Рішення
від 29.11.2023 по справі 522/9479/22
ПРИМОРСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ОДЕСИ

Справа № 522/9479/22

Провадження № 2/522/1227/23

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

29 листопада 2023 року Приморський районний суд м. Одеси в складі:

головуючого - судді Абухіна Р.Д.,

за участю секретаря судового засідання Лещенко О.Д.,

розглянувши у відкритому судовому засіданнів порядку спрощеного позовногопровадженняцивільну справу за позовом ТОВ «Олімп.Комсервіс» до ОСОБА_1 про стягнення заборгованості за комунальні послуги,

В С Т А Н О В И В:

Позивач звернувся до суду з позовом та з урахуванням уточнених позовних вимог просить: стягнути з ОСОБА_1 (РНОКПП НОМЕР_1 , АДРЕСА_1 ) 26806,95 гривень за отримання комунальної послуги та витрати по сплаті судового збору за подання позовної заяви 2481,00 гривень.

Мотивує вимоги тим, що ТОВ «ОЛІМП.КОМСЕРВІС» були заявлені вимоги щодо стягнення із ОСОБА_1 заборгованості в розмірі 39 756,67 грн. за період з 01.01.2018 по 30.04.2022, за послуги з утримання будинку і споруд та прибудинкової території, приєднане теплове навантаження й опалення. Та з урахуванням позовних вимог, позивач просить стягнути з ОСОБА_1 заборгованість в розмірі 26 806,95 грн. за період з 01.06.2019 по 30.04.2022, за такі послуги: за утримання будинку і споруд та прибудинкової території - 13 035,34 грн.; за приєднане теплове навантаження 6 249,51 грн.; за опалення 7 522,10 грн.

Ухвалою від 16.08.2022 року по справі відкрито провадження, встановлений спрощений порядок розгляду справи.

16.01.2023 року до суду надійшов відзив на позов.

20.01.2023 року представник позивача звернувся до суду з заявою про уточнення позовних вимог.

27.01.2023 року та 17.11.2023 представник відповідачки надав письмові додаткові пояснення, в яких заперечує проти задоволення позовних вимог в повному обсязі. В поясненнях зазначено, що позивач просить стягнути плату за ціною, яка не затверджена у встановленому порядку й не була погоджена сторонами, мовляв в переліку послуг зазначені фактичні витрати, які Позивач поніс у зв`язку із надання послуги, то постає питання чому Позивачем не додано до позовної заяви доказів, які б підтверджували такі витрати: штатний розпис, звіт про суми нарахованого доходу застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску, акти виконаних робіт та договори із підрядними організаціями на обслуговування ліфтів, систем диспетчеризації, протипожежної автоматики та димовидалення, вивезення побутових відходів, тощо. Заявлені Позивачем суми до стягнення є такими, що нараховані неправомірно та безпідставно, адже при нарахуванні плати за послуги Позивачем застосовувались самостійно визначені, ніким не погоджені й документально не підтверджені ціни. Звертають увагу, що Рішенням Приморського районного суду міста Одеси від 24.10.2023 у справі № 522/5637/22 позовом споживача до ТОВ «ОЛІМП.КОМСЕРВІС» про зобов`язання здійснити перерахунок за житлово-комунальні послуги (опалення й теплове навантаження) за період з травня 2019 року по грудень 2021 року, надані в тому ж будинку в якому знаходиться квартира ОСОБА_1 . Суд дійшов висновку, що ТОВ «ОЛІМП.КОМСЕРВІС» повинно було виставляти плату за опалення та теплове навантаження саме за тарифами встановленими Рішенням Виконавчого комітету Одеської міської ради № 376 від 24.11.2016, й Суд зобов`язав ТОВ «ОЛІМП.КОМСЕРВІС» здійснити помісячний перерахунок саме за вартістю відповідно до цього рішення Виконавчого комітету Одеської міської ради.

09.02.2023 року до суду надійшла відповідь на відзив.

27.07.2023 року до суду надійшла відповідь на заперечення.

Учасники справи в судове засідання не з`явились, про день, місце та час розгляду справи повідомлялись належним чином, представник позивача та відповідачки звернулись до суду з заявами про розгляд справи за їх відсутності.

Дослідивши матеріали справи, судом встановлені наступні фактичні обставини справи.

ТОВ «Олімп.Комсервіс» здійснює господарську діяльність по утриманню будинку та прибудинкової території за адресою: АДРЕСА_2 .

ОСОБА_1 є власником квартири АДРЕСА_3 .

Стосовно нарахувань за опалення та приєднане теплове навантаження.

В Законі України«Про житлово-комунальніпослуги» від09.11.2017№2189-VIII(набравчинність 01.05.2019), а саме: в частинах 1, 5 та 6 статті 21, визначено, що одиниця виміру обсягу спожитої споживачем теплової енергії визначається правилами надання відповідної комунальної послуги, що затверджуються уповноваженим законом органом. Ціною послуги з постачання теплової енергії є тариф на теплову енергію для споживача, який визначається як сума тарифів на виробництво, транспортування та постачання теплової енергії.

Тарифи на комунальну послугу з постачання теплової енергії, що виробляється суб`єктом господарювання за допомогою систем автономного теплопостачання, визначаються та встановлюються органом, що регулює діяльність такого суб`єкта господарювання, окремо для кожного багатоквартирного будинку, обладнаного такою системою автономного теплопостачання, як сума тарифів на виробництво та постачання теплової енергії.

Відповідно до ст.20Закону України«Про теплопостачання», тарифи на виробництво теплової енергії, на транспортування та постачання теплової енергії встановлюються національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, та органами місцевого самоврядування у межах повноважень, визначених законодавством.

В порядкуст. 7 Закону України«Про житлово-комунальніпослуги» від24.06.2004, так і в ч.З ст.4Закону України«Про житлово-комунальніпослуги» від09.11.2017, передбачено, що до повноважень органів місцевого самоврядування у сфері житлово-комунальних послуг належить, зокрема, встановлення цін/тарифів на житлово-комунальні/комунальні послуги відповідно до закону.

Згідно п.п. 2 п. «а» ч. 1 ст. 28 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», до відання виконавчих органів сільських, селищних, міських рад належать власні (самоврядні) повноваження щодо встановлення в порядку і межах, визначених законодавством, тарифів на теплову енергію.

Як вбачається з вищенаведених норм, встановлення тарифів на послуги постачання теплової енергії здійснюється уповноваженими органами, а не постачальниками таких послуг.

Крім того, відповідно Порядку формуваннятарифів натеплову енергію,її виробництво,транспортування тапостачання,послуги зпостачання тепловоїенергії іпостачання гарячоїводи,затвердженого постановоюКабінету МіністрівУкраїни від01.06.2011за №869 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 03.04.2019 за №291; надалі по тексту - «Порядок»), зміна/коригування тарифів також затверджується уповноваженими органами, а не постачальниками таких послуг.

Так в пункті 62 Порядку визначено, що зміна тарифів на послуги з постачання теплової енергії та їх встановлення уповноваженим органом здійснюється одночасно із зміною та встановленням тарифів на теплову енергію.

Крім того, в пункті 98 Порядку зазначено, що зміна тарифів на послуги з постачання теплової енергії і постачання гарячої води та їх встановлення уповноваженим органом здійснюється одночасно із зміною та встановленням тарифів на теплову енергію.

Перегляд тарифів на послуги з постачання теплової енергії і постачання гарячої води та їх структури здійснюється уповноваженим органом щороку за заявою суб`єкта господарювання.

У разі зміни протягом строку дії тарифів обсягу окремих витрат, пов`язаних з наданням послуг з постачання теплової енергії і постачання гарячої води, з причин, які не залежать від суб`єкта господарювання, зокрема збільшення або зменшення податків і зборів (обов`язкових платежів), мінімальної заробітної плати, прожиткового мінімуму, орендної плати та амортизації, підвищення або зниження цін і тарифів на паливно-енергетичні та інші матеріальні ресурси, зміни обсягу фінансових витрат, складової частини планованого прибутку, у тому числі внаслідок зміни курсу валют за наявності у суб`єкта господарювання кредитних зобов`язань перед міжнародними фінансовими організаціями, може проводитися коригуванні тарифів.

Механізм коригування тарифів застосовується уповноваженим органом виключне протягом строку дії тарифів.

Під час коригування тарифів кількісні показники, враховані у структурі діючих тарифів, не переглядаються».

Законодавством України передбачено, що постачальник не може самостійно коригувати/змінювати тариф й виставляти до оплати рахунки по таким самостійно визначеним тарифам, адже така зміна/коригування затверджується виключно уповноваженим на це державним органом або органом місцевого самоврядування.

Тариф на теплову енергію та послуги опалення й гарячого водопостачання, які надаються ТОВ «ОЛІМП.КОМСЕРВІС» для населення (дахова котельня по Фонтанській дорозі, 49/1) були встановлені Рішенням Виконавчого комітету Одеської міської ради №364 від 26.11.2015.

Дані тарифи були змінені Рішенням Виконавчого комітету Одеської міської ради № 376 від 24.11.2016.

Після цього, тарифи на теплову енергію та послуги опалення й гарячого водопостачання, які надаються ТОВ «ОЛІМП.КОМСЕРВІС» для населення (дахова котельня по Фонтанській дорозі, 49/1), не переглядались до 25.05.2022, коли були затверджені нові тарифи Рішенням Виконавчого комітету Одеської міської ради № 75 від 25.05.2022.

Таким чином, ТОВ «ОЛІМП.КОМСЕРВІС» у період з 01.06.2019 по 30.04.2022 були відсутні підстави для нарахування плати за послуги опалення та приєднане теплове навантаження за цінами більшими, чим тарифи встановлені Рішенням Виконавчого комітету Одеської міської ради № 376 від 24.11.2016.

Згідно Додатку №1 до Рішення Виконавчого комітету Одеської міської ради № 376 від 24.11.2016, тарифи на теплову енергію та послуги опалення й гарячого водопостачання, які надаються ТОВ «ОЛІМП.КОМСЕРВІС» для населення (дахова котельня по Фонтанській дорозі, 49/1) були встановлені в наступному розмірі: абонентська плата за одиницю приєднаного теплового навантаження, щомісячно протягом року - 1,78 грн. за 1 кв.м. опалювальної площі; плата за спожиту теплову енергію, щомісячно протягом опалювального періоду - 20,35 грн. за 1 кв.м. опалювальної площі.

Таким чином, в період з 01.06.2019 по 30.04.2022 нарахування плати за опалення повинні були бути здійснені відповідно до затвердженого тарифу - 20,35 грн. за 1 кв.м. опалювальної площі в опалювальний період.

Представник відповідачки зазначає, що в розрахунку по таким місяцям, як листопад 2019 року, березень - квітень 2020 року, квітень, листопад, грудень 2021 року, розміри тарифів зазначені в меншому розмірі, чим 20,35 грн., й були взяті із розрахунку Позивача.

В цих місяцях Позивачем зазначений менший тариф, так як послуга з опалення надавалась не повний місяць, а так як визначити кількість днів надання послуги неможливо, то для нашого розрахунку нами були взяті суми визначені Позивачем по таким місяцям.

Таким чином, загальна сума нарахування плати за приєднане теплове навантаження за період з 01.06.2019 по 30.04.2022 становить 3 837,75 грн.. В ході судового розгляду розмір у Відповідача відсутня заборгованість за цей період.

Отже, на момент відкриття провадження, розмір заборгованості становив 3 837,75 грн.

Стосовно нарахувань за утримання будинку і споруд та прибудинкової території.

Відповідно до ч. 2 ст. 14 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» від

24.06.2004№ 1875-ІУ (втратив чинність 01.05.2019), ціни/тарифи на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій формуються і затверджуються центральними органами виконавчої влади, національними комісіями, що здійснюють державне регулювання у відповідних сферах, та органами місцевого самоврядування відповідно до їхніх повноважень, визначених законом.

Так в ч. 2 та ч. З ст. 31 цього Закону було визначено, що виконавці/виробники здійснюють розрахунки економічно обґрунтованих витрат на виробництво (надання) житлово- комунальних послуг і подають їх органам, уповноваженим здійснювати встановлення тарифів.

Органи місцевого самоврядування встановлюють тарифи на житлово-комунальні послуги в розмірі не нижче економічно обґрунтованих витрат на їх виробництво (надання).

Крім того, законодавець врахував, що у виконавця можуть збільшитись витрати на надання послуги, а тому в ч. 10 ст. 31 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» від № 1875-ІУ (втратив чинність 01.05.2019) передбачив, що у разі зміни протягом строку дії цін/тарифів обсягу окремих складових економічно обґрунтованих витрат з причин, які не залежать від виконавця/виробника, виконавці/виробники проводять коригування встановлених цін/тарифів на житлово-комунальні послуги і подають на затвердження до органу, уповноваженого здійснювати встановлення таких цін/тарифів.

Таким чином, до 01 травня 2019 року ціни/тарифи на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, а також їх зміна, затверджувались виключно органами місцевого самоврядування.

Як вже зазначалось, тариф на послуги Позивача із утримання будинку і споруд та прибудинкової території, розташованих за адресою: АДРЕСА_2 , був встановлений Рішенням Виконавчого комітету Одеської міської ради № 365 від 26.11.2015 (фотокопія наявна в матеріалах справи).

Цим рішенням Виконавчого комітету Одеської міської ради, встановлено тариф на послугу Позивача із утримання будинку і споруд та прибудинкової території в розмірі 4,091 грн. за 1 кв.м. на місяць (з єдиним податком).

Таким чином, до 01 травня 2019 року Позивач мав право нараховувати плату за утримання будинку і споруд та прибудинкової території виключно за цим тарифом, а у випадку збільшення своїх витрат - звертатись до органу місцевого самоврядування для затвердження змін.

01 травня 2019 року набрав чинності Закон України «Про житлово-комунальні послуги» від 09.11.2017 № 2189-VIII, який кардинально змінив порядок визначення та погодження ціни на послуги Позивача.

Згідно цього Закону, такої послуги як утримання будинку і споруд та прибудинкової території вже немає, а натомість статтею 5 цього Закону віднесено до житлово-комунальних послуг житлову послугу - послугу з управління багатоквартирним будинком, яка й включає: забезпечення утримання спільного майна багатоквартирного будинку, зокрема прибирання внутрішньобудинкових приміщень та прибудинкової території, виконання санітарно-технічних робіт, обслуговування внутрішньобудинкових систем (крім обслуговування внутрішньобудинкових систем, що використовуються для надання відповідної комунальної послуги у разі укладення індивідуальних договорів з обслуговуванням внутрішньобудинкових систем про надання такої послуги, за умовами яких обслуговування таких систем здійснюється виконавцем), утримання ліфтів тощо.

В статті 6 цього Закону, визначено що учасниками правовідносин у сфері надання житлово-комунальних послуг є споживачі (індивідуальні та колективні) та управитель.

Згідно ч. 2 та ч. З ст. 10 цього Закону, вартість послуг з управління багатоквартирним будинком визначається за домовленістю сторін, крім випадку обрання управителя органом місцевого самоврядування.

Ціна послуги з управління багатоквартирним будинком встановлюється договором про надання послуг з управління багатоквартирним будинком з розрахунку на один квадратний метр загальної площі житлового або нежитлового приміщення, якщо інше не визначено договором про надання послуг з управління багатоквартирним будинком, та включає: витрати на утримання багатоквартирного будинку та прибудинкової території і поточний ремонт спільного майна багатоквартирного будинку відповідно до кошторису витрат на утримання багатоквартирного будинку та прибудинкової території, крім витрат на обслуговування внутрішньобудинкових систем, що використовуються для надання відповідної комунальної послуги, у разі укладення індивідуальних договорів про надання такої послуги, за умовами яких обслуговування таких систем здійснюється виконавцем;

винагороду управителю, яка визначається за згодою сторін.

Кошторис витрат на утримання багатоквартирного будинку та прибудинкової території є невід`ємною частиною договору про надання послуг з управління багатоквартирним будинком.

Відповідно до ст. 18 Закону, управління багатоквартирним будинком управителем здійснюється на підставі договору про надання послуг з управління багатоквартирним будинком, що укладається згідно з типовим договором.

В ч. 1 ст. 15 Закону визначено, що договір про надання послуг з управління багатоквартирним будинком (зміни до нього) від імені всіх співвласників багатоквартирного будинку укладається з визначеним відповідно до законодавства управителем співвласником (співвласниками), уповноваженим (уповноваженими) на це рішенням зборів співвласників. Такий договір підписується на умовах, затверджених зборами співвласників, та є обов`язковим для виконання всіма співвласниками.

В ст. 10 Закону України «Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку» визначено, що співвласники приймають рішення щодо управління багатоквартирним будинком на зборах у порядку, передбаченому цією статтею. Якщо у багатоквартирному будинку в установленому законом порядку утворено об`єднання співвласників, проведення зборів співвласників та прийняття відповідних рішень здійснюється згідно із законом, що регулює діяльність об`єднань співвласників багатоквартирних будинків.

До повноважень зборів співвласників належить прийняття рішень з усіх питань управління багатоквартирним будинком, у тому числі про визначення управителя та його відкликання, затвердження та зміну умов договору з управителем.

Суду не надані докази, що Співвласники багатоквартирного будинку за адресою: м. Одеса, Фонтанська дорога, 49/1 приймали жодного рішення щодо визначення ТОВ «ОЛІМП.КОМСЕРВІС» управителем цього будинку й не затверджували умови надання ним таких послуг.

А тому, із набранням 01.05.2019 чинності Закону України «Про житлово- комунальні послуги» від 09.11.2017 № 2189-VIII, сторони повинні керуватись

положеннями пункту 3 і Прикінцевих та перехідних положень цього Закону.

В цьому пункті передбачено, що договори про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, укладені з виконавцями таких послуг або з управителями, визначеними згідно із цим Законом, до введення в дію норм цього Закону, що регулюють надання послуги з управління багатоквартирним будинком, зберігають чинність на умовах, визначених такими договорами (у тому числі щодо вивезення побутових відходів - за наявності), до дати набрання чинності договорами про надання послуг з управління багатоквартирним будинком, укладеними за правилами, визначеними цим Законом.

З дати введення в дію норм цього Закону, що регулюють надання послуги з управління багатоквартирним будинком, зміна будь-яких умов договорів про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, додатків і кошторисів (цін/тарифів) до них забороняється та вважається нікчемною. Виконавець таких послуг або управитель має право достроково розірвати відповідний договір, попередивши про це споживачів не пізніш як за два місяці до дня розірвання договору

Таким чином, з 01 травня 2019 року ТОВ «ОЛІМП.КОМСЕРВІС» мало право: продовжувати надавати послугу з утримання будинку і споруд та прибудинкової території за ціною/тарифом який був затверджений у встановленому порядку до 01.05.2019; розпочати надавати послугу із управління багатоквартирним будинком - у випадку визначення його управителем та затвердження умов зборами співвласників будинку;

відмовитись від надання послуг.

Так як, ТОВ «ОЛІМП.КОМСЕРВІС» не відмовилось надавати послуги й управителем його не було визначено, відповідно Позивач мав право продовжувати надавати послугу з утримання будинку і споруд та прибудинкової території за ціною/тарифом який був затверджений у встановленому порядку до 01.05.2019 - тобто 4,091 гри. за 1 кв.м. на місяць (з єдиним податком).

Незважаючи на вищевикладені вимоги законодавства, Позивачем неправомірно здійснювались нарахування плати за утримання будинку і споруд та прибудинкових територій за вартістю послуги більшою ніж було затверджено органом місцевого самоврядування.

На підтвердження своїх вимог щодо стягнення грошових коштів за послугу утримання будинку і споруд та прибудинкової території, Позивачем до позовної заяви додано підписані й погоджені тільки ним самим: перелік послуг з 01.01.2018, в якому тариф зазначений 5,876 грн. за 1 м2 в місяць; перелік послуг з 01.02.2018, в якому тариф зазначений 6,904 грн. за 1 м2 в місяць; перелік послуг з 13.07.2018, в якому тариф зазначений 5,876 грн. за 1 м2 в місяць; перелік послуг з 01.08.2018, в якому тариф зазначений 7,074 грн. за 1 м2 в місяць; перелік послуг з 08.11.2018, в якому тариф зазначений 7,080 грн. за 1 м2 в місяць; перелік послуг з 01.01.2019, в якому тариф зазначений 7,564 грн. за 1 м2 в місяць; перелік послуг з 01.01.2020, в якому тариф зазначений 8,214 грн. за 1 м2 в місяць; перелік послуг з 01.02.2020, в якому тариф зазначений 8,217 грн. за 1 м2 в місяць; перелік послуг з 01.03.2020, в якому тариф зазначений 8,278 грн. за 1 м2 в місяць; перелік послуг з 01.09.2020, в якому тариф зазначений 8,671 грн. за 1 м2 в місяць; перелік послуг з 01.01.2021, в якому тариф зазначений 9,833 грн. за 1 м2 в місяць; перелік послуг з 01.01.2022, в якому тариф зазначений 11,785 грн. за 1 м2 в місяць.

Згідно ч. 1 ст. 81 Цивільного процесуального кодексу України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог або заперечень, крім випадків, встановлених цим кодексом.

Суд не приймає до уваги наданий позивачем перелік послуг підписаний і погоджений тільки ним самим, оскільки не є належним доказом правомірності виставлення плати в розмірі більшому, чим передбачено тарифом затвердженим органом місцевого самоврядування.

Представник відповідачки навів розрахунок плати за послугу утримання будинку і споруд та прибудинкової території відповідно до затвердженого тарифу та здійснених ОСОБА_1 платежів за період з 01.06.2019 по 30.04.2022:

Загальна сума нарахування плати за послугу утримання будинку і споруд та прибудинкової території за період з 01.06.2019 по 30.04.2022 становить 9 321,20 грн., а розмір сплачених ОСОБА_1 грошових коштів за послугу 8 788,56 грн.

Таким чином, з відповідачки підлягає стягненню плата за послугу утримання будинку і споруд та прибудинкової території в розмірі 532,64 грн. (9 321,20 грн. - 8 788,56 грн.), тому зазначені вимоги підлягають задоволенню, а в задоволені решти вимог необхідно відмовити.

Стягнути з ОСОБА_1 на користь ТОВ «Олімп.Комсервіс» судовий збір 2481 гривень 00 копійок.

Керуючись ст. ст. 2, 4, 13, 76-81, 95, 258-259, 263 ЦПК України, суд

В И Р І Ш И В:

Позов ТОВ «Олімп.Комсервіс» до ОСОБА_1 про стягнення заборгованості за комунальні послуги задовольнити частково.

Стягнути з ОСОБА_1 на користь ТОВ «Олімп.Комсервіс» 532 гривень 64 копійки за послуги утримання будинку та прибудинкової території.

Стягнути з ОСОБА_1 на користь ТОВ «Олімп.Комсервіс» судовий збір 2481 гривень 00 копійок.

У задоволені решти вимог відмовити.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення.

Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини судового рішення або у разі розгляду справи (вирішення питання) без повідомлення (виклику) учасників справи, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Повний текст рішення суду складено 05.12.2023.

Суддя Р. Д. Абухін

29.11.23

Дата ухвалення рішення29.11.2023
Оприлюднено08.12.2023
Номер документу115459314
СудочинствоЦивільне
Сутьстягнення заборгованості за комунальні послуги

Судовий реєстр по справі —522/9479/22

Рішення від 31.01.2024

Цивільне

Приморський районний суд м.Одеси

Абухін Р. Д.

Рішення від 31.01.2024

Цивільне

Приморський районний суд м.Одеси

Абухін Р. Д.

Ухвала від 20.12.2023

Цивільне

Приморський районний суд м.Одеси

Абухін Р. Д.

Рішення від 29.11.2023

Цивільне

Приморський районний суд м.Одеси

Абухін Р. Д.

Ухвала від 15.05.2023

Цивільне

Приморський районний суд м.Одеси

Абухін Р. Д.

Ухвала від 07.03.2023

Цивільне

Приморський районний суд м.Одеси

Абухін Р. Д.

Ухвала від 31.01.2023

Цивільне

Приморський районний суд м.Одеси

Абухін Р. Д.

Ухвала від 15.08.2022

Цивільне

Приморський районний суд м.Одеси

Абухін Р. Д.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні