У Х В А Л А
Справа № 560/1837/21
11 грудня 2023 року
м. Вінниця
Сьомий апеляційний адміністративний суд у складі колегії:
головуючого судді: Сторчака В. Ю.
суддів: Полотнянка Ю.П. Граб Л.С.
розглянувши в порядку письмового провадження матеріали справи за адміністративним позовом Головного управління ДПС у Хмельницькій області, треті особи, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору на стороні позивача - Кам`янець-Подільське управління державної казначейської служби України Хмельницької області, Міністерство фінансів України до Комунального підприємства "Міськтепловоденергія", третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору, на стороні відповідача - Кам`янець-Подільська міська рада про стягнення заборгованості,
В С Т А Н О В И В :
Головне управління ДПС у Хмельницькій області звернулось до Хмельницького окружного адміністративного суду з позовом до Комунального підприємства "Міськтепловоденергія", треті особи, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору на стороні позивача - Кам`янець-Подільське управління державної казначейської служби України Хмельницької області, Міністерство фінансів України, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору, на стороні відповідача - Кам`янець-Подільська міська рада про стягнення заборгованості.
Рішенням Хмельницького окружного адміністративного суду 15 серпня 2023 року позов задоволено.
Стягнуто з комунального підприємства "Міськтепловоденергія" прострочену заборгованість за позичкою Міжнародного банку реконструкції та розвитку у сумі 45676929,01 грн.
Не погоджуюсь із судовим рішенням відповідач оскаржив його в апеляційному порядку.
Разом з апеляційною скаргою позивач подав клопотання про призначення судово-економічної експертизи.
На вирiшення експертів просив поставити такі питання:
- підтверджується нормативно та документально розмір заборгованості ..... відсотками (код 24110200) за Договором про субкредитування №13010-05/102 від 20.11.2014, вказаний у Поданні Кам"янець-Подільського управлінняДержавної казначейської служби України Хмельницької області №214 від 25 вересня 2020 року;
- чи підтверджується нормативно та документально розмірзаборгованості з..... основним боргом (код 03511630) за Договором про субкредитування №13010-05/102 від 20.11.2014, вказаний у Кам"янець-Подільського управління Державної казначейської служби України Хмельницької області №214 від 25 вересня 2020 року?
- чи підтверджується нормативно та документально розмір заборгованості .... за надання гарантій (код 24110100) за Договором про субкредитування №13010-05/ ...від 20.11.2014, вказаний у Поданні Кам"янець-Подільського управління Державної казначейської служби Хмельницької області №214 від 25 вересня 2020 року;
- чи підтверджується нормативно та документально розмір заборгованості пені (код 21081000) за Договором про субкредитування №13010-05/102 від 20.11.2014 року, вказану у Поданні Кам"янець-Подільського управління Державної казначейської служби Хмельницької області №214 від 25 вересня 2020 року;
- чи підтверджуються нормативно та документально вимоги Головного управління ДПС у Хмельницькій області до Комунального підприємства "Міськтепловоденергія" про стягнення заборгованості за позичкою Міжнародного банку реконструкції та розвитку у сумі 45676929,01 грн.?
Дослідивши зміст заявленого клопотання, суд виходить з наступного.
Згідно зі статтею 72 Кодексу адміністративного судочинства України (КАС України) доказами в адміністративному судочинстві є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються такими засобами: 1) письмовими, речовими і електронними доказами; 2) висновками експертів; 3) показаннями свідків.
Згідно з частиною першою статті 102 КАС України суд за клопотанням учасника справи або з власної ініціативи призначає експертизу у справі за сукупності таких умов: 1) для з`ясування обставин, що мають значення для справи, необхідні спеціальні знання у сфері іншій, ніж право, без яких встановити відповідні обставини неможливо; 2) жодною стороною не наданий висновок експерта з цих самих питань або висновки експертів, надані сторонами, викликають обґрунтовані сумніви щодо їх правильності.
Згідно з частиною першою статті 103 КАС України про призначення експертизи суд постановляє ухвалу, в якій зазначає підстави проведення експертизи, питання, з яких експерт має надати суду висновок, особу (осіб), якій (яким) доручено проведення експертизи, перелік матеріалів, що надаються для дослідження, та інші дані, які мають значення для проведення експертизи.
Частинами четвертою, п`ятою статті 102 КАС України обумовлено, що питання, з яких має бути проведена експертиза, що призначається судом, визначаються судом. Учасники справи мають право запропонувати суду питання, роз`яснення яких, на їх думку, потребує висновку експерта.
Головним управлінням ДПС у Хмельницькій області у апеляційній скарзі висловлено свою позицію щодо недоцільності призначення експертизи у даній справі.
Водночас, суд вважає за необхідне запропонувати Головному управлінню ДПС у Хмельницькій області підготувати перелік питань, які на його думку, мають бути поставлені перед експертом, в разі, якщо суд дійде висновку про доцільність призначення експертизи у даній справі.
З метою дотримання процесуальних строків апеляційного розгляду справи, та беручи до уваги неодноразове відкладення такого розгляду з технічних причин (неможливістю з"єднання представника позивача в режимі відеоконференції), запропонувати позивачу перелік питань для експертизи (в разі їх наявності) надати на день судового засідання, що відбудеться 14 грудня 2023 року о 10:00 год.
Керуючись 72, 102, 103, 243, КАС України, суд
У Х В А Л И В :
Запропонувати позивачу - Головному управлінню ДПС у Хмельницькій області, станом на 14 грудня 2023 року 10:00 год., підготувати перелік питань, які на його думку мають бути поставлені перед експертом, в разі, якщо суд дійде висновку про доцільність призначення експертизи у даній справі.
Ухвала набирає законної сили з моменту підписання суддями та оскарженню не підлягає.
Головуючий Сторчак В. Ю. Судді Полотнянко Ю.П. Граб Л.С.
Суд | Сьомий апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 11.12.2023 |
Оприлюднено | 13.12.2023 |
Номер документу | 115554700 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо погашення податкового боргу, з них стягнення податкового боргу |
Адміністративне
Сьомий апеляційний адміністративний суд
Сторчак В. Ю.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні