Рішення
від 01.12.2023 по справі 420/21607/23
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 420/21607/23

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

01 грудня 2023 року м. Одеса

Одеський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді: Юхтенко Л.Р., розглянувши в порядку письмового провадження в приміщенні Одеського окружного адміністративного суду адміністративну справу за позовною заявою Приватного підприємства «Торговий дім «Унікальний проект» (ІПН 33311423, місце знаходження: 65005, м. Одеса, вул. Колонічна, 7) до Головного управління ДПС в Одеській області (код ЄДРПОУ 44069166, місцезнаходження: 65044, м. Одеса, вул. Семінарська, 5) та Державної податкової служби України (код ЄДРПОУ 43005393, місце знаходження: 04053, м. Київ, Львівська площа, 8) про визнання рішення протиправним та зобов`язання вчинити певні дії,-

ВСТАНОВИВ:

До Одеського окружного адміністративного суду 17 серпня 2023 року через підсистему Електронний суд надійшла позовна заява Приватного підприємства «Торговий дім «Унікальний проект» (ІПН 33311423, місце знаходження: 65005, м. Одеса, вул. Колонічна, 7) до Головного управління ДПС в Одеській області (код ЄДРПОУ 44069166, місцезнаходження: 65044, м. Одеса, вул. Семінарська, 5) та Державної податкової служби України (код ЄДРПОУ 43005393, місце знаходження: 04053, м. Київ, Львівська площа, 8), в якій представник просить:

1. Визнати протиправними та скасувати Рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС в Одеській області:

-№ 9047774/33311423 від 22.06.2023 року, яким було відмовлено у реєстрації ПН №23533 від 26.05.2023 року;

-№ 9047771/33311423 від 22.06.2023 року, яким було відмовлено у реєстрації ПН№23060 від 06.06.2023 року;

-№ 9047773/33311423 від 22.06.2023 року, яким було відмовлено у реєстрації ПН №23534 від 31.05.2023 року;

-№ 9047779/33311423 від 22.06.2023 року, яким було відмовлено у реєстрації ПН №23514 від 15.05.2023 року.

2. Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати податкові накладні ПРИВАТНОГО ПІДПРИЕМСТВА «ТОРГОВИЙ ДІМ «УНІКАЛЬНИЙ ПРОЕКТ» № 23533 від 26.05.2023 року, №23060 від 06.06.2023 року, № 23534 від 31.05.2023 року, № 23514 від 15.05.2023 року датою їх подання.

3. Визнати протиправним та скасувати Рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Державної податкової служби України року про врахування/ неврахування таблиці даних платника податку на додану вартість від 10.08.2023 р. N 9335421/33311423.

Ухвалою від 30 серпня 2023 року позовну заяву прийнято до провадження та відкрито спрощене позовне провадження без повідомлення (виклику) учасників справи в порядку ч. 5 ст. 262 КАС України.

На обґрунтування позовних вимог представник позивача зазначає, що ПП «ТОРГОВИЙ ДІМ «УНІКАЛЬНИЙ ПРОЕКТ» за результатом господарських відносин з ТОВ «ЕКО», а саме постачання товару, було сформовано та направлено на реєстрацію податкову накладну № 23533 від 26.05.2023 року та податкову накладну №23060 від 06.06.2023 року, проте їх реєстрація була зупинена з підстав того, що обсяг постачання товару/послуги 8309, дорівнює або перевищує величину залишку, визначеного як різниця обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п.1 «Критеріїв ризиковості здійснення операцій та запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

На підтвердження того, що дані операції не є ризиковими на підтвердження їх реальності надало пояснення до податкового органу та первинні документи складені на відображення даних господарських операцій, які містять усі обов`язкові реквізити та які дають можливість встановити зміст та обсяг операцій.

Однак, за результатами розгляду Пояснень Комісією з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС в Одеській області було прийнято Рішення № 9047774/33311423 від 22.06.2023 року, яким було відмовлено у реєстрації ПН № 23533 від 26.05.2023 року та Рішення № 9047771/33311423 від 22.06.2023 року, яким було відмовлено у реєстрації ПН №23060 від 06.06.2023 року. Підставою для відмови зазначено: наданням платником податку копій документів складених з порушенням законодавства.

Також, за результатом господарських відносин з ТОВ «ФОЗЗІ КОММЕРЦ», а саме постачання товару, позивачем сформовано та направлено на реєстрацію податкову накладну № 23534 від 31.05.2023 року, реєстрація якої була зупинена, з таких підстав: обсяг постачання товару/послуги 2209 дорівнює або перевищує величину залишку, визначеного як різниця обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п.1 «Критеріїв ризиковості здійснення операцій та запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

ПП «ТОРГОВИЙ ДІМ «УНІКАЛЬНИЙ ПРОЕКТ» на підтвердження того, що дана операція не є ризиковою на підтвердження її реальності надало пояснення до податкового органу та первинні документи складені на відображення даної господарської операції, які містять усі обов`язкові реквізити та які дають можливість встановити зміст та обсяг операції.

Водночас, за результатами розгляду Пояснень Комісією з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС в Одеській області було прийнято Рішення № 9047773/33311423 від 22.06.2023 року, яким було відмовлено у реєстрації ПН № 23534 від 31.05.2023 року.

Як на підставу для відмови в реєстрації податкової накладної № 23534 від 31.05.2023 року податковий орган послався на надання платником податку копій документів складених з порушенням законодавства.

За результатом господарських відносин з ПП «ВТК «ЛУКАС», а саме надходження коштів, позивачем було сформовано та направлено на реєстрацію податкову накладну № 23514 від 15.05.2023 року, реєстрація якої була зупинена, з підстав того, що обсяг постачання товару/послуги 2209, дорівнює або перевищує величину залишку, визначеного як різниця обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п.1 «Критеріїв ризиковості здійснення операцій та запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

ПП «ТОРГОВИЙ ДІМ «УНІКАЛЬНИЙ ПРОЕКТ» на підтвердження того, що дана операція не є ризиковою на підтвердження її реальності надало пояснення до податкового органу та первинні документи складені на відображення даної господарської операції, які містять усі обов`язкові реквізити та які дають можливість встановити зміст та обсяг операції.

Водночас, за результатами розгляду Пояснень Комісією з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС в Одеській області було прийнято Рішення № 9047779/33311423 від 22.06.2023 року, яким було відмовлено у реєстрації ПН № 23514 від 15.05.2023 року.

Представник позивача звертає увагу, що у всіх зазначених оскаржуваних рішеннях про відмову в реєстрації податкових накладних, в графах рішень «додаткова інформація» відсутнє посилання на документи, які складені з порушенням законодавства, що свідчить про протиправність таких рішень та підстав для їх скасування, адже позивачем як з податковими накладними так і з поясненнями Комісії було надано всі наявні первинні документи, оформлені у відповідності до норм чинного законодавства.

Враховуючи те, що на підтвердження реальності здійснення господарських операцій, ПП «ТОРГОВИЙ ДІМ «УНІКАЛЬНИЙ ПРОЕКТ» подані пояснення з належним чином оформленими підтверджуючими первинними документами, та враховуючи наявність первинних документів, які підтверджують проведення господарської операції між ПП «ТОРГОВИЙ ДІМ «УНІКАЛЬНИЙ ПРОЕКТ» та його контрагентами, а також, враховуючи те, що відповідні пояснення та документи були надані контролюючому органу, можна дійти висновку, що Рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС в Одеській області про відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних є противоправними та мають бути скасовані судом.

Крім того, представник зазначає, що ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ТОРГОВИЙ ДІМ «УНІКАЛЬНИЙ ПРОЕКТ» є підприємством оптової торгівлі. В рамках основного виду діяльності за кодом «КВЕД 46.37 Оптова торгівля кавою, чаєм, какао та прянощами» Підприємство здійснює поставку натурального спиртового оцту у пляшках в національні мережі супермаркетів для їх подальшого роздрібного продажу.

Для здійснення господарської діяльності використовує нежитлові приміщення, орендовані за Договором суборенди № СО-10/23 від 01.01.2023р. (додається) у ТОВ «БАЯДЕРА ЛОГІСТИК», ЄДРПОУ 35871504, загальною площею 431,15 кв. м. за адресою: м. Одеса, вул. Колонічна, буд. 7: 249,0 кв. м. складське приміщення, - 80,15 кв. м. офісне приміщення, - 102,0 кв. м. складське приміщення.

Для здійснення доставки товарів на Розподільчі Центри торгових мереж, які розташовані в м Одесі та області, Підприємство використовує автомобіль - спеціалізований вантажний фургон малотонажний-В марки MERCEDES-BENZ, 2014 року випуску, об`єм двигуна 1461 куб. см., реєстраційний номер НОМЕР_1 , шасі (кузов, рама) НОМЕР_2 згідно Договору оренди транспортного засобу № 01/2021-П від 01.03.2021р. у фізичної особи ОСОБА_1 (ІПН НОМЕР_3 ).

Інформація про основні фонди, що використовуються Підприємством, була заявлена органам ДПС шляхом подання повідомлення по формі 20-ОПП.

Відповідно до отриманих квитанцій підставою для зупинення реєстрації податкових накладних стає: Коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/ послуги та обсягу його постачання, що відповідає п. 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій.

З метою усунення даних невідповідностей позивач 07.08.2023 року подав до податкового органу Таблицю даних платника податків разом із документами щодо наявності основних засобів для провадження видів діяльності зазначених в таблиці даних, проте Рішенням Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Державної податкової служби України від 10.08.2023 р. N 9335421/33311423 таблицю даних Позивача не було враховано через наявність в контролюючих органах іншої податкової інформації, що свідчить про постачання товарів/послуг за рахунок сформованого реєстраційного ліміту (накл) у зв`язку з придбанням товарів, не пов`язаних з господарською діяльністю платника податку.

Представник позивача звертає увагу, що оскаржуване Рішення не містить інформації про те, яка саме податкова інформація про здійснення позивачем ризикових операцій була отримана контролюючим органом, у зв`язку з чим спірне Рішення не містить ані посилань на господарську операцію, яка на думку відповідача, є ризиковою, ані на підстави, за яких така операція визнана ризиковою.

Таким чином, не погодившись із прийнятими рішеннями позивач звернувся до суд з цим позовом.

На виконання ухвали суду 14.09.2023 року від представника відповідачів надійшов відзив на позовну заяву, відповідно до змісту якого представник заперечує проти заявлених позовних вимог та просить відмовити у їх задоволенні, з огляду на таке.

Стосовно відмов у реєстрації податкових накладних, представник відповідачів зазначає, що відповідно до фактичних обставин справи, Позивач засобами електронного зв`язку направив на реєстрацію в Єдиний реєстр податкових накладних податкові накладні № 23533 від 26.05.2023, № 23060 від 06.06.2023, № 23534 від 31.05.2023, № 23514 від 15.05.2023.

Згідно з квитанціями за результатами обробки «ДОКУМЕНТ ПРИЙНЯТО. РЕЄСТРАЦІЯ ЗУПИНЕНА. Відповідно до п. 201.16 ст. 201 Податкового кодексу України, реєстрація ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 9208,2209,8309, відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п. 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій».

З цього приводу Головне управління ДПС в Одеській області наголошує, що станом на час зупинення реєстрації вищевказаних податкових накладних згідно інформаційної системи контролюючого органу відсутня подана таблиця даних платника податку на додану вартість з кодами УКТЗЕД/ДКІШ товару/послуг 9208,2209,8309, що відповідають проведеним операціям на які складені вищевказані податкові накладні.

Разом з Повідомленнями про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено позивачем було надано:

- № 90 від 16.06.2023 на розгляд Комісії - 9 документів;

- № 91 від 20.06.2023 на розгляд Комісії - 29 документів;

- № 88 від 15.06.2023 на розгляд Комісії - 20 документів;

- № 89 від 16.06.2023 на розгляд Комісії - 14 документів.

Представник відповідачів зазначає, що хоча такі документи й не зазначені у переліку, що наведений у пункті 5 Порядку № 520, однак Позивачем в підтвердження реальності відображених у податкових накладних господарських операцій також не було надано бухгалтерського документа (наприклад, оборотно - сальдових відомостей, аналізів або карток по субрахункам рахунків 10, 15, 30, 31, 36, 66, 90, 93 тощо, плану рахунків бухгалтерського обліку (або їх аналогів відповідно до Спрощеного плану рахунків), які б свідчили про зміну активів та пасивів підприємства внаслідок проведення зазначених господарських операцій, що б сприяло підтвердженню настання реального економічного ефекту для позивача від господарських операцій, відображуваних у ПН позивача (наявність ділової мети)).

Головне управління ДПС в Одеській області вважає, що банківські виписки, надані Позивачем, є сумнівними та ймовірно складені з порушенням чинного законодавства, так як відсутні підписи керівника та бухгалтера. А тому вбачається, що документи, які були подані на розгляд комісії є сумнівними та ймовірно складені із порушенням чинного законодавства.

Також представник звертає увагу, що під час аналізування документів, що були наданні до повідомлення №89 від 16.06.2023 до податкової накладної №23533 від 26.05.2023, щодо взаємовідносин з контрагентом TOB «ЕКО» (код ЄДРПОУ 32104254), відсутні товарно-транспортні накладні, які б підтвердили факт поставки товару від ПП «Торговий дім «Унікальний проект».

Таким чином, Комісією з питань зупинення реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС в Одеській області були прийняті рішення від 22.06.2023 №№ 9047774/33311423, 9047771/33311423, 9047773/33311423, 9047779/33311423 у зв`язку з тим, що документи були складені/оформлені із порушенням законодавства.

Стосовно врахування таблиці даних платника податку, представник зазначає, що згідно із п. 12-14 Порядку № 1165 платник податку має право подати до ДПС таблицю даних платника податку за встановленою формою. Таблиця даних платника податку подається з поясненнями, в якому зазначається вид діяльності, з посиланням на податкову та іншу звітність платника податку.

В свою чергу, комісія центрального рівня 10.08.2023 року прийнято рішення №9335421/33311423 про неврахування таблиці даних платника податку на додану вартість, в зв`язку із наявністю у контролюючих органах податкової інформації, що свідчить про здійснення платником податку ризикових операцій виявлення невідповідності визначених платником податку в таблиці даних видів діяльності наявним у платника податку основним засобом.

Відповідь на відзив до суду не надходила.

Також, до відзиву на позовну заяву представником відповідачів було подано клопотання про розгляд справи за правилами загального позовного провадження.

Ухвалою від 01 грудня 2023 року у задоволенні клопотання представника відповідачів про розгляд справи за правилами загального позовного провадження було відмовлено.

Вивчивши матеріали справи, а також обставини, якими обґрунтовуються вимоги, докази, якими вони підтверджуються, суд встановив таке.

Відповідно до інформації, що перебуває у загальному доступі, Приватне підприємство «ТОРГОВИЙ ДІМ «УНІКАЛЬНИЙ ПРОЕКТ» зареєстроване 08.12.2004 року та перебуває на обліку в Головному управлінні ДПС в Одеській області, Малиновська державна податкова інспекція.

Основний вид господарської діяльності 46.37 оптова торгівля кавою, чаєм та прянощами.

Інші:

45.31 Оптова торгівля деталями та приладдям для автотранспортних засобів

46.33 Оптова торгівля молочними продуктами, яйцями, харчовими оліями та жирами

46.34 Оптова торгівля напоями

46.41 Оптова торгівля текстильними товарами

46.42 Оптова торгівля одягом і взуттям

46.44 Оптова торгівля фарфором, скляним посудом і засобами для чищення

46.49 Оптова торгівля іншими товарами господарського призначення

46.62 Оптова торгівля верстатами

46.69 Оптова торгівля іншими машинами й устаткованням

46.90 Неспеціалізована оптова торгівля

47.11 Роздрібна торгівля в неспеціалізованих магазинах переважно продуктами харчування, напоями та тютюновими виробами

47.25 Роздрібна торгівля напоями в спеціалізованих магазинах

46.21 Оптова торгівля зерном, необробленим тютюном, насінням і кормами для тварин.

Починаючи з 16.12.2004 року позивач є платником податку на додану вартість за № 333114215523.

Так, стосовно контрагента ТОВ «ЕКО» судом встановлено, що 15.07.2015 року між ПРИВАТНИМ ПИДПРИЄМСТВОМ «ТОРГОВИЙ ДІМ «УНІКАЛЬНИЙ ПРОЕКТ» (надалі Постачальник) та ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕКО» (надалі Покупець) було укладено Договір поставки № К13301К, остання редакція якого була 01.01.2022 року.

Відповідно до укладеного договору поставки ПП «ТОРГОВИЙ ДІМ «УНІКАЛЬНИЙ ПРОЕКТ» постачає ТОВ «ЕКО» товари народного споживання.

26 травня 2023 року ПП «ТОРГОВИЙ ДІМ «УНІКАЛЬНИЙ ПРОЕКТ» було здійснено постачання товарів на розподільчий склад ТОВ «ЕКО» на загальну суму 2850750,72 грн. (у т.ч. ПДВ 475125,12 грн.), що підтверджено належним чином складеними первинними документами:

-видаткова накладна № 230533 від 26.05.2023,

-електронна прибуткова накладна від ТОВ «ЕКО» № КРЦ1-003565 від 29.05.2023.

Зазначений товар був придбаний ПП «ТОРГОВИЙ ДІМ «УНІКАЛЬНИЙ ПРОЕКТ» у ПП «ТІН СЕРВІС» (ЄДРПОУ 39029671) згідно з умов Договору поставки № 13/23 від 17 квітня 2023 року, відповідно до п. 2.3. якого доставка товару була здійснена транспортом ПП «ТІН СЕРВІС» та за його рахунок на умовах DAP - розподільчий склад ТОВ «ЕКО».

Підприємство отримало від ПП «ТІН СЕРВІС» наступні документи :

- Прибуткова накладна № ТС-0000348 від 25.05.2023 на загальну суму 2464704,00 грн., у т.ч. ПДВ 410784,00 грн.,

- Товарно-транспортна накладна № 117 від 25.05.2023.

Судом встановлено, що 06.06.2023 року на виконання чергового замовлення ПП «ТОРГОВИЙ ДІМ «УНІКАЛЬНИЙ ПРОЕКТ» було здійснено постачання товарів ТОВ «ЕКО» на загальну суму 170380,15 грн. (у т.ч. ПДВ 28396,69 грн.), що підтверджено належним чином складеними первинними документами :

- видаткова накладна № 23060 від 06.06.2023,

- товарно-транспортна накладна № Р23060 від 06.06.2023,

- електронна прибуткова накладна від ТОВ «ЕКО» № КРЦ1-003882 від 08.06.2023 року.

На замовлення ПП «ТОРГОВИЙ ДІМ «УНІКАЛЬНИЙ ПРОЕКТ» перевезення товару на розподільчий склад ТОВ «ЕКО» здійснювало ТОВ «ПРЕМ`ЄР ТАЙМ».

Підтвердженням здійснення таких перевезень є надані до суду: акт виконаних робіт, товарно-транспортна накладна, договір-заявка.

Вищевказаний товар був придбаний ПП «ТОРГОВИЙ ДІМ «УНІКАЛЬНИЙ ПРОЕКТ» на умовах CFR-Odessa у YIWU PENGSHUO TRADING CO., LTD, Китай згідно Контракту № 10/01/2022 від 10.01.2022 року за інвойсом № 09/03/2023 від 09.03.2023 року на умовах відстрочення платежу на 60 банківських днів з дня поставки товару на територію України.

Загальна сума за інвойсом 39623,93 доларів США.

Оплата за інвойсом здійснена трьома платежами : Валютне платіжне доручення № 99 від 09.05.2023 на загальну суму 15000,00 доларів США - Валютне платіжне доручення № 100 від 16.05.2023 на загальну суму 10000.00 доларів США - Валютне платіжне доручення № 101 від 30.05.2023 на загальну суму 14623,93 доларів США.

Згідно з коносаменту № ZIMUNGB1160891 контейнер з товаром завантажено 16.03.2023 на судно у порту Нінбо, Китай та доставлено до порту Констанца, Румунія (транзитом до України).

Автоперевезення та транспортно-експедиторське обслуговування контейнеру з товаром на маршруті Констанца, Румунія м. Одеса, митний пост здійснювало ПП «ІНТЕРВІД» (ЄДРПОУ 38017293) згідно з умов Договору про надання послуг з транспортно-експедиторського обслуговування № 1701/2018 від 17.01.2018 року та Додаткової угоди до нього № 2 від 31.12.2020 року.

За підсумками організації міжнародного перевезення контейнеру, розвантажувальних робіт та портових витрат за межами митної території України та використання інфраструктури митного терміналу Підприємство отримало від ПП «ІНТЕРВІД» наступні документи : - Акт надання послуг № 392 атп від 01.05.2023 року на загальну суму 97500,00 грн., ПДВ 0%. - Податкова накладна № 10 від 01.05.2023 року зареєстрована в ЄРПН 01.06.2023, реєстраційний № 9128555320. - Акт надання послуг № 392 від 01.05.2023 року на загальну суму 78543,00 грн. без ПДВ. - Акт надання послуг № 392 а від 01.05.2023 року на загальну суму 3020,00 грн., у т.ч. ПДВ 503,33 грн. - Податкова накладна № 9 від 01.05.2023 року зареєстрована у ЄРПН за № 9128561549 від 01.06.2023 року.

Оплата відповідно до узгодженого рахунку № 000392 від 01.05.2023 року була здійснена Підприємством в повному обсязі платіжними дорученням № 8119 від 16.05.2023 на загальну суму 179063,00 грн. (у т.ч. ПДВ = 503,33 грн.)

Товар пройшов митне оформлення 01 травня 2023 року, що підтверджується електронною митною декларацією № 23UA500080002803U6 від 01.05.2023.

Товар відвантажувався партіями протягом травня - червня 2023 року у відповідності до замовлень ТОВ «ЕКО».

Судом встановлено, що за результатами вказаних господарських операції ПП «ТОРГОВИЙ ДІМ «УНІКАЛЬНИЙ ПРОЕКТ» направило на реєстрацію до ЄРПН податкову накладну № 23533 від 26.05.2023 року та податкову накладну №23060 від 06.06.2023 року реєстрація яких була зупинена, з підстав того, що обсяг постачання товару/послуги 8309, дорівнює або перевищує величину залишку, визначеного як різниця обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п.1 «Критеріїв ризиковості здійснення операцій та запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. Та запропоновано надати додаткові пояснення.

ПП «ТОРГОВИЙ ДІМ «УНІКАЛЬНИЙ ПРОЕКТ» на підтвердження того, що дані операція не є ризиковими на підтвердження їх реальності надало пояснення до податкового органу та первинні документи складені на відображення даних господарських операцій, які містять усі обов`язкові реквізити та які дають можливість встановити зміст та обсяг операцій.

Проте, податковим органом за результатом розгляду поданих документів було прийнято:

-Рішення № 9047774/33311423 від 22.06.2023 року, яким відмовлено у реєстрації ПН № 23533 від 26.05.2023 року

-Рішення № 9047771/33311423 від 22.06.2023 року, яким відмовлено у реєстрації ПН № 23060 від 06.06.2023 року.

Підставою для відмови у реєстрації податкових накладних вказано: надання платником податків копій документів складених з порушення законодавства. Додаткова інформація: первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури / інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявних типових форм та галузевої специфіки, накладні.

Не погодившись із вказаними рішеннями ПП «ТОРГОВИЙ ДІМ «УНІКАЛЬНИЙ ПРОЕКТ» звернулось зі скаргами до Державної податкової служби України про їх скасування, проте податковим органом були прийняті рішення № 55000/33311423/2 від 06.07.2023 та № 55342/33311423/2 від 07.07.2023, якими залишено скарги без задоволення та рішення комісії регіонального рівня про відмову у реєстрації податкових накладних/ розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних без змін. Підстави: ненадання платником податку копiй первинних документiв щодо постачання/придбання товарiв/послуг, зберiгання i транспортування, навантаження, розвантаження продукцiї, складських документiв (iнвентаризацiйнi описи), у тому числi рахунки-фактури/iнвойси, акти приймання-передачiтоварiв (робiт, послуг) з урахуванням наявностi певних типових форм та галузевої специфiки, накладних.

Стосовно контрагента ТОВ «ФОЗЗІ КОММЕРЦ» судом встановлено, що взаємовідносини з даним підприємством врегульовано такими договорами:

-Договір про заміну сторони в зобов`язанні № 6711/1Р від 17 листопада 2022 року далі Договір заміни, згідно якого Первісний покупець ТОВ «СІЛЬПО-ФУД» відступає Новому покупцю ТОВ «ФОЗЗІ КОММЕРЦ» права та обов`язки по Договору поставки, окрім обов`язку оплати коштів за товар, що на дату укладення цього Договору заміни уже поставлений та відвантажений Первісному покупцю.

-Договір поставки з ТОВ «СІЛЬПО-ФУД» № 6711/1Р від 16 травня 2019 року з додатками до нього.

Так, 31 травня 2023 року на виконання чергового замовлення ПП «ТОРГОВИЙ ДІМ «УНІКАЛЬНИЙ ПРОЕКТ» було здійснено постачання товарів ТОВ «ФОЗЗІ КОММЕРЦ» на загальну суму 93811,20 грн. (у т.ч. ПДВ 15635,20 грн.). Згідно з положень діючих Договорів поставка підтверджена належним чином складеними первинними документами:

- накладна за кількістю № 230534 від 31.05.2023,

- товарно-транспортна накладна № 106530530380020 від 31.05.2023,

- електронна цінова накладна № 230534 від 31.05.2023.

Перевезення товару на логістичний склад ТОВ «ФОЗЗІ КОММЕРЦ» здійснювало ТОВ «РАБЕН УКРАЇНА» (код 32306522) на умовах Договору транспортно-експедиторського обслуговування № К27/2013-65 від 01.10.2013р.

На підтвердження здійснення таких перевезень до суду надано: акт виконаних робіт, специфікація, товарно-транспортна накладна та податкова накладна.

За результатами вказаної господарської операції ПП «ТОРГОВИЙ ДІМ «УНІКАЛЬНИЙ ПРОЕКТ» направило на реєстрацію податкову накладну № 23534 від 31.05.2023 року реєстрація якої була зупинена з підстав того, що Обсяг постачання товару/послуги 2209, дорівнює або перевищує величину залишку, визначеного як різниця обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п.1 «Критеріїв ризиковості здійснення операцій та запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. Та запропоновано надати додаткові пояснення.

На пропозицію податкового органу позивачем було надано пояснення, проте за результатом їх розгляду прийнято рішення № 9047773/33311423 від 22.06.2023 року, яким було відмовлено у реєстрації ПН № 23534 від 31.05.2023 року, та відповідно підставою для відмови зазначено: надання платником податків копій документів складених з порушення законодавства. Додаткова інформація: первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури / інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявних типових форм та галузевої специфіки, накладні.

Не погодившись із вказаним рішенням ПП «ТОРГОВИЙ ДІМ «УНІКАЛЬНИЙ ПРОЕКТ» звернулось зі скаргою до Державної податкової служби України про його скасування, проте податковим органом було прийнято рішення № 54946/33311423/2 від 06.07.2023, якимзалишено скаргу без задоволення та рішення комісії регіонального рівня про відмову у реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних без змін. Підстави: ненадання платником податку копiй первинних документiв щодо постачання/придбання товарiв/послуг, зберiгання i транспортування, навантаження, розвантаження продукцiї, складських документiв (iнвентаризацiйнi описи), у тому числi рахунки-фактури/iнвойси, акти приймання-передачiтоварiв (робiт, послуг) з урахуванням наявностi певних типових форм та галузевої специфiки, накладних.

Стосовно контрагента ПП «ВТК «ЛУКАС» судом встановлено, що ПП «ТОРГОВИЙ ДІМ «УНІКАЛЬНИЙ ПРОЕКТ» відвантажує ПП «ВТК «ЛУКАС» на постійній основі оцет ароматизований яблучний 6%, розфасований у тару, яка попередньо надається покупцем.

Усі взаємовідносини між вказаними підприємствами регулюються відповідно до положень Договору поставки № 5243 від 01.11.2019 року.

16 травня 2023 року на виконання чергового замовлення ПП «ТОРГОВИЙ ДІМ «УНІКАЛЬНИЙ ПРОЕКТ» було здійснено постачання товарів ПП «ВТК «ЛУКАС» на загальну суму 15900,00 грн. (у т.ч. ПДВ 2650,00 грн.), що підтверджено належним чином складеними первинними документами :

- видаткова накладна № 230514 від 16.05.2023

- товарно-транспортна накладна № Р230514 від 16.05.2023.

На замовлення та за рахунок ПП «ВТК «ЛУКАС» перевезення товару на його склад здійснювало ПП «КОМПАНІЯ Л-ТРАНС» (ЄДРПОУ 38742599).

Передплата за оцет надійшла від ПП «ВТК «ЛУКАС» у повному обсязі 15 травня 2023 року платіжне доручення № 4080 від 15.05.2023.

Судом встановлено, що у зв`язку з надходженням попередньої оплати ПП «ТОРГОВИЙ ДІМ «УНІКАЛЬНИЙ ПРОЕКТ» направило на реєстрацію податкову накладну № 23514 від 15.05.2023 року реєстрація якої була зупинена, з підстав того, що обсяг постачання товару/послуги 2209, дорівнює або перевищує величину залишку, визначеного як різниця обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п.1 «Критеріїв ризиковості здійснення операцій та запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. Та запропоновано надати додаткові пояснення.

На пропозицію податкового органу позивачем було надано повідомлення, проте за результатами його розгляду податковим органом було прийнято рішення № 9047779/33311423 від 22.06.2023 року, яким було відмовлено у реєстрації ПН № 23514 від 15.05.2023 року.

Підставою для відмови у реєстрації вказано: надання платником податків копій документів складених з порушення законодавства. Додаткова інформація: первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури / інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявних типових форм та галузевої специфіки, накладні.

Не погодившись із вказаним рішенням ПП «ТОРГОВИЙ ДІМ «УНІКАЛЬНИЙ ПРОЕКТ» звернулось зі скаргою до Державної податкової служби України про його скасування, проте податковим органом було прийнято рішення № 54918/33311423/2 від 06.07.2023, яким залишено скаргу без задоволення та рішення комісії регіонального рівня про відмову у реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних без змін. Підстави: ненадання платником податку копiй первинних документiв щодо постачання/придбання товарiв/послуг, зберiгання i транспортування, навантаження, розвантаження продукцiї, складських документiв (iнвентаризацiйнi описи), у тому числi рахунки-фактури/iнвойси, акти приймання-передачiтоварiв (робiт, послуг) з урахуванням наявностi певних типових форм та галузевої специфiки, накладних.

На думку позивача, оскаржувані рішення про відмову у реєстрації податкових накладних є протиправними та підлягають скасуванню, адже податковим органом конкретно не зазначено, які саме подані документи не відповідають законодавству, та окрім того, представник зазначає, що всі надані до податкового органу первинні документи складені відповідно до норм законодавства та підтверджують реальність здійснених операцій.

Крім того, судом встановлено, що після отримання квитанцій про зупинення реєстрації податкових накладних та з урахуванням зазначених підстав для їх зупинення, позивачем було подано до контролюючого органу Таблицю даних платника податків разом із документами щодо наявності основних засобів для провадження видів діяльності зазначених в таблиці даних від 07.08.2023 року.

Проте, рішенням комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Державної податкової служби України від 10.08.2023 р. N 9335421/33311423 таблицю даних Позивача не було враховано через наявність в контролюючих органах іншої податкової інформації, що свідчить про постачання товарів/послуг за рахунок сформованого реєстраційного ліміту (накл) у зв`язку з придбанням товарів, не пов`язаних з господарською діяльністю платника податку.

Не погодившись із прийнятими рішеннями, позивач звернувся до суду із цим позовом.

Дослідивши матеріали справи, проаналізувавши норми матеріального права, що регулюють спірні правовідносини, суд дійшов висновку, що позовні вимоги належать задоволенню повністю, з огляду на таке.

Частиною 2 статті 19 Конституції України передбачено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до ч. 2 ст. 2 КАС України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено).

Аналізуючи правомірність прийняття оскаржуваного рішення, що є змістом правовідносин у цій справі, відповідно до приписів ст. 2 КАС України, суд виходить із такого.

Спірні правовідносини врегульовано нормами Податкового кодексу України.

Згідно з пп. «а», «б» п. 185.1 ст. 185 ПК України об`єктом оподаткування є операції платників податку з: постачання товарів, місце постачання яких розташоване на митній території України, відповідно до статті 186 цього Кодексу, у тому числі операції з безоплатної передачі та з передачі права власності на об`єкти застави позичальнику (кредитору), на товари, що передаються на умовах товарного кредиту, а також з передачі об`єкта фінансового лізингу в користування лізингоотримувачу/орендарю; постачання послуг, місце постачання яких розташоване на митній території України, відповідно до статті 186 цього Кодексу.

Пунктом 187.1 статті 187 ПК України встановлено, що датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше: а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку; б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку.

База оподаткування операцій з постачання товарів/послуг визначається виходячи з їх договірної вартості з урахуванням загальнодержавних податків та зборів (п. 188.1 ст. 188 ПК України).

Пунктом 201.10 ст. 201 ПК України передбачено, що при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою. Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.

Відповідно до пункту 201.1 статті 201 ПК України, на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, кваліфікованого електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

Відповідно до п.п.14.1.60 п. 14.1 ст. 14 ПК України, єдиний реєстр податкових накладних - реєстр відомостей щодо податкових накладних та розрахунків коригування, який ведеться центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику, в електронному вигляді згідно з наданими платниками податку на додану вартість електронними документами.

Пунктом 201.16 статті 201 ПК України встановлено, що реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.

Згідно з п. 2 постанови Кабінету Міністрів України від 29.12.2010 року № 1246 «Про затвердження Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних» (далі - Порядок № 1246) (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 26 квітня 2017 р. № 341) податкова накладна - електронний документ, який складається платником податку на додану вартість (далі - платник податку) відповідно до вимог Податкового кодексу України (далі - Кодекс) в електронній формі у затвердженому в установленому порядку форматі (стандарті) та надсилається для реєстрації.

Пунктом 7 Прикінцевих та перехідних положень Закону № 2245-VIII Кабінету Міністрів України доручено до 1 березня 2018 року визначити порядок зупинення реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування, прийняти нормативно-правові акти, необхідні для реалізації цього Закону, привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом та забезпечити перегляд та приведення центральними органами виконавчої влади їх нормативно-правових актів у відповідність із цим Законом.

З 01.02.2020 року діє Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджений Постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019р. №1165 (далі Порядок № 1165), якийвизначає механізм зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), організаційні та процедурні засади діяльності комісій з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі (далі - комісії контролюючих органів), права та обов`язки їх членів.

Згідно з п. 3 Порядку №1165 Податкові накладні/розрахунки коригування (крім розрахунків коригування, складених постачальником товарів/послуг до податкової накладної, складеної на отримувача - платника податку, в яких передбачається зменшення суми компенсації вартості хоча б одного з товарів/послуг їх постачальнику, та розрахунків коригування, складених на неплатника податку, за винятком розрахунку коригування, визначеного підпунктом 7 цього пункту), що подаються для реєстрації в Реєстрі, перевіряються щодо відповідності таким ознакам безумовної реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування (далі - ознаки безумовної реєстрації).

Відповідно до п. 5, п.6 Порядку №1165, платник податку, яким складено та/або подано для реєстрації в Реєстрі податкову накладну/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряється щодо відповідності критеріям ризиковості платника податку, показникам, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку. Податкова накладна/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряються щодо відповідності відображених у них операцій критеріям ризиковості здійснення операцій.

У разі коли за результатами автоматизованого моніторингу платник податку, яким складено податкову накладну/розрахунок коригування, відповідає хоча б одному критерію ризиковості платника податку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.

Питання відповідності/невідповідності платника податку критеріям ризиковості платника податку розглядається комісією регіонального рівня.

У разі встановлення відповідності платника податку хоча б одному з критеріїв ризиковості платника податку комісією регіонального рівня приймається рішення про відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

Включення платника податку до переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, здійснюється в день проведення засідання комісії регіонального рівня та прийняття відповідного рішення.

Платник податку отримує рішення про відповідність критеріям ризиковості платника податку через електронний кабінет у день прийняття такого рішення (додаток 4).

У рішенні зазначається підстава, відповідно до якої встановлено відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

Комісією регіонального рівня розглядається питання виключення платника податку з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, у разі виявлення обставин та/або отримання інформації, що свідчать про невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку та/або отримання інформації та копій відповідних документів від платника податку, що свідчать про невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

У разі виявлення обставин та/або отримання інформації, визначених абзацом сьомим цього пункту, та прийняття комісією регіонального рівня рішення про невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку платник податку отримує таке рішення в електронному кабінеті в день його прийняття (додаток 4).

Відповідно до п. 10, п. 11 Порядку №1165, у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, яка є підтвердженням зупинення такої реєстрації. У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються: 1) номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування; 2) критерій (критерії) ризиковості платника податку та/або ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (яких) зупинено реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, з розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку; 3) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для розгляду питання прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації.

Так, судом встановлено, що в порядку встановленого податковим законодавством позивачем було сформовано податкові накладні №23533 від 26.05.2023 року, №23060 від 06.06.2023 року, №23534 від 31.05.2023 року та №23514 від 15.05.2023 року та направлено на реєстрацію до Єдиного реєстру податкових накладних.

Згідно з отриманими квитанціями вказані податкові накладні прийняті, проте їх реєстрацію зупинено з тих самих підстав, а саме: товару/послуги 2209,8309,9208 дорівнює або перевищує величину залишку, визначеного як різниця обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п.1 «Критеріїв ризиковості здійснення операцій та запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. Та запропоновано надати додаткові пояснення.

У Додатку 3 до Порядку № 1165 встановлено Критерії ризиковості здійснення операцій.

Пунктом 1 зазначених Критеріїв визначено такі критерії ризиковості здійснення операцій: «Відсутність товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податковій накладній, поданій для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), у таблиці даних платника податку на додану вартість (далі - платник податку) як товару/послуги, що на постійній основі постачається, та обсяг постачання товару/послуги, зазначений у податковій накладній/розрахунку коригування до податкової накладної на збільшення суми податкових зобов`язань, яку/який подано для реєстрації в Реєстрі, дорівнює або перевищує величину залишку, що визначається як різниця між обсягом придбання на митній території України такого/такої товару/послуги (крім обсягу придбання товарів/послуг за операціями, які звільнені від оподаткування та підлягають оподаткуванню за нульовою ставкою) та/або ввезення на митну територію України такого товару, зазначеного з 1 січня 2017 р. в отриманих податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих у Реєстрі, і митних деклараціях, збільшеного у 1,5 раза, та обсягом постачання відповідного товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих з 1 січня 2017 р. у Реєстрі, і переважання в такому залишку (більше 50 відсотків) груп товарів (продукції), визначених ДПС та затверджених відповідним наказом, оприлюдненим на офіційному веб-сайті ДПС».

При цьому суд зазначає, що належної мотивації підстав та причин віднесення поданих податкових накладних до категорії ризиковості здійснення операцій відповідачами ані у спірному рішенні, ані до суду не надано.

Сторонами не заперечується, що засобами електронного зв`язку позивачем до контролюючого органу було направлено повідомлення щодо подачі письмових пояснень та документів про підтвердження реальності здійснення господарських операцій по зупиненим податковим накладним, а саме:

- № 90 від 16.06.2023 на розгляд Комісії було надано 9 документів;

- № 91 від 20.06.2023 на розгляд Комісії було надано 29 документів;

- № 88 від 15.06.2023 на розгляд Комісії було надано 20 документів;

- № 89 від 16.06.2023 на розгляд Комісії було надано 14 документів.

Проте, за результатами розгляду пояснень та наданих позивачем документів, комісією з питань зупинення реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС в Одеській області, було прийнято рішення: № 9047774/33311423 від 22.06.2023 року, № 9047771/33311423 від 22.06.2023 року, № 9047773/33311423 від 22.06.2023 року та № 9047779/33311423 від 22.06.2023 року про відмову в реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Так, підставою для відмови в реєстрації всіх поданих позивачем податкових накладних було зазначено: з «наданням платником податку копій документів, складених із порушенням законодавства. Додаткова інформація (зазначити конкретні документи): первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури / інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявних типових форм та галузевої специфіки, накладні».

Оцінивши надані сторонами докази та виходячи із вищенаведених норм права, суд доходить висновку, що відповідачем прийнято оскаржувані рішення помилково, з огляду на таке.

Так, судом встановлено та матеріалами справи підтверджено, що позивач є підприємством оптової торгівлі. В рамках основного виду діяльності за кодом «КВЕД 46.37 Оптова торгівля кавою, чаєм, какао та прянощами» підприємство здійснює поставку натурального спиртового оцту у пляшках в національні мережі супермаркетів для їх подальшого роздрібного продажу.

З метою здійснення господарської діяльності між позивачем та контрагентами було укладено договори, а саме:

-з ТОВ «ЕКО» - договір поставки № К13301К від 15.07.2015 року;

-з ТОВ «ФОЗЗІ КОММЕРЦ» - договір про заміну сторони в зобов`язанні № 6711/1Р від 17.11.2022 року; - договір поставки з ТОВ «СІЛЬПО-ФУД» № 6711/1Р від 16.05.2019 року;

-з ПП «ВТК «ЛУКАС» - договір поставки № 5243 від 01.11.2019 року.

На підтвердження факту здійснення господарських операцій та виконання умов договорів про поставку товарів позивачем до контролюючого органу та до суду було надано: копії договорів поставки, виписки з банку про надходження коштів, видаткові накладні, електронні прибуткові накладні, прибуткові накладні, товарно-транспортні накладні на підтвердження фактів здійснення перевезень товару, валютні платіжні доручення на підтвердження закупівлі товару з метою їх подальшої поставки, коносаменти, акти наданих послуг та сформовані податкові накладні, які підлягали реєстрації у зв`язку з поставкою товарів передбачених договорами.

Крім того, як вже зазначалось судом, позивачем було надано повідомлення про надання додаткових документів - № 90 від 16.06.2023 на розгляд Комісії було надано 9 документів; - № 91 від 20.06.2023 на розгляд Комісії було надано 29 документів; - № 88 від 15.06.2023 на розгляд Комісії було надано 20 документів; - № 89 від 16.06.2023 на розгляд Комісії було надано 14 документів.

Аналіз наданих копій первинних документів надає можливість встановити технічну можливість позивача щодо здійснення поставок відповідного товару, передбаченого по кожному з договорів укладених з контрагентами.

У свою чергу суд враховує, що можливість надання платником податків вичерпного переліку документів на підтвердження правомірності формування та подання податкової накладної прямо залежить від чіткого визначення контролюючим органом конкретного виду критерію оцінки ступеня ризиків.

В той же час, у квитанціях зазначено лише посилання на відповідність Критеріїв, визначених в п. 1 та не зазначено документів, які слід надати для розгляду питання прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в реєстрі або відмову в такій реєстрації.

При цьому, можливість надання платником податків переліку документів на підтвердження правомірності формування та подання на реєстрацію податкової накладної напряму залежить від чіткого формулювання фіскальним органом позиції про те, під який саме критерій ризиковості платника податку та/або критерій ризиковості здійснення операцій підпадає платник податку, якому відповідає платник податку, що прямо впливає на можливість надання платником податку в подальшому відповідних документів, перелік яких міститься у вичерпному переліку документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРНП.

Суд звертає увагу, що у випадку неконкретизації переліку документів у квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної, а у подальшому в рішенні про відмову у реєстрації ПН, платник податків перебуває у стані правової невизначеності, що позбавляє його можливості надати контролюючому органу необхідний в розумінні суб`єкта владних повноважень пакет документів.

Таким чином, зупинення податкових накладних, виписаних ПП «ТОРГОВИЙ ДІМ «УНІКАЛЬНИЙ ПРОЕКТ» не відповідає умовам критеріїв ризиковості платника податку та/або критерій ризиковості здійснення операцій та контролюючим органом, порушено вимоги Порядку № 1165.

Відповідно до ч. п. 25, 26, 27 Порядку № 1165 комісії регіонального рівня приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації, врахування або неврахування таблиці даних платника податку, відповідність/невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку. Комісія регіонального рівня діє в межах повноважень, визначених цим Порядком та Порядком прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженим Мінфіном. Комісія контролюючого органу в своїй діяльності керується Конституцією та законами України, указами Президента України і постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції України, Податкового кодексу України та законів, актами Кабінету Міністрів України, іншими актами законодавства, а також цим Порядком.

Згідно п. 44 Порядку № 1165 комісія контролюючого органу перевіряє подані платником податку копії документів щодо їх достовірності шляхом звірки даних, які містяться в таких копіях документів, з даними, що надходять або можуть бути отримані з інших джерел інформації (реєстри, що ведуться державними органами, документи, зокрема електронні).

Комісія регіонального рівня приймає рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі у терміни, визначені пунктом 9 цього Порядку, та надсилає його платнику податку в порядку, встановленому статтею 42 глави 1 розділу II Кодексу.

У разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі платник податку має право подати копії документів та письмові пояснення стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі.

Перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, може включати: договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи, інвентаризаційні описи, у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством.

Комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі в разі: ненадання / часткового надання додаткових письмових пояснень та копій документів стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, при отриманні Повідомлення; та/або надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства.

Рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі набирає чинності в день прийняття відповідного рішення.

Згідно додатку до Порядку № 520 в рішенні про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних обов`язково зазначаються конкретні документи.

Так, як вбачається з матеріалів справи в оскаржуваних рішеннях, податковим органом було зазначено підставою для відмови у реєстрації податкових накладних «надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства».

В графі «податкова інформація» (зазначити конкретні документи) рішень № 9047774/33311423 від 22.06.2023 року, № 9047771/33311423 від 22.06.2023 року, № 9047773/33311423 від 22.06.2023 року та № 9047779/33311423 від 22.06.2023 року, вказано: первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури / інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявних типових форм та галузевої специфіки, накладні.

Аналізуючи зазначену, як підставу для відмови у реєстрації поданих ПП «ТОРГОВИЙ ДІМ «УНІКАЛЬНИЙ ПРОЕКТ» податкових накладних в ЄРПН, суд зазначає, що контролюючим органом не наведено конкретних документів, які саме складені чи сформовані позивачем з порушенням норм законодавства, а лише узагальнено зазначено перелік можливих документів.

Суд звертає увагу, що у випадку неконкретизації переліку документів в рішенні про відмову у реєстрації ПН, платник податків перебуває у стані правової невизначеності, що позбавляє його можливості надати контролюючому органу необхідний в розумінні суб`єкта владних повноважень пакет документів.

Посилання представника відповідача у відзиві на те, що банківські виписки, надані позивачем, є сумнівними та ймовірно складені з порушенням чинного законодавства, так як відсутні підписи керівника та бухгалтера та відсутні товарно-транспортні накладні, які б підтвердили факт поставки товару від ПП «Торговий дім «Унікальний проект» відхиляються судом у зв`язку з тим, що вказані доводи не були зазначені,в якості підстави для зупинення реєстрації податкових накладних так і при прийнятті оскаржуваних рішень, а тому не можуть враховуватись судом.

Посилання відповідача на те, що позивачем в підтвердження відображених у податкових накладних господарських операцій також не було надано бухгалтерського документа (наприклад, оборотно-сальдових відомостей, аналізів або карток по субрахункам рахунків 10,15, 30,31, 36, 66, 90, 93 тощо, Плану рахунків бухгалтерського обліку або х аналогів), які б свідчили про зміну активів та пасивів підприємства внаслідок проведення зазначених операцій, відхиляються судом, оскільки п. 5 Порядку прийняття рішень про реєстрацію/ відмову в реєстрації податкових накладних/ розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 12.12.2019 року № 520 містить вичерпний перелік документів, які можуть бути подані платником податків необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, та в цьому переліку відсутні наведені відповідачем документи.

Таким чином, суд доходить висновку, що матеріали справи не містять належних і достатніх доказів спростування відповідачами тверджень позивача, наведення відповідних мотивів прийняття спірних рішень та неврахування наданих позивачем документів, а відтак, підтверджень правомірності рішення податкового органу, у зв`язку з чим, такі рішення про відмову в реєстрації податкових накладних в ЄРПН є протиправними та підлягають скасуванню.

Стосовно позовних вимог про зобов`язання Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні, суд зазначає таке.

Приписами пункту 20 Порядку № 1246 передбачено, що у разі надходження до ДФС рішення суду про реєстрацію або скасування реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування, яке набрало законної сили, такі податкові накладні та/або розрахунки коригування реєструються після проведення перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку (крім абзацу десятого), або їх реєстрація скасовується. При цьому датою реєстрації або скасування реєстрації вважається день, зазначений в такому рішенні, або день набрання законної сили рішенням суду.

В даному випадку, зобов`язання відповідача зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних подані позивачем податкові накладні є дотриманням судом гарантій на те, що спір між сторонами буде остаточно вирішений, та належним способом захисту порушеного права, а тому суд доходить висновку, що вказані позовні вимоги є правомірними та належать задоволенню повністю.

Стосовно позовних вимог про визнання протиправним та скасування рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Державної податкової служби України року про врахування/ неврахування таблиці даних платника податку на додану вартість від 10.08.2023 року№9335421/33311423, суд зазначає таке.

Відповідно до п. 2 Порядку № 1165 таблиця даних платника податку - зведена інформація, що подається платником податку до контролюючого органу, щодо кодів видів економічної діяльності платника податку згідно з Класифікатором видів економічної діяльності, кодів товарів згідно з УКТЗЕД та/або кодів послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг, що постачаються та/або придбаваються (отримуються) платником податку, ввозяться на митну територію України.

Згідно з п. 12-16 Порядку № 1165 платник податку має право подати до ДПС таблицю даних платника податку за встановленою формою. У таблиці даних платника податку зазначаються: види економічної діяльності відповідно до КВЕД; коди товарів згідно з УКТЗЕД, що постачаються та/або придбаваються (отримуються) платником податку, ввозяться на митну територію України; коди послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг, що постачаються та/або придбаваються (отримуються) платником податку, ввозяться на митну територію України. Таблиця даних платника податку подається з поясненням, в якому зазначається вид діяльності, з посиланням на податкову та іншу звітність платника податку. Таблиця даних платника податку з поясненнями розглядається комісією регіонального рівня протягом п`яти робочих днів після її отримання. Комісія регіонального рівня приймає рішення про врахування або неврахування таблиці даних платника податку, яке надсилається платнику податку в порядку, встановленому статтею 42 Кодексу.

Відповідно до п. 18 Порядку № 1165 таблиця даних платника податку враховується ДПС в автоматичному режимі у разі, коли:

така таблиця подається платниками податку - сільськогосподарськими товаровиробниками, включеними до Реєстру отримувачів бюджетної дотації відповідно до Закону України Про державну підтримку сільського господарства України, та/або сільськогосподарськими товаровиробниками, які на 31 грудня 2016 р. застосовували спеціальний режим оподаткування відповідно до статті 209 Кодексу (у редакції, що діяла на 31 грудня 2016 р.) та мають у власності (право власності/користування) та/або на умовах оренди земельні ділянки, загальна площа яких становить не менш як 200 гектарів включно станом на 1 січня та які відображені в податковій звітності до 20 лютого поточного року (до 20 лютого поточного року враховується наявність таких ділянок за звітний період попереднього року), та у поданій таблиці даних платника податку зазначаються відомості про постачання (виготовлення) таких груп товарів за кодами згідно з УКТЗЕД, як живі тварини (код згідно з УКТЗЕД 01); риба і ракоподібні, молюски та інші водяні безхребетні (код згідно з УКТЗЕД 03); молоко та молочні продукти; яйця птиці; натуральний мед; їстівні продукти тваринного походження, в іншому місці не зазначені (код згідно з УКТЗЕД 04); овочі та деякі їстівні коренеплоди і бульби (код згідно з УКТЗЕД 07); їстівні плоди та горіхи; шкірки цитрусових або динь (код згідно з УКТЗЕД 08); зернові культури (код згідно з УКТЗЕД 10); насіння і плоди олійних рослин; інше насіння, плоди та зерна; технічні або лікарські рослини; солома і фураж (код згідно з УКТЗЕД 12);

зазначена таблиця подається платниками податку, в яких значення показників D та P, розрахованих у порядку, встановленому пунктом 3 цього Порядку, мають такі розміри: D >0,02, P

Так, суд встановив, що позивачем подана таблиця даних платника податку на додану вартість № 9195826017 від 07.08.2023 року, в якій згідно з квитанції № 2, виявлені помилки: інформацію Таблиці даних платника податку на додану вартість, зареєстрованої у контролюючому органі 07.08.2023 за № 9195826017, не враховано згідно з рішенням комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної /розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 10.08.2023 № 9335421/33311423.

Відповідно до п. 20 Порядку № 1165, якщо таблиця даних платника податку врахована відповідно до пункту 18 цього Порядку, після прийняття комісією контролюючого органу рішення про неврахування таблиці даних платника податку така таблиця підлягає розгляду відповідно до пункту 15 цього Порядку.

Суд встановив, що за результатами розгляду комісією з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних ГУ ДПС в Одеській області прийнято рішення про неврахування таблиць даних платника податку на додану вартість від 10.08.2023 № 9335421/33311423 з підстав: постачання товарів/послуг за рахунок сформованого реєстраційного ліміту (накл) у зв`язку з придбанням товарів, не пов`язаних з господарською діяльністю платника податку.

Оцінюючи надані сторонами докази, виходячи із приписів Порядку № 1165, суд доходить висновку, що оскаржуване рішення прийнято відповідачем не у спосіб, та порядку, визначеного вказаним Порядком.

Так, пунктом 17 Порядку № 1165 визначено, що у рішенні про неврахування таблиці даних платника податку в обов`язковому порядку зазначається причина такого неврахування.

При цьому загальними вимогами, які висуваються до акту індивідуальної дії, як акта правозастосування, є його обґрунтованість та вмотивованість, тобто наведення податковим органом конкретних підстав його прийняття (фактичних і юридичних), а також переконливих і зрозумілих мотивів його прийняття.

В той же час, суд зазначає, що оскаржувані рішення про неврахування таблиці даних платника податку на додану вартість від 10.08.2023 № 9335421/33311423 не містить чіткої причини їх прийняття та не зазначено, які саме операції з постачання товарів/послуг за рахунок сформованого реєстраційного ліміту у зв`язку з придбанням товарів, не пов`язані з господарською діяльністю платника податку.

Також у відзиві на позовну заяву не наведені такі конкретні причини.

У свою чергу, з наданих позивачем до суду документів, суд встановив та підтверджено матеріалами справи, що ПП «ТОРГОВИЙ ДІМ «УНІКАЛЬНИЙ ПРОЕКТ» зареєстроване 08.12.2004 року та перебуває на обліку в Головному управлінні ДПС в Одеській області, Малиновська державна податкова інспекція.Основний вид господарської діяльності 46.37 оптова торгівля кавою, чаєм та прянощами. Інші: Інші: 45.31 Оптова торгівля деталями та приладдям для автотранспортних засобів, 46.33 Оптова торгівля молочними продуктами, яйцями, харчовими оліями та жирами, 46.34 Оптова торгівля напоями, 46.41 Оптова торгівля текстильними товарами, 46.42 Оптова торгівля одягом і взуттям, 46.44 Оптова торгівля фарфором, скляним посудом і засобами для чищення, 46.49 Оптова торгівля іншими товарами господарського призначення, 46.62 Оптова торгівля верстатами, 46.69 Оптова торгівля іншими машинами й устаткуванням, 46.90 Неспеціалізована оптова торгівля, 47.11 Роздрібна торгівля в неспеціалізованих магазинах переважно продуктами харчування, напоями та тютюновими виробами, 47.25 Роздрібна торгівля напоями в спеціалізованих магазинах, 46.21 Оптова торгівля зерном, необробленим тютюном, насінням і кормами для тварин.

Крім того, починаючи з 16.12.2004 року позивач є платником податку на додану вартість за № 333114215523.

Для здійснення господарської діяльності використовує нежитлові приміщення, орендовані за Договором суборенди № СО-10/23 від 01.01.2023р. (додається) у ТОВ «БАЯДЕРА ЛОГІСТИК», ЄДРПОУ 35871504, загальною площею 431,15 кв. м. за адресою: м. Одеса, вул. Колонічна, буд. 7 : - 249,0 кв. м. складське приміщення, - 80,15 кв. м. офісне приміщення, - 102,0 кв. м. складське приміщення.

Для здійснення доставки товарів на Розподільчі Центри торгових мереж, які розташовані в м Одесі та області, Підприємство використовує автомобіль - спеціалізований вантажний фургон малотонажний-В марки MERCEDES-BENZ, 2014 року випуску, об`єм двигуна 1461 куб. см., реєстраційний номер НОМЕР_1 , шасі (кузов, рама) НОМЕР_2 згідно Договору оренди транспортного засобу № 01/2021-П від 01.03.2021р. у фізичної особи ОСОБА_1 (ІПН НОМЕР_3 ).

Інформація про основні фонди, що використовуються Підприємством, була заявлена органам ДПС шляхом подання повідомлення по формі 20-ОПП.

Відображений у таблицях даних платника податків код УКТЗЕД/Державного класифікатору продукції та послуг тих товарів (послуг), придбання яких здійснює ПП «ТОРГОВИЙ ДІМ «УНІКАЛЬНИЙ ПРОЕКТ» та товарів (послуг), реалізацію яких воно здійснює, повністю відповідають визначеним ним видам економічної діяльності.

Подані позивачем первинні документи досліджено судом та встановлено, що документи не мають дефекту форми, змісту або походження, які в силу частини другої статті 9 Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність", пункту 2.4 Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 24 травня 1995 року № 88, спричинили б втрату первинними документами юридичної сили, та підтверджують факт здійснення господарських операцій.

Відповідно до ч. 2 ст. 77 КАС України, в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Враховуючи вищевикладені та встановлені судом обставини, суд доходить висновку, що відповідачем не доведено невідповідність визначених платником податку в таблиці даних видів діяльності наявним у платника податку основним засобам, у свою чергу, ПП «ТОРГОВИЙ ДІМ «УНІКАЛЬНИЙ ПРОЕКТ» надано докази, які доводять таку відповідність.

Враховуючи вищевикладене, суд вважає, що рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних ГУ ДПС в Одеській області про неврахування таблиці даних платника податку на додану вартість ПП «ТОРГОВИЙ ДІМ «УНІКАЛЬНИЙ ПРОЕКТ»№ 9335421/33311423 від 10.08.2023 року прийнято необґрунтовано та без урахування всіх обставин, що мали значення для його прийняття, а тому позовні вимоги про визнання його протиправним та скасування є правомірним та належать задоволенню.

Відповідно до ч.1,3 ст.90 КАС України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні, суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок доказів у їх сукупності.

Таким чином, оцінюючи встановлені факти, суд дійшов висновку, що відповідачі, заперечуючи проти позову не довели, з посиланням на відповідні докази, правомірності своїх рішень, а тому позовні вимоги належать задоволенню повністю.

Відповідно до ст. 139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Таким чином, судовий збір в розмірі 13420,00 грн. належить стягненню на користь позивача за рахунок бюджетного асигнування Головного управління ДПС в Одеській області.

З урахуванням того, що представником позивача до позовної заяви додано попередній (орієнтовний) розрахунок суми судових витрат, суд доходить висновку, що відповідно до ст.. 139 КАС України представником позивача до суду буде подано остаточний розрахунок суми судових витрат, а тому вказане питання підлягає вирішенню після отримання всіх необхідних документів.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 6, 12, 72, 77,90, 139, 246, 255,295,297 КАС України, суд -

В И Р І Ш И В:

Позовну заяву Приватного підприємства «Торговий дім «Унікальний проект» (ІПН 33311423, місце знаходження: 65005, м. Одеса, вул. Колонічна, 7) до Головного управління ДПС в Одеській області (код ЄДРПОУ 44069166, місцезнаходження: 65044, м. Одеса, вул. Семінарська, 5) та Державної податкової служби України (код ЄДРПОУ 43005393, місце знаходження: 04053, м. Київ, Львівська площа, 8) про визнання рішення протиправним та зобов`язання вчинити певні дії,- задовольнити у повному обсязі.

Визнати протиправним та скасувати рішення Комісії Головного управління ДПС в Одеській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних № 9047774/33311423 від 22.06.2023 року.

Визнати протиправним та скасувати рішення Комісії Головного управління ДПС в Одеській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних № 9047771/33311423 від 22.06.2023 року.

Визнати протиправним та скасувати рішення Комісії Головного управління ДПС в Одеській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних № 9047773/33311423 від 22.06.2023 року.

Визнати протиправним та скасувати рішення Комісії Головного управління ДПС в Одеській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних № 9047779/33311423 від 22.06.2023 року.

Зобов`язати Державну податкову службу України (код ЄДРПОУ 43005393, місцезнаходження: 04053, м. Київ, Львівська площа,8) зареєструвати податкову накладну № № 23533 від 26.05.2023 року в Єдиному реєстрі податкових накладних датою її подання.

Зобов`язати Державну податкову службу України (код ЄДРПОУ 43005393, місцезнаходження: 04053, м. Київ, Львівська площа,8) зареєструвати податкову накладну № №23060 від 06.06.2023 року в Єдиному реєстрі податкових накладних датою її подання.

Зобов`язати Державну податкову службу України (код ЄДРПОУ 43005393, місцезнаходження: 04053, м. Київ, Львівська площа,8) зареєструвати податкову накладну № № 23534 від 31.05.2023 рокув Єдиному реєстрі податкових накладних датою її подання.

Зобов`язати Державну податкову службу України (код ЄДРПОУ 43005393, місцезнаходження: 04053, м. Київ, Львівська площа,8) зареєструвати податкову накладну № № 23514 від 15.05.2023 рокув Єдиному реєстрі податкових накладних датою її подання.

Визнати протиправним та скасувати рішення Комісії Головного управління ДПС в Одеській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних про врахування/ неврахування таблиці даних платника податку на додану вартість від 10.08.2023 р. N 9335421/33311423.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС в Одеській області (код ЄДРПОУ 44069166, місцезнаходження: 65044, м. Одеса, вул. Семінарська, 5) на користь Приватного підприємства «Торговий дім «Унікальний проект» (ІПН 33311423, місце знаходження: 65005, м. Одеса, вул. Колонічна, 7) сплачений судовий збір в розмірі 13420,00 (тринадцять тисяч чотириста двадцять гривень 00 копійок).

Рішення суду може бути оскаржено в порядку та в строки, встановлені ст.ст. 295,297 КАС України, з урахуванням п.п.15.5 п. 15 ч. 1 Перехідних положень КАС України.

Рішення суду набирає законної сили в порядку та в строки, встановлені ст. 255 КАС України.

Суддя Л.Р. Юхтенко

Дата ухвалення рішення01.12.2023
Оприлюднено04.12.2023
Номер документу115344323
СудочинствоАдміністративне
Сутьвизнання рішення протиправним та зобов`язання вчинити певні дії

Судовий реєстр по справі —420/21607/23

Ухвала від 10.01.2024

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Осіпов Ю.В.

Ухвала від 10.01.2024

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Осіпов Ю.В.

Рішення від 01.12.2023

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Юхтенко Л.Р.

Ухвала від 01.12.2023

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Юхтенко Л.Р.

Ухвала від 30.08.2023

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Юхтенко Л.Р.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні