ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД міста КИЄВА 01054, м.Київ, вул.Б.Хмельницького,44-В, тел. (044) 284-18-98, E-mail: inbox@ki.arbitr.gov.ua
УХВАЛА
м. Київ
13.11.2023Справа № 910/5458/23За заявою Товариства з обмеженою відповідальністю "Альфара" (03022, м. Київ, вул. Володі Дубініна, 7/14, прим. 126, ідентифікаційний номер 41688606)
про банкрутство
Суддя Яковенко А.В.
секретар судового засідання Панасюк Ю.М.
Представники учасників: згідно з протоколом судового засідання.
ОБСТАВИНИ СПРАВИ:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Альфара" (ідентифікаційний номер 41688606) звернулося до суду із заявою про відкриття провадження у справі про банкрутство у зв`язку із наявною та непогашеною заборгованістю.
Ухвалою Господарського суду міста Києва від 19.04.2023 заяву Товариства з обмеженою відповідальністю "Альфара" (ідентифікаційний номер 41688606) про відкриття провадження у справі про банкрутство залишено без руху. Встановлено строк сім днів з дня вручення цієї ухвали Товариству з обмеженою відповідальністю "Альфара" (ідентифікаційний номер 41688606) на усунення недоліків заяви про відкриття провадження у справі про банкрутство. Встановлено Товариству з обмеженою відповідальністю "Альфара" (ідентифікаційний номер 41688606) спосіб усунення недоліків заяви про відкриття провадження у справі про банкрутство шляхом надання суду: - інвентаризацію основних засобів, матеріальних активів, незавершених капітальних інвестицій, запасів, біологічних активів, готівки, грошових коштів та їх еквівалентів, бланків документів суворої звітності, дебіторської та кредиторської заборгованості, витрат і доходів майбутніх періодів; - довідку податкової служби про всі наявні рахунки боржника відкриті в банках та інших фінансово-кредитних установах в Україні; - доказів сплати судового збору у розмірі 26 840,00 грн.; - авансування винагороди арбітражному керуючому трьох розмірів мінімальної заробітної плати за три місяці виконання повноважень 60 300,00 грн.
03.05.2023 до суду надійшла заява арбітражного керуючого Смолова К.В. про участь у справі про банкрутство.
До Господарського суду м. Києва надійшла заява Товариства з обмеженою відповідальністю "Альфара" (ідентифікаційний номер 41688606) про усунення недоліків, встановлених ухвалою Господарського суду від 19.04.2023.
Ухвалою Господарського суду міста Києва від 21.06.2023 № 910/5458/23 прийнято заяву про відкриття провадження у справі про банкрутство до розгляду. Підготовче засідання суду призначено на 14.08.2023.
21.06.2023 до суду надійшла заява арбітражної керуючої Жураковської Л.В. про участь у справі про банкрутство.
Ухвалою Господарського суду м. Києва від 14.08.2023 відкрито провадження у справі про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "Альфара" (03022, м. Київ, вул. Володі Дубініна, 7/14, прим. 126, ідентифікаційний номер 41688606). Введено мораторій на задоволення вимог кредиторів. Введено процедуру розпорядження майном Товариства з обмеженою відповідальністю "Альфара" (03022, м. Київ, вул. Володі Дубініна, 7/14, прим. 126, ідентифікаційний номер 41688606). Здійснено оприлюднення на офіційному веб-сайті Вищого господарського суду України повідомлення про порушення провадження у справі про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "Альфара" (03022, м. Київ, вул. Володі Дубініна, 7/14, прим. 126, ідентифікаційний номер 41688606) за номером 71279 від 28.08.2023р. Призначено розпорядником майна Товариства з обмеженою відповідальністю "Альфара" (03022, м. Київ, вул. Володі Дубініна, 7/14, прим. 126, ідентифікаційний номер 41688606) арбітражного керуючого Жураковську Людмилу Валеріївну (свідоцтво про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) № 182 від 13.02.2013). Визначено дату проведення попереднього судового засідання на 13.11.2023р.
05.09.2023 року до Господарського суду м. Києва надійшла заява Товариства з обмеженою відповідальністю "Укррос-Транс" про визнання кредитором з грошовими вимогами на суму 923 918,94 грн.
Ухвалою Господарського суду м. Києва від 11.09.2023 прийнято заяву Товариства з обмеженою відповідальністю "Укррос-Транс" про визнання кредитором боржника на суму 923 918,94 грн., розгляд якої відбудеться у попередньому засіданні 13.11.2023.
12.09.2023 до суду надійшло повідомлення розпорядника майна про результати розгляду заяви ТОВ «Укррос-транс» про визнання кредитором.
15.09.2023 року до Господарського суду м. Києва надійшла заява Товариства з обмеженою відповідальністю "Донурлогістик" про визнання кредитором з грошовими вимогами на суму 5 411 292,72 грн.
Ухвалою Господарського суду м. Києва від 22.09.2023 прийнято заяву Товариства з обмеженою відповідальністю "Донурлогістик" про визнання кредитором боржника на суму 5 411 292,72 грн., розгляд якої відбудеться у попередньому засіданні 13.11.2023.
27.09.2023 до суду надійшло повідомлення розпорядника майна про результати розгляду заяви ТОВ «Донурлогістик» про визнання кредитором.
28.09.2023 року до суду надійшла заява Товариства з обмеженою відповідальністю "Дніпровська транспортна логістична компанія" про визнання кредитором з грошовими вимогами на суму 7 747 252,11 грн.
29.09.2023 року до Господарського суду м. Києва надійшла заява Товариства з обмеженою відповідальністю "БГС Рейл" про визнання кредитором з грошовими вимогами на суму 13 236 354,51 грн.
02.10.2023 до суду надійшло повідомлення розпорядника майна про результати розгляду заяви ТОВ «БГС Рейл» про визнання кредитором.
02.10.2023 до Господарського суду м. Києва надійшло повідомлення розпорядника майна про результати розгляду заяви ТОВ «Дніпровська транспортна логістична компанія» про визнання кредитором.
02.10.2023 до суду надійшов письмовий звіт розпорядника майна про надіслання всім кредиторам повідомлень за результатами розгляду заявлених вимог до боржника.
03.10.2023 до Господарського суду м. Києва надійшли пояснення розпорядника майна щодо складеного реєстру вимог кредиторів Товариства з обмеженою відповідальністю «Альфара».
04.10.2023 до суду надійшло клопотання розпорядника майна про долучення доказів до матеріалів справи.
Ухвалою Господарського суду м. Києва від 06.10.2023 прийнято заяву Товариства з обмеженою відповідальністю "БГС Рейл" про визнання кредитором боржника на суму 13 236 354,51 грн., розгляд якої відбудеться у попередньому засіданні 13.11.2023.
Ухвалою Господарського суду м. Києва від 06.10.2023 прийнято заяву Товариства з обмеженою відповідальністю "Дніпровська транспортна логістична компанія" про визнання кредитором боржника на суму 7 747 252,11 грн., розгляд якої відбудеться у попередньому засіданні 13.11.2023.
06.10.2023 до суду надійшла заява розпорядника майна про витребування доказів.
09.10.2023 до Господарського суду м. Києва надійшло клопотання розпорядника майна про зобов`язання керівника боржника вчинити дії.
02.11.2023 до суду надійшло повідомлення по справі від Голосіївської районної в м. Києві державної адміністрації.
10.11.2023 до Господарського суду м. Києва надійшло клопотання розпорядника майна про долучення до матеріалів справи результатів проведеної інвентаризації майна боржника.
13.11.2023 до суду надійшли пояснення розпорядника майна щодо проведення інвентаризації майна ТОВ «Альфара».
У судове засідання, призначене на 13.11.2023, з`явилися розпорядник майна та представники заявлених кредиторів.
Відповідно до ч. 2 ст. 47 Кодексу України з процедур банкрутства у попередньому засіданні господарський суд розглядає всі вимоги кредиторів, що надійшли протягом строку, передбаченого частиною першою статті 45 цього Кодексу, у тому числі щодо яких були заперечення боржника або розпорядника майна.
За результатами розгляду вимог окремого кредитора господарський суд постановляє ухвалу про їх визнання чи відхилення (повністю або частково), що не може бути оскаржена окремо від ухвали господарського суду, постановленої за результатами попереднього засідання.
За результатами попереднього засідання господарський суд постановляє ухвалу, в якій зазначаються: розмір та перелік усіх визнаних судом вимог кредиторів, що вносяться розпорядником майна до реєстру вимог кредиторів; розмір та перелік не визнаних судом вимог кредиторів; дата проведення зборів кредиторів та комітету кредиторів; дата підсумкового засідання суду, на якому буде постановлено ухвалу про санацію боржника чи постанову про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури, чи ухвалу про закриття провадження у справі про банкрутство або ухвалу про продовження строку процедури розпорядження майном та відкладення підсумкового засідання суду, яке має відбутися у строки, встановлені частиною другою статті 44 цього Кодексу.
Розпорядник майна за результатами попереднього засідання вносить до реєстру вимог кредиторів відомості про кожного кредитора, розмір його вимог за грошовими зобов`язаннями, наявність права вирішального голосу в представницьких органах кредиторів, черговість задоволення кожної вимоги.
Неустойка (штраф, пеня) враховується в реєстрі вимог кредиторів окремо від основних зобов`язань у шосту чергу.
Погашення неустойки (штрафу, пені) у справі про банкрутство можливе лише в ліквідаційній процедурі.
Ухвала попереднього засідання є підставою для визначення кількості голосів, які належать кожному конкурсному кредитору під час прийняття рішення на зборах (комітеті) кредиторів. Для визначення кількості голосів для участі у представницьких органах кредиторів зі складу вимог конкурсних кредиторів виключається неустойка (штраф, пеня).
У ст. 64 Кодексу України з процедур банкрутства встановлено, що кошти, одержані від продажу майна банкрута, спрямовуються на задоволення вимог кредиторів у наступному порядку:
1) у першу чергу задовольняються:
вимоги щодо виплати заборгованості з оплати за виконані роботи та/або надані послуги, а також інші кошти, належні гіг-спеціалістам за гіг-контрактами, укладеними згідно із Законом України "Про стимулювання розвитку цифрової економіки в Україні", та нараховані на ці суми страхові внески на загальнообов`язкове державне пенсійне страхування та інше соціальне страхування, у тому числі відшкодування кредиту, отриманого на ці цілі;
вимоги щодо виплати заборгованості із заробітної плати перед працюючими та звільненими працівниками банкрута, грошові компенсації за всі невикористані дні щорічної відпустки та додаткової відпустки працівникам, які мають дітей, інші кошти, належні працівникам у зв`язку з оплачуваною відсутністю на роботі (оплата часу простою не з вини працівника, гарантії на час виконання державних або громадських обов`язків, гарантії і компенсації при службових відрядженнях, гарантії для працівників, що направляються для підвищення кваліфікації, гарантії для донорів, гарантії для працівників, що направляються на обстеження до медичного закладу, соціальні виплати у зв`язку з тимчасовою втратою працездатності за рахунок коштів підприємства тощо), а також вихідна допомога, належна працівникам у зв`язку з припиненням трудових відносин та нараховані на ці суми страхові внески на загальнообов`язкове державне пенсійне страхування та інше соціальне страхування, у тому числі відшкодування кредиту, отриманого на ці цілі;
вимоги щодо виплати заборгованості із компенсації збитків, завданих Державному бюджету України внаслідок виконання рішень Європейського суду з прав людини, постановлених проти України;
вимоги кредиторів за договорами страхування;
витрати, пов`язані з провадженням у справі про банкрутство в господарському суді;
витрати кредиторів на проведення аудиту, якщо аудит проводився за рішенням господарського суду за рахунок їхніх коштів;
2) у другу чергу задовольняються:
вимоги із зобов`язань, що виникли внаслідок заподіяння шкоди життю та здоров`ю громадян, шляхом капіталізації у ліквідаційній процедурі відповідних платежів, у тому числі до Фонду соціального страхування України за громадян, які застраховані в цьому фонді, у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України, зобов`язань із сплати страхових внесків на загальнообов`язкове державне пенсійне страхування та інше соціальне страхування, крім вимог, задоволених позачергово, з повернення невикористаних коштів Фонду соціального страхування України, а також вимоги громадян - довірителів (вкладників) довірчих товариств або інших суб`єктів підприємницької діяльності, які залучали майно (кошти) довірителів (вкладників);
3) у третю чергу задовольняються:
вимоги щодо сплати податків і зборів (обов`язкових платежів);
вимоги центрального органу виконавчої влади, що здійснює управління державним резервом;
4) у четверту чергу задовольняються вимоги кредиторів, не забезпечені заставою;
5) у п`яту чергу задовольняються вимоги щодо повернення внесків членів трудового колективу до статутного капіталу підприємства;
6) у шосту чергу задовольняються інші вимоги.
У судовому засіданні, що відбулось 13.11.2023, судом розглянуто реєстр вимог кредиторів.
За наслідками розгляду реєстру вимог кредиторів визнанню кредитором Товариства з обмеженою відповідальністю «Альфара» підлягають:
Товариство з обмеженою відповідальністю «Укррос-Транс»
Заява Товариства з обмеженою відповідальністю "Укррос-Транс" про визнання кредитором боржника на суму 923 918,94 грн. надійшла до суду 05.09.2023, тобто у строк, визначений ч. 1 ст. 45 Кодексу України з процедур банкрутства, та обґрунтована наступним.
02.02.2021 між Товариством з обмеженою відповідальністю «Укррос-Транс» (Орендодавець) та Товариством з обмеженою відповідальністю «Альфара» (Орендар) було укладено Договір оренди № 210202-ЗП05-02.
У зв`язку з невиконанням боржником своїх зобов`язань за вказаним Договором Орендодавець звернувся із позовом до суду.
Рішенням Господарського суду м. Києва від 30.12.2021 по справі № 910/17441/21 задоволено частково позов Товариства з обмеженою відповідальністю «Укррос-Транс». Стягнуто з Товариства з обмеженою відповідальністю "Альфара" на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Укррос-Транс" грошові кошти: основного боргу - 873 412,84 грн., пені - 39 250,13 грн., 3% річних - 7 454,21 грн. та судовий збір - 13 801,76 грн. В іншій частині позову відмовлено.
07.02.2022 Господарським судом міста Києва видано наказ про примусове виконання вказаного рішення.
15.02.2022 приватним виконавцем Лановенко Л.О. винесено постанову про відкриття виконавчого провадження № 68661648 з виконання наказу Господарського суду м. Києва від 07.02.2022 по справі № 910/17441/21.
Згідно з ч 4 ст. 75 Господарського процесуального кодексу України обставини, встановлені рішенням суду в господарській, цивільній або адміністративній справі, що набрало законної сили, не доказуються при розгляді іншої справи, у якій беруть участь ті самі особи або особа, стосовно якої встановлено ці обставини, якщо інше не встановлено законом.
Як зазначає заявлений кредитор, станом на дату подання до суду заяви із кредиторськими вимогами до боржника, Товариством з обмеженою відповідальністю «Альфара» здійснено часткове погашення заборгованості за рішенням Господарського суду м. Києва від 30.12.2021 у справі № 910/17441/21 на суму 10 000,00 грн.
Частиною 1 статті 534 Цивільного кодексу України визначено, що у разі недостатності суми проведеного платежу для виконання грошового зобов`язання у повному обсязі ця сума погашає вимоги кредитора у такій черговості, якщо інше не встановлено договором або законом: 1) у першу чергу відшкодовуються витрати кредитора, пов`язані з одержанням виконання; 2) у другу чергу сплачуються проценти і неустойка; 3) у третю чергу сплачується основна сума боргу.
Таким чином, боржником погашено 10 000,00 грн. пені за рішенням Господарського суду м. Києва від 30.12.2021 по справі № 910/17441/21.
Збоку боржника до суду не надходило будь-яких заперечень або доказів погашення заявленої заборгованості, згідно з повідомленням розпорядника майна заявлені вимоги визнаються у повному обсязі.
З огляду на викладене, судом визнаються грошові вимоги Товариства з обмеженою відповідальністю «Укррос-Транс» у розмірі 923 918,94 грн. з віднесенням 894 668,81 грн. до четвертої черги та 29 250,13 грн. - шостої черги задоволення вимог кредиторів.
Поряд з вищеописаною заборгованістю включенню до реєстру вимог кредиторів підлягають також судові витрати кредитора у розмірі 5 368,00 грн. - вимоги першої черги.
Товариство з обмеженою відповідальністю «Дніпровська транспортна логістична компанія»
Заява Товариства з обмеженою відповідальністю "Дніпровська транспортна логістична компанія" про визнання кредитором боржника на суму 7 747 252,11 грн. надійшла до суду 28.09.2023 та була відправлена засобами поштового зв`язку 25.09.2023, що підтверджується накладною АТ «Укрпошта», тобто була подана у строк, визначений ч. 1 ст. 45 Кодексу України з процедур банкрутства, та обґрунтована наступним.
09.11.2020 між Товариством з обмеженою відповідальністю " Дніпровська транспортна логістична компанія " (суборендодавець) та Товариством з обмеженою відповідальністю "Альфара" (суборендар) було укладено договір суборенди залізничного рухомого складу № 09/11-2020.
У зв`язку з невиконанням боржником своїх зобов`язань за вказаним договором Товариство з обмеженою відповідальністю «Дніпровська транспортна логістична компанія» звернулося із позовом до суду.
Рішенням Господарського суду м. Києва від 02.09.2021 по справі № 910/2735/21 задоволено частково первісний позов Товариства з обмеженою відповідальністю «Дніпровська транспортна логістична компанія». Стягнуто з Товариства з обмеженою відповідальністю «Альфара» на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Дніпровська транспортна логістична компанія" заборгованість у сумі 7 010 466,04 грн., з яких: пеня у сумі 171 120,51 грн., 3% річних у сумі 40 845,53 грн., борг у сумі 6 798 500,00 грн.; витрати на правову допомогу у сумі 57 957,36 грн. та витрати зі сплати судового збору у сумі 105 156,99 грн. В іншій частини первісного позову відмовлено. У задоволенні зустрічного позову Товариства з обмеженою відповідальністю «Альфара» відмовлено повністю».
05.10.2021 Господарським судом міста Києва видано наказ про примусове виконання вказаного рішення.
Рішенням Господарського суду м. Києва від 24.10.2022 по справі № 910/889/22 задоволено позовні вимоги Товариства з обмеженою відповідальністю «Дніпровська транспортна логістика компанія». Позовні вимоги задовольнити. Стягнуто з Товариства з обмеженою відповідальністю «Альфара» на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Дніпровська транспортна логістична компанія" витрати зі сплати залізничного тарифу у розмірі 634 703,64 грн. та витрати по сплаті судового збору у розмірі 9 520,55 грн.
28.11.2022 Господарським судом міста Києва видано наказ про примусове виконання вказаного рішення.
Згідно з ч 4 ст. 75 Господарського процесуального кодексу України обставини, встановлені рішенням суду в господарській, цивільній або адміністративній справі, що набрало законної сили, не доказуються при розгляді іншої справи, у якій беруть участь ті самі особи або особа, стосовно якої встановлено ці обставини, якщо інше не встановлено законом.
Як зазначає заявлений кредитор, станом на дату подання до суду заяви із кредиторськими вимогами до боржника, Товариством з обмеженою відповідальністю «Альфара» у межах виконавчого провадження № 67176250 з примусового виконання наказу Господарського суду м. Києва від 05.10.2021 у справі № 910/2735/21 здійснено часткове погашення заборгованості за рішенням Господарського суду м. Києва від 02.09.2021 у справі № 910/2735/21 на суму 70 552,47 грн.
Частиною 1 статті 534 Цивільного кодексу України визначено, що у разі недостатності суми проведеного платежу для виконання грошового зобов`язання у повному обсязі ця сума погашає вимоги кредитора у такій черговості, якщо інше не встановлено договором або законом: 1) у першу чергу відшкодовуються витрати кредитора, пов`язані з одержанням виконання; 2) у другу чергу сплачуються проценти і неустойка; 3) у третю чергу сплачується основна сума боргу.
Таким чином, боржником погашено 70 552,47 грн. пені за рішенням Господарського суду м. Києва від 02.09.2021 по справі № 910/2735/21.
Щодо виконання боржником рішення Господарського суду м. Києва від 24.10.2022 по справі № 910/889/22 заявником зазначено, що в рамках виконавчого провадження № 71581555 з примусового виконання наказу Господарського суду м. Києва від 28.11.2022 по справі № 910/889/22 заборгованість не погашалася.
Збоку боржника до суду не надходило будь-яких заперечень або доказів погашення заявленої заборгованості, згідно з повідомленням розпорядника майна заявлені вимоги визнаються у повному обсязі.
З огляду на викладене, судом визнаються грошові вимоги Товариства з обмеженою відповідальністю «Дніпровська транспортна логістична компанія» у розмірі 7 747 252,11 грн. з віднесенням 7 646 684,07 грн. до четвертої черги та 100 568,04 грн. - шостої черги задоволення вимог кредиторів.
Поряд з вищеописаною заборгованістю включенню до реєстру вимог кредиторів підлягають також судові витрати кредитора у розмірі 5 368,00 грн. - вимоги першої черги.
Товариство з обмеженою відповідальністю «Донурлогістик»
Заява Товариства з обмеженою відповідальністю «Донурлогістик» про визнання кредитором боржника на суму 5 411 292,72 грн. надійшла до суду 15.09.2023, тобто у строк, визначений ч. 1 ст. 45 Кодексу України з процедур банкрутства, та обґрунтована наступним.
16.04.2021 року між ТОВ «ДОНУРЛОПСТИК» та ТОВ «Альфара» укладено Договір №ДЛ 1604-2021 з оренди вагонів.
На умовах вказаного договору ТОВ «ДОНУРЛОГІСТИК» передано ТОВ «Альфара» технічно справні та комерційно придатні вагони в кількості 27, що підтверджується актами приймання вагонів в оренду:
- від 24.04.2021 року №1/2021-А - 6 люкових напіввагони;
- від 28.04.2021 року №2/2021-А - 2 люкових напіввагони;
- від 29.04.2021 року №3/2021-А - 1 люковий напіввагон;
- від 05.05.2021 року №4/2021-А - 2 люкових напіввагони;
- від 06.05.2021 року №5/2021-А - 3 люкових напіввагони;
- від 07.05.2021 року №6/2021-А - 2 люкових напіввагони;
- від 10.05.2021 року №7/2021-А -1 люковий напіввагон;
- від 15.05.2021 року №8/2021-А - 3 люкових напіввагони;
- від 18.05.2021 року №9/2021-А - 2 люкових напіввагони;
- від 25,05.2021 року №10/2021-А -1 люковий напіввагон;
- від 26.05.2021 року №11/2021-А - 1 люковий напіввагон;
- від 01.06.2021 року №12/2021-А - 1 люковий напіввагон;
- від 08.06.2021 року №13/2021-А - 2 люкових напіввагони.
Відповідно до п. 4.2 Договору №ДЛ 1604-2021 розмір орендної плати за кожну одиницю рухомого складу за добу склала 430,02 грн. з урахуванням ПДВ (ПДВ - 71,67 грн.).
В подальшому сторонами за таким договором було підписано додаткові угоди, на умовах яких розмір орендної плати за Договором №ДЛ 1604-2021 було змінено:
- додаткова угода від 21.04.2021 року - розмір орендної плати за кожну одиницю рухомого складу за добу - 450,00 грн. з урахуванням ПДВ;
- додаткова угода від 31.05.2021 року - розмір орендної плати за кожну одиницю рухомого складу за добу - 450,00 грн. з урахуванням ПДВ;
- додаткова угода від 30.06.2021 року - розмір орендної плати за кожну одиницю рухомого складу за добу - 520,02 грн. з урахуванням ПДВ;
- додаткова угода від 31.07.2021 року - розмір орендної плати за кожну одиницю рухомого складу за добу - 650,04 грн. з урахуванням ПДВ;
- додаткова угода від 31.08.2021 року - розмір орендної плати за кожну одиницю рухомого складу за добу - 650,04 грн. з урахуванням ПДВ.
Відповідно до п. 4.3 Договору №ДЛ 1604-2021 орендна плата сплачується Орендарем у вигляді 100% передплати за перший місяць оренди (з дня підписання акту приймання-передачі вагонів в оренду) протягом п`яти банківських днів з дати виставлення Орендодавцем рахунку, після підписання сторонами акту приймання передачі вагонів в оренду.
За п. 4.4 Договору №ДЛ 1604-2021 орендна плата за подальші місяці сплачується Орендарем щомісяця в розмірі 100% попередньої оплати до 12 числа поточного місяця , на підставі рахунку Орендодавця, що надається Орендарю не пізніше першого числа поточного місяця (місяця, в якому будуть використовуватимуться вагони). У випадку ненадання Орендодавцем рахунку на оплату орендної плати, оплата здійснюється у строк, зазначений у цьому пункті на підставі Договору.
Факт надання послуг за Договором №ДЛ 1604-2021 підтверджується щомісячними актами наданих послуг, які підписуються сторонами не пізніше п`ятого числа місяця, що слідує за звітним.
За час користування вагонами, наданими в оренду відповідно до умов Договору №ДЛ 1604-2021 між сторонами було підписано акти наданих послуг на загальну суму 2 403 429,66 грн.:
- від 30.04.2021 року №54 на суму 21 501,00 грн.;
- від 31.05.2021 року №102 на суму 258 750,00 грн.:
- від 30.06.2021 року №107 на суму 358 200,00 грн.;
- від 31.07.2021 року №113 на суму 431 096,58 грн.
- від 31.08.2021 року №126 на суму 915 256,32 грн.;
- від 30.09.2021 року №133 на суму 418 625,76 грн.
Вказані акти наданих послуг підписані керівниками ТОВ «ДОНУРЛОГІСТИК» та ТОВ «Альфара», що вказує на те, що надані послуги прийняті Орендарем у повному обсязі та без зауважень щодо визначеної суми орендної плати.
При цьому, суми орендної плати вказані в актах за серпень та вересень 2021 року визначені відповідно п.2.12 Договору №ДЛ 1604-2021, згідно з яким у випадку прострочення Орендарем строку, наданого для повернення вагонів з оренди, Орендар зобов`язаний сплатити Орендодавцеві орендну плату у подвійному розмірі ставки, яка встановлена сторонами на останній місяць оренди, за кожен несвоєчасно повернений вагон та за кожен день прострочення повернення.
Між тим, зобов`язання з орендної плати відповідно до вимог Договору №ДЛ 1604-2021 виконані ТОВ «Альфара» частково, лише на суму 438 451 грн., що підтверджується платіжними інструкціями:
- від 01.06.2021 року №2957 на суму 50 000,00 грн.;
- від 18.06.2021 року №3041 на суму 40 000,00 грн.;
- від 29.06.2021 року №3062 на суму 25 000,00 грн.;
- від 30.06.2021 року №3078 на суму 30 000,00 грн.;
- від 02.07.2021 року №3084 на суму 25 000,00 грн.;
- від 05.07.2021 року №9 на суму 25 000,00 грн.;
- від 22.07.2021 року №3121 на суму 243 451,00 грн.
З врахуванням припинення ТОВ «Альфара» перерахування орендної плати відповідно до умов Договору №ДЛ 1604-2021, ТОВ «ДОНУРЛОГІСТИК» листом від 13.07.2021 року повідомило боржника про розірвання Договору №ДЛ 1604-2021. Відправлення вказаного листа підтверджується скріншотом відправлення електронного листа на адресу ТОВ «Альфара» з вкладенням.
Підставою для розірвання договору вказано п.11.6 Договору №ДЛ 1604- 2021, згідно з яким він може бути достроково розірваний на вимогу однієї зі сторін у разі грубого порушення зобов`язань, передбачених договором іншою стороною.
При цьому боржник також повідомлений про те, що відповідно до п.9.2 Договором №ДЛ 1604-2021, у випадку порушення строків оплати понад 30 календарних днів, орендар зобов`язаний сплатити орендодавцю на його вимогу пеню в розмірі подвійної облікової ставки НБУ від суми, яка підлягає сплаті, за кожен день прострочення.
З врахуванням чого ТОВ «Альфара», як Орендарю, було виставлено акти наданих послуг за серпень та вересень 2021 року, в яких визначено подвійну ставку орендної плати за користування вагонами, належними ТОВ «ДОНУРЛОПСТИК».
Вагони, отримані ТОВ «Альфара» в оренду за Договором №ДЛ 1604- 2021 повернені ТОВ «ДОНУРЛОГІСТИК» відповідно до актів приймання-передачі вагонів з оренди:
- від 06.09.2021 року №1/2021-А1;
- від 07.09.2021 року №2/2021-А1;
- від 08.09.2021 року №3/2021-А1;
- від 11.09.2021 року №4/2021-А1;
- від 12.09.2021 року №5/2021-А1;
- від 13.09.2021 року №6/2021-А1;
- від 14.09.2021 року №7/2021-Al;
- від 15.09.2021 року №8/2021-А1;
- від 18.09.2021 року №9/2021-А1;
- від 22.09.2021 року №10/2021-А1;
- від 24.09.2021 року №11/2021-А1.
Таким чином заборгованість ТОВ «Альфара» за Договором №ДЛ 1604- 2021 визначена з урахуванням п.п. 2.12 та 4.2 такого договору, згідно з якими визначено щодобову вартість орендної плати за одну одиницю рухомого складу (вагону) та відповідальність за її несвоєчасне перерахування на банківський рахунок ТОВ «ДОНУРЛОГІСТИК» - подвійний розмір ставки, яка встановлена сторонами на останній місяць оренди, за кожен день прострочення відправлення таких вагонів до дати підписання актів приймання-передачі вагонів з оренди включно.
З врахуванням чого станом на дату звернення ТОВ «Донурлогістик» з цією заявою за ТОВ «Альфара» рахується заборгованість з орендної плати за Договором №ДЛ 1604-2021 в сумі 1 964 978,66 грн., в тому числі:
- заборгованість з орендної плати за червень 2021 року - в сумі 200 000,00
грн.;
- заборгованість з орендної плати за липень 2021 року - 431 096,58 грн.;
- заборгованість з орендної плати з 01.08. по 08.08.2021 року включно -
172 910,64 грн.
- нарахування відповідно до п. 2.12 Договору № ДЛ 1604-2021 за несвоєчасне повернення ТОВ «Альфара» з 09.08.2021 року по 31.08.2021 року - 742 345,68 грн.;
- нарахування відповідно до п.2.12 Договору №ДЛ 1604-2021 за несвоєчасне повернення ТОВ «Альфара» з 01.09.2021 року по 31.09.2021 року - 418 625,76 грн.
Крім того, також рахується заборгованість ТОВ «Альфара» за Договором від 16.04.2021 року №СК-1604/2021-1, укладеного з ТОВ «Стиль-Кепітал» та яка в подальшому була передана за договором про відступлення права вимоги до ТОВ «ДОНУРЛОГІСТИК».
Так право вимоги заборгованості ТОВ «Альфара» за Договором №СК- 1604/2021-1 було передано ТОВ «СТИЛЬ-КЕПІТАЛ» до ТОВ «ДОНУРЛОГІСТИК» відповідно до Договору від 17.04.2023 року №17/04/2023-1 про відступлення права вимоги (цесії).
Таким чином, у відповідності до ст. 512 Цивільного кодексу України відбулася заміна кредитора, у зв`язку з чим ТОВ «Донурлогістик» набуло права кредиторських вимог ТОВ «Стиль-Кепітал» по відношенню до боржника ТОВ «Альфара».
Щодо виникнення заборгованості за Договором від 16.04.2021 року №СК- 1604/2021-1 слід вказати наступне.
На умовах вказаного договору ТОВ «СТИЛЬ-КЕПІТАЛ» передано ТОВ «Альфара» технічно справні та комерційно придатні вагони в кількості 67, що підтверджується актами приймання вагонів в оренду:
- від 29.04.2021 року №1/2021-А -1 люковий напіввагон;
- від 30.04.2021 року №2/2021-А - 8 люкових напіввагонів;
- від 03.05.2021 року №3/2021-А - 3 люкових напіввагони;
- від 05.05.2021 року №4/2021-А - 2 люкових напіввагони;
- від 06.05.2021 року №5/2021-А -1 люковий напіввагон;
- від 08.05.2021 року №6/2021-А - 4 люкових напіввагони;
- від 09.05.2021 року №7/2021-А -1 люковий напіввагон;
- від 10.05.2021 року №8/2021-А - 2 люкових напіввагони;
- від 14.05.2021 року №9/2021-А - 3 люкових напіввагони;
- від 16.05.2021 року №10/2021-А - 2 люкових напіввагони;
- від 18.05.2021 року №11/2021-А - 7 люкових напіввагонів;
- від 20.05.2021 року №12/2021-А - 2 люкових напіввагони;
- від 24.05.2021 року №13/2021-А - 8 люкових напіввагонів;
- від 25.05.2021 року №14/2021-А - 2 люкових напіввагони;
- від 27.05.2021 року №15/2021-А -1 люковий напіввагон;
- від 29.05.2021 року №16/2021-А - 2 люкових напіввагони;
- від 30.05.2021 року №17/2021-А - 2 люкових напіввагони;
- від 01.06.2021 року №18/2021-А - 1 люковий напіввагон;
- від 03.06.2021 року №19/2021-А - 3 люкових напіввагони;
- від 06.06.2021 року №20/2021-А - 1 люковий напіввагон;
- від 08.06.2021 року №21/2021-А - 1 люковий на піввагон.
Відповідно до п.4.2 Договору №СК-1604/2021-1 розмір орендної плати за кожну одиницю рухомого складу за добу склала 430,02 грн. з урахуванням ПДВ (ПДВ - 71,67 грн.).
В подальшому сторонами за таким договором було підписано додаткові угоди, на умовах яких розмір орендної плати за Договором №СК-1604/2021-1 було змінено:
- додаткова угода від 21.04.2021 року - розмір орендної плати за кожну одиницю рухомого складу за добу - 450,00 грн. з урахуванням ПДВ;
- додаткова угода від 31.05.2021 року - розмір орендної плати за кожну одиницю рухомого складу за добу - 450,00 грн. з урахуванням ПДВ;
- додаткова угода від 30.06.2021 року - розмір орендної плати за кожну одиницю рухомого складу за добу - 520,02 грн. з урахуванням ПДВ;
- додаткова угода від 31.07.2021 року - розмір орендної плати за кожну одиницю рухомого складу за добу - 650,04 грн. з урахуванням ПДВ;
- додаткова угода від 31.08.2021 року - розмір орендної плати за кожну одиницю рухомого складу за добу - 650,04 грн. з урахуванням ПДВ.
Відповідно до п.4.3 Договору №СК-1604/2021-1 орендна плата сплачується Орендарем у вигляді 100% передплати за перший місяць оренди (з дня підписання акту приймання-передачі вагонів в оренду) протягом п`яти банківських днів з дати виставлення Орендодавцем рахунку, після підписання сторонами акту приймання передачі вагонів в оренду.
За п. 4.4 Договору №СК-1604/2021-1 орендна плата за подальші місяці сплачується Орендарем щомісяця в розмірі 100% попередньої оплати до 12 числа поточного місяця, на підставі рахунку Орендодавця, що надається Орендарю не пізніше першого числа поточного місяця (місяця, в якому будуть використовуватимуться вагони). У випадку ненадання Орендодавцем рахунку на оплату орендної плати, оплата здійснюється у строк, зазначений у цьому пункті на підставі Договору.
Факт надання послуг за Договором №СК-1604/2021-1 підтверджується щомісячними актами наданих послуг, які підписуються сторонами не пізніше п`ятого числа місяця, що слідує за звітним.
За час користування вагонами, наданими в оренду відповідно до умов Договору №СК-1604/2021-1 між сторонами було підписано акти наданих послуг на загальну суму 4 769 764,26 грн.:
- від 31.04.2021 року №134 на суму 4 300,20 грн.;
- від 31.05.2021 року №167 на суму 395 550,00 грн.:
- від 30.06.2021 року №213 на суму 723 600,00 грн.;
- від 31.07.2021 року № 279 на суму 880 393,86 грн.;
- від 31.08.2021 року №353 на суму 1 859 764,44 грн.;
- від 30.09.2021 року №423 на суму 906 155,76 грн.
Вказані акти наданих послуг підписані керівниками ТОВ «СТИЛЬ-КЕПІТАЛ» та ТОВ «Альфара», що вказує на те, що надані послуги прийняті Орендарем у повному обсязі та без зауважень щодо визначеної суми орендної плати.
При цьому, суми орендної плати вказані в актах за серпень та вересень 2021 року визначені відповідно п. 2.12 Договору №СК-1604/2021-1, згідно з яким у випадку прострочення Орендарем строку, наданого для повернення вагонів з оренди, Орендар зобов`язаний сплатити Орендодавцеві орендну плату у подвійному розмірі ставки, яка встановлена сторонами на останній місяць оренди, за кожен несвоєчасно повернений вагон та за кожен день прострочення повернення.
Між тим, зобов`язання з орендної плати відповідно до вимог Договору №СК-1604/2021-1 виконані ТОВ «Альфара» частково, лише на суму 1 323 450,20 грн., що підтверджується платіжними інструкціями:
- від 01.06.2021 року №2956 на суму 50 000,00 грн.;
- від 04.06.2021 року №2979 на суму 50 000,00 грн.;
- від 18.06.2021 року №3040 на суму 40 000,00 грн.;
- від 29.06.2021 року №3061 на суму 25 000,00 грн.;
- від 02.07.2021 року №3083 на суму 25 000,00 грн.;
- від 05.07.2021 року №8 на суму 25 000,00 грн.;
- від 30.06.2021 року №3077 на суму 30 000,00 грн.;
- від 09.07.2021 року №18 на суму 150 000,00 грн.;
- від 16.07.2021 року №22 на суму 200 000,00 грн.;
- від 22.07.2021 року №3119 на суму 728 450,20 грн.
З врахуванням припинення ТОВ «Альфара» перерахування орендної плати відповідно до умов Договору№СК-1604/2021-1, ТОВ «СТИЛЬ- КЕШТАЛ» листом від 13.07.2021 року №1307/1 повідомило боржника про розірвання Договору №СК-1604/2021-1. Відправлення вказаного листа підтверджується скріншотом відправлення електронного листа на адресу ТОВ «Альфара» з вкладенням.
Підставою для розірвання договору вказано п.11.6 Договору №СК- 1604/2021-1, згідно з яким він може бути достроково розірваний на вимогу однієї зі сторін у разі грубого порушення зобов`язань, передбачених договором іншою стороною.
При цьому боржник також повідомлений про те, що відповідно до п.9.2 Договором №СК-1604/2021-1, у випадку порушення строків оплати понад 30 календарних днів, орендар зобов`язаний сплатити орендодавцю на його вимогу пеню в розмірі подвійної облікової ставки НБУ від суми, яка підлягає сплаті, за кожен день прострочення. З врахуванням чого, в актах наданих послуг за серпень (з 09.08.2021 року) та вересень 2021 року розраховано подвійну ставну орендної плати.
Таким чином, заборгованість ТОВ «Альфара» за Договором №ДЛ 1604- 2021 визначена з урахуванням пп.2.12 та 4.2 такого договору, згідно з якими визначено щодобову вартість орендної плати за одну одиницю рухомого складу (вагону) та відповідальність за її несвоєчасне перерахування на банківський рахунок ТОВ «Донурлогістик» - подвійний розмір ставки, яка встановлена сторонами на останній місяць оренди, за кожен день прострочення відправлення таких вагонів до дати підписання актів приймання-передачі вагонів з оренди включно.
Повернення вагонів, отриманих ТОВ «Альфара» в оренду за Договором №СК-1604/2021-1 здійснено відповідно до актів прийому-передачі:
- від 14.05.2021 №1/2021-А-повернення;
- від 01.09.2021 №2/2021-А-П;
- від 06.09.2021 №3/2021-А-П;
- від 08.09.2021 №4/2021-А-П;
- від 11.09.2021 №6/2021- А-П;
- від 12.09.2021 №7/2021-А-П;
- від 13.09.2021 №8/2021- А-П;
- від 14.09.2021 №9/2021-А-П;
- від 15.09.2021 №10/2021-А-П;
- від 18.09.2021 №11/2021-А-П;
- від 22.09.2021 №12/2021-А-П;
- від 24.09.2021 №13/2021-А-П;
- від 28.09.2021 №14/2021-А-П.
З врахуванням чого станом на дату звернення ТОВ «ДОНУРЛОГІСТИК» з цією заявою за ТОВ «Альфара» рахується заборгованість з орендної плати за Договором №СК-1604/2021-1 в сумі З 446 314,06 грн., в тому числі:
- заборгованість з орендної плати за липень 2021 року - 680 393,86 грн.;
- заборгованість з орендної плати за період з 01.08.2021 року по 08.08.2021 року - 356 871,96 грн.;
- нарахування відповідно до п.2.12 Договору №СК-1604/2021-1 за несвоєчасне повернення ТОВ «Альфара» з 09.08.2021 року по 31.08.2021 року - 1 502 892,48 грн.
- нарахування відповідно до п.2.12 Договору №СК-1604/2021-1 за несвоєчасне повернення ТОВ «Альфара» з 01.09.2021 року по 31.09.2021 року - 906 155,76 грн.
На підтвердження заборгованості TOB «Альфара» за Договором №ДЛ 1604-2021 в сумі 1 964 978,66 грн. та за Договором №СК-1604/2021-1 в сумі 3 446 314,06 грн. керівниками ТОВ «ДОНУРЛОГІСТИК» та ТОВ «Альфара» підписано акти звіряння розрахунків станом на 17.04.2023 року.
Відповідно до ч.2 ст. 509 Цивільного кодексу України зобов`язання виникають з підстав, встановлених статтею 11 цього Кодексу.
Згідно зі ст.11 ЦК України цивільні права та обов`язки виникають із дій осіб, що передбачені актами цивільного законодавства, а також із дій осіб, що не передбачені цими актами, але за аналогією породжують цивільні права та обов`язки; підставами виникнення цивільних прав та обов`язків, зокрема, є договори та інші правочини.
Частиною 1 статті 626 ЦК України визначено, що договором є домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов`язків.
Згідно зі ст. 628 ЦК України зміст договору становлять умови (пункти), визначені на розсуд сторін і погоджені ними, та умови, які є обов`язковими відповідно до актів цивільного законодавства.
Як підтверджено матеріалами справи правові відносини між сторонами виникли на підставі договорами суборенди, які за своєю правовою природою є договорами піднайму, до яких за приписами ч. 3 ст. 774 Цивільного кодексу України застосовуються положення про договір найму.
Згідно з вимогами ст.759 Цивільного кодексу України за договором найму (оренди) наймодавець передає або зобов`язується передати наймачеві майно у користування за плату на певний строк. Законом можуть бути передбачені особливості укладення та виконання договору найму (оренди).
Відповідно до ч.1 ст.762 Цивільного кодексу України за користування майном з наймача справляється плата, розмір якої встановлюється договором найму.
Якщо розмір плати не встановлений договором, він визначається з урахуванням споживчої якості речі та інших обставин, які мають істотне значення.
Згідно із ч.2 ст.762 Цивільного кодексу України плата за користування майном може вноситися за вибором сторін у грошовій або натуральній формі. Форма плати за користування майном встановлюється договором найму.
Відповідно до ч. 1 ст. 530 ЦК України, якщо у зобов`язанні встановлений строк (термін) його виконання, то воно підлягає виконанню у цей строк (термін).
Згідно із ст.525 Цивільного кодексу України одностороння відмова від зобов`язання або одностороння зміна його умов не допускається, якщо інше не встановлено договором або законом.
Відповідно до ст.526 Цивільного кодексу України, зобов`язання має виконуватися належним чином відповідно до умов договору та вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, а за відсутності таких умов та вимог - відповідно до звичаїв ділового обороту або інших вимог, що звичайно ставляться.
Аналогічна правова норма передбачена частиною 1 статті 193 Господарського кодексу України.
Згідно з ч. 1 ст. 598 ЦК України зобов`язання припиняється частково або у повному обсязі на підставах, встановлених договором або законом.
Зобов`язання припиняється виконанням проведеним належним чином (стаття 599 Цивільного кодексу України).
Стаття 610 Цивільного кодексу України передбачає, що порушенням зобов`язання є його невиконання або виконання з порушенням умов, визначених змістом зобов`язання (неналежне виконання).
Боржник вважається таким, що прострочив, якщо він не приступив до виконання зобов`язання або не виконав його у строк, встановлений договором або законом (частина 1 статті 612 Цивільного кодексу України).
Згідно з частиною 1 статті 611 Цивільного кодексу України у разі порушення зобов`язання настають правові наслідки, встановлені договором або законом.
За змістом з ч. 2 ст. 217 ГК України одним з видів господарських санкцій є штрафні санкції, до яких віднесено штраф та пеню (ч.1 ст.230 ГК України).
За приписами ч. 1 ст. 549 Цивільного кодексу України неустойкою (штрафом, пенею) є грошова сума або інше майно, які боржник повинен передати кредиторові у разі порушення боржником зобов`язання.
Пенею є неустойка, що обчислюється у відсотках від суми несвоєчасно виконаного грошового зобов`язання за кожен день прострочення виконання (ч.3 ст.549 Цивільного кодексу України).
Збоку боржника до суду не надходило будь-яких заперечень або доказів погашення заявленої заборгованості, згідно з повідомленням розпорядника майна заявлені вимоги визнаються у повному обсязі.
З огляду на викладене, судом визнаються грошові вимоги Товариства з обмеженою відповідальністю «Донурлогістик» у розмірі 5 411 292,72 грн. з віднесенням 1 841 273,04 грн. до четвертої черги та 3 570 019,68 грн. - шостої черги задоволення вимог кредиторів.
Поряд з вищеописаною заборгованістю включенню до реєстру вимог кредиторів підлягають також судові витрати кредитора у розмірі 5 368,00 грн. - вимоги першої черги.
Товариство з обмеженою відповідальністю «БГС Рейл»
Заява Товариства з обмеженою відповідальністю "БГС Рейл" про визнання кредитором боржника на суму 13 236 354,51 грн. надійшла до суду 29.09.2023 та була відправлена засобами поштового зв`язку 27.09.2023, що підтверджується штампом АТ «Укрпошта», тобто подана у строк, визначений ч. 1 ст. 45 Кодексу України з процедур банкрутства, та обґрунтована наступним.
1. Постановою Північного апеляційного господарського суду від 09.08.2023 у справі № 910/405/22 стягнуто з Боржника на користь Кредитора: - 76 874,30 грн. судового збору за подання позовної заяви; - 115 311,45 грн. судового збору за подання апеляційної скарги.
Згідно з ч 4 ст. 75 Господарського процесуального кодексу України обставини, встановлені рішенням суду в господарській, цивільній або адміністративній справі, що набрало законної сили, не доказуються при розгляді іншої справи, у якій беруть участь ті самі особи або особа, стосовно якої встановлено ці обставини, якщо інше не встановлено законом.
Станом на дату подання цієї Заяви постанова Північного апеляційного господарського суду від 09.08.2023 у справі № 910/405/23 не виконана в повному обсязі - заборгованість ТОВ «Альфара» перед ТОВ «БГС Рейл» становить 192 185,75 грн.
2. 03.06.2020 між ТОВ «БГС Рейл» (Орендодавець) та ТОВ «Альфара» (Орендар) укладено Договір оренди залізничного рухомого складу № 03062020 та додаткові угоди до нього.
Пунктом 1.1 Договору визначено, що об`єктом оренди є залізничний рухомий склад - вантажні на піввагони моделі 12-141.
Орендодавець передав Орендарю в оренду 133 вантажних напіввагонів (надалі - Вагони):
- 4 вагони за Актом № 1 приймання-передачі вагонів в оренду від 03.06.2020;
- 70 вагонів за Актом № 2 приймання-передачі вагонів в оренду від 19.06.2020;
- 59 вагонів за Актом приймання-передачі вагонів в оренду № 3 від 26.06.2020.
У зв`язку з несплатою боржником орендних платежів за вказаним договором оренди у Товариства з обмеженою «Альфара» виникла заборгованість.
Ухвалою Господарського суду м. Києва від 31.08.2021 по справі № 910/11436/21 затверджено мирову угоду, укладену між сторонами.
Однак, станом на дату звернення до суду вказана мирова угода залишається невиконаною у повному обсязі, заборгованість за нею складає 9 878 587,54 грн.
У період з 01.07.2021 по 31.12.2021 у ТОВ «Альфара» продовжувала орендне користування вагонами на підставі Договору № 03062020 від 03.06.2020, в результаті чого виникла заборгованість по сплаті орендних платежів у загальному розмірі 802 561,44 грн., що підтверджується актами:
- Актом надання послуг № 260 від 31.07.2021 - на суму 217 020,00 грн., з ПДВ;
- Актом надання послуг № 287 від 31.08.2021 - на суму 107 641,92 грн., з ПДВ;
- Актом надання послуг № 371 від 30.09.2021 - на суму 97 199,52 грн., з ПДВ;
- Актом надання послуг № 406 від 31.10.2021 - на суму 223 200,00 грн., з ПДВ;
- Актом надання послуг № 450 від 30.11.2021 - на суму 154 800,00 гри., з ПДВ;
- Актом надання послуг № 476 від 31.12.2021 - на суму 2 700,00 грн., з ПДВ;
та податковими накладними, складеними на підставі зазначених актів: №93 від 31.07.2021, №71 від 31.08.2021, № 135 від 30.09.2021, № 60 від 31.10.2021, №70 від 30.11.2021, № 64 від 31.12.2021.
Відповідно до ч.2 ст. 509 Цивільного кодексу України зобов`язання виникають з підстав, встановлених статтею 11 цього Кодексу.
Згідно зі ст.11 ЦК України цивільні права та обов`язки виникають із дій осіб, що передбачені актами цивільного законодавства, а також із дій осіб, що не передбачені цими актами, але за аналогією породжують цивільні права та обов`язки; підставами виникнення цивільних прав та обов`язків, зокрема, є договори та інші правочини.
Частиною 1 статті 626 ЦК України визначено, що договором є домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов`язків.
Згідно зі ст. 628 ЦК України зміст договору становлять умови (пункти), визначені на розсуд сторін і погоджені ними, та умови, які є обов`язковими відповідно до актів цивільного законодавства.
Як підтверджено матеріалами справи правові відносини між сторонами виникли на підставі договорами суборенди, які за своєю правовою природою є договорами піднайму, до яких за приписами ч. 3 ст. 774 Цивільного кодексу України застосовуються положення про договір найму.
Згідно з вимогами ст.759 Цивільного кодексу України за договором найму (оренди) наймодавець передає або зобов`язується передати наймачеві майно у користування за плату на певний строк. Законом можуть бути передбачені особливості укладення та виконання договору найму (оренди).
Відповідно до ч.1 ст.762 Цивільного кодексу України за користування майном з наймача справляється плата, розмір якої встановлюється договором найму.
Якщо розмір плати не встановлений договором, він визначається з урахуванням споживчої якості речі та інших обставин, які мають істотне значення.
Згідно із ч.2 ст.762 Цивільного кодексу України плата за користування майном може вноситися за вибором сторін у грошовій або натуральній формі. Форма плати за користування майном встановлюється договором найму.
Відповідно до ч. 1 ст. 530 ЦК України, якщо у зобов`язанні встановлений строк (термін) його виконання, то воно підлягає виконанню у цей строк (термін).
Згідно із ст.525 Цивільного кодексу України одностороння відмова від зобов`язання або одностороння зміна його умов не допускається, якщо інше не встановлено договором або законом.
Відповідно до ст.526 Цивільного кодексу України, зобов`язання має виконуватися належним чином відповідно до умов договору та вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, а за відсутності таких умов та вимог - відповідно до звичаїв ділового обороту або інших вимог, що звичайно ставляться.
Аналогічна правова норма передбачена частиною 1 статті 193 Господарського кодексу України.
Таким чином, у ТОВ «Альфара» наявна заборгованість у розмірі 802 561,44 грн. перед ТОВ «БГС Рейл» за користування вагонами на підставі Договору оренди залізничного рухомого складу № 03062020 від 03.06.2020 у період з 01.07.2021 по 31.12.2021.
3. 19.10.2020 між ТОВ «БГС Рейл» (Постачальник) та ТОВ «Альфара» (Покупець) укладено Договір поставки № ДП1910220, за умовами якого Постачальник зобов`язався поставити та передати у власність Покупця запчастини, комплектуючі та інші товари відповідно до Специфікацій (п. 1.1 Договору).
Пунктом 1.2 Договору визначено, що кількість, асортимент, характеристики, ціна та вартість товару, що передається, істотні умови окремої партії вказуються у Специфікації (Додатку № 1) та Акті прийому-передачі Товару (Додаток № 2), які є невід`ємною частиною цього Договору, та супровідних документах (рахунок-фактура, накладна) на кожну партію поставки товару.
Відповідно до п. 5.1 Договору строк постачання партії товару зазначається у Специфікації (Додатку № 1).
Згідно з п. 6.1 Договору ціни в накладних і/або в рахунках-фактурах вказуються в національній валюті України - гривні.
Пунктом 6.2 Договору визначено, що ціна за одиницю товару та загальна вартість партії зазначається в Специфікаціях до цього Договору та рахунках. Ціна товару є договірною і вказується з урахуванням ПДВ.
Відповідно до п. 6.3 Договору загальна сума по Договору визначається підсумовуванням вартості товару, постановленого Постачальником за весь період дії договору, згідно Специфікацій до цього Договору.
Згідно з п. 7.1 Договору розрахунки за кожну поставлену партію товару здійснюються у безготівковій формі на розрахунковий рахунок Постачальника. За згодою Сторін можливий інший порядок розрахунків.
Пунктом 7.2 Договору визначено, що умови розрахунку визначаються Специфікацією, на кожну партію товару. Днем оплати вважається день надходження (зарахування) коштів на розрахунковий рахунок Постачальника.
Відповідно до п. 15.1 Договору термін дії Договору з моменту його підписання уповноваженими представниками Сторін, скріплення печатками становить до 31.12.2020, але в будь-якому випадку - до повного виконання Сторонами зобов`язань. Договір вважається продовженим на кожний наступний рік, якщо за 1 місяць до закінчення терміну дії Договору не буде заява однієї із Сторін про розірвання цього Договору.
Кредитор здійснив поставку запчастин відповідно до Специфікацій № 1 від 02.11.2020, № 2 від 03.11.2020, № 3 від 03.11.2020, № 4 від 04.11.2020, № 5 від 04.11.2020, № 6 від 04.11.2020.
Здійснення поставки підтверджується видатковими накладними:
- № РН-0000039 від 02.11.2020 на суму 268 800,00 грн., з ПДВ;
- № PH-0000041 від 03.11.2020 на суму 26 880,00 грн., з ПДВ;
- № РН-0000040 від 03.11.2020 на суму 256 128,00 грн., з ПДВ;
- № РН-0000042 від 04.11.2020 на суму 136 860,00 грн., з ПДВ;
- № РН-0000043 від 04.11.2020 на суму 30 240,00 грн., з ПДВ;
- № РН-0000044 від 05.11.2020 на суму 374 520,00 грн., з ПДВ;
- № РН-0000054 від 09.12.2020 на суму 152 076,00 грн., з ПДВ;
- № РН-000004 від 26.01.2021 на суму 34 800,00 грн., з ПДВ;
та зареєстрованими ТОВ «БГС Рейл» в Єдиному реєстрі податкових накладних податковими накладними № 1 від 02.11.2020; № 3 від 03.11.2020; № 2 від 03.11.2020; № 6 від 04.11.2020; № 7 від 04.11.2020; № 9 від 05.11.2020; № 7 від 09.12.2020; № 32 від 26.01.2021.
Поставлені запчастини та деталі Боржником сплачено частково - у сумі 450 108,00 грн., що підтверджується карткою рахунку 361.
Відповідно до абзацу 2 ч. 1 ст. 193 Господарського кодексу України до виконання господарських договорів застосовуються відповідні положення Цивільного кодексу України з урахуванням особливостей, передбачених цим кодексом.
Відповідно до ст. 509 Цивільного кодексу України зобов`язанням є правовідношення, в якому одна сторона (боржник) зобов`язана вчинити на користь другої сторони (кредитора) певну дію (передати майно, виконати роботу, надати послугу, сплатити гроші тощо) або утриматися від певної дії, а кредитор має право вимагати від боржника виконання його обов`язку. Зобов`язання виникають з підстав, встановлених статтею 11 цього Кодексу.
Згідно з п. 2 ст. 11 Цивільного кодексу України підставами виникнення цивільних прав та обов`язків, зокрема, є договори та інші правочини.
Відповідно до ст. 626 Цивільного кодексу України, договором є домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов`язків. Договір є двостороннім, якщо правами та обов`язками наділені обидві сторони договору.
Відповідно до п. 1. ст. 265 Господарського кодексу України за договором поставки одна сторона - постачальник зобов`язується передати (поставити) у зумовлені строки (строк) другій стороні - покупцеві товар (товари), а покупець зобов`язується прийняти вказаний товар (товари) і сплатити за нього певну грошову суму.
Згідно з ст. 712 Цивільного кодексу України за договором поставки продавець (постачальник), який здійснює підприємницьку діяльність, зобов`язується передати у встановлений строк (строки) товар у власність покупця для використання його у підприємницькій діяльності або в інших цілях, не пов`язаних з особистим, сімейним, домашнім або іншим подібним використанням, а покупець зобов`язується прийняти товар і сплатити за нього певну грошову суму.
До договору поставки застосовуються загальні положення про купівлю-продаж, якщо інше не встановлено договором, законом або не випливає з характеру відносин сторін.
Відповідно до ст. 655 Цивільного кодексу України за договором купівлі - продажу одна сторона (продавець) передає або зобов`язується передати майно (товар) у власність другій стороні (покупцеві), а покупець приймає або зобов`язується прийняти майно (товар) і сплатити за нього певну грошову суму.
Згідно з ст. 628 Цивільного кодексу України зміст договору становлять умови, визначені на розсуд сторін і погодженні ними, та умови, які є обов`язковими відповідно до актів цивільного законодавства.
Відповідно до ст. 671 ЦК України, якщо за договором купівлі-продажу переданню підлягає товар у певному співвідношенні за видами, моделями, розмірами, кольорами або іншими ознаками (асортимент), продавець зобов`язаний передати покупцеві товар в асортименті, погодженому сторонами. Якщо договором купівлі-продажу асортимент товару не встановлений або асортимент не був визначений у порядку, встановленому договором, але із суті зобов`язання випливає, що товар підлягає переданню покупцеві в асортименті, продавець має право передати покупцеві товар в асортименті виходячи з потреб покупця, які були відомі продавцеві на момент укладення договору, або відмовитися від договору.
Також, за змістом ст. 669 ЦК України кількість товару, що продається, встановлюється у договорі купівлі-продажу у відповідних одиницях виміру або грошовому вираженні. Умова щодо кількості товару може бути погоджена шляхом встановлення у договорі купівлі-продажу порядку визначення цієї кількості.
При цьому, як визначено ч. 2 ст. 269 ГК України строки поставки встановлюються сторонами в договорі з урахуванням необхідності ритмічного та безперебійного постачання товарів споживачам, якщо інше не передбачено законодавством.
Згідно з ч. 1 ст. 670 ЦК України, якщо продавець передав покупцеві меншу кількість товару, ніж це встановлено договором купівлі-продажу, покупець має право вимагати передання кількості товару, якої не вистачає, або відмовитися від переданого товару та його оплати, а якщо він оплачений, - вимагати повернення сплаченої за нього грошової суми.
Також, відповідно до ч. 2. ст. 693 ЦК України, якщо продавець, який одержав суму попередньої оплати товару, не передав товар у встановлений строк, покупець має право вимагати передання оплаченого товару або повернення суми попередньої оплати.
Відповідно до ст. 599 ЦК України зобов`язання припиняється виконанням, проведеним належним чином.
Згідно зі ст. 193 ГК України суб`єкти господарювання та інші учасники господарських відносин повинні виконувати господарські зобов`язання належним чином відповідно до закону, інших правових актів, договору, а за відсутності конкретних вимог щодо виконання зобов`язання - відповідно до вимог, що у певних випадках ставляться.
Кожна сторона повинна вжити усіх заходів, необхідних для належного виконання нею зобов`язання, враховуючи інтереси другої сторони та забезпечення загальногосподарського інтересу.
Не допускається одностороння відмова від виконання зобов`язань, крім випадків, передбачених законом, а також відмова від виконання або відстрочка з мотиву, що зобов`язання другої сторони за іншим договором не було виконано належним чином.
Таким чином, неоплачена заборгованість ТОВ «Альфара» перед ТОВ «БГС Рейл» за Договором поставки № ДП1910220 від 19.10.2020 становить 830 196,00 грн.
4. 09.08.2021 між ТОВ «БГС Рейл» (Постачальник) та ТОВ «Альфара» (Покупець) укладено Договір поставки № ДП09082021, за умовами якого Постачальник зобов`язався поставити та передати у власність Покупця запчастини, комплектуючі та інші товари відповідно до Специфікацій (п. 1.1 Договору).
Пунктом 1.2 Договору визначено, що кількість, ціна та вартість товару, що передається, вказуються у Специфікаціях, які є невід`ємною частиною цього Договору, та супровідних документах (рахунок-фактура, накладна) на кожну партію поставки товару.
Пунктом 3.1 Договору визначено, що право власності на товар переходить до Покупця з дати підписання трьохстороннього акту прийому передачі між Постачальником, Покупцем та підприємством, яке здійснює ремонт Вагонів і на території якого знаходяться дані Вагони.
Згідно з п. 4.1 Договору ціни в накладних і/або в рахунках-фактурах вказуються в національній валюті України - гривні. Ціна (вартість) товару залежить від обсягу та місця постачання товару.
Згідно з п. 5.1 Договору розрахунки за кожну поставлену партію товару вказану в Специфікації здійснюються у безготівковій формі на розрахунковий рахунок Постачальника. Відповідно до п. 5.2 Договору Покупець оплачує товар не пізніше 90 календарних днів від дня його поставки.
Відповідно до п. 13.1 Договору термін дії Договору з дати його укладення уповноваженими представниками Сторін, скріплення печатками становить до 31.12.2021, але в будь-якому випадку - до повного виконання Сторонами зобов`язань. Договір вважається продовженим на кожний наступний рік, якщо за 1 місяць до закінчення терміну дії Договору не буде заява однієї із Сторін про розірвання цього Договору.
Кредитор здійснив поставку запчастин відповідно до Специфікацій № 1 від 02.09.2021, № 2 від 16.09.2021, № 4 від 28.09.2021, № 5 від 19.10.2021, № 6 від 20.10.2021.
Здійснення поставки на загальну суму 1 647 355,20 грн., з ПДВ, підтверджується видатковими накладними:
- № 337 від 20.09.2021 на суму 789 600,00 грн., з ПДВ;
- № 375 від 02.10.2021 на суму 206 875,20 грн., з ПДВ;
- № 395 від 21.10.2021 на суму 216 960,00 грн., з ПДВ;
- № 387 від 20.10.2021 на суму 433 920,00 грн., з ПДВ;
та зареєстрованими ТОВ «БГС Рейл» в Єдиному реєстрі податкових накладних податковими накладними № 91 від 20.09.2021; № 28 від 02.10.2021; № 59 від 21.10.2021; № 58 від 20.10.2021.
Виконання ТОВ «Альфара» своїх грошових зобов`язань за Договором поставки № ДП09082021 від 09.08.2021 забезпечено Договором застави № ДЗ/БА17092021 від 17.09.2021. Предметом застави є колісні пари загальною вартістю 255 000,00 грн., без ПДВ (п.п. 3.5 Договору застави).
Оскільки ТОВ «Альфара» не виконало свого обов`язку по оплаті поставлених за Договором поставки № ДП09082021 від 09.08.2021 колісних пар, ТОВ «БГС Рейл» реалізувало своє право на предмет застави та звернуло стягнення на предмет застави вартість якого з ПДВ склала 306 000,00 грн.
Відповідно до абзацу 2 ч. 1 ст. 193 Господарського кодексу України до виконання господарських договорів застосовуються відповідні положення Цивільного кодексу України з урахуванням особливостей, передбачених цим кодексом.
Відповідно до ст. 509 Цивільного кодексу України зобов`язанням є правовідношення, в якому одна сторона (боржник) зобов`язана вчинити на користь другої сторони (кредитора) певну дію (передати майно, виконати роботу, надати послугу, сплатити гроші тощо) або утриматися від певної дії, а кредитор має право вимагати від боржника виконання його обов`язку. Зобов`язання виникають з підстав, встановлених статтею 11 цього Кодексу.
Згідно з п. 2 ст. 11 Цивільного кодексу України підставами виникнення цивільних прав та обов`язків, зокрема, є договори та інші правочини.
Відповідно до ст. 626 Цивільного кодексу України, договором є домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов`язків. Договір є двостороннім, якщо правами та обов`язками наділені обидві сторони договору.
Відповідно до п. 1. ст. 265 Господарського кодексу України за договором поставки одна сторона - постачальник зобов`язується передати (поставити) у зумовлені строки (строк) другій стороні - покупцеві товар (товари), а покупець зобов`язується прийняти вказаний товар (товари) і сплатити за нього певну грошову суму.
Згідно з ст. 712 Цивільного кодексу України за договором поставки продавець (постачальник), який здійснює підприємницьку діяльність, зобов`язується передати у встановлений строк (строки) товар у власність покупця для використання його у підприємницькій діяльності або в інших цілях, не пов`язаних з особистим, сімейним, домашнім або іншим подібним використанням, а покупець зобов`язується прийняти товар і сплатити за нього певну грошову суму.
До договору поставки застосовуються загальні положення про купівлю-продаж, якщо інше не встановлено договором, законом або не випливає з характеру відносин сторін.
Відповідно до ст. 655 Цивільного кодексу України за договором купівлі - продажу одна сторона (продавець) передає або зобов`язується передати майно (товар) у власність другій стороні (покупцеві), а покупець приймає або зобов`язується прийняти майно (товар) і сплатити за нього певну грошову суму.
Згідно з ст. 628 Цивільного кодексу України зміст договору становлять умови, визначені на розсуд сторін і погодженні ними, та умови, які є обов`язковими відповідно до актів цивільного законодавства.
Відповідно до ст. 671 ЦК України, якщо за договором купівлі-продажу переданню підлягає товар у певному співвідношенні за видами, моделями, розмірами, кольорами або іншими ознаками (асортимент), продавець зобов`язаний передати покупцеві товар в асортименті, погодженому сторонами. Якщо договором купівлі-продажу асортимент товару не встановлений або асортимент не був визначений у порядку, встановленому договором, але із суті зобов`язання випливає, що товар підлягає переданню покупцеві в асортименті, продавець має право передати покупцеві товар в асортименті виходячи з потреб покупця, які були відомі продавцеві на момент укладення договору, або відмовитися від договору.
Також, за змістом ст. 669 ЦК України кількість товару, що продається, встановлюється у договорі купівлі-продажу у відповідних одиницях виміру або грошовому вираженні. Умова щодо кількості товару може бути погоджена шляхом встановлення у договорі купівлі-продажу порядку визначення цієї кількості.
При цьому, як визначено ч. 2 ст. 269 ГК України строки поставки встановлюються сторонами в договорі з урахуванням необхідності ритмічного та безперебійного постачання товарів споживачам, якщо інше не передбачено законодавством.
Згідно з ч. 1 ст. 670 ЦК України, якщо продавець передав покупцеві меншу кількість товару, ніж це встановлено договором купівлі-продажу, покупець має право вимагати передання кількості товару, якої не вистачає, або відмовитися від переданого товару та його оплати, а якщо він оплачений, - вимагати повернення сплаченої за нього грошової суми.
Також, відповідно до ч. 2. ст. 693 ЦК України, якщо продавець, який одержав суму попередньої оплати товару, не передав товар у встановлений строк, покупець має право вимагати передання оплаченого товару або повернення суми попередньої оплати.
Відповідно до ст. 599 ЦК України зобов`язання припиняється виконанням, проведеним належним чином.
Згідно зі ст. 193 ГК України суб`єкти господарювання та інші учасники господарських відносин повинні виконувати господарські зобов`язання належним чином відповідно до закону, інших правових актів, договору, а за відсутності конкретних вимог щодо виконання зобов`язання - відповідно до вимог, що у певних випадках ставляться.
Кожна сторона повинна вжити усіх заходів, необхідних для належного виконання нею зобов`язання, враховуючи інтереси другої сторони та забезпечення загальногосподарського інтересу.
Не допускається одностороння відмова від виконання зобов`язань, крім випадків, передбачених законом, а також відмова від виконання або відстрочка з мотиву, що зобов`язання другої сторони за іншим договором не було виконано належним чином.
Таким чином, залишок заборгованості ТОВ «Альфара» перед ТОВ «БГС Рейл» за Договором поставки № ДП09082021 від 09.08.2021 становить 1 341 355,20 грн.
5. Крім того, за видатковою накладною № РН-0000033 від 19.10.2020 ТОВ «БГС Рейл» здійснило поставку на користь ТОВ «Альфара» колісні пари загальною вартістю 186 100,58 грн., з ПДВ, які не були оплачені, що підтверджується зареєстрованою ТОВ «БГС Рейл» в Єдиному реєстрі податкових накладних податковою накладною № 35 від 19.10.2020.
Отже, заборгованість ТОВ «Альфара» перед ТОВ «БГС Рейл» за видатковою накладною № РН-0000033 від 19.10.2020 становить 186 100,58 грн., з ПДВ.
Збоку боржника до суду не надходило будь-яких заперечень або доказів погашення заявленої заборгованості, згідно з повідомленням розпорядника майна заявлені вимоги визнаються у повному обсязі.
З огляду на викладене, судом визнаються грошові вимоги Товариства з обмеженою відповідальністю «БГС Рейл» у розмірі 13 230 986,51 грн. з віднесенням до четвертої черги задоволення вимог кредиторів.
Поряд з вищеописаною заборгованістю включенню до реєстру вимог кредиторів підлягають також судові витрати кредитора у розмірі 5 368,00 грн. - вимоги першої черги.
Відповідно до абз. 1 ч. 8 ст. 45 Кодексу України з процедур банкрутства розпорядник майна зобов`язаний окремо повідомити господарський суд про вимоги кредиторів, які забезпечені заставою майна боржника, згідно з їхніми заявами, а за відсутності таких заяв - згідно з даними обліку боржника, а також внести окремо до реєстру відомості про майно боржника, яке є предметом застави згідно з відповідним державним реєстром.
Згідно з абзацом 2 ч. 8 ст. 45 Кодексу України з процедур банкрутства розпорядник майна зобов`язаний окремо повідомити господарський суд про вимоги щодо виплати заробітної плати, авторської винагороди, аліментів, а також про вимоги щодо відшкодування шкоди, заподіяної життю та здоров`ю громадян, згідно із заявами таких кредиторів та/або даними обліку боржника.
Заяви з вимогами щодо виплати заробітної плати, авторської винагороди, аліментів, а також вимоги щодо відшкодування шкоди, заподіяної життю та здоров`ю громадян до суду не надходили.
Станом на 13.11.2023 заяв від кредиторів та осіб, які виявили бажання взяти участь у санації боржника, не надійшло.
Дослідивши матеріали справи, поданий розпорядником майна реєстр вимог кредиторів, додатково перевіривши правові підстави заявлення кредиторами грошових вимог до боржника, господарський суд вважає за доцільне закінчити попереднє засідання.
Керуючись ст. ст. 45, 47 Кодексу України з процедур банкрутства, ст. ст. 232, 234 Господарського процесуального кодексу України, суд -
УХВАЛИВ:
1. Визнати кредитором у справі № 910/5458/23 по відношенню до боржника:
- Товариство з обмеженою відповідальністю «Укррос-Транс» з грошовими вимогами на суму 929 286,94 грн., з яких 5 368,00 грн. - вимоги першої черги, 894 668,81 грн. - вимоги четвертої черги, 29 250,13 грн. - вимоги шостої черги;
- Товариство з обмеженою відповідальністю «Дніпровська транспортна логістична компанія» з грошовими вимогами на суму 7 752 620,11 грн., з яких 5 368,00 грн. - вимоги першої черги, 7 646 684,07 грн. - вимоги четвертої черги, 100 568,04 грн. - вимоги шостої черги;
- Товариство з обмеженою відповідальністю «Донурлогістик» з грошовими вимогами на суму 5 416 660,72 грн., з яких 5 368,00 грн. - вимоги першої черги, 1 841 273,04 грн. - вимоги четвертої черги, 3 570 019,68 грн. - вимоги шостої черги;
- Товариство з обмеженою відповідальністю «БГС Рейл» з грошовими вимогами на суму 13 236 354,51 грн., з яких 5 368,00 грн. - вимоги першої черги, 13 230 986,51 грн. - вимоги четвертої черги.
2. Зобов`язати розпорядника майна Товариства з обмеженою відповідальністю «Альфара» у п`ятиденний строк з дня отримання даної ухвали надати суду уточнений реєстр вимог кредиторів, оформлений відповідно до вимог Кодексу України з процедур банкрутства.
3. Зобов`язати розпорядника майна Товариства з обмеженою відповідальністю «Альфара» проаналізувати фінансову, господарську та інвестиційну діяльність боржника, його становище на товарних ринках; надати письмові докази про розмір активу та пасиву Товариства з обмеженою відповідальністю «Альфара», наявну дебіторську заборгованість.
4. Зобов`язати розпорядника майна організувати проведення зборів кредиторів у відповідності до ст. 48 Кодексу України з процедур банкрутства, вирішити питання відносно подальшого розгляду справи та відповідні протоколи надати суду.
5. Встановити дату проведення зборів кредиторів та комітету кредиторів: 23.11.2023.
6. Зобов`язати розпорядника майна надати суду звіт про свою діяльність в процедурі розпорядження майном з врахуванням вимог ст.ст. 44-49 Кодексу України з процедур банкрутства.
7. Визначити дату проведення підсумкового судового засідання у справі № 910/5458/23 на 15.01.2024 о 12:30 год. Засідання відбудеться у приміщенні Господарського суду міста Києва за адресою: м. Київ, вул. Богдана Хмельницького, 44- Б, зал № 7.
8. Кредитори, вимоги яких заявлені після завершення строку, визначеного для їх подання, є конкурсними, однак не мають права вирішального голосу на зборах та комітеті кредиторів.
9. Копію ухвали направити учасникам провадження у справі.
Ухвала набирає законної сили в порядку ч.ч. 4, 5 ст. 9 Кодексу України з процедур банкрутства та може бути оскаржена. Оскарження ухвали не зупиняє провадження у справі про банкрутство.
Повний текст ухвали складено 07.12.2023
Суддя А.В. Яковенко
Суд | Господарський суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 13.11.2023 |
Оприлюднено | 11.12.2023 |
Номер документу | 115501447 |
Судочинство | Господарське |
Категорія | Справи позовного провадження Справи про банкрутство, з них: банкрутство юридичної особи |
Господарське
Господарський суд міста Києва
Яковенко А.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні