Рішення
від 29.11.2023 по справі 500/5326/23
ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

Справа № 500/5326/23

29 листопада 2023 рокум.ТернопільТернопільський окружний адміністративний суд, у складі:

головуючої судді Дерех Н.В.

розглянувши в порядку письмового провадження за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Крафтер Трейд" до Головного управління ДПС у Тернопільській області, Державної податкової служби України про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії, -

ВСТАНОВИВ:

Товариство з обмеженою відповідальністю "Крафтер Трейд" (надалі позивач) звернулося до суду з позовом до Головного управління ДПС у Тернопільській області (надалі, відповідач -1), Державної податкової служби України (надалі, відповідач -2), в якому просить скасувати рішення комісії ГУ ДПС у Тернопільській області № 8874336/42496499 від 25.05.2023, зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкову накладну №1 від 31.01.2023.

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що платником було сформовано та надіслано на реєстрацію в Єдиний реєстр податкових накладних (надалі ЄРПН) податкову накладну №1 від 31.01.2023. Проте, реєстрація такої податкової накладної зупинена з підстави відповідності пункту 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій та запропоновано надати пояснення та документи, достатні для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної. Позивач вказав, що надав до комісії регіонального рівня усі належні документи, проте комісією прийняте рішення про відмову у реєстрації податкової накладної з підстав ненадання платником податку документів. Вважає, що таке рішення комісії є протиправним та підлягає скасуванню, оскільки платником податків виконано у повному обсязі обов`язок надання документів, а оскаржуване рішення не містить жодних обґрунтувань щодо підстав для відмови у реєстрації.

Ухвалою суду від 28.08.2023 позовну заяву прийнято до розгляду та відкрито провадження в даній справі за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи. Даною ухвалою відповідачу встановлено 15-денний строк з дня вручення даної ухвали для подання відзиву на позовну заяву.

Заперечуючи проти позовних вимог, представник відповідачів подав до суду відзив на адміністративний позов, в якому просить відмовити у задоволенні позову повністю. Вказав, що ТОВ «Крафтер Трейд» надало на розгляд Комісії Договір №01/10/2022-39 суборенди сільськогосподарської техніки з екіпажем (комбайнером) від 01 жовтня 2О22 року, про те що Суборендодавець зобов`язується передати Суборендарю в тимчасове платне володіння та користування наземну самохідну сільськогосподарську техніку, визначену у актах приймання-передачі, що є невід`ємною частиною цього договору. Зазначив, що в актах приймання-передачі сільськогосподарської техніки від 01.10.2022, зазначено що Суборендар прийняв Комбайн бурякозбиральний HОLMER TERRA DOS (заводський №198106) з державним номерним знаком НОМЕР_1 . Однак, просить врахувати, що у Договорі зберігання №07/2021 від 20.07.2021 вказано тільки про зберігання Комбайна зернозбирального марки John Deere 2004 року (заводський №11097608707025). Представник відповідачів вважає, що у контролюючого органу відсутні відомості щодо зберігання Комбайна бурякозбирального HOLMER TERRA DOS. Також вказав, що згідно Договору купівлі-продажу №02-ФГ-210705/1 від 05.07.2021. Передача товару за якістю проводиться на території Продавця за адресою: Тернопільська область, Тернопільський район, с. Остап`є, в день підписання даного договору. Перехід права власності на Товар відбувається в момент підписання Акту приймання-передачі товару за якістю та технічним станом, але не раніше проведення повного розрахунку(п.1.4, п.1.5). Водночас, зазначив, що в Акті приймання-передачі від 20.07.2021 вказано, що продавець передав, а покупець отримав товар (Комбайн зернозбиральний марки John Deere 2004 року (заводський №H09760S707025) 20.07.2021. Представник відповідачів вказує про те, що позивачем надано товарно-транспортну накладну від 01.06.2021 про доставку Комбайна зернозбирального, проте на підставі якого договору здійснювалось перевезення не зрозуміло, адже Договір купівлі-продажу №02-ФГ-210705/1 укладений 05.07.2021. Тому, представник відповідача вважає, що дані ТТН не можуть братись до уваги, оскільки складені до моменту укладання Договору. Також, у п. 3.2 Договору вказано, що повний розрахунок повинен здійснюватися не пізніше 10 календарних днів з дати підписання договору (тобто не пізніше 15.07.2021), але згідно виписки з банку за 01.01.2021-31.12.2021 чітко прослідковується, що останній платіж за товар відбувся 16.09.2021 на суму 156000,00 грн., що порушує істотні умови договору. Звернув увагу суду на тому, що ТОВ «Крафтер Трейд» вказує у позовній заяві, що основними постачальниками є ТОВ «Аграрна торгова компанія Новотех» та ТОВ «Агросем», однак позивач не надав на розгляд Комісії основні договори поставки запчастин. Вважає, що у зв`язку з тим, що позивач надає в оренду с/г техніку з екіпажем, на розгляд Комісії не було надано посвідчення водія відповідної категорії, на підтвердження можливості оперування сільськогосподарською технікою працівників, реєстраційні документи на транспортний засіб. Звернув увагу суду на тому, що позивачем продубльовано ті ж акти прийому-передачі та договори з повідомленням 22.05.2023, що із повідомленням від 09.05.2023, в котрих вказано тільки про зберігання Комбайна зернозбирального марки John Deere 2004 року (заводський №№97608707025). Відтак, відсутня інформація щодо зберігання Комбайна бурякозбирального HOLMER TERRA DOS. Також, вважає, що позивач не надав належних документів, які б спростували отримання Комбайна зернозбирального до укладення договору про його купівлю. На думку представника відповідачів, платником не було виконано вимогу контролюючого органу, щодо подання договорів з додатками до них, оскільки такі вважаються невід`ємною частиною договору. Відтак, вважає, що відсутні підстави для задоволення позовних вимог.

Ухвалою суду від 13.09.2023 відмовлено у задоволенні клопотання представника Головного управління ДПС у Тернопільській області про розгляд справи з повідомленням (викликом) сторін.

Як встановлено судом, позивач зареєстрований у встановленому законодавством порядку, як юридична особа, за адресою: Тернопільська область, Тернопільський район, с.Петриків, вул.Будного, 22, що підтверджується відомостями з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Основний вид діяльності Товариства є код ВЕД 45.31 - оптова торгівля деталями та приладдям для автотранспортних засобів. Згідно Витягу №2119154500042 з реєстру платників податку на додану вартість, позивач з 01.07.2021 зареєстрований платником податку на додану вартість, індивідуальний податковий номер 424964919159.

Між Товариством з обмеженою відповідальністю "Крафтер Трейд" (Суборендодавець) та ПАП "Агропродсервіс" (Суборендар) укладено Договір №01/10/2022-39 від 01.10.2022 суборенди сільськогосподарської техніки з екіпажем (комбайнером).

Згідно п.1.1 розділу 1 даного Договору, у порядку та на умовах, визначених цим Договором, Суборендодавець зобов`язується передати Суборендарю в тимчасове платне володіння та користування наземну самохідну сільськогосподарську техніку, визначену в актах приймання- передачі, що є невід`ємною частиною цього договору, а також зобов`язується забезпечити своїми силами її керування та технічну експлуатацію, а Суборендар зобов`язується прийняти в тимчасове володіння та користування вказану сільськогосподарську техніку під керуванням екіпажу (комбайнера) Суборендодавця і зобов`язується сплачувати Суборендодавцю плату за суборенду.

Пунктом 2.1. розділу 2 Договору передбачено, що сільськогосподарська техніка суборендується Суборендарем для виконання робіт по збиранню урожаю на території сільськогосподарських угідь Тернопільської, Івано-Франківської, Львівської області.

Як слідує з матеріалів справи, факт виконання послуг за вказаним вище Договором підтверджується актом приймання-передачі сільськогосподарської техніки від 01.10.2022 до Договору суборенди сільськогосподарської техніки з екіпажем (комбайнером) від 01.10.2022 №01/10/2022-39 та актом (повернення) приймання-передачі сільськогосподарської техніки від31.01.2023 до Договору суборенди сільськогосподарської техніки з екіпажем (комбайнером) від 01.10.2022 №01/10/2022-39.

Також, у відповідності до п.5.1 розділу 5 Договору, розмір плати за суборенду визначається відповідно до фактичного використання сільськогосподарської техніки, що суборендується за цільовим призначенням Суборендаря, та фікується в Актах використання об`єкта суборенди.

Позивач за правилом «першої події» позивач склав на ПАП "Агропродсервіс" податкову накладну №1 від 31.01.2023 на загальну суму 295750,00 грн (в тому числі ПДВ 49291,67 грн).

Відповідно до отриманої позивачем квитанції від 14.02.2023, податкову накладну №1 від 31.01.2023 прийнято, реєстрацію зупинено відповідно до пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України.

Зазначено, що обсяг постачання товару/послуги 01.61 дорівнює або перевищує величину залишку, визначеного як різниця обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п.1 "Критеріїв ризиковості здійснення операцій".

09.05.2023 позивачем подані повідомлення про подання пояснень та копій документів щодо податкової накладної/розрахунку коригування, реєстрацію якої зупинено.

Комісією ГУ ДПС в Тернопільській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, 15.05.2023 прийнято повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних головних управлінь Державної податкової служби України в областях, м.Києві та Офісу великих платників податків ДПС рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних за №8810612/42496499. Згідно даного повідомлення, у зв`язку з необхідністю надання додаткових пояснень та/або документів для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних запропоновано надати такі додаткові пояснення та копії документів на підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування: копії документів на підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування; договорів, зокрема, зовнішньоекономічних контрактів, з додатками до них; первинних документів щодо постачання/придбання товарів/ послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції складських документів; первинних документів щодо транспортування продукції; розрахункових документів та/або банківських виписок з особових рахунків.

Після цього, 22.05.2023 позивачем подане письмове повідомлення про подання додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Комісією Головного управління ДПС в Тернопільській області прийнято рішення від 25.05.2023 №8874336/4249649 про відмову в реєстрації податкової накладної від 31.01.2023 №1 у зв`язку із ненаданням/частковим наданням додаткових пояснень та копій документів стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній /розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Єдиному реєстрі податкових накладних, при отриманні повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, платником податку.

У вказаних рішеннях у графі «Додаткова інформація» не вказано жодної інформації.

Не погоджуючись з рішенням відповідача-1 про відмову в реєстрації податкових накладних, позивач звернувся до суду з даним позовом.

Дослідивши матеріали справи, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини справи, об`єктивно оцінивши докази, які мають значення для її розгляду і вирішення спору по суті, суд дійшов до таких висновків.

Спірні правовідносини врегульовано нормами Податкового кодексу України у відповідній редакції (далі ПК України).

Відповідно до пунктів «а», «б» пункту 185.1 статті 185 ПК України об`єктом оподаткування податком на додану вартість є операції платників податку з постачання товарів, місце постачання яких розташоване на митній території України та постачання послуг, місце постачання яких розташоване на митній території України.

У свою чергу, датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів/послуг згідно приписів норми пункту 187.1 статті 187 Податкового кодексу України вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше: а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню; б) дата відвантаження товарів.

База оподаткування операцій з постачання товарів/послуг визначається виходячи з їх договірної вартості з урахуванням загальнодержавних податків та зборів (пункт 188.1 статті 188 ПК України).

Відповідно до пункту 201.1 статті 201 ПК України на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

Пунктом 201.10. цієї правової норми передбачено, що при здійсненні операцій з постачання товарів / послуг платник податку продавець товарів / послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.

Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.

Податкова накладна та/або розрахунок коригування до неї, складені та зареєстровані після 1 липня 2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг достатньою підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту, та не потребує будь-якого іншого додаткового підтвердження.

Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.

Датою та часом надання податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронному вигляді до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, є дата та час, зафіксовані у квитанції.

Якщо надіслані податкові накладні/розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин.

Квитанція про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування надсилається одночасно продавцю та покупцю платнику податку.

Якщо протягом операційного дня не надіслано квитанції про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, така податкова накладна вважається зареєстрованою в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Механізм внесення відомостей, що містяться у податковій накладній та/або розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до неї, до Єдиного реєстру податкових накладних визначений Порядком ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2010 року № 1246 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 21 квітня 2021 року № 378) (далі Порядок № 1246).

Відповідно до пункту 12 цього Порядку, після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДПС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки, зокрема, наявності підстав для зупинення реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування.

Пунктами 13, 15 Порядку №1246 передбачено, що за результатами перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування (далі квитанція).

У квитанції зазначаються дата та час її формування, реквізити податкової накладної та/або розрахунку коригування та результат перевірки. Якщо у податковій накладній та/або розрахунку коригування за результатами проведення перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку (крім абзацу 10), виявлено порушення, платнику податку надсилається квитанція про неприйняття податкової накладної та/або розрахунку коригування із зазначенням причини такого неприйняття.

Згідно з пунктом 201.16 статті 201 ПК України, реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.

На реалізацію наведеної бланкетної норми Кабінетом Міністрів України 11 грудня 2019 року прийнято постанову №1165 (набрала чинності 01 лютого 2020 року), якою серед іншого затверджено Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі Порядок № 1165).

Відповідно до пункту 4 цього Порядку, у разі коли за результатами перевірки податкової накладної/розрахунку коригування визначено, що податкова накладна/розрахунок коригування відповідають одній з ознак безумовної реєстрації, визначених у пункті 3 цього Порядку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування не зупиняється в Реєстрі.

За приписами пункту 5 Порядку №1165, платник податку, яким складено та/або подано для реєстрації в Реєстрі податкову накладну/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряється щодо відповідності критеріям ризиковості платника податку, показникам, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку. Податкова накладна/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряються щодо відповідності відображених у них операцій критеріям ризиковості здійснення операцій.

Згідно з пунктом 6 Порядку № 1165 у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу платник податку, яким складено податкову накладну/розрахунок коригування, відповідає хоча б одному критерію ризиковості платника податку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється. Питання відповідності/невідповідності платника податку критеріям ризиковості платника податку розглядається комісією регіонального рівня. У разі встановлення відповідності платника податку хоча б одному з критеріїв ризиковості платника податку комісією регіонального рівня приймається рішення про відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

Пунктом 7 Порядку №1165 передбачено, що у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу податкової накладної/розрахунку коригування встановлено, що відображена в них операція відповідає хоча б одному критерію ризиковості здійснення операції, крім податкової накладної/розрахунку коригування, складених платником податку, який відповідає хоча б одному показнику, за яким визначається позитивна податкова історія, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.

Відповідно до пункту 10 Порядку №1165, у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, яка є підтвердженням зупинення такої реєстрації.

У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються: 1) номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування; 2) критерій (критерії) ризиковості платника податку та/або ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (яких) зупинено реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, з розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку; 3) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для розгляду питання прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації (пункт 11 Порядку № 1165).

Відповідно до пункту 25 Порядку №1165, комісії регіонального рівня приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації, врахування або неврахування таблиці даних платника податку, відповідність/невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

Як установлено судом та підтверджується матеріалами справи, підставою для зупинення реєстрації спірних податкових накладних слугувало те, що вони відповідають вимогам пункту 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій.

Пункт 1 додатку 3 до Порядку №1165 відносить до ознак ризиковості здійснення операцій наступне: відсутність товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податковій накладній, поданій для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі Реєстр), у таблиці даних платника податку на додану вартість (далі платник податку) як товару/послуги, що на постійній основі постачається, та обсяг постачання товару/послуги, зазначений у податковій накладній/розрахунку коригування до податкової накладної на збільшення суми податкових зобов`язань, яку/який подано для реєстрації в Реєстрі, дорівнює або перевищує величину залишку, що визначається як різниця між обсягом придбання на митній території України такого/такої товару/послуги (крім обсягу придбання товарів/послуг за операціями, які звільнені від оподаткування та підлягають оподаткуванню за нульовою ставкою) та/або ввезення на митну територію України такого товару, зазначеного з 1 січня 2017 року в отриманих податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих у Реєстрі, і митних деклараціях, збільшеного у 1,5 раза, та обсягом постачання відповідного товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих з 1 січня 2017 року у Реєстрі, і переважання в такому залишку (більше 50 відсотків) груп товарів (продукції), визначених ДПС та затверджених відповідним наказом, оприлюдненим на офіційному веб-сайті ДПС.

При цьому, зупинення реєстрації ПН/РК за пунктом 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій відбувається у разі одночасного дотримання трьох умов: відсутність товару в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товару, що на постійній основі постачається; обсяг постачання дорівнює або перевищує товарні залишки; переважання в такому залишку (більше 50 відсотків) груп товарів (продукції), визначених ДПС та затверджених відповідним наказом, оприлюдненим на офіційному веб-сайті ДПС.

Таким чином, у разі зупинення реєстрації податкової накладної на підставі пункту 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій, контролюючий орган має витребувати від платника документи на спростування наявних у органу ДПС сумнівів, пов`язаних з легальністю діяльності юридичної особи, вказавши які саме аспекти належить висвітити платнику податків у своїх поясненнях.

Натомість, як установлено судом, надіслана позивачу квитанція містить вимогу щодо надання пояснень та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, без зазначення конкретної пропозиції щодо переліку документів, необхідних та достатніх для прийняття рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН.

Відсутність у квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної зазначення конкретного критерію ризиковості здійснення операцій, про які йдеться у пункті 1 додатку 3 до Порядку № 1165, із розрахованим показником за відповідним критерієм, якому відповідає платник податку, свідчить про необґрунтованість віднесення господарської операції до відповідного критерію, що визначений пунктом 1 Критеріїв ризиковості господарських операцій.

Загальне посилання контролюючого органу на правомірність зупинення реєстрації податкової накладної на підставі Критеріїв ризиковості господарських операцій, є протиправним та призводить до необґрунтованого обмеження права платника податків бути повідомленим про необхідність надання документів за вичерпним переліком, а не будь-яких на власний розсуд.

При цьому, матеріалами справи не підтверджено факт виявлення під час моніторингу об`єктивних ознак неможливості здійснення позивачем господарської операції, дані про яку зазначено у податковій накладній, та/або ймовірності уникнення позивачем виконання свого податкового обов`язку, які б свідчили про ризик порушення ним норм податкового законодавства. Натомість містять докази, які були надані контролюючому органу для розблокування реєстрації податкової накладної, які підтверджуються факт поставки товару та проведення оплати за нього.

Механізм прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, реєстрацію яких відповідно до пункту 201.16 статті 201 ПК України зупинено в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України, визначено наказом Міністерства фінансів України від 12 грудня 2019 року № 520 із змінами, внесеними наказом від 12 січня 2023 року №19, який набрав чинності 08 березня 2023 року, яким затверджено Порядок прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі Порядок № 520).

Пунктом 2 цього Порядку визначено, що прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі Реєстр), реєстрацію яких зупинено, здійснюють комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі головних управлінь Державної податкової служби України в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДПС.

Відповідно до пунктів 3, 4 Порядку № 520, у разі зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі платник податку має право подати копії документів та письмові пояснення стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі. Комісія регіонального рівня приймає рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі у терміни, визначені пунктом 9 цього Порядку, та надсилає його платнику податку в порядку, встановленому статтею 42 глави 1 розділу II ПК України.

Разом із тим, пунктом 5 Порядку № 520 визначено перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, може включати: договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи, інвентаризаційні описи, у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством.

При цьому, письмові пояснення та копії документів, зазначені у пункті 5 цього Порядку, платник податку має право подати до контролюючого органу протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов`язання, відображеного в податковій накладній/розрахунку коригування.

Письмові пояснення та копії документів, зазначені у пункті 5 цього Порядку, платник податку подає до ДПС в електронній формі за допомогою засобів електронного зв`язку з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг», Законів України «Про електронні довірчі послуги» та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 06 червня 2017 року № 557, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 серпня 2017 року за № 959/30827 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 01 червня 2020 року № 261) (пункти 6, 7 Порядку № 520).

Згідно з вимогами пункту 9 Порядку № 520 письмові пояснення та копії документів, подані платником податку до контролюючого органу відповідно до пункту 4 цього Порядку, розглядаються комісіями контролюючих органів. За результатами розгляду поданих письмових пояснень та копій документів комісія регіонального рівня протягом 5 робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та копій документів, поданих відповідно до пункту 4 цього Порядку: або приймає рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі та надсилає його платнику податку в порядку, встановленому статтею 42 глави 1 розділу II ПК України, за формою згідно з додатком 1 до цього Порядку; або направляє повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та / або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі (далі Повідомлення), за формою згідно з додатком 2 до цього Порядку з пропозицією щодо надання платником податку додаткових пояснень та копій документів на підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/ розрахунку коригування; або приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі у разі надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства, та надсилає його платнику податку в порядку, встановленому статтею 42 глави 1 розділу II ПК України, за формою згідно з додатком 1 до цього Порядку.

Платник податку має право подати до контролюючого органу додаткові пояснення та копії документів на підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, протягом 5 робочих днів з дня, наступного за днем отримання Повідомлення.

Підставами для прийняття комісією регіонального рівня рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування є: ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі; та/або ненадання платником податку копій документів відповідно до пункту 5 цього Порядку; та/або надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства.

За результатами розгляду поданих додаткових пояснень та копій документів комісія регіонального рівня протягом 5 робочих днів, що настають за днем їх отримання, приймає рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Реєстрі за формою згідно з додатком 1 до цього Порядку.

Якщо платник податку не надав додаткових пояснень та копій документів на підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі протягом 5 робочих днів, що настають за днем граничного строку їх подання, визначеного абзацом шостим цього пункту.

Відповідно до пункту 10 Порядку №520 комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі в разі: ненадання / часткового надання додаткових письмових пояснень та копій документів стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, при отриманні Повідомлення; та/або надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства.

Як убачається зі змісту спірного рішення, яким відмовлено у реєстрації податкової накладної, підставою для його прийняття зазначено, що платником податку не надано/частково надано додаткові письмові пояснення та копії документів стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Єдиному реєстрі податкових накладних, при отриманні повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, платником податку.

Як зазначено вище, датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів/послуг згідно приписів підпункту б) пункту 187.1 ст. 187 ПК України, датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше: дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку.

При цьому, відповідно до пункту 201.1 статті 201 ПК України на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

З огляду на викладене, саме на виконання вимог ПК України позивач склав податкову накладну датою оформлення документа, що засвідчує факт поставки платником податку.

При цьому, з матеріалів справи слідує та не заперечується відповідачем, що позивачем у межах встановлених строків було надано контролюючому органу пояснення, до яких долучено копії документів, зокрема: акт здачі приймання робіт (надання послуг) №1 від 31 січня 2023 року; рахунок на оплату №23 від 05 липня 2021 року; оборотно-сальдова відомість по рахунку 104 за 2022 року; наказ про затвердження штатного розпису від 01.12.2022 року; банківська виписка за 01.01.2023-08.05.2023; банківська виписка за 01.01.2021 - 31.12.2021 року щодо розрахунків з ФГ «П`ятигірське»; договір зберігання №07/2021 від 20.07.2021 року; акт приймання передачі №07/2021 від 20.07.2021 року; цивільно-правовий договір №2 від 01.10.2022 року; банківська виписка за 01.01.2022 - 31.12.2022 щодо розрахунків з ТзОВ «Агросем»; повідомлення форми №20-ОПП від 01.10.2022; банківська виписка за 05.05.2023 щодо розрахунків з ОСОБА_1 ; повідомлення форми №20-0ПП від 03.08.2021; пояснення №1 від 09.05.2023; банківська виписка за 01.01.2022 - 31.12.2022 щодо розрахунків з ТОВ «Аграрна торгова компанія «Новотех»; банківська виписка за 03.03.2023 щодо розрахунків з ПАП « Агропродсервіс»; акт приймання-передачі наданих послуг відповідно до Цивільно-правового договору №2 від 31.01.2023; акт приймання-передачі до Договору купівлі-продажу №02-ФГ-210705/1 від 05.07.2021 від 20.07.2021; видаткова накладна №749 від 16 листопада 2022 року; видаткова накладна №766 від 02 грудня 2022 року; видаткова накладна №525 від 11 серпня 2022 року; рахунок на оплату №1 від 31 січня 2023 року; договір №0/10/2022-39 від 01.10.2022; акт приймання-передачі сільськогосподарської техніки від 01.10.2022; акт (повернення) приймання-передачі сільськогосподарської техніки від 31.01.2023; оборотно-сальдова відомість по рахунку 631 за січень 2023 року - березень 2023 року; договір оренди транспортного засобу №3 від 01.10.2022; акт приймання-передачі транспортного засобу; договір купівлі-продажу №02-ФГ-210705/1 від 05.07.2021; видаткова накладна №АГ-04/07087 від 04 липня 2022 року; видаткова накладна №АГ-08/07059 від 08 липня 2022 року; видаткова накладна №АГ-08/070060 від 08 липня 2022 року; видаткова накладна №АГ-08/07065 від 08 липня 2022 року; видаткова накладна №АГ-08/07060 від 08 липня 2022 року; видаткова накладна №АГ-08/07066 від 08 липня 2022 року; видаткова накладна №АГ-20/07116 від 20 липня 2022 року; видаткова накладна №АГ-22/07110 від 22 липня 2022 року; видаткова накладна №АГ-28/07085 від 28 липня 2022 року; видаткова накладна №АГ-24/08086 від 24 серпня 2022 року; видаткова накладна №АГ-14/10154 від 14 жовтня 2022 року; видаткова накладна №АГ-29/10024 від 29 жовтня 2022 року; видаткова накладна №АГ-30/06189 від 30 червня 2022 року; товарно-транспортна накладна від 01.06.2021 року; податкова накладна №1 від 31.01.2023 року; видаткова накладна №10 від 20 липня 2021 року.

Вирішуючи спір по суті, суд зазначає, що позивачем на виконання пропозицій, зазначених у повідомленні від 15.05.2023, повідомленням від 22.05.2023 надано комісії контролюючого органу ряд документів, а саме: акт здачі приймання робіт (надання послуг) №1 від 31 січня 2023 року; рахунок на оплату №23 від 05 липня 2021 року; оборотно-сальдова відомість по рахунку 104 за 2022; наказ про затвердження штатного розпису від 01.02.2022 року; банківська виписка за 01.01.2023-08.05.2023; банківська виписка за 01.01.2021 - 31.12.2021 щодо розрахунків з ФГ «П`ятигірське»; договір зберігання №07/2021 від 20.07.2021; акт приймання передачі №07/2021 від 20.07.2021р.; цивільно-правовий договір №2 від 01.10.2022; Банківська виписка за 01.01.2022 - 31.12.2022 щодо розрахунків з ТзОВ «Агросем»; повідомлення форми №20-ОПП від 01.10.2022р.; банківська виписка за 05.05.2023р. щодо розрахунків з ОСОБА_1 ; повідомлення форми №20-ОПП від 03.08.2021; пояснення №1 від 09.05.2023р.; банківська виписка за 01.01.2022 - 31.12.2022 щодо розрахунків з ТОВ «Аграрна торгова компанія «Новотех»; банківська виписка за 03.03.2023 щодо розрахунків з ПАП « Агропродсервіс»; акт приймання-передачі наданих послуг відповідно до Цивільно-правового договору №2 від 31.01.2023; акт приймання-передачі до Договору купівлі-продажу №02-ФГ-210705/1 від 05.07.2021 від 20.07.2021; видаткова накладна №749 від 16 листопада 2022; видаткова накладна №766 від 02 грудня 2022р.; видаткова накладна №525 від 11 серпня 2022р.; рахунок на оплату №1 від 31 січня 2023р.; договір №0/10/2022-39 від 01.10.2022р.; акт приймання-передачі сільськогосподарської техніки від 01.10.2022р.; акт (повернення) приймання-передачі сільськогосподарської техніки від 31.01.2023р.; оборотно-сальдова відомість по рахунку 631 за січень 202р. - березень 2023р.; договір оренди транспортного засобу №3 від 01.10.2022р.; акт приймання-передачі транспортного засобу; договір купівлі-продажу №02-ФГ-210705/1 від 05.07.2021; видаткова накладна №АГ-04/07087 від 04 липня 2022р.; видаткова накладна №АГ-08/07059 від 08 липня 2022; видаткова накладна №АГ-08/07060 від 08 липня 2022 року; видаткова накладна №АГ-08/07065 від 08 липня 2022; видаткова накладна №АГ-08/07060 від 08 липня 2022 року; видаткова накладна №АГ-08/07066 від 08 липня 2022 року; видаткова накладна №АГ-20/07116 від 20 липня 2022 року; видаткова накладна №АГ-22/07110 від 22 липня 2022 року; видаткова накладна №АГ-28/07085 від 28 липня 2022 року; видаткова накладна №АГ-24/08086 від 24 серпня 2022 року; видаткова накладна №АГ-14/10154 від 14 жовтня 2022 року; видаткова накладна №АГ-29/10024 від 29 жовтня 2022року; видаткова накладна №АГ-30/06189 від 30 червня 2022 року; товарно-транспортна накладна від 01.06.2021р.; податкова накладна №1 від 31.01.2023; видаткова накладна №10 від 20 липня 2021 року посвідчення тракториста-машиніста; свідоцтво про реєстрацію машини John Deere 2004 року заводський № НОМЕР_2 ; договір №НТ21054 поставки запчастин від 08.08.2022; договір №21.06.2-07 від 21.06.2022; свідоцтво про реєстрацію машини ОСОБА_2 заводський № НОМЕР_3 .

При розгляді даної справи суд враховує правові позиції Верховного Суду у постанові від 07 грудня 2022 року по справі № 500/2237/20:

«Верховний Суд звертає увагу на те, що при розгляді таких спорів судами, крім іншого, має бути встановлено настання обставини, яка обумовлює обов`язок платника податків скласти податкову накладу та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних»;

«Слід зазначити, що приймаючи рішення про реєстрацію податкової накладної, контролюючий орган не повинен здійснювати повний аналіз господарських операцій позивача на предмет їх реальності. Змістовна оцінка господарських операцій може бути проведена лише за результатом здійснення податкової перевірки платника податків, підстави та порядок проведення якої визначено нормами Податкового кодексу України. Предметом розгляду в цій справі є виключно стадія правильності та правомірності зупинення та відмови в реєстрації податкової накладної, а не реальність та товарність здійснення господарських операцій між позивачем та його контрагентом».

Додатково суд зауважує, що зазначені у повідомленні комісії документи не впливають на правомірність складення платником податків податкової накладної, реєстрація якої була зупинена, оскільки не підтверджують та не спростовують першої події, з існуванням якої приписи Податкового кодексу України пов`язують виникнення у платника обов`язку скласти та зареєструвати податкову накладну.

Суд також зазначає, що контролюючим органом не було чітко зазначено, які саме документи необхідно надати платнику податків.

У постанові Верховного Суду від 25 червня 2019 року у справі №1940/1950/18 висловлена правова позиція, відповідно до якої зупинення реєстрації податкової накладної без чіткого визначення переліку документів, необхідних для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної, не дало позивачу можливості надати достатній обсяг підтверджуючих документів, а тому, враховуючи норми статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України, позивач скористався наданим йому правом довести належними і допустимими доказами заявлені ним позовні вимоги у суді.

Верховний Суд у своїй постанові від 03 червня 2021 року по справі 2040/7098/18 Зробив наступний правовий висновок, - «Суд також звертає увагу на те, що у випадку неконкретизації переліку документів у квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної платник податків перебуває у стані правової невизначеності, що позбавляє його можливості надати контролюючому органу необхідний в розумінні суб`єкта владних повноважень пакет документів, а для контролюючого органу, відповідно, створюються передумови для можливого прояву негативної дискрецїї - прийняття рішення про відмову у реєстрації податкової накладної.

Зупинення реєстрації податкової накладної не на підставі, не в межах повноважень та не у спосіб, що передбачені Конституцією та Законами України, а також прийняття негативного для платника податків рішення без зазначення конкретних мотивів дає підстави для висновку про необхідність відновлення порушеного права позивача, що і було зроблено судами попередніх інстанцій».

Верховний Суд у постанові від 16.02.2023 у справі № 380/7648/22 зазначив, що у випадку загальної вказівки щодо необхідності подати документи у квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної платник податків перебуває у стані правової невизначеності, що позбавляє його можливості надати контролюючому органу необхідний саме в розумінні суб`єкта владних повноважень пакет документів, а для контролюючого органу, відповідно, створюються передумови для можливого прояву негативної дискреції - прийняття необгрунтованого рішення про відмову у реєстрації податкової накладної.

Аналогічна правова позиція викладена в постановах Верховного Суду від 14.12.2022 у справі № 560/11825/21.

Відтак, суд дійшов висновку про обґрунтованість позовних вимог та наявність підстав для їх задоволення шляхом визнання протиправним та скасування рішення комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Комісії Головного управління ДПС України у Тернопільській області Комісії Головного управління ДПС України у Тернопільській області.

Щодо позовних вимог в частині зобов`язання ДПС України зареєструвати податкову накладну датою її фактичного подання, суд зазначає наступне.

Відповідно до вимог пунктів 201.1, 201.10 статті 201 ПК України, реєстрацію податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних віднесено до обов`язків платника податків.

У той же час, наведені норми розраховані на відсутність спірних правовідносин, позаяк у випадку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування механізм її подальшої реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних є іншим.

Згідно з пунктом 19 Порядку №1246, податкова накладна та/або розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, реєструються у день: 1) прийняття комісією рішення про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування; 2) набрання законної сили рішенням суду про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування (у разі надходження до ДПС відповідного рішення суду); 3) неприйняття та/або відсутність реєстрації в установленому порядку рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування.

У разі надходження до ДПС рішення суду про реєстрацію або скасування реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування, яке набрало законної сили, такі податкові накладні та/або розрахунки коригування реєструються після проведення перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку (крім абзацу 10), або їх реєстрація скасовується. При цьому датою реєстрації або скасування реєстрації вважається день, зазначений в такому рішенні, або день набрання законної сили рішенням суду.

Отже, реєстрація в Єдиному реєстрі податкових накладних податкових накладних / розрахунку коригування, реєстрацію яких попередньо було зупинено, є повноваженням ДПС України.

Як установлено судом та підтверджено матеріалами справи, наданих позивачем документів достатньо для реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних. При цьому, обставин, які б унеможливлювали реєстрацію спірної податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних, судом не встановлено.

З метою відновлення прав та інтересів позивача, за захистом яких він звернувся до суду, та дотримання гарантій, що спір між сторонами буде остаточно вирішений, суд уважає за необхідне зобов`язати Державну податкової служби України зареєструвати спірні податкові накладні в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Враховуючи вищенаведене, суд дійшов висновку, що даний позов підлягає до задоволення повністю.

Розподіл судових витрат здійснюється у відповідності до ст. 139 КАС України.

Керуючись статтями 139, 241-246, 250 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

ВИРІШИВ:

Позов задовольнити повністю.

Визнати протиправними та скасувати рішення Комісії Головного управління ДПС України у Тернопільській області №8874336/42496499 від 25.05.2023 про відмову в реєстрації податкової накладної №1 від 31.01.2023

Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №1 від 31.01.2023, подану Товариством з обмеженою відповідальністю "Крафтер Трейд".

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Тернопільській області на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Крафтер Трейд"1342 (одну тисячу триста сорок дві) грн. 00 коп. сплаченого судового збору.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Державної податкової служби України на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Крафтер Трейд" 1342 (одну тисячу триста сорок дві) грн. 00 коп. сплаченого судового збору.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Відповідно до частини першої статті 295 Кодексу адміністративного судочинства України, апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Згідно із статтею 297 Кодексу адміністративного судочинства України, апеляційна скарга подається безпосередньо до Восьмого апеляційного адміністративного суду.

Повне судове рішення складено та підписано 29 листопада 2023 року.

Копію рішення надіслати учасникам справи.

Реквізити учасників справи:

позивач - Товариство з обмеженою відповідальністю "Крафтер Трейд" (місцезнаходження: вул. Будного, 22, с. Петриків, Тернопільський район, Тернопільська область,47720 код ЄДРПОУ 42496499);

відповідачі:

Головне управління ДПС у Тернопільській області (місцезнаходження:вул. Білецька, 1, м. Тернопіль,46003 код ЄДРПОУ:44143637),

Державна податкова служба України (місцезнаходження: площа Львівська, 8,м. Київ,04053 код ЄДРПОУ:43005393).

Головуюча суддяДерех Н.В.

СудТернопільський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення29.11.2023
Оприлюднено04.12.2023
Номер документу115312828
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них зупинення реєстрації податкових накладних

Судовий реєстр по справі —500/5326/23

Ухвала від 15.07.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Васильєва І.А.

Ухвала від 04.06.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Коваль Роман Йосипович

Ухвала від 15.05.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Коваль Роман Йосипович

Ухвала від 31.01.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Мікула Оксана Іванівна

Ухвала від 12.01.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Мікула Оксана Іванівна

Рішення від 29.11.2023

Адміністративне

Тернопільський окружний адміністративний суд

Дерех Надія Володимирівна

Ухвала від 13.09.2023

Адміністративне

Тернопільський окружний адміністративний суд

Дерех Надія Володимирівна

Ухвала від 28.08.2023

Адміністративне

Тернопільський окружний адміністративний суд

Дерех Надія Володимирівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні