ЗАКАРПАТСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
Р І Ш Е Н Н Я
і м е н е м У к р а ї н и
06 грудня 2023 року м. Ужгород№ 260/4031/23 Закарпатський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді Плеханова З.Б.
при секретарі Ковач Н.М.
за участю:
позивача: ТОВ "ЄВРОТРАНС ЕЛІТ" - представник адвокат Шпуганич В.П.
відповідача: Державна служба України контролю з безпеки на транспорті - представник не з`явився
третьої особи: Державна служба України з безпеки на транспорті в особі Відділу державного нагляду (контролю) у Закарпатській області, представник не з`явився
розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом ТОВ "ЄВРОТРАНС ЕЛІТ" (вул. Дібрівська, 42,с. Нижня Апша,Тячівський район, Закарпатська область,90571) до Державної служби України контролю з безпеки на транспорті (вул. Антоновича, буд. 51,м. Київ 150,03150), третя особа: Державної служби України з безпеки на транспорті в особі Відділу державного нагляду (контролю) у Закарпатській області ( вул. Гагаріна, буд. 38,м. Ужгород, Закарпатська область,88000 ) про визнання протиправною та скасування постанови
В С Т А Н О В И В:
ТОВ "ЄВРОТРАНС ЕЛІТ" звернулося до Закарпатського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до Державної служби України контролю з безпеки на транспорті, третя особа: Державної служби України з безпеки на транспорті в особі Відділу державного нагляду (контролю) у Закарпатській області про визнання протиправною та скасування постанови.
В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що 11 травня 2023 року Постановою Відділу державного нагляду (контролю) у Закарпатській області Державної служби України з безпеки на транспорті до позивача Товариство з обмеженою відповідальністю "ЄВРОТРАНС ЕЛІТ" код 42961072 застосовано адміністративно-господарський штраф в сумі 34 000 грн. за порушення вимог ст. 34, 53 ЗУ "Про автомобільний транспорт". Постанова винесена на підставі акту перевірки від 12.04.2023 р. за № 355629, який складено працівниками відділу державного контролю за безпекою на транспорті у Донецькій області Сидоренко О.Б. та Шайхлістамовим В.М. В акті зазначено що перевірка проводилась відділом державного нагляду у Рівненській області .
В Акті від 12.04.2023 р. за № 355629 зазначено про те, що «під час перевірки виявлено порушення ст.34 ЗУ "Про автомобільний транспорт", п. 6.1 Положення затвердженого Наказом МТЗУ №385 від 24.06.2010 під час надання послуг з міжнародних перевезень вантажів згідно CMR б/н, перевізник не забезпечив водія документами перелік яких визначений ст. 53 ЗУ "Про автомобільний транспорт", а саме не оформлена роздруківка на паперовому носії водія ОСОБА_1 за 12.04.2023 р.
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЄВРОТРАНС ЕЛІТ" та його представник вважають оскаржувану постанову незаконною.
Ухвалою Закарпатського окружного адміністративного суду від 22 травня 2023 року відкрито загальне позовне провадження у адміністративній справі .
30 травня 2023 року, на виконання ухвали суду від 22.05.2023 року представником позивача подано належним чином завірені копії документів по справі.
13 червня 2023 року, на адресу суду від Державної служби України з безпеки на транспорті в особі Відділу державного нагляду (контролю) у Закарпатській області надійшов відзив на позов, відповідно до якого зазначає, що проведення рейдової перевірки посадовими особами Відділу державного нагляду (контролю) у Рівненській області здійснювалося із дотриманням Порядку №1567 та було цілком правомірним. При перевірці тахографу було виявлено, що у водія ОСОБА_1 відсутня інформація (у роздруківці) про режим праці - відпочинку за 12.04.2023 при здійсненні міжнародних перевезень.
Акт №355629 від 12.04.2023 було складено саме з підстав недотримання вимог користування тахографом і як доказ цього - відсутність інформації на паперовому носії. ОСОБА_2 здійснював повноваження керівника Відділу державного нагляду (контролю) у Закарпатській області Копитчака Олександра у зв`язку із находженням його у щорічній відпустці на підставі наказу №339-К від з 1.03.2023. Повідомлення про виклик на розгляд справи оформлене на бланку, затвердженого Інструкцією з діловодства Державної служби України з безпеки на транспорті. Містить адресу, номер телефону та адресу електронної пошти та зворотного зв`язку. На повідомленні міститься відбиток штрих-коду №30486/25/24-23 від 02.05.2023 р., що підтверджує офіційну реєстрацію вихідного документу. Тому, вважають, що позивач, або його представник навмисно не з`явились на розгляд справи, усвідомлюючи наявність в діях позивача ознак правопорушення.
Також, позивачу надано можливість оскарження дій посадових осіб у вищому органі Укртрасбезпеки без сплати судового збору. Цією можливістю позивач також не скористався.
Таким чином, повноваження посадових осіб Відділу державної служби України з безпеки на транспорті повністю доведені. Акт складений відповідно до вимог Порядку проведення рейдових перевірок (перевірок на дорозі) відповідно до постанови КМУ від 08.1 1.2006 р №1567 та на його підставі винесена постанова №11111008079 від 11.05.2023 є правомірними. Повноваження посадової особи Марусяк П..П. з`ясоване та доведене. Повідомлення про виклик на розгляд справи було направлено вчасно та адресно. Тому, вважають доводи позовної заяви безпідставними.
Враховуючи наведені доводи Позивачем не було вжито всіх від нього залежних заходів для недопущення господарського правопорушення. Вважають, що у доводах позовної заяви відсутнє порушення в діях контролюючого органу під час проведення рейдової перевірки, а оскаржуваний акт індивідуальної дії є таким, що прийнято у відповідності до вимог чинного законодавства.
Обставини встановлені судом.
10 квітня 2023 року В.о. начальника відділу державного нагляду у Рівненській області на підставі щотижневого графіку проведення рейдових перевірок (перевірок на дорозі) від 07.04.2023 р. №23403/35/27-23 видав направлення на рейдову перевірку з 11.04.2023 р. до 16.04.2023 року.
12 квітня 2023 року посадовими особами Укртрансбезпеки у Рівненській області на блок-посту с. Вересневе Рівненьського району, був зупинений транспортний засіб VOLVO FН, д.н.з. НОМЕР_1 за напівпричепом НОМЕР_2 під керуванням водія ОСОБА_3 (посвідчення водія НОМЕР_3 від 13.02.2015), у якого були посвідчення водія на ім`я ОСОБА_1 , серії НОМЕР_3 від 13.02.2015; -свідоцтва про реєстрацію транспортного НОМЕР_4 ;товарно-супроводжувальні документи на вантаж:СМR (б/н).
За результатами перевірки складений акт проведення перевірки додержання вимог законодавства про автомобільний транспорт під час здійснення перевезень пасажирів і вантажів автомобільним транспортом від 12.04.2023 р. за № 355629, яким встановлено порушення:
-ст. 34 ЗУ "Про автомобільний транспорт",
- п. 6.1 Положення затвердженого Наказом МТЗУ №385 від 24.06.2010 під час надання послуг з міжнародних перевезень вантажів згідно CMR б/н,
оскільки перевізник не забезпечив водія документами, перелік яких визначений ст. 53 ЗУ "Про автомобільний транспорт", а саме: не оформлена роздруківка на паперовому носії водія ОСОБА_1 за 12.04.2023 р.
- відповідальність за які передбачена статтею 60 Закону України «Про автомобільний транспорт», ч.1 абз. 6 - виконання резидентом/нерезидентом України міжнародних перевезень вантажів без документів перелік яких визначених статтею ст.53 Закону України «Про автомобільний транспорт», а саме на момент перевірки відсутня роздруківка на паперовому носії режим праці та відпочинку водія ОСОБА_1 до цифрового тахографа на ТЗ НОМЕР_5 за 12.04.2023 р. з інформацією про робочий час та час відпочинку водія.
Вказаний акт містить підпис про ознайомлення із вказаним актом водія ОСОБА_1 .
Державна служба України з безпеки на транспорті в особі Відділу державного нагляду (контролю) у Закарпатській області направила на адресу позивача Повідомлення №30486/25/24-23 від 02.05.2023 про те, що розгляд справи про допущене правопорушення законодавства про автомобільний транспорт відбудеться 11 травня 2023 року 0 09-30 год. за адресою м. Ужгород, вул. Гагаріна,38.
14 травня 2023 року засобами поштового зв`язку позивачем отримано копію повідомлення від 02 травня 2023 р. , що стверджується конвертом.
За результатами розгляду справи про порушення законодавства про автомобільний транспорт 11 травня 2023 року начальник Відділу державного нагляду (контролю) в Закарпатській області прийняв постанову № ПШ 008079 про застосування до ТОВ "ЄВРОТРАНС ЕЛІТ" адміністративно-господарського штрафу, за порушення, відповідальність за яке передбачена абз. 6 ч. 1 ст. 60 Закону України «Про автомобільний транспорт», у розмірі 34000,00 грн.
Мотиви та норми права застосовані судом.
Відповідно до частини другої статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Засади організації та діяльності автомобільного транспорту визначені Законом України "Про автомобільний транспорт" № 2344-III від 05.04.2001 (далі - Закон № 2344-III, у редакції, чинній на час спірних правовідносин).
Основні засади організації та діяльності автомобільного транспорту, в тому числі щодо діяльності автомобільного перевізника, що здійснює перевезення пасажирів, та його відповідальність за порушення законодавства про автомобільний транспорт регулюються нормами Закону України № 2344-ІІІ від 05.04.2001р. «Про автомобільний транспорт». Приписами ст.6 цього Закону передбачено, що державний контроль автомобільних перевізників на території України здійснюється шляхом проведення планових, позапланових і рейдових перевірок (перевірок на дорозі) (ч.14).
Відповідно до абз.4 п.1 постанови КМ України № 442 від 10.09.2014р. «Про оптимізацію системи центральних органів виконавчої влади» утворено Державну службу України з безпеки на транспорті, реорганізувавши шляхом злиття Державну інспекцію з безпеки на морському та річковому транспорті, Державну інспекцію з безпеки на наземному транспорті. Постановою КМ України № 103 від 11.02.2015р. затверджено Положення про Державну службу України з безпеки на транспорті.
Згідно з п.1 цього Положення Державна служба України з безпеки на транспорті (Укртрансбезпека) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується КМ України через Міністра інфраструктури і який реалізує державну політику з питань безпеки на наземному транспорті.
Пунктом 4 вказаного Положення передбачено, що основними завданнями Укртрансбезпеки, зокрема, є реалізація державної політики з питань безпеки на автомобільному транспорті загального користування (далі - автомобільний транспорт), міському електричному та залізничному транспорті.
Рейдові перевірки (перевірки на дорозі) дотримання вимог законодавства про автомобільний транспорт під час виконання перевезень пасажирів і вантажів автомобільним транспортом здійснюються шляхом зупинки транспортного засобу або без такої зупинки посадовими особами центрального органу виконавчої влади, що забезпечує реалізацію державної політики з питань безпеки на наземному транспорті, та його територіальних органів, які мають право зупиняти транспортний засіб у форменому одязі за допомогою сигнального диска (жезла) відповідно до порядку, затвердженого Кабінетом Міністрів України.
Процедуру проведення рейдових перевірок (перевірок на дорозі) щодо додержання автомобільними перевізниками вимог законодавства про автомобільний транспорт визначає Порядок проведення рейдових перевірок (перевірок на дорозі), затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 08.11.2006 №1567 (далі - Порядок №1567).
Згідно з пунктом 2 Порядку №1567, рейдовим перевіркам (перевіркам на дорозі) підлягають усі транспортні засоби вітчизняних та іноземних автомобільних перевізників (далі - транспортні засоби), що здійснюють автомобільні перевезення пасажирів та вантажів на території України.
Згідно п.4 зазначеного Порядку рейдові перевірки (перевірки на дорозі) на автомобільному транспорті проводяться посадовими особами Укртрансбезпеки та її територіальних органів (далі - посадові особи) у форменому одязі, які мають відповідне службове посвідчення, направлення на рейдову перевірку (перевірку на дорозі) згідно з додатком 1-1, сигнальний диск (жезл) та індивідуальну печатку.
В силу вимог п.15 наведеного Порядку під час проведення рейдової перевірки (перевірки на дорозі) перевіряється виключно:
- наявність визначених статтями 39 і 48 Закону документів, на підставі яких здійснюються перевезення автомобільним транспортом;
- додержання вимог статей 53, 56, 57 і 59 Закону;
- додержання водієм вимог Європейської угоди щодо роботи екіпажів транспортних засобів, які виконують міжнародні автомобільні перевезення (ЄУТР) (далі - Європейська угода); відповідність зовнішнього і внутрішнього спорядження (екіпірування) транспортного засобу встановленим вимогам;
- виконання приписів щодо усунення порушень вимог законодавства про автомобільний транспорт, винесених за результатами розгляду справ про порушення вимог законодавства про автомобільний транспорт, які можливо перевірити під час проведення рейдової перевірки (перевірки на дорозі);
- виконання водієм інших вимог Правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту та Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні, інших нормативно-правових актів.
Відповідно до пункту 21 Порядку №1567, у разі виявлення в ході рейдової перевірки (перевірки на дорозі) транспортного засобу порушення законодавства про автомобільний транспорт посадовою особою (особами), що провела перевірку, складається акт за формою згідно з додатком 3.
Згідно з пунктами 26, 27 Порядку №1567, справа про порушення розглядається у присутності уповноваженої особи автомобільного перевізника.
Про час і місце розгляду справи про порушення уповноважена особа автомобільного перевізника повідомляється під розписку чи рекомендованим листом із повідомленням або надсиланням на офіційну електронну адресу (за наявності).
У разі неявки уповноваженої особи автомобільного перевізника справа про порушення розглядається без її участі.
За наявності підстав керівник територіального органу Укртрансбезпеки або його заступник виносить постанову про застосування адміністративно-господарських штрафів, яка оформляється згідно з додатком 5.
Статтею 53 Закону України «Про автомобільний транспорт» визначено, що організацію міжнародних перевезень пасажирів і вантажів здійснюють перевізники відповідно до міжнародних договорів України з питань міжнародних автомобільних перевезень (ч. 1).
Згідно з частиною 3 статті 53 Закону при виконанні міжнародних перевезень пасажирів резиденти України повинні мати:
- дозволи іноземних країн, по території яких буде здійснюватися перевезення;
- свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу;
- список пасажирів (при нерегулярних та маятникових перевезеннях);
- білетно-облікову документацію; схему маршруту.
При виконанні міжнародних перевезень вантажів нерезиденти України повинні мати: дозвіл України; дозвіл щодо узгодження умов та режимів перевезення в разі перевищення вагових або габаритних обмежень чи документ про внесення плати за проїзд великовагових (великогабаритних) транспортних засобів, якщо перевищення вагових (габаритних) обмежень над визначеними законодавством становить менше п`яти відсотків;
У транспортних засобах, що здійснюють міжнародні перевезення пасажирів та/або вантажів, установлюються і використовуються контрольні пристрої - тахографи.
Законом № 4621-VI від 22.03.2012 статтю 53 було доповнено частиною восьмою:
Водії транспортних засобів, що належать резидентам або нерезидентам України, зобов`язані:
- допускати до перевірки тахографів посадових осіб центрального органу виконавчої влади, що забезпечує реалізацію державної політики з питань безпеки на наземному транспорті,
- надавати їм реєстраційні листки режиму праці та відпочинку водіїв - тахокарти,
- а також, у разі якщо у транспортному засобі використовуються цифрові тахографи, роздруковувати на паперовому носії інформацію про роботу та відпочинок водіїв.
Згідно з абзацом 6 частини першої статті 60 Закону № 2344-III за порушення законодавства про автомобільний транспорт до автомобільних перевізників застосовуються адміністративно-господарські штрафи за:
виконання резидентами та/або нерезидентами України міжнародних перевезень пасажирів чи вантажів без документів, визначених статтею 53 цього Закону, - штраф у розмірі двох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Водночас абзацом 11 частини першої статті 60 Закону № 2344-III передбачено застосування до автомобільних перевізників адміністративно-господарського штрафу за управління транспортними засобами при здійсненні міжнародних автомобільних перевезень:
- без контрольних пристроїв (тахографів) реєстрації режимів праці чи відпочинку водіїв транспортних засобів чи вимкненими такими контрольними пристроями (тахографами)
- або без щоденних реєстраційних листків режимів праці та відпочинку - штраф у розмірі сорока неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Аналіз викладених положень норм законодавства свідчить про те, що статтею 53 Закону України "Про автомобільний транспорт" визначений вичерпний перелік документів, які повинен мати при виконанні міжнародних перевезень вантажів резидент України: дозволи іноземних країн, по території яких буде здійснюватися перевезення (Абзац третій частини третьої статті 53 виключено на підставі Закону № 222-VIII від 02.03.2015); 2) дозвіл щодо узгодження умов та режимів перевезення в разі перевищення вагових або габаритних обмежень чи документ про внесення плати за проїзд великовагових (великогабаритних) транспортних засобів, якщо перевищення вагових (габаритних) обмежень над визначеними законодавством становить менше п`яти відсотків; №) свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу; 4) сертифікат відповідності транспортного засобу щодо безпеки руху та екологічної безпеки вимогам країн, територією яких буде здійснюватися перевезення, якщо інше не передбачено міжнародними договорами України; 5) документи на вантаж.
А частина 8 статі 53 Закону України "Про автомобільний транспорт" містить положення про обовязки водія , а не є продовження переліку документів, які повинен мати резидент-перевізник.
Згідно пункту 1.3 Інструкції з використання контрольних пристроїв (тахографів) на автомобільному транспорті, затвердженої наказом Міністерства транспорту та зв`язку України від 24.06.2010 №385 (далі за змістом - Інструкція 385), її вимоги поширюється на суб`єктів господарювання, які провадять діяльність у сфері надання послуг з перевезення пасажирів та/або вантажів автомобільними транспортними засобами (крім таксі).
Згідно з пунктами 3.3, 3.6 Інструкції №385, водій транспортного засобу, обладнаного тахографом зокрема:
- використовує тахокарти (у разі використання аналогового тахографа) або у разі використання цифрового тахографа - особисту картку водія кожного дня, протягом якого керував транспортним засобом;
-має при собі: протокол про перевірку та адаптацію тахографа до транспортного засобу;
- заповнені тахокарти у кількості, що передбачена ЄУТР,
- або картку водія чи роздруківку даних роботи тахографа у разі обладнання транспортного засобу цифровим тахографом.
З 20 грудня 2010 року набула чинності Поправка №6 до Європейської угоди щодо роботи екіпажів транспортних засобів, підписаної в Женеві 01 липня 1970 року в частині надання до контролю реєстраційних листків (тахограм) за поточний день та попередні 28 календарних днів, а в разі відсутності тахокарт надання бланку підтвердження діяльності, який заповнюється транспортним підприємством та водієм перед рейсом.
З акту перевірки від 12.04.2023 р. за № 355629, на підставі якого до позивача застосовано штраф спірною постановою від 11.05.2023 р. № ПШ 008079 слідує, що під час перевірки транспортного засобу VOLVO FН, д.н.з. НОМЕР_1 за напівпричепом НОМЕР_2 під керуванням водія ОСОБА_4 встановлено порушення статті 53 Закону України "Про автомобільний транспорт", а саме на момент перевірки відсутня роздруківка на паперовому носії режим праці та відпочинку водія ОСОБА_1 до цифрового тахографа на ТЗ НОМЕР_5 за 12.04.2023 р. з інформацією про робочий час та час відпочинку водія.
Суд зазначає, що транспортний засіб - марки VOLVO FН, д.н.з. НОМЕР_1 за напівпричепом НОМЕР_2 був обладнаний цифровим тахографом. Вказані обставини відповідачами не заперечуються. В свою чергу, встановлене порушення фактично полягало в відсутності у водія ОСОБА_4 роздруківки з даними цифрового тахографа на паперовому носії про роботу та відпочинок водія за 12.04.2023.
Разом з тим водій автомобіля марки VOLVO FН, д.н.з. НОМЕР_1 пред`явив всі необхідні документи в т.ч. інформацію з тахографа.
Суд акцентує увагу на тому, Порушення цих норм законодавства тягне за собою відповідальність, визначену абзацом 11 частини 1 статті 60 Закону №2344-III, якою визначено,
-що за управління транспортними засобами при здійсненні міжнародних автомобільних перевезень без контрольних пристроїв (тахографів) реєстрації режимів праці чи відпочинку водіїв транспортних засобів чи вимкненими такими контрольними пристроями (тахографами) або без щоденних реєстраційних листків режимів праці та відпочинку - штраф у розмірі сорока неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (680 грн).
При цьому, у Акті перевірки не фіксувалися порушення щодо не допуску до цифрового тахографа у вказаному транспортному засобі.
Враховуючи зазначене суд констатує, що нормами статті 60 Закону №2344-ІІІ, а саме абзацами 6 та 11 частини 1, передбачено різні види відповідальності: за відсутність документів, передбачених статтею 53 Закону, та пов`язаних із роботою тахографа, що в свою чергу, за наявності доведеності вчиненого порушення є різними по своїй суті порушеннями та тягнуть за собою накладення адміністративно-господарських штрафів за окремими пунктами та в різних розмірах.
Суд наголошує, що під час перевірки не встановлено відсутність одного з документів, передбачених статтею 53 Закону №2344-ІІІ, необхідних для міжнародних перевезень.
Отже, враховуючи зазначене, суд приходить до висновку, що Відділом державного нагляду (контролю) у Закарпатській області безпідставно застосовано до позивача відповідальність, передбачену абзацом 6 частини першої статті 60 Закону № 2344-III - за виконання резидентами та/або нерезидентами України міжнародних перевезень пасажирів чи вантажів без документів, визначених статтею 53 цього Закону, - штраф у розмірі двох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (34 000 грн). При цьому факту відсутності у водія документів, передбачених частиною 3 статті 53 Закону № 2344-ІІІ, не встановлено.
Підсумовуючи викладене, суд констатує, що постанова № ПШ 008079 від 11 травня 2022 року прийнята Відділом Укртрансбезпеки в Закарпатській області з помилковим застосуванням вимог законодавства, за відсутності фактичних підстав для притягнення перевізника до відповідальності, передбаченої абзацом 6 частини першої статті 60 Закону № 2344-III, а тому підлягає визнанню протиправною та скасуванню.
Відповідно до ч. 2 ст. 73 КАС України, предметом доказування є обставини, які підтверджують заявлені вимоги чи заперечення або мають інше значення для розгляду справи і підлягають встановленню при ухваленні судового рішення.
Згідно з ч. 1 ст. 77 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених ст.78 вказаного Кодексу.
Згідно з ст. 90 КАС України, суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні.
Перевіривши юридичну та фактичну обґрунтованість доводів сторін, оцінивши докази суб`єкта владних повноважень на підтвердження правомірності своїх дій та докази, надані позивачем, суд доходить висновку про задоволення позовних вимог повністю.
Згідно ч. 1 ст. 139 КАС України, при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі. Відтак, слід стягнути з Державної служби України з безпеки на транспорті на користь ТзОВ "Євротранс Еліт судовий збір у розмірів розмірі 2684,00 грн.
Керуючись статтями 243, 245, 246, 255, 295 КАС України, суд
В И Р І Ш И В :
1. Позов Товариства з обмеженою відповідальністю "ЄВРОТРАНС ЕЛІТ" (вул. Дібрівська, 42,с. Нижня Апша, Тячівський район, Закарпатська область,90571, код ЄДРПОУ 42961072 ) до Державної служби України контролю з безпеки на транспорті (вул. Антоновича, буд. 51,м. Київ 150,03150, код ЄДРПОУ 39816845), третя особа: Відділ державного нагляду (контролю) у Закарпатській області ( вул. Гагаріна, буд. 38,м. Ужгород, Закарпатська область,88000, код ЄДРПОУ 39816845 ) про визнання протиправною та скасування постанови - задовольнити повністю.
2. Визнати протиправною та скасувати Постанову відділу державного нагляду в Закарпатській області Державної служби України з безпеки на транспорті № ПШ 008079 від 11 травня 2022 року щодо застосування адміністративно-господарського штрафу відносно ТзОВ "Євротранс Еліт".
3. Стягнути з Державної служби України з безпеки на транспорті (код ЄДРПОУ 39816845) м. Київ, вул. Антоновича ,51 судовий збір на користь ТзОВ "Євротранс Еліт ( код ЄДРПОУ 42961072 с. Нижня Апша, вул. Дібрівська, 64 в розмірі 2684 (дві тисячі шістсот вісімдесят чотири).
Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня виготовлення повного тексту судового рішення.
СуддяЗ.Б.Плеханова
Повний текст рішення виготовлено та підписано 12.12.23 року.
Суд | Закарпатський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 06.12.2023 |
Оприлюднено | 14.12.2023 |
Номер документу | 115585719 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи щодо забезпечення громадського порядку та безпеки, національної безпеки та оборони України, зокрема щодо дорожнього руху, транспорту та перевезення пасажирів, з них транспорту та перевезення пасажирів |
Адміністративне
Закарпатський окружний адміністративний суд
Плеханова З.Б.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні