Рішення
від 06.12.2023 по справі 240/40504/21
ЖИТОМИРСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЖИТОМИРСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

06 грудня 2023 року м. Житомир справа № 240/40504/21

категорія 109010000

Житомирський окружний адміністративний суд у складі судді Липи В.А., розглянувши у письмовому провадженні адміністративну справу за позовом Приватного підприємства "Теплогазсервіс-Житомир" до Комунального підприємства "Інспекція з благоустрою міста Житомира" Житомирської міської ради , за участі третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору -Товариства з обмеженою відповідальністю «Олді-Житомир» про визнання дій протиправними, визнання протиправним та скасування припису,

встановив:

До Житомирського окружного адміністративного суду звернулось Приватне підприємство "Теплогазсервіс-Житомир" з позовом, в якому просить:

-визнати протиправними дії Комунального підприємства "Інспекція з благоустрою міста Житомира" Житомирської міської ради щодо зупинення дії контрольної картки від 03.11.2021 №963, виданої ПП «Теплогазсервіс-Житомир» на тимчасове порушення благоустрою по вул. М. Грушевського та видачі припису №71 від 19.11.2021;

-визнати протиправним та скасувати припис №71 від 19 листопада 2021 року виданий інспектором лінійного відділу КП «Інспекція з благоустрою м. Житомира» Житомирської міської ради.

В обґрунтування позовних вимог зазначено, що 23 вересня 2021 року між Приватним підприємством «ТЕПЛОГАЗСЕРВІС- ЖИТОМИР» та Товариством з обмеженою відповідальністю «ОЛДІ-ЖИТОМИР» було укладено Договір №23/09-1. За умовами Договору Підрядник ПП «ТЕПЛОГАЗСЕРВІС-ЖИТОМИР» зобов`язувався виконати роботи: «Реконструкція каналізаційної мережі торгівельного комплексу «ОЛДІ» із встановленням КНС та прокладанням напірної мережі з підключенням до центральної мережі від вул. Грушевського 5 до перехрестя вул. Грушевського - вул. Перемоги в м. Житомирі». Проведення вказаних робіт на виконання умов Договору передбачало тимчасове порушення благоустрою по вул. М. Грушевського, дозвіл на яке Позивач мав на підставі Договору №54 від 07.05.2020 та контрольної картки від 03.11.2021 №963, виданої ПП «ТЕПЛОГАЗСЕРВІС-ЖИТОМИР» на тимчасове порушення благоустрою по вул. М. Грушевського. 11.11.2021 позивачу надійшов лист від КП «Інспекція з благоустрою м. Житомира» Житомирської міської ради, в якому останнє зазначило, що 05.11.2021 на засіданні постійної комісії з питань житлово-комунального господарства та інфраструктури міста вирішено призупинити дію контрольної картки від 03.11.2021 №963, видану ПП «ТЕПЛОГАЗСЕРВІС-ЖИТОМИР» на тимчасове порушення благоустрою по вул. М. Грушевського до моменту розгляду ряду питань на черговому засіданні комісії. У зв`язку з цим КП «Інспекція з благоустрою м. Житомира» Житомирської міської ради повідомила про припинення дії контрольної картки від 03.11.2021 №963, виданої ПП «ТЕПЛОГАЗСЕРВІС-ЖИТОМИР» на тимчасове порушення благоустрою по вул. М. Грушевського до розгляду питання по суті на засіданні постійної комісії з питань житлово-комунального господарства та інфраструктури міста. В подальшому 19.11.2021 ПП «ТЕПЛОГАЗСЕРВІС-ЖИТОМИР» було вручено припис к-№71, виданий інспектором лінійного відділу КП «Інспекція з благоустрою м. Житомира» Житомирської міської ради, яким зобов`язано позивача призупинити роботи, огородити місце проведення робіт. Підставою для видачі зазначеного припису зазначено те, що дію контрольної картки від 03.11.2021 №963 призупинено 05.11.2021 рішенням комісії з питань житлово-комунального господарства.

Вказаний припис позивач вважає протиправним та таким, що підлягає скасуванню, у зв`язку з чим просив позов задовольнити.

Ухвалою суду вказану позовну заяву прийнято до розгляду, відкрито провадження в адміністративній справі та вирішено розглядати справу за правилами спрощеного позовного провадження з повідомленням (викликом) сторін у судове засідання.

18.01.2022 справа в судовому засіданні не слухалася у зв`язку з неявкою відповідача. Судове засідання відкладено на 01.02.2022.

01.02.2022 у зв`язку з неявкою відповідача, розгляд справи відкладено на 17.02.2022.

17.02.2022 у зв`язку з неявкою відповідача, розгляд справи відкладено на 03.03.2022.

03.03.2022 справа була знята з розгляду у зв`язку з введенням воєнного стану указом Президента України №64/2022.

17.06.2022 від відповідача до суду надійшов відзив на позовну заяву, в якому він просить відмовити в задоволенні позовних вимог в повному обсязі. Заперечуючи проти пред`явлених позовних вимог відповідач зазначає, що КП «Інспекція з благоустрою м. Житомира Житомирської міської ради», уповноважене підприємство на видачу контрольної картки на тимчасове порушення благоустрою в м. Житомирі та відповідно на здійснення нагляду за роботами, що проводяться по виданій контрольній картці. У відповідності до вищезазначеного Положення, замовник подає заявку узгоджену відповідними службами виконавчого комітету міської ради, власниками підземнихінженерних комунікацій, експлуатуючими організаціями, Державтоінспекцією. Відповідна заявка від позивача була подана належним чином та узгоджена з відповідними службами, а контрольна картка на тимчасове порушення благоустрою від 03.11.2021 за № 963 на проведення реконструкції каналізаційної мережі по вул. Грушевського в м. Житомирі видана з дотриманням всіх вимог діючого положення. 03.11.2021 на засіданні постійно діючої комісії з питань житлово-комунального господарства та інфраструктури міста (протокол 03.11.2021) пунктом 15 було розглянуто питання «проблеми систематичного скиду понаднормових забруднень стічних вод до систем централізованого водовідведення без попереднього їх очищення на локальних очисних спорудах ТОВ «Олді-Житомир» за адресою: м. Житомир, вул. Перемоги, 10». Комісією було звернено увагу на технічні умови ТОВ «Олді-Житомир» від 13.08.2021 за № 54, що слугували однією з підстав для видачі Контрольної картки на тимчасове порушення благоустрою від 03.11.2021 за №963 на проведення реконструкції каналізаційної мережі по вул. Грушевського в м. Житомирі. Комісією було рекомендовано відповідачу призупинити дію відповідного дозвільного документу на виконання робіт до розгляду питання по суті на засіданні постійної комісії 11.11.2021 розглянувши рекомендації комісії, беручи до уваги спірність технічних умов від 13.08.2021 за №54 та те, що саме ці технічні умови слугували підставою прийняття рішення про надання дозволу (видачі контрольної картки) було прийняте рішення про тимчасове призупинення дії контрольної картки, про що було повідомлена позивача. 19.11.2021 інспектор лінійного відділу Шандра С.А. за дорученням начальника лінійного відділу, провів перевірку по дотриманню умов виконання робіт за контрольною карткою на тимчасове порушення благоустрою від 03.11.2021 за №963, та встановив, що роботи проводяться незважаючи на тимчасове призупинення дії контрольної картки. Інспектором у відповідності зі своїми повноваженнями відповідно до посадової інструкції, було винесено припис за № 71 від 19.11.2021.

23.06.2022 від представника позивача та третьої особи надійшло клопотання про розгляд справи в порядку письмового провадження.

Зважаючи на відсутність перешкоди для розгляду справи у судовому засіданні та приймаючи до уваги відсутність потреби заслухати свідка чи експерта, суд, без виходу до нарадчої кімнати, постановив ухвалу про подальший розгляд справи в письмовому провадженні, яку занесено секретарем судового засідання до протоколу судового засідання.

Згідно із ч. 5ст. 250 КАС Українидатою ухвалення судового рішення в порядку письмового провадження є дата складення повного судового рішення.

Розглянувши матеріали справи, повно і всебічно з`ясувавши всі обставини справи в їх сукупності, перевіривши їх дослідженими доказами, суд дійшов наступних висновків.

Судом встановлено, що 23 вересня 2021 року між Приватним підприємством «ТЕПЛОГАЗСЕРВІС- ЖИТОМИР» та Товариством з обмеженою відповідальністю «ОЛДІ-ЖИТОМИР» було укладено Договір №23/09-1.

За умовами Договору Підрядник ПП «ТЕПЛОГАЗСЕРВІС-ЖИТОМИР» зобов`язувався виконати роботи: «Реконструкція каналізаційної мережі торгівельного комплексу «ОЛДІ» із встановленням КНС та прокладанням напірної мережі з підключенням до центральної мережі від вул. Грушевського 5 до перехрестя вул. Грушевського - вул. Перемоги в м. Житомирі».

Проведення вказаних робіт на виконання умов Договору передбачало тимчасове порушення благоустрою по вул. М. Грушевського, дозвіл на яке Позивач мав на підставі Договору №54 від 07.05.2020 та контрольної картки від 03.11.2021 №963, виданої ПП «ТЕПЛОГАЗСЕРВІС-ЖИТОМИР» на тимчасове порушення благоустрою по вул. М. Грушевського.

11.11.2021 позивачу надійшов лист від КП «Інспекція з благоустрою м. Житомира» Житомирської міської ради, в якому зазначено, що 05.11.2021 на засіданні постійної комісії з питань житлово-комунального господарства та інфраструктури міста вирішено призупинити дію контрольної картки від 03.11.2021 №963, видану ПП «ТЕПЛОГАЗСЕРВІС-ЖИТОМИР» на тимчасове порушення благоустрою по вул. М. Грушевського до моменту розгляду ряду питань на черговому засіданні комісії.

У зв`язку з цим КП «Інспекція з благоустрою м. Житомира» Житомирської міської ради повідомила про припинення дії контрольної картки від 03.11.2021 №963, виданої ПП «ТЕПЛОГАЗСЕРВІС-ЖИТОМИР» на тимчасове порушення благоустрою по вул. М. Грушевського до розгляду питання по суті на засіданні постійної комісії з питань житлово-комунального господарства та інфраструктури міста.

В подальшому 19.11.2021 ПП «ТЕПЛОГАЗСЕРВІС-ЖИТОМИР» було вручено припис к-№71, виданий інспектором лінійного відділу КП «Інспекція з благоустрою м. Житомира» Житомирської міської ради, яким зобов`язано позивача призупинити роботи, огородити місце проведення робіт.

Підставою для видачі зазначеного припису вказано, що дію контрольної картки від 03.11.2021 №963 призупинено 05.11.2021 рішенням комісії з питань житлово-комунального господарства.

Зі змісту листа, який передував виданню припису, свої дії та рішення про призупинення дії контрольної картки від 03.11.2021 №963, виданої ПП «ТЕПЛОГАЗСЕРВІС-ЖИТОМИР», на тимчасової порушення благоустрою по вул. М. Грушевського КП «Інспекція з благоустрою м. Житомира» Житомирської міської ради обґрунтовує рішенням засіданні постійної комісії з питань житлово-комунального господарства та інфраструктури міста від 05.11.2021.

Вважаючи протиправними дії відповідача щодо призупинення дії контрольної картки та винесення припису, позивач звернувся до суду з даним позовом.

Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, суд зважає на слідуюче.

Частиною другоюстатті 19 Конституції Українипередбачено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбаченіКонституцієюта законами України.

Правові, економічні, екологічні, соціальні та організаційні засади благоустрою населених пунктів, заходи створення умов, сприятливих для життєдіяльності людини визначено Законом України «Про благоустрій населених пунктів».

Згідно ст. 5 Закон України «Про благоустрій населених пунктів» управління у сфері благоустрою населених пунктів здійснюють Кабінет Міністрів України, центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері житлово-комунального господарства, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, місцеві державні адміністрації, органи місцевого самоврядування та інші органи влади в межах їх повноважень.

Ст. 9 Закон України «Про благоустрій населених пунктів» передбачено, що до повноважень сільських, селищних і міських рад у сфері благоустрою населених пунктів належить:

1)затвердження місцевих програм та заходів з благоустрою населених пунктів;

2)затвердження правил благоустрою територій населених пунктів;

3)створення в разі необхідності органів і служб для забезпечення здійснення спільно з іншими суб`єктами комунальної власності благоустрою населених пунктів, визначення повноважень цих органів (служб);

4)визначення на конкурсних засадах, підприємств, установ та організацій (балансоутримувачів), відповідальних за займання об`єктів благоустрою.

До повноважень виконавчих органів сільських, селищних, міських рад належить:

1)забезпечення виконання місцевих програм та здійснення заходів з благоустрою населених пунктів;

2)організація забезпечення на території населеного пункту чистоти і порядку, дотримання тиші в громадських місцях;

3)організація місць відпочинку для населення;

4)затвердження схем санітарного очищення населених пунктів та впровадження систем роздільного збирання побутових відходів;

5)здійснення самоврядного контролю за станом благоустрою та утриманням територій населених пунктів, інженерних споруд та об`єктів, підприємств, установ та організацій, майданчиків для паркування транспортних засобів (у тому числі щодо оплати послуг з користування майданчиками для платного паркування транспортних засобів), озелененням таких територій, охороною зелених насаджень, водних об`єктів тощо;

6)визначення місць стоянок транспортних засобів та майданчиків для паркування на об`єктах благоустрою;

7)визначення графіків роботи зовнішнього освітлення території;

8)визначення на об`єктах благоустрою місць розміщення громадських вбиралень;

9)залучення на договірних засадах коштів і матеріально-технічних ресурсів юридичних та фізичних осіб для здійснення заходів з, благоустрою населених пунктів;

10)визначення обсягів пайової участі власників тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення в утриманні об`єктів благоустрою;

11)визначення в установленому порядку розміру відшкодувань юридичними та фізичними особами за забруднення довкілля та інші екологічні збитки, спричинені порушенням законодавства у сфері благоустрою та охорони навколишнього природного, середовища;

12)інформування населення про здійснення заходів з благоустрою населених пунктів;

13)участь у проведенні щорічного, всеукраїнського конкурсу "Населений пункт найкращого благоустрою і підтримки громадського порядку";

14)видача дозволу на порушення об`єктів благоустрою у випадках та порядку, передбачених цим Законом.

Організацію благоустрою населених пунктів забезпечують місцеві органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування відповідно до повноважень, установлених законом (ст. 20 Закону).

З вищевикладеного вбачається, що повноваження у сфері благоустрою має сільська, селищна, міська рада або її виконавчі органи.

Разом з тим, згідно ст. 47 Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні» постійні комісії ради є органами ради, що обираються з числа її депутатів, для вивчення, попереднього розгляду і підготовки питань, які належать до її відання, здійснення контролю за виконанням рішень ради, її виконавчого комітету. Постійні комісії за дорученням ради, голови, відповідно заступника голови районної у місті, районної ради чи першого заступника, заступника голови обласної ради, секретаря сільської, селищної, міської ради або за власною ініціативою вивчають діяльність підзвітних і підконтрольних раді та виконавчому комітету сільської, селищної, міської, районної у місті ради органів, а також з питань, віднесених до відання ради, місцевих державних адміністрацій, підприємств, установ та організацій, їх філіалів і відділень незалежно від форм Власності та їх посадових осіб, подають за результатами перевірки рекомендації на розгляд їх керівників, а в необхідних випадках - на розгляд ради або виконавчого комітету сільської, селищної, міської, районної у місті ради; здійснюють контроль за виконанням рішень ради, виконавчого комітету сільської, селищної, міської, районної у місті ради.

З наявного у матеріалах справи протоколу №33 засідання постійної комісії з питань житлово-комунального господарства та інфраструктури міста від 03.11.2021 та листа від 10.11.2021 вих.№248/к-5 вбачається, що комісія вирішила рекомендувати КП «Інспекції з благоустрою м. Житомира» призупинити дію відповідного дозвільного документу, контрольної картки №963 від 03.11.2021 на виконання робіт за адресою м. Житомир, вул. Перемоги 10 до розгляду питання по суті на засіданні постійної комісії.

Разом з тим, у вказаному протоколі №33 та листі від 10.11.2021 вих.№248/к-5 не конкретизовано дозвільний документ, дію якого рекомендовано призупинити, за якою адресою і кому він виданий.

Суд вважає, що дана рекомендація постійної комісії від 03.11.2021 не є обов`язковою для виконання суб`єктами благоустрою, оскільки КП «Інспекції з благоустрою м. Житомира» зобов`язане перевірити наявність підстав призупинення дії дозвільного документу на виконання робіт за адресою м. Житомир, вул. Перемоги 10, а саме контрольної картки №963 виданої 03.11.2023 на законних підставах відповідачем, що ним не заперечується.

Відповідно до ч. 1 ст. 26-1 Закону порушення об`єктів благоустрою, пов`язане з виконанням суб`єктами господарювання земляних та ремонтних робіт, здійснюється на підставі дозволу на порушення об`єктів благоустрою виконавчого органу сільської, селищної, міської ради (далі - дозвіл), крім випадків, встановлених абзацами другим - п`ятим частини першої цієї статті.

Порядок видачі дозволів або відмови в їх видачі, переоформлення, видачі дублікатів, анулювання дозволів затверджується рішенням відповідної сільської, селищної, міської ради на підставі Типового порядку, затвердженого Кабінетом Міністрів України (ч.3 ст.26-1 Закону).

Дозвіл може бути анульовано виконавчим органом відповідної сільської, селищної, міської ради у разі: подання особою, яка отримала дозвіл, заяви про його анулювання; наявності відомостей про припинення юридичної особи або підприємницької діяльності фізичною особою - підприємцем, що отримали дозвіл (ч. 8 ст. 26-1 Закону).

Розділом 1 Положення про порядок надання дозволів на виконання робіт, пов`язаних з тимчасовим порушенням благоустрою в м. Житомирі передбачено, що дозвіл - документ встановленого зразка, який надає право замовнику на виконання робіт, пов`язаних з порушенням благоустрою та встановлює вид та термін виконаних робіт.

Згідно п. 5.1., 5.3. Положення про порядок надання дозволів на виконання робіт, пов`язаних з тимчасовим порушенням благоустрою в м. Житомирі інспекція постійно контролює виконання робіт виконавцем. В разі виявлення порушень Інспекція складає в установленому порядку протокол про порушення законодавства у сфері благоустрою та надає замовнику припис на припинення робіт та усунення виявлених порушень.

Згідно матеріалів справи КП «Інспекції з благоустрою м. Житомира» протокол про порушення законодавства у сфері благоустрою відносно ПП «ТЕПЛОГАЗСЕРВІС-ЖИТОМИР» не складало, виконавцю робіт чи замовнику робіт його не вручали, у приписі №71 від 19.11.2021 відсутнє посилання на такий протокол та не вказано виявлені порушення чи недоліки допущені ПП «ТЕПЛОГАЗСЕРВІС-ЖИТОМИР», які слугували призупиненню робіт.

Таким чином, у діях ПП «ТЕПЛОГАЗСЕРВІС-ЖИТОМИР» відсутнє порушення чинного законодавства України під час виконання робіт у відповідності до договору від 23.09.2021 з ТОВ Олді-Житомир» та контрольної картки №963 від 03.11.2021, яка отримана у встановленому порядку.

Враховуючи вказане, припис КП «Інспекція з благоустрою м. Житомира» від 19.11.2021 винесено безпідставно.

Згідно ст. 34 Закону правила благоустрою території населеного пункту (далі - Правила) - нормативно-правовий акт, яким установлюються вимоги щодо благоустрою території населеного пункту.

Правила розробляються на підставі Типових правил благоустрою території населеного пункту (далі - Типові правила) для всіх сіл, селищ, міст і затверджуються відповідними органами місцевого самоврядування.

Типові правила розробляються та затверджуються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері житлово-комунального господарства.

У разі якщо відповідною сільською, селищною, міською радою не прийнято рішення про затвердження Правил, застосовуються Типові правила.

Відповідно до ст. 40 Закону самоврядний контроль у сфері благоустрою населених пунктів здійснюється сільськими, селищними, міськими радами та їх виконавчими органами.

Для здійснення контролю за станом благоустрою населених пунктів, виконанням Правил благоустрою території населеного пункту, в тому числі організації озеленення, охорони зелених насаджень і водойм, створення місць відпочинку громадян, утримання в належному стані закріплених за підприємствами, установами, організаціями територій, сільські, селищні, міські ради можуть утворювати інспекції з благоустрою населених пунктів.

Самоврядний контроль за станом благоустрою населених пунктів здійснюється шляхом:

1)проведення перевірок території;

2)розгляду звернень підприємств, установ, організацій та громадян;

3)участі в обговоренні проектів благоустрою територій населених пунктів, іншої технічної документації з питань благоустрою і внесення відповідних пропозицій на розгляд органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій;

4)подання позовів до суду про відшкодування шкоди, завданої об`єктам благоустрою внаслідок порушення законодавства з питань благоустрою населених пунктів, Правил благоустрою території населеного пункту.

Складення припису (як офіційного документу, обов`язкового до виконання) уповноваженою особою може бути здійснено за результатами перевірки, під час якої виявлені причини та умови, які можуть спричинити порушення благоустрою.

Відповідно до висновків викладених в постанові Верховного Суду від 18 грудня 2020 року по справі №640/3764/19, від 11 листопада 2020 року по справі №826/17074/18 винесення припису є результатом проведеної перевірки.

Разом з тим, в приписі від 19.11.2021 відсутні дані про те, що він складений за результатами перевірки та порушенні допущеному ПП «ТЕПЛОГАЗСЕРВІС-ЖИТОМИР».

Суд погоджується з доводами позивача, що вищевикладені обставини свідчать про протиправність дій відповідача щодо призупинення дії контрольної картки від 03.11.2021 №963, виданої ПП «ТЕПЛОГАЗСЕРВІС-ЖИТОМИР» на тимчасове порушення благоустрою по вул. М. Грушевського та видачі припису №71 від 19 листопада 2021 року, протиправність та наявність підстав для скасування припису №71 від 19 листопада 2021 року, у зв`язку з чим позовні вимоги підлягають задоволенню.

Частиною другоюстатті 77 КАС Українипередбачено, що в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Беручи до уваги задоволення позову та приписист. 139 КАС України, на користь позивача належить стягнути понесені ним судові витрати у сумі 2270,00 грн. за рахунок бюджетних асигнувань відповідача.

Керуючись статтями9,77,90,242-246 КАС України

вирішив:

Адміністративний позов Приватного підприємства "Теплогазсервіс-Житомир" (площа Перемоги, 8А, кім. 1, м. Житомир, 10003. Код ЄДРПОУ: 34649956) до Комунального підприємства "Інспекція з благоустрою міста Житомира" Житомирської міської ради (вул. Гагаріна, б.18, м. Житомир, 10002, Код ЄДРПОУ: 20406951), третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору, -Товариство з обмеженою відповідальністю «Олді-Житомир» (вул. Вітрука 9, м.Житомир, 10000. Код ЄДРПОУ: 35238424) про визнання дій протиправними, визнання протиправним та скасування припису - задовольнити.

Визнати протиправними дії Комунального підприємства "Інспекція з благоустрою міста Житомира" Житомирської міської ради щодо зупинення дії контрольної картки від 03.11.2021 №963, виданої ПП «Теплогазсервіс-Житомир» на тимчасове порушення благоустрою по вул. М. Грушевського та видачі припису №71 від 19.11.2021.

Визнати протиправним та скасувати припис Комунального підприємства «Інспекція з благоустрою м. Житомира» Житомирської міської ради №71 від 19.11.2021.

Стягнути з Комунального підприємства "Інспекція з благоустрою міста Житомира" Житомирської міської радина користь Приватного підприємства "Теплогазсервіс-Житомир"судові витрати у вигляді сплаченого судового збору у розмірі 2270,00 грн.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

Рішення суду може бути оскаржене шляхом подання апеляційної скарги безпосередньо до Сьомого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Суддя В.А. Липа

Дата ухвалення рішення06.12.2023
Оприлюднено08.12.2023
Номер документу115447788
СудочинствоАдміністративне
Сутьвизнання дій протиправними, визнання протиправним та скасування припису

Судовий реєстр по справі —240/40504/21

Рішення від 06.12.2023

Адміністративне

Житомирський окружний адміністративний суд

Липа Володимир Анатолійович

Ухвала від 17.12.2021

Адміністративне

Житомирський окружний адміністративний суд

Липа Володимир Анатолійович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні