Рішення
від 29.11.2023 по справі 380/17066/23
ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

29 листопада 2023 рокусправа № 380/17066/23Львівський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Москаля Р.М. розглянув за правилами спрощеного позовного провадження (в порядку письмового провадження) адміністративну справу за позовом товариства з обмеженою відповідальністю «Еколес» до Головного управління ДПС у Львівській області, Державної податкової служби України про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити дії,

В С Т А Н О В И В:

Товариство з обмеженою відповідальністю «Еколес» ( далі ТОВ «Еколес») звернулося до Львівського окружного адміністративного суду з позовом до Головного управління ДПС у Львівській області (далі ГУ ДПС у Львівській області, відповідач-1), Державної податкової служби України (далі ДПС України, відповідач-2) з такими вимогами:

1) визнати протиправним та скасувати прийняті комісією Головного управління Державної податкової служби у Львівській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних: - рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригувань в Єдиному реєстрі податкових накладних від 16.05.2023 № 43148/41201376/2; - рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригувань в Єдиному реєстрі податкових накладних від 07.06.2023 № 48468/41201376/2; - рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригувань в Єдиному реєстрі податкових накладних від 23.05.2023 № 8860926/41201376; - рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригувань в Єдиному реєстрі податкових накладних від 25.05.2023 № 8876550/41201376; - рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригувань в Єдиному реєстрі податкових накладних від 25.05.2023 № 8876551/41201376; - рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригувань в Єдиному реєстрі податкових накладних від 25.05.2023 № 8877463/41201376; - рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригувань в Єдиному реєстрі податкових накладних від 30.05.2023 № 8904152/41201376.

2) зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні від 01.09.2022 № 12, від 28.09.2022 № 13, від 12.10.2022 № 14, від 24.10.2022 № 15, від 22.11.2022 № 16, від 13.12.2022 № 17, від 03.01.2023 № 1.

Позовні вимоги обґрунтовано тим, що ТОВ «Еколес» є виробником сільськогосподарської продукції (спеціалізується на розведенні свиней), для здійснення господарської діяльності наявна достатня матеріально-технічна база; обладнання, яке позволяє працювати одному працівнику в зміну в автоматичному режимі, для відгодівлі поросят закуповує пшеницю, біологічні добавки, проводяться ветеринарні обстеження. Для отримання готової продукції (свиней) Товариство з обмеженою відповідальністю «Еколес» купує поросята в Приватного підприємства «Жовківчанка» згідно Договору поставки свиней у живій вазі від 22.05.2019 року № 03. З метою реалізації вирощеної ним продукції позивач уклав договір поставки № 6 від 01.06.2020 та № 1 від 11.01.2022 із ТОВ «Євро-Комерс». На виконання цього договору позивач поставив покупцю товар свині живою вагою. По факту поставки товару ТОВ «Еколес» склало податкові накладні № 12 від 01.09.2022, № 13 від 28.09.2022, № 14 від 12.10.2022, № 15 від 24.10.2022, № 16 від 22.11.2022, № 17 від 13.12.2022, № 1 від 03.01.2023 та подало їх на реєстрацію до Єдиного реєстру податкових накладних. Позивач зазначає, що після отримання квитанцій про зупинення реєстрації податкових накладних надіслав контролюючому органу пояснення з підтверджуючими документами для підтвердження реальності здійснення ним господарських операцій по складених податкових накладних. ГУ ДПС у Львівській області безпідставно прийняло рішення про відмову в реєстрації зазначених податкових накладних. Позивач стверджує, що ТОВ «Еколес» для розблокування реєстрації податкових накладних надало пояснення та всі первинні документи, достатні для прийняття рішення про реєстрацію цих податкових накладних. Вважає рішення Головного управління ДПС у Львівській області про відмову в реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних формальним, оскільки такі не містять чіткого визначення підстав та мотивів для його прийняття, як і мотивів прийняття чи відхилення наданих ТОВ «Еколес» пояснень та документів, вважає такі рішення необґрунтованими та протиправними. З метою належного захисту своїх прав як платника податку позивач просить суд зобов`язати ДПС України зареєструвати в Єдиному державному реєстрі податкових накладних складені ТОВ «Еколес» податкові накладні № 12 від 01.09.2022, № 13 від 28.09.2022, № 14 від 12.10.2022, № 15 від 24.10.2022, № 16 від 22.11.2022, № 17 від 13.12.2022, № 1 від 03.01.2023 датою їх первинного подання платником податків на реєстрацію.

Відповідачі, ДПС України, ГУ ДПС у Львівській області позов не визнають. Представниця відповідачів подала відзив на позовну заяву, просить суд відмовити в задоволенні позову ТОВ «Еколес» в повному обсязі. Вказує, що надані платником податків копії документів були недостатніми для прийняття відповідних рішень для прийняття рішень про реєстрацію зазначених податкових накладних, тому в ГУ ДПС у Львівській області були законні підстави для прийняття рішення про відмову в реєстрації податкових накладних № 12 від 01.09.2022, № 13 від 28.09.2022, № 14 від 12.10.2022, № 15 від 24.10.2022, № 16 від 22.11.2022, № 17 від 13.12.2022, № 1 від 03.01.2023. У відзиві відповідач вказав, що ТОВ «Еколес» не подавало до контролюючого органу Таблицю даних платника ПДВ. Представник відповідача до відзиву долучив витяг з бази даних контролюючого органу про отримані контролюючим органом пояснення та первинні документи, надіслані ТОВ «Еколес» для прийняття рішення про реєстрацію податкових накладних (том 4 а.с. 125-131).

Головне управління ДПС у Львівській області, ДПС України разом із відзивом на позовну заяву ТОВ «Еколес» подали спільне клопотання про розгляд цієї справи в судовому засіданні з повідомленням (викликом) сторін та про розгляд справи в порядку загального позовного провадження. Необхідність такого розгляду цієї справи обґрунтовують необхідністю дослідженням доказів та для повного та всебічного встановлення всіх обставин справи. Суд враховує характер спірних правовідносин у цій справі, предмет та підстави позову, склад учасників справи, а також те, що позиція учасників справи викладена в заявах по суті спору. За наведених обставин суд не встановив підстав для розгляду справи в судовому засіданні з повідомленням/викликом сторін. Таким чином, суд відмовляє у задоволенні цього клопотання Головного управління ДПС у Львівській області та ДПС України.

Суд дослідив долучені до матеріалів справи заяви по суті справи, письмові та електронні докази і встановив такі фактичні обставини справи та відповідні їм правовідносини:

товариство з обмеженою відповідальністю «Еколес» зареєстроване як юридична особа 09.03.2017, ідентифікаційний код 41201376. Основним видом діяльності товариства є розведення свиней (код КВЕД 01.46) (том 1 а.с. 24).

ТОВ «Еколес» займається відгодівлею свиней: закуповуються поросята вагою +- 25 кг для подальшої відгодівлі до ваги від 100 до 130 кг. Для отримання готової продукції (свиней) ТОВ «Еколес» купує поросята в ПП «Жовківчанка» згідно Договору поставки свиней у живій вазі № 03 від 22.05.2019 (том 1 а.с. 82-83) що підтверджується видатковими накладними № 24 від 29.06.2022, № 21 від 11.06.2022, № 35 від 01.09.2022, № 40 від 22.09.2022, ТТН № РБА24 від 29.06.2022, № РБА21 від 11.06.2022, № РБА35 від 01.09.2022, № РБА40 від 22.09.2022, рахунками на оплату та виписками по рахунку (том 1 а.с. 72, 74,76, 85, 214, 216, 218, том 2 а.с. 168, 170, 172, том 3 а.с. 164, 166, 168).

Транспортування продукції (свиней) здійснюється згідно Договору перевезення №23/05/2019 від 23.05.2019 року, укладеного між ТОВ «Євро-Комерс» (Перевізник) та ТОВ «Еколес», відповідно до п. 1.1. якого, за цим Договором Замовник надає для перевезення вантаж, а Перевізник зобов`язується здійснити його перевезення і надати комплекс інших послуг, пов`язаних з перевезенням вантажу, на території України (том 1 а.с. 87-89).

Для відгодівлі поросят ТОВ «Еколес» використовує пшеницю, придбану у Фермерського господарства «Соколівка» (Продавець) згідно Договору № 01/11 від 01.11.2021 року та біологічні добавки (корми), придбані у Приватного підприємства «Ефективна відгодівля тварин - Захід» згідно Договору № 01 від 01.09.2017 року (том 1 а.с. 130-149).

23.10.2017 року ТОВ «Еколес» та Буська районна державна лікарня ветеринарної медицини уклали Договір про надання ветеринарних послуг та розрахунки за них. На підставі цього Договору Буська районна державна лікарня ветеринарної медицини проводить клінічний огляд свиней та видає ветеринарні свідоцтва та відомості на переміщення тварин (том 1 а.с. 54-55).

ТОВ «Еколес» (Постачальник) та ТОВ «Євро-Комерс» (Покупець) уклали Договір поставки № 6 від 01.03.2020 (том 1 а.с. 40-42). Відповідно до п. 1.1. Постачальник зобов`язується в порядку та на умовах, визначених цим Договором, передати у власність Покупця свині живою вагою (в подальшому -Товар), а Покупець зобов`язується прийняти товар та оплатити його вартість. Згідно п. 1.2. Вид товару, асортимент, кількість, одиниця виміру, ціна за одиницю, загальна вартість окремої партії товару визначається у видатковій накладній, яка є невід`ємною частиною даного Договору. Відповідно до положень п. 3.1. Договору № 6, місцем завантаження Товару, що є предметом цього Договору є с. Гумниська Буського р-ну Львівської обл., а місцем розвантаження Товару, який зобов`язується передати Покупцеві Продавець та визначений згідно видаткової накладної є село Комарів Сокальського р-ну Львівської обл. Згідно п. 3.2. перехід до Покупця права власності на товар відбувається після передачі такого товару уповноваженому довіреністю представнику Покупця. Поставка Товару відбувається силами і за рахунок Покупця - ТОВ «Євро-Комерс». Відповідно до п. 4.2. оплата партії Товару Покупцем здійснюється протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів з дати отримання товару, якщо інше не передбачено Сторонами у додатковій угоді, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. Оплата товару проводиться Покупцем в національній валюті України - гривнях, з урахуванням ПДВ.

Крім того, 11.01.2022 ТОВ «Еколес» (Постачальник) та ТОВ «Євро-Комерс» (Покупець) уклали Договір поставки № 1 від 11.01.2022 (том 2 а.с. 44-45), відповідно до умов якого продавець зобов`язується на умовах та в порядку визначеному цим Договором передати товар (свині живою вагою) у власність «Покупцеві», а «Покупець»» зобов`язується на умовах та в порядку визначеному цим Договором прийняти Товар та сплатити за нього грошову суму (вартість) згідно умов даного Договору та визначену видатковою накладною (п. 1.1). Продавець зобов`язується передати товар, а Покупець прийняти товар найменування, кількість або асортимент якого визначений та вказаний у видатковій накладній (п. 1.2). Оплата за Товар Покупцем здійснюється протягом 10-ти банківських днів після здійснення поставки Товару (п. 3.2).

На виконання умов договору ТОВ «Еколес» поставило ТОВ «Євро-Комерс» свині, що підтверджується видатковими накладними № РН- 0000001 від 01.09.2022, № РН-0000002 від 28.09.2022, № РН-0000001 від 12.10.2022, № РН-0000002 від 24.10.2022, № РН-0000001 від 22.11.2022, № РН-0000001 від 13.12.2022, № РН-0000001 від 03.01.2023 та товарно-транспортними накладними № 1 від 01.09.2022, № 2 від 28.09.2022, № 1 від 12.10.2022, № 2 від 24.10.2022, № 1 від 22.11.2022, № 1 від 13.12.2022, № 1 від 03.01.2023 (том 1 а.с. 30-32, 184-186, том 2 а.с. 34-36, 135-137, том 3 а.с. 120-122, 243-245).

Товар переданий уповноваженому представнику покупця згідно довіреності № 545 від 31.08.2022, № 592 від 27.09.2022, № 614 від 11.10.2022, № 704 від 21.11.2022, № 750 від 12.12.2022, № 2 від 02.01.2023 (том 1 а.с. 34, 188, том 2 а.с. 38, 139, том 3 а.с. 124, 247).

За фактом поставки товару (перша подія) ТОВ «Еколес» склало податкові накладні № 12 від 01.09.2022, № 13 від 28.09.2022, № 14 від 12.10.2022, № 15 від 24.10.2022, № 16 від 22.11.2022, № 17 від 13.12.2022, № 1 від 03.01.2023 (том 1 а.с.26, 180, том 2 а.с. 30, 131, том 3 а.с.3, 116, 239) та скерувало такі на реєстрацію до Єдиного реєстру податкових накладних. Документообіг між платником податків та контролюючим органом щодо реєстрації податкових накладних відбувається в електронному вигляді, як це передбачено Порядком ведення Єдиного реєстру податкових накладних.

Платник податку отримав квитанції про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних, відповідно до тексту яких документ (податкову накладну) прийнято, однак реєстрація зазначених податкових накладних зупинена (том 1 а.с.27, 181, том 2 а.с. 31, 132, том 3 а.с.4, 117, 240).

В квитанціях зазначено, що реєстрація зазначених податкових накладних зупинена, оскільки:

- коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 0103 відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються/виготовляються,

- їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає вимогам п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій.

Платнику податків запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової/розрахунку коригування в ЄРПН.

Позивач скерував до комісії ДПС у Львівській області повідомлення № 2 від 20.04.2023, № 2 від 17.05.2023, № 3 від 18.05.2023, № 4, № 5 від 20.05.2023, № 5 від 22.05.2023, № 6 від 23.05.2023 про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено з письмовим поясненнями (том 1 а.с.28, 182, том 2 а.с. 32, 133, том 3 а.с.5, 118, 241). В письмових поясненнях щодо заблокованих податкових накладних, які долучені ТОВ «Еколес» до повідомлень про надання пояснень позивач пояснив, що проводить свою господарську діяльність з 2017 року за видом: розведення свиней (КВЕД 01.46). Господарську діяльність проводить в приміщеннях, які розташовані за адресою с. Гумниська, вул. Солтиса, буд. 19Е, Львівська обл., Буський р-н, які орендує на підставі договору оренди нерухомого майна № 01-06/17 від 01.06.2017 (том 1 а.с. 59-69). Позивач у своїх поясненнях зазначив, що для відгодівлі поросят закуповувались біологічні добавки (корми) та пшеницю; проводиться клінічний огляд свиней, видаються ветеринарні свідоцтва та відомості на переміщення тварин. Для здійснення господарської діяльності володіє обладнанням, яке дозволяє працювати одному працівнику в зміну в автоматичному режимі: автоматична подача корму, секція підготовки корму, шнековий конвеєр, на балансі перебуває технологічне обладнання (автоматизовані відгодівлі, автомати годування, вентилятори, клапани пуску повітря, кутники, контролери клімату, медикатори для водяної інсталяції, поїлки, профілі оснащення та інше), що підтверджується оборотно-сальдовою відомістю по рахунку (том 1 а.с. 155-178). Транспортування продукції здійснюється згідно договору перевезення № 23/05/2019 від 23.05.2019. Постачальником поросят є ПП «Жовківчанка», які у подальшому, як відгодовані свині, були реалізовані ТОВ «Євро-Комерс» на виконання договорів поставки № 6 від 01.06.2020 та № 1 від 11.01.2022, що підтверджується відповідними видатковими накладними, ТТН. На підтвердження та реальності операцій за вказаними податковими накладними позивач надав комісії відповідача копії документів в кількості 28 додатків: договори поставки № 6 від 01.06.2020 та № 1 від 11.01.2022, видаткові накладні № РН- 0000001 від 01.09.2022, № РН-0000002 від 28.09.2022, № РН-0000001 від 12.10.2022, № РН-0000002 від 24.10.2022, № РН-0000001 від 22.11.2022, № РН-0000001 від 13.12.2022, № РН-0000001 від 03.01.2023 та товарно-транспортні накладні № 1 від 01.09.2022, № 2 від 28.09.2022, № 1 від 12.10.2022, № 2 від 24.10.2022, № 1 від 22.11.2022, № 1 від 13.12.2022, № 1 від 03.01.2023, довіреності № 545 від 31.08.2022, № 592 від 27.09.2022, № 614 від 11.10.2022, № 704 від 21.11.2022, № 750 від 12.12.2022, № 2 від 02.01.2023, договори № 01/11 від 01.11.2021, № 01 від 01.09.2017, договір перевезення № 23/05/2019 від 23.05.2019, договір поставки свиней у живій вазі № 03 від 22.05.2019, видаткові накладні № 24 від 29.06.2022, № 21 від 11.06.2022, № 35 від 01.09.2022, № 40 від 22.09.2022, ТТН № РБА24 від 29.06.2022, № РБА21 від 11.06.2022, № РБА35 від 01.09.2022, № РБА40 від 22.09.2022, рахунки на оплату, виписки по рахунку, ветеринарні свідоцтва, відомості про переміщення тварин, договір оренди нежитлового приміщення № 01-06/17 від 01.06.2017, акти приймання- передачі.

Комісія ГУ ДПС у Львівській області за наслідками розгляду наданих платником податків пояснень та документів прийняла рішення № 8712497/41201376 від 27.04.2023, № 8860459/41201376 від 23.05.2023, № 8860926/41201376 від 23.05.2023, № 8876550/41201376 25.05.2023, № 8876551/41201376 від 25.05.2023, № 8877463/41201376 від 25.05.2023, № 8904152/41201376 від 30.05.2023 про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних накладні № 12 від 01.09.2022, № 13 від 28.09.2022, № 14 від 12.10.2022, № 15 від 24.10.2022, № 16 від 22.11.2022, № 17 від 13.12.2022, № 1 від 03.01.2023 (том 1 а.с. 96, 234, том 2 а.с. 86, 185, том 3 а.с. 48, 183, том 4 а.с. 38).

Рішення обґрунтовані тим, що платник податків надав копії документів, складених із порушенням законодавства. У графі «додаткова інформація» зазначено, що платник податків не надав первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), в т.ч. рахунків-фактури/інвойсів, актів приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних.

ТОВ «Еколес», вважаючи рішення комісії ДПС у Львівській області №8712497/41201376 від 27.04.2023, № 8860459/41201376 від 23.05.2023, №8860926/41201376 від 23.05.2023, № 8876550/41201376 25.05.2023, № 8876551/41201376 від 25.05.2023, №8877463/41201376 від 25.05.2023, № 8904152/41201376 від 30.05.2023 протиправними, подало скарги до комісії ДПС України, долучивши до скарги копії підтверджуючих документів (том 1 а.с. 97, 235, том 2 а.с. 87, 186, том 3 а.с. 49, 184, том 4 а.с. 39).

Комісія ДПС України прийняла рішення № 43148/41201376/2 від 16.05.2023, №48468/41201376/2 від 07.06.2023, № 50235/41201376/2 від 16.06.2023, № 50726/41201376/2 від 19.06.2023, № 50784/41201376/2 від 16.06.2023, № 50683/41201376/2 від 19.06.2023, №51808/41201376/2 від 22.06.2023 (том 1 а.с. 179, том 2 а.с. 29, 130, том 3 а.с. 2, 115, 238, том 4 а.с. 103), відповідно до яких залишила скарги ТОВ «Еколес» без задоволення, а рішення комісії регіонального рівня про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних без змін. Як підставу відмови задовольнити скарги платника податків Комісія зазначила таке: «ненаданням платником податку копій первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунків-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки накладних».

При прийнятті рішення суд керується такими правовими нормами:

Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час адміністрування податків, а також відповідальність за порушення податкового законодавства регулює Податковий кодекс України (далі ПК України).

Відповідно до пп. «а», «б» пункту 185.1 статті 185 ПК України об`єктом оподаткування податком є операції платників податку з постачання товарів, місце постачання яких розташоване на митній території України, відповідно до статті 186 цього Кодексу; постачання послуг, місце постачання яких розташоване на митній території України, відповідно до статті 186 цього Кодексу.

Датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів/послуг згідно з пунктом 187.1 статті 187 ПК України вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше:

а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку;

б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку.

Відповідно до пункту 201.1. статті 201 ПК України на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, кваліфікованого електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

Пунктом 201.10 статті 201 ПК України визначено, що при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою. Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.

Механізм внесення відомостей, що містяться у податковій накладній та/або розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до неї, до Єдиного реєстру податкових накладних визначає Порядок ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2010 № 1246 (у редакції постанови КМ України від 26.04.2017 № 341, далі Порядок № 1246).

Пунктом 2 цього Порядку податкова накладна - це електронний документ, який складається платником податку на додану вартість відповідно до вимог Податкового кодексу України в електронній формі у затвердженому в установленому порядку форматі (стандарті) та надсилається для реєстрації. Після накладення кваліфікованого електронного підпису платник податку здійснює шифрування податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронній формі та надсилає їх ДПС за допомогою засобів інформаційних, телекомунікаційних, інформаційно-телекомунікаційних систем з урахуванням вимог Законів України «Про електронний цифровий підпис», «Про електронні документи та електронний документообіг» та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку. Примірник податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронній формі зберігається у платника податку (пункт 11 Порядку № 1246).

Після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДПС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки за критеріями визначеними в пункті 12 Порядку № 1246. За результатами перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування (пункт 13 Порядку № 1246).

Квитанція в електронній формі надсилається платнику податку протягом операційного дня та є підтвердженням прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування. Примірник квитанції в електронній формі зберігається в ДПС (пункт 14 Порядку № 1246).

У разі зупинення реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування формується квитанція про зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування. Така квитанція одночасно надсилається постачальнику (продавцю) та отримувачу (покупцю) - платнику податку (пункт 17 Порядку № 1246).

Відповідно до пункту 201.16. статті 201 ПК України реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.

Відповідно до пункту 201.16 статті 201 ПК України Кабінет Міністрів України прийняв постанову «Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних» № 1165 від 11.12.2019 , відповідно до якої затвердив:

- Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Порядок № 1165);

- Порядок розгляду скарги щодо рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Податкові накладні/розрахунки коригування (крім розрахунків коригування, складених у разі зменшення суми компенсації вартості товарів/послуг їх постачальнику, та розрахунків коригування, складених на неплатника податку), що подаються для реєстрації в Реєстрі, перевіряються щодо відповідності таким ознакам безумовної реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування (далі - ознаки безумовної реєстрації) зазначеним в пункті 3 Порядку № 1165.

Відповідно до пунктів 7,8 Порядку № 1165 у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу податкової накладної/розрахунку коригування встановлено, що відображена в них операція відповідає хоча б одному критерію ризиковості здійснення операції, крім податкової накладної/розрахунку коригування, складених платником податку, який відповідає хоча б одному показнику, за яким визначається позитивна податкова історія, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється. Платник податку отримує інформацію щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрація яких зупинена, через електронний кабінет.

У разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, яка є підтвердженням зупинення такої реєстрації (пункт 10 Порядку № 1165).

Пунктом 11 Порядку № 1165 визначено, що у квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються: 1) номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування; 2) критерій (критерії) ризиковості платника податку та/або ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (яких) зупинено реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, з розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку; 3) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для розгляду питання прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації.

Додатком № 3 до Порядку № 1165 затверджені Критерії ризикованості здійснення операцій. Так, пунктом 1 зазначених Критеріїв визначено обсяг постачання товару/послуги, зазначений у податковій накладній/розрахунку коригування до податкової накладної на збільшення суми податкових зобов`язань, яку/який подано для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), дорівнює або перевищує величину залишку, що визначається як різниця між обсягом придбання на митній території України такого/такої товару/послуги (крім обсягу придбання товарів/послуг за операціями, які звільнені від оподаткування та підлягають оподаткуванню за нульовою ставкою) та/або ввезення на митну територію України такого товару, зазначеного з 1 січня 2017 р. в отриманих податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих у Реєстрі, і митних деклараціях, збільшеного у 1,5 раза, та обсягом постачання відповідного товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих з 1 січня 2017 р. у Реєстрі.

Відповідно до норм Порядку № 1165:

12. Платник податку має право подати до ДПС таблицю даних платника податку за встановленою формою (додаток 5). 14. Таблиця даних платника податку подається з поясненням, в якому зазначається вид діяльності, з посиланням на податкову та іншу звітність платника податку. 15. Таблиця даних платника податку з поясненнями розглядається комісією регіонального рівня протягом п`яти робочих днів після її отримання. 16. Комісія регіонального рівня приймає рішення про врахування або неврахування таблиці даних платника податку, яке надсилається платнику податку в порядку, встановленому статтею 42 Кодексу (додаток 6).

Механізм розгляду скарги щодо рішення комісії регіонального рівня про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - скарга) визначає Порядок розгляду скарги щодо рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі Порядок розгляду скарг).

Відповідно до пункту 1 цього Порядку розгляд скарги здійснюється комісією центрального рівня за участю уповноваженої особи Мінфіну.

Відповідно до пункту 3 скарга подається платником податку на додану вартість (далі - платник податку) у строки, визначені статтею 56 Податкового кодексу України, з наступного дня після набрання чинності рішенням комісії регіонального рівня. Відповідно до пункту 11 Порядку розгляду скарг платник податку має право додавати до скарги пояснення та копії документів, які підтверджують інформацію, зазначену в податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрація яких зупинена.

Згідно з пунктом 12 Порядку розгляду скарг за результатами розгляду скарги комісія центрального рівня у строк, визначений пунктом 56.23 статті 56 Кодексу, приймає одне з таких рішень:

- задовольняє скаргу та скасовує рішення комісії регіонального рівня про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі;

- залишає скаргу без задоволення та рішення комісії регіонального рівня про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі без змін.

Пунктами 14,15 Порядку розгляду скарг визначено, що за результатами розгляду скарги комісія центрального рівня у строк, визначений пунктом 56.23 статті 56 Кодексу, у порядку, визначеному статтею 42 Кодексу, надсилає платнику податку відповідне рішення (додаток 3). Рішення за результатами розгляду скарги набирає чинності з дня його прийняття.

Здійснюючи оцінку аргументів сторін та досліджених письмових доказів суд, з метою вирішення цього спору, керується такими міркуваннями:

товариство з обмеженою відповідальністю «Еколес» зареєстроване як юридична особа 2017 року, основним видом діяльності якого є розведення свиней (код КВЕД 01.46). Для здійснення господарської діяльності з вирощування курей-бройлерів володіє приміщеннями, розташованими в с. Гумниська, вул. Солтиса, буд. 19Е, Львівська обл., Буський р-н, володіє необхідним професійним обладнанням. Позивач закупляє в ПП «Жовківчанка» поросят для вирощування. Для відгодівлі поросят позивач закупляє відповідні корма, проводить ветеринарні обстеження.

В межах основного виду господарської діяльності ТОВ «Еколес» реалізувало ТОВ «Євро-Комерс» товар (свині живі), ця операція відображена в долучених до справи первинних документах (договори поставки, рахунки-фактура, видаткові накладні, ТТН, банківські виписки, ветеринарні свідоцтва). ТОВ «Еколес» по факту першої події (відвантаження товару) склало податкові накладні № 12 від 01.09.2022, № 13 від 28.09.2022, № 14 від 12.10.2022, № 15 від 24.10.2022, № 16 від 22.11.2022, № 17 від 13.12.2022, № 1 від 03.01.2023 та скерувало такі на реєстрацію до Єдиного реєстру податкових накладних. Реєстрація цих податкових накладних була зупинена контролюючим органом шляхом надіслання квитанцій з пропозицією надати пояснення та копії документів щодо підтвердження зазначеної в податковій накладній інформації з мотивів відповідності господарських операцій позивача вимогам п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій, а саме:

- відсутність кодів УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 0103 відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються/виготовляються,

- їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає вимогам п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій.

Головне управління ДПС у Львівській області не надало суду доказів того, що станом на дату надіслання контролюючим органом на адресу ТОВ «Еколес» згаданих квитанцій в платника податків була зареєстрована контролюючим органом Таблиця даних платника податку на додану вартість (за кодом УКТЗЕД/ДКПП товару 0103).

Отже, станом на дату надіслання контролюючим органом на адресу ТОВ «Еколес» зазначених квитанцій в платника податків не було зареєстрованої контролюючим органом Таблиці даних платника податку на додану вартість. Таким чином, контролюючий орган не мав підстав зупиняти реєстрацію податкових накладних № 12 від 01.09.2022, № 13 від 28.09.2022, № 14 від 12.10.2022, № 15 від 24.10.2022, № 16 від 22.11.2022, № 17 від 13.12.2022, № 1 від 03.01.2023 з обґрунтуванням щодо відсутності кодів УКТЗЕД в таблиці, оскільки така не була зареєстрована в ДПС.

Суд також звертає увагу на те, що в квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної контролюючий орган не навів навіть примірного переліку документів, які слід подати платнику податків для реєстрації цієї податкової накладної, тому платник в цій ситуації змушений був діяти на власний розсуд щодо подання документів в підтвердження реальності господарської операції за податковими накладними.

На виконання пропозиції подати додаткові документи з метою реєстрації податкових накладних № 12 від 01.09.2022, № 13 від 28.09.2022, № 14 від 12.10.2022, № 15 від 24.10.2022, № 16 від 22.11.2022, № 17 від 13.12.2022, № 1 від 03.01.2023 ТОВ «Еколес» скерувало контролюючому органу повідомлення № 2 від 20.04.2023, № 2 від 17.05.2023, № 3 від 18.05.2023, № 4, № 5 від 20.05.2023, № 5 від 22.05.2023, № 6 від 23.05.2023 з долученими письмовими поясненнями щодо здійснення господарської операції за згаданими податковими накладними (зазначивши, що проводить діяльність з відгодівлі свиней з 2017 року в приміщеннях, які розташовані в с. Гумниська, вул. Солтиса, буд. 19Е, Львівська обл., Буський р-н. Має необхідне професійне обладнання. Постачальником поросят є ПП «Жовківчанка», які в подальшому як свині живі, були реалізовані ТОВ «Євро-Комерс», що підтверджується відповідними видатковими накладними. Для вирощування поросят закуповує корми, проводить клінічний огляд свиней та вакцинацію. На підтвердження реальності господарських операцій надав копії первинних документів: договори поставки, видаткові накладні, акти виконаних робіт, рахунки-фактури, ТТН, ветеринарні свідоцтва, банківські виписки.

Рішення контролюючого органу про відмову у реєстрації податкових накладних № 12 від 01.09.2022, № 13 від 28.09.2022, № 14 від 12.10.2022, № 15 від 24.10.2022, № 16 від 22.11.2022, № 17 від 13.12.2022, № 1 від 03.01.2023 обґрунтовані тим, що платник податків надав копії документів, складених із порушенням законодавства. У графі «додаткова інформація» зазначено, що платник податків не надав первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), в т.ч. рахунків-фактури/інвойсів, актів приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних.

Далі в тексті шаблону рішення про відмову у реєстрації податкової накладної вказано, що при прийнятті цього рішення комісії слід підкреслити ті документи з наведеного примірного переліку, котрі не надано платником податків в конкретній справі. Суд констатує, що відповідач-1 жоден документ в оскаржених рішеннях не підкреслив, тому для суду залишається неочевидним, відсутність котрого документа(ів) із наведеного орієнтовного переліку в типовій формі рішення зумовило висновок комісії про відмову в реєстрації податкових накладних ТОВ «Еколес».

Оцінюючи описані підстави для прийняття оскаржених рішень суд вважає, що відповідач-1 діяв свавільно та не обґрунтував прийняті рішення у встановлений Порядком №1165 спосіб, оскільки:

- не вказав конкретних документів (шляхом підкреслення у наведеному в шаблоні рішення типовому переліку конкретних документів, відсутність котрих була підставою для відмови в реєстрації податкових накладних);

- навів у рішеннях інформацію, що не відповідає дійсності, оскільки отримав від платника копії документів, що були достатніми для підтвердження викладених в поясненнях обставин.

Оцінюючи надані платником податків на розгляд комісії ГУ ДПС у Львівській області пояснення та первинні документи суд дійшов висновку, що такі узгоджуються між собою за змістом, обсягами та числовими значеннями зафіксованих в них господарських операцій, а також є достатніми для підтвердження здійснення підприємством зареєстрованих в ЄДР видів діяльності. Суд вважає, що надані платником податків документи були достатніми для підтвердження викладених в повідомленнях № 2 від 20.04.2023, № 2 від 17.05.2023, № 3 від 18.05.2023, № 4, № 5 від 20.05.2023, № 5 від 22.05.2023, № 6 від 23.05.2023 пояснень позивача щодо підтвердження інформації, зазначеної в податковій накладній, а отже достатніми для прийняття рішення про реєстрацію податкових накладних № 12 від 01.09.2022, № 13 від 28.09.2022, № 14 від 12.10.2022, № 15 від 24.10.2022, № 16 від 22.11.2022, № 17 від 13.12.2022, № 1 від 03.01.2023.

Для суду залишається неочевидним, чому комісія проігнорувала надані платником податків документи. Наведені обставини свідчать про надуманий та свавільний характер рішень комісії ГУ ДПС у Львівській області щодо реєстрації податкової накладної позивача.

Здійснення контролюючим органом моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків є превентивним заходом, спрямованим на убезпечення від безпідставного формування податкового кредиту за операціями, що не підтверджені первинними документами або підтверджені платником податку копіями документів, які складені з порушенням законодавства. Здійснення моніторингу не повинне підміняти за своїм змістом проведення документальних податкових перевірок як способу реалізації владних управлінських функцій податкового органу. Така правова позиція вже неодноразово висловлювалась Верховним Судом, зокрема у постановах від 23 жовтня 2018 року по справі № 822/1817/18, від 21 травня 2019 року по справі №0940/1240/18, від 10 квітня 2020 року по справі № 819/330/18.

Підсумовуючи свої висновки суд дійшов переконання, що рішення №8712497/41201376 від 27.04.2023, № 8860459/41201376 від 23.05.2023, №8860926/41201376 від 23.05.2023, № 8876550/41201376 25.05.2023, № 8876551/41201376 від 25.05.2023, №8877463/41201376 від 25.05.2023, № 8904152/41201376 від 30.05.2023 про відмову в реєстрації податкових накладних № 12 від 01.09.2022, № 13 від 28.09.2022, № 14 від 12.10.2022, № 15 від 24.10.2022, № 16 від 22.11.2022, № 17 від 13.12.2022, № 1 від 03.01.2023 в Єдиному реєстрі податкових накладних є такими, що не відповідають встановленим у частині другій статті 2 КАС України критеріям правомірності, обґрунтованості, добросовісності та розсудливості, а тому такі підлягають скасуванню як протиправні.

Оцінюючи вимоги позивача про визнання протиправним і скасування рішення №43148/41201376/2 від 16.05.2023 та № 48468/41201376/2 від 07.06.2023, які прийняті Комісією ДПС України з питань реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, та якими залишено скарги платника податку без задоволення, а Рішення комісії регіонального рівня про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних без змін, суд керується такими міркуваннями:

позивач, вважаючи рішення № 8712497/41201376 від 27.04.2023, № 8860459/41201376 від 23.05.2023 протиправними, подав скарги на рішення про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в порядку ст. 56 ПК України. За результатами розгляду скарг рішеннями Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних №43148/41201376/2 від 16.05.2023 та № 48468/41201376/2 від 07.06.2023 скарги ТОВ «Еколес» залишено без задоволення, а рішення Комісії регіонального рівня про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних без змін.

Отже, оскаржувані рішення комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних №43148/41201376/2 від 16.05.2023 та № 48468/41201376/2 від 07.06.2023 прийнято за результатами адміністративного оскарження рішення контролюючого органу.

Суд звертає увагу, що скасування рішення, прийнятого за результатами адміністративного оскарження рішення податкового органу, не приведе до відновлення порушеного права платника податку, оскільки рішення комісії регіонального рівня, котре порушує майнові права платника податку, залишиться чинним. Тому суд дійшов висновку, що такий спосіб захисту прав позивача не є належним, а отже - у задоволенні вимоги про визнання протиправними та скасування рішень комісії Державної податкової служби України з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних № 43148/41201376/2 від 16.05.2023 та №48468/41201376/2 від 07.06.2023 за результатами розгляду скарг на рішення про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних належить відмовити.

У той же час, завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб`єктів владних повноважень. Відповідно до частини другої статті 9 КАС України суд може вийти за межі позовних вимог, якщо це необхідно для ефективного захисту прав, свобод, інтересів людини і громадянина, інших суб`єктів у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку суб`єктів владних повноважень. В контексті описаних вище вимог суд дійшов висновку, що ефективним способом відновлення порушених протиправними діями ГУ ДПС у Львівській області прав позивача є визнання протиправними та скасування рішень про відмову у реєстрації податкових накладних в ЄРПН № 8712497/41201376 від 27.04.2023, № 8860459/41201376 від 23.05.2023, які є протиправними з тих самих мотивів, що і усі інші оскаржені у цій справі рішення комісії регіонального рівня про відмову в реєстрації податкових накладних.

Відповідно до пункту 10 частини другої статті 245 КАС України у разі задоволення позову суд може прийняти рішення про спосіб захисту прав, свобод, інтересів людини і громадянина, інших суб`єктів у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку суб`єктів владних повноважень, який не суперечить закону і забезпечує ефективний захист таких прав, свобод та інтересів. Суд враховує, що відповідно до Порядку № 1246 реєстрація податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних після скасування рішення про відмову у реєстрації такої податкової накладної відноситься до повноважень ДПС України. З огляду на фактичні обставини справи суд вважає, що належним та ефективним способом захисту порушених прав позивача буде зобов`язати ДПС України зареєструвати податкові накладні № 12 від 01.09.2022, № 13 від 28.09.2022, № 14 від 12.10.2022, № 15 від 24.10.2022, № 16 від 22.11.2022, № 17 від 13.12.2022, № 1 від 03.01.2023 в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Відповідно до приписів частини першої статті 139 КАС України та враховуючи обґрунтованість позовних вимог ТОВ «Еколес» суд стягує на користь позивача суму сплаченого ним судового збору за рахунок бюджетних асигнувань відповідачів порівну пропорційно до задоволених позовних вимог.

Керуючись ст.ст.19-20,22,25-26,90,139,229,241-246,250,251,255,295 КАС України, суд

в и р і ш и в :

Позов задовольнити частково.

Визнати протиправним та скасувати рішення Головного управління ДПС у Львівській області про відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних № 8712497/41201376 від 27.04.2023, № 8860459/41201376 від 23.05.2023, № 8860926/41201376 від 23.05.2023, № 8876550/41201376 25.05.2023, №8876551/41201376 від 25.05.2023, № 8877463/41201376 від 25.05.2023, № 8904152/41201376 від 30.05.2023.

Зобов`язати Державну податкову службу України (04053, місто Київ, Львівська площа, буд. 8; ідентифікаційний код 43005393) зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних складену товариством з обмеженою відповідальністю «Еколес» (80531, Львівська область, село Гумниська, вул. Солтиса, буд. 19Е; ідентифікаційний код 41201376) податкові накладні № 12 від 01.09.2022, № 13 від 28.09.2022, № 14 від 12.10.2022, № 15 від 24.10.2022, № 16 від 22.11.2022, № 17 від 13.12.2022, № 1 від 03.01.2023.

В задоволенні інших позовних вимог відмовити.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Львівській області (Львівська область, місто Львів, вул. Стрийська, буд. 35; ідентифікаційний код ВП 43968090) на користь товариства з обмеженою відповідальністю «Еколес» (80531, Львівська область, село Гумниська, вул. Солтиса, буд. 19Е; ідентифікаційний код 41201376) судові витрати у вигляді витрат на сплату судового збору в сумі 6710 (шість тисяч сімсот десять) гривень. Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Державної податкової служби України (04053, місто Київ, Львівська площа, буд. 8; ідентифікаційний код 43005393) на користь товариства з обмеженою відповідальністю «Еколес» (80531, Львівська область, село Гумниська, вул. Солтиса, буд. 19Е; ідентифікаційний код 41201376) судові витрати у вигляді витрат на сплату судового збору в сумі 6710 (шість тисяч сімсот десять) гривень.

Апеляційну скаргу на рішення суду може бути подано протягом тридцяти днів з дня його складення до суду апеляційної інстанції. Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

СуддяМоскаль Ростислав Миколайович

СудЛьвівський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення29.11.2023
Оприлюднено04.12.2023
Номер документу115311330
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо реалізації податкового контролю

Судовий реєстр по справі —380/17066/23

Ухвала від 14.08.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Ханова Р.Ф.

Ухвала від 15.07.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Хобор Романа Богданівна

Ухвала від 01.07.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Хобор Романа Богданівна

Ухвала від 10.06.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Хобор Романа Богданівна

Ухвала від 16.05.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Пліш Михайло Антонович

Ухвала від 07.05.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Пліш Михайло Антонович

Ухвала від 22.04.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Пліш Михайло Антонович

Ухвала від 26.02.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Іщук Лариса Петрівна

Ухвала від 09.02.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Іщук Лариса Петрівна

Ухвала від 11.01.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Іщук Лариса Петрівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні