Рішення
від 30.11.2023 по справі 401/668/22
СВІТЛОВОДСЬКИЙ МІСЬКРАЙОННИЙ СУД КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 401/668/22 ;

Провадження № 2/401/779/23

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

30 листопада 2023 року м. Світловодськ

Світловодський міськрайонний суд Кіровоградської області, в складі:

головуючий суддя Макарова Ю.І.,

секретар Горбатюк К.А.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в порядку загального позовного провадження в залі суду в м. Світловодську цивільну справу за позовною заявою адвоката Браташа Юрія Павловича в інтересах ОСОБА_1 до Світловодської міської ради Кіровоградської області, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору: Світловодське міське комунальне підприємство «Комбінат комунальних послуг», про визнання протиправними та скасування рішень Світловодської міської ради Кіровоградської області,-

ВСТАНОВИВ:

17 лютого 2022 року до Світловодського міськрайонного суду надійшла позовна заява адвоката Браташа Ю.П. в інтересах ОСОБА_1 про визнання протиправними та скасування рішень Світловодської міської ради № 1298 від 21.12.2021 «Про відмову в передачі земельної ділянки у власність для індивідуального садівництва громадянину України ОСОБА_1 » та № 1255 від 21.12.2021 «Про передачу в постійне користування земельних ділянок СМКП «Комбінат комунальних послуг» за адресою: Кіровоградська область, Олександрійський район, Світловодська міська територіальна громада, м.Світловодськ, вул. Підгірна, для індивідуального садівництва».

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що ОСОБА_1 , який має статус учасника бойових дій, звернувся до Світловодської міської ради із заявою про передачу у приватну власність земельної ділянки площею 0, 1138 га, для індивідуального садівництва за адресою: АДРЕСА_1 , за рахунок земельної ділянки з кадастровим номером 3510900000:50:016:0116. Оскаржуваним рішенням № 1298 від 21.12.2021 ОСОБА_1 відмовлено у задоволенні заяви з підстав не відповідності п.9 ст. 118 Земельного кодексу України, а саме: відсутній проект землеустрою щодо відведення даної земельної ділянки, який підлягає затвердженню рішенням міської ради перед наданням її у власність громадянину. Крім того, оскаржуваним рішенням № 1255 від 21.12.2021 КП «ККП» передано у постійне користування земельні ділянки: кадастровий номер 3510900000:50:016:0116 площею 0, 1138 га, та кадастровий номер 3510900000:50:016:0109 площею 0, 1038 га, для індивідуального садівництва, з метою вирощування рослин для озеленення території міста, розташовані за адресою: АДРЕСА_1 . Категорія земель землі сільськогосподарського призначення. Згідно зі ст. 25 ЗК України, юридичні особи можуть мати земельні ділянки для ведення індивідуального або колективного садівництва на умовах оренди. Крім того, відповідно до ч.2 ст. 37 ЗК України, державні та комунальні несільськогосподарські підприємства, установи та організації можуть набувати в оренду землі сільськогосподарського та іншого призначення для ведення підсобного господарства. Разом з тим, КП «ККП» не є сільськогосподарським, тому не може мати у постійному користуванні земельні ділянки сільськогосподарського признання для ведення садівництва. Таким чином, Світловодська міська рада мала право передати відповідну земельну ділянку в оренду лише за результатами земельних торгів, але відповідні торги не проводилися. За таких обставин, оскаржуване рішення № 1255 від 21.12.2021 є протиправним та підлягає скасуванню, як таке, що не відповідає нормам чинного законодавства. Крім того, підставою для прийняття оскаржуваного рішення № 1298 від 21.12.2021 є недотримання позивачем вимог п. 9 ст. 118 ЗК України. При цьому, земельна ділянка з кадастровим номером 3510900000:50:016:0116 на час подання позивачем заяви про надання її у власність вже була сформованою, а ст. 118 ЗК України не регламентує порядок передачі у приватну власність громадян сформованої земельної ділянки. Вважає, що позивачем повністю дотримано норм ЗК України для отримання зазначеної земельної ділянки у власність, а відповідачем безпідставно відмовлено у задоволенні заяви, що є підставою для скасування оскаржуваного рішення. (а.с. 2-6)

Ухвалою суду від 18 лютого 2022 року відмовлено у відкритті провадження за позовною заявою адвоката Браташа Юрія Павловича в інтересах ОСОБА_1 до Світловодської міської ради Кіровоградської області, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору: Світловодське міське комунальне підприємство «Комбінат комунальних послуг», про визнання протиправними та скасування рішень Світловодської міської ради Кіровоградської області.

Постановою Кропивницького апеляційного суду від 12 вересня 2022 року ухвала Світловодського міськрайонного суду від 18 лютого 2022 року залишена без змін.

Постановою Верховного Суду у складі колегії суддів Першої судової палати Касаційного цивільного суду від 01 березня 2023 року ухвалу Світловодського міськрайонного суду від 18 лютого 2022 року та постанову Кропивницького апеляційного суду від 12 вересня 2022 року скасовано, справу направлено для розгляду до суду першої інстанції.

Ухвалою суду від 05 квітня 2023 року відкрито загальне позовне провадження за вищевказаною позовною заявою, справу призначено до підготовчого розгляду.

10 травня 2023 року надійшов відзив на позовну заяву, згідно якої представник відповідача заперечив проти задоволення позовних вимог. Зазначає, що повноваження відповідних органів місцевого самоврядування щодо передачі земельних ділянок у власність або користування та порядок надання земельних ділянок державної або комунальної власності у користування встановлені ст.ст. 116, 118, 122 ЗК України, ст.ст. 26, 33, 59 закону України «Про місцеве самоврядування в Україні». При цьому, порядок отримання земельної ділянки у власність громадянами регламентований ст. 118 ЗК України. Разом з тим, позивачем не дотримано вказаного порядку, він не звертався до міської ради із заявою про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою земельної ділянки для садівництва, не розробив такий план, у зв`язку з чим не міг мати легітимних сподівань та правомірних очікувань на закінчення процедури отримання у власність земельної ділянки. Таким чином, у позивача не виникло право на спірну земельну ділянку, яке б підлягало судовому захисту. Крім того, вважає, що оскаржуване рішення № 1255 від 21.12.2021 є актом одноразового застосування, який вичерпав свою дію фактом виконання, а саме: державною реєстрацією права постійного користування. З огляду на викладене, вважає, що позивачем обрано не вірний спосіб захисту, що є підставою для відмови у задоволенні позовних вимог. (т.2 а.с. 85-99)

15 травня 2023 року надійшла відповідь на відзив, відповідно до якої представник позивача підтримує позовні вимоги. Зазначає, що земельна ділянка з кадастровим номером 3510900000:50:016:0116 є сформованою, оскільки у неї визначена площа, визначені та погоджені межі, раніше розроблено та погоджено проект землеустрою та інформація щодо цієї земельної ділянки внесена до Державного земельного кадастру. Статтею 50 ЗУ «Про землеустрій» визначений виключний перелік підстав розробки проектів землеустрою, при цьому, якщо земельна ділянка є сформованою необхідність розробки проекту землеустрою відсутня. Крім того, ст. 123 ЗК України, визначено, що надання у користування земельної ділянки, зареєстрованої в Державному земельному кадастрі відповідно до Закону України «Про Державний земельний кадастр», право власності на яку зареєстровано у Державному реєстрі речових прав на нерухому майно, без зміни її меж та цільового призначення здійснюється без складення документації із землеустрою. Також представнику відомі факти передання земельних ділянок міською радою учасникам АТО без затвердження проектів землеустрою. Зазначає, що у даному випадку відсутні дискреційні повноваження відповідача, оскільки існує вільна земельна ділянка сільськогосподарського призначення з конкретним цільовим призначенням: для ведення садівництва, площею менше ніж норма безкоштовної приватизації, з визначеним кадастровим номером, заяву подано учасником АТО, тобто громадянином України, який має переважне право на отримання вільної земельної ділянки, проект землеустрою розроблено раніше, тобто у відповідача був лише один законний варіант поведінки задовольнити заяву позивача. (а.с. 95-101)

Ухвалою суду від 31 травня 2023 року задоволено клопотання представника позивача, залучено в якості спеціаліста в галузі землевпорядкування фізичну особу підприємця ОСОБА_2 .

Ухвалою суду від 31 травня 2023 року закрито підготовче провадження, справу призначено до судового розгляду по суті.

09 серпня 2023 року від представника відповідача надійшло клопотання про долучення до справи копій рішень Світловодської міської ради від 31 липня 2023 року № 1977 «Про припинення права постійного користування земельними ділянками СМКП «Комбінат комунальних послуг» та № 1978 «Про внесення доповнень до рішення Світловодської міської ради № 464 від 27.04.2021 «Про затвердження переліку вільних земельних ділянок, які надаються у користування або у власність на земельних торгах». (а.с. 174-176)

04 жовтня 2023 року від представника позивача надійшло клопотання про долучення до справи копій витягів з Державного реєстру речових прав про об`єкт: земельна ділянка кадастровий номер 3510900000:50:016:0116, земельна ділянка кадастровий номер 3510900000:50:016:0109. (а.с. 190-192)

01 листопада 2023 року від представником позивача подано письмові пояснення з клопотанням про долучення до справи доказів: копії листа виконавчого комітету Світловодської міської ради від 27.10.2023 № 37-і, запиту на отримання публічної інформації від 09.10.2023, витягу з проекту землеустрою щодо відведення земельного масиву № 2016МФ13КРОЛ000388, інформації Державного земельного кадастру про право власності та речові права на відповідні земельні ділянки. (а.с. 200-203)

У судовому засіданні представник позивача підтримав позовні вимоги з підстав, викладених у позовній заяві, відповіді на відзив та письмових поясненнях.

У судовому засіданні представник позивача заперечив проти задоволення позовних вимог з підстав, викладених у відзиві та письмових поясненнях.

Представник третьої особи в судове засідання не з`явився, хоча про дату, час та місце його проведення повідомлений належним чином.

Суд, заслухавши представників сторін, дослідивши письмові докази справи, встановив наступні обставини та відповідні ним правовідносини.

25.10.2021 ОСОБА_1 звернувся до Світловодської міської ради з заявою про передачу йому безкоштовно у власність земельної ділянки загальною площею 0, 1138 га для ведення садівництва по АДРЕСА_1 за рахунок вільних земель комунальної власності сільськогосподарського призначення кадастровий номер 3510900000:50:016:0116. Заява обґрунтована тим, що заявник являється учасником АТО, тому має пріоритет перед іншими громадянами. Враховуючи, що на зазначену земельну ділянку зареєстровано речове право, з підстав ст. 123 ЗК України, просить заяву задовольнити. (т.1 а.с.24)

На вказане звернення 26.11.2021 надано відповідь за підписом міського голови А.Маліцького, згідно якої, заява розглянута та опрацьована. Управлінням економіки, ресурсів та розвитку міста було підготовлено проект рішення та винесено на розгляд постійних депутатських комісій та сесію міської ради, але зазначене рішення не набрало необхідної кількості голосів. (т. 1 а.с. 25)

Рішенням Світловодської міської ради № 1255 від 21.12.2021 передано Світловодському міському комунальному підприємству «Комбінат комунальних послуг» в постійне користування земельні ділянки: кадастровий номер 3510900000:50:016:0116 площею 0, 1138 га та кадастровий номер 3510900000:50:016:0109 площею 0,1038 га, для індивідуального садівництва, з метою вирощування рослин для озеленення території міста, розташовані за адресою: Кіровоградська область, Олександрійський район, Світловодська міська територіальна громада, м.Світловодськ, вул.. Підгірна. Категорія земель землі сільськогосподарського призначення. (т.1 а.с. 13)

Рішенням Світловодської міської ради № 1298 від 21.12.2021, відмовлено громадянину ОСОБА_1 у передачі земельної ділянки у власність площею 0, 1138 га, для індивідуального садівництва, за адресою: АДРЕСА_1 за рахунок земельної ділянки з кадастровим номером 3510900000:50:016:0116, у зв`язку з тим, що передача земельної ділянки не відповідає вимогам п.9 ст. 118 Земельного кодексу України, а саме: відсутній проект землеустрою щодо відведення даної земельної ділянки, який підлягає затвердженню рішенням міської ради перед наданням її у власність громадянину. (т.1 а.с. 14)

З витягу з Державного земельного кадастру на земельну ділянку № 3510900000:50:016:0116, встановлено, що дана земельна ділянка за заявою ОСОБА_3 на підставі проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок від 30.08.2016, зареєстрована в земельному кадастрі відділом у Світловодському районі Головного управління Держеокадастру у Кіровоградській області 31.07.2017. (т. 1 а.с. 15-16, 17)

03 листопада 2021 року на публічний запит ОСОБА_1 про надання інформації, міським головою Маліцьким А. надано відповідь, що Детальний план території земельної ділянки за адресою: АДРЕСА_1 для будівництва учасникам АТО індивідуальних гаражів розроблений авторським колективом ФОП ОСОБА_4 на підставі рішення Світловодської міської ради від 23.01.2020 № 1928. Вказане рішення Світловодської міської ради втратило чинність. (т.1 а.с. 20-21, 22)

Згідно посвідчення серії НОМЕР_1 , виданому 18.04.2016, ОСОБА_1 має статус учасника бойових дій. (т. 1 а.с. 35)

Копія проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність шляхом безкоштовної передачі громадянину ОСОБА_5 для ведення індивідуального садівництва за адресою: АДРЕСА_1 . Проект землеустрою розроблений на підставі заяви громадянина від 27.07.2016, договору на виконання робіт по розробці проекту землеустрою від 30.08.2016 № 60/ПР-МЗ та повідомлення до Світловодської міської ради від 30.08.2016. Кадастровий номер земельної ділянки 3510900000:50:016:0116. (т. 2 а.с. 102-108)

Рішенням Світловодської міської ради від 31 липня 2023 року № 1977 припинено Світловодському міському комунальному підприємству «Комбінат комунальних послуг» право постійного користування земельними ділянками: кадастровий номер 3510900000:50:016:0116 площею 0, 1138 га та кадастровий номер 3510900000:50:016:0109 площею 0,1038 га, для індивідуального садівництва, розташовані за адресою: АДРЕСА_1 , категорія земель землі сільськогосподарського призначення в зв`язку з добровільною відмовою. (т. 2 а.с. 177)

Рішенням Світловодської міської ради № 1978 від 31 липня 2023 року внесено доповнення до рішення Світловодської міської ради № 464 від 27.04.2021 «Про затвердження переліку вільних земельних ділянок, які передаються у користування або у власність на земельних торгах», доповнивши наступними пунктами: АДРЕСА_1 , кадастрові номери земельних ділянок: 3510900000:50:016:0116 площею 0, 1138 га, 3510900000:50:016:0109 площею 0,1038 га, для індивідуального садівництва, розташовані за адресою: АДРЕСА_1 , форма проведення земельних торгів аукціон на право оренди. (т. 2 а.с. 178)

Витягом з Державного реєстру речових прав земельних ділянок з кадастровими номерами: 3510900000:50:016:0116, 3510900000:50:016:0109, станом на 14.04.2023 зареєстровано право постійного користування вказаними земельними ділянками за СМК «Комбінат комунальних послуг». (т. 2 а.с. 196, 197)

Інформація, надана на публічний запит представника позивача за підписом міського голови, згідно якої у зв`язку з численними зверненнями громадян учасників АТО про виділення земельної ділянки під житлову забудову та з метою реалізації п.14 ст. 12 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» у березні 2015 року, Світловодська міська рада затвердила детальний план території житлової і громадської забудови у АДРЕСА_2 площею 24,0 га для виділення учасникам антитерористичної операції, або членам їх сімей для будівництва індивідуального житлового будинку та господарських споруд. Зазначені земельні ділянки передавалися на підставі рішень Світловодської міської ради від 29.06.2016 №247-№316 та від 28.07.2016 № 372-№456, про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки та передачі у власність земельної ділянки для будівництва і обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд кожному громадянину окремо. (т. 2 а.с. 204-207, 208-210, 213-224)

Згідно інформації, яка міститься у долучених проектах землеустрою щодо відведення 156 земельних ділянок у власність учасникам АТО на території Скіфського мікрорайону, вказані проекти розроблені Управлінню економіки, ресурсів та розвитку міста відповідно до рішення Світловодської міської ради від 28 квітня 2015 року № 1425.

Норми права, які застосовує суд та мотиви їх застосування.

Правовідносини у сфері забезпечення права на землю громадян, юридичних осіб, територіальних громад та держави, раціонального використання та охорони земель регулюються, зокрема, Земельним кодексом України та Законом України "Про землеустрій".

Згідно з частиною другою статті 4 ЗК України завданням земельного законодавства є регулювання земельних відносин з метою забезпечення права на землю громадян, юридичних осіб, територіальних громад та держави, раціонального використання та охорони земель.

Частиною 2 статті 19 Конституції України визначено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до частини 3 статті 78 ЗК України земля в Україні може перебувати у приватній, комунальній та державній власності.

Згідно із статтею 116 ЗК України громадяни та юридичні особи набувають права власності та права користування земельними ділянками із земель державної або комунальної власності за рішенням органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування в межах їх повноважень, визначених цим Кодексом або за результатами аукціону.

На підставі пункту «в» частини 1 статті 121 ЗК України громадяни України мають право на безоплатну передачу їм земельних ділянок із земель державної або комунальної власності для ведення садівництва у розмірі не більше 0,12 гектара.

Відповідно до п. 8 ч.4 ст. 42 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" сільський, селищний, міський голова скликає сесії ради, вносить пропозиції та формує порядок денний сесій ради і головує на пленарних засіданнях ради.

Згідно із пунктом тридцять четвертим статті 26 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" питання регулювання земельних відносин вирішуються виключно на пленарних засіданнях сільської, селищної, міської ради. Тобто, способом волевиявлення ради, яка здійснює право власності від імені відповідної територіальної громади, з регулювання земельних відносин, є прийняття рішення сесією.

Частинами першою і другою статті 59 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" передбачено, що рада в межах своїх повноважень приймає нормативні та інші акти у формі рішень. Рішення ради приймається на її пленарному засіданні після обговорення більшістю депутатів від загального складу ради, крім випадків, передбачених цим Законом.

Порядок безоплатної приватизації земельних ділянок громадянами визначений статтею 118 ЗК України.

Відповідно до ч. 6 ст. 118 ЗК України громадяни, зацікавлені в одержанні безоплатно у власність земельної ділянки із земель державної або комунальної власності для ведення фермерського господарства, ведення особистого селянського господарства, ведення садівництва, будівництва та обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд (присадибної ділянки), індивідуального дачного будівництва, будівництва індивідуальних гаражів у межах норм безоплатної приватизації, подають клопотання до відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу.

Частиною 7 зазначеної статті передбачено, що проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки розробляється за замовленням громадян суб`єктами господарювання, що є виконавцями робіт із землеустрою згідно із законом, у строки, що обумовлюються угодою сторін.

Згідно із частинами 8, 9 ст. 118 ЗК України, проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки погоджується в порядку, встановленому статтею 186-1 цього Кодексу.

Відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, у двотижневий строк з дня отримання погодженого проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки (а в разі необхідності здійснення обов`язкової державної експертизи землевпорядної документації згідно із законом - після отримання позитивного висновку такої експертизи) приймає рішення про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки та надання її у власність.

Відповідно до ч. 10 ст. 118 ЗК України зазначено, що відмова органу виконавчої влади чи органу місцевого самоврядування у передачі земельної ділянки у власність або залишення клопотання без розгляду можуть бути оскаржені до суду.

Частиною 6 ст. 186-1 ЗК України, передбачено, що підставою для відмови у погодженні проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки може бути лише невідповідність його положень вимогам законів та прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів, документації із землеустрою або містобудівній документації.

У разі якщо проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки підлягає обов`язковій державній експертизі землевпорядної документації, погоджений проект подається замовником або розробником до центрального органу виконавчої влади, що здійснює реалізацію державної політики у сфері земельних відносин, або його територіального органу для здійснення такої експертизи.

За наведеного правового регулювання можна дійти висновку, що законом передбачено певний алгоритм та поетапність процесу безоплатної передачі земельних ділянок державної та комунальної власності у власність громадян, а саме: 1) подання громадянином клопотання до відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування щодо отримання земельної ділянки у власність; 2) отримання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки (або мотивовану відмову у його наданні); 3) після розроблення проекту землеустрою такий проект погоджується, зокрема з територіальним органом центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин, у відповідності до приписів статті 186-1 ЗК України; 4) здійснення державної реєстрації сформованої земельної ділянки у Державному земельному кадастрі; 5) подання громадянином погодженого проекту землеустрою до відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність, про що, в свою чергу, такий орган у двотижневий строк, зобов`язаний прийняти відповідне рішення про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки та надання її у власність або рішення про відмову передання земельної ділянки у власність чи залишення клопотання без розгляду.

За змістом статті 118 ЗК України завершальним етапом процедури безоплатної приватизації земельних ділянок є саме затвердження проекту землеустрою та передача (надання) земельної ділянки у власність. Таким чином, реальні законні сподівання на оформлення права власності на земельну ділянку виникають не після отримання дозволу на розроблення проекту землеустрою, чи погодження проекту у порядку статті 186-1 ЗК України, а саме з моменту звернення до відповідного органу виконавчої влади, чи органу місцевого самоврядування із проханням затвердити погоджений проект землеустрою та передання земельної ділянки у власність, оскільки до цього моменту особа повинна усвідомлювати, що земельна ділянка може бути надана у власність іншій особі.

З огляду на викладене, суд дійшов висновку про наявність підстав для відмови у задоволенні позовних вимог, оскільки позивачем не доведено, а судом не встановлено порушення його прав, так як на момент прийняття Світловодською міською радою оспорюваних рішень № 1255 та 1298 від 21 грудня 2021 року, останній не набув у встановленому законом порядку право на спірну земельну ділянку з кадастровим номером 3510900000:50:016:0116.

Відповідно до ч.1 ст. 141 ЦПК України, судовий збір покладається на сторони пропорційно розміру задоволених позовних вимог. Враховуючи, що позивач звільнений від сплати судового збору, дані судові витрати суд відносить за рахунок держави, інші судові витрати відносяться за рахунок позивача.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 118, 122, 152 ЗК України, ст. 392, 393 ЦК України, ст.ст. 258, 264, 265 ЦПК України, суд -

УХВАЛИВ:

Позовні вимоги адвоката Браташа Юрія Павловича в інтересах ОСОБА_1 до Світловодської міської ради Кіровоградської області, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору: Світловодське міське комунальне підприємство «Комбінат комунальних послуг», про визнання протиправними та скасування рішень Світловодської міської ради Кіровоградської області - залишити без задоволення.

Судові витрати віднести за рахунок позивача.

Рішення набирає законної сили в порядку ст. 273 ЦПК України.

Рішення може бути оскаржено до Кропивницького апеляційного суду в порядку ст. 355 ЦПК України протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Відомості про сторони.

Позивач: ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , паспорт серії НОМЕР_2 , виданий 03.08.1995 Світловодським МРВ УМВС України в Кіровоградській області, РНОКПП НОМЕР_3 , зареєстрований за адресою: АДРЕСА_3 .

Відповідач: Світловодська міська рада Кіровоградської області, ЄДРПОУ 35825788, адреса: Кіровоградська область, м.Світловодськ, вул.. героїв України, 14.

Третя особа: Світловодське міське комунальне підприємство «Комбінат комунальних послуг», ЄДРПОУ 31591191, адреса: Кіровоградська область, м.Світловодськ, вул.. Героїв Чорнобиля, 31.

Повне рішення складено 08 грудня 2023 року.

Суддя Світловодського міськрайонного суду

Кіровоградської області Ю.І.Макарова

"30" листопада 2023 р.

СудСвітловодський міськрайонний суд Кіровоградської області
Дата ухвалення рішення30.11.2023
Оприлюднено12.12.2023
Номер документу115529941
СудочинствоЦивільне
КатегоріяСправи позовного провадження Справи у спорах, що виникають із земельних відносин, з них:

Судовий реєстр по справі —401/668/22

Постанова від 02.04.2024

Цивільне

Кропивницький апеляційний суд

Головань А. М.

Ухвала від 27.02.2024

Цивільне

Кропивницький апеляційний суд

Головань А. М.

Постанова від 21.02.2024

Цивільне

Кропивницький апеляційний суд

Головань А. М.

Постанова від 21.02.2024

Цивільне

Кропивницький апеляційний суд

Головань А. М.

Ухвала від 16.02.2024

Цивільне

Кропивницький апеляційний суд

Головань А. М.

Ухвала від 11.01.2024

Цивільне

Кропивницький апеляційний суд

Головань А. М.

Ухвала від 05.01.2024

Цивільне

Кропивницький апеляційний суд

Головань А. М.

Ухвала від 26.12.2023

Цивільне

Кропивницький апеляційний суд

Головань А. М.

Рішення від 30.11.2023

Цивільне

Світловодський міськрайонний суд Кіровоградської області

Макарова Ю. І.

Рішення від 30.11.2023

Цивільне

Світловодський міськрайонний суд Кіровоградської області

Макарова Ю. І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні