Герб України

Рішення від 30.11.2023 по справі 340/5751/22

Кіровоградський окружний адміністративний суд

Новинка

ШІ-аналіз судового документа

Отримуйте стислий та зрозумілий зміст судового рішення. Це заощадить ваш час та зусилля.

Реєстрація

КІРОВОГРАДСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

30 листопада 2023 року м. Кропивницький Справа № 340/5751/22

Кіровоградський окружний адміністративний суд у складі судді Черниш О.А.,

розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу

позивач: ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 , РНОКПП НОМЕР_1 )

відповідач: Територіальне управління Служби судової охорони у Кіровоградській області (27613, Кіровоградська область, Кропивницький район, село Велика Северинка, вул. Миру, 1, код ЄДРПОУ 43560664)

третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору: Державна судова адміністрація України (01601, м. Київ, вул. Липська, 18/5, код ЄДРПОУ 26255795)

третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору: Служба судової охорони (01601, м. Київ, вул. Липська, 18/5, код ЄДРПОУ 42902258)

про визнання протиправною бездіяльності та зобов`язання вчинити дії, -

В С Т А Н О В И В:

ОСОБА_1 , через адвоката Кушнірьова О.М., звернувся до суду з позовом до Територіального управління Служби судової охорони у Кіровоградській області (надалі - ТУ ССО у Кіровоградській області) про визнання протиправною бездіяльності та зобов`язання вчинити дії.

Позов мотивовано тим, що ОСОБА_1 з липня 2021 року проходить службу в ТУ ССО у Кіровоградській області та має право на отримання щомісячної додаткової винагороди в розмірі до 30 000 грн. пропорційно в розрахунку на місяць, передбаченої постановою Кабінету Міністрів України №168 від 28.02.2022 року "Питання деяких виплат військовослужбовцям, особам рядового і начальницького складу, поліцейським та їх сім`ям під час дії воєнного стану", починаючи з 24.02.2022 року по 15.12.2022 року включно. Однак відповідач не здійснював нарахування та виплату позивачу такої щомісячної додаткової винагороди Тому представник позивача просить суд:

- визнати протиправною бездіяльність ТУ ССО у Кіровоградській області щодо ненарахування і невиплати позивачу відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України №168 від 28.02.2022 року "Питання деяких виплат військовослужбовцям, особам рядового і начальницького складу, поліцейським та їх сім`ям під час дії воєнного стану" додаткової винагороди в розмірі до 30 000 грн. пропорційно в розрахунку на місяць, починаючи з 24.02.2022 року по 15.12.2022 року включно;

- зобов`язати ТУ ССО у Кіровоградській області здійснити нарахування та виплату позивачу такої додаткової винагороди.

Ухвалою судді від 19.12.2022 року відкрито провадження у даній справі та призначено її до розгляду за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні).

Цією ж ухвалою суд залучив до участі у справі Державну судову адміністрацію України та Службу судової охорони як третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору.

Представник відповідача подала до суду відзив на позовну заяву із запереченнями проти позову, мотивованими тим, що ТУ ССО у Кіровоградській області не має повноважень на видання наказів про виплату позивачу додаткової винагороди, передбаченої постановою Кабінету Міністрів України №168 від 28.02.2022 року "Питання деяких виплат військовослужбовцям, особам рядового і начальницького складу, поліцейським та їх сім`ям під час дії воєнного стану", через відсутність відповідних бюджетних асигнувань та відмову Міністерства фінансів України збільшити видатки Службі судової охорони. Заперечуючи бездіяльність відповідача, його представник просила суд у задоволенні позовних вимог відмовити.

Від Служби судової охорони надійшли пояснення щодо позову та відзиву із запереченнями проти позову, мотивованими зокрема тим, що позивач пропустив місячний строк звернення до суду, передбачений частиною 5 статті 122 КАС України.

Від ДСА України надійшли пояснення щодо позову із запереченнями проти нього, мотивованими тим, що нею в межах повноважень вжито усіх можливих заходів щодо збільшення бюджетних асигнувань Служби судової охорони для виплати щомісячної додаткової винагороди її співробітникам.

Ухвалою від 28.12.2022 року суд відмовив у задоволенні клопотання представника відповідача про залучення Кабінету Міністрів України та Міністерства фінансів України в якості третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідача.

Цією ж ухвалою суд на підставі пункту 9 частини 2 статті 236 КАС України зупинив провадження у справі до набрання законної сили рішенням Верховного Суду у зразковій справі №260/3564/22 (адміністративне провадження №Пз/990/4/22).

Ухвалою від 01.11.2023 року суд поновив провадження у цій справі.

Розглянувши справу за правилами спрощеного позовного провадження, суд установив такі обставини та дійшов до таких висновків.

ОСОБА_1 з 05.07.2021 року за наказом начальника ТУ ССО у Кіровоградській області №105 о/с від 05.07.2021 року проходить службу в Службі судової охорони на посаді контролера ІІ категорії 1 відділення 4 взводу охорони 1 підрозділу охорони ТУ ССО у Кіровоградській області.

Позивач звернувся до суду з цим позовом, вважаючи, що відповідач протиправно не нарахував та не виплатив йому додаткову винагороду на період воєнного стану.

Вирішуючи спір, суд дійшов до таких висновків.

Відповідно до статті 161 Закону України "Про судоустрій і статус суддів" Служба судової охорони є державним органом у системі правосуддя для забезпечення охорони та підтримання громадського порядку в судах.

Служба судової охорони складається з центрального органу управління та територіальних підрозділів Служби.

Фінансування Служби судової охорони здійснюється за рахунок коштів Державного бюджету України.

Правовий статус працівників Служби судової охорони визначений у статті 162-1 Закону України "Про судоустрій і статус суддів".

Відповідно до частин 1, 2 статті 162-1 Закону України "Про судоустрій і статус суддів" до працівників Служби судової охорони належать особи, яким присвоєно спеціальні звання співробітників Служби судової охорони, державні службовці та особи, які уклали трудовий договір із Службою судової охорони.

Порядок проходження служби співробітниками Служби судової охорони регулюється цим Законом та положенням, яке затверджується Вищою радою правосуддя за поданням Голови Служби судової охорони, погодженим з Державною судовою адміністрацією України.

Згідно зі статтею 165 Закону України "Про судоустрій і статус суддів" грошове забезпечення співробітників Служби судової охорони складається з посадового окладу, окладу за спеціальним званням, щомісячних додаткових видів грошового забезпечення (підвищення посадового окладу, надбавки, доплати, які мають постійний характер), премії та одноразових додаткових видів грошового забезпечення.

Грошове забезпечення співробітників Служби судової охорони виплачується у розмірах, що встановлюються Кабінетом Міністрів України на рівні не нижчому, ніж установлений для поліцейських, і повинно стимулювати до комплектування Служби судової охорони кваліфікованими співробітниками.

Постановою Кабінету Міністрів України №289 від 03.04.2019 року "Про грошове забезпечення співробітників Служби судової охорони" затверджені схеми посадових окладів, тарифних розрядів і коефіцієнтів за основними посадами і спеціальними званнями співробітників Служби судової охорони та встановлено, що порядок виплати грошового забезпечення співробітникам Служби судової охорони затверджується Державною судовою адміністрацією.

Наказом Державної судової адміністрації України №384 від 26.08.2020 року затверджено Порядок виплати грошового забезпечення співробітникам Служби судової охорони, розділ І якого містить такі норми:

1. Цей Порядок визначає механізм виплати грошового забезпечення співробітникам Служби судової охорони (далі - Служба).

3. Грошове забезпечення співробітникам Служби (далі співробітники) визначається залежно від посади, спеціального звання, стажу служби, інтенсивності та умов служби, почесного звання, спортивного звання.

4. Грошове забезпечення включає: 1) щомісячні основні види грошового забезпечення; 2) щомісячні додаткові види грошового забезпечення; 3) одноразові додаткові види грошового забезпечення.

5. До щомісячних основних видів грошового забезпечення належать:1) посадовий оклад; 2) оклад за спеціальним званням; 3) надбавка за стаж служби.

6. До щомісячних додаткових видів грошового забезпечення належать: 1) підвищення посадового окладу; 2) надбавки; 3) доплати; 4) премія.

7. До одноразових додаткових видів грошового забезпечення належать: 1) винагороди; 2) допомоги.

8. Грошове забезпечення виплачується співробітникам, які призначені на штатні посади в центральний орган управління Служби та територіальних управліннях Служби.

9. Підставою для виплати грошового забезпечення є наказ Служби або територіального управління Служби про призначення на посаду співробітника в Службі, територіальному управлінні Служби та встановлення розмірів посадового окладу, надбавок, доплат.

10. Грошове забезпечення співробітникам виплачується за місцем проходження служби виключно в межах фондів оплати праці співробітників, затверджених у кошторисах Служби або територіального управління Служби на грошове забезпечення.

11. Грошове забезпечення не виплачується:

1) за час надання співробітникам відпусток відповідно до чинного законодавства України, за якими не передбачено збереження заробітної плати;

2) за час відсутності на службі без поважних причин одну добу і більше;

3) за час перебування на лікуванні в закладах охорони здоров`я понад встановлені чинним законодавством строки.

14. При виплаті співробітникам грошового забезпечення за неповний місяць розмір виплати за кожний календарний день визначається шляхом ділення сум щомісячних основних, додаткових видів грошового забезпечення та премії за повний місяць на кількість календарних днів у місяці, за який здійснюється виплата.

15. Грошове забезпечення, що належить до виплати співробітнику і своєчасно не виплачене або виплачене в меншому, ніж належало, розмірі, виплачується за весь період, протягом якого співробітник мав на нього право, але не більше ніж за три роки, що передували зверненню за одержанням грошового забезпечення.

17. Виплата грошового забезпечення співробітникам за поточний місяць здійснюється щомісяця не пізніше останнього робочого дня місяця.

З 24.02.2022 року Указом Президента України "Про введення воєнного стану в Україні" від 24.02.2022 року №64 на території України введено воєнний стан.

Пунктом 1 постанови Кабінету Міністрів України №168 від 28.02.2022 року "Питання деяких виплат військовослужбовцям, особам рядового і начальницького складу, поліцейським та їх сім`ям під час дії воєнного стану" (надалі - Постанова КМУ №168) установлено, що на період дії воєнного стану військовослужбовцям Збройних Сил, Служби безпеки, Служби зовнішньої розвідки, Головного управління розвідки Міністерства оборони, Національної гвардії, Державної прикордонної служби, Управління державної охорони, Державної служби спеціального зв`язку та захисту інформації, Державної спеціальної служби транспорту, військовим прокурорам Офісу Генерального прокурора, особам рядового і начальницького складу Державної служби з надзвичайних ситуацій, співробітникам Служби судової охорони, особам начальницького складу управління спеціальних операцій Національного антикорупційного бюро та поліцейським виплачується додаткова винагорода в розмірі 30 000 гривень щомісячно (крім військовослужбовців строкової служби), а тим з них, які беруть безпосередню участь у бойових діях або забезпечують здійснення заходів з національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії, перебуваючи безпосередньо в районах у період здійснення зазначених заходів (у тому числі військовослужбовцям строкової служби), - розмір цієї додаткової винагороди збільшується до 100 000 гривень в розрахунку на місяць пропорційно часу участі у таких діях та заходах. Виплата такої додаткової винагороди здійснюється на підставі наказів командирів (начальників).

Згідно з пунктом 5 Постанови КМУ №168 ця постанова набирає чинності з дня її опублікування та застосовується з 24 лютого 2022 року.

Постановою Кабінету Міністрів України №793 від 07.07.2022 року до Постанови №168 були внесені зміни, відповідно до яких в абзаці першому слова і цифри "додаткова винагорода в розмірі 30000 гривень щомісячно" замінено словами і цифрами "додаткова винагорода в розмірі до 30000 гривень пропорційно в розрахунку на місяць". Крім того, доповнено Постанову КМУ №168 пунктом 2-1 такого змісту: "2-1. Установити, що порядок і умови виплати додаткової винагороди, а також одноразової грошової допомоги, передбачених цією постановою, визначаються керівниками відповідних міністерств та державних органів."

Пунктом 2 постанови Кабінету Міністрів України №793 від 07.07.2022 року передбачено, що ця постанова набирає чинності з дня її опублікування та застосовується з 24.02.2022 року.

На виконання Постанови КМУ №168 наказом Державної судової адміністрації України №396 від 31.10.2022 року затверджено Порядок і умови виплати співробітникам Служби судової охорони додаткової винагороди на період дії воєнного стану, який містить такі норми:

1. Ці Порядок і умови визначають механізм виплати додаткової винагороди на період воєнного стану (далі додаткова винагорода) співробітникам Служби Судової охорони (далі співробітникам).

Порядок розроблено на виконання постанови Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2022 року №168 "Питання деяких виплат військовослужбовцям, особам рядового і начальницького складу, поліцейським та їх сім`ям під час дії воєнного стану" зі змінами (далі Постанова).

3. Додаткова винагорода виплачується співробітникам в період дії воєнного стану, за час проходження ними служби, зокрема тим, які виконують службові обов`язки за штатними посадами або на яких у встановленому порядку покладено тимчасове виконання обов`язків за іншими посадами згідно з умовами, передбаченими цим Порядком.

Виплата додаткової винагороди за рішенням Голови Служби судової охорони (далі Служба) або особи, яка виконує його обов`язки, начальників територіальних управлінь Служби судової охорони або осіб, які виконують їх обов`язки, зберігається в разі звільнення від виконання службових обов`язків на підставі документа, що підтверджує тимчасову непрацездатність співробітника через хворобу, травму, поранення.

4. Виплата додаткової винагороди здійснюється центральним органом управління та територіальними управліннями Служби судової охорони за місцем проходження служби співробітника, де він призначений на штатну посаду.

Підставою для виплати додаткової винагороди співробітникам є наказ Служби або територіального управління Служби.

Підготовка проектів наказів про виплату додаткової винагороди покладається на підрозділи по роботі з персоналом центрального органу управління, територіальних управлінь Служби.

Проєкти наказів складаються на підставі обліку співробітників з урахуванням періодів визначених в пункті 8 цього наказу.

6. Розрахунковий період для виплати додаткової винагороди визначається в календарному обчисленні з 24 лютого по 28 лютого 2022 року, а надалі щомісяця пропорційно часу дії воєнного стану.

7. Додаткова винагорода виплачується в таких в розмірах:

- 30 000 гривень співробітникам, які проходять службу в районах ведення бойових дій, пропорційно в розрахунку на місяць;

- 10 000 гривень іншим співробітникам пропорційно в розрахунку на місяць;

- 100 000 гривень співробітникам, які беруть безпосередню участь у бойових діях або забезпечують здійснення заходів з національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії, перебуваючи безпосередньо в районах у період здійснення зазначених заходів у розрахунку на місяць пропорційно часу участі у таких діях та заходах.

14. У випадку, якщо співробітник Служби звільнився (звільнений) зі служби в Службі в період дії воєнного стану, виплата додаткової винагороди за період проходження таким співробітником служби здійснюється після надходження встановленим порядком коштів для виплати додаткової винагороди.

Між тим, Кабінет Міністрів України прийняв постанову від 20.01.2023 року №43 "Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2022 року №168", якою у пункті 1 постанови КМУ №168 виключив з переліку осіб, які на період дії воєнного стану мають право на додаткову винагороду, співробітників Служби судової охорони. Ця постанова Кабінету Міністрів України набрала чинності 21.01.2023 року.

Отже, з 24.02.2022 року Кабінет Міністрів України встановив співробітникам Служби судової охорони на період дії воєнного стану в Україні додаткову винагороду, яка підлягає виплаті в порядку та на умовах, визначених Державною судовою адміністрацією України. Встановлена пунктом 1 Постанови КМУ №168 додаткова винагорода є складовою грошового забезпечення співробітників Служби судової охорони і носить тимчасовий характер. З 21.01.2023 року співробітники Служби судової охорони втратили право на отримання додаткової винагороди у розмірі 30000 грн., передбаченої пунктом 1 Постанови КМУ №168.

Суд погоджується з доводами позову, що ТУ ССО у Кіровоградській області, у штаті якого позивач проходить службу, допустило у спірних правовідносинах протиправну бездіяльність, оскільки не нараховувало та не виплачувало позивачу додаткову винагороду у розмірі 30000 грн., передбачену пунктом 1 Постанови КМУ №168, за період служби з 24.02.2022 року по 20.01.2023 року. У цей період позивач щомісячно відпрацював норму тривалості службового часу, а відповідач не довів наявність обставин для невиплати грошового забезпечення, передбачених пунктом 11 розділу І Порядку виплати грошового забезпечення співробітникам Служби судової охорони, затвердженого наказом ДСА України №384 від 26.08.2020 року.

Воднораз у ході судового розгляду цієї справи ТУ ССО у Кіровоградській області на виконання розпорядження т.в.о. Голови Служби судової охорони №102/ОД від 27.10.2023 рок нарахувало та виплатило ОСОБА_1 додаткову винагороду за січень 2023 року, а саме за період з 01.01.2023 року по 20.01.2023 року - у розмірі 6451,61 грн. Представник відповідача пояснила, що додаткова винагорода у такому розмірі виплачена позивачу відповідно до пункту 7 Порядку і умов виплати співробітникам Служби судової охорони додаткової винагороди, затверджених наказом ДСА України №396 від 31.10.2022 року, яким передбачено виплату співробітникам Служби додаткової винагороди у розмірі 10 000 грн. пропорційно в розрахунку на місяць. Доводила, що умовою виплати додаткової винагороди у розмірі 30 000 грн. є проходження служби саме в районах ведення бойових дій, а Кіровоградська область до таких не належить.

Суд відхиляє ці доводи та зазначає, що така умова відсутня у Постанові КМУ №168, а ДСА України не має повноважень визначати розмір додаткової винагороди чи зменшувати її розмір за певними критеріями.

При вирішенні спору та обранні способу захисту прав позивача суд враховує правові висновки, наведені у рішеннях Верховного Суду у зразковій справі №260/3564/22 (№Пз/990/4/22) щодо виплати додаткової винагороди співробітникам Служби судової охорони.

Згідно з частиною 2 статті 9 КАС України суд розглядає адміністративні справи не інакше як за позовною заявою, поданою відповідно до цього Кодексу, в межах позовних вимог. Суд може вийти за межі позовних вимог, якщо це необхідно для ефективного захисту прав, свобод, інтересів людини і громадянина, інших суб`єктів у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.

Суд вважає за доцільне вийти за межі позовних вимог, а порушене право позивача захистити - зобов`язавши відповідача нарахувати та виплатити позивачу додаткову винагороду за період з 24.02.2022 року по 31.12.2022 року, а також доплатити додаткову винагороду за період з 01.01.2023 року по 20.01.2023 року - в розмірі 30000 грн. пропорційно в розрахунку на місяць.

Щодо дотримання позивачем строку звернення до суду з цим позовом, суд керується статтею 122 КАС України, якою передбачено, що позов може бути подано в межах строку звернення до адміністративного суду, встановленого цим Кодексом або іншими законами.

Оскільки КАС України не визначає строків звернення до суду з позовами щодо нарахування та виплати грошового забезпечення (заробітної плати) осіб, що перебувають на публічній службі, тому таким законом в даному випадку є КЗпП України.

Частина 2 статті 233 КЗпП України (у редакції, чинній до 19.07.2022 року) передбачала, що у разі порушення законодавства про оплату праці працівник має право звернутися до суду з позовом про стягнення належної йому заробітної плати без обмеження будь-яким строком.

З 19.07.2022 року набрав чинності Закон України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо оптимізації трудових відносин", яким назву та частини першу і другу статті 233 КЗпП України викладено в такій редакції:

"Стаття 233. Строки звернення до суду за вирішенням трудових спорів

Працівник може звернутися із заявою про вирішення трудового спору безпосередньо до суду в тримісячний строк з дня, коли він дізнався або повинен був дізнатися про порушення свого права, крім випадків, передбачених частиною другою цієї статті.

Із заявою про вирішення трудового спору у справах про звільнення працівник має право звернутися до суду в місячний строк з дня вручення копії наказу (розпорядження) про звільнення, а у справах про виплату всіх сум, що належать працівникові при звільненні, - у тримісячний строк з дня одержання ним письмового повідомлення про суми, нараховані та виплачені йому при звільненні (стаття 116)".

Отже, до 19.07.2022 року КЗпП України не обмежував будь-яким строком право працівника на звернення до суду з позовом про нарахування, виплату, стягнення належної йому заробітної плати. Після цієї дати строк звернення до суду з таким трудовим спором обмежений трьома місяцями з дня, коли працівник дізнався або повинен був дізнатися про порушення свого права.

Між тим, пунктом 1 глави XIX "Прикінцеві положення" КЗпП України передбачено, що під час дії карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19), строки, визначені статтею 233 цього Кодексу, продовжуються на строк дії такого карантину.

На час виникнення спірних правовідносин у лютому 2022 року та на момент звернення позивача до суду з цим позовом у грудні 2022 року на всій території України діяв карантин, установлений з 12.03.2020 року Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню на території України коронавірусної хвороби (COVID-19), який тривав до 30.06.2023 року.

Тож позивач не пропустив строк звернення до суду, а підстави для залишення його позову без розгляду відсутні.

Судові витрати сторони у справі не понесли.

Керуючись статтями 9, 90, 139, 242-246, 250, 255, 262, 263, 295 КАС України, суд -

В И Р І Ш И В:

Адміністративний позов ОСОБА_1 задовольнити.

Визнати протиправною бездіяльність Територіального управління Служби судової охорони у Кіровоградській області щодо ненарахування та невиплати ОСОБА_1 додаткової винагороди, передбаченої пунктом 1 постанови Кабінету Міністрів України №168 від 28.02.2022 року "Питання деяких виплат військовослужбовцям, особам рядового і начальницького складу, поліцейським та їх сім`ям під час дії воєнного стану".

Зобов`язати Територіальне управління Служби судової охорони у Кіровоградській області нарахувати та виплатити ОСОБА_1 додаткову винагороду, передбачену пунктом 1 постанови Кабінету Міністрів України №168 від 28.02.2022 року "Питання деяких виплат військовослужбовцям, особам рядового і начальницького складу, поліцейським та їх сім`ям під час дії воєнного стану" за період з 24.02.2022 року по 31.12.2022 року та доплатити додаткову винагороду за період з 01.01.2023 року по 20.01.2023 року - в розмірі 30000 грн. пропорційно в розрахунку на місяць.

Копію рішення суду надіслати учасникам справи.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення суду може бути оскаржене до Третього апеляційного адміністративного суду у 30-денний строк, установлений статтею 295 КАС України.

Суддя Кіровоградського окружного

адміністративного суду О.А. ЧЕРНИШ

СудКіровоградський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення30.11.2023
Оприлюднено04.12.2023
Номер документу115343021
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи, що виникають з відносин публічної служби, зокрема справи щодо проходження служби, з них

Судовий реєстр по справі —340/5751/22

Ухвала від 16.05.2025

Адміністративне

Кіровоградський окружний адміністративний суд

О.А. ЧЕРНИШ

Ухвала від 01.05.2025

Адміністративне

Кіровоградський окружний адміністративний суд

О.А. ЧЕРНИШ

Ухвала від 17.06.2024

Адміністративне

Кіровоградський окружний адміністративний суд

О.А. ЧЕРНИШ

Ухвала від 11.06.2024

Адміністративне

Кіровоградський окружний адміністративний суд

О.А. ЧЕРНИШ

Рішення від 30.11.2023

Адміністративне

Кіровоградський окружний адміністративний суд

О.А. ЧЕРНИШ

Ухвала від 01.11.2023

Адміністративне

Кіровоградський окружний адміністративний суд

О.А. ЧЕРНИШ

Ухвала від 28.12.2022

Адміністративне

Кіровоградський окружний адміністративний суд

О.А. Черниш

Ухвала від 19.12.2022

Адміністративне

Кіровоградський окружний адміністративний суд

О.А. Черниш

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні