Справа № 761/43780/23
Провадження № 1-кс/761/28481/2023
УХВАЛА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
05 грудня 2023 року Шевченківський районний суд м. Києва у складі:
слідчого судді ОСОБА_1 ,
секретаря судового засідання ОСОБА_2 ,
розглянувши у відкритому судовому засіданні клопотання прокурора відділу Київської обласної прокуратури ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до речей і документів в рамках досудового розслідування, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 42022110000000129, внесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань 07.06.2022, за ознаками вчинення кримінальних правопорушень, передбачених ч. 2 ст. 28, ч. 2 ст. 239, ч. 2 ст. 240, ч. 2 ст. 364 КК України, -
В С Т А Н О В И В:
Прокурор відділу Київської обласної прокуратури ОСОБА_3 звернувся до Шевченківського районного суду м. Києва з клопотанням, згідно якого просить надати прокурорам, що входять до складу групи прокурорів у кримінальному провадженні № 42022110000000129 від 07.06.2022, слідчим органу досудового розслідування, включеним до складу групи слідчих, тимчасовий доступ та вилучення речей і документів, які знаходяться у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 (ЄДРПОУ НОМЕР_1 , адреса: АДРЕСА_1 ) та ІНФОРМАЦІЯ_2 (ЄДРПОУ НОМЕР_2 , адреса: АДРЕСА_1 ), а саме засвідчених копій наступних документів: контрактів з керівником комунального підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_3 » і додаткових угод до них, які діяли у період з 12.03.2022 по тепер; розпоряджень, наказів і рішень про призначення директора керівником комунального підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_3 », продовження терміну дії контракту, які діяли у період з 12.03.2022 по тепер; розпорядження ІНФОРМАЦІЯ_2 від 13.12.2022 № 170-ОД з додатком (розподіл функціональних повноважень); паспортів бурових свердловин для водопостачання, виконані ФОП ОСОБА_4 на підставі договору на виконання робіт» № 24 від 30 вересня 2022 року; проекту із землеустрою щодо відведення земельної ділянки із кадастровим номером 3210600000:00:059:0212 в постійне користування комунальному підприємству « ІНФОРМАЦІЯ_3 »; листів та документів між ІНФОРМАЦІЯ_4 , її ІНФОРМАЦІЯ_5 з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій та ДУ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » з питань, що стосуються збирання, переведення, утилізації (захоронення) в районі Броварського міського кладовища № 3 зіпсованої продукції, яка зберігалася на території ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 »; документів що стосуються оскарження ІНФОРМАЦІЯ_8 від 03.04.2023 за результатами проведення позапланового заходу державного нагляду (контролю) щодо додержання вимог законодавства у сфері охорони навколишнього природного середовища, раціонального використання і охорони природних ресурсів ІНФОРМАЦІЯ_4 та наказів про проведення позапланових заходів державного нагляду (контролю) ІНФОРМАЦІЯ_9 , надавши засвідчені належним чином (згідно ДСТУ 4163:2020) копії підтверджуючих документів, у тому числі заперечень ІНФОРМАЦІЯ_1 , позовних заяв, відповідних скарг тощо; документів (характеристик, особових справ тощо), що стосуються питання про обрання депутатом ІНФОРМАЦІЯ_1 ОСОБА_5 ІНФОРМАЦІЯ_10 , його відкликання як депутата місцевої ради за народною ініціативою в розумінні положень Закону України «Про статус депутатів місцевих рад» (копії пропозицій про відкликання депутата, рішення про внесення пропозиції щодо відкликання депутата місцевої ради тощо), а також до оригіналів наступних документів: листа ІНФОРМАЦІЯ_2 від 21.03.2022 № 138, адресований голові ІНФОРМАЦІЯ_11 ; рішення ІНФОРМАЦІЯ_2 від 30.03.2021 № 215 про утворення комісії ІНФОРМАЦІЯ_12 з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій зі всіма додатками до нього, у тому числі Положення про комісію ІНФОРМАЦІЯ_12 з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій, посадового складу комісії ІНФОРМАЦІЯ_12 з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій; листа ІНФОРМАЦІЯ_13 від 21.03.2022 № 01.1-11/262, адресований Броварському міському голові; всіх без виключення актів про знищення, яким комісією, утвореною протоколом № 3 від 25.03.2022 позачергового засідання комісії ІНФОРМАЦІЯ_12 з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій, засвідчено вивезення та захоронення на земельній ділянці ІНФОРМАЦІЯ_1 (територіальної громади) залишки згорілої продукції, що зберігалася на складах ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 »; протоколу № 3 від 25.03.2022 позачергового засідання комісії ІНФОРМАЦІЯ_12 з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій; протоколу № 7 від 12.07.2022 чергового засідання комісії ІНФОРМАЦІЯ_12 з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій із додатками («Склад робочої групи щодо проведення обстеження водопроводу в населеному пункті с. Требухів Броварського району Київської області»); рішення ІНФОРМАЦІЯ_1 від 31.08.2022 № 826-32-08, яким надано дозвіл комунальному підприємству « ІНФОРМАЦІЯ_3 » на розроблення документації із землеустрою щодо відведення в користування земельної ділянки із кадастровим номером 3210600000:00:059:0212; рішення ІНФОРМАЦІЯ_1 від 11.10.2022 № 856-34-08, яким затверджено проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки із кадастровим номером 3210600000:00:059:0212 в постійне користування комунальному підприємству « ІНФОРМАЦІЯ_3 »; договору на виконання робіт» № 24 від 30 вересня 2022 року, укладений між ФОП ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_14 і ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 », додатків до нього і додаткових угод, у тому числі додатку № 1 до договору на виконання робіт № 24 від 30 вересня 2022 р. «Протокол узгодження договірної ціни до договору на виконання робіт № _24 від «30» вересня 2022 р.», акту виконаних робіт; договору про співпрацю від 11 жовтня 2022 р.,укладеного між ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_15 », ІНФОРМАЦІЯ_14 і ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 », додатків до нього і додаткових угод; договору 614 на виконання лабораторного дослідження від 18 жовтня 2022 року», укладеного між Броварською районною філією Державної установи « ІНФОРМАЦІЯ_16 », ІНФОРМАЦІЯ_14 і ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 »), додатків до нього і додаткових угод, у тому числі додатку № 1 до договору на виконання лабораторного дослідження від 18.10.2022 р. «Специфікація до договору від 18.10.2022р»; договору на виконання робіт № УТ-2022.10.24-56 від 24 жовтня 2022 року», укладеного між ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_17 », ІНФОРМАЦІЯ_14 і ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 », додатків до нього і додаткових угод, у тому числі додатку № 1 до договору на виконання робіт № УТ-2022.10.24-56 від 24.10.2022 р. «Договірна ціна на влаштування огородження місця утилізації залишків зіпсованої продукції», акту приймання виконаних робіт (надання послуг) від 07 грудня 2022 р.»; Плану заходів щодо проведення утилізації залишків продукції, яка зберігалася на складах ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 », розробленого на підставі протоколу № 3 від 25.03.2022 позачергового засідання комісії ІНФОРМАЦІЯ_18 ; протоколу від 28.03.2022 засідання комісії створеної на позачерговому засіданні комісії комісії ІНФОРМАЦІЯ_12 з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій від 25.03.2022 згідно протоколу № 3, яким затверджено План заходів щодо проведення утилізації залишків продукції, яка зберігалася на складах ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 »; всіх без виключення документів (рішень, протоколів, звітів тощо) прийнятих, виданих та отриманих документів у період з 12.03.2022 по тепер в ході діяльності комісії ІНФОРМАЦІЯ_12 з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій документів, що стосуються збирання, переведення, утилізації (захоронення) в районі Броварського міського кладовища № 3 зіпсованої продукції, яка зберігалася на території ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » та щодо виконання протоколу № 3 від 25.03.2022 позачергового засідання комісії ІНФОРМАЦІЯ_12 з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій товариству з обмеженою відповідальністю « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (у тому числі пунктів 2, 5, 6, 7 зазначеного Протоколу № 3), а також виконання Плану заходів щодо проведення утилізації відходів ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (розробленого на підставі пункту 5 зазначеного Протоколу № 3); всіх без виключення документів (рішень, протоколів, звітів тощо) прийнятих, виданих та отриманих документів у період з 12.03.2022 по тепер в ході діяльності комісії створеної на позачерговому засіданні комісії комісії ІНФОРМАЦІЯ_12 з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій від 25.03.2022 згідно протоколу № 3, що стосуються збирання, переведення, утилізації (захоронення) в районі Броварського міського кладовища № 3 зіпсованої продукції, яка зберігалася на території ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » та щодо виконання протоколу № 3 від 25.03.2022 позачергового засідання комісії ІНФОРМАЦІЯ_12 з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій товариству з обмеженою відповідальністю « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (у тому числі пунктів 2, 5, 6, 7 зазначеного Протоколу № 3), а також виконання Плану заходів щодо проведення утилізації відходів ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (розробленого на підставі пункту 5 зазначеного Протоколу № 3); документів, якими підтверджується листування між ІНФОРМАЦІЯ_4 , її ІНФОРМАЦІЯ_5 з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 », що стосуються питання збирання, переведення, утилізації (захоронення) в районі Броварського міського кладовища № 3 зіпсованої продукції, яка зберігалася на території ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 ».
Своє клопотання обґрунтовує тим, що прокурорами Київської обласної прокуратури здійснюється процесуальне керівництво досудовим розслідуванням у кримінальному провадженні, відомості про яке 07.06.2022 внесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 42022110000000129 за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 2 ст. 28, ч. 2 ст. 239, ч. 2 ст. 240 і ч. 2 ст. 364 Кримінального кодексу України за фактом зловживання службовим становищем службовими особами ІНФОРМАЦІЯ_1 в інтересах ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 », внаслідок чого відбулося забруднення (засмічення) земель через порушення встановлених правил використання (охорони) надр, чим спричинено тяжкі наслідки охоронюваним законом державним та громадським інтересам.
В ході досудового розслідування установлено, що 12.03.2022 року в результаті обстрілу в ході збройної агресії ІНФОРМАЦІЯ_19 , що належить ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ), розташованого на земельних ділянках з кадастровими номерами 3221283200:07:002:0017 площею 17,2618 га, що знаходиться в межах Калинівської селищної ради Броварського району Київської області та 3221283203:04:010:0057, яка має адресу: АДРЕСА_2 , були пошкоджені холодильні та складські приміщення, в яких зберігалася м`ясна та рибна продукція, в результаті чого м`ясні та рибні продукти вагою близько 50 тисяч тон були зіпсовані.
За даними досудового розслідування, з метою уникнення фінансових втрат на оплату утилізації зіпсованих м`ясних та рибних продуктів, так як утилізація такого виду відходів потребує спеціальної методики та умов утилізації, на які потрібні значні кошти, керівники та власники ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ), вступивши у злочинну змову з керівництвом ІНФОРМАЦІЯ_20 та її виконавчого комітету, порушуючи встановлений порядок утилізації такого виду відходів, орієнтовно у період з 25-го березня 2022 року по 14 липня 2022 року здійснено захоронення зіпсованої м`ясної та рибної продукції на земельній ділянці, що у встановленому порядку не виділялася для зазначених цілей та не придатна для зберігання відходів, чим можливо завдано шкоду довкіллю та екологічній безпеці населення.
Зіпсовані харчові продукти переміщено з логістичного центру ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ), який знаходиться на земельних ділянках з кадастровими номерами 3221283200:07:002:0017 і 3221283203:04:010:0057 на земельну ділянку з кадастровим номером 3210600000:00:059:0212 (3210600000:00:060:0513), яка знаходиться за територією міського кладовища № НОМЕР_4 по АДРЕСА_3 .
Протоколом № 3 від 25.03.2022 позачергового засідання комісії ІНФОРМАЦІЯ_12 з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій товариству з обмеженою відповідальністю « ІНФОРМАЦІЯ_7 » погоджено місце утилізації залишків продукції, яка зберігалася на складах вказаного товариства, на території земель ІНФОРМАЦІЯ_21 в районі міського кладовища біля кільцевої дороги.
Пунктами 5, 6 вказаного протоколу вирішено розробити План заходів щодо проведення утилізації відходів до 31.03.2022 та здійснювати щоденну фіксацію обсягу утилізованої продукції.
Таким чином, зазначеними документами підтверджується факт погодження місця утилізації зіпсованої харчової продукції виконавчим комітетом органу місцевого самоврядування.
Разом з тим, за даними досудового розслідування керівництвом ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » із залученням працівників товариства та інших осіб було організовано роботи із захоронення, а не утилізації, зазначених відходів на вказаній земельній ділянці.
В ході досудового розслідування установлено, що дії щодо збирання, перевезення та захоронення м`ясних та рибних продуктів здійснювалася за попереднім погодженням з службовими особами ІНФОРМАЦІЯ_1 , комунального підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_3 » за допомогою транспортних засобів, зокрема, автомобілем МАЗ з державним номерним знаком НОМЕР_5 , автомобілем КАМАЗ з державним номерним знаком НОМЕР_6 , автомобілем КАМАЗ з державним номерним знаком НОМЕР_7 , екскаватором з державним номерним знаком НОМЕР_8 .
Крім того установлено, що захоронення зіпсованої продукції здійснюється на земельній ділянці щодо якої в Державному земельному кадастрі і Державному реєстрі речових прав відсутня інформація щодо надання у власність чи користування будь-яких суб`єктам права. Будь-які рішення щодо надання в оренду земельної ділянки на підставі проведеного конкурсу згідно ст. 134 Земельного кодексу України уповноваженими органами згідно ст. 122 Земельного кодексу України не приймалися.
В ході досудового розслідування на підставі ухвали Шевченківського районного суду м. Києва від 22.07.2022 у справі № 761/13690/22 02.08.2022 проведено огляд земельної ділянки площею 2 га з кадастровим номером 3210600000:00:059:0212, що перебуває у власності держави згідно відомостей Державного земельного кадастру.
Оглядом установлено, що на земельні ділянці наявні 22 піщано-гравійні насипи. В ході огляду працівниками ІНФОРМАЦІЯ_22 та прокурором відібрано зразки ґрунту шляхом розриття траншей екскаватором. Під час розриття траншей у грунті виявлено предмети схожі на зіпсовані продукти тваринного походження рибу, молочні продукти, які перемішані з будівельними відходами і сміттям.
Зокрема, спеціалістами ІНФОРМАЦІЯ_22 та прокурором, з метою визначення вмісту в ґрунті хімічних речовин, на зазначеній земельній ділянці відповідно ДСТУ ГОСТ 14.4.3.01:2019 відібрано одну об`єднану пробу ґрунту, що складається з 6 точкових проб ґрунту та поміщено їх до пакету № 1.
Також, відібрано контрольну пробу ґрунту на відстані 70 метрів від земельної ділянки з кадастровим номером 3210600000:00:059:0212 через дорогу на земельній ділянці сільськогосподарського призначення та поміщено їх до пакету № 2 (фонові (контрольні) зразки ґрунту).
У місцях відбору проб ґрунту самохідною землерийною машиною трактором було сплановано піщаний насип орієнтовною висотою 2 метри до загального рельєфу поверхні земельної ділянки, після чого викопано 6 ям орієнтовно глибиною до 4 метрів 20 сантиметрів по периметру земельної ділянки. Під час викопування ям на глибині близько 1,7 метра виявлено розміщення змішаних відходів різного типу, а саме, продукти харчування у поліетиленовій упаковці (риба, маргарин, крабові палички, картопля фрі, овочі) дерев`яні дошки, металеві конструкції та інші залишки будівельних матеріалів. Під час проведення робіт по викопуванню ям відчувався їдкий сморід схожий на сморід від гниття зіпсованих продуктів або від гниття залишків живих організмів.
Крім того, в ямі № 1 на глибині орієнтовно 4 метрів виявлено чорну рідину яка зовні схожа на фільтрат.
За результатами інструментально-лабораторних вимірювань ІНФОРМАЦІЯ_22 (протокол вимірювань показників складу та властивостей ґрунтів від 19.08.2022 № 07-22), зафіксовано перевищення у пробі № 1 вмісту: - сульфатів, у перерахунку на сульфати у 1,7 рази, - нітратів, у перерахунку на нітрати у 1,15 раз відносно ГДК та - амонію (обмінного), у перерахунку на азот амонійний у 7,2 рази, - хлоридів у 6,7 рази, - органічних речовин, що екстрагуються петролейним ефіром (мінеральних та рослинних олій, рослинних та тваринних жирів, мил, смол, важких вуглеводнів тощо) у 29 разів порівняно з фоновими пробами.
Згідно висновків спеціалістів в наслідок захоронення змішаних шкідливих відходів різного типу на земельній ділянці з порушенням вимог абзаців 10, 11 та 12 частини першої статті 35 Закону України «Про охорону земель, частини першої статті 167, пункту «і» частини першої статті 32 Закону України «Про відходи» призвело до забруднення (псування) земель державної власності та створило небезпеку для довкілля.
На виконання листа Київської обласної прокуратури Державною екологічною інспекцією Столичного округу проведено розрахунок розміру шкоди від засмічення і забруднення земельних ресурсів і земель змішаними відходами різного типу. Розмір шкоди від засмічення земельних ресурсів складає 124718308,80 грн, а внаслідок забруднення земель 53317077,03 грн.
Відповідно до довідки спеціаліста ІНФОРМАЦІЯ_23 з питань безпечності харчових продуктів враховуючи, що харчові продукти тваринного походження були розфасовані в упаковки та те, що за матеріалами слідства вони були вивезені зі складу готової продукції де зберігались до подальшого надходження до торговельних мереж, а також відповідно до вимог пункту 11 частини 1 статті 13 Закону України «Про побічні продукти тваринного походження, не призначені для споживання людиною» такі продукти можливо розглядати, як побічні продукти тваринного походження, що належать до категорії III.
На момент проведення слідчих дій (02.08.2022) харчові продукти тваринного походження мали виражені ознаки розкладання та псування, що може становити ризик для здоров`я людини або тварини.
У подальшому, з підстав викладених вище, із наданням відповідних підтвержуючих документів, прокурором подано до Шевченківського районного суду м. Києва клопотання про тимчасовий доступ до речей і документів, які перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 і її виконавчого комітету.
Прокурор у клопотанні просив надати ряд засвідчених копій документів та ряд оригіналів документів.
Однак, на підставі ухвали слідчого судді Шевченківського районного суду м. Києва від 30.12.2022 у справі № 761/27908/22 судом клопотання задоволено частково та надано доступ до виключно копій документів.
17.02.2023 прокурором реалізовано вказану вище ухвалу суду та отримано тимчасовий доступ до копій документів ІНФОРМАЦІЯ_1 і її виконавчого комітету.
У подальшому, органом досудового розслідування отримано з ІНФОРМАЦІЯ_24 висновок експерта від 21.08.2023 № СЕ-19-23/15621-ЕЛ. Так, судовим експертом ІНФОРМАЦІЯ_25 на підставі матеріалів та розрахунків ІНФОРМАЦІЯ_26 проведено власний розрахунок розміру шкоди від засмічення та забруднення ґрунтів, у зв`язку з чим згідно висновку експерта розмір шкоди внаслідок забруднення земель становить 81377576,90 грн, а внаслідок засмічення земель 249433185,9 грн.
Також, отримано з ІНФОРМАЦІЯ_27 висновок судової інженерно-екологічної експертизи від 12.10.2023 № 5896/23-63. Згідно вказаного висновку, має місце забруднення ґрунтів у розмірі 37539893,94 грн та засмічення земель в розмірі 249436617,66 грн.
У подальшому, прокурором призначено в ІНФОРМАЦІЯ_27 судову криміналістичну (почеркознавчу) експертизу, на розгляд якої поставлено питання щодо приналежності підпису від імені ОСОБА_5 (директора ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 »).
Наявність таких документів у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 і її виконавчого комітету підтверджується наданими документами і протоколом тимчасового доступу до речей і документів від 17.02.2023.
Місце дислокації комісії ІНФОРМАЦІЯ_12 з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій - приміщенні конференц-залу (малий зал) ІНФОРМАЦІЯ_1 ( АДРЕСА_4 ). Документація комісії зберігається у приміщенні ІНФОРМАЦІЯ_1 .
Вказана протиправна діяльність, є предметом розслідування у даному кримінальному провадженні, а перелічені вище документи, які знаходяться у приміщенні ІНФОРМАЦІЯ_2 і ІНФОРМАЦІЯ_1 , містять на собі матеріальні сліди, що можуть підтвердити або спростувати факт проведення незаконного завантаження, перевезення та закопування зазначеної вище зіпсованої м`ясної та рибної продукції та здійснення такої діяльності з порушенням установленого законом порядку, тобто на земельній ділянці, не відведеній та не призначеній для розміщення зіпсованих продуктів тваринного походження, за відсутності дозвільних документів, а також шляхом забруднення (засмічення) даних земельних ділянок та спричинення шкоди навколишньому природному середовищу, у тому числі шляхом порушення встановлених правил охорони і використання надр, що являється злочинним наслідком вчинення кримінального правопорушення службовими особами ІНФОРМАЦІЯ_1 (її виконавчого комітету) і невстановленими особами ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 ».
Здобуті в ході тимчасового доступу засвідчені копії та оригінали документів мають принципове і важливе значення для встановлення обставин у кримінальному провадженні.
На підставі викладеного, прокурор звернувся з вказаним клопотанням.
Прокурор в судове засідання не з`явився, однак подав до суду заяву у якій просив справу слухати у його відсутність, клопотання підтримав, та просив його задовольнити в повному обсязі.
Особи, у володінні яких знаходяться такі документи, у судове засідання не з`явилися, про час та слухання справи повідомлені належним чином.
Дослідивши доводи клопотання й додані до нього матеріали, слідчий суддя приходить до висновку про наявність підстав для його задоволення, виходячи із наступного.
Так, згідно з ч. ч. 1, 2 ст. 159 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження, у володінні якої знаходиться такі і документи, можливості ознайомитись з ними, зробити їх копії та, у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, судом, вилучити їх (здійснити їх виїмку). Тимчасовий доступ до речей і документів здійснюється на підставі ухвали слідчого судді, суду.
При цьому, за змістом ч. 7 ст. 163 КПК України слідчий суддя, суд в ухвалі про надання тимчасового доступу до речей і документів може дати розпорядження про надання можливості вилучення речей і документів, якщо сторона кримінального провадження доведе наявність достатніх підстав вважати, що без такого вилучення існує реальна загроза зміни або знищення речей чи документів, або таке вилучення необхідне для досягнення мети отримання доступу до речей і документів.
Враховуючи, що стороною кримінального провадження доведено наявність достатніх підстав вважати, що документи, до яких слідчий просить надати тимчасовий доступ перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 (ЄДРПОУ НОМЕР_1 , адреса: АДРЕСА_1 ) та ІНФОРМАЦІЯ_2 (ЄДРПОУ НОМЕР_2 , адреса: АДРЕСА_1 ), що вказані документи самі по собі, а також в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному проваджені, що обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів, неможливо довести іншим шляхом, слідчий суддя приходить до висновку, що клопотання підлягає задоволенню.
За таких обставин, керуючись вимогами ст. 132, 159, 163 КПК України, слідчий суддя,-
У Х В А Л И В:
Клопотання прокурора відділу Київської обласної прокуратури ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до речей і документів в рамках досудового розслідування, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 42022110000000129, внесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань 07.06.2022, за ознаками вчинення кримінальних правопорушень, передбачених ч. 2 ст. 28, ч. 2 ст. 239, ч. 2 ст. 240, ч. 2 ст. 364 КК України задовольнити у повному обсязі.
Надати прокурорам, що входять до складу групи прокурорів у кримінальному провадженні № 42022110000000129 від 07.06.2022, слідчим органу досудового розслідування, включеним до складу групи слідчих, тимчасовий доступ та вилучення речей і документів, які знаходяться у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 (ЄДРПОУ НОМЕР_1 , адреса: АДРЕСА_1 ) та ІНФОРМАЦІЯ_2 (ЄДРПОУ НОМЕР_2 , адреса: АДРЕСА_1 ), а саме засвідчених копій наступних документів:
- контрактів з керівником комунального підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_3 » і додаткових угод до них, які діяли у період з 12.03.2022 по тепер.
- розпоряджень, наказів і рішень про призначення директора керівником комунального підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_3 », продовження терміну дії контракту, які діяли у період з 12.03.2022 по тепер.
- розпорядження ІНФОРМАЦІЯ_2 від 13.12.2022 № 170-ОД з додатком (розподіл функціональних повноважень).
- паспортів бурових свердловин для водопостачання, виконані ФОП ОСОБА_4 на підставі договору на виконання робіт» № 24 від 30 вересня 2022 року.
- проекту із землеустрою щодо відведення земельної ділянки із кадастровим номером 3210600000:00:059:0212 в постійне користування комунальному підприємству « ІНФОРМАЦІЯ_3 ».
- листів та документів між ІНФОРМАЦІЯ_4 , її ІНФОРМАЦІЯ_5 з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій та ДУ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » з питань, що стосуються збирання, переведення, утилізації (захоронення) в районі ІНФОРМАЦІЯ_28 зіпсованої продукції, яка зберігалася на території ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 ».
- документів що стосуються оскарження ІНФОРМАЦІЯ_8 від 03.04.2023 за результатами проведення позапланового заходу державного нагляду (контролю) щодо додержання вимог законодавства у сфері охорони навколишнього природного середовища, раціонального використання і охорони природних ресурсів ІНФОРМАЦІЯ_4 та наказів про проведення позапланових заходів державного нагляду (контролю) ІНФОРМАЦІЯ_9 , надавши засвідчені належним чином (згідно ДСТУ 4163:2020) копії підтверджуючих документів, у тому числі заперечень ІНФОРМАЦІЯ_1 , позовних заяв, відповідних скарг тощо.
- документів (характеристик, особових справ тощо), що стосуються питання про обрання депутатом ІНФОРМАЦІЯ_1 ОСОБА_5 ІНФОРМАЦІЯ_10 , його відкликання як депутата місцевої ради за народною ініціативою в розумінні положень Закону України «Про статус депутатів місцевих рад» (копії пропозицій про відкликання депутата, рішення про внесення пропозиції щодо відкликання депутата місцевої ради тощо).
Надати прокурорам, що входять до складу групи прокурорів у кримінальному провадженні № 42022110000000129 від 07.06.2022, слідчим органу досудового розслідування, включеним до складу групи слідчих, тимчасовий доступ та вилучення речей і документів, які знаходяться у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 (ЄДРПОУ НОМЕР_1 , адреса: АДРЕСА_1 ) та ІНФОРМАЦІЯ_2 (ЄДРПОУ НОМЕР_2 , адреса: АДРЕСА_1 ), а саме оригіналів наступних документів:
- листа ІНФОРМАЦІЯ_2 від 21.03.2022 № 138, адресований голові ІНФОРМАЦІЯ_11 .
- рішення ІНФОРМАЦІЯ_2 від 30.03.2021 № 215 про утворення комісії ІНФОРМАЦІЯ_12 з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій зі всіма додатками до нього, у тому числі Положення про комісію ІНФОРМАЦІЯ_12 з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій, посадового складу комісії ІНФОРМАЦІЯ_12 з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій.
- листа ІНФОРМАЦІЯ_13 від 21.03.2022 № 01.1-11/262, адресований Броварському міському голові.
- всіх без виключення актів про знищення, яким комісією, утвореною протоколом № 3 від 25.03.2022 позачергового засідання комісії ІНФОРМАЦІЯ_12 з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій, засвідчено вивезення та захоронення на земельній ділянці ІНФОРМАЦІЯ_1 (територіальної громади) залишки згорілої продукції, що зберігалася на складах ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 ».
- протоколу № 3 від 25.03.2022 позачергового засідання комісії ІНФОРМАЦІЯ_12 з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій.
- протоколу № 7 від 12.07.2022 чергового засідання комісії ІНФОРМАЦІЯ_12 з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій із додатками («Склад робочої групи щодо проведення обстеження водопроводу в населеному пункті с. Требухів Броварського району Київської області»).
- рішення ІНФОРМАЦІЯ_1 від 31.08.2022 № 826-32-08, яким надано дозвіл комунальному підприємству « ІНФОРМАЦІЯ_3 » на розроблення документації із землеустрою щодо відведення в користування земельної ділянки із кадастровим номером 3210600000:00:059:0212.
- рішення ІНФОРМАЦІЯ_1 від 11.10.2022 № 856-34-08, яким затверджено проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки із кадастровим номером 3210600000:00:059:0212 в постійне користування комунальному підприємству « ІНФОРМАЦІЯ_3 ».
- договору на виконання робіт» № 24 від 30 вересня 2022 року, укладений між ФОП ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_14 і ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 », додатків до нього і додаткових угод, у тому числі додатку № 1 до договору на виконання робіт № 24 від 30 вересня 2022 р. «Протокол узгодження договірної ціни до договору на виконання робіт № _24 від «30» вересня 2022 р.», акту виконаних робіт.
- договору про співпрацю від 11 жовтня 2022 р.,укладеного між ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_15 », ІНФОРМАЦІЯ_14 і ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 », додатків до нього і додаткових угод.
- договору 614 на виконання лабораторного дослідження від 18 жовтня 2022 року», укладеного між Броварською районною філією Державної установи « ІНФОРМАЦІЯ_16 », ІНФОРМАЦІЯ_14 і ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 »), додатків до нього і додаткових угод, у тому числі додатку № 1 до договору на виконання лабораторного дослідження від 18.10.2022 р. «Специфікація до договору від 18.10.2022р».
- договору на виконання робіт № УТ-2022.10.24-56 від 24 жовтня 2022 року», укладеного між ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_17 », ІНФОРМАЦІЯ_14 і ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 », додатків до нього і додаткових угод, у тому числі додатку № 1 до договору на виконання робіт № УТ-2022.10.24-56 від 24.10.2022 р. «Договірна ціна на влаштування огородження місця утилізації залишків зіпсованої продукції», акту приймання виконаних робіт (надання послуг) від 07 грудня 2022 р.».
- Плану заходів щодо проведення утилізації залишків продукції, яка зберігалася на складах ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 », розробленого на підставі протоколу № 3 від 25.03.2022 позачергового засідання комісії ІНФОРМАЦІЯ_12 з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій.
- протоколу від 28.03.2022 засідання комісії створеної на позачерговому засіданні комісії комісії ІНФОРМАЦІЯ_12 з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій від 25.03.2022 згідно протоколу № 3, яким затверджено План заходів щодо проведення утилізації залишків продукції, яка зберігалася на складах ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 ».
- всіх без виключення документів (рішень, протоколів, звітів тощо) прийнятих, виданих та отриманих документів у період з 12.03.2022 по тепер в ході діяльності комісії ІНФОРМАЦІЯ_12 з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій документів, що стосуються збирання, переведення, утилізації (захоронення) в районі Броварського міського кладовища № 3 зіпсованої продукції, яка зберігалася на території ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » та щодо виконання протоколу № 3 від 25.03.2022 позачергового засідання комісії ІНФОРМАЦІЯ_12 з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій товариству з обмеженою відповідальністю « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (у тому числі пунктів 2, 5, 6, 7 зазначеного Протоколу № 3), а також виконання Плану заходів щодо проведення утилізації відходів ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (розробленого на підставі пункту 5 зазначеного Протоколу № 3).
- всіх без виключення документів (рішень, протоколів, звітів тощо) прийнятих, виданих та отриманих документів у період з 12.03.2022 по тепер в ході діяльності комісії створеної на позачерговому засіданні комісії комісії ІНФОРМАЦІЯ_12 з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій від 25.03.2022 згідно протоколу № 3, що стосуються збирання, переведення, утилізації (захоронення) в районі Броварського міського кладовища № 3 зіпсованої продукції, яка зберігалася на території ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » та щодо виконання протоколу № 3 від 25.03.2022 позачергового засідання комісії ІНФОРМАЦІЯ_12 з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій товариству з обмеженою відповідальністю « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (у тому числі пунктів 2, 5, 6, 7 зазначеного Протоколу № 3), а також виконання Плану заходів щодо проведення утилізації відходів ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (розробленого на підставі пункту 5 зазначеного Протоколу № 3).
- документів, якими підтверджується листування між ІНФОРМАЦІЯ_4 , її ІНФОРМАЦІЯ_5 з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 », що стосуються питання збирання, переведення, утилізації (захоронення) в районі ІНФОРМАЦІЯ_28 зіпсованої продукції, яка зберігалася на території ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 ».
Строк дії ухвали становить 1 (один) місяць з дня її постановлення.
Роз`яснити службовим особам ІНФОРМАЦІЯ_1 та ІНФОРМАЦІЯ_2 , що у відповідності до ч. 1 ст. 166 КПК України, у разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів, слідчий суддя за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями цього Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.
Ухвала окремому оскарженню не підлягає, між тим, відповідно до ст. 309 КПК України, може бути оскаржена протягом 5 днів з моменту її отримання в разі надання дозволу на тимчасовий доступ до речей і документів, яким дозволено вилучення речей і документів, як посвідчують користування правом на здійснення підприємницької діяльності, або інших, за відсутністю яких фізична особа - підприємець чи юридична особа позбавляються можливості здійснювати свою діяльність.
Слідчий суддя
Суд | Шевченківський районний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 05.12.2023 |
Оприлюднено | 26.04.2024 |
Номер документу | 115505865 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів |
Кримінальне
Шевченківський районний суд міста Києва
Фролова І. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні