Єдиний унікальний номер (справа №) 216/7431/23
Номер провадження у суді 1-кс/216/2995/23
УХВАЛА
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
30 листопада 2023 року місто Кривий Ріг
Центрально-Міський районний суд міста Кривого Рогу Дніпропетровської області:
у складі слідчого судді - ОСОБА_1 ,
секретаря судового засідання - ОСОБА_2 ,
розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі судових засідань в приміщенні Центрально-Міського районного суду м. Кривого Рогу Дніпропетровської області клопотання слідчого відділу розслідування злочинів у сфері господарської та службової діяльності СУ ГУНП в Дніпропетровській області капітана поліції ОСОБА_3 , у кримінальному провадженні внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 12023041230002006 від 03.10.2023, за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 1 ст. 366, ч. 4 ст. 191 КК України про тимчасовий доступ до речей і документів, -
ВСТАНОВИВ:
Слідчий відділу розслідування злочинів у сфері господарської та службової діяльності СУ ГУНП в Дніпропетровській області ОСОБА_3 звернувся до Центрально-Міського районного суду м. Кривого Рогу Дніпропетровської області із клопотанням погодженим з прокурором Криворізької центральної окружної прокуратури ОСОБА_4 , про надання права на здійснення тимчасового доступу до речей і документів з можливістю їх вилучення, які перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), що за адресою: АДРЕСА_1 , а саме:
1. Договір №3 про закупівлю товарів від 06.01.2023, а саме «Олія соняшникова рафінована, фасована» на загальну суму 9 285 000, 00 грн. (150 000 пляшок по ціні 61,90 грн. за 1 пляшку без урахування ПДВ), укладений з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) в особі директора ОСОБА_5 з усіма додатками до договору; додаткові угоди; товарно-транспортними накладними, специфікаціями, тендерної документації, сертифікатів якості або інших документів що підтверджують якість товару, протоколів випробувань харчових продуктів, платіжних доручень, квитанцій, актів прийому-передачу поставлених товарів, документів щодо виробника даної продукції, а також зразків продукції: «Олія соняшникова рафінована, фасована», яка поставлена згідно вказаного договору.
2. Договір №10 про закупівлю товарів від 16.01.2023, а саме «Макаронні вироби фасовані» на загальну суму 5 100 000, 00 грн. (150 000 кг. по ціні 34,00 грн. за 1 кг. Без урахування ПДВ), укладений з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) в особі директора ОСОБА_5 , з усіма додатками до договору; додаткові угоди; товарно-транспортними накладними, специфікаціями, тендерної документації, сертифікатів якості або інших документів що підтверджують якість товару, протоколів випробувань харчових продуктів, платіжних доручень, квитанцій, актів прийому-передачу поставлених товарів, документів щодо виробника даної продукції, а також зразків продукції: «Макаронні вироби фасовані», яка поставлена згідно вказаного договору.
3. Договір №7 про закупівлю товарів від 09.01.2023, а саме «Крупа пшенична фасована» на загальну суму 2 835 000, 00 грн. (150 000 кг. по ціні 18,90 за 1 кг. без урахування ПДВ), укладений з ФОП ОСОБА_6 (ІНН НОМЕР_3 ), з усіма додатками до договору; додаткові угоди; товарно-транспортними накладними, специфікаціями, тендерної документації, сертифікатів якості або інших документів що підтверджують якість товару, протоколів випробувань харчових продуктів, платіжних доручень, квитанцій, актів прийому-передачу поставлених товарів, документів щодо виробника даної продукції, а також зразків продукції: «Крупа пшенична фасована», яка поставлена згідно вказаного договору.
4. Договір №8 про закупівлю товарів від 16.01.2023, а саме «Цукор білий кристалічний» на загальну суму 4 945 500,00 грн. (150 000 кг. по ціні 32,97 грн. за 1 кг. без урахування ПДВ), укладений з ФОП ОСОБА_6 (ІНН НОМЕР_3 ), з усіма додатками до договору; додаткові угоди; товарно-транспортними накладними, специфікаціями, тендерної документації, сертифікатів якості або інших документів що підтверджують якість товару, протоколів випробувань харчових продуктів, платіжних доручень, квитанцій, актів прийому-передачу поставлених товарів, документів щодо виробника даної продукції, а також зразків продукції: «Цукор білий кристалічний», яка поставлена згідно вказаного договору.
5. Договір №11 про закупівлю товарів від 16.01.2023, а саме «Свинина тушкована вищого гатунку ж/б 525г» на загальну суму 30 029 800,00 грн. (265 000 банок по ціні 113,32 грн. за 1 шт. без урахування ПДВ), укладений з ФОП ОСОБА_7 (ІНН НОМЕР_4 ), з усіма додатками до договору; додаткові угоди; товарно-транспортними накладними, специфікаціями, тендерної документації, сертифікатів якості або інших документів що підтверджують якість товару, протоколів випробувань харчових продуктів, платіжних доручень, квитанцій, актів прийому-передачу поставлених товарів, документів щодо виробника даної продукції, а також зразків продукції: «Свинина тушкована вищого гатунку ж/б 525г», яка поставлена згідно вказаного договору.
6. Договір №40 про закупівлю товарів від 28.03.2023, а саме «Молоко згущене ж/б 370г.» на загальну суму 4 187 040, 00 грн. (122 000 банки по ціні 34,32 грн. за 1 штуку з урахуванням ПДВ), укладений з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_5 ) в особі директора ОСОБА_8 , з усіма додатками до договору; додаткові угоди; товарно-транспортними накладними, специфікаціями, тендерної документації, сертифікатів якості або інших документів що підтверджують якість товару, протоколів випробувань харчових продуктів, платіжних доручень, квитанцій, актів прийому-передачу поставлених товарів, документів щодо виробника даної продукції, а також зразків продукції: «Молоко згущене ж/б 370г», яка поставлена згідно вказаного договору.
7. Договір №43 про закупівлю товарів від 04.05.2023, а саме «Борошно пшеничне, вищого гатунку» на загальну суму 7 992 000, 00 грн. (400 000 кг. по ціні 19,98 грн. за 1 кг), укладений з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_5 ) в особі директора ОСОБА_8 , з усіма додатками до договору; додаткові угоди; товарно-транспортними накладними, специфікаціями, тендерної документації, сертифікатів якості або інших документів що підтверджують якість товару, протоколів випробувань харчових продуктів, платіжних доручень, квитанцій, актів прийому-передачу поставлених товарів, документів щодо виробника даної продукції, а також зразків продукції: «Борошно пшеничне, вищого гатунку», яка поставлена згідно вказаного договору.
8. Договір №46 про закупівлю товарів від 20.07.2023, а саме «Цукор білий кристалічний, фасований» на загальну суму 8 806 590,00 грн. (250 900 кг. по ціні 35,10 грн. за 1 кг. з урахуванням ПДВ), укладений з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_5 ) в особі директора ОСОБА_8 , з усіма додатками до договору; додаткові угоди; товарно-транспортними накладними, специфікаціями, тендерної документації, сертифікатів якості або інших документів що підтверджують якість товару, протоколів випробувань харчових продуктів, платіжних доручень, квитанцій, актів прийому-передачу поставлених товарів, документів щодо виробника даної продукції, а також зразків продукції: «Цукор білий кристалічний», яка поставлена згідно вказаного договору.
9. Договір №57 про закупівлю товарів від 18.09.2023, а саме «Крупа пшенична фасована» на загальну суму 1 520 480,00 грн. (104 000 кг. по ціні 14,62 грн. за 1 кг. без урахування ПДВ), укладений з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_6 ) в особі директора ОСОБА_9 , з усіма додатками до договору; додаткові угоди; товарно-транспортними накладними, специфікаціями, тендерної документації, сертифікатів якості або інших документів що підтверджують якість товару, протоколів випробувань харчових продуктів, платіжних доручень, квитанцій, актів прийому-передачу поставлених товарів, документів щодо виробника даної продукції, а також зразків продукції: «Крупа пшенична фасована», яка поставлена згідно вказаного договору.
10. Договір №58 про закупівлю товарів від 18.09.2023, а саме «Макаронні вироби фасовані» на загальну суму 2 641 000,00 грн. (95 000 кг. по ціні 27,80 грн. за 1 кг. без урахування ПДВ), укладений з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_6 ) в особі директора ОСОБА_9 , з усіма додатками до договору; додаткові угоди; товарно-транспортними накладними, специфікаціями, тендерної документації, сертифікатів якості або інших документів що підтверджують якість товару, протоколів випробувань харчових продуктів, платіжних доручень, квитанцій, актів прийому-передачу поставлених товарів, документів щодо виробника даної продукції, а також зразків продукції: «Макаронні вироби фасовані», яка поставлена згідно вказаного договору.
11. Договір №59 про закупівлю товарів від 18.09.2023, а саме «Олія соняшникова рафінована, фасована» на загальну суму 5 712 960,00 грн. (96 000 пляшок по ціні 59,51 грн. за 1 шт.), укладений з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_6 ) в особі директора ОСОБА_9 , з усіма додатками до договору; додаткові угоди; товарно-транспортними накладними, специфікаціями, тендерної документації, сертифікатів якості або інших документів що підтверджують якість товару, протоколів випробувань харчових продуктів, платіжних доручень, квитанцій, актів прийому-передачу поставлених товарів, документів щодо виробника даної продукції, а також зразків продукції: «Олія соняшникова рафінована, фасована», яка поставлена згідно вказаного договору.
12. Положення про ІНФОРМАЦІЯ_1 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), наказ про призначення директора департаменту ОСОБА_10 , посадова інструкції директора департаменту ОСОБА_10 , службова характеристика директора департаменту ОСОБА_10 ;
13. Накази, розпорядження, рішення або інші документи, на підставі яких виділено грошові кошти на здійснення закупівлі продуктів харчування;
14. Документи щодо ціноутворення та визначення остаточної цінової пропозиції за вищевказаними договорами про закупівлю товарів.
В обґрунтування клопотання слідчим зазначено, що посадові особи одного з органів місцевого самоврядування м. Кривого Рогу за попередньою змовою з суб`єктами господарської діяльності Дніпропетровської області, протягом 2022 року уклали ряд договорів на закупку продуктів харчування за завищеними цінами, в результаті чого за попередньою змовою здійснили привласнення бюджетних коштів.
Також виявлено інформацію у електронній системі публічних закупівель « Прозорро » ( https://prozorro.gov.ua), а також повідомленнях медіа, щодо фактів можливого складання та надання постачальниками продукції завідомо неправдивих документів щодо якості продуктів харчування, які входять до складу продуктових наборів для соціально незахищених верств населення.
Так, досудовим розслідуванням встановлено, що ІНФОРМАЦІЯ_1 в особі директора ОСОБА_10 , протягом поточного періоду 2023 року проведено закупівлі та укладено ряд договорів про закупівлю товарів (різного виду продуктів харчування) у юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.
Окрім того, встановлено, що продукти харчування придбані за вказаними вище договорами, використовуються для формування продуктових наборів та подальшої видачі незахищеним та потребуючим мешканцям м. Кривого Рогу, що підтверджується оглядами інформації у відкритому доступі в мережі Інтернет від 30.10.2023 та 13.11.2023.
Крім цього, під час огляду інформації у відкритому доступі в мережі Інтернет, що підтверджується протоколами від 30.10.2023 та 13.11.2023 встановлено, що деякі продукти харчування, що містяться у продуктових наборах, є самостійно розфасованими, та не знаходяться у заводських упаковках, хоч відповідно до умов зазначених вище договорів, продукти харчування повинні бути розфасовані виробником, що може свідчити про заволодіння бюджетними грошовими коштами, оскільки ціна різниться при купівлі у великій тарі та розфасовці у бік зменшення.
Відповідно до умов тендеру (тендерів) проведених ІНФОРМАЦІЯ_1 , продукти харчування, які закуповуються в тому числі за вказаним вище договорами повинні бути розвасовані виробником у індивідуальні упаковки (пакети, пляшки чи банки).
В ході аналізу цін на вказані товари, на території регіону Дніпропетровської області, в порівнянні з цінами зазначеними за вищевказаними договорами, останні є значно завищені в порівнянні з фактичними, які виставлені на ринку.
Вищезазначені обставини та факти свідчать про можливу наявність у діях посадових осіб ІНФОРМАЦІЯ_1 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », ФОП ОСОБА_7 (ІНН НОМЕР_4 ), ФОП ОСОБА_6 (ІНН НОМЕР_3 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » корупційної схеми привласнення грошових коштів місцевого бюджету в ході поставки продуктів харчування низької якості та за завищеними цінами, а також підробки службовими особами документів, щодо якісних показників продуктів харчування.
Враховуючи вищевикладене, з метою проведення повного та неупередженого досудового розслідування, виникла необхідність проведення тимчасового доступу до оригіналів речей та документів, що знаходяться у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), що за адресою: АДРЕСА_1 , а саме до означених у клопотанні договорів про закупівлю товарів.
Слідчий в судове засідання не з`явилася, подала заяву, в якій клопотання підтримала, просила справу розглянути за її відсутності.
На підставі ч. 2 ст. 163 КПК України представник особи, у володінні якої знаходяться речі і документи - ІНФОРМАЦІЯ_1 не повідомлявся про розгляд клопотання.
На підставі ч. 4 ст. 107 КПК України, враховуючи неприбуття в судове засідання всіх осіб, які беруть участь у судовому провадженні, фіксування за допомогою технічних засобів кримінального провадження в суді не здійснюється.
Слідчий суддя, дослідивши надані докази та оцінивши в сукупності всі обставини, приходить до наступного висновку.
В судовому засіданні встановлено, що слідчим відділом Криворізького районного управління поліції Головного управління Національної поліції в Дніпропетровській області проводиться досудове розслідування по кримінальному провадженню № 12023041230002006 від 03.10.2023, за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 1 ст. 366, ч. 4 ст. 191 КК України з обставин того, що посадові особи одного з органів місцевого самоврядування м. Кривого Рогу за попередньою змовою з суб`єктами господарської діяльності Дніпропетровської області, протягом 2022 року уклали ряд договорів на закупку продуктів харчування за завищеними цінами, в результаті чого за попередньою змовою здійснили привласнення бюджетних коштів.
Як зазначено у ч. 1 ст. 159 КПК України, тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходиться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії, та, у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, судом, вилучити їх (здійснити їх виїмку).
З матеріалів кримінального провадження вбачається, що існує обґрунтована підстава щодо вчинення кримінального правопорушення, що може бути підставою для застосування заходів забезпечення кримінального провадження; потреби досудового розслідування виправдовують такий ступінь втручання у права і свободи особи, про який ідеться в клопотанні прокурора та завдання, для виконання якого слідчий звертається із клопотанням, може бути виконане.
Таким чином, вищезазначені обставини дають слідчому судді підстави для висновку про наявність передбачених ст. 132, ч. 5 ст. 163 та ч. 6 ст. 163 КПК України підстав для часткового задоволення клопотання.
Слідчим не доведено необхідності вилучення оригіналів документів, тому слідчий суддя вважає за можливе надати тимчасовий доступ до оригіналів документів, з можливістю вилучення належним чином завірених копій.
На підставі викладеного і керуючись ст.ст. 132, 159, 160, 162, 163 КПК України,-
УХВАЛИВ:
Клопотання слідчого - задовольнити частково.
Надати слідчому відділу розслідування злочинів у сфері господарської та службової діяльності СУ ГУНП в Дніпропетровській області капітану поліції ОСОБА_3 , слідчим слідчого відділу Криворізького районного управління поліції Головного управління Національної поліції в Дніпропетровській області ОСОБА_11 , ОСОБА_12 , прокурорам Криворізької центральної окружної прокуратури ОСОБА_4 , ОСОБА_13 , ОСОБА_14 , ОСОБА_15 , ОСОБА_16 , ОСОБА_17 , ОСОБА_18 тимчасовий доступ до оригіналів документів, з можливістю вилучення належним чином завірених копій, які перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), що за адресою: АДРЕСА_1 , а саме:
1. Договір №3 про закупівлю товарів від 06.01.2023, а саме «Олія соняшникова рафінована, фасована» на загальну суму 9 285 000, 00 грн. (150 000 пляшок по ціні 61,90 грн. за 1 пляшку без урахування ПДВ), укладений з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) в особі директора ОСОБА_5 з усіма додатками до договору; додаткові угоди; товарно-транспортними накладними, специфікаціями, тендерної документації, сертифікатів якості або інших документів що підтверджують якість товару, протоколів випробувань харчових продуктів, платіжних доручень, квитанцій, актів прийому-передачу поставлених товарів, документів щодо виробника даної продукції, а також зразків продукції: «Олія соняшникова рафінована, фасована», яка поставлена згідно вказаного договору.
2. Договір №10 про закупівлю товарів від 16.01.2023, а саме «Макаронні вироби фасовані» на загальну суму 5 100 000, 00 грн. (150 000 кг. по ціні 34,00 грн. за 1 кг. Без урахування ПДВ), укладений з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) в особі директора ОСОБА_5 , з усіма додатками до договору; додаткові угоди; товарно-транспортними накладними, специфікаціями, тендерної документації, сертифікатів якості або інших документів що підтверджують якість товару, протоколів випробувань харчових продуктів, платіжних доручень, квитанцій, актів прийому-передачу поставлених товарів, документів щодо виробника даної продукції, а також зразків продукції: «Макаронні вироби фасовані», яка поставлена згідно вказаного договору.
3. Договір №7 про закупівлю товарів від 09.01.2023, а саме «Крупа пшенична фасована» на загальну суму 2 835 000, 00 грн. (150 000 кг. по ціні 18,90 за 1 кг. без урахування ПДВ), укладений з ФОП ОСОБА_6 (ІНН НОМЕР_3 ), з усіма додатками до договору; додаткові угоди; товарно-транспортними накладними, специфікаціями, тендерної документації, сертифікатів якості або інших документів що підтверджують якість товару, протоколів випробувань харчових продуктів, платіжних доручень, квитанцій, актів прийому-передачу поставлених товарів, документів щодо виробника даної продукції, а також зразків продукції: «Крупа пшенична фасована», яка поставлена згідно вказаного договору.
4. Договір №8 про закупівлю товарів від 16.01.2023, а саме «Цукор білий кристалічний» на загальну суму 4 945 500,00 грн. (150 000 кг. по ціні 32,97 грн. за 1 кг. без урахування ПДВ), укладений з ФОП ОСОБА_6 (ІНН НОМЕР_3 ), з усіма додатками до договору; додаткові угоди; товарно-транспортними накладними, специфікаціями, тендерної документації, сертифікатів якості або інших документів що підтверджують якість товару, протоколів випробувань харчових продуктів, платіжних доручень, квитанцій, актів прийому-передачу поставлених товарів, документів щодо виробника даної продукції, а також зразків продукції: «Цукор білий кристалічний», яка поставлена згідно вказаного договору.
5. Договір №11 про закупівлю товарів від 16.01.2023, а саме «Свинина тушкована вищого гатунку ж/б 525г» на загальну суму 30 029 800,00 грн. (265 000 банок по ціні 113,32 грн. за 1 шт. без урахування ПДВ), укладений з ФОП ОСОБА_7 (ІНН НОМЕР_4 ), з усіма додатками до договору; додаткові угоди; товарно-транспортними накладними, специфікаціями, тендерної документації, сертифікатів якості або інших документів що підтверджують якість товару, протоколів випробувань харчових продуктів, платіжних доручень, квитанцій, актів прийому-передачу поставлених товарів, документів щодо виробника даної продукції, а також зразків продукції: «Свинина тушкована вищого гатунку ж/б 525г», яка поставлена згідно вказаного договору.
6. Договір №40 про закупівлю товарів від 28.03.2023, а саме «Молоко згущене ж/б 370г.» на загальну суму 4 187 040, 00 грн. (122 000 банки по ціні 34,32 грн. за 1 штуку з урахуванням ПДВ), укладений з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_5 ) в особі директора ОСОБА_8 , з усіма додатками до договору; додаткові угоди; товарно-транспортними накладними, специфікаціями, тендерної документації, сертифікатів якості або інших документів що підтверджують якість товару, протоколів випробувань харчових продуктів, платіжних доручень, квитанцій, актів прийому-передачу поставлених товарів, документів щодо виробника даної продукції, а також зразків продукції: «Молоко згущене ж/б 370г», яка поставлена згідно вказаного договору.
7. Договір №43 про закупівлю товарів від 04.05.2023, а саме «Борошно пшеничне, вищого гатунку» на загальну суму 7 992 000, 00 грн. (400 000 кг. по ціні 19,98 грн. за 1 кг), укладений з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_5 ) в особі директора ОСОБА_8 , з усіма додатками до договору; додаткові угоди; товарно-транспортними накладними, специфікаціями, тендерної документації, сертифікатів якості або інших документів що підтверджують якість товару, протоколів випробувань харчових продуктів, платіжних доручень, квитанцій, актів прийому-передачу поставлених товарів, документів щодо виробника даної продукції, а також зразків продукції: «Борошно пшеничне, вищого гатунку», яка поставлена згідно вказаного договору.
8. Договір №46 про закупівлю товарів від 20.07.2023, а саме «Цукор білий кристалічний, фасований» на загальну суму 8 806 590,00 грн. (250 900 кг. по ціні 35,10 грн. за 1 кг. з урахуванням ПДВ), укладений з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_5 ) в особі директора ОСОБА_8 , з усіма додатками до договору; додаткові угоди; товарно-транспортними накладними, специфікаціями, тендерної документації, сертифікатів якості або інших документів що підтверджують якість товару, протоколів випробувань харчових продуктів, платіжних доручень, квитанцій, актів прийому-передачу поставлених товарів, документів щодо виробника даної продукції, а також зразків продукції: «Цукор білий кристалічний», яка поставлена згідно вказаного договору.
9. Договір №57 про закупівлю товарів від 18.09.2023, а саме «Крупа пшенична фасована» на загальну суму 1 520 480,00 грн. (104 000 кг. по ціні 14,62 грн. за 1 кг. без урахування ПДВ), укладений з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_6 ) в особі директора ОСОБА_9 , з усіма додатками до договору; додаткові угоди; товарно-транспортними накладними, специфікаціями, тендерної документації, сертифікатів якості або інших документів що підтверджують якість товару, протоколів випробувань харчових продуктів, платіжних доручень, квитанцій, актів прийому-передачу поставлених товарів, документів щодо виробника даної продукції, а також зразків продукції: «Крупа пшенична фасована», яка поставлена згідно вказаного договору.
10. Договір №58 про закупівлю товарів від 18.09.2023, а саме «Макаронні вироби фасовані» на загальну суму 2 641 000,00 грн. (95 000 кг. по ціні 27,80 грн. за 1 кг. без урахування ПДВ), укладений з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_6 ) в особі директора ОСОБА_9 , з усіма додатками до договору; додаткові угоди; товарно-транспортними накладними, специфікаціями, тендерної документації, сертифікатів якості або інших документів що підтверджують якість товару, протоколів випробувань харчових продуктів, платіжних доручень, квитанцій, актів прийому-передачу поставлених товарів, документів щодо виробника даної продукції, а також зразків продукції: «Макаронні вироби фасовані», яка поставлена згідно вказаного договору.
11. Договір №59 про закупівлю товарів від 18.09.2023, а саме «Олія соняшникова рафінована, фасована» на загальну суму 5 712 960,00 грн. (96 000 пляшок по ціні 59,51 грн. за 1 шт.), укладений з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_6 ) в особі директора ОСОБА_9 , з усіма додатками до договору; додаткові угоди; товарно-транспортними накладними, специфікаціями, тендерної документації, сертифікатів якості або інших документів що підтверджують якість товару, протоколів випробувань харчових продуктів, платіжних доручень, квитанцій, актів прийому-передачу поставлених товарів, документів щодо виробника даної продукції, а також зразків продукції: «Олія соняшникова рафінована, фасована», яка поставлена згідно вказаного договору.
12. Положення про ІНФОРМАЦІЯ_1 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), наказ про призначення директора департаменту ОСОБА_10 , посадова інструкції директора департаменту ОСОБА_10 , службова характеристика директора департаменту ОСОБА_10 ;
13. Накази, розпорядження, рішення або інші документи, на підставі яких виділено грошові кошти на здійснення закупівлі продуктів харчування;
14. Документи щодо ціноутворення та визначення остаточної цінової пропозиції за вищевказаними договорами про закупівлю товарів.
В решті вимог клопотання - відмовити.
Термін дії ухвали два місяці з дня її постановлення, тобто по 30 січня 2024 року включно.
Відповідно до ч. 1 ст. 166 КПК України у разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями цього Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Суд | Центрально-Міський районний суд м.Кривого Рогу |
Дата ухвалення рішення | 30.11.2023 |
Оприлюднено | 04.12.2023 |
Номер документу | 115292223 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів |
Кримінальне
Центрально-Міський районний суд м.Кривого Рогу
ЦИМБАЛІСТЕНКО О. В.
Кримінальне
Центрально-Міський районний суд м.Кривого Рогу
ЦИМБАЛІСТЕНКО О. В.
Кримінальне
Центрально-Міський районний суд м.Кривого Рогу
ЦИМБАЛІСТЕНКО О. В.
Кримінальне
Центрально-Міський районний суд м.Кривого Рогу
ЦИМБАЛІСТЕНКО О. В.
Кримінальне
Центрально-Міський районний суд м.Кривого Рогу
ЦИМБАЛІСТЕНКО О. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні