Постанова
від 04.12.2023 по справі 420/11968/23
П'ЯТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П`ЯТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

04 грудня 2023 р.м. ОдесаСправа № 420/11968/23

Головуючий в 1 інстанції: Токмілова Л.М.

Дата і місце ухвалення 24.07.2023р., м. Одеса

П`ятий апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів:

Головуючого судді: Бойка А.В.,

суддів: Федусика А.Г.,

Шевчук О.А.,

розглянувши в порядку письмового провадження в місті Одесі апеляційну скаргу Головного управління ДПС в Одеській області на рішення Одеського окружного адміністративного суду від 24 липня 2023 року у справі за адміністративним позовом Селянського (фермерського) господарства "ХАДЖИДЕР" до Головного управління ДПС в Одеській області про визнання протиправним та скасування рішення,

В С Т А Н О В И В:

24.05.2023 року Селянське (фермерське) господарство "ХАДЖИДЕР" звернулось до суду першої інстанції з позовом до Головного управління ДПС в Одеській області, в якому просило:

- визнати протиправним та скасувати рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС в Одеській області про неврахування таблиці даних платника податку на додану вартість № 8364362/23873630, складену СФГ «ХАДЖИДЕР» 25 лютого 2023 року;

- зобов`язати Головне управління ДПС в Одеській області врахувати таблицю даних платника податку на додану вартість № 8364362/23873630, складену 25 лютого 2023 року СФГ «ХАДЖИДЕР».

Рішенням Одеського окружного адміністративного суду від 24.07.2023 року позов задоволено.

Не погоджуючись з рішенням суду першої інстанції, Головне управління ДПС в Одеській області подало апеляційну скаргу, в якій посилалось на порушення судом першої інстанції норм матеріального та процесуального права, що призвело до неправильного вирішення справи.

У поданій апеляційній скарзі позивач вказував на те, що згідно із п. 12-14 Порядку № 1165 платник податку має право подати до ДПС таблицю даних платника податку за встановленою формою. У таблиці даних платника податку зазначаються: види економічної діяльності відповідно до КВЕД; коди товарів згідно з УКТЗЕД, що постачаються та/або придбаваються (отримуються) платником податку, ввозяться на митну територію України; коди послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг, що постачаються та/або придбаваються (отримуються) платником податку, ввозяться на митну територію України. Таблиця даних платника податку подається з поясненням, в якому зазначається вид діяльності, з посиланням на податкову та іншу звітність платника податку.

Апелянт вказав на те, що на виконання п. 12 Порядку № 1165 позивачем 27.02.2023 року було направлено до контролюючого органу таблицю даних платника податку на додану вартість № 9035214537.

За результатами розгляду таблиці даних платника податку, комісією з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному державному реєстрі податкових накладних прийнято рішення від 02.03.2023 року № 8364362/23873630 про її неврахування в зв`язку з п. 14 Постанови № 1165, зі змінами, оскільки таблиця даних подається із поясненням, в якому зазначається вид діяльності, з посиланням на податкову та іншу звітність платника податку.

Контролюючий орган зазначив, що згідно із Національним положенням (стандартом) бухгалтерського обліку 7 "Основні засоби", затвердженого Наказом Міністерства фінансів України від 27.04.2000 р. № 92 основні засоби - матеріальні активи, які підприємство утримує з метою використання їх у процесі виробництва або постачання товарів, надання послуг, здавання в оренду іншим особам або для здійснення адміністративних і соціально-культурних функцій, очікуваний строк корисного використання (експлуатації) яких більше одного року (або операційного циклу, якщо він довший за рік).

Також апелянт вказав на те, що відповідно до п. 44 Порядку № 1165 комісія контролюючого органу перевіряє подані платником податку копії документів щодо їх достовірності шляхом звірки даних, які містяться в таких копіях документів, з даними, що надходять або можуть бути отримані з інших джерел інформації (реєстри, що ведуться державними органами, документи, зокрема електронні). Згідно зі ст. 16 Закону України "Про інформацію" податкова інформація - сукупність відомостей і даних, що створені або отримані суб`єктами інформаційних відносин у процесі поточної діяльності і необхідні для реалізації покладених на контролюючі органи завдань і функцій у порядку, встановленому Податковим кодексом України. Апелянт посилався на те, що підпунктом 20.1.45 пункту 20.1 статті 20 ПК України передбачено, що контролюючі органи мають право здійснювати щоденну обробку-даних та інформації електронного кабінету, необхідних для виконання покладених на них функцій з адміністрування податкового законодавства та законодавства з інших питань, контроль за дотримання якого покладено на контролюючий орган, що включає, зокрема, прийняття, обробку та аналіз документів та даних платників податків, здійснення повноважень, передбачених законом, які можуть бути реалізовані в електронній формі за допомогою засобів електронного зв`язку.

Крім того в апеляційній скарзі апелянт посилався на положення пп. 61.1.2 п. 62.2 ст. 62 ПК України, згідно з якими податковий контроль здійснюється шляхом, зокрема інформаційно-аналітичного забезпечення діяльності контролюючих органів, що представляє собою комплекс заходів, що координується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику, щодо збору, опрацювання та використання інформації, необхідної для виконання покладених на контролюючі органи функцій.

Апелянт вказав, що показники, визначені п. 44.1 ст. 44 Податкового кодексу України повинні підтверджуватись первинними документами, які податкові органи мають право вивчати і перевіряти під час проведення перевірок, що обумовлено пп. 20.1.8 п. 20.1 ст. 20 Податкового кодексу України, а проведення будь-якої господарської операції підприємства фіксується і підтверджується первинними документами, на підставі яких ведеться бухгалтерський облік.

На думку апелянта, зважаючи на те, що податковий облік ґрунтується на даних бухгалтерського обліку (ст. 9 Закону України «Про бухгалтерський облік і фінансову звітність в Україні»), згідно з даною нормою підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій є належним чином оформленні первинні документи, які фіксують факт здійснення господарських операцій.

Апелянт вказав також, що судом першої інстанції невраховано позицію Верховного Суду, викладену у постанові від 21.10.2019 року у справі № 640/4480/Г9, в якій Суд акцентував увагу саме на тому, що підставою для формування сум податкового кредиту з ПДВ, підставою для формування податкової накладної та, відповідно, підставою для реєстрації податкової накладної є реальне виконання господарських операцій, які є об`єктом оподаткування.

З огляду на викладене апелянт вважає рішення комісії про неврахування таблиці даних платника податку на додану вартість правомірним та обґрунтованим.

Зважаючи на зазначене апелянт просить скасувати рішення Одеського окружного адміністративного суду від 24.07.2023 року та прийняти нове судове рішення про відмову у задоволенні позовних вимог товариства.

Справу розглянуто в порядку письмового провадження відповідно до п. 3 ч. 1 ст. 311 КАС України, згідно якого суд апеляційної інстанції може розглянути справу без повідомлення учасників справи (в порядку письмового провадження) за наявними у справі матеріалами, якщо справу може бути вирішено на підставі наявних у ній доказів, у разі подання апеляційної скарги на рішення суду першої інстанції, які ухвалені в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін (у порядку письмового провадження).

Заслухавши суддю-доповідача, переглянувши справу за наявними в ній доказами, перевіривши законність і обґрунтованість рішення суду першої інстанції в межах доводів та вимог апеляційної скарги, колегія суддів зазначає наступне:

Судом першої інстанції встановлено, що селянське (фермерське) господарство ХАДЖИДЕР є юридичною особою приватного права, яке було створено у 1996 року, що підтверджується випискою з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, ідентифікаційний код юридичної особи 23873630 та взято на податковій облік 18.01.1996 року.

Видами діяльності позивача є: 01.11 - Вирощування зернових культур (крім рису, бобових культур і насіння олійних культур (оснований); 01.13 - Вирощування овочів і баштанних культур, коренеплодів і бульбоплодів; 01.24 - Вирощування зерняткових і кісточкових фруктів; 01.61 - Допоміжна діяльність у рослинництві; 46.21 - Оптова торгівля зерном, необробленим тютюном, насінням і кормами для тварин; 46.31 - Оптова торгівля фруктами й овочами.

Позивач у 2023 році є платником єдиного податку четвертої групи, що підтверджується довідкою про підтвердження статусу платника єдиного податку четвертої групи, наявною в матеріалах справи.

25.02.2023 року СФГ ХАДЖИДЕР подало до Головного управління ДПС в Одеській області таблицю даних платника податку на додану вартість за формою (додаток 5).

До таблиці даних позивач додав пояснення від 25.02.2023 року, а також наступні документи:

- витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та реєстру прав власності на нерухоме майно, державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна про наявність орендованих земельних ділянок;

- копію договору поставки добрив від 14.01.2022 року № 560/22/269;

- копію договору поставки запасних запчастин до сільськогосподарської техніки від 05.01.2022 року № 2200065/ЗЧ;

- копію договору поставки насіння від 08.08.2022 року № 08/08-2;

- копію договору поставки нафтопродуктів від 09.02.2021 року № 1869;

- копію договору поставки (власної продукції соняшника) від 25.01.2022 року № 318_017569;

- копію договору поставки (власної продукції пшениці) від 13.09.2022 року №OF-01166 разом із специфікацією до договору;

- оборотно-сальдову відомість по рахунку 10 за 2022 рік (про наявність основних засобів);

- копію свідоцтва про реєстрацію машин (тракторів);

- копію договору оренди складу від 01.01.2018 року № 1 та акт приймання-передачі до вказаного договору;

- копію договору оренди землі від 07.10.2022 року № 528В;

- витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію іншого речового права (про реєстрацію права оренди земельної ділянки).

02.03.2023 року ГУ ДПС в Одеській області сформовано квитанцію №2, в якій зазначено, що інформацію Таблиці даних платника податку на додану вартість, зареєстрованої у контролюючому органі 27.02.2023 року за № 9035214537, не враховано згідно з рішенням Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 02.03.2023 року № 8364362/23873630.

02.03.2023 року комісією ГУ ДПС в Одеській області прийнято рішення за №8364362/23873630 про неврахування таблиці даних платника податку на додану вартість.

Підставою для прийняття зазначеного рішення вказано:» п. 14 Постанови № 1165, зі змінами таблиця даних платника податку подається з поясненням, в якому зазначається вид діяльності, з посиланням на податкову та іншу звітність платника податку».

Не погоджуючись з вказаним рішенням Комісії, позивач оскаржив його до суду першої інстанції.

Колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції стосовно задоволення позовних вимог Селянського (фермерського) господарства «ХАДЖИДЕР», з огляду на наступне:

Постановою Кабінету Міністрів України від 11 грудня 2019 року №1165 затверджено Порядок з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Порядок №1165), який визначає механізм зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, організаційні та процедурні засади діяльності комісій з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, права та обов`язки їх членів.

Відповідно до п.2 Порядку №1165 таблиця даних платника податку - таблиця даних платника податку - зведена інформація, що подається платником податку до контролюючого органу, щодо кодів видів економічної діяльності платника податку згідно з Класифікатором видів економічної діяльності, кодів товарів згідно з УКТЗЕД та/або кодів послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг, що постачаються та/або придбаваються (отримуються) платником податку, ввозяться на митну територію України.

Згідно п.п.12-13 Порядку №1165, платник податку має право подати до ДПС таблицю даних платника податку за встановленою формою (додаток 5).

У таблиці даних платника податку зазначаються: види економічної діяльності відповідно до КВЕД; коди товарів згідно з УКТЗЕД, що постачаються та/або придбаваються (отримуються) платником податку, ввозяться на митну територію України; коди послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг, що постачаються та/або придбаваються (отримуються) платником податку, ввозяться на митну територію України.

Пунктом 14 Порядку № 1165 передбачено, що таблиця даних платника податку подається з поясненням, в якому зазначається вид діяльності, з посиланням на податкову та іншу звітність платника податку.

За положеннями п. 15 Порядку №1165, таблиця даних платника податку з поясненнями розглядається комісією регіонального рівня протягом п`яти робочих днів після її отримання.

Відповідно до пунктів 16-17 Порядку № 1165 комісія регіонального рівня приймає рішення про врахування або неврахування таблиці даних платника податку, яке надсилається платнику податку в порядку, встановленому статтею 42 Кодексу (додаток 6).

У рішенні про неврахування таблиці даних платника податку в обов`язковому порядку зазначається причина такого неврахування.

У разі прийняття рішення про неврахування таблиці даних платника у відповідних полях рішення зазначається детальна інформація, що стала підставою для неврахування таблиці даних платник податку, а саме: тип операції (придбання/постачання), період здійснення господарської операції, код згідно з УКТЗЕД/ДКПП/умовним кодом товару, податковий номер платника податку, задіяного в ризиковій операції, дата включення платника податку, задіяного в ризиковій операції, до переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку.

Згідно п. 18 Порядку № 1165, таблиця даних платника податку враховується ДПС в автоматичному режимі у разі, коли:

така таблиця подається платниками податку - сільськогосподарськими товаровиробниками, включеними до Реєстру отримувачів бюджетної дотації відповідно до Закону України Про державну підтримку сільського господарства України, та/або сільськогосподарськими товаровиробниками, які на 31 грудня 2016 р. застосовували спеціальний режим оподаткування відповідно до статті 209 Кодексу (у редакції, що діяла на 31 грудня 2016 р.) та мають у власності (право власності/користування) та/або на умовах оренди земельні ділянки, загальна площа яких становить не менш як 200 гектарів включно станом на 1 січня та які відображені в податковій звітності до 20 лютого поточного року (до 20 лютого поточного року враховується наявність таких ділянок за звітний період попереднього року), та у поданій таблиці даних платника податку зазначаються відомості про постачання (виготовлення) таких груп товарів за кодами згідно з УКТЗЕД, як живі тварини (код згідно з УКТЗЕД 01); риба і ракоподібні, молюски та інші водяні безхребетні (код згідно з УКТЗЕД 03); молоко та молочні продукти; яйця птиці; натуральний мед; їстівні продукти тваринного походження, в іншому місці не зазначені (код згідно з УКТЗЕД 04); овочі та деякі їстівні коренеплоди і бульби (код згідно з УКТЗЕД 07); їстівні плоди та горіхи; шкірки цитрусових або динь (код згідно з УКТЗЕД 08); зернові культури (код згідно з УКТЗЕД 10); насіння і плоди олійних рослин; інше насіння, плоди та зерна; технічні або лікарські рослини; солома і фураж (код згідно з УКТЗЕД 12);

зазначена таблиця подається платниками податку, в яких значення показників D та P, розрахованих у порядку, встановленому пунктом 3 цього Порядку, мають такі розміри: D >0,02, P

Нормами п. 19 Порядку № 1165 передбачено, що комісії контролюючих органів приймають рішення про неврахування таблиці даних платника податку (додаток 7), яку враховано, зокрема, в автоматичному режимі, що надсилається платнику податку в порядку, визначеному статтею 42 Кодексу, якщо:

стосовно платника податку прийнято рішення про відповідність критеріям ризиковості платника податку (додаток 4), визначених у пунктах 1-5 додатка 1;

до контролюючого органу надійшла податкова інформація щодо невідповідності інформації, зазначеної в таблиці даних платника податку, видам економічної діяльності відповідно до Класифікатора видів економічної діяльності, кодам товарів згідно з УКТЗЕД та/або кодам послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг, що постачаються та/або придбаваються (отримуються) платником податку, ввозяться на митну територію України, яка свідчить про надання платником податку недостовірної інформації в таблиці даних платника податку.

У рішенні про неврахування таблиці даних платника, у відповідних полях рішення зазначається детальна інформація, що стала підставою для неврахування таблиці даних платника податку, а саме: тип операції (придбання/постачання), період здійснення господарської операції, код згідно з УКТЗЕД/ДКПП/умовним кодом товару, податковий номер платника податку, задіяного в ризиковій операції, дата включення платника податку, задіяного в ризиковій операції, до переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку.

Якщо таблиця даних платника податку врахована відповідно до пункту 18 цього Порядку, після прийняття комісією контролюючого органу рішення про неврахування таблиці даних платника податку така таблиця підлягає розгляду відповідно до пункту 15 цього Порядку (п. 20 Порядку № 1165).

З аналізу вищезазначених норм вбачається, що платник податку має право подати до контролюючого органу таблицю даних платника податку за встановленою формою. У свою чергу, відповідна комісія регіонального рівня протягом п`яти днів з дня отримання вказаної таблиці уповноважена приймати рішення про її врахування або неврахування. При цьому, рішення про неврахування таблиці даних платника податків повинно містити чітку підставу для відмови в її прийнятті.

З поданої таблиці даних платника ПДВ вбачається, що в ній відображено види економічної діяльності відповідно до КВЕД, коди товарів згідно з УКТЗЕД, що відповідає вимогам пункту 13 Порядку № 1165.

Разом з таблицею даних платника податку до контролюючого органу позивач подав пояснення щодо його господарської діяльності та додав відповідні документи, а саме: витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та реєстру прав власності на нерухоме майно, державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна про наявність орендованих земельних ділянок; - копію договору поставки добрив від 14.01.2022 року № 560/22/269; копію договору поставки запасних запчастин до сільськогосподарської техніки від 05.01.2022 року № 2200065/ЗЧ; копію договору поставки насіння від 08.08.2022 року № 08/08-2; копію договору поставки нафтопродуктів від 09.02.2021 року № 1869; копію договору поставки (власної продукції соняшника) від 25.01.2022 року № 318_017569; копію договору поставки (власної продукції пшениці) від 13.09.2022 року №OF-01166 разом із специфікацією до договору; оборотно-сальдову відомість по рахунку 10 за 2022 рік (про наявність основних засобів); копію свідоцтва про реєстрацію машин (тракторів); копію договору оренди складу від 01.01.2018 року № 1 та акт приймання-передачі до вказаного договору; копію договору оренди землі від 07.10.2022 року № 528В; витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію іншого речового права (про реєстрацію права оренди земельної ділянки).

У поданих поясненнях позивачем детально розписано специфіку господарської діяльності підприємства та зазначено, що СФГ «ХАДЖИДЕР» придбаває насіння, пальне, добрива, запчастини (коди УКТЗЕД 2710, 2833, 3102, 3105, 3808, 4016, 8536) тощо, а реалізує сільгосппродукцію: ріпак (код УКТ ЗЕД 1205), пшеницю (код УКТ ЗЕД 1001), ячмінь (код УКТ ЗЕД 1003), соняшник (код УКТ ЗЕД 120600). Також у поясненнях зазначено, що СФГ «ХАДЖИДЕР» має статус сільськогосподарського виробничого підприємства та є платником єдиного податку 4 групи на 2023 рік та згідно статті 209 ПКУ станом на 31.12.2016 року підприємство було на спецрежимі оподаткування ПДВ.

У поясненнях позивач зазначив, що продукція вирощується на земельних ділянках загальною площею 665,6709 га ріллі, що знаходяться в постійному користуванні та в оренді СФГ «ХАДЖИДЕР» відповідно до договорів оренди, які зареєстровані згідно з чинним законодавством (в наявності 187 екз. договорів оренди з пайщиками), що підтверджується податковою декларацією платника єдиного податку четвертої групи на 2023 рік від 15.02.2023 року, реєстр. № 9025803481. Вказано, що вирощування сільгосппродукції, що постачається, можливе завдяки наявності у СФГ «ХАДЖИДЕР» належної матеріально-технічної бази. Наявність основних засобів на підприємстві відображено у формах № 20-0ПП від 01.04.2020 року, реєстраційний номер 9067826646, № 20-ОПП від 10.06.2021 року, реєстраційний номер № 9153529736.

Крім того вказано, що СФГ «ХАДЖИДЕР» має у власності сільськогосподарську техніку, яку використовує в діяльності, зокрема, трактори колісні, автомобілі, обприскувач причіпний, сівалки, розкидач мінеральних добрив, плуг, навантажувач швидкозмінний, компактомат, каток зубчато-кільчастий, завантажувач зерна пересувний, комплект автомобільної ваги.

Також у поясненні СФГ вказано на те, що за трудовими договорами на підприємстві працює 10 осіб, що відображено в об`єднаній звітності за 4 квартал 2022 року.

Зазначено, що відвантаження вирощеної власної продукції здійснюється зі складського приміщення площею 634,15 м.кв., розташованого за адресою: Одеська область, Білгород-Дністровський район, с. Володимирівка, вул. Центральна, 108А, право оренди підтверджено договором оренди № 1 від 01.01.2018 року. Вищенаведені господарські операції у повному обсязі відображаються в бухгалтерському обліку СФГ «ХАДЖИДЕР».

Таким чином позивачем були дотримані вимоги п. 14 Порядку № 1165, а саме, разом із таблицею даних платника податку подано пояснення, в якому зазначено вид діяльності, а також містяться посилання на податкову та іншу звітність платника податку.

Крім того селянське (фермерське) господарство подало контролюючому органу документи у підтвердження наявності матеріальних ресурсів (основних засобів) для здійснення видів діяльності, зазначених у таблиці даних, а також документи (укладені з контрагентами договори), які обумовлюють здійснення господарських операцій.

Колегія суддів вважає, що подавши таблицю даних з поясненнями та копіями документів, позивач підтвердив види своєї господарської діяльності згідно КВЕД та відповідність їх кодам УКТ ЗЕД, які зазначені ним у таблиці.

Аналізуючи оскаржуване рішення, суд зазначає, що принцип обґрунтованості рішення суб`єкта владних повноважень, відповідно до ч. 2 ст. 2 КАС України, має на увазі, що рішення повинно бути прийнято з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії). Рішення суб`єкта владних повноважень повинно ґрунтуватися на оцінці всіх фактів та обставин, що мають значення.

Однак в даному випадку рішення комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС в Одеській області про неврахування таблиці даних платника податку на додану вартість № 8364362/23873630 від 25.02.2023 р., поданої СФГ «ХАДЖИДЕР» не відповідає вимогам законності та обґрунтованості, прийнято без урахування всіх обставин, що мали значення для його прийняття, а тому є протиправним та підлягає скасуванню.

Доводи апеляційної скарги висновків суду не спростовують та не свідчать про неправильне застосування судом першої інстанції норм матеріального та процесуального права.

Згідно ст. 242 КАС України рішення суду повинно ґрунтуватися на засадах верховенства права, бути законним і обґрунтованим. Законним є рішення, ухвалене судом відповідно до норм матеріального права при дотриманні норм процесуального права. Обґрунтованим є рішення, ухвалене судом на підставі повно і всебічно з`ясованих обставин в адміністративній справі, підтверджених тими доказами, які були досліджені в судовому засіданні, з наданням оцінки всім аргументам учасників справи.

Відповідно до ст. 316 КАС України, за наслідками розгляду апеляційної скарги на рішення суду першої інстанції суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а рішення суду - без змін.

Колегія суддів вважає, що судом першої інстанції правильно встановлено обставини справи та постановлено судове рішення з додержанням норм матеріального та процесуального права, а тому, відповідно до ст. 316 КАС України, за наслідками розгляду апеляційної скарги на рішення суду першої інстанції суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а рішення суду - без змін.

Підстави для розподілу судових витрат згідно ст. 139 КАС України відсутні.

Зважаючи на те, що дана справа правомірно віднесена судом першої інстанції до категорії незначної складності та розглядалась за правилами спрощеного провадження, рішення суду першої інстанції та постанова суду апеляційної інстанції, відповідно до ч.5 ст.328 КАС України, в касаційному порядку оскарженню не підлягають.

Керуючись ст.ст. 308, 311, 315, 316, 321, 322, 325, 328 КАС України, суд апеляційної інстанції, -

П О С Т А Н О В И В :

Апеляційну скаргу Головного управління ДПС в Одеській області залишити без задоволення, а рішення Одеського окружного адміністративного суду від 24 липня 2023 року - без змін.

Постанова суду апеляційної інстанції набирає законної сили з дати її прийняття та оскарженню в касаційному порядку не підлягає, крім випадків, встановлених ч. 5 ст. 328 КАС України.

Суддя-доповідач: А.В. Бойко

Суддя: А.Г. Федусик

Суддя: О.А. Шевчук

СудП'ятий апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення04.12.2023
Оприлюднено06.12.2023
Номер документу115383709
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо реалізації податкового контролю

Судовий реєстр по справі —420/11968/23

Ухвала від 11.01.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Олендер І.Я.

Постанова від 04.12.2023

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Бойко А.В.

Ухвала від 04.09.2023

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Бойко А.В.

Ухвала від 04.09.2023

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Бойко А.В.

Рішення від 24.07.2023

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Токмілова Л.М.

Ухвала від 29.05.2023

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Токмілова Л.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні