Постанова
від 13.12.2023 по справі 331/8030/23
ЖОВТНЕВИЙ РАЙОННИЙ СУД М. ЗАПОРІЖЖЯ

13.12.2023

Справа № 331/8030/23

Провадження № 3/331/2742/2023

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

13 грудня 2023 року м. Запоріжжя

Суддя Жовтневого районного суду м. Запоріжжя Клименко Л.В., розглянувши справу про адміністративне правопорушення, яка надійшла з Головного управління ДПС у Запорізькій області у відношенні

ОСОБА_1 , яки обіймає посаду директора ДРПВІ «Запоріждіпроводгосп», яки проживає за адресою: АДРЕСА_1

про притягнення до адміністративної відповідальності за ч. 1 ст. 163-1 КУпАП,

ВСТАНОВИВ:

11 грудня 2023 року в провадження Жовтневого районного суду м. Запоріжжя надійшла справа про адміністративне правопорушення у відношенні ОСОБА_1 .

Із протоколу про адміністративне правопорушення № 1160 від 08.12.2023 року слідує, що ОСОБА_1 , обіймаючи посаду директора ДРПВІ «Запоріждіпроводгосп», порушив встановлений законом порядок ведення податкового обліку, за що передбачена відповідальність за ч. 1 ст. 163-1 КУпАП.

Відповідно до положень ч. 1 ст. 278 КУпАП орган (посадова особа) при підготовці до розгляду справи про адміністративне правопорушення вирішує питання, зокрема, чи правильно складено протокол та інші матеріали справи про адміністративне правопорушення, чи належить до його компетенції розгляд даної справи.

Відповідно до вимог ст. 256 КУпАП у протоколі про адміністративне правопорушення зазначаються: дата і місце його складення, посада, прізвище, ім`я, по батькові особи, яка склала протокол; відомості про особу, яка притягається до адміністративної відповідальності (у разі її виявлення); місце, час вчинення і суть адміністративного правопорушення; нормативний акт, який передбачає відповідальність за дане правопорушення; прізвища, адреси свідків і потерпілих, прізвище викривача (за його письмовою згодою), якщо вони є; пояснення особи, яка притягається до адміністративної відповідальності; інші відомості, необхідні для вирішення справи. Якщо правопорушенням заподіяно матеріальну шкоду, про це також зазначається в протоколі.

Отже, саме в ст. 256 КУпАП надається перелік тих даних, що обов`язково повинні бути відображені в протоколі для того, щоб він мав відповідну юридичну силу і щоб його неможливо було заперечувати.

Так, під час дослідження матеріалів справи суддею встановлено, що в протоколі про адміністративне правопорушення № 1160 від 08.12.2023 року не зазначено дати народження особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, що в свою чергу позбавляє суд можливості ідентифікувати вказану особу.

Крім того, у вступній частині вказаного протоколу зазначено, що документальна позапланова невиїзна перевірки ДРПВІ «Запоріждіпроводгосп» проводилась за адресою: м. Запоріжжя, пр. Соборний, 105, тобто за місцезнаходженням вказаної юридичної особи, проте в графі: «дата, час і місце вчинення правопорушення» зазначено адресу: м. Запоріжжя, пр. Соборний, 166.

Такі розбіжності в зазначенні місця вчинення правопорушення суттєво впливають на визначення територіальної підсудності розгляду вказано справи, оскільки у відповідності до ч. 1 ст. 276 КупАП справа про адміністративне правопорушення розглядається за місцем його вчинення.

З огляду на викладене, суд позбавлений можливості всебічно, повно і об`єктивно дослідити всі обставини справи в їх сукупності, через неможливість належним чином ідентифікувати особу, яка притягається до адміністративної відповідальності та визначення місця вчинення правопорушення.

Обов`язок щодо збирання доказів покладається на осіб, уповноважених на складання протоколів про адміністративні правопорушення, визначених ст. 255 цього Кодексу.

Таким чином, оскільки протокол про адміністративне правопорушення у відношенні ОСОБА_1 не відповідає вимогам КУпАП, суд не має можливості провести повне й об`єктивне з`ясування обставин справи з дотриманням процесуальної форми його розгляду, тому з метою дотримання передбачених ст. 268 КУпАП прав та охоронюваних законом інтересів особи, яка притягається до адміністративної відповідальності та правил територіальної підсудності розгляду справ про адміністративне правопорушення, суд вважає за необхідне повернути матеріали справи про адміністративне правопорушення у відношенні ОСОБА_1 до Головного управління ДПС у Запорізькій області для оформлення протоколу у відповідності до вимог КУпАП.

На підставі викладеного, керуючись ст. ст. 256, 278, 280, 283 КУпАП,

ПОСТАНОВИВ:

Справу про адміністративне правопорушення у відношенні ОСОБА_1 про притягнення його до адміністративної відповідальності за ч. 1 ст. 163-1 КУпАП повернути до Головного управління ДПС у Запорізькій області для приведення протоколу про адміністративне правопорушення у відповідність до вимог КУпАП.

Постанова оскарженню не підлягає.

Суддя Л.В. Клименко

СудЖовтневий районний суд м. Запоріжжя
Дата ухвалення рішення13.12.2023
Оприлюднено14.12.2023
Номер документу115595770
СудочинствоАдмінправопорушення
КатегоріяАдміністративні правопорушення в галузі торгівлі, громадського харчування, сфері послуг, в галузі фінансів і підприємницькій діяльності Порушення порядку ведення податкового обліку, надання аудиторських висновків

Судовий реєстр по справі —331/8030/23

Постанова від 24.01.2024

Адмінправопорушення

Орджонікідзевський районний суд м. Запоріжжя

Алєксєєнко А. Б.

Постанова від 13.12.2023

Адмінправопорушення

Жовтневий районний суд м. Запоріжжя

Клименко Л. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні