Рішення
від 07.12.2023 по справі 440/10660/23
ПОЛТАВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОЛТАВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

07 грудня 2023 року м. ПолтаваСправа № 440/10660/23

Полтавський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Алєксєєвої Н.Ю., розглянувши у письмовому провадженні справу за адміністративним позовом Головного управління ДПС у Полтавській області до Державного підприємства "Державний Миргородський гренажний завод" про стягнення коштів з рахунків платника податків за податковим боргом,

В С Т А Н О В И В:

Позивач Головне управління ДПС у Полтавській області звернувся до Полтавського окружного адміністративного суду з позовною заявою до Державного підприємства "Державний Миргородський гренажний завод" про стягнення коштів з рахунків платника податків за податковим боргом з податку на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, із доходів платника податків у вигляді заробітної плати в розмірі 166448,34 грн, з військового збору в розмірі 12762,75 грн, із земельного податку з юридичних осіб в розмірі 470044,77 грн.

Ухвалою Полтавського окружного адміністративного суду від 01 серпня 2023 року прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження в адміністративній справі за правилами загального позовного провадження, призначено підготовче судове засідання.

Ухвалою суду від 01.11.2023 закрито підготовче провадження у справі та призначено справу до судового розгляду по суті.

Відповідач позов не визнав. У наданому до суду відзиві на позов представник відповідача просив у задоволенні позовних вимог відмовити, прохав суд по можливості застосувати позовну давність в один рік згідно ч. 2 ст. 258 ЦК України.

Учасники справи у судове засідання не з`явилися, про дату, час та місце судового засідання повідомлені належним чином.

Відповідно до частини 4 статті 229 Кодексу адміністративного судочинства України, у разі неявки у судове засідання всіх учасників справи або якщо відповідно до положень цього Кодексу розгляд справи здійснюється за відсутності учасників справи (у тому числі при розгляді справи в порядку письмового провадження), фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснюється.

З огляду на зазначене, фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснювалося.

Відповідно до частини 1 статті 205 Кодексу адміністративного судочинства України, неявка у судове засідання будь-якого учасника справи, за умови що його належним чином повідомлено про дату, час і місце цього засідання, не перешкоджає розгляду справи по суті, крім випадків, визначених цією статтею.

Згідно частини 9 статті 205 Кодексу адміністративного судочинства України якщо немає перешкод для розгляду справи у судовому засіданні, визначених цією статтею, але всі учасники справи не з`явилися у судове засідання, хоча і були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового розгляду, суд має право розглянути справу у письмовому провадженні у разі відсутності потреби заслухати свідка чи експерта.

З огляду на вищевикладене, суд вирішив розглядати справу за відсутності учасників справи у письмовому провадженні на підставі наявних у суду матеріалів.

Дослідивши матеріали справи, з`ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд встановив такі факти та відповідні до них правовідносини.

Судом встановлено, що 12.03.2018 ГУ ДФС у Полтавській області проведено документальну планову виїзну перевірку ДП "Державний Миргородський гренажний завод", за результатами якої складено акт №325/16-31-13-12-14/00703279.

На підставі висновків акту перевірки ГУ ДФС у Полтавській області 23.03.2018 винесено податкові повідомлення-рішення №0034461312, яким відповідачу збільшено суму грошового зобов`язання з податків та зборів, у т.ч. з військового збору, пені за податковими зобов`язаннями в сумі 2567,58 грн, за штрафними санкціями в сумі 7384,77 грн, пені в сумі 2810,40 грн; №0034421312, яким відповідача зобов`язано сплатити штраф в розмірі 510,00 грн.; №0034431312, яким відповідачу збільшено суму грошового зобов`язання з податків та зборів, у т.ч. з податку на доходи фізичних осіб, пені за податковими зобов`язаннями в сумі 33310,24 грн, за штрафними санкціями в сумі 92780,35 грн, пені в сумі 39847,75 грн

Дані податкові повідомлення-рішення вручено уповноваженому представнику відповідача 29.03.2018.

30.11.2018 ГУ ДФС у Полтавській області проведено камеральну перевірку своєчасності сплати податкового зобов`язання по земельному податку, за результатами якої складено акт №12346/16-31-55-12-26/00703279.

На підставі висновків акту камеральної перевірки №12346/16-31-55-12-26/00703279 ГУ ДФС у Полтавській області 14.12.2018 винесено податкове повідомлення-рішення № 0008215512, яким відповідача зобов`язано сплатити штраф в розмірі 18999,71грн.

Дане податкове повідомлення-рішення вручено уповноваженому представнику відповідача 26.12.2018.

29.01.2020 ГУ ДПС у Полтавській області проведено камеральну перевірку своєчасності сплати податкового зобов`язання по земельному податку, за результатами якої складено акт №31454/16-31-55-04-09/00703279.

На підставі висновків акту камеральної перевірки №31454/16-31-55-04-09/00703279 ГУ ДПС у Полтавській області 13.02.2020 винесено податкове повідомлення-рішення № 0007865504, яким відповідача зобов`язано сплатити штраф в розмірі 6880грн.

Дане податкове повідомлення-рішення вручено уповноваженому представнику відповідача 14.02.2020.

11.06.2020 ГУ ДПС у Полтавській області проведено камеральну перевірку своєчасності сплати податкового зобов`язання по земельному податку, за результатами якої складено акт №45033/16-31-55-04-09/00703279.

На підставі висновків акту камеральної перевірки №45033/16-31-55-04-09/00703279 ГУ ДПС у Полтавській області 30.06.2020 винесено податкове повідомлення-рішення № 004855504, яким відповідача зобов`язано сплатити штраф в розмірі 4876,11грн.

Дане податкове повідомлення-рішення вручено уповноваженому представнику відповідача 12.06.2020.

23.12.2020 ГУ ДПС у Полтавській області проведено камеральну перевірку своєчасності сплати податкового зобов`язання по земельному податку та своєчасності сплати узгоджених сум штрафних санкцій по земельному податку, за результатами якої складено акт №3020/16-31-04-16-09/00703279.

На підставі висновків акту камеральної перевірки №3020/16-31-04-16-09/00703279 ГУ ДПС у Полтавській області 23.12.2020 винесено податкові повідомлення-рішення № 0044590416, яким відповідача зобов`язано сплатити штраф в розмірі 3415,65грн. та № 0044620416, яким відповідача зобов`язано сплатити штраф в розмірі 37528,77 грн.

Дані податкові повідомлення-рішення вручено уповноваженому представнику відповідача 26.12.2020.

18.01.2022 ГУ ДПС у Полтавській області проведено камеральну перевірку з питання дотримання граничних строків сплати узгоджених сум податкових зобов`язань по земельному податку за січень-вересень 2017 року, за результатами якої складено акт №442/16-31-04-07-02/00703279.

На підставі висновків акту камеральної перевірки №442/16-31-04-07-02/00703279 ГУ ДПС у Полтавській області 07.02.2022 винесено податкові повідомлення-рішення № 0009520407, яким відповідача зобов`язано сплатити штраф в розмірі 94813,58грн.

Дане податкове повідомлення-рішення вручено уповноваженому представнику відповідача 22.01.2022.

Пунктом 56.1 статті 56 Податкового кодексу України передбачено, що рішення, прийняті контролюючим органом, можуть бути оскаржені в адміністративному або судовому порядку.

Згідно з пунктом 57.3 статті 57 Податкового кодексу України у разі визначення грошового зобов`язання контролюючим органом за підставами, зазначеними у підпунктах 54.3.1 - 54.3.6 пункту 54.3 статті 54 цього Кодексу, платник податків зобов`язаний сплатити нараховану суму грошового зобов`язання протягом 10 календарних днів, що настають за днем отримання податкового повідомлення-рішення, крім випадків, коли протягом такого строку такий платник податків розпочинає процедуру оскарження рішення контролюючого органу.

У разі оскарження рішення контролюючого органу про нараховану суму грошового зобов`язання платник податків зобов`язаний самостійно погасити узгоджену суму, а також пеню та штрафні санкції за їх наявності протягом 10 календарних днів, наступних за днем такого узгодження.

Доказів здійснення відповідачем передбаченої пунктом 56.1 статті 56 Податкового кодексу України процедури адміністративного оскарження вказаних вище податкових повідомлень-рішень, а також їх оскарження до суду судом не виявлено.

Таким чином, штрафні санкції, визначені вказаним податковим повідомленням-рішенням є узгодженими.

Відтак, суд не знаходить правових підстав та фактичних даних для висновку про те, що зазначені вище податкові повідомлення-рішення порушують права та охоронювані законом інтереси відповідача у сфері публічно-правових відносин і тому не створюють для нього обов`язку виконати їх владні приписи у частині сплати штрафних санкцій.

За приписами підпунктів 129.1.1, 129.1.2, 129.1.3 пункту 129.1 статті 129 ПК України нарахування пені розпочинається: при нарахуванні суми грошового зобов`язання, визначеного контролюючим органом за результатами податкової перевірки, - починаючи з першого робочого дня, наступного за останнім днем граничного строку сплати платником податків податкового зобов`язання, визначеного цим Кодексом (у тому числі за період адміністративного та/або судового оскарження); при нарахуванні суми податкового зобов`язання, визначеного контролюючим органом у випадках, не пов`язаних з проведенням податкових перевірок, - починаючи з першого робочого дня, наступного за останнім днем граничного строку сплати податкового зобов`язання (в тому числі за період адміністративного та/або судового оскарження); при нарахуванні суми податкового зобов`язання, визначеного платником податків або податковим агентом, у тому числі у разі внесення змін до податкової звітності внаслідок самостійного виявлення платником податків помилок відповідно до статті 50 цього Кодексу, - після спливу 90 календарних днів (270 календарних днів у разі здійснення платником податків самостійного коригування відповідно до підпункту 39.5.4 пункту 39.5 статті 39 цього Кодексу), наступних за останнім днем граничного строку сплати податкового зобов`язання.

Відповідно до пункту 129.4 статті 129 ПК України на суми грошового зобов`язання, визначеного підпунктами 129.1.1 та 129.1.2 пункту 129.1 цієї статті (включаючи суму штрафних санкцій за їх наявності та без урахування суми пені), та в інших випадках визначення пені відповідно до вимог цього Кодексу, коли її розмір не встановлений, нараховується пеня за кожний календарний день прострочення сплати грошового зобов`язання, включаючи день погашення, з розрахунку 120 відсотків річних облікової ставки Національного банку України, діючої на кожний такий день.

На суми грошового зобов`язання, визначеного підпунктом 129.1.3 пункту 129.1 цієї статті (включаючи суму штрафних санкцій за їх наявності та без урахування суми пені), нараховується пеня за кожний календарний день прострочення у його сплаті, починаючи з 91 календарного дня (з 271 календарного дня у разі здійснення платником податків самостійного коригування відповідно до підпункту 39.5.4 пункту 39.5 статті 39 цього Кодексу), що настає за останнім днем граничного строку сплати податкового зобов`язання, із розрахунку 100 відсотків річних облікової ставки Національного банку України, діючої на кожний такий день.

Пунктом 1 підрозділу 7 розділу 3 Порядку ведення органами Державної фіскальної служби України оперативного обліку податків і зборів, митних та інших платежів до бюджетів, єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, затвердженого наказом Міністерства фінансів України № 422 від 07 квітня 2016 року, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 20 травня 2016 року за № 751/28881 /чинний з 10 червня 2016 року по 05 квітня 2021 року)/, встановлено, що нарахування пені розпочинається: після закінчення строків погашення узгодженого грошового зобов`язання на суму податкового боргу нараховується пеня: 1) при самостійному нарахуванні суми грошового зобов`язання платником податків - після спливу 90 днів, наступних за останнім днем граничного строку сплати грошового зобов`язання, визначеного Податковим кодексом України; 2) при нарахуванні суми грошового зобов`язання контролюючими органами - від першого робочого дня, наступного за останнім днем граничного строку сплати грошового зобов`язання, визначеного у податковому повідомленні-рішенні згідно з Податковим кодексом України; у день настання строку погашення податкового зобов`язання, нарахованого контролюючим органом або платником податків у разі виявлення його заниження на суму такого заниження та за весь період заниження (у тому числі за період адміністративного та/або судового оскарження); у день настання строку погашення податкового зобов`язання, визначеного податковим агентом при виплаті (нарахуванні) доходів на користь платників податків - фізичних осіб та/або органом ДФС під час перевірки такого податкового агента.

ІКП відкриваються автоматично кожному платнику у разі: нарахування сум грошових зобов`язань і пені з податків, зборів та сум єдиного внеску, самостійно визначених платником (за фактом надходження податкових декларацій, розрахунків, уточнюючих розрахунків); нарахування сум грошових зобов`язань і пені з податків, зборів та сум єдиного внеску, визначених органом ДФС (акт перевірки, податкове повідомлення-рішення, рішення про застосування штрафних (фінансових) санкцій, передбачених Законом України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів», рішення про застосування штрафних санкцій по єдиному внеску, вимоги про сплату боргу (недоїмки) з єдиного внеску) /пункт 1 розділу ІІ вказаного Порядку/.

У зв`язку з несвоєчасною сплатою (несплатою) суми грошового зобов`язання з земельного податку відповідачу нараховано пеню у загальній сумі 302800,24 грн, що підтверджується витягами із інтегрованої картки з земельного податку.

Крім того, ДП "Державний Миргородський гренажний завод" 27.04.2018 подано до Миргородської ОДПІ уточнюючу податкову декларацію з плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності) за 2018 рік, згідно якої обліковується заборгованість за 2018 рік у сумі 730,71 грн.

Відповідно до пункту 54.1 статті 54 Податкового кодексу України крім випадків, передбачених податковим законодавством, платник податків самостійно обчислює суму податкового та/або грошового зобов`язання та/або пені, яку зазначає у податковій (митній) декларації або уточнюючому розрахунку, що подається контролюючому органу у строки, встановлені цим Кодексом. Така сума грошового зобов`язання та/або пені вважається узгодженою.

Пунктом 56.11 статті 56 Податкового кодексу України передбачено, що не підлягає оскарженню грошове зобов`язання, самостійно визначене платником податків.

Платник податків зобов`язаний самостійно сплатити суму податкового зобов`язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого цим Кодексом для подання податкової декларації, крім випадків, встановлених цим Кодексом. (абзац 1 пункт 57.1 статті 57 Податкового кодексу України).

Отже, загальна сума податкового боргу становить: з податку на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, із доходів платника податків у вигляді заробітної плати в розмірі 166448,34 грн, з військового збору в розмірі 12762,75 грн, із земельного податку з юридичних осіб в розмірі 470044,77 грн.

Відповідно до підпункту 14.1.175 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України податковий борг - сума узгодженого грошового зобов`язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), але не сплаченого платником податків у встановлений цим Кодексом строк, а також пеня, нарахована на суму такого грошового зобов`язання.

Згідно положень статті 59 Податкового кодексу України у разі коли платник податків не сплачує узгодженої суми грошового зобов`язання в установлені законодавством строки, контролюючий орган надсилає (вручає) йому податкову вимогу в порядку, визначеному для надсилання (вручення) податкового повідомлення-рішення.

Податкова вимога надсилається не раніше першого робочого дня після закінчення граничного строку сплати суми грошового зобов`язання.

З матеріалів справи вбачається, контролюючим органом сформовано податкові вимоги форми "Ю1" від 24.04.2009 №1/59, форми "Ю2" від 26.05.2009 №2/73, які отримано відповідачем 29.04.2009 та 02.06.2009 відповідно.

Доказів оскарження вищевказаних податкових вимог в адміністративному чи судовому порядку суду не надано.

Відповідно до підпунктів 20.1.19 та 20.1.34 пункту 20.1 статті 20 Податкового кодексу України контролюючі органи мають право звертатися до суду щодо стягнення коштів платника податків, який має податковий борг, з рахунків у банках, обслуговуючих такого платника, на суму податкового боргу або його частини; застосовувати до платників податків фінансові (штрафні) санкції, стягувати до бюджетів та державних цільових фондів суми грошових зобов`язань та/або податкового боргу у випадках, порядку та розмірі, встановлених цим Кодексом, стягувати суми простроченої заборгованості суб`єкта господарювання перед державою (Автономною Республікою Крим чи територіальною громадою міста) за кредитом (позикою), залученим державою (Автономною Республікою Крим чи територіальною громадою міста) або під державну (місцеву) гарантію, а також за кредитом з бюджету в порядку, визначеному цим Кодексом.

Згідно з пункту 95.1 статті 95 Податкового кодексу України контролюючий орган здійснює за платника податків і на користь держави заходи щодо погашення податкового боргу такого платника податків шляхом стягнення коштів, які перебувають у його власності, а в разі їх недостатності - шляхом продажу майна такого платника податків, яке перебуває у податковій заставі.

Відповідно до пункту 95.3 статті 95 Податкового кодексу України стягнення коштів з рахунків платника податків у банках, обслуговуючих такого платника податків, здійснюється за рішенням суду, яке направляється до виконання контролюючим органам, у розмірі суми податкового боргу або його частини.

Стосовно тверджень відповідача про пропуск податковим органом строку звернення до суду з цим позовом, суд враховує такі обставини.

За змістом частин першої, третьої статті 122 КАС України для звернення до адміністративного суду за захистом прав, свобод та інтересів особи встановлюється шестимісячний строк, який, якщо не встановлено інше, обчислюється з дня, коли особа дізналася або повинна була дізнатися про порушення своїх прав, свобод чи інтересів.

Для захисту прав, свобод та інтересів особи цим Кодексом та іншими законами можуть встановлюватися інші строки для звернення до адміністративного суду, які, якщо не встановлено інше, обчислюються з дня, коли особа дізналася або повинна була дізнатися про порушення своїх прав, свобод чи інтересів.

Відповідно до пункту 102.1 статті 102 ПК України контролюючий орган, крім випадків, визначених пунктом 102.2 цієї статті, має право провести перевірку та самостійно визначити суму грошових зобов`язань платника податків у випадках, визначених цим Кодексом, не пізніше закінчення 1095 дня (2555 дня - у разі проведення перевірки операції відповідно до статей 39 і 39-2 цього Кодексу), що настає за останнім днем граничного строку подання податкової декларації, звіту про використання доходів (прибутків) неприбуткової організації, визначеної пунктом 133.4 статті 133 цього Кодексу, та/або граничного строку сплати грошових зобов`язань, нарахованих контролюючим органом, а якщо така податкова декларація була надана пізніше, - за днем її фактичного подання. Якщо протягом зазначеного строку контролюючий орган не визначає суму грошових зобов`язань, платник податків вважається вільним від такого грошового зобов`язання (в тому числі від нарахованої пені), а спір стосовно такої декларації та/або податкового повідомлення не підлягає розгляду в адміністративному або судовому порядку.

Згідно з пунктом 102.4 статті 102 ПК України у разі якщо грошове зобов`язання нараховане контролюючим органом до закінчення строку давності, визначеного у пункті 102.1 цієї статті, податковий борг, що виник у зв`язку з відмовою у самостійному погашенні такого грошового зобов`язання, може бути стягнутий протягом наступних 1095 календарних днів з дня виникнення податкового боргу, крім випадків, передбачених абзацом третім пункту 59.1 статті 59 цього Кодексу.

Разом з цим, як визначено пунктом 52-2 підрозділу 10 розділу ХХ "Перехідні положення" Податкового кодексу України, на період з 18 березня 2020 року по останній календарний день місяця (включно), в якому завершується дія карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України на всій території України з метою запобігання поширенню на території України коронавірусної хвороби (COVID-19), зупиняється перебіг строків давності, передбачених статтею 102 цього Кодексу.

Законом від 15.03.2022 №2120-IX "Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законодавчих актів України щодо дії норм на період дії воєнного стану" дію пункту 52-2 підрозділу 10 розділу XX "Перехідні положення" Податкового кодексу України зупинено на період дії воєнного, надзвичайного стану.

Водночас пунктом 102.9 статті 102 ПК України визначено, що на період дії правового режиму воєнного, надзвичайного стану, що вводиться в Україні, зупиняється перебіг строків, визначених цим Кодексом, іншим законодавством, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, крім випадків, передбачених цим Кодексом.

Наразі триває воєнний стан на території України, введений Указом Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» від 24.02.2022 № 64/2022, затвердженим Законом України «Про затвердження Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» від 24.02.2022 року №2102-IX, починаючи з 24.02.2022 року.

Постановою Кабінету Міністрів України від 27.06.2023 №651 "Про відміну на всій території України карантину, встановленого з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2" відмінено з 24 години 00 хвилин 30 червня 2023 р. на всій території України карантин, встановлений з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2.

Таким чином відлік строку звернення до суду із позовом про стягнення податкового боргу, розпочався з 01.07.2023.

Враховуючи те, що позивачем подано до суду позов 24.07.2023, строк звернення ним не пропущено.

Тож, цей позов подано у межах строків давності, передбачених чинним законодавством.

Згідно з частиною першою статті 9 Кодексу адміністративного судочинства України розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

Відповідно до частини першої статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення.

Зважаючи на те, що відповідачем не надано суду доказів сплати узгодженої суми податкового боргу в добровільному порядку або доказів його спростування, суд дійшов висновку, що позовні вимоги контролюючого органу є обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню.

Підстави для розподілу судових витрат відсутні.

Керуючись статтями 241-245 Кодексу адміністративного судочинства України,

В И Р І Ш И В:

Адміністративний позов Головного управління ДПС у Полтавській області (вул. Європейська, буд. 4, м. Полтава, Полтавська область,36014, код ЄДРПОУ ВП 44057192) до Державного підприємства "Державний Миргородський гренажний завод" (вул. Київська, 44, м. Миргород, Полтавська область,37600, код ЄДРПОУ 00703279) про стягнення коштів з рахунків платника податків за податковим боргом задовольнити.

Стягнути з розрахункових рахунків Державного підприємства "Державний Миргородський гренажний завод" (вул. Київська, 44, м. Миргород, Полтавська область,37600, код ЄДРПОУ 00703279) податковий борг зі сплати:

- податку на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, із доходів платника податків у вигляді заробітної плати в розмірі 166 448,34 грн (сто шістдесят шість тисяч чотириста сорок вісім гривень 34 копійки) на розрахунковий рахунок UA548999980333159340000016710, Казначейство України (ЕАП), отримувач ГУК у Полт.обл/тг. м. Миргород/11010100, код отримувача (ЄДРПОУ) 37959255, код класифікації доходів бюджету 11010100;

- військового збору в розмірі 12762,75 грн (дванадцять тисяч сімсот шістдесят дві гривні 75 копійок) на розрахунковий рахунок UA798999980313000063000016001, Казначейство України (ЕАП), отримувач ГУК у Полт.обл/Полтавська/11011000, код отримувача (ЄДРПОУ) 37959255, код класифікації доходів бюджету 11011000;

- земельного податку з юридичних осіб в розмірі 470044,77 грн (чотириста сімдесят тисяч сорок чотири гривні 77 копійок) на розрахунковий рахунок UA178999980334179811000016710, Казначейство України (ЕАП), отримувач ГУК у Полт.обл/тг. м. Миргород/18010500, код отримувача (ЄДРПОУ) 37959255, код класифікації доходів бюджету 18010500.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо таку скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення може бути оскаржене до Другого апеляційного адміністративного суду в порядку, визначеному частиною 8 статті 18, частинами 7-8 статті 44 та статтею 297 Кодексу адміністративного судочинства України.

Апеляційна скарга на дане рішення може бути подана протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Головуючий суддя Н.Ю. Алєксєєва

СудПолтавський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення07.12.2023
Оприлюднено11.12.2023
Номер документу115480667
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо погашення податкового боргу, з них стягнення податкового боргу

Судовий реєстр по справі —440/10660/23

Рішення від 07.12.2023

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

Н.Ю. Алєксєєва

Ухвала від 01.11.2023

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

Н.Ю. Алєксєєва

Ухвала від 01.08.2023

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

Н.Ю. Алєксєєва

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні