Рішення
від 05.12.2023 по справі 240/20684/23
ЖИТОМИРСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЖИТОМИРСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

05 грудня 2023 року м. Житомир справа № 240/20684/23

категорія 111030600

Житомирський окружний адміністративний суд у складі судді Лавренчук О.В., розглянувши у письмовому провадженні адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Ділл-Трейд" до Головного управління ДПС у Житомирській області, Державної податкової служби України про визнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання вчинити дії,

встановив:

Товариство з обмеженою відповідальністю "Ділл-Трейд" (далі - позивач, Товариство, ТОВ "Ділл-Трейд") звернулось до суду з позовом до Головного управління ДПС у Житомирській області, Державної податкової служби України у якому просить:

- визнати протиправним та скасувати рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС у Житомирській області №8619500/44342506 від 12.04.2023 про відмову у реєстрації податкової накладної № 23 від 20.01.2023;

- зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну № 23 від 20.01.2023 датою її фактичного подання;

- визнати протиправним та скасувати рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС у Житомирській області №8619502/44342506 від 12.04.2023 про відмову у реєстрації податкової накладної № 23 від 20.01.2023.

- зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №4 від 01.02.2023 датою її фактичного подання.

В обґрунтування позову вказує, що 14 листопада 2022 року між Товариством з обмеженим відповідальністю «ДІЛЛ-ТРЕЙД» (Постачальник) та Товариством з обмеженою відповідальністю «НЬЮ ВІТА ГРУП» (Покупець) було укладено договір поставки № 14/11-2022. Додатком № 1 до Договору - Специфікацією передбачено, що Товари який поставляється є Батарейки PANASONIC різних видів. Товар, який реалізовувався в межах вищевказаного Договору придбавався позивачем у Товариства з обмеженою відповідальністю «БІЄ ГРУП» на підставі договору поставки № 181 від 01.02.2023. Факт придбання Позивачем Товару, який в подальшому було реалізовано на адресу Покупця, підтверджується рахунком на оплату № 94 від 20.01.2023 платіжними дорученнями та експрес накладними на доставку товару позивачу та карткою рахунку 631 за 1 квартал 2023. Зазначає, що 19.01.2023 на електронну адресу Позивача від Покупця надійшло замовлення на поставку Товару № 15 від 19.01.2023, що складаються з батарейок на загальну суму 582794,40 грн. На виконання зобов`язань за вищевказаним договором, 20.01.2023 позивачем було відвантажено на склад Покупця Товар згідно договору № 14/11-2022 на загальну суму 582794,40 грн, в тому числі ПДВ 97132,40 грн, що підтверджується видатковою накладною № 46 від 20.01.2023. По факту першої події, а саме факту поставки Товару згідно видаткової накладної № 46 від 20.01.2023 було створено податкову накладну № 23 від 20.01.2023 на суму 582794,40 грн. в тому числі ПДВ 97132,40 грн та подано її на реєстрацію у відповідності до вимог чинного законодавства України, однак було отримано квитанцію про реєстрацію податкової накладної/розрахунок коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних, з якої вбачається, що документи прийнято, реєстрацію зупинено. Окрім того, обґрунтовуючи позовні вимоги позивач зазначає, що 01.02.2023 на електронну адресу Позивача від Покупця надійшло замовлення на поставку Товару № 49 від 01.02.2023, що складаються з батарейок на загальну суму 268104,00 грн. На виконання зобов`язань за вищевказаним договором, 01.02.2023 позивачем було відвантажено на склад Покупця Товар згідно договору № 14/11-2022 та замовлення на покупку № 49 від 01.01.2023 на загальну суму 268104,00 грн в тому числі ПДВ. По факту першої події, а саме факту поставки Товару згідно видаткової накладної №76 від 01.02.2023 було створено податкову накладну № 4 від 01.02.2023 на суму 268104,00 грн в тому числі ПДВ 44684,00 грн та подано її на реєстрацію у відповідності до вимог чинного законодавства України, однак було отримано квитанцію у якій зазначено, що документи прийнято, реєстрацію зупинено. У квитанціях вказано, що платник податку, яким подано для реєстрації ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних, відповідає п.8 Критеріїв ризиковості платника податку. Зазначає, що позивачем було подано повідомлення про подання пояснень та копії документів щодо ПН/ РК, реєстрацію яких зупинено до якого було додано письмові пояснення, таблицю даних платника податку на додану вартість та документи на підтвердження правомірності господарської операції та складеної ПН. Однак, відповідачем прийнято оскаржувані рішення про відмову у реєстрації ПН. При цьому звертає увагу суду, що в графі додаткова інформацію зазначено, надані документи, складі з порушенням законодавства, а саме: відповідно до інформації, зазначеної в ТТН на реалізацію товару від 20.01.2023 № 46 та у ТТН від 01.02.2023 №Р-076, пункт навантаження м. Житомир, вул. Кооперативна, 6, що не відповідає даним про складські приміщення поданим ТОВ «ДІЛЛ - ТРЕЙД» згідно форми 20-ОПП. Обґрунтовуючи позовні вимоги відповідач вказує, що надані до матеріалів справи докази, свідчать про те, що ТОВ «ДІЛЛ-ТРЕЙД» було уклало Договір про надання логістичних послуг №01/12/2021 від 01.12.2021 та Договір про надання логістичних послуг №03/01/2023 від 03.01.2023 з ТОВ «Логістик Юкрейн» та два Доповнення до цих договорів; №1 від 01 грудня 2021 року і №1 від 03 січня 2023 року. Згідно пункту 1.1 вищеназваних договорів « СКЛАД-приміщення, які експлуатуються і управляються Виконавцем (ТОВ «Логістік Юкрейн») і використовуються для надання послуг і відповідають вимогам, передбаченим даним Договором». Згідно вищевказаних договорів та Доповнень до них ТОВ «ДІЛЛ-ТРЕЙД» передавало на зберігання та зберігало належні йому товарно-матеріальні цінності на складі за адресою м. Житомир, вул. Кооперативна,6. Плата за послуги по зберіганню товару (п. 4.2 Договору) розраховувалась в залежності від кількості переданого на зберігання товару, і якщо ТОВ «ДІЛЛ-ТРЕЙД» зберігав товару більше ніж 45 палетто-місць то додатково сплачував за зберігання свого товару. Адресою місця зберігання за вищевказаними Договорами та Доповненнями є м. Житомир вул. Кооперативна будинок 6, про що було 21.11.2022 ТОВ «ДІЛЛ-ТРЕЙД» подано форму 20-ОПП, яка прикладається до даного позову. Зважаючи на вищевказане та враховуючи, що складені позивачем податкові накладні; № 23 від 20.01.2023 № 4 від 01.02.2023 сформовані у відповідності до умов вищевказаних договорів поставки та підтверджується первинними документами, тому відповідно є необґрунтованими, протиправними і таким, що підлягає скасуванню рішення Комісії ГУ ДПЄ України в Житомирській області: №8619500/44342506 від 12.04.2023, №8619502/44342506 від 12.04.2023. Просить позов задовольнити.

Відзиви відповідачів на позовну заяву надійшли до суду 04.09.2023. Заперечуючи позовні вимоги відповідачі вказують, що проаналізувавши подані на розгляд Комісії пояснення та копії документів, контролюючим органом встановлено, що 14 листопада 2022 року між ТОВ ДІЛЛ-ТРЕПД (Постачальник) та ТОВ НЬЮ ВІТА ГРУП (Покупець) було укладено договір поставки № 14/11-2022 (далі - Договір). Згідно п. 1.1. Договору, Постачальник зобов`язується поставити Покупцю Товар відповідно до замовленої кількості, в обумовлені строки та асортименті, згідно Специфікації, яка є невід`ємною частиною цього Договору, а Покуцець зобов`язується прийняти Товар і оплатити його вартість обумовлену цим Договором та Специфікацією. Відповідно до п. 2.1. Договору, Поставка Товару здійснюється Постачальником на умовах DDP (Офіційні правила тлумачення торгових термінів Міжнародної торгової Палати Incoterms 2020) на адресу місце призначення, що зазначається у Заявці. Пунктом 3.2. Договору покупець здійснює замовлення Товару на підставі узгодженої Сторонами Специфікації. Сторони погодили, що Покупець зі своєї електронної адреси направляє на електронну адресу Постачальника Заявку на поставку Товару. Постачальник поставляє Товар окремими партіями у відповідності із Заявками Покупця у строк та місце вказані у Заявці (п.3.3. Договору). Поставка та/або повернення Товару здійснюється за рахунок Постачальника. Звертаємо увагу суду, що позивачем ні на розгляд Комісії, ні на розгляд до суду не було надано додатків до Договору. Щодо податкової накладної №23 від 20.01.2023. Як було зазначено у позовній заяві, 19.01.2023 на електронну адресу Позивача від Покупця надійшло замовлення на поставку Товару № 15 від 19.01.2023, що складаються з батарейок на загальну суму 582794,40 грн. Поставку Товару було здійснено за допомогою перевізника ТОВ НОВА ПОШТА. Факт виконання перевірником зобов`язань щодо поставки Товару за вказаним вище договором, а саме на адресу ТОВ НЬЮ ВІТА ГРУП за адресою: м. Івано-Франківськ вул. Коновальця Євгена, 229 В, підтверджується Товарно-транспортною накладною № Р46 від 20.01.2023, де пунктом завантаження вказано: м. Житомир, вул. Кооперативна, 6. Щодо податкової накладної № 4 від 01.02.2023. Як було зазначено у позовній заяві, 01.02.2023 на електронну адресу Позивача від Покупця надійшло замовлення на поставку Товару № 49 від 01.02.2023, що складаються з батарейок на загальну суму 268104,00 грн. Поставку Товару було здійснено за допомогою перевізника ТОВ «НОВА ПОШТА». Позивачем за допомогою електронного підпису було підписано заявку на приєднання до договору про надання послуг з організації перевезення відправлень Факт виконання перевірником зобов`язань щодо поставки Товару за вказаним вище договором, а саме на адресу ТОВ «НЬЮ ВІТА ГРУП» за адресою: м. Івано-Франківськ вул. Коновальця Євгена, 229 В, підтверджується товарно-транспортною накладною № Р76 від 01.02.2023, де пунктом завантаження вказано: м. Житомир, вул. Кооперативна. 6. Згідно Договору про надання логістичних послуг №03/01/2023 від 03.01.2023, який укладено між ТОВ «ДІЛЛ-ТРЕЙД» (Замовник) та ТОВ «Логістик Юкрейн» (Виконавець) відповідно до пункту 2.2. сторони погодили, що Виконавець виділяє на своєму складі зону, для надання послуг щодо товарів Замовника, в об`ємі достатньому для постійного знаходження товарів у кількості 45 (сорок п`ять) палетто-місць. Вищезазначеній склад знаходиться за адресою: м. Житомир, вул. Кооперативна, 6. ДПС України наголошує, що контролюючий орган на момент винесення рішень від 12.04.2023 №8619500/44342506 та №8619502/44342506 не володів інформацією про наявність у користуванні Позивача вищезазначеного складу. Просить відмовити у задоволенні позову.

До суду 04.09.2023 надійшло клопотання представника відповідачів про розгляд справи у порядку загального позовного провадження.

Ухвалою суду від 08.09.2023 постановлено відмовити у задоволенні клопотання представника Головного управління ДПС у Житомирській області, Державної податкової служби України про розгляд адміністративної справи у порядку загального позовного провадження.

Розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження без проведення судового засідання та виклику учасників справи (у письмовому провадженні), з особливостями, визначеними статтями 257-263 Кодексу адміністративного судочинства України, позовну заяву та відзив, повно і всебічно з`ясувавши всі обставини справи в їх сукупності, перевіривши їх наявними в матеріалах справи і дослідженими доказами, суд дійшов наступних висновків.

Згідно з ч. 5 ст. 250 КАС України датою ухвалення судового рішення в порядку письмового провадження є дата складення повного судового рішення.

Встановлено, що Товариство з обмеженою відповідальністю "Ділл-Трейд" є юридичною особою, зареєстрованою в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань:

Видами діяльності за КВЕД є:

46.90 Неспеціалізована оптова торгівля (основний)

46.39 Неспеціалізована оптова торгівля продуктами харчування, напоями та тютюновими виробами

46.41 Оптова торгівля текстильними товарами

46.45 Оптова торгівля парфумними та косметичними товарами

47.75 Роздрібна торгівля косметичними товарами та туалетними приналежностями в спеціалізованих магазинах

47.91 Роздрібна торгівля, що здійснюється фірмами поштового замовлення або через мережу інтернет

47.99 Інші види роздрібної торгівлі поза магазинами

49.41 Вантажний автомобільний транспорт

52.10 Складське господарство

52.24 Транспортне оброблення вантажів

З матеріалів справи вбачається, що 14.11.2022 між Товариством з обмеженою відповідальністю "Нью Віта Груп" (покупець) і ТОВ "Ділл-Трейд" (постачальник) укладено договір поставки №14/11-2022 (а.с. 35-39).

За умовами договору:

1.1. Постачальник зобов`язується поставити Покупцеві Товар відповідно до замовленої кількості, в обумовлені строки та асортименті, згідно Специфікації, яка є невід`ємною частиною цього Договору, а Покупець зобов`язується прийняти Товар і оплатити його вартість обумовлену цим Договором та Специфікацією ( Додаток № 1)

2.1. Поставка Товару здійснюється Постачальником на умовах DDP ( Офіційні правила тлумачення торгових термінів Міжнародної торгової палати Incoterms 2020) на адресу місце призначення, що зазначається у Заявках

3.1. Загальна кількості Товарів, що підлягають поставці, їх асортимент (найменування) та інші умови, визначаються Заявкою (Додаток № 2), яка погоджена Сторонами.

3.4 Графік поставки товар, що є Додатком №3 до Договору і являється невід`ємною його частиною, затверджується сторонами на поточний рік, та корегується за згодою сторін, а також на вимогу Покупця

У Додатку №3 до Договору поставки №14/11-2022 від 14.11.2022 зазначено, що адреса отримувача: м. Івано-Франківськ, вул. Коновальця, 229В, корпус 2 ( а.с. 41)

У Додатку № 1 до Договору - Специфікацією передбачено, що Товар, який поставляється покупцеві - Батарейки PANASONIC різних видів (а.с. 42).

Позивач у позові зазначає, що на виконання зобов`язань за вищевказаним договором, 20.01.2023 позивачем було відвантажено на склад Покупця Товар згідно договору № 14/11-2022 на загальну суму 582794,40 грн, в тому числі ПДВ 97132,40 грн, а тому по факту першої події, а саме факту поставки Товару згідно видаткової накладної №46 від 20.01.2023 було створено податкову накладну № 23 від 20.01.2023 на суму 582794,40 грн в тому числі ПДВ 97132,40 грн та подано її на реєстрацію у відповідності до вимог чинного законодавства України.

Відповідно до Квитанції про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних від 13.02.2023 реєстрацію податкової накладної № 23 від 20.01.2023 було зупинено. ПН складена та подана платником податку, який відповідає п.8 Критеріїв ризиковості платника податку. Додатково повідомляємо: показник "D"=1,0429%, "Р"=145132,03. Запропоновано надати пояснення та копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (а.с. 15).

З матеріалів справи вбачається, що 07.04.2023 ТОВ "Ділл-Трейд" подало Повідомлення про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено, до якого було додано відповідні пояснення та копії документів на підтвердження постачання товару у кількості 32 додатків. У рядку "Пояснення" вказано: "Пояснення ризиковості підприємства прикладено, господарська операція підтверджена всіма первинними документами, фактично відбулась" (а.с. 16).

Рішенням комісії Головного управління ДПС в Житомирській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 12.04.2023 № 8619500/44342506 відмовлено у реєстрації податкової накладної від 20.01.2023 № 23 у зв`язку з наданням платником податку документів, складених із порушенням законодавства у рядку "Додаткова інформація" зазначено: "Надано копії документів, складених із порушенням законодавства, а саме: відповідно інформації зазначеної в ТТН на реалізацію товарів від 20.01.2023 №Р46, пункт навантаження м.Житомир, вул. Кооперативна 6, що не відповідає даним про складські приміщення поданим ТОВ «ДІЛЛ-ТРЕЙД» згідно форми 20-ОПП " (а.с. 18-19).

Встановлено, що позивач подав скаргу щодо рішення про відмову в реєстрації ПН/РК в ЄРПН від 12.04.2023 № 8619500/44342506. У рядку "Інформація про причини незгоди платника податку на додану вартість з рішенням комісії регіонального рівня" зазначено: господарська операція підтверджена всіма первинними документами, які складені відповідно до чинного законодавства та прикладені. За адресою м. Житомир, вул. Кооперативна, 6 знаходиться місце зберігання та відвантаження товарів ТОВ "Ділл Трейд" згідно договорів про надання логістичних послуг, пов`язаних з організацією і (або) виконанням зберігання і (або) термінальної обробки вантажів, укладених з ТОВ "Логістік Юкрейн". Форма 20-ОПП та штатний розклад ТОВ "Логістік Юкрейн" прикладені до цієї скарги.

За результатом розгляду скарги було прийнято рішення від 02.05.2023 №39775/44342506/2 про залишення скарги без задоволення та рішення комісії регіонального рівня без змін. Підстава: надання платником податку копій документів, складених із порушенням законодавства, а саме: «первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявних типових форм та галузевої специфіки, накладних (а.с. 23).

Окрім того, як зазначає у позові позивач, на виконання зобов`язань за договором № 14/11-2022, позивачем 01.02.2023 було відвантажено на склад Покупця Товар згідно договору на загальну суму 268104,00 грн в тому числі ПДВ 44684,00 грн, а тому по факту першої події, а саме факту поставки Товару згідно видаткової накладної №76 від 01.02.2023 (а.с. 57) було створено податкову накладну № 4 від 01.02.2023 на суму 268104,00 грн. в тому числі ПДВ 44684,00 грн (а.с. 24) та подано її на реєстрацію у відповідності до вимог чинного законодавства України.

Відповідно до Квитанції про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних від 27.02.2023 реєстрацію податкової накладної №4 від 01.02.2023 було зупинено. ПН складена та подана платником податку, який відповідає п.8 Критеріїв ризиковості платника податку. Додатково повідомляємо: показник "D"=1,0691%, "Р"=0. Запропоновано надати пояснення та копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (а.с. 26).

З матеріалів справи вбачається, що 07.04.2023 ТОВ "Ділл-Трейд" подало Повідомлення №2 про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено, до якого було додано відповідні пояснення та копії документів на підтвердження постачання товару у кількості 27 додатків. У рядку "Пояснення" вказано: "Пояснення ризиковості підприємства прикладено, господарська операція підтверджена всіма первинними документами, фактично відбулась" (а.с. 27).

Рішенням комісії Головного управління ДПС в Житомирській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 12.04.2023 № 8619502/44342506 відмовлено у реєстрації податкової накладної від 01.02.2023 № 4 у зв`язку з наданням платником податку документів, складених із порушенням законодавства У рядку "Додаткова інформація" зазначено: "Надано копії документів, складених із порушенням законодавства, а саме: відповідно інформації зазначеної в ТТН на реалізацію товарів від 01.02.2023 №Р076, пункт навантаження м.Житомир, вул. Кооперативна 6, що не відповідає даним про складські приміщення поданим ТОВ «ДІЛЛ-ТРЕЙД» згідно форми 20-ОПП " (а.с. 18-19).

Встановлено, що позивач подав скаргу щодо рішення про відмову в реєстрації ПН/РК в ЄРПН від 12.04.2023 № 8619502/44342506. У рядку "Інформація про причини незгоди платника податку на додану вартість з рішенням комісії регіонального рівня" зазначено: господарська операція підтверджена всіма первинними документами, які складені відповідно до чинного законодавства та прикладені. За адресою м. Житомир, вул. Кооперативна, 6 знаходиться місце зберігання та відвантаження товарів ТОВ "Ділл Трейд" згідно договорів про надання логістичних послуг, пов`язаних з організацією і (або) виконанням зберігання і (або) термінальної обробки вантажів, укладених з ТОВ "Логістік Юкрейн". Форма 20-ОПП та штатний розклад ТОВ "Логістік Юкрейн" прикладені до цієї скарги (а.с. 31).

За результатом розгляду скарги було прийнято рішення від 02.05.2023 №39766/44342506/2 про залишення скарги без задоволення та рішення комісії регіонального рівня без змін. Підстава: надання платником податку копій документів, складених із порушенням законодавства, а саме: «первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявних типових форм та галузевої специфіки, накладних (а.с. 34).

Вважаючи оскаржувані рішення протиправними, а свої права та інтереси порушеними, позивач звернувся до суду.

Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, суд зазначає наступне.

Частиною 2статті 19 Конституції України визначено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема, вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства регулює Податковий кодекс України (далі -ПК України).

Згідно з п.201.1 ст. 201 ПК України, на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умов щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в ЄРПН у встановлений цим Кодексом термін.

Відповідно до вимог п.201.16 ст. 201 ПК України, реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.

Порядком зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 № 1165 (далі Порядок № 1165), визначено дії платника податків та контролюючого органу щодо питання віднесення платника податків до категорії ризикових, визначено критерії ризиковості та віднесення платника податків до таких критеріїв.

Згідно з п. 4, 5 Порядку № 1165 у разі коли за результатами перевірки податкової накладної/розрахунку коригування визначено, що податкова накладна/розрахунок коригування відповідають одній з ознак безумовної реєстрації, визначених у пункті 3 цього Порядку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування не зупиняється в Реєстрі. Платник податку, яким складено та/або подано для реєстрації в Реєстрі податкову накладну/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряється щодо відповідності критеріям ризиковості платника податку, показникам, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку. Податкова накладна/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряються щодо відповідності відображених у них операцій критеріям ризиковості здійснення операцій.

Відповідно до п. 6 Порядку № 1165 у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу платник податку, яким складено податкову накладну/розрахунок коригування, відповідає хоча б одному критерію ризиковості платника податку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється. Питання відповідності/невідповідності платника податку критеріям ризиковості платника податку розглядається комісією регіонального рівня. У разі встановлення відповідності платника податку хоча б одному з критеріїв ризиковості платника податку комісією регіонального рівня приймається рішення про відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку Включення платника податку до переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, здійснюється в день проведення засідання комісії регіонального рівня та прийняття відповідного рішення. У рішенні зазначається підстава, відповідно до якої встановлено відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку. Комісією регіонального рівня розглядається питання виключення платника податку з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, у разі виявлення обставин та/або отримання інформації, що свідчать про невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку та/або отримання інформації та копій відповідних документів від платника податку, що свідчать про невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку. Виключення платника податку з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, здійснюється в день проведення засідання комісії регіонального рівня та прийняття відповідного рішення. У разі надходження до контролюючого органу відповідного рішення суду, яке набрало законної сили, комісія регіонального рівня виключає платника податку з переліку платників податку, які відповідають критеріям ризиковості платника податку. Комісія регіонального рівня постійно проводить моніторинг щодо відповідності/невідповідності платників податку ну адресу Позивача від Покупця надійшло

Отже, вказаною нормою передбачено, що у разі надходження до контролюючого органу відповідного рішення суду, яке набрало законної сили, комісія регіонального рівня виключає платника податку з переліку платників податку, які відповідають критеріям ризиковості платника податку. Тобто Порядком № 1165 передбачено оскарження рішень рішення комісії регіонального рівня з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстру податкових накладних про відповідність платників критеріям ризиковості, у судовому порядку.

Згідно з п. 7 Порядку № 1165 у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу податкової накладної/розрахунку коригування встановлено, що відображена в них операція відповідає хоча б одному критерію ризиковості здійснення операції, крім податкової накладної/розрахунку коригування, складених платником податку, який відповідає хоча б одному показнику, за яким визначається позитивна податкова історія, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.

Відповідно до п. 10 Порядку № 1165, у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, яка є підтвердженням зупинення такої реєстрації.

За змістом пунктів 11, 25 Порядку №1165 у квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються: 1) номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування; 2) критерій (критерії) ризиковості платника податку та/або ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (яких) зупинено реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, з розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку; 3) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для розгляду питання прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації.

Комісії регіонального рівня приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації, врахування або неврахування таблиці даних платника податку, відповідність/невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

Як вже встановив суд, у квитанції контролюючим органом сформовано висновок про відповідність податкової накладної критеріям оцінки ступеня ризиків, визначених пункту 8 Критеріїв ризиковості платників податків, достатніх для зупинення реєстрації ПН в ЄРПН.

Додатком № 1 до Порядку № 1165 затверджено Критерії ризиковості платника податку на додану вартість, відповідно до п. 8 яких у контролюючих органах наявна податкова інформація, яка стала відома у процесі провадження поточної діяльності під час виконання покладених на контролюючі органи завдань і функцій, що визначає ризиковість здійснення господарської операції, зазначеної в поданих для реєстрації податковій накладній/розрахунку коригування.

Разом з тим, така квитанція не містять податкової інформації, що визначає ризиковість платника податків, зазначеної у спірній ПН.

На підтвердження цих обставин відповідачів не надано доказів існування такого рішення.

У свою чергу у квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної в обов`язковому порядку зазначається не лише сам критерій(ї) ризиковості платника податку та/або критерій(ї) ризиковості здійснення операцій, а й вказується розрахований показник за кожним критерієм, якому відповідає платник податку.

У квитанції про зупинення реєстрації спірної ПН даних про розрахунковий показник критерію (їв) ризиковості платника податку не наведений.

Разом з тим, у квитанціях про зупинення реєстрації податкових накладних позивача містяться показники D і Р. Однак, розрахункові величини D та P - є ознаками, відповідно до яких перевіряються подані на реєстрацію податкові накладні саме до початку проведення моніторингу, за результатами якого можливе зупинення їх реєстрації. Тобто ці величини ні за яких умов не можуть вважатися показниками критеріїв ризиковості платника податку.

Крім того, у квитанціях не зазначено і конкретного переліку документів, необхідних для прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію таких податкових накладних.

При цьому можливість надання платником податків переліку документів на підтвердження правомірності формування та подання на реєстрацію податкової накладної напряму залежить від чіткого формулювання фіскальним органом позиції про те, під який саме критерій (її) ризиковості платника податку та/або критерій(ї) ризиковості здійснення операцій підпадає платник податку.

Нечітке формулювання органом ДПС у вказаних квитанціях підстав для зупинення реєстрації податкової накладної з вказівкою про те, що така податкова накладна відповідає вимогам пунктом 8 Критеріїв ризиковості платника податку, зумовило необхідність подання позивачем для відповідача тих документів, якими була оформлена відповідна господарська операція.

Водночас, механізм прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, реєстрацію яких відповідно до пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України зупинено в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України, встановлено наказом Міністерства фінансів України від 12.12.2019 № 520, яким затверджено Порядок прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Порядок № 520).

Пунктами 2-7 Порядку № 520 передбачено, що прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено, здійснюють комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі головних управлінь Державної податкової служби України в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДПС (далі - комісія регіонального рівня).

Комісія регіонального рівня протягом п`яти робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та копій документів, поданих відповідно до пункту 4 цього Порядку, приймає рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі та надсилає його платнику податку в порядку, встановленому статтею 42 Кодексу.

У разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі платник податку має право подати копії документів та письмові пояснення стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі.

Перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, може включати: договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством.

Відповідач у відзиві зазначає, що позивачем на розгляд комісії було надано наступні документи:

- Договір поставки № 181 від 01.02.2022, що укладений між ТОВ "БІЄ Груп" (постачальник) та ТОВ "Ділл-Трейд" (а.с. 65-66);

- Рахунок на оплату від 20.01.2023 №94: постачальник ТОВ "БІЄ Груп", покупець ТОВ "Ділл-Трейд" (а.с. 67);

- Платіжна інструкція №250 від 28.02.2023 (а.с. 75);

-Платіжна інструкція від 17.02.2023, 01.02.2023, 06.02.2023, 17.02.2023, - призначення платежу "" Плата за батарейки згідно рахунку від 20.01.2023. Платник - ТОВ "Ділл Трейд", отримувач ТОВ "БІЄ Груп" (а.с. 70-73);

- Договір поставки №14/11-2022 від 14.11.2022 з додатками (а.с. 35-42 );

- Платіжна інструкція №7678 від 15.03.2023, призначення платежу - оплата за товар згідно Договору поставки №14/11-2022 від 14.11.2022 (а.с. 58);

- ВН №46 від 20.01.2023 (а.с. 46);

- ТТН № Р46 від 20.01.2023 (а.с. 53);

- ТТН №Р76 від 01.02.2023 (а.с.62);

- Інвентаризація товарів на складі №4 від 05.12.2022 (а.с. 147-150);

- Фінансова звітність мікропідприємства за 2022 рік (а.с. 144-146);

- Договір № 03/01/2023 про надання логістичних послуг від 03.01.2023, укладений між ТОВ "Ділл Трейд" - замовник та ТОВ "Логістик Юкрейн" - виконавець (а.с. 94-102);

- Договір № 01/12/2021 про надання логістичних послуг від 01.12.2021, укладений між ТОВ "Ділл Трейд" - замовник та ТОВ "Логістик Юкрейн" - виконавець (а.с. 85-93);

- Заява про приєднання до Договору про надання послуг з організації перевезення відправлень, редакція від 01.10.2021 (а.с. 48);

- Рахунок-фактура №НП-0087572365 від 31.01.2023: постачальник - ТОВ "Нова Пошта", одержувач - ТОВ "Ділл Трейд", підстава - Договір №724686 від 11.01.2022, назва робіт - організація перевезення відправлення (а.с. 50);

- Специфікація до акту наданих послуг №НП-008752365 від 31.01.2023 (а.с. 51);

- Акт здачі-прийняття робіт від 10.02.2023 №НП-008816104 (а.с. 60);

- Платіжна інструкція від 02.02.2023 №338: платник - ТОВ "Ділл Трейд", одержувач - ТОВ "Нова пошта", призначення платежу - за організацію перевезень згідно рахунку №НП-008752365 згідно Договору №724686 від 11.01.2022 (а.с. 55);

- Платіжна інструкція №353 від 15.02.2023 (а.с. 64);

- Рахунок-фактура №НП-008816104 від 10.02.2023 (а.с. 59);

- Специфікація до акту наданих послуг від 10.02.2023 (а.с. 61);

- Платіжна інструкція від 22.02.2023 №7530. призначення платежу - оплата за товар згідно Договору поставки №14/11-2022 від 14.11.2022 (а.с. 47);

- Договір оренди нежитлового приміщення №301122/1 від 30.11.2022 (а.с. 82-84);

- Повідомлення за формою 20 ОПП від 28.03.2023 (а.с. 160);

- Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 08.12.2020 (а.с. 80-81);

- Експрес-накладна від 20.01.2023;

- Податкова декларація з податку на прибуток за 2022 рік;

- Картка рахунку 631 за 1 квартал 2023 (а.с. 76-79);

- Картка рахунку 631 за січень-лютий 2023;

- Картка рахунку 361 за 01.01.2023 - 29.03.2023;

- Договір на виконання робіт з бухгалтерського обслуговування від 01.11.2021 (а.с. 151-154);

- Договір на виконання робіт з бухгалтерського обслуговування від 01.02.2023 (а.с. 155-159);

- Договір про надання послуг №14/11-2022-М від 14.11.2022 з додатками (а.с. 43-44), сторонами якого є ТОВ "Нью Віта Груп" (виконавець) і ТОВ "Ділл-Трейд" (замовник);

Згідно з пунктом 11 Порядку №520, комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі в разі:

ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі;

та/або ненадання платником податку копій документів відповідно до пункту 5 цього Порядку;

та/або надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства.

Аналіз наведених правових норм дає підстави для висновку, що рішення Комісії податкового органу повинно містити чітку підставу для відмови в реєстрації податкової накладної.

З матеріалів справи вбачається, що за результатом розгляду наданих платником податків документів, відповідачем прийняті оскаржувані рішення у яких зазначено, що підставою для відмови у реєстрації ПН є: надання платником податку копій документів, складених із порушенням законодавства. У рядку «Додаткова інформація» контролюючим органом зазначено підставу відмови у реєстрації: надано копії документів, складених із порушенням законодавства, а саме: відповідно інформації зазначеної в ТТН на реалізацію товарів від 20.01.2023 №Р46, та в ТТН на реалізацію товарів від 01.02.2023 №Р076 пункт навантаження м.Житомир, вул. Кооперативна 6, що не відповідає даним про складські приміщення поданим ТОВ «ДІЛЛ-ТРЕЙД» згідно форми 20-ОПП.

Суд зауважує, що платник має подати задля забезпечення реєстрації податкової накладної документи на підтвердження сутності та змісту господарської операції (а не усі згідно з переліком у пункті 5 Порядку №520) й саме за результатами детального дослідження змісту цих документів (в тому числі договору), наданих на підтвердження інформації, зазначеної в податковій накладній, можливим є формування висновків щодо можливості чи неможливості реєстрації є ЄРПН податкової накладної, реєстрація якої була зупинена згідно із відповідною квитанцією.

Позивач у позові зазначає, що ТОВ «ДІЛЛ-ТРЕЙД» (замовник) уклало з ТОВ «Логістик Юкрейн» (виконавець) Договір про надання логістичних послуг №01/12/2021 від 01.12.2021 та Договір про надання логістичних послуг №03/01/2023 від 03.01.2023 та два Доповнення до цих договорів: №1 від 01 грудня 2021 року і №1 від 03 січня 2023 року. Згідно вищевказаних договорів та Доповнень до них ТОВ «ДІЛЛ-ТРЕЙД» передавало на зберігання та зберігало належні йому товарно - матеріальні цінності на складі за адресою м. Житомир, вул. Кооперативна,6. Плата за послуги по зберіганню товару (п. 4.2 Договору) розраховувалась в залежності від кількості переданого на зберігання товару, і якщо ТОВ «ДІЛЛ-ТРЕЙД» зберігав товару більше ніж 45 палетто - місць то додатково сплачував за зберігання свого товару. Адресою місця зберігання за вищевказаними Договорами та Доповненнями є м. Житомир вул. Кооперативна будинок 6, про що було подано ТОВ «ДІЛЛ-ТРЕИД» форму 20-ОПП, яка прикладається до даного пояснення.

Суд зауважує, що в матеріалах адміністративної справи знаходяться копії зазначених вище договорів, зміст яких містить наступну інформацію: 2.2 Сторони погодили, що Виконавець виділяє на своєму складі зону, для надання послуг щодо товарів замовника, в об`ємі, достатньому для постійного знаходження товарів у кількості 45 (сорок п`ять) палето-місць. (а.с. 86, 95)

Відповідачем у відзиві визнається, що зазначені вище договори про надання логістичних послуг були надані позивачем на розгляд Комісії.

Окрім того, в матеріалах адміністративної справи міститься Повідомлення про об`єкти оподаткування або об`єкти, пов`язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність, Форма №20-ОПП від 21.11.2022 у якому міститься інформація про оренду Товариством з обмеженою відповідальність "Логістик Юкрейн" нежитлового приміщення за адресою: вул. Кооперативна, 6, м. Житомир (а.с. 104).

З наявних матеріалів справи вбачається, що первинні документи, оформлені позивачем в рамках господарських відносин із контрагентом, копії яких надані разом із поясненнями для прийняття рішення щодо реєстрації податкових накладних, складені у відповідності до вимог законодавства та є первинними документами, які засвідчують інформацію щодо реального виконання позивачем та його контрагентом господарських зобов`язань.

В цьому випадку, під час розгляду справи відповідачі, як суб`єкти владних повноважень, не надали суду доказів, які спростовували б твердження позивача, та не навели обґрунтованих мотивів прийняття рішення про відмову в реєстрації податкової накладної позивача в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Отже, зважаючи на наявність передбачених законодавством документів, які свідчать про проведення позивачем господарської діяльності та операцій між позивачем та контрагентами, та, враховуючи, що такі документи були надані контролюючому органу, останній не мав правових підстав для відмови позивачу у реєстрації податкової накладної. Вимога податкового органу, щодо обов`язкового надання додаткових документів, які не складались та, з урахуванням конкретної господарської операції, і не повинні були складатись є необґрунтованою та незаконною. У квитанціях про зупинення реєстрації податкових накладних відсутня інформація, які саме документи слід було надати позивачем до контролюючого органу для реєстрації таких спірних податкових накладних, що фактично ставить платника податку у стан невизначеності у питанні документального спростування існуючих на думку відповідача ризиків.

Як підтверджено доказами в матеріалах справи, на виконання вимоги податкового органу у цій справі позивачем було надано відповідні пояснення, до яких додано ті первинні документи, які на його переконання є належними та достатніми для підтвердження здійснення ним господарської операції. Обов`язок податкового органу для цілей визначення наявності підстав для реєстрації податкової накладеної зводиться до встановлення належного та достатнього підтвердження поданими документами даних податкової накладної. При цьому за відсутності чіткого переліку документів, достатніх у розумінні контролюючого органу для реєстрації податкової накладної, стверджувати щодо неналежного обсягу поданих платником податків документів для реєстрації податкової накладної, недостатньо.

Подібна правова позиція викладена у постанові Верховного Суду 29 червня 2023 року у справі № 500/2655/22.

Аналіз поданих документів вказує на те, що надіслані позивачем пояснення з копіями первинних та інших документів відображають зміст господарської операції та є достатніми для прийняття рішення про реєстрацію податкових накладних у ЄРПН, а тому оскаржувані рішення є протиправними та підлягають скасуванню.

Стосовно позовних вимог в частині зобов`язання Державної податкової служби України зареєструвати податкову накладну в Єдиному реєстрі податкових накладних, слід зазначити наступне.

В силу пунктів 201.1, 201.10 статті 201 ПК України від 02.12.2010 № 2755-VI реєстрацію податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних віднесено до обов`язків платника податків.

При цьому, наведені норми розраховані на відсутність спірних правовідносин, позаяк у випадку зупинення реєстрації податкової накладної механізм її подальшої реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних є іншим.

Згідно з нормами пунктів 19, 20 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2010 року №1246, податкова накладна та/або розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, реєструється у день настання однієї з таких подій: прийняття в установленому порядку та набрання чинності рішенням про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування; набрання рішенням суду законної сили про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування (у разі надходження до ДФС відповідного рішення); неприйняття та/або відсутність реєстрації в установленому порядку рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної та / або розрахунку коригування.

У разі надходження до ДФС рішення суду про реєстрацію або скасування реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування, яке набрало законної сили, такі податкові накладні та/або розрахунки коригування реєструються після проведення перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку (крім абзацу десятого), або їх реєстрація скасовується. При цьому датою реєстрації або скасування реєстрації вважається день, зазначений в такому рішенні, або день набрання законної сили рішенням суду.

Таким чином, реєстрація в ЄРПН податкових накладних, реєстрацію яких попередньо було зупинено, є повноваженням ДПС України.

Як підтверджено матеріалами справи, надані позивачем документи складені з дотриманням вимог законодавства були достатніми для реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Обставин, які б унеможливлювали реєстрацію податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних, судом не встановлено.

За змістом частини 3 статті 245 КАС України, у разі скасування нормативно-правового або індивідуального акта суд може зобов`язати суб`єкта владних повноважень вчинити необхідні дії з метою відновлення прав, свобод чи інтересів позивача, за захистом яких він звернувся до суду.

Відтак, з метою відновлення прав та інтересів позивача, за захистом яких він звернувся до суду, та з метою дотримання судом гарантій на те, що спір між сторонами буде остаточно вирішений, суд дійшов висновку про необхідність зобов`язання Державної податкової служби України вчинити необхідні дії шляхом реєстрації в ЄРПН податкових накладних.

Частиною першою та другою статті 77 КАС України встановлено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

У таких справах суб`єкт владних повноважень не може посилатися на докази, які не були покладені в основу оскаржуваного рішення, за винятком випадків, коли він доведе, що ним було вжито всіх можливих заходів для їх отримання до прийняття оскаржуваного рішення, але вони не були отримані з незалежних від нього причин.

Положеннями статті 90 КАС України визначено, що суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні. Жодні докази не мають для суду наперед встановленої сили. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок доказів у їх сукупності. Суд надає оцінку як зібраним у справі доказам в цілому, так і кожному доказу (групі однотипних доказів), що міститься у справі, мотивує відхилення або врахування кожного доказу (групи доказів).

Відповідно до ч.1 ст.139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

При зверненні до суду з адміністративним позовом позивачем сплачений судовий збір у розмірі 5368 грн.

У зв`язку із задоволенням позовних вимог суд дійшов висновку, що судові витрати, понесені позивачем, належать відшкодуванню за рахунок бюджетних асигнувань відповідачів у повному розмірі.

Керуючись статтями 9, 72-77, 90, 242-246, 255, 258 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

вирішив:

Задовольнити позов Товариства з обмеженою відповідальністю "Ділл-Трейд" (вул. Басейна, 2, м.Житомир,10014, ЄДРПОУ: 44342506) до Головного управління ДПС у Житомирській області (вул. Юрка Тютюнника, 7,м.Житомир,10003, ЄДРПОУ: 44096781), Державної податкової служби України (Львівська площа, 8,м.Київ 53,04053, ЄДРПОУ: 43005393) про визнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання вчинити дії.

Визнати протиправним та скасувати рішення Головного управління ДПС у Житомирській області № 8619500/44342506 від 12.04.2023 про відмову в реєстрації податкової накладної №23 від 20.01.2023.

Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати податкову накладну Товариства з обмеженою відповідальністю "Ділл-Трейд" №23 від 20.01.2023 в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Визнати протиправним та скасувати рішення Головного управління ДПС у Житомирській області № 8619502/44342506 від 12.04.2023 про відмову в реєстрації податкової накладної №4 від 01.02.2023.

Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати податкову накладну Товариства з обмеженою відповідальністю "Ділл-Трейд" №4 від 01.02.2023 в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Житомирській області на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Ділл-Трейд" документально підтверджені судові витрати у сумі 2684 ( дві тисячі шістсот вісімдесят чотири ) гривні 00 копійок.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Державної податкової служби України на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Ділл-Трейд" документально підтверджені судові витрати у сумі 2684 ( дві тисячі шістсот вісімдесят чотири ) гривні 00 копійок.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

Рішення суду може бути оскаржене шляхом подання апеляційної скарги безпосередньо до Сьомого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Суддя О.В. Лавренчук

СудЖитомирський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення05.12.2023
Оприлюднено08.12.2023
Номер документу115447649
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них зупинення реєстрації податкових накладних

Судовий реєстр по справі —240/20684/23

Постанова від 06.05.2024

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Кузьмишин В.М.

Ухвала від 15.01.2024

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Кузьмишин В.М.

Ухвала від 02.01.2024

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Кузьмишин В.М.

Рішення від 05.12.2023

Адміністративне

Житомирський окружний адміністративний суд

Лавренчук Ольга Володимирівна

Ухвала від 08.09.2023

Адміністративне

Житомирський окружний адміністративний суд

Лавренчук Ольга Володимирівна

Ухвала від 17.07.2023

Адміністративне

Житомирський окружний адміністративний суд

Лавренчук Ольга Володимирівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні