Постанова
від 13.12.2023 по справі 758/12626/23
ПОДІЛЬСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА КИЄВА

Справа № 758/12626/23

3/758/5033/23

Категорія

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

Київ

13 грудня 2023 року cуддя Подільського районного суду м.Києва Головчак М. М. , за участі представника енергетичної митниці ДМС Державної митної служби України Холодкової О.С., захисників адвокатів Зудінова О.О., Маміч А.О. розглянувши справу про порушення митних правил, яка надійшла з Державної митної служби України Енергетичної митниці Держмитслужби про притягнення до адміністративної відповідальності за порушення митних правил

ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , керівника ТОВ «ПЕГАС-ДН» (Закарпатська область, Мукачівський район, с.Ключарки, вул.Я.Мудрого, 32), адреса: АДРЕСА_1 , РНОКПП НОМЕР_1 ,

за ч. 1 ст. 483 МК України,

ВСТАНОВИВ:

04.01.2023 через митний кордон України пункт пропуску "Ягодин - Дорогуск" відділу митного оформлення № 3 - 6 митного поста "Ягодин" Волинської митниці з Литовської Республіки в Україну на адресу ТОВ «ПЕГАС-ДН» (89626,Закарпатська обл., Мукачівський р-н, с. Ключарки, вул. Я.Мудрого,32, код ЄДРПОУ 39844741) був переміщений товар «Важкі дистиляти : паливо дизельне UN1202 Diesel» загальною вагою 25,997 тонн, 31,152 тис.л. при 15о С., вартістю 27039,94 Євро за попередньою митною декларацією типу ІМ 40 ЕА від 03.01.2023 № 23 UА903 07000008406.

Переміщення товару через митний кордон України здійснено на підставі документів: сертифіката якості від 02.01.2023 № 1-12822,

- рахунка-фактури від 03.01.2023 № КІЖ8-0015091;

- міжнародної автотранспортної накладної (СМR) від 03.01.2023 № 0027072;

- контракту від 11.07.2022 № 22/07-11 DPS

- Відповідно до умов контракту від 11.07.2022 № 22/07-11 UPS, укладеного між ТОВ «ПЕГАС-ДН» (покупець) та литовським підприємством UВ "VIADA LT" (LТ-14185 , м. Вільнюс , Озаручі г. 1А, Авізенья. Литва) (продавець), продавець продає покупцеві товар «бензин» та «дизельне паливо». Також, умовами зазначеного контракту передбачено, що продавець гарантує, що товар відповідає стандартам, передбаченими для відповідної категорії товарів Литовської Республіки, а якість товару підтверджується відповідним сертифікатом (паспортом) якості виробника.

Згідно з відомостями, зазначеними в наданих до митних органів документах, на митну територію України ввезено товар «Важкі дистиляти : паливо дизельне UN1202 Diesel» походженням з Литви.

Відповідно до відомостей зазначених в сертифікаті (паспорті) якості від 02.01.2023 № 1- 12822, товар відповідає вимогам (стандарту) LST 590:2022, а також має посилання на сертифікат якості підприємства-виробника Pudlic Compani Orlen lietuva № 161878.

Відповідно до вимог ст. 198 Митного кодексу України митному органу в пункті пропуску через державний кордон України згідно із статтею 335 цього Кодексу подаються документи, що містять відомості про товари, достатні для їх ідентифікації.

Згідно ст. 335 Митного кодексу України встановлено, що під час переміщення товарів, транспортних засобів комерційного призначення через митний кордон України декларант, уповноважена ним особа або перевізник залежно від виду транспорту, яким здійснюється перевезення товарів, надають митному органу в паперовій або електронній формі документи та відомості зокрема, що підтверджують дотримання обмежень, які виникають у зв`язку із застосуванням захисних заходів. Незалежно від виду транспорту, яким здійснюється переміщення товарів, під час прибуття товарів у пункт пропуску через державний кордон України надаються документи (відомості) або їх реквізити, у тому числі засобами інформаційних технологій (або у вигляді електронного документа), які підтверджують дотримання заборон та/або обмежень згідно із законами України.

Постановами Кабінету Міністрів України від 30.12.2015 № 1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з російської федерації» та від 09.04.2022 № 426 «Про застосування заборони ввезення товарів з російської федерації» заборонено ввезення на митну територію України в митному режимі імпорту товарів з російської федерації.

Відповідно до положень пункту 8 розділу «Вимоги щодо обігу палива на ринку» Технічного регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 № 927, «кожна партія палива, що вводиться в обіг або перебуває в обігу, повинна мати документ про якість (паспорт якості) палива».

Пунктом 5 Технічного регламенту до припинення або скасування воєнного стану в Україні та протягом наступних 90 календарних днів передбачено введення в обіг палив, які ввозяться на митну територію України з держав - членів ЄС та інших держав (крім палива походженням з російської федерації та республіки білорусь та/або палива, власниками якого є юридичні особи, які зареєстровані на території російської федерації та республіки білорусь, або кінцевими бенефіціарами яких є російська федерація та республіка білорусь, фізичні та юридичні особи, стосовно яких застосовано спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції) відповідно до Закону України «Про санкції»), на підставі документа, що підтверджує відповідність нафтопродуктів вимогам цього Технічного регламенту, виданого іноземним суб`єктом господарювання або органом з оцінки відповідності мовою оригіналу, що підтверджує відповідність нафтопродуктів стандартам ЕN 590 (паливо дизельне) або їх аналогів.

З метою дотримання вищезазначених заборон та обмежень, посадовими особами ТОВ «ПЕГАС-ДН» під час переміщення товару через митний кордон України до митних органів та підтвердження відомостей про фізико-хімічні показники товару, відповідності нафтопродукту стандартам ЕN 590 (паливо дизельне) і його ідентифікації, надано документ про якість, а саме сертифікат (паспорт) якості від 02.01.2023 № 1-12822, який містить відповідне посилання на сертифікат (паспорт) якості заводу виробника - Orlen lietuva № 161878.

Також з метою підтвердження виробництва зазначеного товару в Литовській Республіці до митних органів України надано декларацію про походження товару (заява про країну походження товару, зроблена у зв`язку з вивезенням товару виробником, продавцем, експортером (постачальником) або іншою компетентною особою на комерційному рахунку чи будь-якому іншому документі, який стосується товару, а саме: рахунок-фактура від 03.01.2023 № КDNS8-0015091, в якому зазначено, що країна походження товару -Литва. Першого березня 2023 року листом № 20/20-01-01/7.6/211 Держмитслужба проінформувала Енергетичну митницю, щодо використання суб`єктами ЗЕД, з метою приховування походження нафтопродуктів зокрема вироблених в російській федерації, підроблених сертифікатів якості виданих публічною компанією Orlen lietuva

З метою перевірки даної інформації Енергетичною митницею, в тому числі дійсності сертифікату якості від 16.01.2023 № 162332, на адресу представництва АТ «Orlen lietuva» в Україні направлені відповідні запити (листи від 21.03.2023 № 7.6-1/7.6-20.3/13/928 та від 09.06.2023 № 7.6-3/7.6-20.3/12/2296).

Відповідно до отриманої від представництва АТ «Orlen lietuva» в Україні та від Pudlic Compani Orlen lietuva «Orlen lietuva» інформації (ЛИСТИ ВІД 20.04.2023 № 63, від 28.04.2023 № 64) та листа ПАТ «Orlen lietuva» від 29.06.2023 № П2(115-9)-1451, яким була надана остаточна комерційна інформація щодо сертифікатів якості, сертифікат якості № 161878 литовським підприємством Pudlic Compani Orlen lietuva не видавався (відомості про сертифікат якості з таким номерами у підприємства відсутні).

Отже, з метою дотримання встановлених законодавством України з питань митної справи заборон та обмежень, ідентифікації товару при його переміщенні через митний кордон України митним органам ТОВ «ПЕГАС-ДН» було надано документи, а саме сертифікат якості від 02.01.2023 № 1-12822 (виданий відправником товару), що містить відомості фізико-хімічні показники та виробника товару, які виробником Orlen lietuva взагалі підтверджено.

Таким чином, посадовими особами ТОВ «ПЕГАС-ДН» вчинено дії спрямовані на переміщення через митний кордон України товару «Важкі дистиляти : паливо дизельне UN1202 Diesel» загальною вагою 25,997 тонн, 31,152 тис.л. при 15о С., вартістю 27039,94 Євро або 988 812,75 грн. з приховуванням від митного контролю шляхом надання до митного органу, як підстави для переміщення документів, одержаних незаконним шляхом.

В судовому засіданні Представник енергетичної митниці ДМС Державної митної служби України Холодкова О.С.., вказала, що у зв`язку із порушенням митних правил, відносно ОСОБА_1 складений протокол, в якому викладені всі обставини справи, що підтверджують його вину у вчиненні порушення, передбаченого ч. 1 ст. 483 МК України, просила застосувати до нього стягнення, передбачене санкцією вказаної статті.

Захисники адвокати Зудінов О.О., Маміч А.О. просили закрити провадження у справі відносно ОСОБА_1 у зв`язку із відсутністю складу адміністративного правопорушення за ч. 1 ст.483 МК України. Вказали, що матеріали справи не містять відомостей, що саме громадянин ОСОБА_1 , як керівник компанії ТОВ «Пегас-ДН», вчинив дії, спрямовані на переміщення товару з приховуванням від митного контролю шляхом надання до митного органу, як підстави для переміщення товарів документів, одержаних незаконним шляхом. Вказують, що в матеріалах справи відсутні дані про повноваження особи, що притягується до адміністративної відповідальності, як керівника компанії ТОВ «Пегас-ДН». У справі не здобуто доказів, щодо вчинення громадянином ОСОБА_1 дій спрямованих на переміщення товарів з приховуванням від митного контролю.

Суд, заслухавши представника енергетичної митниці ДМС Державної митної служби України, захисників адвокатів, дослідивши матеріали справи, приходить до наступного висновку.

За змістом ст. 458 МК України, порушення митних правил є адміністративним правопорушенням, яке являє собою протиправні, винні (умисні або з необережності) дії чи бездіяльність, що посягають на встановлений цим Кодексом та іншими актами законодавства України порядок переміщення товарів, транспортних засобів комерційного призначення через митний кордон України, пред`явлення їх органам доходів і зборів для проведення митного контролю та митного оформлення, а також здійснення операцій з товарами, що перебувають під митним контролем або контроль за якими покладено на органи доходів і зборів цим Кодексом чи іншими законами України, і за які цим Кодексом передбачена адміністративна відповідальність.

Згідно ст. 9 КУпАП, адміністративним правопорушенням (проступком) визнається протиправна, винна (умисна або необережна) дія чи бездіяльність, яка посягає на громадський порядок, власність, права і свободи громадян, на встановлений порядок управління і за яку законом передбачено адміністративну відповідальність. Підставою притягнення особи до адміністративної відповідальності є наявність в її діях складу адміністративного правопорушення - сукупності юридичних ознак (об`єктивних і суб`єктивних), що визначаються вчинене протиправне діяння як конкретне адміністративне правопорушення.

Порушення митних правил передбачене диспозицією ч. 1 ст. 483 МК, полягає у переміщенні або діях, спрямованих на переміщення товарів через митний кордон України з приховуванням від митного контролю, тобто з використанням спеціально виготовлених сховищ (тайників) та інших засобів або способів, що утруднюють виявлення таких товарів, або шляхом надання одним товарам вигляду інших, або з поданням органу доходів і зборів як підстави для переміщення товарів підроблених документів чи документів, одержаних незаконним шляхом, або таких, що містять неправдиві відомості щодо найменування товарів, їх ваги (з урахуванням допустимих втрат за належних умов зберігання і транспортування) або кількості, країни походження, відправника та/або одержувача, кількості вантажних місць, їх маркування та номерів, неправдиві відомості, необхідні для визначення коду товару згідно з УКТ ЗЕД та його митної вартості.

Відповідно до роз`яснень, наведених у постанові Пленуму Верховного Суду України від 03 червня 2005 року №8 «Про судову практику у справах про контрабанду та порушення митних правил» порушення митних правил, відповідальність за яке встановлена ст. 483 МК України, може бути вчинене лише умисно.

Згідно ст. 495 МК України, доказами у справі про порушення митних правил є будь-які фактичні дані, на основі яких у визначеному законом порядку встановлюються наявність або відсутність порушення митних правил, винність особи у його вчиненні та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

У відповідності до ст. 252 КУпАП, орган (посадова особа) оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об`єктивному дослідженні всіх обставин справи в їх сукупності, керуючись законом і правосвідомістю.

Відповідно до частини другої ст. 459 Митного кодексу України суб`єктами адміністративної відповідальності за порушення митних правил можуть бути громадяни, які на момент вчинення такого правопорушення досягай 16-річного віку, а при вчиненні порушень митних правил підприємствами - посадові особи цих підприємств.

Судом встановлено, що 04.01.2023 через митний кордон України пункт пропуску "Ягодин - Дорогуск" відділу митного оформлення № 3 - 6 митного поста "Ягодин" Волинської митниці з Литовської Республіки в Україну на адресу ТОВ «ПЕГАС-ДН» (89626,Закарпатська обл., Мукачівський р-н, с. Ключарки, вул. Я.Мудрого,32, код ЄДРПОУ 39844741) був переміщений товар «Важкі дистиляти : паливо дизельне UN1202 Diesel» загальною вагою 25,997 тонн, 31,152 тис.л. при 15о С., вартістю 27039,94 Євро за попередньою митною декларацією типу ІМ 40 ЕА від 03.01.2023 № 23 UА903 07000008406.

Переміщення товару через митний кордон України здійснено на підставі документів: сертифіката якості від 02.01.2023 № 1-12822,

- рахунка-фактури від 03.01.2023 № КІЖ8-0015091;

- міжнародної автотранспортної накладної (СМR) від 03.01.2023 № 0027072;

- контракту від 11.07.2022 № 22/07-11 DPS

- Відповідно до умов контракту від 11.07.2022 № 22/07-11 UPS, укладеного між ТОВ «ПЕГАС-ДН» (покупець) та литовським підприємством UВ "VIADA LT" (LТ-14185 , м. Вільнюс , Озаручі г. 1А, Авізенья. Литва) (продавець), продавець продає покупцеві товар «бензин» та «дизельне паливо». Також, умовами зазначеного контракту передбачено, що продавець гарантує, що товар відповідає стандартам, передбаченими для відповідної категорії товарів Литовської Республіки, а якість товару підтверджується відповідним сертифікатом (паспортом) якості виробника.

Згідно з відомостями, зазначеними в наданих до митних органів документах, на митну територію України ввезено товар «Важкі дистиляти : паливо дизельне UN1202 Diesel» походженням з Литви.

Відповідно до відомостей зазначених в сертифікаті (паспорті) якості від 02.01.2023 № 1- 12822, товар відповідає вимогам (стандарту) LST 590:2022, а також має посилання на сертифікат якості підприємства-виробника Pudlic Compani Orlen lietuva № 161878.

Відповідно до вимог ст. 198 Митного кодексу України митному органу в пункті пропуску через державний кордон України згідно із статтею 335 цього Кодексу подаються документи, що містять відомості про товари, достатні для їх ідентифікації.

З метою дотримання вищезазначених заборон та обмежень, посадовими особами ТОВ «ПЕГАС-ДН» під час переміщення товару через митний кордон України до митних органів та підтвердження відомостей про фізико-хімічні показники товару, відповідності нафтопродукту стандартам ЕN 590 (паливо дизельне) і його ідентифікації, надано документ про якість, а саме сертифікат (паспорт) якості від 02.01.2023 № 1-12822, який містить відповідне посилання на сертифікат (паспорт) якості заводу виробника - Orlen lietuva № 161878.

Також з метою підтвердження виробництва зазначеного товару в Литовській Республіці до митних органів України надано декларацію про походження товару (заява про країну походження товару, зроблена у зв`язку з вивезенням товару виробником, продавцем, експортером (постачальником) або іншою компетентною особою на комерційному рахунку чи будь-якому іншому документі, який стосується товару, а саме: рахунок-фактура від 03.01.2023 № КDNS8-0015091, в якому зазначено, що країна походження товару -Литва. Першого березня 2023 року листом № 20/20-01-01/7.6/211 Держмитслужба проінформувала Енергетичну митницю, щодо використання суб`єктами ЗЕД, з метою приховування походження нафтопродуктів зокрема вироблених в російській федерації, підроблених сертифікатів якості виданих публічною компанією Orlen lietuva

Енергетичною митницею, в тому числі дійсності сертифікату якості від 16.01.2023 № 162332, на адресу представництва АТ «Orlen lietuva» в Україні направлені відповідні запити (листи від 21.03.2023 № 7.6-1/7.6-20.3/13/928 та від 09.06.2023 № 7.6-3/7.6-20.3/12/2296).

Відповідно до отриманої від представництва АТ «Orlen lietuva» в Україні та від Pudlic Compani Orlen lietuva «Orlen lietuva» інформації (ЛИСТИ ВІД 20.04.2023 № 63, від 28.04.2023 № 64) та листа ПАТ «Orlen lietuva» від 29.06.2023 № П2(115-9)-1451, яким була надана остаточна комерційна інформація щодо сертифікатів якості, сертифікат якості № 161878 литовським підприємством Pudlic Compani Orlen lietuva не видавався (відомості про сертифікат якості з таким номерами у підприємства відсутні).

Отже, з метою дотримання встановлених законодавством України з питань митної справи заборон та обмежень, ідентифікації товару при його переміщенні через митний кордон України митним органам ТОВ «ПЕГАС-ДН» було надано документи, а саме сертифікат якості від 02.01.2023 № 1-12822 (виданий відправником товару), що містить відомості фізико-хімічні показники та виробника товару, які виробником Orlen lietuva взагалі підтверджено.

Таким чином, посадовими особами ТОВ «ПЕГАС-ДН» вчинено дії спрямовані на переміщення через митний кордон України товару «Важкі дистиляти : паливо дизельне UN1202 Diesel» загальною вагою 25,997 тонн, 31,152 тис.л. при 15о С., вартістю 27039,94 Євро або 988 812,75 грн. з приховуванням від митного контролю шляхом надання до митного органу, як підстави для переміщення документів, одержаних незаконним шляхом.

На момент перетину кордону керівником ТОВ «ПЕГАС-ДН» був ОСОБА_1 .

Відповідно до ст. 65 Господарського кодексу України керівник підприємства без доручення діє від імені підприємства, представляє його інтереси в органах державної влади і вирішує питання діяльності підприємства.

Матеріалами справи встановлено, що ОСОБА_1 скоїв порушення митних правил, передбачене ч. 1 ст. 483 Митного кодексу України, а саме переміщення або дії, спрямовані на переміщення товарів через митний кордон України з приховуванням від митного контролю шляхом поданням митному органу як підстави для переміщення товарів документів, одержаних незаконним шляхом.

Відповідно до постанови Пленуму Верховного суду України від 03.06.2005р. № 8 якщо предмет контрабанди чи порушення митних правил вивезено за межі України, реалізовано, знищено або ж місце його знаходження не встановлено, при визначенні його вартості можуть бути використані відомості, наявні у митних, товаросупровідних та інших документах.

Стаття 33 КУпАП визначає, що стягнення за адміністративне правопорушення накладається у межах, установлених цим Кодексом та іншими законами України. При накладенні стягнення враховуються характер вчиненого правопорушення, особа порушника, ступінь його вини, майновий стан, обставини, що пом`якшують і обтяжують відповідальність.

Згідно санкції ч. 1 ст. 483 МК України, вчинення правопорушення передбаченого диспозицією даної норми, тягне за собою накладення штрафу в розмірі 100 відсотків вартості товарів - безпосередніх предметів порушення митних правил з конфіскацією цих товарів, а також товарів, транспортних засобів із спеціально виготовленими сховищами (тайниками), що використовувалися для переміщення товарів - безпосередніх предметів порушення митних правил через митний кордон України.

Судом встановлено, що вартість предметів правопорушення складає 988 812 грн.75 Разом з тим, згідно з п.14 постанови Пленуму Верховного Суду України «Про судову практику у справах про контрабанду та порушення митних правил» від 03.06.2005 р. № 8, якщо особу визнано винною у вчиненні правопорушення, але зазначені товари чи транспортні засоби відсутні, суддя вправі вирішити у постанові питання про стягнення їхньої вартості.

Відповідно до ч.2 ст. 541 МК України, у разі неможливості конфіскації товарів, транспортних засобів, з осіб, які вчинили порушення митних правил, державним виконавцем за рішенням суду в установленому законом порядку може стягуватись вартість цих товарів, транспортних засобів.

Матеріалами справи, встановлено, що товари - безпосередній предмети порушення митних правил не вилучались та були випущені у вільний обіг, а тому наявні підстави для стягнення на користь держави вартості цих товарів.

Враховуючи вищевикладене, суддя визнає ОСОБА_1 винним у вчиненні порушення митних правил, передбаченого ч.1 ст. 483 МК України та приходить до висновку про необхідність застосування до ОСОБА_1 адміністративного стягнення у вигляді штрафу в дохід держави у розмірі 100 відсотків вартості товарів - безпосередніх предметів порушення митних правил, що становить 988 812 грн.75 коп. та стягнення з на користь держави вартості товарів - безпосередніх предметів порушення митних правил, що становить 988 812 грн.75 коп.

Керуючись ст.ст. 335, 459, 467, 483, 486, 487, 489, 495, 522, 527, 541 МК України, ст.ст. 33, 251-252, 268, 277, 283-285, 294 КУпАП, суддя

ПОСТАНОВИВ:

ОСОБА_1 визнати винним у вчиненні порушення митних правил, передбаченого ч. 1 ст. 483 МК КУпАП, та застосувати до нього адміністративне стягнення у вигляді штрафу в дохід держави у розмірі 100 відсотків вартості товарів - безпосередніх предметів порушення митних правил, що становить 988 812 (дев`ятсот вісімдесят вісім тисяч вісімсот дванадцять) гривень 75 коп., а також стягнути з ОСОБА_1 на користь держави вартість товарів - безпосередніх предметів порушення митних правил, що становить 988 812 (дев`ятсот вісімдесят вісім тисяч вісімсот дванадцять) гривень 75 коп.

Стягнути з ОСОБА_1 на користь держави судовий збір в сумі 536 (п`ятсот тридцять шість) гривень 80 коп.

Роз`яснити, що штраф має бути сплачений не пізніш як через п`ятнадцять днів з дня вручення постанови про накладення штрафу, а в разі оскарження постанови - не пізніш як через п`ятнадцять днів з дня повідомлення про залишення скарги без задоволення.

У разі несплати правопорушником штрафу в вищезазначений строк, постанова про накладення штрафу надсилається для примусового виконання до відділу державної виконавчої служби за місцем проживання порушника, роботи або за місцезнаходженням його майна в порядку, встановленому законом. У порядку примусового виконання постанови про стягнення штрафу за вчинення адміністративного правопорушення з правопорушника стягується подвійний розмір штрафу та витрати на облік зазначених правопорушень.

Постанова може бути оскаржена особою, яку притягнуто до адміністративної відповідальності, її законним представником, захисником, потерпілим, його представником протягом десяти днів з дня винесення постанови до Київського апеляційного суду через Подільський районний суд міста Києва.

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги.

Строк пред`явлення постанови до виконання три місяці.

Суддя М. М. Головчак

СудПодільський районний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення13.12.2023
Оприлюднено15.12.2023
Номер документу115639114
СудочинствоАдмінправопорушення
КатегоріяСправи про порушення митних правил, які підлягають розгляду в судовому порядку Митний кодекс 2012 р. Переміщення або дії, спрямовані на переміщення товарів через митний кордон України з приховуванням від митного контролю

Судовий реєстр по справі —758/12626/23

Постанова від 13.12.2023

Адмінправопорушення

Подільський районний суд міста Києва

Головчак М. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні