Постанова
від 12.08.2010 по справі 4686/10/2070
ХАРКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД



     

Харківський окружний адміністративний суд

61004  м. Харків  вул. Мар'їнська, 18-Б-3

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М   У К Р А Ї Н И

 Харків  

 12 серпня 2010 р.                                                                                 № 2-а- 4686/10/2070  

Харківський окружний адміністративний суд  

у складі: головуючого судді - Ізовітової - Вакім О.В.,

при секретарі судового засідання - Шевчук А.В.,

розглянувши у відкритому судовому  засіданні в приміщенні суду адміністративну справу за позовом  Вовчанської міжрайонної державної  податкової інспекції до Товариства з обмеженою відповідальністю  "МИЛК ИНТЕРПАК" про стягнення активів в рахунок погашення податкового боргу, -   

В С Т А Н О В И В:

Позивач звернувся до Харківського окружного адміністративного суду з зазначеним позовом в якому просить суд: стягнути з відповідача  заборгованість перед бюджетом у розмірі 25 438, 86 грн за рахунок його активів.

Представник позивача у судове засідання не з'явився, надав до суду письмову заяву, в якій позовні вимоги підтримав у повному обсязі та просив суд позов задовольнити та розглядати справу  за відсутності представника позивача.

Відповідач у судове засідання не з'явився, про дату, час і  місце розгляду справи повідомлений належним чином, про що свідчить повідомлення про отримання поштового відправлення.

За таких обставин  суд вважає за можливе розглядати справу за відсутності представника позивача та відповідача.

Суд, вислухавши пояснення представника позивача, дослідивши матеріали справи, дійшов висновку про наступне.

Судом встановлено, що Товариство з обмеженою відповідальністю "МИЛК ИНТЕРПАК"  зареєстровано як юридична особа Великобурлуцькою районною державною адміністрацією Харківської області 11.09.2008 року за реєстраційним № 1 453 102 0000 001356

Товариство з обмеженою відповідальністю "МИЛК ИНТЕРПАК"  взято на податковий облік Вовчанської МДПІ від 12.09.2008 за № 4354.

Відповідно до ст.20 Закону України «Про систему оподаткування»контроль за правильністю та своєчасністю справляння податків і зборів здійснюється державними податковими органами та іншими державними органами в межах повноважень, визначених законами.

Згідно з п.1.2 ст.10 Закону України «Про державну податкову службу в Україні»органи податкової служби здійснюють контроль за своєчасністю, достовірністю, повнотою нарахування та сплати податків та зборів (обов’язкових платежів) та забезпечують правильність обчислення і своєчасність надходження цих податків.

На підставі Закону України «Про систему оподаткування»від 18.02.1997р. № 77/97-ВР платники податків, зборів (обов’язкових платежів) зобов’язанні сплачувати належні суми податків та зборів у встановлені законом терміни і це зобов’язання припиняється їх сплатою.

Відповідно до п.п.1,2 ч.1 ст.11 Закону України «Про державну податкову службу в Україні»від 04.12.1990 року за №509-ХІІ зі змінами та доповненнями, органи державної податкової служби у випадках, в межах компетенції та у порядку, встановлених законами України, мають право здійснювати документальні невиїзні перевірки (на підставі поданих податкових декларацій, звітів та інших документів, пов’язаних з нарахуванням і сплатою податків та зборів (обов’язкових платежів) незалежно від способу їх подачі), а також планові та позапланові виїзні перевірки своєчасності, достовірності, повноти нарахування і сплати податків та зборів (обов’язкових платежів), додержання валютного законодавства юридичними особами, їх філіями, відділення, іншими відокремленими підрозділами, що не мають статусу юридичної особи, а також фізичними особами, які мають статус суб’єктів підприємницької діяльності чи не мають такого статусу, на яких згідно із законами України покладено обов’язок утримувати та/або сплачувати податки і збори (обов’язкові платежі), крім Національного банку України та його установ, а також мають право здійснювати контроль за додержанням порядку проведення готівкових розрахунків за товари (послуги) у встановленому законом порядку, наявністю свідоцтв про державну реєстрацію суб’єктів підприємницької діяльності, ліцензій на провадження видів господарської діяльності, що підлягають ліцензування відповідно до закону, з наступною передачею матеріалів про виявлення порушення органам, які видали ці документи, торгових патентів.

В порушення вимог чинного законодавства  відповідачем допускались суми недоїмки по сплаті податків до Державного бюджету.

Вовчанською МДПІ прийнято  податкове  повідомлення-рішення  від  09.03.2010 року № 0000681530/0, на підставі якого нараховано  суму основного боргу з податку на додану вартість 140 грн.

Також Вовчанською МДПІ прийняте податкове повідомлення-рішення  від 23.07.2009 року  № 0000042201/0, яким нарахована пеня за порушення термінів розрахунків у сфері ЗЕД у розмірі 25298,86 грн.  

Відповідно до п.п.6.2.2 п.6.2 ст.6 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами»№2181 від 21.12.2000 р. на адресу відповідача була направлена перша  та друга податкові вимога.

Начальником Вовчанської МДПІ прийнято рішення №1 від 09 березня 2010 року про стягнення коштів та продаж інших активів платника податків в рахунок погашення його податкового боргу.

Згідно витягу  про реєстрацію в Державному реєстрі обтяжень рухомого майна всі активи платника податків  ТОВ "МИЛК ИНТЕРПАК" знаходяться у податковій заставі з 28.12.2009 р.

Таким чином, ТОВ "МИЛК ИНТЕРПАК" має заборгованість перед бюджетом  25298,86 грн.

Як вбачається з наведеного, Вовчанської МДПІ здійснено всі можливі заходи щодо стягнення податкового боргу  відповідача.

Відповідно до ст. 29 Бюджетного кодексу України зазначені кошти входять до складу доходів Державного бюджету України. Несплата зазначеної суми негативно впливає на доходну частину Державного бюджету та завдає шкоду державі.

Згідно п.2.3 ст. 2 Закону України „Про порядок погашення зобов’язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами” органами, уповноваженими здійснювати заходи з погашення податкового боргу, є виключно податкові органи, а також державні виконавці у межах їх компетенції.

Згідно до п.п. 3.1.1 Закону України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами" № 2181 від 21.12.2000 року активи платника податків можуть бути примусово стягнені в рахунок погашення його податкового боргу виключно за рішенням суду.

Внаслідок несплати відповідачем до бюджету єдиного податку порушено встановлений законодавством порядок формування доходної частини бюджету за рахунок сплати податків та інших платежів.

ТОВ "МИЛК ИНТЕРПАК" добровільно заборгованість  в сумі 25298,86 грн.  не сплатив, а тому суд вважає що дана заборгованість повинна бути стягнута  примусово на користь держави.

Відповідно до ст. 94 КАС України  у справах, в яких позивачем є суб’єкт владних повноважень, а відповідачем - фізична чи юридична особа  судові витрати з відповідача не стягуються.

На підставі вищевикладеного та керуючись ст.ст. 94, 160-163, 167, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, суд –

П О С Т А Н О В И В:

Адміністративний позов задовольнити  в повному  обсязі.

Стягнути Товариства з обмеженою відповідальністю "МИЛК ИНТЕРПАК" (вул. Першотравнева, 20, смт Великий Бурлук, 62600, код ЄДРПОУ 34858367, р/р 26003353920010 в ПАТ "АКБ "Базис", МФО 351760) заборгованість перед бюджетом у розмірі 25438.86 (двадцять п'ять тисяч чотириста тридцять вісім) грн. до Державного бюджету (р/р 34125999700156, одержувач: УДК у Вовчанському районі, банк - ГУДКУ у Харківській області, МФО - 851011 ) .  

Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку до Харківського апеляційного адміністративного суду через Харківський окружний адміністративний суд шляхом подачі апеляційної скарги в десятиденний строк з дня її проголошення, а в разі складення постанови в повному обсязі відповідно до статті 160 цього Кодексу, а також прийняття постанови у письмовому провадженні - протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

Якщо суб’єкта владних повноважень, у випадках та порядку, передбаченому частиною четвертою статті 167 КАС України, було повідомлено про можливість отримання копії постанови суду безпосередньо в суді, то десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення п’ятиденного строку з моменту отримання суб’єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду.

Постанова набирає законної сили після закінчення строків для подачі апеляційної скарги, якщо скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Повний текст виготовлений  17.08.2010 року.

Суддя                                                                Ізовітова-Вакім О.В.

СудХарківський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення12.08.2010
Оприлюднено09.10.2010
Номер документу11545670
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —4686/10/2070

Ухвала від 26.04.2010

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Ізовітова-Вакім О.В.

Постанова від 12.08.2010

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Ізовітова-Вакім О.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні