Рішення
від 05.12.2023 по справі 520/27883/23
ХАРКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Харківський окружний адміністративний суд 61022, м. Харків, майдан Свободи, 6, inbox@adm.hr.court.gov.ua, ЄДРПОУ: 34390710

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

05 грудня 2023 р. № 520/27883/23

Харківський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Панова М.М., розглянувши в порядку спрощеного провадження адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до Управління освіти Ізюмської міської ради про визнання дій протиправними та зобов`язання вчинити певні дії, -

В С Т А Н О В И В:

ОСОБА_1 звернувся до Харківського окружного адміністративного суду з позовом, в якому просить суд:

- визнати протиправним та скасувати пункт 1 наказу № 70 «Про встановлення простою, запровадження дистанційної роботи та оплату праці в умовах воєнного стану» від 25.02.2022;

- визнати протиправним та скасувати підпункт 1.1. пункту 1, підпункт 1.3. пункту 1 Наказу № 02-ВС «Про внесення змін до наказу Управління освіти від 25.02.2022 № 70 «Про встановлення простою, запровадження дистанційної роботи та оплату праці в умовах воєнного стану»;

- визнати протиправним та скасувати Наказ № 03-ВС «Про внесення змін до наказу Управління освіти від 25.02.2022 № 70 «Про встановлення простою, запровадження дистанційної роботи та оплату праці в умовах воєнного стану».

В обґрунтування позову позивач зазначив, що спірні накази, прийняті відповідачем, є протиправними та такими, що порушують трудовий режим в розумінні Кодексу законів про працю, а тому підлягають скасуванню.

Ухвалою суду відкрито спрощене провадження по справі в порядку, передбаченому статтею 257 Кодексу адміністративного судочинства України, та запропоновано відповідачу надати відзив на позов.

Копія ухвали про відкриття спрощеного провадження надіслана та вручена відповідачу.

Представником відповідача 21.11.2023 через підсистему Електронний суд до канцелярії Харківського окружного адміністративного суду надано відзив на позовну заяву, в якій він зазначає, що відповідач діяв в межах наданих йому повноважень відповідно до чинного законодавства та в умовах воєнного стану, а оскаржувані накази винесені ним у зв`язку з введенням воєнного стану в Україні, проведенням військових дій та перебуванням безпосередньо міста Ізюм під окупацією. У задоволенні адміністративного позову просить відмовити у повному обсязі.

Оцінивши повідомлені сторонами обставини, дослідивши матеріали справи та подані сторонами докази, суд приходить до висновку, виходячи з наступного.

З матеріалів справи судом встановлено, що з 15.08.1982 по 27.12.2022 ОСОБА_1 (далі по тексту - позивач) був працівником Ізюмського ліцею № 6 Ізюмської міської ради та обіймав посаду вчителя трудового навчання.

24.02.2022 Указом Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» №64/2022 введено в Україні воєнний стан із 05 години 30 хвилин 24.02.2022 строком на 30 діб.

Указом Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» від 14.03.2022, затвердженим Законом України №2119-ІХ від 15.03.2022, продовжено строк дії воєнного часу в Україні з 05 години 30 хвилин 26.03.2022 строком на 30 діб.

Законом України № 2212-ІХ від 21.04.2022 затверджено Указ Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» , відповідно до якого строк дії воєнного стану в Україні продовжено з 05 годин 30 хвилин 25.04.2022 строком на 30 діб.

Так само, на даний час продовжено строк дії воєнного стану в Україні до 24.02.2024.

Згідно із наказом Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України № 309 «Про затвердження переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих російською федерацією» від 22.12.2022 встановлено, що м. Ізюм було окуповане в період часу з 01.04.2023 до 08.09.2022.

Ізюмський ліцей № 6, де працював ОСОБА_1 , знаходиться безпосередньо в місті Ізюм, а саме: вул. 24 Серпня, 32, м. Ізюм Харківської області.

За таких обставин будь-який фактичний навчальний процес в м.Ізюм був неможливий.

Враховуючи викладене, Ізюмським міським головою 25.02.2023 як засновником та керівником для УО ІМР було видано керівне розпорядження за № 100 від 25.02.2022, яким було встановлено відсутність організаційних або технічних умов, необхідних для виконання роботи в умовах воєнного стану та встановлено простій з 01.03.2022, в тому числі для УО ІМР.

01.04.2022 Ізюмським міським головою видано розпорядження №106-ВС, яким встановлено факт відсутності організаційних або технічних умов, необхідних для виконання роботи в умовах воєнного стану та наказано п. 1.5 «Призупинити нарахування та виплату заробітної плати на весь час простою посадовим особам, працівникам виконавчих органів Ізюмської міської ради, які знаходяться на окупованих територіях України...

На виконання вказаного розпорядження Ізюмського міського голови Управлінням освіти Ізюмської міської ради винесено наказ № 02-ВС від 01.04.2023, яким так само встановлено відсутність організаційних або технічних умов, необхідних для виконання роботи в умовах воєнного стану та наказано п. 1.3 «Призупинити нарахування та виплату заробітної плати на весь час простою працівникам Управління освіти Ізюмської міської ради, закладам дошкільної, загальної середньої, позашкільної освіти..., які знаходяться на окупованих територіях України...».

25.02.2022 Управлінням освіти Ізюмської міської ради (далі по тексту - відповідач) постановлено Наказ «Про встановлення простою, запровадження дистанційної роботи та оплату праці в умовах воєнного стану».

01.04.2022 Ізюмським ліцеєм № 6 Ізюмської міської ради видано Наказ № 50-к/тр про призупинення дії трудового договору з працівниками, які зазначені в додатку.

14.09.2022 позивачу стало відомо, що з ним призупинено дію трудового договору. Однак, освітній процес не зупинявся, та не з усіма вчителями було призупинено дію трудового договору.

Відповідно до Наказу від 01.04.2022 № 02-ВС «Про внесення змін до наказу Управління освіти від 25.02.2022 № 70 «Про встановлення простою», запровадження дистанційної роботи та оплату праці в умовах воєнного стану», внесено зміни , а саме пункт 3 викладено в такій редакції: «здійснити нарахування та провести розрахунки заробітної плати на весь період простою працівникам Управління освіти Ізюмської міської ради, закладів дошкільної, загальної середньої, позашкільної освіти, КО «Інклюзивно-ресурсний центр» та працівникам, які були прийняті за контрактом, що не знаходяться на окупованих територіях України, на територіях країни агресора, на територіях республіки Білорусь або на територіях інших держав, які підтримують агресію російської федерації проти України та не співпрацюють і не співпрацювали, не підтримують і не підтримували в будь-яких проявах окупаційну владу, що тимчасово діє на території Ізюмської міської територіальної громади, які працюють в дистанційному режимі роботи в розмірі посадового окладу, але не нижче мінімальної заробітної плати, в межах фонду заробітної плати для працівників управління освіти та закладів освіти, що отримують заробітну плату з місцевого бюджету».

1.2. доповнити пунктом 5 наступного змісту: «надати право керівникам закладів дошкільної, загальної середньої, позашкільної освіти, КО «Інклюзивно-ресурсний центр», до припинення чи скасування воєнного стану в Україні в межах фонду заробітної плати, передбаченого у кошторисі, самостійно за необхідністю надавати відпустки відповідно до чинного законодавства».

1.3 Доповнити пунктом 6 наступного змісту: « 6. Призупинити нарахування та виплату заробітної плати на весь період простою працівникам Управління освіти Ізюмської міської ради, закладів дошкільної, загальної середньої, позашкільної освіти, КО «Інклюзивно-ресурсний центр» та працівникам, які були прийняті за контрактом, які знаходяться на окупованих територіях України, на територіях країни агресора, на територіях республіки Білорусь або на територіях інших держав, які підтримують агресію російської федерації проти України та співпрацюють і співпрацювали, підтримують і підтримували в будь-яких проявах окупаційну владу, що тимчасово діє на території Ізюмської міської територіальної громади.

Відповідно до Наказу № 03-ВС від 02.04.2022 «Про внесення змін до наказу Управління освіти від 25.02.2022 № 70 «Про встановлення простою, запровадження дистанційної роботи та оплату праці в умовах воєнного стану», встановлено наступні зміни:

1.1. Пункт 1 після слова «встановити» доповнити словами «для працівників», все інше по тексту без змін.

1.2. Пункт 3 викласти в такій редакції: « 3. Здійснити нарахування та провести розрахунки заробітної плати за весь період простою працівникам Управління освіти Ізюмської міської ради, закладів дошкільної, загальної середньої, позашкільної освіти, КО «Інклюзивно-ресурсний центр», працівникам, які отримують заробітну плату з місцевого бюджету, та працівникам, які були прийняті за контрактом, що не знаходяться на окупованих територіях України, на територіях країни агресора, на територіях республіки Білорусь або на територіях інших держав, які підтримують агресію російської федерації проти України та не співпрацюють і не співпрацювали, не підгримують і не підтримували в будь-яких проявах окупаційну владу у м. Ізюм, до яких не відкриті кримінальні провадження та не висунута підозра у вчиненні кримінального правопорушення, в розмірі посадового окладу, але не нижче мінімальної заробітної плати, а працівникам, які працюють в дистанційному режимі роботи, заробітну плату в розмірі середньомісячної заробітної плати в межах фонду заробітної плати».

2. Вважати таким, що втратив чинність підпункт 1.1 пункту 1 наказу Управління освіти Ізюмської міської ради від 01.02.2022 № 02 «Про Внесення змін до наказу Управління освіти від 25.02.2022 № 70 «Про встановлення простою, запровадження дистанційної роботи та оплату праці в умовах воєнного стану».

25.01.2023 ОСОБА_1 звернувся до Орджонікідзевського районного суду м. Харкова з позовними вимогами до Управління освіти Ізюмської міської ради, Ліцею № 6 Ізюмської міської ради, а саме:

1. Позов ОСОБА_1 до Ізюмського ліцею № 6 Ізюмської міської ради, Управління освіти Ізюмської міської ради про визнання наказів незаконним та скасування в частині, поновлення на посаді та стягнення середнього заробітку за час вимушеного прогулу, стягнення моральної шкоди - задовольнити.

2. Визнати протиправним та скасувати наказ Ізюмського ліцею № 6 Ізюмської міської ради від 01.04.2022 № 50-к/тр «Про призупинення дії трудових договору» в частині, що стосується вчителя трудового навчання ОСОБА_1 .

3. Поновити на період з 01.04.2022 по 27.12.2022 дію трудового договору з вчителем закладу загальної середньої освіти трудового навчання ОСОБА_1 .

4. Визнати протиправним та скасувати пункт 1 наказу № 70 «Про встановлення простою, запровадження дистанційної роботи та оплату прані в умовах воєнного стану» від 25.02.2022.

5. Визнати протиправним та скасувати підпункт 1.1. пункту 1. підпункт 1.3. пункту 1 Наказу № 02-ВС «Про внесення змін до наказу Управління освіти від 25.02.2022 п. № 70 «Про встановлення простою запровадження дистанційної роботи та оплату прані в умовах воєнного стану».

6. Визнати протиправним та скасувати Наказ № 03-ВС «Про внесення змін до наказу Управління освіти від 25.02.2022 № 70 «Про встановлення простою, запровадження дистанційної роботи та оплату праці в умовах воєнного стану».

7. Стягнути з Управління освіти Ізюмської міської ради на користь ОСОБА_1 середній заробіток за час вимушеного прогулу за період з 01.04.2022 по 27.12.2022, що визначений без утримання сум податків та інших обов`язкових платежів.

8. Стягнути з Управління освіти Ізюмської міської ради на користь ОСОБА_1 суму моральної шкоди в розмірі 100 000,00 грн.

Ухвалою від 26 квітня 2023 року Орджонікідзевський районний суд м. Харкова провадження у справі № 644/368/23 за позовом ОСОБА_1 до Управління освіти Ізюмської міської ради, Ізюмського ліцею № 6 Ізюмської міської ради в частині позовних вимог щодо визнання протиправними та скасування наказів Управління освіти Ізюмської міської ради закрив на підставі п.1 ч. 1 ст.255 ЦПК України, оскільки справа за вказаними позовними вимогами не підлягає розгляду в порядку цивільного судочинства.

Харківський апеляційний суд в Постанові від 06 червня 2023 року по справі №644/368/23 погодився з висновками суду першої інстанції.

Верховний Суд у складі колегії судців Першої судової палати Касаційного цивільного суду в Постанові від 15 серпня 2023 року по справі №644/368/23 погодився з висновками суду першої та апеляційної інстанцій.

Так, Касаційний цивільний суд в Постанові від 15 серпня 2023 року зазначив наступне: суд першої інстанції з висновком якого погодився й апеляційний суд, обґрунтовано виходив із того, що ці накази за своєю правовою природою є локальними нормативно-правовими актами, встановлюють обов`язкові правила поведінки загального характеру для працівників закладів освіти, які підпорядковані управлінню освіти міської ради. Оскаржені накази не мають ознак індивідуального правового акту щодо позивача. Ці накази врегульовують питання оплати праці у всіх закладах дошкільної, загальної, середньої, позашкільної освіти, які підвідомчі Управлінню освіти Ізюмської міської ради.

Не погоджуючи із винесеними відповідачем наказами, позивач звернувся до Харківського окружного адміністративного суду з даним позовом.

Оцінивши повідомлені сторонами обставини, дослідивши матеріали справи, суд приходить до висновку, виходячи з наступного.

Відповідно до ч. 4 ст. 13 Закону України «Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану» відшкодування заробітної плати, гарантійних та компенсаційних виплат працівникам за час призупинення дії трудового договору у повному обсязі покладається на державу, що здійснює збройну агресію проти України.

Законом України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України» Верховна Раду України у преамбулі встановила наступні важливі загально визнані обставини, які оформлені законом: «Збройна агресія Російської Федерації розпочалася з неоголошених і прихованих вторгнень на територію України підрозділів збройних сил та інших силових відомств російської федерації, а також шляхом організації та підтримки терористичної діяльності, а 24 лютого 2022 року переросла в повномасштабне збройне вторгнення на суверенну територію України, російська федерація чинить злочин агресії проти України та здійснює тимчасову окупацію частини її території за допомогою збройних формувань російської федерації, що складаються з регулярних з`єднань і підрозділів, підпорядкованих Міністерству оборони російської федерації, підрозділів та спеціальних формувань, підпорядкованих іншим силовим відомствам російської федерації, їхніх радників, інструкторів та іррегулярних незаконних збройних формувань, озброєних банд та груп найманців, створених, підпорядкованих, керованих та фінансованих російською федерацією, а також за допомогою окупаційної адміністрації російської федерації, яку складають її державні органи і структури, функціонально відповідальні за управління тимчасово окупованими територіями України, та підконтрольні російській федерації самопроголошені органи, які узурпували виконання владних функцій на тимчасово окупованих територіях України».

Згідно із ст. 2 Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України» (далі Закон України № 1207-VII) встановлено, що цей Закон визначає статус території України, тимчасово окупованої внаслідок збройної агресії російської федерації, встановлює особливий правовий режим на цій території, визначає особливості діяльності державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ і організацій в умовах цього режиму, додержання та захисту прав і свобод людини і громадянина, а також прав і законних інтересів юридичних осіб.

Відповідно до ч. 2-3 ст. 13 Закону України № 1207Закону України № 1207-VII здійснення господарської діяльності юридичними особами, фізичними особами - підприємцями та фізичними особами, які провадять незалежну професійну діяльність, місцезнаходженням (місцем проживання) яких є тимчасово окупована територія, дозволяється виключно після зміни їхньої податкової адреси на іншу територію України. Під час режиму тимчасової окупації платіжний режим діє з урахуванням того, що система електронних платежів Національного банку України та внутрішньодержавні платіжні системи, платіжними організаціями яких є резиденти України, не застосовуються на тимчасово окупованій території.

Відповідно до ч. 11 ст. 13 Закону України № 1207-VII на тимчасово окупованій території особа не несе юридичної відповідальності за невиплату або за затримку виплати заробітної плати працівникам, передбаченої законодавством України, якщо така невиплата (затримка) виникла внаслідок тимчасової окупації (обставин непереборної дії).

Згідно з ст. 18 Закону України № 1207-VII громадянам України гарантується дотримання у повному обсязі їхніх прав і свобод, передбачених Конституцією України, у тому числі соціальних, трудових, виборчих прав та права на освіту, після залишення ними тимчасово окупованої території. Разом з цим, 15.03.2022 Закон України «Про освіту» доповнено ст. 57-1, відповідно до якого здобувачам освіти, працівникам закладів освіти, установ освіти, наукових установ, у тому числі тим, які в умовах воєнного стану, надзвичайної ситуації або надзвичайного стану в Україні чи окремих її місцевостях, оголошених у встановленому порядку (особливий період) були вимушені змінити місце проживання (перебування), залишити робоче місце, місце навчання, незалежно від місця їх проживання (перебування) на час особливого періоду гарантується:

- організація освітнього процесу в дистанційній формі або в будь-якій іншій формі, що є найбільш безпечною для його учасників;

- збереження місця роботи, середнього заробітку, здійснення виплати стипендії та інших виплат, передбачених законом;

- місце проживання (пансіон, гуртожиток тощо) та забезпечення харчуванням (у разі потреби).

Аналізувати та тлумачити вказані норми законодавства необхідно системно, оскільки Закон України «Про освіту» не регулює правовідносини, що ускладнені територіальною складовою місцезнаходження працівника освіти на тимчасово окупованій території України та правовою конструкцією «призупинення» трудових правовідносин, які регулюються окремими Законами України.

Ст. 57-1 Закон України «Про освіту», на яку посилається позивач, є загальною та застосовується до всіх працівників закладів освіти, які не перебувають на тимчасово окупованій території України, саме тому вона застосувалася до викладачів Ізюмського ліцею № 6, які виїхали з тимчасово окупованої території.

При цьому важливо аналізувати ч. 2 вказаної статті 57-1 Закону України «Про освіту», відповідно до якої забезпечення державних гарантій, визначених частиною першою цієї статті, створення безпечного освітнього середовища, організацію здобуття освіти, освітнього процесу в умовах воєнного стану, надзвичайної ситуації або надзвичайного стану (особливого періоду) у межах своєї компетенції здійснюють по між іншого заклади та установи освіти.

Разом з цим створення безпечного освітнього середовища та організація здобуття освіти, освітнього процесу на території окупованого м. Ізюм була об`єктивно неможливою, що і стало причиною «призупинення дії трудових договорів» між закладами освіти та працівниками, які перебували на окупованих територіях.

Відповідно до ч. 5 та ч. 9 Закону України № 1207-VІІ російська федерація як держава-окупант відповідно до IV Гаазької конвенції про закони і звичаї війни на суходолі та додатка до неї: Положення про закони і звичаї війни на суходолі від 18 жовтня 1907 року, Женевської конвенції про захист цивільного населення під час війни від 12 серпня 1949 року та Додаткового протоколу до Женевських конвенцій від 12 серпня 1949 року, що стосується захисту жертв міжнародних збройних конфліктів (Протокол I), від 8 червня 1977 року несе відповідальність за порушення захисту прав цивільного населення. Відшкодування матеріальної та моральної шкоди, заподіяної внаслідок тимчасової окупації державі Україна, юридичним особам, громадським об`єднанням, громадянам України, іноземцям та особам без громадянства, у повному обсязі покладається на російську федерацію як на державу, що здійснює окупацію.

У відзиві на позов відповідач зазначає, що у наказах управління освіти Ізюмської міської ради №70 від 25.02.2022, № 02-ВС від 01.04.2022 та № 03-ВС від 02.04.2023 вчитель Ізюмського ліцею № 6 ІМР - ОСОБА_1 не згадується по тексту, натомість наказами встановлено єдиний обов`язковий підхід до врегулювання правовідносин під час воєнного стану для всіх дошкільних, шкільних, позашкільних, інклюзивних закладів освіти Ізюмської міської ради.

Зазначені накази не мають ознаки індивідуального правового акту відносно ОСОБА_1 , разом з цим вони винесені відносно всіх закладів дошкільної, загальної, середньої, позашкільної освіти, КО «Інклюзивно-ресурсний центр», які входять до переліку закладів освіти, які адмініструються Управлінням освіти Ізюмської міської ради. Всього таких закладів станом на 2022 рік було: 10 позашкільних, 11 шкільних, 1 позашкільний та 1 КО «Інклюзивно-ресурсний центр».

Всі вищевказані навчальні заклади є юридичними особами публічного права, створені (засновані) єдиним учасником (засновником) - Ізюмською міською радою.

Разом з цим, Ізюмська міська рада здійснює свою поточну операційну виконавчу діяльність через систему створених виконавчих органів, в тому числі з питань освіти та здійснення адміністративного управління створеними закладами освіти - через структурний підрозділ Ізюмської міської ради в межах відповідної адміністративно-територіальної одиниці - Управління освіти Ізюмської міської ради.

Позивач оскаржує вказаний наказ в цілому, посилаючись виключно на його п.1-2 -1.3., яким доповнено пункт 6 наказу № 70 від 25.02.2022 щодо призупинення нарахування та виплат заробітної плати працівникам...які підтримують і підтримували в будь-яких проявах окупаційну владу.

Разом з цим, вказаний наказ також має пункти 1.1, та 2, якими врегульовані інші, не пов`язані з предметом спору, управлінські питання.

Окрім цього, вказаний наказ було прийнято з метою узгодження та виконання розпорядження Ізюмського міського голови від 02.04.2022 за № 106-2-ВС.

Судом встановлено, що розпорядження Ізюмського міського голови від 25.02.2022, 01.04.2022 та 02.04.2022 прийняті на підставі ч. 8 ст. 59 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" та на даний час чинні, ніким не оскаржені та судом не скасовані.

При цьому, згідно ч. 10 вказаної статті та Закону України акти органів та посадових осіб місцевого самоврядування з мотивів їхньої невідповідності Конституції або законам України визнаються незаконними в судовому порядку.

Відповідач також зазначає, що тимчасова окупація м. Ізюм та перебування там частини працівників закладів освіти унеможливлювала навіть потенційну можливість їх дистанційної роботи.

На період дії воєнного стану вводяться обмеження конституційних прав і свобод людини і громадянина, передбачених статтями 43, 44 Конституції України.

Таким чином, відповідач не вчинив упередженого ставлення до позивача ОСОБА_1 та до інших працівників освіти, які залишились на окупованій території, шляхом призупинення дії трудового договору із ним, оскільки дії пов`язані з виданням наказів, які оскаржує позивач, були вимушеними, не мали локального характеру та стали наслідками вторгнення та збройної агресії російської федерації та територію України.

Підсумовуючи вищевикладене, війна та пов`язані з нею воєнні дії, запровадження воєнного стану є саме такими обставинами, що виникли незалежно ані від роботодавця, ані від працівника. Отже, наявність таких обставин надає роботодавцю право оголосити простій.

Відповідно до частини першої ст. 34 Кодексу законів про працю України (далі КЗпП) простій - це зупинення роботи, викликане відсутністю організаційних або технічних умов, необхідних для виконання роботи, невідворотною силою або іншими обставинами.

Тобто, встановлення простою у даному випадку - це не довільний вибір роботодавця, а крайній захід, який зумовлений об`єктивними обставинами, відповідач у справі мотивував підстави його видачі введенням воєнного стану в Україні, військовими діями у місті Ізюм, відсутністю організаційних або технічних умов, необхідних для виконання роботи, не можливістю працювати дистанційно.

За таких обставин видання наказів Управлінням освіти Ізюмської міської ради №70 від 25.02.2022, №02-ВС від 01.04.2022, №03-ВС від 02.04.2022 мотивовано введенням воєнного стану в Україні, проведенням військових дій у місті Ізюм, відсутністю організаційних або технічних умов, необхідних для виконання роботи, не можливістю працювати дистанційно через відсутність зв`язку, світла та інтернету, тобто було абсолютно законним, в межах наданих повноважень та у спосіб передбачений законом, за тієї обстановки та фактів, які склалися на момент їх видання у м. Ізюм.

Суд зазначає, що Управління освіти Ізюмської міської ради не видавало наказів про "призупинення трудових договорів / правовідносин" між закладами освіти та їх працівниками. Зазначені накази в повній мірі видавались кожним окремим закладом освіти щодо своїх працівників на підставі ст. 13 Закону України "Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану»

Враховуючи вищезазначене, судом встановлено, що відповідач здійснював свої повноваження в межах та у спосіб, що передбачені Конституцією України та законами України, а, отже, своїми діями права та законні інтереси позивача не порушив.

Враховуючи вищевикладене, суд дійшов висновку, що позовні вимоги ОСОБА_1 не підлягають задоволенню.

Керуючись ст.ст. 262, 255, 295, 297 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,-

В И Р І Ш И В:

У задоволенні адміністративного позову ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 , РНОКПП НОМЕР_1 ) до Управління освіти Ізюмської міської ради (вул. Васильківського, буд. 4, м. Ізюм, Харківська область, 64300, ЄДРПОУ 02146245) про визнання дій протиправними та зобов`язання вчинити певні дії - відмовити.

Рішення може бути оскаржене до Другого апеляційного адміністративного суду шляхом подачі апеляційної скарги протягом тридцяти днів з дня проголошення рішення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Суддя М.М.Панов

Дата ухвалення рішення05.12.2023
Оприлюднено08.12.2023
Номер документу115450254
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи, що виникають з відносин публічної служби, зокрема справи щодо проходження служби

Судовий реєстр по справі —520/27883/23

Ухвала від 26.03.2024

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Макаренко Я.М.

Ухвала від 27.02.2024

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Макаренко Я.М.

Ухвала від 27.02.2024

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Макаренко Я.М.

Ухвала від 10.01.2024

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Макаренко Я.М.

Рішення від 05.12.2023

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Панов М.М.

Ухвала від 25.10.2023

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Панов М.М.

Ухвала від 10.10.2023

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Панов М.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні