Справа № 761/34920/23
Провадження № 3/761/7354/2023
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
01 листопада 2023 року суддя Шевченківського районного суду м. Києва Юзькова О.Л., розглянувши матеріали, які надійшли від Державної податкової служби України Головного управління ДПС у м. Києві про притягнення до адміністративної відповідальності громадянина України:
ОСОБА_1 , адреса: АДРЕСА_1 , директр ТОВ «Спеціальне Конструкторське Бюро «Вектор-В»,
за ч. 1 ст. 163-1 КУпАП, -
В С Т А Н О В И В:
До суду надійшов протокол про адміністративне правопорушення № 23381, який складений 15 червня 2023 року головним державним інспектором відділу особливо важливих перевірок ризикових платників управлінняспеціального аудиту Головного управління ДПС у м. Києві Душенко Л.М. при проведенні докуменитальної позапланової виїздної перевірки, ТОВ «Спеціальне Конструкторське Бюро «Вектор-В», (код 42424340), складено акт від 15 червня 2023 року № 44542/26-15-04-03/42424340, податкова адреса: 01001, м. Київ, вул. Володимирська, 69, офіс 410, відповідальною особою якого у періоді, що перевіряється, є: ОСОБА_1 , директор ТОВ «Спеціальне Конструкторське Бюро «Вектор-В».
В ході перевірки встановлено порушення, а саме: недостовірність декларуваннязаявленого до відшкодування з бюджету податку на додану вартість та від`ємного значення з податку на додану вартість, яке становить більше 100 тис. грн. за березень 2023 року, завищено задекларовану суму бюджетного відшкодування податку на додану вартість на поточний рахунок платника податку за березень 2023 року на 38 000 грн. по взаємовідносинам з ТОВ «Промсервіс» (ІПН 228209725265), чим порушено п. 200.1, п.200.4 ст.200 Податкового кодексу України від 02.12.2010 року №2755-VІ, зі змінами та доповненнями - завищено суму бюджетного відшкодування податку на додану вартість на рахунок платника у банку (р.20.2.1) за березень у розмірі 38 000 грн.
В судове засідання гр. ОСОБА_1 не з`явився, про час і місце судового розгляду булла повідомлявся належним чином, клопотання про відкладення розгляду справи не надходило, у зв`язку з чим, суддя вважає можливим проводити розгляд справи без присутності особи, яка притягається до адміністративної відповідальності згідно з вимогами ст. 268 КУпАП.
Згідно ст. 245 КУпАП, завданнями провадження в справах про адміністративні правопорушення є: своєчасне, всебічне, повне і об`єктивне з`ясування обставин кожної справи, вирішення її в точній відповідності з законом, забезпечення виконання винесеної постанови, а також виявлення причин та умов, що сприяють вчиненню адміністративних правопорушень, запобігання правопорушенням, виховання громадян у суді додержання законів, зміцнення законності.
Правопорушення є будь-які фактичні дані, на основі яких у визначеному законом порядку орган (посадова особа) встановлює наявність чи відсутність адміністративного правопорушення, винність даної особи в його вчиненні та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються протоколом про адміністративне правопорушення, поясненнями особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, потерпілих, свідків, висновком експерта, речовими доказами, показаннями технічних приладів та технічних засобів, що мають функції фото- і кінозйомки, відеозапису, у тому числі тими, що використовуються особою, яка притягається до адміністративної відповідальності, або свідками, а також працюючими в автоматичному режимі, чи засобів фото- і кінозйомки, відеозапису, у тому числі тими, що використовуються особою, яка притягається до адміністративної відповідальності, або свідками, а також працюючими в автоматичному режимі, які використовуються при нагляді за виконанням правил, норм і стандартів, що стосуються забезпечення безпеки дорожнього руху, протоколом про вилучення речей і документів, а також іншими документами.
Орган (посадова особа) оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об`єктивному дослідженні всіх обставин справи в їх сукупності, керуючись законом і право свідомістю (ст. 252 КУпАП).
Відповідно до ст.280 КУпАП, орган (посадова особа) при розгляді справи про адміністративне правопорушення зобов`язаний з`ясувати: чи було вчинено адміністративне правопорушення, чи винна дана особа в його вчиненні, чи підлягає вона адміністративній відповідальності, чи є обставини, що пом`якшують і обтяжують відповідальність, чи заподіяно майнову шкоду, а також з`ясувати інші обставини, що маютьз начення для правильного вирішення справи.
Разом з тим, згідно з положеннями ст. 38 КУпАП, якщо справи про адміністративні правопорушення відповідно до цього Кодексу чи інших законів підвідомчі суду (судді), стягнення може бути накладено не пізніш як через три місяці з дня вчинення правопорушення, а при триваючому правопорушенні не пізніш як через три місяці з дня його виявлення.
У разі закриття кримінального провадження, але за наявності в діях порушника ознак адміністративного правопорушення, адміністративне стягнення може бути накладено не пізніш як через місяць з дня прийняття рішення про закриття кримінального провадження.
Відповідно до положень п. 7 ст. 247 КУпАП, провадження по справі про адміністративне правопорушення не може бути почато, а розпочате підлягає закриттю у разі закінчення на момент розгляду справи про адміністративне правопорушення строків, передбачених ст. 38 Кодексу.
Як вбачається з матеріалів адміністративної справи, правопорушення було вчинено 15 червня 2023 року, на момент розгляду справи судом минуло понад три місяці з дня вчинення правопорушення, відтак приходжу до висновку, що провадження по справі підлягає закриттю на підставі п. 7 ст. 247 КУпАП, у зв`язку із закінченням строку притягнення особи до адміністративної відповідальності, оскільки від моменту вчинення правопорушення до дня розгляду справи суддею минуло більше трьох місяців.
На підставі вище викладеного, керуючись ст. ст. 38, 163, 221, 280,283-284 Кодексу України про адміністративні правопорушення, суддя -
ПОСТАНОВИВ:
Провадження у справі про адміністративне правопорушення, передбачене ч.1 ст. 163-1 КУпАП щодо ОСОБА_1 закрити у зв`язку із закінченням на момент розгляду справи строків, передбачених статтею 38 Кодексу.
Постанова може бути оскаржена особою, яку притягнуто до адміністративної відповідальності, її законним представником, захисником, потерпілим, його представником до Київського апеляційного суду через Шевченківський районний суд м.Києва протягом десяти днів з дня винесення постанови.
Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги.
Суддя
Суд | Шевченківський районний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 01.11.2023 |
Оприлюднено | 14.12.2023 |
Номер документу | 115576364 |
Судочинство | Адмінправопорушення |
Категорія | Адміністративні правопорушення в галузі торгівлі, громадського харчування, сфері послуг, в галузі фінансів і підприємницькій діяльності Порушення порядку ведення податкового обліку, надання аудиторських висновків |
Адмінправопорушення
Шевченківський районний суд міста Києва
Юзькова О. Л.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні