпливу доокремих категорійсуспільства таверств населення,в томучислі шляхомнезаконного позбавленняволі діючихпредставників органівдержавної владиУкраїни тамісцевого самоврядування. Разом зтим,представниками збройнихформувань російськоїфедерації всуперечзаконного порядку,встановленого КонституцієюУкраїни,Законами України«Про місцевідержавні адміністрації»,«Про місцевесамоврядування вУкраїні» таіншими діючиминормативно-правовимиактами,на тимчасовоокупованій територіїКаховської міськоїтериторіальної громадита Новокаховськоїміської територіальноїгромади Каховськогорайону Херсонськоїобласті цілеспрямованобуло створенопідпорядковану,керовану тафінансовану російськоюфедерацією окупаційнуадміністрацію,в якувходили органита структури,функціонально відповідальніза управліннятимчасово окупованоютериторією України,з метоюподальшого утриманняадміністративно-політичногоконтролю назахопленій військовимшляхом територіїХерсонської областіта реалізаціївсіх узурпованихвладних повноважень. При цьому, представники підконтрольних російській федерації самопроголошених органів узурпували виконання владних функцій держави на тимчасово окупованій території Каховської міської територіальної громади та Новокаховської міської територіальної громади Каховського району Херсонської області, здійснювали підбір кадрів для зайняття посад в незаконних самопроголошених органах, у тому числі із числа громадян України, які на той час перебували на вказаній тимчасово окупованій території. Кінцевою метою окупаційних органів, є інтеграція та подальше незаконне включення захопленої частини суверенної держави Україна до складу російської федерації. У свою чергу, у громадянина України ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , обізнаного про факт ведення вказаною державою агресивної війни проти України, невизнання рф поширення державного суверенітету України на тимчасово окуповані її території, з корисливих мотивів та з мотивів непогодження з політикою чинної влади в Україні та підтримки входження тимчасово окупованих територій України до складу російської федерації, а також з метою переслідування своїх особистих інтересів, перебуваючи на тимчасово окупованій території, виник умиселна допомогуокупаційній адміністраціїдержави-агресораз метоюзавдання шкодиУкраїні,шляхом підтримкирішень окупаційнійадміністрації держави-агресора. Так, громадянин України ОСОБА_5 16.05.1995 року на території Херсонської області зареєстрував юридичну особу під навою «Мале приватне підприємство «Євгенія» (МПП «Євгенія»), основний вид діяльності якого це здійснення пасажирських перевезень. Після повномасштабного вторгнення збройних сил рф на територію України та окупації Херсонської області, громадянин України ОСОБА_5 , будучи засновником та директором МПП «Євгенія», достовірно знаючи про вищевказані обставини, які є загальновідомим фактом, перебуваючи на тимчасово окупованій території в місті Нова Каховка Херсонської області, реалізуючи свій злочинний умисел, заручившись підтримкою представників військової комендатури м. Нова Каховка, м. Каховка,
м.Таврійськ,відповідно донаказу від11квітня 2022року військовогокоменданта м.Нова Каховка,отримав дозвілна здійсненняпасажирських перевезеньза маршрутом:місто БериславХерсонської областімістоНова КаховкаХерсонської області,та добровільноналагодив пасажирськіперевезення завказаним маршрутому періодчасу з17.04.2022по 25.05.2022з регулярністю20-25поїздок намісяць,з цієюметою вінвикористовував транспортнийзасіб марки«ХАЗ»,державний номернийзнак НОМЕР_1 ,тим самимпідтримав рішенняокупаційної адміністраціїдержави-агресора. У подальшому, ОСОБА_5 продовжуючи реалізаціюсвого злочинногоумислу надопомогу окупаційнійадміністрації держави-агресора,а такожподальшої легалізаціїдіяльності МПП«Євгенія» натимчасово окупованійтериторії України,заручившись підтримкоюпредставників окупаційноїадміністрації м.Нова Каховка,на підставірозпорядження №45-Р«Про затвердженнярозкладів регулярнихперевезень навесняно-літнійта осінньо-зимовийперіод» від27.05.2022,добровільно налагодивпасажирські перевезенняза маршрутом:місто БериславХерсонської області містоНова КаховкаХерсонської областіта узворотньому напрямку,у періодчасу з27.05.2022по 17.07.2022з регулярністю20-25поїздок намісяць,з цієюметою вінвикористовував транспортнийзасіб марки«ХАЗ» державнийномерний знак НОМЕР_1 ,тим самимпідтримав рішенняокупаційної адміністраціїдержави-агресора. 31.11.2023 громадянину України ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , зареєстрованому за адресою: АДРЕСА_1 , та фактично проживаючого за адресою: АДРЕСА_2 , повідомлено про підозру у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч.1ст.111-2 КК України. Таким чином, ОСОБА_5 підозрюється у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого, ч. 1 ст. 111-2 КК України, тобто у вчиненні умисних дій, спрямованих на допомогу державі-агресору (пособництво), з метою завдання шкоди Україні шляхом підтримки рішень окупаційної адміністрації держави-агресора. При цьому, відповідно до санкції ч.1ст.111-2КК України передбачено покарання у виглядіпозбавлення воліна строквід десятидо дванадцятироків зпозбавленням праваобіймати певніпосади абозайматися певноюдіяльністю настрок віддесяти доп`ятнадцяти роківта зконфіскацією майнаабо безтакої,що уподальшому,у разівизнання йогосудом винниму вчиненніінкримінованого кримінальногоправопорушення. Згідно листаТСЦ МВС№ 1243,що заПП «Малеприватне підприємствоЄвгенія» (кодЄДРПОУ 21306699)зареєстровано транспортнийзасіб марки«Богдан» державнийномерний знак НОМЕР_2 та транспортнийзасіб марки«ПАЗ» державнийномерний знак НОМЕР_3 . Відповіднодо ч.1ст.170КПК Україниарештом майнає тимчасове,до скасуванняу встановленомуцим Кодексомпорядку,позбавлення заухвалою слідчогосудді абосуду правана відчуження,розпорядження та/абокористування майном,щодо якогоіснує сукупністьпідстав чирозумних підозрвважати,що воноє доказомзлочину,підлягає спеціальнійконфіскації упідозрюваного,обвинуваченого,засудженого,третіх осіб,конфіскації уюридичної особи,для забезпеченняцивільного позову,стягнення зюридичної особиотриманої неправомірноївигоди,можливої конфіскаціїмайна.Згідно ч.5ст.170КПК Україниарешт накладаєтьсяна майнопідозрюваного занаявності достатніхпідстав вважати,що суду випадках,передбаченихКримінальним кодексомУкраїни,може призначитипокарання увиді конфіскаціїмайна.Враховуючи викладене,а такожте,що ч.1ст.111-2КК України передбачено покарання у виглядіпозбавлення воліна строквід десятидо дванадцятироків зпозбавленням праваобіймати певніпосади абозайматися певноюдіяльністю настрок віддесяти доп`ятнадцяти роківта зконфіскацією майнаабо безтакої,що уподальшому,у разівизнання йогосудом винниму вчиненніінкримінованого кримінальногоправопорушення Крім цього,на данийчас існуютьобставини,які підтверджують,що незастосуванняарешту назазначене вклопотанні майнопризведе довжиття ОСОБА_5 чи іншиминевстановленими вході досудовогорозслідування особамизаходів щодозникнення,втрати,знищення,перетворення,пересування,відчуження останнього. На підставі викладеного вище, з метою забезпечення конфіскації як виду покарання щодо зазначеного вище майна підозрюваного та унеможливлення його зникнення, втрати, знищення, перетворення, пересування, відчуження, слідчий звертається до суду з даним клопотанням про арешт майна та просить проводити розгляд справи без повідомлення власника майна відповідно до ч.2 ст.172 КПК України.
Від слідчого надана заяв а, про розгляд клопотання без його участі.
Слідчий суддя вважає за можливе розглянути дане клопотання на підставі ч. 2 ст. 172 КПК України, без повідомлення власника майна, їх захисника, представника чи законного представника, представника юридичної особи, щодо якої здійснюється провадження, з метою забезпечення арешту майна.
Ознайомившись з матеріалами клопотання, слідчий суддя приходить до наступного.
Відповідно до ст. 84 КПК України доказами у кримінальному провадженні є фактичні дані, отримані у передбаченому Кодексом порядку, на підставі яких слідчий, прокурор, слідчий суддя і суд встановлюють наявність чи відсутність фактів та обставин, що мають значення для кримінального провадження та підлягають доказуванню. Процесуальними джерелами доказів є показання, речові докази, документи, висновки експертів.
Згідно зі ст. 4 Конвенції Ради Європи «Про відмивання, виявлення, вилучення і конфіскацію доходів, одержаних злочинним шляхом, та про фінансування тероризму» (ратифіковану Законом України N 2698-VI від 17.11.2010) - «слідчі і тимчасові заходи» - Кожна Сторона зобов`язана вжити такі заходи, які можуть знадобитися для можливості її здатності швидко визначити, виявити, заблокувати або заарештувати майно, яке підлягає конфіскації для того, щоб, зокрема, сприяти здійсненню конфіскації надалі.
Згідно зі ст. 5 даної Конвенції, держава Україна зобов`язана вжити заходів, які можуть знадобитися для того, щоб забезпечити застосування заходів щодо блокування, арешту та конфіскації також до:a) майна, в яке були перетворені або конвертовані доходи;b) майна, отриманого із законних джерел, якщо до нього було повністю або частково приєднані доходи, отримані злочинним шляхом; c) прибутку або інших вигод, отриманих від доходів, від майна, в яке були перетворені або конвертовані доходи, отримані злочинним шляхом, або від майна, до якого залучені доходи, отримані злочинним шляхом.
Відповідно до ч. 1 ст. 170 КПК України арештом майна є тимчасове, до скасування у встановленому цим Кодексом порядку, позбавлення за ухвалою слідчого судді або суду права на відчуження, розпорядження та/або користування майном, щодо якого існує сукупність підстав чи розумних підозр вважати, що воно є доказом кримінального правопорушення, підлягає спеціальній конфіскації у підозрюваного, обвинуваченого, засудженого, третіх осіб, конфіскації у юридичної особи, для забезпечення цивільного позову, стягнення з юридичної особи отриманої неправомірної вигоди, можливої конфіскації майна. Арешт майна скасовується у встановленому цим Кодексом порядку. Згідно ч.1 ст.170 КПК України, арештом майна є тимчасове, до скасування у встановленому цим Кодексом порядку, позбавлення за ухвалою слідчого судді або суду права на відчуження, розпорядження та/або користування майном, щодо якого існує сукупність підстав чи розумних підозр вважати, що воно є доказом кримінального правопорушення, підлягає спеціальній конфіскації у підозрюваного, обвинуваченого, засудженого, третіх осіб, конфіскації у юридичної особи, для забезпечення цивільного позову, стягнення з юридичної особи отриманої неправомірної вигоди, можливої конфіскації майна. Арешт майна скасовується у встановленому цим Кодексом порядку.
За ч.2 ст.170 КПК України, арешт майна допускається з метою забезпечення: 1) збереження речових доказів; 2) спеціальної конфіскації; 3) конфіскації майна як виду покарання або заходу кримінально-правового характеру щодо юридичної особи; 4) відшкодування шкоди, завданої внаслідок кримінального правопорушення (цивільний позов), чи стягнення з юридичної особи отриманої неправомірної вигоди.
Як визначено ч.3 ст.170 КПК України, у випадку, передбаченому пунктом 1 частини другої цієї статті, арешт накладається на майно будь-якої фізичної або юридичної особи за наявності достатніх підстав вважати, що воно відповідає критеріям, зазначеним устатті 98цього Кодексу.
Згідно ч.4ст. 170 КПК України, у випадку, передбаченому пунктом 2 частини другої цієї статті, арешт накладається на майно підозрюваного, обвинуваченого, засудженого або третьої особи за наявності достатніх підстав вважати, що воно підлягатиме спеціальній конфіскації у випадках, передбаченихКримінальним кодексом України.
Відповідно до ч.5 ст. 170 КПК України, у випадку, передбаченому пунктом 3 частини другої цієї статті, арешт накладається на майно підозрюваного, обвинуваченого, засудженого або юридичної особи, щодо якої здійснюється провадження, за наявності достатніх підстав вважати, що суд у випадках, передбаченихКримінальним кодексом України, може призначити покарання у виді конфіскації майна або застосувати до юридичної особи захід кримінально-правового характеру у виді конфіскації майна.
За ч.2 ст.173 КПК України, при вирішенні питання про арешт майна слідчий суддя, суд повинен враховувати: 1) правову підставу для арешту майна; 2) можливість використання майна як доказу у кримінальному провадженні (якщо арешт майна накладається у випадку, передбаченому пунктом 1 частини другої статті 170 цього Кодексу); 3) наявність обґрунтованої підозри у вчиненні особою кримінального правопорушення або суспільно небезпечного діяння, що підпадає під ознаки діяння, передбаченого законом України про кримінальну відповідальність (якщо арешт майна накладається у випадках, передбачених пунктами 3, 4 частини другої статті 170 цього Кодексу); 3-1) можливість спеціальної конфіскації майна (якщо арешт майна накладається у випадку, передбаченому пунктом 2 частини другої статті 170 цього Кодексу); 4) розмір шкоди, завданої кримінальним правопорушенням, неправомірної вигоди, яка отримана юридичною особою (якщо арешт майна накладається у випадку, передбаченому пунктом 4 частини другої статті 170 цього Кодексу); 5) розумність та співрозмірність обмеження права власності завданням кримінального провадження; 6) наслідки арешту майна для підозрюваного, обвинуваченого, засудженого, третіх осіб.
Відповідно до ч. 10 ст. 170 КПК України, арешт може бути накладений у встановленому цим Кодексом порядку на рухоме чи нерухоме майно, гроші у будь-якій валюті готівкою або у безготівковій формі, в тому числі кошти та цінності, що знаходяться на банківських рахунках чи на зберіганні у банках або інших фінансових установах, видаткові операції, цінні папери, майнові, корпоративні права, віртуальні активи, щодо яких ухвалою чи рішенням слідчого судді, суду визначено необхідність арешту майна.
В судовому засіданні встановлено, що слідчим відділом Управління здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні №22023040000000493 від 20.07.2023 року за підозрою ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 111-2 КК України.
Громадянин України ОСОБА_5 16.05.1995 року на території Херсонської області зареєстрував юридичну особу під навою «Мале приватне підприємство «Євгенія» (МПП «Євгенія»), основний вид діяльності якого це здійснення пасажирських перевезень. Після повномасштабного вторгнення збройних сил рф на територію України та окупації Херсонської області, громадянин України ОСОБА_5 , будучи засновником та директором МПП «Євгенія», достовірно знаючи про вищевказані обставини, які є загальновідомим фактом, перебуваючи на тимчасово окупованій території в місті Нова Каховка Херсонської області, реалізуючи свій злочинний умисел, заручившись підтримкою представників військової комендатури м. Нова Каховка, м. Каховка, м. Таврійськ, відповідно до наказу від 11 квітня 2022 року військового коменданта м. Нова Каховка, отримав дозвіл на здійснення пасажирських перевезень за маршрутом: місто Берислав Херсонської областімісто Нова Каховка Херсонської області, та добровільно налагодив пасажирські перевезення за вказаним маршрутом у період часу з 17.04.2022 по 25.05.2022 з регулярністю 20-25 поїздок на місяць, з цією метою він використовував транспортний засіб марки «ХАЗ», державний номерний знак НОМЕР_1 , тим самим підтримав рішення окупаційної адміністрації держави-агресора. У подальшому, ОСОБА_5 продовжуючи реалізацію свого злочинного умислу на допомогу окупаційній адміністрації держави-агресора, а також подальшої легалізації діяльності МПП «Євгенія» на тимчасово окупованій території України, заручившись підтримкою представників окупаційної адміністрації м. Нова Каховка, на підставі розпорядження №45-Р «Про затвердження розкладів регулярних перевезень на весняно-літній та осінньо-зимовий період» від 27.05.2022, добровільно налагодив пасажирські перевезення за маршрутом: місто Берислав Херсонської області місто Нова Каховка Херсонської області та у зворотньому напрямку, у період часу з 27.05.2022 по 17.07.2022 з регулярністю 20-25 поїздок на місяць, з цією метою він використовував транспортний засіб марки «ХАЗ» державний номерний знак НОМЕР_1 , тим самим підтримав рішення окупаційної адміністрації держави-агресора.
Також встановлено, що згідно листа ТСЦ МВС № 1243, що за ПП «Мале приватне підприємство Євгенія» (код ЄДРПОУ 21306699) зареєстровано транспортний засіб марки «Богдан» державний номерний знак НОМЕР_2 та транспортний засіб марки «ПАЗ» державний номерний знак НОМЕР_3 .
Відповідно до ч. 1 ст. 96-6 КК України до юридичних осіб судом можуть бути застосовані такі заходи кримінально-правового характеру, а саме: штраф, конфіскація майна, ліквідація.
Правовою підставою для арешту зазначеного майна є п.3 ч.2 ст.170 КПК України конфіскація майна як виду покарання.
Санкція ч. 1 ст. 111-2 КК України передбачає, вид додаткового покарання-конфіскацію майна. Незастосування арешту на зазначені в клопотанні рахунки, на яких знаходяться грошові кошти, може призвести до їх зникнення, втрати, перетворення та/або відчуження, що позбавить можливості застосування конфіскації.
Слідчий суддя вважає обґрунтованими доводи слідчого, щодо необхідності накладення арешту на вказане майно, у зв`язку з чим, клопотання підлягає задоволенню.
Керуючись ст. ст. 98, 107, 110, 131, 132, 170-175, 309, 369-372, 376 КПК України, -
постановив:
Клопотання слідчого слідчого відділу Управління СБ України у Дніпропетровській області старшого лейтенанта юстиції ОСОБА_3 , яке погоджене прокурором відділу Дніпропетровської обласної прокуратури ОСОБА_4 , про арешт майна, в рамках кримінального провадження №22023040000000493 від 20.07.2023 року за підозрою ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч.1ст.111-2 КК України - задовольнити.
Накласти арешт майно, що належить ПП «Мале приватне підприємство Євгенія» (код ЄДРПОУ 21306699), засновником та директором якого є підозрюваний ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , зареєстрований за адресою: АДРЕСА_1 , та фактично проживаючий за адресою: АДРЕСА_2 , а саме на транспортний засіб марки «Богдан» державний номерний знак НОМЕР_2 та транспортний засіб марки «ПАЗ» державний номерний знак НОМЕР_3 , шляхом накладення заборони відчуження, розпорядження та користування зазначеним майном.
Зобов`язати посадових осіб Міністерства юстиції України, його територіальних органів, Державного підприємства «Національні інформаційні системи» чи інших уповноважених посадових осіб державних органів влади або місцевого самоврядування негайно внести відповідні дані щодо зміни правового статусу арештованого майна, а також надати інформацію (витяг) щодо внесення вказаних відомостей.
Ухвала підлягає негайному виконанню слідчим, прокурором.
Копію ухвали негайно направити власнику майна.
Ухвала слідчого судді може бути оскаржена протягом п`яти днів з дня її проголошення до Дніпровського апеляційного суду. Якщо ухвалу слідчого судді було постановлено без виклику особи, яка її оскаржує, строк апеляційного оскарження для такої особи обчислюється з дня отримання копії судового рішення.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Суд | Красногвардійський районний суд м.Дніпропетровська |
Дата ухвалення рішення | 08.11.2023 |
Оприлюднено | 26.04.2024 |
Номер документу | 115291658 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про арешт майна |
Кримінальне
Красногвардійський районний суд м.Дніпропетровська
Білик І. А.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні