ТРЕТІЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
П О С Т А Н О В А
і м е н е м У к р а ї н и
06 грудня 2023 року м. Дніпросправа № 280/5154/22Третій апеляційний адміністративний суд
у складі колегії суддів: головуючого - судді Кругового О.О. (доповідач),
суддів: Шлай А.В., Прокопчук Т.С.,
розглянувши в порядку письмового провадження в місті Дніпро апеляційну скаргу ОСОБА_1
на рішення Запорізького окружного адміністративного суду від 16.11.2022, (суддя суду першої інстанції Л.Я. Максименко), прийняте в порядку спрощеного провадження в місті Запоріжжі, в адміністративній справі № 280/5154/22 за позовом ОСОБА_1 до Державної установи «Вільнянська виправна колонія (№20)» про визнання бездіяльності протиправною та зобов`язання вчинити певні дії,
У С Т А Н О В И В :
30.08.2023 ОСОБА_1 звернувся до суду з адміністративним позовом, в якому просив:
визнати протиправною бездіяльність Державної установи Вільнянська виправна колонія (№ 20) щодо ненарахування та невиплати ОСОБА_1 додаткової винагороди у розмірі 30000 грн. щомісячно, починаючи з 24.02.2022 року, на підставі Постанови Кабінету Міністрів України від 28.02.2022 року № 168 Питання деяких виплат військовослужбовцям, особам рядового і начальницького складу, поліцейським та їх сім`ям під час дії воєнного стану;
зобов`язати Державну установу Вільнянська виправна колонія (№ 20) здійснити нарахування та виплату ОСОБА_1 додаткової винагороди у розмірі 30000 грн. щомісячно, за період з 24.02.2022 року по 31.05.2022 року, на підставі Постанови Кабінету Міністрів України від 28.02.2022 року № 168 Питання деяких виплат військовослужбовцям, особам рядового і начальницького складу, поліцейським та їх сім`ям під час дії воєнного стану, з урахуванням виплачених сум;
зобов`язати Державну установу Вільнянська виправна колонія (№ 20) здійснити нарахування та виплату ОСОБА_1 додаткової винагороди у розмірі 30000 грн. щомісячно пропорційно відпрацьованому часу, починаючи з 01.06.2022 року, на підставі Постанови Кабінету Міністрів України від 28.02.2022 року № 168 Питання деяких виплат військовослужбовцям, особам рядового і начальницького складу, поліцейським та їх сім`ям під час дії воєнного стану.
В обґрунтування позовних вимог вказує, що починаючи з 21.02.2014 року проходить службу в Державній установі Вільнянська виправна колонія (№ 20) та починаючи з 14.07.2014 року обіймає посаду молодшого інспектора-кінолога відділу охорони ДУ Вільнянська виправна колонія (№ 20). Зазначає, що 22.07.2022 звернувся до відповідача із заявою, в якій просив здійснити нарахування та виплату йому додаткової винагороди у розмірі 30000 грн. щомісячно, починаючи з 24.02.2022 року, на підставі Постанови Кабінету Міністрів України від 28.02.2022 року № 168 Питання деяких виплат військовослужбовцям, особам рядового і начальницького складу, поліцейським та їх сім`ям під час дії воєнного стану. Зазначає, що листом відповідача від 11.08.2022 року № 6/8-1617 надано відповідь стосовно звернення громадянина ОСОБА_1 та вказано, що начальником Державної установи Вільнянська виправна колонія (№ 20) було винесено наказ від 24.05.2022 року № 87/ОС-22 про виплату додаткової винагороди особам рядового і начальницького складу в розмірі 30 тисяч гривень щомісяця у межах виділеного фінансування та визначеної пропорційно фактично відпрацьованому часу несення служби, розрахованого у годинах, за період з 24.02.2022 року по 25.04.2022 року. Вказує також, що згідно довідки по ДУ Вільнянська виправна колонія (№ 20) зазначено, що молодшому інспектору-кінологу відділу охорони ОСОБА_1 додаткова винагорода виплачена у травні 2022 року, згідно наказу № 87/ОС-22 від 24.05.2022 року та зарахована на картковий рахунок 30.05.2022 року, згідно платіжного доручення № 251 від 27.05.2022 року пропорційно відпрацьованому часу, нарахована додаткова винагорода ОСОБА_1 склала 12917,70 грн., в тому числі: військовий збір 193,77 грн. та до виплати 12723,93 грн. Зазначає також, що за період з 24.02.2022 року по 25.04.2022 року додаткову винагороду на підставі постнови № 168 позивачу було виплачено не в повному обсязі, а саме: пропорційно відпрацьованому часу в розмірі 12917,70 грн. Стверджує також, що починаючи з 26.04.2022 додаткову винагороду на підставі Постанови №168 позивачу не було нараховано та виплачено взагалі.
Запорізький окружний адміністративний суд рішенням від 16.11.2022 відмовив у задоволенні позовних вимог.
Не погодившись з рішенням суду першої інстанції позивач звернувся з апеляційною скаргою, в якій посилаючись на порушення судом вимог норм матеріального та процесуального права просить рішення суду скасувати та прийняти нову постанову про задоволення позовних вимог.
Апеляційна скарга обґрунтована доводами адміністративного позову.
21.02.2023 від відповідача надійшов відзив на апеляційну скаргу, в якому посилаючись на необґрунтованість доводів скарги просить рішення суду залишити без змін, а апеляційну скаргу без задоволення.
Дослідивши матеріали справи та доводи апеляційної скарги, відзиву на апеляційну скаргу, відповіді на відзив, перевіривши правильність застосування судом першої інстанції при прийнятті оскаржуваного судового рішення норм матеріального та процесуального права, суд вважає, що апеляційна скарга підлягає задоволенню за наступних підстав.
Судом першої інстанції встановлено та матеріалами справи підтверджено, що ОСОБА_1 з 21.02.2014 року проходить службу в Державній установі Вільнянська виправна колонія (№ 20), з 14.07.2014 позивач обіймає посаду молодшого інспектора-кінолога відділу охорони ДУ Вільнянська виправна колонія (№ 20).
Державна установа Вільнянська виправна колонія (№ 20) розташована на території Вільнянської міської територіальної громади.
Згідно зі статтею 1 Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 Про введення воєнного стану в Україні, затвердженого Законом України від 24.02.2022 № 2102-ІХ, із 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року строком на 30 діб в Україні введено воєнний стан.
Відповідно до пунктів 1 і 5 постанови Кабінету Міністрів України від 28.02.2022 № 168 Питання деяких виплат військовослужбовцям, особам рядового і начальницького складу, поліцейським та їх сім`ям під час дії воєнного стану (далі Постанова № 168) (зі змінами згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 22.03.2022 № 350) з 24.02.2022 на період дії воєнного стану особам рядового і начальницького складу Державної кримінально-виконавчої служби, які несуть службу в органах і установах зазначеної Служби, що розташовані в межах адміністративно-територіальних одиниць, на території яких надається допомога в рамках Програми єПідтримка, установлено додаткову винагороду в розмірі 30 000 гривень щомісячно.
20.05.2022 Міністерство юстиції України надіслало на адресу Департаменту з питань виконання кримінальних покарань, Міжрегіональним управлінням з питань виконання кримінальних покарань лист за № 38144/16.3.2/32-22, в якому зазначило: Виплата винагороди здійснюється органом, установою за місцем постійного проходження служби особи рядового чи начальницького складу, де він призначений на штатну посаду, на підставі наказів такого органу, установи, в межах асигнувань, передбачених у кошторисі органу, установи, при цьому рішення щодо виплати такої винагороди керівникам органів та установ приймається за погодженням Державного секретаря. Розмір додаткової винагороди особам рядового і начальницького складу, які несуть службу в органах і установах, визначається пропорційно та виплачується за фактичний час несення служби, розрахований у годинах, в розрахунковому (у годинах) місячному періоді проходження служби (24 години на добу).
Начальником Державної установи Вільнянська виправна колонія (№ 20) було винесено наказ від 24.05.2022 року № 87/ОС-22 про виплату додаткової винагороди особам рядового і начальницького складу в розмірі 30 тисяч гривень щомісяця у межах виділеного фінансування та визначеної пропорційно фактично відпрацьованому часу несення служби, розрахованого у годинах, за період з 24.02.2022 року по 25.04.2022 року.
Згідно довідки по ДУ Вільнянська виправна колонія (№ 20) зазначено, що молодшому інспектору-кінологу відділу охорони ОСОБА_1 додаткова винагорода виплачена у травні 2022 року, згідно наказу № 87/ОС-22 від 24.05.2022 року та зарахована на картковий рахунок 30.05.2022 року, згідно платіжного доручення № 251 від 27.05.2022 року пропорційно відпрацьованому часу. Нарахована додаткова винагорода ОСОБА_1 склала 12917,70 грн., в тому числі: військовий збір 193,77 грн. та до виплати 12723,93 грн., за фактичну кількість годин несення служби - 314 годин.
Крім того, начальником Державної установи Вільнянська виправна колонія (№ 20) було винесено наказ від 16.08.2022 року № 133/ОС-22 про виплату додаткової винагороди особам рядового і начальницького складу в розмірі 30 тисяч гривень щомісяця у межах виділеного фінансування та визначеної пропорційно фактично відпрацьованому часу несення служби, розрахованого у годинах, за період з 26.04.2022 року по 10.06.2022 року.
22.07.2022 року позивач звернувся до відповідача із заявою, в якій просив здійснити нарахування та виплату йому додаткової винагороди у розмірі 30000 грн. щомісячно, починаючи з 24.02.2022 року, на підставі Постанови Кабінету Міністрів України від 28.02.2022 року № 168 Питання деяких виплат військовослужбовцям, особам рядового і начальницького складу, поліцейським та їх сім`ям під час дії воєнного стану.
У листі від 11.08.2022 року № 6/8-1617 відповідач посилався на лист Південно-Східного міжрегіонального управління з питань виконання кримінальних покарань Міністерства юстиції від 23.05.2022 року № 3.3- 1385/Е та зазначив, що додаткова винагорода виплачена пропорційно відпрацьованому часу.
Вважаючи такі дії відповідача протиправними щодо ненарахування і невиплати йому додаткової винагороди з 24.02.2022 року по 25.04.2022 року в повному обсязі та щодо невиплати грошової винагороди, починаючи з 26.04.2022 року, позивач звернувся до суду з цим позовом.
Вирішуючи спір між сторонами та задовольняючи позовні вимоги суд першої інстанції виходив з того, що чинним законодавством України передбачено, що виплата грошового забезпечення (заробітної плати), як основного так і додаткового, проводиться за фактично відпрацьований час, і додаткова винагорода передбачена Постановою №168 не є виключення із загального правила. За таких обставин, суд дійшов висновку, що нараховуючи позивачу додаткову винагороду від фактично відпрацьованого часу у відповідному місяці, відповідач діяв правомірно та у відповідності до положень чинного законодавства України.
Суд апеляційної інстанції не погоджується з висновками суду першої інстанції з огляду на наступне.
Відповідно до частин першої та другої статті 23 Закону України «Про Державну кримінально-виконавчу службу України» Держава забезпечує соціальний захист персоналу Державної кримінально-виконавчої служби України відповідно до Конституції України, цього Закону та інших законів України.
Умови грошового і матеріального забезпечення осіб рядового і начальницького складу та оплата праці працівників кримінально-виконавчої служби визначаються законодавством і мають забезпечувати належні матеріальні умови для комплектування Державної кримінально-виконавчої служби України висококваліфікованим персоналом, диференційовано враховувати характер і умови служби чи роботи, стимулювати досягнення високих результатів у службовій та професійній діяльності і компенсувати персоналу фізичні та інтелектуальні затрати.
Частиною першою статті 24 Закону України «Про Державну кримінально-виконавчу службу України» передбачено, що фінансування діяльності Державної кримінально-виконавчої служби України здійснюється за рахунок коштів Державного бюджету України та інших джерел, передбачених законом.
Пільги, компенсації та гарантії, передбачені цим Законом, надаються за рахунок і в межах бюджетних асигнувань на утримання відповідних бюджетних установ.
Порядок виплати грошового забезпечення та компенсаційних виплат особам рядового і начальницького складу Державної кримінально-виконавчої служби України затверджено наказом Міністерства юстиції України від 28.03.2018 № 925/5 (далі - Порядок № 925/5).
Пунктом 3 розділу І Порядку № 925/5 визначено, що грошове забезпечення осіб рядового і начальницького складу включає: щомісячні основні види грошового забезпечення; щомісячні додаткові види грошового забезпечення; одноразові додаткові види грошового забезпечення.
Абзацом першим пункту 4 розділу І Порядку № 925/5 (у редакції на час виникнення спірних правовідносин) передбачено, що грошове забезпечення виплачується особам рядового і начальницького складу, які займають штатні посади в Департаменті з питань виконання кримінальних покарань, міжрегіональних управліннях з питань виконання кримінальних покарань Міністерства юстиції, органах пробації, установах виконання покарань, слідчих ізоляторах, воєнізованих формуваннях, навчальних закладах та закладах охорони здоров`я, на підприємствах установ виконання покарань, інших підприємствах, в установах і організаціях, створених для забезпечення виконання завдань Державної кримінально-виконавчої служби України.
Указом Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» введено в Україні воєнний стан із 05 години 30 хвилин 24.02.2022 строком на 30 діб, який у подальшому було продовжено та триває до теперішнього часу.
На виконання Указів Президента України від 24.02.2022 № 64 «Про введення воєнного стану в Україні» та № 69 «Про загальну мобілізацію» Кабінет Міністрів України 28.02.2022 прийняв постанову № 168 «Питання деяких виплат військовослужбовцям, особам рядового і начальницького складу, поліцейським та їх сім`ям під час дії воєнного стану» (далі - Постанова № 168), пунктом 1 якої (в первинній редакції) установлено, що на період дії воєнного стану військовослужбовцям Збройних Сил, Служби безпеки, Служби зовнішньої розвідки, Головного управління розвідки Міністерства оборони, Національної гвардії, Державної прикордонної служби, Управління державної охорони, Державної служби спеціального зв`язку та захисту інформації, Державної спеціальної служби транспорту, військовим прокурорам Офісу Генерального прокурора, особам рядового і начальницького складу Державної служби з надзвичайних ситуацій, співробітникам Служби судової охорони, особам начальницького складу управління спеціальних операцій Національного антикорупційного бюро та поліцейським виплачується додаткова винагорода в розмірі 30 000 гривень щомісячно (крім військовослужбовців строкової служби), а тим з них, які беруть безпосередню участь у бойових діях або забезпечують здійснення заходів з національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії, перебуваючи безпосередньо в районах у період здійснення зазначених заходів (у тому числі військовослужбовцям строкової служби), - розмір цієї додаткової винагороди збільшується до 100 000 гривень в розрахунку на місяць пропорційно часу участі у таких діях та заходах.
Виплата такої додаткової винагороди здійснюється на підставі наказів командирів (начальників).
Пунктом 5 Постанови № 168 передбачено, що вона набирає чинності з моменту опублікування та застосовується з 24.02.2022.
В подальшому до пункту 1 вказаної постанови вносилися зміни, зокрема, згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 22.03.2022 № 350 внесено зміни до пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України від 28.02.2022 № 168 «Питання деяких виплат військовослужбовцям, особам рядового і начальницького складу, поліцейським та їх сім`ям під час дії воєнного стану», доповнено абзац перший після слів «та поліцейським» словами «а також особам рядового і начальницького складу Державної кримінально-виконавчої служби, які несуть службу в органах і установах зазначеної Служби, що розташовані в межах адміністративно-територіальних одиниць, на території яких надається допомога в рамках Програми «єПідтримка».
Згідно з пунктом 2 постанови Кабінету Міністрів України від 22.03.2022 № 350 вказана постанова набрала чинності з дня її опублікування та застосовується з 24.02.2022.
Розпорядженням Кабінету Міністрів України № 204-р від 06 березня 2022 року, Запорізька область (без визначення окремих територіальних громад та населених пунктів) була включена до Переліку адміністративно-територіальних одиниць, на території яких платникам єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, які перебувають на обліку на відповідній території, може надаватися допомога в рамках Програми єПідтримка.
Отже, з викладеного вбачається, що Кабінет Міністрів України встановив додаткову винагороду в розмірі 30 000 гривень щомісячно, зокрема, особам рядового і начальницького складу Державної кримінально-виконавчої служби, які несуть службу в органах і установах зазначеної Служби, що розташовані в межах адміністративно-територіальних одиниць, на території яких надається допомога в рамках Програми «єПідтримка».
01.07.2023 постановою КМУ №754 внесено зміни до п. 1 постанови КМУ №168, так, слова які несуть службу в органах і установах зазначеної Служби, що розташовані в межах адміністративно-територіальних одиниць, на території яких надається допомога в рамках Програми єПідтримка замінити словами які несуть службу в органах і установах зазначеної Служби в межах територіальних громад, які розташовані в районі проведення воєнних (бойових) дій або перебувають в тимчасовій окупації, оточенні (блокуванні);
Після слова щомісячно доповнити словами (крім осіб рядового і начальницького складу Державної кримінально-виконавчої служби, яким така винагорода виплачується пропорційно часу проходження служби в розрахунку на місяць).
Відповідно до п. 2 постанови КМУ №754 вона набирає чинності з 01.06.2022.
Спірним питанням у цій справі є розмір додаткової винагороди за період з 24.02.2022 по 30.05.2022, який підлягає виплаті позивачеві за кожен місяць. Так, на думку відповідача, з цим погодився і суд першої інстанції, розмір додаткової винагороди має бути виплачений пропорційно до фактично відпрацьованого часу. В той же час на думку позивача розмір виплат за кожен місяць носить сталий характер 30 000 грн.
Суд апеляційної інстанції надаючи оцінку спірним відносинам зазначає таке.
Так, у первинній редакції постанови Кабінету Міністрів України № 168 розмір додаткової винагороди для співробітників Служби судової охорони, крім тих із них, які беруть безпосередню участь у бойових діях або забезпечують здійснення заходів з національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії, перебуваючи безпосередньо в районах у період здійснення зазначених заходів, був визначений у фіксованому розмірі - 30000 гривень щомісячно.
Водночас, з урахуванням змін до постанови № 168, внесених Кабінетом Міністрів України постановою від 07.07.2022 № 793, розмір цієї додаткової винагороди визначений у граничному розмірі «до 30000 гривень пропорційно в розрахунку на місяць».
Разом з тим, суд апеляційної інстанції звертає увагу, що в обох зазначених постановах Кабінету Міністрів України (№168 та № 793) передбачено, що вони набирають чинності з дня їх опублікування та застосовуються з 24 лютого 2022 року.
Однак, суд апеляційної інстанції зауважує, що зміст внесених постановою Кабінету Міністрів України від 07.07.2022 № 793 змін до постанови № 168 в частині визначення розміру додаткової винагороди «до 30000 гривень пропорційно в розрахунку на місяць» замість « 30000 гривень щомісячно» не свідчить про те, що такі зміни вплинули на розмір додаткової винагороди, адже за загальним правилом заробітна плата (грошове забезпечення) виплачується щомісячно за фактично відпрацьований час, тому визначена Урядом «пропорційність» із прив`язкою до місячного періоду фактично передбачає виплату додаткової винагороди в розмірі 30000 гривень на місяць за умови відпрацювання норми робочого часу відповідного місяця.
З огляду на викладене, суд апеляційної інстанції дійшов висновку, що вказані зміни у правовому регулюванні спірних правовідносин не змінили обсягу права позивачки на отримання додаткової винагороди в розмірі 30000 грн на місяць, передбаченому постановою № 168 у первинній редакції.
Таке тлумачення змісту постанов КМУ №168 та №793 наведене, зокрема, в постанові Верховного Суду у зразковій справі № 260/3564/22, що враховується судом апеляційної інстанції, відповідно до ч. 5 ст. 242 КАС України.
З урахуванням вищевикладеного, колегія суддів приходить до висновку, що позовні вимоги ОСОБА_1 за період з 24.02.2022 по 31.05.2022 про виплату додаткової винагороди у розмірі 30 000 грн. щомісячно підлягають задоволенню.
Стосовно вимоги позивача здійснити виплату додаткової винагороди пропорційно часу проходження служби суд зазначає наступне.
Наказом Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України від 25.04.2022 №75 затверджено Перелік територіальних громад, що розташовані в районі проведення воєнних (бойових) дій або які перебувають в тимчасовій окупації, оточенні (блокуванні).
При цьому, відповідно до наказу Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України № 75 від 25 квітня 2022 року, у редакціях наказів № 105 від 01.06.2022, № 113 від 10.06.2022, № 119 від 14.06.2022, Вільнянська міська територіальна громада (м. Вільнянськ) з 01.06.2022 до 10.06.2022 була включена до Переліку територіальних громад, які розташовані в районі проведення воєнних (бойових) дій або які перебувають в тимчасовій окупації, оточенні (блокуванні).
Проте, відповідно до наказу Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України № 75 від 25 квітня 2022 року, із змінами згідно наказів № 134 від 24.06.2022; № 138 від 29.06.2022; № 143 від 01.07.2022; № 147 від 08.07.2022; № 152 від 14.07.2022; № 159 від 19.07.2022; № 169 від 27.07.2022; № 188 від 17.08.2022; № 193 від 26.08.2022 з 11.06.2022 до дня звернення позивача з позовом до суду (30.08.2022) не була включена до Переліку територіальних громад, які розташовані в районі проведення воєнних (бойових) дій або які перебувають в тимчасовій окупації, оточенні (блокуванні).
Таким чином, позивач має право на нарахування та виплату додаткової винагороди у розмірі пропорційно відпрацьованого часу за період з 01.06.2022 по 10.06.2022.
При цьому, судом встановлено, що за червень позивачу виплачена додаткова винагорода пропорційно відпрацьваного часу 1916 грн. (46 годин).
Відтак, вимоги позивача в цій частині задоволенню не підлягають.
Відповідно до вимог статті 6 КАС України адміністративний суд при вирішенні справи керується принципом верховенства права, відповідно до якого зокрема людина, її права та свободи визнаються найвищими цінностями та визначають зміст і спрямованість діяльності держави, та застосовує принцип верховенства права з урахуванням судової практики Європейського Суду з прав людини.
Згідно із статтею 17 Закону України «Про виконання рішень і застосування практики Європейського Суду з прав людини» суди застосовують при розгляді справ Конвенцію і практику Суду як джерело права.
Відповідно до статті 1 Першого протоколу до Конвенції кожна фізична або юридична особа має право мирно володіти своїм майном. Ніхто не може бути позбавлений своєї власності інакше як в інтересах суспільства і на умовах, передбачених законом і загальними принципами міжнародного права. Проте попередні положення жодним чином не обмежують право держави вводити в дію такі закони, які вона вважає за необхідне, щоб здійснювати контроль за користуванням майном відповідно до загальних інтересів або для забезпечення сплати податків чи інших зборів або штрафів.
Право на виплату додаткової винагороди співробітникам Державної кримінально-виконавчої служби, передбачене постановою КМУ № 168, підпадає під сферу дії статті 1 Першого протоколу до Конвенції, якщо за національним законодавством особа має обґрунтоване право на отримання виплат в рамках національної системи соціального забезпечення та якщо відповідні умови дотримано, органи влади не можуть відмовити у таких виплатах доти, доки виплати передбачено законодавством.
За змістом правової позиції ЄСПЛ у справі «Кечко проти України» (рішення від 08 листопада 2005 року) у межах свободи дій держави визначати, які надбавки виплачувати своїм робітникам з державного бюджету. Держава може вводити, призупиняти чи закінчити виплату таких надбавок, вносячи відповідні зміни в законодавство. Однак якщо чинне правове положення передбачає виплату певних надбавок і дотримано всі вимоги, необхідні для цього, органи державної влади не можуть свідомо відмовляти в цих виплатах, доки відповідні положення є чинними. Тобто органи державної влади не можуть посилатися на відсутність коштів як на причину невиконання своїх зобов`язань.
З урахуванням вищевикладеного, колегія суддів приходить до висновку, що рішення суду першої інстанції слід скасувати в частині відмови в задоволенні позовних вимог ОСОБА_1 про виплату додаткової винагороди у розмірі 30 000 грн. за період з 24.02.2022 по 31.05.2022 та прийняти нову постанову про задоволення позову. В іншій частині рішення суду слід залишити без змін.
Керуючись ст. 243, 308, 311, 315, 317, 321, 325 КАС України, суд,
ПОСТАНОВИВ:
Апеляційну скаргу ОСОБА_1 задовольнити частково.
Рішення Запорізького окружного адміністративного суду від 16.11.2022 в адміністративній справі № 280/5254/22 скасувати в частині відмови в задоволенні позовних вимог ОСОБА_1 про визнання протиправною відмови та зобов`язання Державну установу «Вільнянська виправна колонія (№20)» здійснити виплату ОСОБА_1 здійснити виплату додаткової винагороди винагороди у розмірі 30000 грн. щомісячно, за період з 24.02.2022 року по 31.05.2022 року, на підставі Постанови Кабінету Міністрів України від 28.02.2022 року № 168 Питання деяких виплат військовослужбовцям, особам рядового і начальницького складу, поліцейським та їх сім`ям під час дії воєнного стану, з урахуванням виплачених сум та прийняти в цій частині нову постанову.
Визнати протиправною бездіяльність Державної установи Вільнянська виправна колонія (№ 20) щодо ненарахування та невиплати ОСОБА_1 додаткової винагороди у розмірі 30000 грн. щомісячно, починаючи з 24.02.2022 року, на підставі Постанови Кабінету Міністрів України від 28.02.2022 року № 168 Питання деяких виплат військовослужбовцям, особам рядового і начальницького складу, поліцейським та їх сім`ям під час дії воєнного стану.
Зобов`язати Державну установу Вільнянська виправна колонія (№ 20) здійснити нарахування та виплату ОСОБА_1 додаткової винагороди у розмірі 30000 грн. щомісячно, за період з 24.02.2022 року по 31.05.2022 року, на підставі Постанови Кабінету Міністрів України від 28.02.2022 року № 168 Питання деяких виплат військовослужбовцям, особам рядового і начальницького складу, поліцейським та їх сім`ям під час дії воєнного стану, з урахуванням виплачених сум,
В іншій частині рішення Дніпропетрвоського окружного адміністративного суду від 16.11.2022 в адміністративній справі №280/5154/22 залишити без змін.
Постанова набирає законної сили з моменту прийняття та оскарженню та може бути оскаржена в касаційному порядку до Верховного Суду.
Головуючий - суддяО.О. Круговий
суддяА.В. Шлай
суддяТ.С. Прокопчук
Суд | Третій апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 06.12.2023 |
Оприлюднено | 13.12.2023 |
Номер документу | 115553152 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи, що виникають з відносин публічної служби, зокрема справи щодо проходження служби, з них |
Адміністративне
Третій апеляційний адміністративний суд
Круговий О.О.
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Максименко Лілія Яковлівна
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Максименко Лілія Яковлівна
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Максименко Лілія Яковлівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні