Ухвала
від 29.11.2023 по справі 173/1747/23
ВЕРХНЬОДНІПРОВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа №173/1747/23

Провадження №1-кс/173/659/2023

У Х В А Л А

іменем України

29 листопада 2023 р. Верхньодніпровський районний суд Дніпропетровської області

Слідча суддя Верхньодніпровського районного суду Дніпропетровської області - ОСОБА_1

при секретарі ОСОБА_2 .

Розглянувши увідкритому судовому засіданні в місті Верхньодніпровську клопотанняслідчої СВ відділення поліції № 3 Кам`янського РУП ГУ НП в Дніпропетровській області ОСОБА_3 , про надання дозволу на тимчасовий доступ до речей та документів, за матеріалами досудового розслідування внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 42023042040000019 від 25.04.2023 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 366 КК України,-

В С Т А Н О В И Л А:

28.11.2023 року до суду надійшло клопотання слідчої СВ відділення поліції № 3 Кам`янського РУП ГУ НП в Дніпропетровській області ОСОБА_3 , про надання дозволу на тимчасовий доступ до речей та документів, за матеріалами досудового розслідування внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 42023042040000019 від 25.04.2023 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 366 КК України, а саме: оригіналів документів, які зберігаються в ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ЄДРПОУ НОМЕР_1 , юридична адреса: АДРЕСА_1 , та можливість вилучити їх, а саме: документи по проведенню сільськогосподарських (далі с/г) робіт та використання земельних ділянок с/г призначення, що перебувають у власності(користуванні) КЗ « ІНФОРМАЦІЯ_2 »; договори про спільну діяльність з КЗ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » з усіма додатками та/або додатковими угодами; договори на придбання/списання ТМЦ згідно з договорами про спільну діяльність; акти приймання/передачі; акти звіряння; плани проведення сільськогосподарських робіт; товаро-транспортні накладні; накладні; платіжні доручення; договори про придбання/надання послуг; акти виконаних робіт, калькуляції; плани/графіки проведення таких робіт; платіжні доручення; акти звіряння та інші платіжні доручення, банківські виписки за період дії договору тощо та інші документи щодо виконання умов договору, реєстраційні та статутні документи ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », а також інші документи які мають значення для досудового розслідування.

В обґрунтування поданого клопотання слідчий посилається на наступне: В ході вивчення матеріалів, які надійшли від КЗ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » виявлено можливе вчинення посадовими особами вказаного закладу кримінального правопорушення а саме: 20.04.2023 до Жовтоводської окружної прокуратури надійшло повідомлення від виконувача обов`язків директора КЗ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » з приводу того що посадові особи комунального закладу внесли завідомо неправдиві відомості до офіційних бухгалтерських документів, що призвело до спричинення збитків закладу на суму понад 10 тисяч гривень, які були виявлені в ході проведення 14.04.2023 інвентаризації необоротних активів.

При проведенні досудового розслідування встановлено, що в результаті проведення 14.04.2023 інвентаризації необоротних активів комунального закладу « ІНФОРМАЦІЯ_2 » Дніпропетровської обласної ради (ЄДРПОУ НОМЕР_2 , місце знаходження: АДРЕСА_2 , директор в період з 06.06.2016 по 14.03.2023 років ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_4 ) встановлено недостачу медикаментів на суму понад 10 тисяч гривен, а також факти незаконного списання медикаментів, наявність медикаментів із закінченим терміном застосування. При цьому, отримано інформацію щодо наявності нестачі паливно-мастильних матеріалів. Інвентаризація проводилась за період з 01.01.2021 по 01.04.2023 років.

Також отримано протокол інвентаризаційної комісії КЗ « ІНФОРМАЦІЯ_5 від 17.04.2023, в ході вивчення якого встановлено недостача ТМЦ у великих розмірах.

15.06.2023 в якості свідка допитано ОСОБА_5 , яка пояснила наступне, що в період з 2012 року по теперішній час працює на посаді комірника комунального закладу « ІНФОРМАЦІЯ_2 » Дніпропетровської обласної ради. ЇЇ обов`язки передбачені посадовою інструкцією та включають в себе: приймання, облік та видача товарно-матеріальних цінностей довгострокового зберігання, окрім продуктів харчування та медикаментів (до травня 2023 року), ведення відповідного обліку, журналів, книг. вона є матеріально-відповідальною особою. В квітні 2023 року на КЗ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » Дніпропетровської обласної ради було проведено інвентаризацію, в результаті якої по складу було виявлено недостачу товарно-матеріальних цінностей (господарський інвентар) та медикаментів, які були оприбутковані на складі та перебували у її віданні. Наскільки вона розуміє, інвентаризація була проведена у зв`язку із зміною керівництва закладу, а саме: в березні 2023 року директора закладу ОСОБА_4 змінив ОСОБА_6 . Стосовно виниклої недостачі по господарчому інвентарю (віник великий, мітла пластикова, лопати з держаками, граблі з держаками, граблі металеві для листя, вила підборні з держаком, корзина садова металева, тачка садова двоколісна) пояснила наступне. В лютому 2023 року, точну дату не пам`ятає, під час чергового звіряння з бухгалтерією в частині придбання товарно-матеріальних цінностей, вона звернула увагу на те, що мається накладна № 79 від 20.10.2022 року на загальну суму 49270 гривен, з підписом, виконаним не нею особисто, печаткою закладу та візою керівника закладу ОСОБА_4 «До сплати», постачальник ФОП ОСОБА_7 , найменування предмету закупівлі: віник великий, мітла пластикова, лопати з держаками, граблі з держаками, граблі металеві для листя, вила підборні з держаком, корзина садова металева, тачка садова двоколісна, садові ножиці, сокира, держак, тощо. По даним бухгалтерського обліку закладу, який ведеться бухгалтером ОСОБА_8 , вказані товарно-матеріальні цінності були оплачені та оприбутковані, у зв`язку з чим вона вимушена була поставити на облік речі та предмети, вказані в накладній № 79 від 20.10.2022, хоча фактично їх не отримувала та не бачила, фізично товарно-матеріальні цінності згідно накладної № 79 до складу закладу не надходили. В подальшому, визнаючи той факт, що саме вона є матеріально-відповідальною особою, була вимушена за власний кошт здійснювати особисто придбання таких товарів, що і робила при можливості та наявності фінансів, та клала ці речі до складу. Саме тому не всі товарно-матеріальні цінності, що передбачені накладною № 79 вказані в протоколі інвентаризаційної комісії. Стосовно наявності недостачі по медикаментам, пояснила, що всі медикаменти, вказані в протоколі інвентаризаційної комісії від 17 квітня 2023 року, які зазначені в недостачі, є гуманітарною допомогою. Ким саме та коли ці медикаменти були передані до закладу, не відомо. Стосовно наявності недостачі по оливі, можу пояснити, що всі позиції, вказані в протоколі інвентаризаційної комісії від 17 квітня 2023 року, які зазначені в недостачі, виникли протягом тривалого періоду часу та фактичне походження недостачі пояснити не може. Також пояснила, що отримання будь-яких товарно-матеріальних цінностей здійснюється особисто нею від постачальника. Після звіряння фактичних кількісних даних, ставить підпис на відповідних документах про отримання товару (накладна, акт приймання-передачі, тощо), з подальшим внесенням даних до книг складського обліку. Видача товару здійснюється виключно матеріальним особам (завгосп, старша медична сестра, сестра-господарка, завідувач підсобного господарства) при наявності відповідних документів, складених бухгалтерією.

Вивчивши матеріали кримінального провадження, аналізуючи зібрані в ході досудового розслідування дані та докази в їх сукупності, зіставляючи їх між собою та надаючи їм відповідну оцінку, орган досудового розслідування вважає, що з метою проведення повного, всебічного та об`єктивного розслідування, розкриття злочину та викриття осіб, причетних до його вчинення з метою дієвості кримінального провадження необхідно здійснити захід забезпечення кримінального провадження, а саме - тимчасовий доступ до документів, які містять інформацію, що знаходиться у ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 ».

Неотримання запитуваних в клопотанні даних позбавить можливості сторону обвинувачення зафіксувати додаткові докази причетності осіб до вчинення кримінального правопорушення, або які можуть бути причетними до вчинення злочину.

З метою встановлення всіх обставин скоєння кримінального правопорушення, проведення необхідних експертиз, а також встановлення осіб, причетних до скоєння вказаного кримінального правопорушення, виникла необхідність в долучені до матеріалів кримінального провадження оригіналів документів, що перебувають у володінні КЗ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ДОР.

У судовезасідання слідчаСВ відділенняполіції №3Кам`янського РУПГУ НПв Дніпропетровськійобласті ОСОБА_3 не з`явилася, подавши клопотання про розгляд справи у її відсутність.

Представник ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » відповідно до ч. 2 ст.163 КПК України, про час і місце розгляду клопотання не повідомлявся.

Відповідно до п. 4 ст.162 КПК України, неприбуття за судовим викликом особи, у володіння якої знаходяться речі та документи не є перешкодою для розгляду клопотання.

Слідча суддя, розглянувши клопотання, дослідивши додані до клопотання документи приходить до наступних висновків.

Встановлено, що 25.04.2023 року до Єдиного реєстру досудових розслідувань внесені відомості про вчинення кримінального правопорушення за № 42023042040000019 за ч. 1 ст. 366 КК України.

Відповідно до ст. 132 КПК України визначено, що заходи забезпечення кримінального провадження застосовуються на підставі ухвали слідчого судді або суду, за винятком випадків, передбачених цим кодексом.

Згідно ч. 1, 2 ст. 159 КПК України тимчасовий доступ до речей та документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володіння якої знаходяться такі речі та документи, можливості ознайомитись з ними, зробити їхні копії та у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, судом вилучити їх (здійснити їх виїмку). Тимчасовий доступ до речей та документів здійснюється на підставі ухвали слідчого судді, суду.

Ст.160 КПК України передбачено, що сторони кримінального провадження мають право звернутись до слідчого судді під час досудового розслідування чи суду під час судового провадження із клопотанням про тимчасовий доступ до речей та документів, за винятком зазначених у ст. 161 цього кодексу. Слідчий має право звернутись із зазначеним клопотанням за погодженням з прокурором.

Відповідно до ч. 5 ст. 163 КПК України слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей та документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи: 1) перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; 2) самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з якими подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні; 3) не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.

Дослідивши матеріали додані до клопотання,слідча суддя вважає, що вказані в клопотанні документи зберігаються у ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ЄДРПОУ НОМЕР_1 , юридична адреса: АДРЕСА_1 .

Документи, доступ до яких просить надати слідчий, на думку слідчої судді дасть можливість виявити обставини вчинення даного кримінального правопорушення та причетних до його вчинення осіб, а також як самі по собі так і в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з якими подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні.

Тому клопотання в частині тимчасового доступу до документів на думку слідчої судді підлягає задоволенню.

Виходячи з того, що документи, які підлягають вилученню, не відносяться до правовстановлюючих документів, в зв`язку з чим підприємець чи юридична особа не позбавляються права здійснювати свою діяльність в результаті отримання зазначених в клопотанні документів, ухвала оскарженню не підлягає.

Керуючись ст. ст. 132, 159, 160-166 КПК України

У Х В А Л И Л А:

Клопотання слідчої СВ відділення поліції № 3 Кам`янського РУП ГУ НП в Дніпропетровській області ОСОБА_3 про надання дозволу на тимчасовий доступ до речей та документів задовольнити.

Надати тимчасовий доступ до оригіналів документів, які зберігаються в ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ЄДРПОУ НОМЕР_1 , юридична адреса: АДРЕСА_1 , та можливість вилучити їх, а саме: документи по проведенню сільськогосподарських (далі с/г) робіт та використання земельних ділянок с/г призначення, що перебувають у власності(користуванні) КЗ « ІНФОРМАЦІЯ_2 »; договори про спільну діяльність з КЗ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » з усіма додатками та/або додатковими угодами; договори на придбання/списання ТМЦ згідно з договорами про спільну діяльність; акти приймання/передачі; акти звіряння; плани проведення сільськогосподарських робіт; товаро-транспортні накладні; накладні; платіжні доручення; договори про придбання/надання послуг; акти виконаних робіт, калькуляції; плани/графіки проведення таких робіт; платіжні доручення; акти звіряння та інші платіжні доручення, банківські виписки за період дії договору тощо та інші документи щодо виконання умов договору, реєстраційні та статутні документи ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », а також інші документи які мають значення для досудового розслідування.

Здійснення тимчасового доступу доручити слідчому відділення поліції № 3 Кам`янського РУП ГУНП в Дніпропетровській області ОСОБА_9 , слідчому відділення поліції № 3 Кам`янського РУП ГУНП в Дніпропетровській області ОСОБА_10 , слідчому відділення поліції № 3 Кам`янського РУП ГУНП в Дніпропетровській області ОСОБА_11 , слідчому відділення поліції № 3 Кам`янського РУП ГУНП в Дніпропетровській області ОСОБА_12 , слідчому відділення поліції № 3 Кам`янського РУП ГУНП в Дніпропетровській області ОСОБА_13 , слідчому відділення поліції № 3 Кам`янського РУП ГУНП в Дніпропетровській області ОСОБА_14 , слідчому відділення поліції №3 Кам`янського РУП ГУНП в Дніпропетровській області лейтенанту поліції ОСОБА_15 , слідчому відділення поліції №3 Кам`янського РУП ГУНП в Дніпропетровській області лейтенанту поліції ОСОБА_16 .

Строк дії ухвали один місяць.

Два примірники ухвали мають силу оригіналу, один з якихзнаходиться в матеріалахсправи №173/1747/23(провадження1-кс/173/659/2023),другий видаєтьсяслідчій СВ відділення поліції № 3 Кам`янського РУП ГУ НП в Дніпропетровській області ОСОБА_3 для пред`явлення керівникові ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 ».

У разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями цього Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.

Ухвала оскарженню не підлягає. Заперечення проти ухвали можуть бути надані під час підготовчого провадження в суді.

Слідча суддя ОСОБА_1

Дата ухвалення рішення29.11.2023
Оприлюднено26.04.2024
Номер документу115363776
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —173/1747/23

Ухвала від 29.11.2023

Кримінальне

Верхньодніпровський районний суд Дніпропетровської області

Петрюк Т. М.

Ухвала від 29.11.2023

Кримінальне

Верхньодніпровський районний суд Дніпропетровської області

Петрюк Т. М.

Ухвала від 20.06.2023

Кримінальне

Верхньодніпровський районний суд Дніпропетровської області

Петрюк Т. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні